ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Τρίτη 23 Ιουλίου 2013

Η ΜΥΣΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΩΝ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ ΣΕΡΙΦΟ! ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ: “ΜΗΝ ΜΕ ΔΩΣΕΙΣ, ΘΑ ΣΕ ΦΡΟΝΤΙΣΩ”!

ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ: “ΔΕΝ ΠΕΦΤΩ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ”!
Λαγός του Παπανδρέου ο Λοβέρδος, όπως πρώτο είχε αποκαλύψει το Ολυμπία.
Το παρασκήνιο του τρόμου για τους αυτουργούς του μνημονίου με φόντο την μαγευτική Σέριφο, αφού ο επίορκος Παπακωνσταντίνου ήδη νιώθει καυτή την ανάσα της... δικαιοσύνης που είναι αποφασισμένη να μην υποκύψει σε πιέσεις.
Παρά την “εξέγερση” των Παπανδρεϊκών κατά την ψηφοφορία παραπομπής του επικίνδυνου Παπακωνσταντίνου, τα ποσοστά παρέμειναν συντριπτικά, πανικοβάλλοντας τον πρώην “τσάρο”. Είχε βλέπετε διαβεβαιώσεις για “εκπλήξεις” κατά την ψηφοφορία, που δεν επιβεβαιώθηκαν.
Η παρέμβαση Λοβέρδου, όπως σας είχαμε αποκαλύψει (“Λαγος” του Παπανδρέου ο Λοβέρδος. Τα βρήκαν και έκανε την δήλωση για τον Παπακωνσταντίνου.), ήταν στο ίδιο πλαίσιο υποσχέσεων, αλλά προκάλεσε κατακραυγή στην κοινωνία.
Είναι ξεκάθαρο: Όποιος τολμήσει να φυγαδεύσει τον καταστροφέα της Ελλάδας, θα συνθλιβεί μαζί του.
Ο Παπακωνσταντίνου όμως, παρότι εμπλέκεται στις σκοτεινότερες υποθέσεις της μεταπολίτευσης δρώντας πάντα στο παρασκήνιο, δεν έχει καμμία διάθεση να παραστήσει τον ήρωα. Είναι ξεκάθαρο πως στο ακροατήριο θα πάρει μαζί του πολύ κοσμο, με πρώτον τον πολιτικό του προϊστάμενο, Γιώργο Παπανδρέου καθώς έτσι είναι ο μόνος τρόπος να γλιτώσει την εσχατη των ποινών.
Αυτός ήταν και ο λόγος του ταξιδιού Παπανδρέου στην Σέριφο. Για να τον διαβεβαιώσει πως θα τον “καθαρίσει” για να πέσει στα μαλακά. Η απάντηση του Παπακωνσταντίνου φέρεται να ήταν σκληρή: “Δεν θα πέσω μόνος μου”! Ίσως για πρώτη φορά στην ρόδινη ζωή του, ο κύριος Παπανδρέου να νιώθει πως απειλείται. Υπάρχει όμως ένα ιστορικό δεδομένο: Όποιος πολιτικός αποτελούσε απειλή για τον τ. πρωθυπουργό, ποτέ δεν κατάφερε να την πραγματοποιήσει. Μένει να δούμε αν ο κύριος Παπακωνσταντίνου θα αποτελέσει εξαίρεση.
Ποιός άλλωστε ξεχνά την περιβόητη ρήση: “Άκου Γιώργο, υπάρχει ένα χαρτί που γράφει τ’ όνομα σου και δίπλα ένα μεγάλο ποσό. 2,300,000 δολάρια!!”
(φωτο απο Δημοκρατία)
Από το "olympia" μέσω "Σίβυλλα"  (Το Γρέκι)



Αλλαγή στο όριο ταχύτητας εντός pitlane

1286A8227F3DD6AC9D78F8EB22E8F152.jpg
  Το όριο ταχύτητας των μονοθεσίων εντός του pitlane μείωσε η Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου, FIA, στην προσπάθειά της να περιορίσει τα ατυχήματα.
Η ταχύτητα μέχρι και το γκραν πρι της Γερμανίας ήταν 100 χλμ. την ώρα, ωστόσο από τον επόμενο αγώνα –Ουγγαρία (28/7)- οι πιλότοι θα μπορούν να τρέχουν μέχρι 80χλμ. την ώρα εντός του pitlane.
Η απόφαση της FIA ήταν απόρροια του ατυχήματος στη Γερμανία, όταν ο τροχός του Μαρκ Γουέμπερ χτύπησε έναν cameraman, ο οποίος κατέληξε στο νοσοκομείο.
Πηγή: sport-fm.gr

Βίντεο με το αεροπορικό ατύχημα στη Νέα Υόρκη

 E0B58C310ABB359AF5C94F3143708CE6.jpg

Βίντεο με τη στιγμή που το αεροσκάφος Boeing 737 της εταιρείας Southwest προσγειωνόταν απότομα στο αεροδρόμιο Λα Γκουάρντια της Νέας Υόρκης μετέδωσε το αμερικανικό δίκτυο NBC.
Το αεροσκάφος εκτελούσε εσωτερική πτήση από το Νάσβιλ με 150 επιβάτες και την ώρα της προσγείωσης, λόγω κακής λειτουργίας του μηχανισμού προσγείωσης, σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters, έπεσε με το ρύγχος.
Οκτώ άνθρωποι τραυματίστηκαν.
Δείτε το βίντεο (είναι πιθανό να μην παίζει σε κινητά τηλέφωνα και iPad)

ΑΝΤΑΜΩΜΑ ΕΛΑΤΟΧΩΡΙΤΩΝ



ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΩΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 




Χρυσός στο Παγκόσμιο και πάλι ο Σπύρος Γιαννιώτης

Όλες τις μεγάλες διακρίσεις που έχει φέρει για την Ελλάδα ο Σπύρος Γιαννιώτης έδωσε στη δημοσιότητα η Κολυμβητική Ομοσπονδία Ελλάδας με αφορμή την κατάκτηση του χρυσοού μεταλλίου από τον Έλληνα κολυμβητή στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Υγρού Στίβου της Βαρκελώνης.
Αναλυτικά το αφιέρωμα της ΚΟΕ:
«Είναι μοναδικός. Είναι τεράστιος αθλητής. Είναι ένας μύθος ολόκληρος, από μόνος του, ο Σπύρος Γιαννιώτης!
Το νταμπλ χρυσών στα 10 χιλιόμετρα Παγκοσμίου πρωταθλήματος, με την θριαμβευτική του πρωτιά και στη Βαρκελώνη, δύο χρόνια μετά την αντίστοιχη διοργάνωση της Σαγκάης, επιβεβαιώνει απόλυτα τον κανόνα.
Το δεύτερο χρυσό του σε Παγκόσμιο πρωτάθλημα λοιπόν, αλλά και το τέταρτο συνολικά μετάλλιο σε αντίστοιχη διοργάνωση.
Συνολικός απολογισμός μιας τρισένδοξης καριέρας για τον 33χρονο πρωταθλητή μας, 15 μετάλλια (6 χρυσά, 5 αργυρά, 4 χάλκινα) σε κλασσική κολύμβηση και ανοιχτή θάλασσα! Νούμερα μοναδικά, επιτυχίες υπέρλαμπρες!
Τα χρυσά του μετάλλια:
2013 Βαρκελώνη (Παγκόσμιο Πρωτάθλημα): 10 χλμ Ανοιχτή Θάλασσα
2011 Σαγκάη (Παγκόσμιο Πρωτάθλημα): 10 χλμ Ανοιχτή Θάλασσα
2010 Ζάγκρεμπ (Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα): Ομαδικό 5 χλμ Ανοιχτή Θάλασσα
2008 Ντουμπρόβνικ (Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα): 5 χλμ Ανοιχτή Θάλασσα
2001 Τύνιδα (Μεσογειακοί Αγώνες): 1500μ ελεύθερο
2001 Τύνιδα (Μεσογειακοί Αγώνες): 4χ200μ ελεύθερο
Τα Αργυρά μετάλλια:
2011 Σαγκάη (Παγκόσμιο Πρωτάθλημα): 5 χλμ Ανοιχτή Θάλασσα
2009 Ρώμη (Παγκόσμιο Πρωτάθλημα): 5 χλμ Ανοιχτή Θάλασσα
2005 Αλμερία (Μεσογειακοί Αγώνες): 400μ ελεύθερο
2005 Αλμερία (Μεσογειακοί Αγώνες): 1500μ ελεύθερο
2001 Τύνιδα (Μεσογειακοί Αγώνες): 400μ ελεύθερο
Τα Χάλκινα μετάλλια:
2010 Ζάγκρεμπ (Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα): 5 χλμ Ανοιχτή Θάλασσα
2007 Μελβούρνη (Παγκόσμιο Πρωτάθλημα): 5 χλμ Ανοιχτή Θάλασσα
2005 Αλμερία (Μεσογειακοί Αγώνες): 800μ ελεύθερο
2002 Βερολίνο (Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα): 4χ200μ ελεύθερο».

Σκοτώθηκε σε συμπλοκή 30 ατόμων




Σκοτώθηκε σε συμπλοκή 30 ατόμων
Σκοτώθηκε σε συμπλοκή 30 ατόμων
Σύμφωνα με το δελτίο της αστυνομίας, ο άτυχος 19χρονος έπεσε νεκρός στα Μάλια σε συμπλοκή ανάμεσα σε 30 Βρετανούς.
Όπως αναφέρει η Αστυνομία, εκτός από τη σύλληψη του 20χρονου δράστη, έχουν συλληφθεί, για τη συμμετοχή τους στη συμπλοκή, άλλα 17 άτομα, υπήκοοι Ηνωμένου Βασιλείου ενώ αναζητούνται και οι υπόλοιποι συμμετέχοντες.
Τις αστυνομικές έρευνες και την προανάκριση για την πλήρη διερεύνηση του περιστατικού ενεργεί το Αστυνομικό Τμήμα Χερσονήσου σε συνεργασία με την Υποδιεύθυνση Ασφαλείας Ηρακλείου.

Δικαιώθηκε ο Δώνης






Δικαιώθηκε ο Δώνης
Δικαιώθηκε ο Δώνης
Το ποσό των 800.000 ευρώ καλείται να πληρώσει ο ΠΑΟΚ στον πρώην τεχνικό της ομάδας, Γιώργο Δώνη και τους συνεργάτες του. Ο Έλληνας τεχνικός κέρδισε την δίκη σε α' βαθμό στην επιτροπή επίλυσης οικονομικών διαφορών της ΕΠΟ.
Η επιτροπή επίλυσης δεν αναγνώρισε την τροποποίηση του συμβολαίου του Δώνη στη συνάντηση με τον Σαββίδη κι έτσι ο Δικέφαλος θα πρέπει να βγάλει από τα ταμεία του το συγκεκριμένο ποσό. Από την πλευρά του ο ΠΑΟΚ θα καταθέσει έφεση στο δευτεροβάθμιο όργανο της ομοσπονδίας.

Πηγή: gazzetta.gr

Τέλη κυκλοφορίας κάθε μήνα




Τέλη κυκλοφορίας κάθε μήνα
Ένα δικαιότερο σύστημα εξετάζει το υπουργείο Οικονομικών για την ελληνική αγορά αυτοκινήτου. Κινείται στα ευρωπαϊκά πρότυπα και ορθολογικοποιεί την καταβολή Τελών Κυκλοφορίας.
Τέλη κυκλοφορίας κάθε μήνα
Σύμφωνα με την Ημερησία, στελέχη του υπουργείου Οικονομικών, εξαιτίας της έλλειψης ρευστότητας των ιδιοκτητών Ι.Χ., αλλά και του φαινομένου της μαζικής κατάθεσης των πινακίδων κυκλοφορίας, επεξεργάζονται ένα σχέδιο, βάσει του οποίου το τίμημα των Τελών Κυκλοφορίας και του Φόρου Πολυτελούς Διαβίωσης στα Ι.Χ. με κινητήρες από 1.929 κ.εκ. και άνω να μπορούν να καταβάλλονται ισόποσα για κάθε μήνα κυκλοφορίας των οχημάτων και όχι για το σύνολο του έτους.
Αν δηλαδή κάποιος ιδιοκτήτης έχει καταθέσει τις πινακίδες κυκλοφορίας του οχήματός του, για να προβεί σε άρση της ακινησίας, θα πρέπει σήμερα να καταβάλει το συνολικό τίμημα του τρέχοντος έτους για τα Τέλη. Σύμφωνα με το νέο σχέδιο, τα Τέλη Κυκλοφορίας θα επιμερίζονται ισόποσα στους 12 μήνες του κάθε έτους, με αποτέλεσμα αν κάποιος θέλει να κυκλοφορήσει το Ι.Χ. του για ένα ή περισσότερους μήνες να καταβάλει το ανάλογο τίμημα.
Αν δηλαδή κάποιος κάτοχος ενός οχήματος τετραετίας με κινητήρα 2,4 λίτρα αποφασίσει να το κινήσει για έναν μόνο μήνα θα καταβάλει 73,3 ευρώ για Τέλη και 25,8 ευρώ για Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης. Άλλος ιδιοκτήτης ενός αυτοκινήτου τετραετίας με κινητήρα 3,6 λίτρων για ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας πρέπει να καταβάλλει 1.100 ευρώ, τα οποία στο δωδεκάμηνο επιμερίζονται σε 91,6 ευρώ για κάθε μήνα. Αντίστοιχα, ο Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης κυμαίνεται στις 2.500 ευρώ, το οποίο αναλογικά στο δωδεκάμήνο ισούται με 208,3 ευρώ για κάθε μήνα.
Όσον αφορά στα δίλιτρα που αποτελούν και τη συντριπτική πλειονότητα των αυτοκινήτων, το κόστος για τα ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας κυμαίνονται στα 660 ευρώ ή 55 ευρώ για κάθε μήνα κυκλοφορίας. Αντίστοιχα, ο Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης κυμαίνεται στα 440 ευρώ για Ι.Χ. μέχρι πέντε έτη ή 36,6 ευρώ για κάθε μήνα του έτους.


Από τα τρίμηνα... στα δωδεκάμηνα
Τα κράτη-μέλη της Ε.Ε. εδώ και δεκαετίες έχουν θεσπίσει δίκαια και φθηνά Τέλη Κυκλοφορίας για τους κατόχους Ι.Χ., ενώ σε αρκετά κράτη δεν υπάρχουν καθόλου Τέλη Κυκλοφορίας! Στην Ελλάδα από την αρχή ύπαρξης της αυτοκίνησης τα Τέλη Κυκλοφορίας καταβάλλονταν σε τέσσερα τρίμηνα, ωστόσο, τότε δεν υπήρχαν τα σημερινά προβλήματα που έχουν να κάνουν με τα τεκμήρια, το Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης ούτε όμως και το φαινόμενο της κατάθεσης των πινακίδων Κυκλοφορίας. Το 1981, για πρώτη φορά, άλλαξε ο τρόπος καταβολής των Τελών Κυκλοφορίας και από τέσσερα τρίμηνα η τότε κυβέρνηση θέσπισε την καταβολή των Τελών σε δύο εξάμηνα.
Η επόμενη αλλαγή στα Τέλη Κυκλοφορίας έγινε το 1985 όποτε και θεσπίστηκε να καταβάλλονται τα Τέλη Κυκλοφορίας στα τέλη του κάθε έτους και μάλιστα αν κάποιος αγόραζε καινούριο αυτοκίνητο τον Δεκέμβριο θα έπρεπε να καταβάλλει όχι μόνο όλο το τίμημα των Τελών για τους προηγούμενους μήνες, αλλά και ολόκληρο το τίμημα για την επόμενη χρονιά. Αποτέλεσμα αυτής της πρακτικής ήταν να εισπράττονται, για μερικούς τουλάχιστον παράνομα, προκαταβολικά τα Τέλη Κυκλοφορίας της επόμενης χρονιάς.
To μέλος του ΔΣ του Συνδέσμου Εμπόρων Εισαγωγέων Αυτοκινήτων Ελλάδος (ΣΕΕΑΕ) Ευριπίδης Κωνσταντινίδης σχετικά με το σχέδιο που επεξεργάζεται το υπουργείο Οικονομικών για την καταβολή των Τελών Κυκλοφορίας, αλλά και του Φόρου Πολυτελούς Διαβίωσης, αναφέρει μεταξύ άλλων πως: «Αν εφαρμοστεί το συγκεκριμένο σύστημα που δίνει τη δυνατότητα στους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων να τα κινήσουν έστω και ένα μήνα καταβάλλοντας το 1/12 των Τελών κυκλοφορίας, αλλά και του Φόρου Πολυτελούς Διαβίωσης σίγουρα θα σταματήσει το φαινόμενο κατάθεσης των πινακίδων κυκλοφορίας και βέβαια θα ξανακυκλοφορήσουν και πάλι στους δρόμους αυτοκίνητα με δίλιτρους και άνω κινητήρες έστω και για λίγους μήνες. Από την άλλη μεριά, ο κάθε ιδιοκτήτης θα γνωρίζει από την αρχή τι θα πρέπει να πληρώσει, για να κινήσει έστω και ένα μήνα το ακινητοποιημένο όχημά του, συνεισφέροντας ζεστό χρήμα στα κρατικά ταμεία. Άλλωστε, το συγκεκριμένο σύστημα χρησιμοποιείται σχεδόν σε όλα τα κράτη-μέλη της Ε.Ε., δίνοντας τη δυνατότητα στους κατόχους Ι.Χ. να τα κινούν με σύνεση και οικονομία...».
Λύση ανάγκης
Το νέο καθεστώς καταβολής των Τελών Κυκλοφορίας, ανάλογα με τους μήνες χρήσης του εκάστοτε οχήματος, σίγουρα θα αποτελέσει λύση ανάγκης για εκατοντάδες χιλιάδες ιδιοκτήτες αυτοκινήτων, οι οποίοι είτε έχουν καταθέσει τις πινακίδες κυκλοφορίας τους είτε σκέφτονται να τις καταθέσουν, αλλά και για όσους σκέφτονται να αγοράσουν κάποιο νέο Ι.Χ. στα τέλη του έτους. Παράλληλα, η μηνιαία καταβολή των Τελών, επίσης, θα αποτελέσει κίνητρο, για να ξανακυκλοφορήσουν και πάλι τα εκατοντάδες χιλιάδες αυτοκίνητα που βρίσκονται σε ακινησία.
Τεκμήρια
Το νέο μέτρο που αφορά στο μηνιαίο επιμερισμό των Τελών, αλλά και του Φόρου Πολυτελούς Διαβίωσης, περιλαμβάνει και τα τεκμήρια διαβίωσης, τα οποία ούτως ή άλλως επιβάλλονται ανά μήνα χρήσης. Ωστόσο, ειδικά για το θέμα των Τεκμηρίων, αλλά και το Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης εξετάζεται η ριζική αλλαγή του τρόπου υπολογισμού τους και σύμφωνα με πληροφορίες, θα εδράζεται στην αξία λιανικής και όχι στον κυβισμό του κινητήρα. Ο στόχος του υπουργείου Οικονομικών είναι να επιβάλλονται στα πραγματικά ακριβά Ι.Χ. και όχι σε εκείνα που έχουν δίλιτρους και άνω κινητήρες χωρίς καμία απολύτως αξία.
Αντιδράσεις...
Το θέμα επιμερισμού των Τελών Κυκλοφορίας πάντως βρίσκεται στο στόχαστρο κάποιων καρεκλοκένταυρων στελεχών του υπουργείου Οικονομικών, οι οποίοι με διάφορες γελοίες προφάσεις του τύπου δεν υπάρχει νόμος ώστε να γίνει κάτι τέτοιο ή δεν υπάρχει το κατάλληλο σύστημα, για να υποστηρίξει τον επιμερισμό των Τελών ή του Φόρου Πολυτελούς Διαβίωσης προσπαθούν να διατηρήσουν το υπάρχον σύστημα για να μην... ταλαιπωρούνται.

Δίδυμα κοριτσάκια γεννήθηκαν σε αυτοκινητόδρομο!

Δίδυμα κοριτσάκια γεννήθηκαν σε αυτοκινητόδρομο!




Δεν πρόλαβαν να φτάσουν η μαμά και ο μπαμπάς στο νοσοκομείο για να έρθουν, όπως όλα τα μωρά, στον κόσμο και οι δίδυμες αδελφούλες γεννήθηκαν στη μέση ενός αυτοκινητόδρομου στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Τα γλυκύτατα κοριτσάκια, φαίνεται πως βιάζονταν να έρθουν στη ζωή και έτσι δεν περίμεναν ο μπαμπάς να φτάσει με το αυτοκίνητο στο μαιευτήριο όπου θα γεννούσε η μαμά.
Το ζευγάρι, αναγκάστηκε να σταματήσει στη μέση ενός από τους μεγαλύτερους αυτοκινητόδρομους του Οχάιο, κάλεσε βοήθεια και λίγο αργότερα ήρθαν στον κόσμο τα κοριτσάκια.
Μαμά και δίδυμα χαίρουν άκρας υγείας, αν και τα βρέφη βρίσκονται σε θερμοκοιτίδα προκειμένου να σιγουρευτούν οι γιατροί ότι όλα βαίνουν καλώς.

Πηγή: http://www.mothersblog.gr/

Star χωρίς ρούχα: Γιατί φέτος το καλοκαίρι προβλέπεται να γδυθούν όλοι


Star χωρίς ρούχα: Γιατί φέτος το καλοκαίρι προβλέπεται να γδυθούν όλοι;Εμπρός στο δρόμο που χάραξε η Ελένη Μενεγάκη
Αν μας έλεγε κανείς πριν από καιρό ότι θα έρχονταν μια μέρα που από μόνοι τους οι έλληνες celebrities θα φωτογράφιζαν τον εαυτό τους με μικροσκοπικά μαγιό και δεν θα τα έδειχναν με περηφάνια στους κολλητούς του, αλλά θα τα έβαζαν σε κοινή θέα ώστε να τα βλέπει και να τα σχολιάζει όποιος θέλει, θα τον λέγαμε παλαβό.
Ακόμη δεν έχουμε φτάσει στα μισά του καλοκαιριού και μέχρι τώρα είδαμε και θαμάσαμε πολλά μαγιό, τουλάχιστον δύο νούμερα, μικρότερα να ασφυκτιούν σε ηλιοκαμένα σώματα, ενώ σε κάποιες περιπτώσεις δεν είδαμε κάν το μαγιό.
Ως άνθρωπος, που έχω περάσει μεγάλο μέρος από τη ζωή μου προσπαθώντας να πείσω γνωστές κυρίες ότι δεν είναι κακό πράγμα να ποζάρεις για ένα εξώφυλλο περιοδικού φορώντας ένα ωραίο μαγιό ή ένα κοντό σορτάκι, (χώρια που το Photoshop ήταν και ο καλύτερός μας φίλος), μου κάνει απίστευτη εντύπωση που βλέπω σήμερα πολλές από τις ίδιες κυρίες, που μάταια κάποτε προσπαθούσα να ψήσω, να «γδύνονται» οικιοθελώς.
Παλαιότερα και όταν λέμε παλιότερα, εννοούμε λίγα χρόνια πριν και όχι δεκαετίες, το να ποζάρεις sexy σε εξώφυλλο περιοδικού ήταν unique, ήταν ευχάριστο και μοναδικό. Κάτι που δεν ισχύει σήμερα, που το γυμνό επιστρέφει στο instagram, ως νέα πρόκληση, ως snapshot, το οποίο αναπαράγεται περισσότερο από ότι ένα εξώφυλλο και όχι πάντα με κομψό τρόπο. Το υπάρχω για να υπάρχω, έχει την τιμητική του.
Πρώτη διδάξασα σε αυτό το ιδιόμορφο παιχνίδι με τα Media, η Ελένη Μενεγάκη, η γυναίκα που αν κοιτάξεις τα εξώφυλλα της καριέρας της, είναι ζήτημα αν θα βρεις ένα-δυο με μαγιό και αυτά στην πολύ αρχή της καριέρας της. Η Ελένη, με το sexy της εκτόπισμα συγκαλυμμένο την τελευταία δεκαετία, έγινε πρόσφατα το άλλοθι για μια στρατιά celebrities που τυχαία ή όχι και τόσο τυχαία ακολούθησαν τα παράδειγμα της : «Γδύνομαι, φωτογραφίζομαι και ποστάρω τις φωτό στο λογαριασμό μου». Και αν υποθέσουμε ότι η Μενεγάκη έχει ξεκινήσει σταυροφορία ενάντια στους παπαράτσι, οι υπόλοιποι τι δικαιολογία έχουν;
Ζήλεψαν το σουξέ της Ελένης ή μήπως αντιγράφουν τους ξένους star τύπου Rihanna; Μήπως επειδή μεγαλώνοντας σε ηλικία απελευθερώνονται από ενοχές και νιώθουν πιο βολικά με το σώμα τους; Ή μήπως- όπως θα υπέθεταν και οι πιο υποψιασμένοι- ήθελαν να επιμηκύνουν το χρόνο παραμονής στη δημοσιότητα;
Πάντως όποιο και να είναι το κίνητρο, διανύουμε μια ενδιαφέρουσα περίοδο και είναι αξιοσημείωτο πώς ο Έλληνας celebrity προσαρμόζεται -σαν είδος που γλύτωσε από εξαφάνιση- στη post-εξωφυλλική εποχή και στην έλλειψη περιοδικών, δημιουργεί το δικό του πολύ προσωπικό μικρόκοσμο. Και έχει απήχηση, γιατί είναι ηδονή για το κοινό όταν κοιτάει μέσα από την κλειδαρότρυπα ή έτσι νομίζει, γιατί οι πραγματικές κλειδαρότρυπες είναι καλά κλεισμένες για τους έξω.