ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου 2013

ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΜΝΗΜΗΣ ΤΗΣ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΗΣ ΜΙΚΡΑΣ ΑΣΙΑΣ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ


     
      Έχοντας υπόψη τις διατάξεις του άρθρου δεύτερου του Ν.2645/1998 σύμφωνα με το οποίο  «καθιερώθηκε η 14η Σεπτεμβρίου, ως ημέρα εθνικής μνήμης της γενοκτονίας των Ελλήνων της Μικράς Ασίας από το Τουρκικό κράτος και το Π.Δ. 304/2001 «οργάνωση εκδηλώσεων μνήμης της 14ης Σεπτεμβρίου» (ΦΕΚ 207/τ.Α./21.9.2001), στο οποίο έχει καθοριστεί με λεπτομέρεια το περιεχόμενο των εκδηλώσεων για την ημέρα αυτή, θα πραγματοποιηθούν και φέτος οι εκδηλώσεις μνήμης για τη Μικρασιατική Καταστροφή.
      Οι φετινές εκδηλώσεις θα πραγματοποιηθούν την Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου 2013 και οι οποίες σύμφωνα με την απόφαση αρ. 32406 /12.08.2013 του Υπ. Εσωτερικών ορίζονται ως εξής:

Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου 2013

      Ώρα 10:00. Στον Καθεδρικό Ι. Ναό Θείας Αναλήψεως, μετά από το πέρας της Θείας Λειτουργίας, θα τελεστεί επιμνημόσυνη δέηση.

      Ώρα 10:30. Στο χώρο του Μνημείου της Πλατείας Ελευθερίας θα γίνει κατάθεση στεφάνων από τον Εκπρόσωπο της Κυβέρνησης, από τον Εκπρόσωπο της Βουλής των Ελλήνων, από την Αντιπεριφερειάρχη Πιερίας, τον Ανώτερο Στρατιωτικό Διοικητή Π.Ε Πιερίας, το Δήμαρχο Κατερίνης, τον  Αστυνομικό Δ/ντή Π.Ε Πιερίας, το Διοικητή της Πυροσβεστικής, και το Λιμενάρχη Σκάλας Κατερίνης. Επίσης στεφάνια θα καταθέσουν εκπρόσωποι Προσφυγικών συλλόγων, καθώς και εκπρόσωποι Νομικών Προσώπων ή άλλων φορέων που θα θελήσουν να τιμήσουν τη γιορτή αυτή.
Θα τηρηθεί ενός λεπτού σιγή και θα ανακρουσθεί ο Εθνικός Ύμνος.

Ώρα 11:00.  Εκδήλωση για την ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων της Μικράς Ασίας στον εκθεσιακό χώρο της Αστικής Σχολής (πρώην 1ο Δημοτικό Σχολείο)

1.     Χαιρετισμοί Επισήμων
2.     Ομιλία από τον κ. Αντώνη Κάλφα για την ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων της Μικράς Ασίας
3.     Παραδοσιακά Μικρασιατικά τραγούδια από τις χορωδίες του Συλλόγου Μικρασιατών Πιερίας και του Πολιτιστικού Συλλόγου Μικρασιατών Ν. Εφέσου ο «ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ» μαζί με το παραδοσιακό τμήμα της Δημοτικής χορωδίας Ι. Σακελαρίδης του Δήμου Δίου Ολύμπου.

Γενικά: Σε ότι αφορά την ιεροτελεστία παρακαλείται να επιληφθεί η Ιερά Μητρόπολη.
      Τα θέματα σχετικά με την παράταξη, απονομή τιμών, τάξη, κίνηση οχημάτων παρακαλούνται να τα ρυθμίσουν οι αρμόδιες στρατιωτικές και αστυνομικές αρχές..
       Ο Δήμος Κατερίνης παρακαλείται να μεριμνήσει για τη διάθεση της Φιλαρμονικής του Δημοτικού Ωδείου και τη διευθέτηση του χώρου στο Μνημείο της Πλατείας Ελευθερίας.
      Από τη Περιφερειακή Ενότητα Πιερίας τελετάρχης ορίζεται ο κ. Μιχάλης Συμεωνίδης.
Σύλλογοι και Σωματεία της Π.Ε. Πιερίας που επιθυμούν να καταθέσουν στεφάνια θα πρέπει να το δηλώσουν στη Περιφερειακή Ενότητα Πιερίας , Γραφείο Αντιπεριφερειάρχη, τηλ. 2351351261 μέχρι την Παρασκευή 13-9-2013 και ώρα 12:00'.

      Το πρόγραμμα αυτό έχει τη θέση επίσημης πρόσκλησης.
  



                                                                                                      Η ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ   

           




                                                                                                                ΣΟΦΙΑ ΜΑΥΡΙΔΟΥ

"Δεν είναι σκάρτοι οι μαθητές, σκάρτος είναι ο κόσμος τους!"

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Ν.Σ. ΠΙΕΡΙΑΣ ΤΗΣ ΚΝΕ


Έχεις εμπειρία από το σημερινό σχολείο αλλά και από την κατάσταση που βρίσκεται η οικογένειά σου. Χρειάζεται σίγουρα αλλαγές, αλλά οι αλλαγές που φέρνει η κυβέρνηση με το νέο νομοσχέδιο για την δευτεροβάθμια εκπαίδευση είναι προς το χειρότερο και με παλιά υλικά.
Σκέψου: Μπορεί η κυβέρνηση των βιομηχάνων και των επιχειρηματιών , που τσακίζει της ζωές μας, να θέλει όλους τους νέους μορφωμένους, με βάση την ανάπτυξη της γνώσης, της τεχνολογίας και της επιστήμης;
Προβληματίσου! Η κυβέρνηση λέει ότι αναβαθμίζει το μορφωτικό ρόλο του Λυκείου. Ισχύει;
ΟΧΙ! Η όποια γενική μόρφωση σταματάει ουσιαστικά στο γυμνάσιο. Γενικεύουν τις επανωτές εξετάσεις πανελλαδικού χαρακτήρα σε όλες τις τάξεις και στα Γενικά και στα Επαγγελματικά Λύκεια. Δηλαδή η χαρά των φροντιστηρίων .
Φτιάχνουν ένα σχολείο με εξοντωτικά προγράμματα που σπρώχνει στην παπαγαλία και την αποστήθιση, που προσφέρει αποσπασματικές γνώσεις και που μετατρέπεται σε εξεταστικό κέντρο για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, σε αντίθεση με το σκοπό για ουσιαστική και πλήρη γνώση.
Με πανελλήνιες όχι σε 4 αλλά σε δεκάδες μαθήματα από την αρχή, μέχρι και αφού τελειώσει κάποιος το σχολείο, αφού από την Α’ Λυκείου υπολογίζεται η βαθμολογία για το πέμπτο βαθμό που βάζουν για την εισαγωγή σε ΑΕΙ ή ΤΕΙ.
Θέλουν να οδηγήσουν στην κατηγοριοποίηση των σχολικών μονάδων, να ξεσκαρτάρουν από πιο νωρίς τους μαθητές με βάση το πόσο βαστάει η τσέπη τους, να τους δίνουν ψευτοκατάρτιση, λεία στις επιχειρήσεις μέσω της μαθητείας.
Η κυβέρνηση λέει ότι θα αντιμετωπιστεί η ανεργία της νεολαίας. Ισχύει;
ΟΧΙ! Η ανεργία είναι ένα πράγμα με τον καπιταλισμό! Αξιοποιούν την ανεργία για να σε εκβιάσουν. Για να δουλεύουν οι εργαζόμενοι πιο φθηνά και περισσότερο και οι άνεργοι να είναι έτοιμοι να παραιτηθούν από κάθε δικαίωμα στη δουλειά, στη ζωή.
Ούτε η μετατροπή του Λυκείου σε εξεταστικό κέντρο, ούτε η σύνδεση του νέου Επαγγελματικού Λυκείου με την αγορά εργασίας και την μαθητεία θα αντιμετωπίσουν την ανεργία.
Η επαγγελματική εκπαίδευση που φτιάχνουν προσφέρει ψευτοκατάρτιση, είναι υποβαθμισμένη, με προγράμματα σπουδών - δεξιότητες και εργαστήρια σε πολλές περιπτώσεις ξεπερασμένα, πτυχία - διαβατήρια για την ανεργία.
Δημιουργούν και καταργούν ειδικότητες στα ΕΠΑΛ όχι με βάση τις ανάγκες που έχει η κοινωνία αλλά με βάση τις ανάγκες για την κερδοφορία των εκμεταλλευτών.
Με τη μαθητεία επιδοτούν τους επιχειρηματίες, προσφέρουν φτηνά και ευέλικτα εργατικά χέρια, ανταλλακτικό στη μηχανή του κέρδους και του ανταγωνισμού των επιχειρήσεων.
Θέλουν να μάθουν τους νέους να μην έχουν καμία απαίτηση από τη ζωή, να μη διεκδικούν μόρφωση και δουλειά με δικαιώματα.
Μας θέλουν είτε με απολυτήρια και πτυχία - είτε χωρίς δούλους για 400 ή 300 ευρώ. Δούλοι του 21ου αιώνα όμως δε θα γίνουμε!
Κανένας μαθητής, δεν πρέπει να συμβιβαστεί με αυτή την κατάσταση. Τώρα πρέπει να οργανωθεί η πάλη σε κάθε σχολείο.

·         Να γενικευτεί η συζήτηση, η ενημέρωση για το νέο νόμο και την κατάσταση που διαμορφώνεται μέσα στα σχολεία, στη ζωή και το μέλλον μας. Για τα ψεύτικα επιχειρήματα της κυβέρνησης που τα αναπαράγει και μερίδα καθηγητών. Για το σχολείο και τη μόρφωση που ανταποκρίνονται στις σημερινές ανάγκες, με ενιαίο δημόσιο και δωρεάν 12χρονο σχολείο, με αναβαθμισμένη επαγγελματική εκπαίδευση μετά από αυτό.
·         Να μη γίνει κανένα μάθημα τις πρώτες δέκα μέρες. Όπου υπάρχει καθηγητής που δεν απεργεί, να μην δεχτούμε να κάνει μάθημα αλλά να γίνονται κι εκεί οι συζητήσεις. Να ενημερωθούν όλοι οι μαθητές, είτε μέσα στην τάξη, είτε με αποχή στα προαύλια, στα διαλλείματα και να οργανωθεί ο αγώνας.
·         Επειδή ακόμα δεν έχουν εκλεγεί 15μελή και 5μελή, να πάρουν την πρωτοβουλία μαθητές, είτε ήταν πέρσι εκλεγμένοι, είτε όχι, όσοι θέλουν δηλαδή να μπουν μπροστά για την οργάνωση της συζήτησης και την οργάνωση αγωνιστικών κινητοποιήσεων. Μέσα σε κάθε σχολείο να φτιαχτούν αγωνιστικές επιτροπές. Δεν χρειάζεται να υπάρχει περιορισμός στον αριθμό, να συγκροτηθούν από όσους μαθητές θέλουν, για να οργανώσουν τον αγώνα.
·         Να φτιαχτούν κείμενα – ανακοινώσεις από τους ίδιους τους μαθητές κάθε σχολείου ενάντια στο νόμο και την κατάσταση που επικρατεί στην εκπαίδευση σε κάθε σχολείο και ιδιαίτερα στα ΕΠΑΛ με αιτήματα , στόχους πάλης.
Η ΚΝΕ προτείνει βασικούς στόχους πάλης:
1.      Όχι στα εξαντλητικά ωράρια, τα φροντιστήρια, τις επαναλαμβανόμενες εξετάσεις.
2.      Να μη μετράει ο βαθμός Α’, Β’ και Γ’ Λυκείου σε Γενικά Λύκεια και ΕΠΑΛ για την πρόσβαση σε ΑΕΙ-ΤΕΙ μέσα από πανελλαδικές εξετάσεις ή και χωρίς αυτές.
3.      Πανελλαδικές εξετάσεις για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση μετά και ανεξάρτητα από το τέλος του Λυκείου, με ευθύνη του κράτους και όχι των Πανεπιστημίων. Δικαίωμα επανάληψης των εξετάσεων για εισαγωγή όσες φορές θέλει ο καθένας. Κατοχύρωση βαθμολογίας (να μη χρειάζεται να δίνονται κάθε φορά και τα 4 μαθήματα)
4.      Να μην καταργηθεί καμία ειδικότητα στα ΕΠΑΛ και να μην απολυθεί κανένας καθηγητής. Κατάργηση του έτους μαθητείας ως τσάμπα εργασία για τα αφεντικά, πρακτική άσκηση ενταγμένη οργανικά στη μάθηση. Πτυχίο στα τρία χρόνια. Κατάργηση κάθε πιστοποίησης, το πτυχίο μόνη προϋπόθεση για το επάγγελμα.
5.      Κανένα σχολείο χωρίς εκπαιδευτικούς και βιβλία. Χρηματοδότηση τώρα των σχολείων. Όχι στα 30άρια τμήματα. Δωρεάν μεταφορά των μαθητών. Ένα γεύμα για τους μαθητές με ευθύνη και χρηματοδότηση των δήμων. 
·         Να οργανωθούν με κάθε τρόπο Γενικές Συνελεύσεις σε όλα τα σχολεία.
·         Να αξιοποιηθεί η εβδομάδα των απεργιών και μέχρι τέλος του μήνα για συζήτηση, γενικές συνελεύσεις, οργάνωση δραστηριότητας και κινητοποιήσεων.
·         Σε κάθε δήμο να οργανωθούν παραστάσεις διαμαρτυρίας σε δευτεροβάθμιες διευθύνσεις, σε δημαρχεία και κλεισίματα δρόμων.
·         Τα σχολεία κάθε δήμου να οργανωθούν μεταξύ τους, για κοινή δράση, κοινή απάντηση, συντονισμό ενεργειών.
 Ο αγώνας χρειάζεται να στραφεί ενάντια στο νέο σχολείο, στα αντιλαϊκά μέτρα που βασανίζουν εμάς και τις οικογένειες μας , την κυβέρνηση και την Ευρωπαϊκή Ένωση, στην οποία συναποφασίζουν την αντιεκπαιδευτική και αντιλαϊκή πολιτική. Δεν πρέπει να καπελωθεί από δυνάμεις που παλεύουν για να έρθει μια άλλη αντιλαϊκή κυβέρνηση, στα πλαίσια της ΕΕ και του σημερινού συστήματος. Που λένε μεγάλα λόγια αλλά κάνουν μικρές πράξεις.

 Στόχος της ΚΝΕ είναι να φουντώσουν οι μαθητικοί αγώνες πανελλαδικά , με ενιαίους στόχους και μορφές πάλης (ενιαία συλλαλητήρια σε όλες τις πόλεις της χώρας, καταλήψεις, αποκλεισμούς μεγάλων δρόμων κλπ) , να γίνουν βήματα στην οργάνωση του μαθητικού κινήματος, με αγωνιστικά μαθητικά συμβούλια, με πολύμορφες δραστηριότητες μέσα στα σχολεία, με συντονισμό των μαθητών με τον αγωνιζόμενο εργαζόμενο λαό.

ΤΟΥΡΝΟΥΑ 3 on 3 ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΙΕΡΙΚΟ ΑΡΧΕΛΑΟ

ΠΙΕΡΙΚΟΣ ΑΡΧΕΛΑΟΣ
Σύλλογος Φίλων Καλαθοσφαίρισης - www.pierikos-archelaos.gr
Γραφείου Τύπου
E-mail: information@pierikosbc.gr
Κλειστό Γυμναστήριο, Σιδηροδρομικός Σταθμός, τηλfax: 23510 32153, τηλ. 6978 495134                                               
601 00 Κατερίνη]



Το Σαββατοκύριακο στην Πλατεία Ελευθερίας




Μαζί και το τμήμα Badminton (αντιπτέριση)
Το πιο γρήγορο άθλημα ρακέτας στο κόσμο σε περιμένει να το ανακαλύψεις.. Είσαι μέσα;

Σάββατο 10:00 Κυριακή στις 11:00 Πλατεία Ελευθερίας

«Φρένο» στη μεταφορά 6.500 μαθητών

Stop στις μεταφορές μαθητών έβαλαν τα μέλη του Συνδέσμου Πρακτόρων Τουρισμού Μακεδονίας – Θράκης, μέχρι να λάβουν τη διαβεβαίωση ότι δεν πρόκειται να ισχύσουν οι νέες κάθετες μειώσεις των αμοιβών τους, κατά 35% έως 60%, που προβλέπει η Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ) του περασμένου Ιουνίου.
Μόνο στο νομό Θεσσαλονίκης, τα μέλη του συνδέσμου μεταφέρουν 6500 μαθητές, μεταξύ των οποίων άτομα με αναπηρία, πολλά από τα οποία αδυνατούν να κινηθούν προς το σχολείο τους, λόγω έλλειψης δρομολογίων αστικών συγκοινωνιών ή ανεπάρκειας οχημάτων με την απαιτούμενη υποδομή, δηλώνει στο ΑΠΕ  ο πρόεδρος του Συνδέσμου, Μιχαήλ Πεζίκογλου.
Πρόσθεσε ότι αντιλαμβάνεται το κοινωνικό πρόβλημα που δημιουργείται (σ.σ. σήμερα, ημέρα του αγιασμού στα σχολεία δεν έγιναν τα προβλεπόμενα δρομολόγια για τη μεταφορά των μαθητών), αλλά και οι ίδιοι οι μεταφορείς βρίσκονται σε απόγνωση, καθώς με τις νέες μειώσεις δεν θα καλύπτουν πια ούτε τα έξοδα των καυσίμων.

«Μαμά, γιατί δεν με ακούς;… Δε θέλω να ξαναπάω σχολείο!!»

της Βασιλικής κ. Μαργέτη, Ψυχολόγου – Ψυχοθεραπεύτριας, MSc
Αρκετά συχνά οι γονείς έχουν να αντιμετωπίσουν μια έντονη περιστασιακή απροθυμία του παιδιού τους να πάει στο σχολείο. Η συμπεριφορά αυτή συνήθως συνοδεύεται με διαμαρτυρίες οι οποίες...
μπορεί να μην έχουν παρατεταμένη ένταση κ διάρκεια και να εξασθενήσουν σχετικά γρήγορα. Αντίθετα, σε κάποιες άλλες περιπτώσεις παιδιών, η άρνηση για το σχολείο είναι κατηγορηματική και είναι πιθανό να προκαλέσει πανικό στο παιδί που φοβάται να αποχωριστεί το σπίτι του. Η χαρακτηριστική αυτή επίμονη άρνηση για το σχολείο συναντάται με τον όρο «σχολική φοβία ή σχολειοφοβία» και περιγράφεται από τους ειδικούς ως έντονος και παράλογος φόβος του παιδιού σχετικά με το σχολείο και τη σχολική ζωή.

Πως διαχωρίζεται η απλή απροθυμία για τη σχολική φοίτηση από τη σχολική φοβία;

 Στην περίπτωση της σχολειοφοβίας,

 Χρειάζεται να έχει προηγηθεί επίμονη προσπάθεια των γονέων για μεγάλο χρονικό διάστημα να μεταπείσουν το παιδί χωρίς αποτέλεσμα

 Το παιδί συνήθως ταλαιπωρείται από το άγχος και το φόβο του ή από την ανησυχία να αφήσει το σπίτι του και να πάει σχολείο, γνωστό ως «άγχος αποχωρισμού»

 Εμφανίζει σωματικά συμπτώματα άγχους από τα οποία ανακουφίζεται και χαλαρώνει σε μέρες που δεν έχει σχολείο όπως τα Σαββατοκύριακα και τις αργίες

 Το παιδί ενώ θέλει να πάει σχολείο νιώθει ότι δεν μπορεί εξαιτίας ενός παράλογου φόβου που νιώθει για κάτι που υπάρχει ή συμβαίνει στο σχολείο. Μάλιστα, αυτή θεωρείται η πιο σημαντική διαφορά της σχολικής φοβίας με το λεγόμενο «σκασιαρχείο».

Χαρακτηριστικά του παιδιού με σχολική φοβία:

 Επανειλημμένη και επίμονη άρνηση για το σχολείο

 Δεν εντοπίζεται άλλη παθολογική συμπεριφορά

 Αγχώνεται εύκολα με αποτέλεσμα να εκδηλώνει το άγχος αυτό στο σώμα του με συμπτώματα όπως κοιλιακές διαταραχές, ναυτίες κ εμετούς, πονοκεφάλους, διάρροια, πονόλαιμο

Ποιοι είναι οι κίνδυνοι όταν το παιδί απουσιάζει συχνά από το κλίμα του σχολείου;

Οι επιπτώσεις της συχνής και παρατεταμένης απουσίας από το σχολείο είναι αρνητικές και έχουν ως αποτέλεσμα:

 Να χάνεται η επαφή του παιδιού με τους φίλους κ τους συνομήλικους

 Να μην εκτίθεται σε κοινωνικά ερεθίσματα με αποτέλεσμα να επιβραδύνεται η εκπαίδευση του σε κοινωνικές δεξιότητες

 Να χάνει μεγάλο μέρος της εκπαιδευτικής ύλης

 Να μην μαθαίνει να φέρνει εις πέρας τις σχολικές υποχρεώσεις

Ποια βήματα χρειάζεται να ακολουθήσουν οι γονείς του σχολειοφοβικού παιδιού;

 Είναι σημαντικό να είναι υπομονετικοί κ να δείχνουν κατανόηση για τη δυσκολία του παιδιού τους

 Να είναι συνεπείς κ σταθεροί στη συμπεριφορά τους

 Να βεβαιωθούν ότι τα παράπονα του παιδιού τους είναι αληθινά και να το κρατήσουν σπίτι αν διαπιστώσουν ότι είναι πραγματικά άρρωστο και δεν μπορεί να πάει σχολείο

 Αν όχι, τότε θα είναι χρήσιμο να προσπαθήσουν να εντοπίσουν την αιτία ή το ερέθισμα εκείνο που προκαλεί στο παιδί μια υπέρμετρη ανησυχία ή φόβο που έχει συνδεθεί με το σχολείο

Ένας αποτελεσματικός τρόπος να το πετύχουν αυτό είναι ακούγοντας προσεκτικά αυτά που τους λέει το παιδί και προσπαθώντας να καταλάβουν τι πραγματικά είναι αυτό που προσπαθεί να τους εξηγήσει. Αφού διερευνήσουν τις πηγές του άγχους ή του φόβου του παιδιού, καλό θα είναι να το συζητήσουν μαζί του σε μια προσπάθεια να «απομυθοποιήσουν» αυτό που προκαλεί τόσο άσχημα συναισθήματα. Είναι καλό να αποφεύγονται απαξιωτικές ή κοροϊδευτικές λέξεις και φράσεις για αυτό που βιώνει το παιδί που φοβάται.

Αντί αυτού, οι γονείς θα μπορούσαν να ζητήσουν από το παιδί να εκτεθεί σε αυτό που το φοβίζει και να είναι μαζί του ώστε να νιώθει ασφάλεια και όχι απειλή. Με λόγια υποστηρικτικά και με ενθαρρυντική στάση, οι γονείς χρειάζεται να εκπαιδεύσουν το παιδί τους πώς να αντιμετωπίζει αποτελεσματικά τους φόβους του. Τέλος, η καλή και ουσιαστική συνεργασία των γονέων και του σχολείου θα διευκολύνει ακόμη περισσότερο την προσπάθεια του παιδιού να απεμπλακεί από τους ενοχλητικούς και παράλογους φόβους του.

Apple: Η μετοχή της σημείωσε πτώση λίγες ώρες μετά την χθεσινή παρουσίαση!

Μπορεί χθες με κάθε επισημότητα η Apple να μας παρουσίασε το νέο iPhone 5S και την φθηνότερη του έκδοση το iPhone 5c και οι μεγαλύτεροι πλειοψηφία του κοινού να ήταν...
ευχαριστημένη αλλά δεν συμβαίνει το ίδιο και με τις αγορές.

Λίγες ώρες λοιπόν μετά την παρουσίαση της Apple η μετοχή της εταιρείας σημείωσε πτώση, στην αρχή η αξία των μετοχών της εταιρείας έπεσαν κατά 2.28% ενώ λίγο αργότερα είχαμε και άλλη πτώση της τιμής της μετοχής της τάξεως του 2.31%.

Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις η Apple έχασε περίπου 20 δισεκατομμύρια από την κεφαλαιοποίηση της ποσό καθόλου ευκαταφρόνητο ακόμα και για εταιρίες κολοσσούς όπως η Apple.

Οι αναλυτές πιστεύουν ότι οι επενδυτές δεν ήταν ευχαριστημένοι με αυτό που παρουσίασε η εταιρεία για αυτό είχαμε πτώση της τιμής της μετοχής, όλα βέβαια θα εξαρτηθούν από την μελλοντική πορεία των δυο νέων μοντέλων της Apple και πως θα τα πάει η εταιρεία στο άνοιγμα της στην Κίνα.

Περπατήστε σωστά με τα τακούνια σας

Μπορεί τα τακούνια να αναδεικνύουν την θηλυκότητα μιας γυναίκας, αλλά όταν δεν ξέρει να τα περπατήσει, τότε το αποτέλεσμα είναι περισσότερο αρνητικό, παρά ελκυστικό. Γι’ αυτό αν δεν είστε συνηθισμένη ή φοράτε για πρώτη φορά τακούνια, καλό θα ήταν να δείτε τις 10 χρήσιμες συμβουλές που ακολουθούν και να τις χρησιμοποιήσετε και να τελειοποιήσετε το περπάτημα σας!

1. Περπατήστε πατώντας πρώτα στο τακούνι και μετά στα δάχτυλα, φέρνοντας το ένα πόδι μπροστά από το άλλο.

2. Κάντε απαλά βήματα και μην πατάτε με δύναμη στο πάτωμα.

3. Αν περπατάτε με τακούνια για πρώτη φορά, προσπαθήστε να κάνετε μια δοκιμή περπατώντας σε μια ευθεία γραμμή.

4. Αν φοράτε τακούνια για πρώτη φορά προτιμήστε ένα ζευγάρι μεσαίου ύψους και όχι πολύ ψηλό. Είναι πιο εύκολο να τα περπατήσετε, αφού θα έχετε καλύτερη ισορροπία.

5. Όταν κατεβαίνετε μια σκάλα κάντε αργά και σταθερά βήματα, κρατώντας παράλληλα το κάγκελο.

6. Όταν περπατάτε σε πεζοδρόμια ή γενικότερα σε πλακόστρωτα, προσέξτε το βάδισμα σας έτσι ώστε το τακούνι σας να μην κολλήσει ή μπει σε κάποια τρύπα. Καλό θα ήταν να ρίχνετε που και που καμιά ματιά στο που πατάτε. Αξίζει να σημειωθεί βέβαια πως όσο πιο χοντρό είναι το τακούνι, τόσο πιο σταθερό βηματισμό και ισορροπία θα έχετε.

7. Όταν περπατάτε σε πατώματα που γλιστράνε κάντε μικρά και σταθερά βήματα. Όσο πιο μικρά είναι τα βήματα τόσο καλύτερο έλεγχο έχετε.

8. Όταν περπατάτε σε γρασίδι, πατήστε στα δάχτυλα, ρίχνοντας το βάρος εκεί, έτσι ώστε να μην έχετε το φόβο να χωθεί το τακούνι σας μέσα στο χώμα και να κολλήσετε εκεί που είστε.

9. Αν γνωρίζετε από πριν πως θα είστε σε κάποιο χώρο με γρασίδι, προτιμήστε τις πλατφόρμες ή ένα πιο χοντρό τακούνι.

10. Όταν αγοράζετε τακούνια, δοκιμάστε όσο περισσότερα μπορείτε, έτσι ώστε να βρείτε το πιο άνετο για εσάς.
beautetinkyriaki