ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Τρίτη 24 Σεπτεμβρίου 2013

Πέφτουν «κεφάλια» στην ΕΛ.ΑΣ. για τη Χρυσή Αυγή

 

Πέφτουν «κεφάλια» στην ΕΛ.ΑΣ. για τη Χρυσή Αυγή
Τις παραιτήσεις του γενικού επιθεωρητή Αστυνομίας Νοτίου Ελλάδας, αντιστράτηγου Ιωάννη Δικόπουλου και του γενικού αστυνομικού διευθυντή Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, υποστράτηγου Απόστολου Κασκάνη-τις οποίες έκανε και δεκτές-βρήκε σήμερα το πρωί στο γραφείο του ο γενικός γραμματέας Δημόσιας Τάξης του υπουργείου Δημόσιας Τάξης Αθανάσιος Ανδρεουλάκος. Οι κ.κ. Δικόπουλος και Κασκάνης δεν διευκρινίζουν την αιτία που υποβάλλουν την παραίτησή τους, αλλά επικαλούνται προσωπικούς λόγους. 
Παράλληλα, με απόφαση του αρχηγού διεξάγεται Ένορκη Διοικητική Εξέταση για το γεγονός ότι την Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου, έξω από τα γραφεία της τοπικής οργάνωσης Εύβοιας - Βοιωτίας του κόμματος «Λαϊκός Σύνδεσμος - Χρυσή Αυγή» στη Χαλκίδα και σε απόσταση λίγων εκατοντάδων μέτρων από την έδρα της Αστυνομικής Διεύθυνσης Εύβοιας υπήρχαν άτομα που έφεραν αντικείμενα, τα οποία εμπίπτουν στην κατηγορία περί όπλων (ρόπαλα κλπ), χωρίς να παρέμβουν οι τοπικές αστυνομικές Αρχές, ως όφειλαν και χωρίς να υπάρξει ενημέρωση του Αρχηγείου.
Στο πλαίσιο της ίδιας Ένορκης Διοικητικής Εξέτασης θα εξετασθεί και το ζήτημα τυχόν ευθυνών για τις παραλείψεις που σημειώθηκαν κατά τη διάρκεια της αστυνομικής έρευνας για τη συλλογή πειστηρίων και την ταυτοποίηση συγκεκριμένων ατόμων με τα αντικείμενα που βρέθηκαν στα γραφεία της τοπικής οργάνωσης (κοντάρια, ασπίδες, κράνη κλπ).
Παράλληλα, τίθενται σε διαθεσιμότητα, μέχρι την ολοκλήρωση της Ένορκης Διοικητικής Εξέτασης, ο διευθυντής της Αστυνομικής Διεύθυνσης Εύβοιας, ο διοικητής και ο αξιωματικός υπηρεσίας του τμήματος Ασφάλειας Χαλκίδας και ο αστυνομικός-σκοπός της Αστυνομικής Διεύθυνσης, που εκτελούσε υπηρεσία το επίμαχο χρονικό διάστημα.

sofokleousin


Νέο (έκτακτο) χαράτσι 35 ευρώ σε 2.000.000 Έλληνες – Δείτε αν είστε στην λίστα

         

neo-ektakto-xaratsi 
·          

Όλα τα είχε η Μαριορή… το κτηματόσημο της έλειπε! Ναι, καλά διαβάσατε… σαν να μην έφταναν οι φόροι και οι έκτακτες εισφορές που πληρώνουμε τα τελευταία χρόνια, μας βάζουν ακόμη ένα χαράτσι για το 2014!..
Πιο συγκεκριμένα, πάνω από 2.000.000 ιδιοκτήτες ακινήτων θα κληθούν να πληρώσουν αναδρομικά κτηματόσημα ύψους 35 ευρώ ανά δικαίωμα!
Πρόκειται για ακίνητα σε μεγάλα αστικά κέντρα (Πάτρα, Λάρισα, Ηράκλειο, Ιωάννινα, Χανιά, Χαλκίδα, Καλαμάτα και τα Τρίκαλα) και δήμους της Αττικής και της Θεσσαλονίκης που μπήκαν στο Κτηματολόγιο στα τέλη της δεκαετίας του ’90 (επίσης αφορά τους δήμους Αμαρουσίου, Χαλανδρίου, Νέας Σμύρνης, Νίκαιας, Καλαμαριάς κ.α)
Υπολογίζεται ότι το Δημόσιο θα εισπράξει συνολικά 95 εκατομμύρια ευρώ, με τα οποία η κυβέρνηση θέλει να χρηματοδοτήσει μέρος του ελλείμματος του Κτηματολογίου, ύψους περίπου 300 εκατομμυρίων ευρώ.
Η υλοποίηση του Κτηματολογίου αποτελεί μνημονιακή υποχρέωση, προκειμένου να ξεκαθαρίσει το ιδιοκτησιακό τοπίο στην Ελλάδα και πρωτίστως η δημόσια περιουσία.
Τα σχετικά ειδοποιητήρια θα αρχίσουν να αποστέλλονται από τις αρχές της νέας χρονιάς ώστε οι ιδιοκτήτες να πληρώσουν μέσω τραπεζών.
Να σημειωθεί ότι το κτηματόσημο υπολογίζεται όχι ανά ιδιοκτησία, αλλά ανά δικαίωμα (κυριότητα, ψιλή κυριότητα, επικαρπία κ.λπ.), κάτι που σημαίνει ότι στις περισσότερες των περιπτώσεων, σε κάθε νοικοκυριό θα αντιστοιχούν παραπάνω από 35 ευρώ.
Πηγή: Real News
Όλα τα είχε η Μαριορή… το κτηματόσημο της έλειπε! Ναι, καλά διαβάσατε… σαν να μην έφταναν οι φόροι και οι έκτακτες εισφορές που πληρώνουμε τα τελευταία χρόνια, μας βάζουν ακόμη ένα χαράτσι για το 2014!..
Πιο συγκεκριμένα, πάνω από 2.000.000 ιδιοκτήτες ακινήτων θα κληθούν να πληρώσουν αναδρομικά κτηματόσημα ύψους 35 ευρώ ανά δικαίωμα!
Πρόκειται για ακίνητα σε μεγάλα αστικά κέντρα (Πάτρα, Λάρισα, Ηράκλειο, Ιωάννινα, Χανιά, Χαλκίδα, Καλαμάτα και τα Τρίκαλα) και δήμους της Αττικής και της Θεσσαλονίκης που μπήκαν στο Κτηματολόγιο στα τέλη της δεκαετίας του ’90 (επίσης αφορά τους δήμους Αμαρουσίου, Χαλανδρίου, Νέας Σμύρνης, Νίκαιας, Καλαμαριάς κ.α)
Υπολογίζεται ότι το Δημόσιο θα εισπράξει συνολικά 95 εκατομμύρια ευρώ, με τα οποία η κυβέρνηση θέλει να χρηματοδοτήσει μέρος του ελλείμματος του Κτηματολογίου, ύψους περίπου 300 εκατομμυρίων ευρώ.
Η υλοποίηση του Κτηματολογίου αποτελεί μνημονιακή υποχρέωση, προκειμένου να ξεκαθαρίσει το ιδιοκτησιακό τοπίο στην Ελλάδα και πρωτίστως η δημόσια περιουσία.
Τα σχετικά ειδοποιητήρια θα αρχίσουν να αποστέλλονται από τις αρχές της νέας χρονιάς ώστε οι ιδιοκτήτες να πληρώσουν μέσω τραπεζών.
Να σημειωθεί ότι το κτηματόσημο υπολογίζεται όχι ανά ιδιοκτησία, αλλά ανά δικαίωμα (κυριότητα, ψιλή κυριότητα, επικαρπία κ.λπ.), κάτι που σημαίνει ότι στις περισσότερες των περιπτώσεων, σε κάθε νοικοκυριό θα αντιστοιχούν παραπάνω από 35 ευρώ.
Πηγή: Real News

Ιδού οι αποδείξεις κυρία Μέρκελ!



Του ΒΑΣΙΛΗ ΣΚΟΥΡΗ
Ούτε πολεμικές επανορθώσεις από τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο δεν έχει διεκδικήσει η Ελλάδα, όπως προκύπτει από τη απόρρητη έκθεση της ομάδας εργασίας του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους για τον Α’ και τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, που περιέχει όλα τα στοιχεία που επιτρέπουν στην κυβέρνηση να προχωρήσει στη διεκδίκησή τους και αποκαλύπτει η Realnews.
«Το θέμα της απαίτησης των πολεμικών επανορθώσεων των Α’ και Β’ Παγκοσμίων Πολέμων παραμένει σε εκκρεμότητα για πολλές δεκαετίες. Από τα στοιχεία που διερευνήθηκαν προκύπτει ότι το ελληνικό κράτος δεν έχει αποποιηθεί των αξιώσεών του και δεν τίθεται θέμα παραγραφής τους», αναφέρεται χαρακτηριστικά στην έκθεση, ενώ τονίζεται: «Το αρχειακό υλικό είναι μεγάλης ιστορικής αξίας, καλύπτει εκτεταμένη χρονική περίοδο και χρήζει αναλυτικής μελέτης, από την οποία μπορούν να προκύψουν περαιτέρω σημαντικά ευρήματα και στοιχεία».

ΠΑΤΗΣΤΕ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ και διαβάστε αναλυτικά το δημοσίευμα της Realnews



Πολέμα ενάντια στο ξεπούλημα της χώρας



Γράφει η Στεφανία Λυγερού
Πολιτική ανυπακοή στη φορολογική δήλωση ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΒΙΑ.
Άρνηση πληρωμών/άρνηση υπακοής-συμμόρφωσης στα μέτρα, κάνοντας χρήση του ακροτελεύτιου άρθρου 120 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΒΙΑ.
Καταγγελία στους προδότες για την εκχώρηση της εθνικής μας κυριαρχίας ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΒΙΑ.
Ο καθένας από την θέση που είναι να επιλέξει τον τρόπο εκείνον που θα τους φέρει πλήγμα. Πλήγμα σ’ αυτούς φέρνει ΜΟΝΟ η μη συναίνεση, η μη συμμετοχή. Πολέμα, όχι γιατί φτωχύναμε, όχι για τους μισθούς, όχι για τις απολύσεις, πολέμα μόνο γι’ αυτό: ενάντια στο ξεπούλημα της χώρας. Μόνο γι’ αυτό δεν έχουν αντεπιχείρημα –όσο κι αν τροποποιήσουν τους νόμους δεν σώζονται.
Η χούντα τους επειδή ακριβώς είναι κρυμμένη πίσω από την μάσκα της δημοκρατίας είναι για μας όπλο. Η δημοκρατία δουλεύει πρώτα και κύρια για τον λαό. Αν δηλώσεις άρνηση συμμετοχής με λόγο την εκχώρηση της εθνικής κυριαρχίας σε ξένες δυνάμεις και την κατάλυση του Συντάγματος, για να σε νικήσουν πρέπει ή να αποδείξουν ότι δεν ξεπουλάνε την Ελλάδα ή να αλλάξουν το πολίτευμα ή να παραδεχτούν ότι είμαστε σε πόλεμο.
(Αυτά που προτείνω τα έχω η ίδια κάνει και έχω σταματήσει με ΝΟΜΙΜΟ τρόπο κάθε αξίωση της πολιτείας εις βάρος μου.)

Τι εκανε η Στεφανία;
Λυγερού – Αναφορά κατά Παπαδήμου, Σαμαρά, Βενιζέλου 16/03/2012
Λυγερού – Καταγγελία στον πρωθυπουργό 04/05/2011
Λυγερού – αθέτηση προεκλογικών εξαγγελιών 18/10/2010
Λυγερού – διαμαρτυρία κατά εισαγγελέα 18/10/2010
Λυγερού κατά πολιτικών και ιερέων-18/10/2010
Λυγερού κατά της βουλής για μην άσκηση ποινικών διώξεων 18/03/2011
Λυγερού κατά Παπανδρέου 26/10/2011
Λυγερού: Καταγγελία περί Συλλογικής Ευθύνης 28/02/2011
Λυγερού: αίτηση/διαμαρτυρία (περί μην παρέμβασης της δικαιοσύνης) 06/04/2011
Αντίσταση/ανυπακοή σε ασφαλιστικά ταμεία
Αντίσταση/ανυπακοή σε ΔΟΥ

Τι έκαναν κάποιοι άλλοι:
Μηνύσεις
Αναφορές
ΕΞΩΔΙΚΑ
Πρωτοβουλίες
Προτάσεις

ΕΣΥ ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ ;;;;


Read more: http://tolimeri.blogspot.com/#ixzz2fmfPJxG5

«ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ…»


palamas kideia 1
 
Αυτό το άρθρο αφιερώνεται στις 5000 χιλιάδες ψυχές Ελλήνων, οι οποίοι ευρισκόμενοι σε απόγνωση αυτοκτόνησαν την τελευταία τριετία, στους 1.500.000 ανέργους, στο 40% των οικογενειών που διαβιούν σε συνθήκες φτώχειας και στα παιδιά εκείνα ,που στην Ελλάδα του 2013, πάνε στο σχολείο, ενώ είναι πεινασμένα από έλλειψη ικανών και επαρκών  πόρων των γονέων τους και καλεί τους Δικηγορικούς Συλλόγους της Ελλάδος με τα μέλη τους να πάρουν τη σκυτάλη για έναν αγώνα ,που η «ζυγαριά της θεάς Δίκης» θα ονομάσει όχι μόνο Δίκαιο αλλά και Κάλλιστο.
Ο λόγος περί του «ελληνικού χρέους» και το ερώτημα που τίθεται είναι «ποιοι χρωστάνε σε ποιον;»
Τα δεδομένα για τη διάκριση της αλήθειας κρύβονται -για άλλη μια φορά-στα κείμενα και το αρχειακό υλικό των διαφόρων υπηρεσιών, φορέων ή οργανισμών, στο αρχείο του Υπουργείου Εξωτερικών, στα πρακτικά της Βουλής  και πολύ περισσότερο στο αρχειακό υλικό  των  ΓΑΚ. Μόνο που είναι δύσκολο όχι μόνο να ανακτηθούν, αλλά και να συνταχθούν σε κείμενο απλό, αξιόπιστο, αδιάσειστο στον έλεγχο της λογικής και εναρμονισμένο με τους κανόνες του εθνικού και του διεθνούς δικαίου.
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΕΔΩ
 
 


Read more: http://tolimeri.blogspot.com/#ixzz2fmf0DnwO

ΤΩΡΑ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΙ ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΕΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ ΝΑ ΠΗΓΑΝ ΣΤΟ ΜΑΝΤΡΙ,ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΙ ΞΕΡΟΥΝ!



http://olympiada.files.wordpress.com/2013/09/samaras_gelia_533_355.jpg
Υποχώρηση των ποσοστών της Χρυσής Αυγής, κατά 2,5 ποσοστιαίες μονάδες, σε σχέση με την προηγούμενη μέτρηση, καταγράφει η δημοσκόπηση της RASS, που δημοσιεύεται σήμερα στον Ελεύθερο Τύπο.
Στη δημοσκόπηση που διενεργήθηκε μετά τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα, το τριήμερο

από 19-21 Σεπτεμβρίου, σχεδόν 8 στους 10 ερωτηθέντες, χαρακτηρίζουν τη Χρυσή Αυγή, φασιστική ή εγκληματική οργάνωση, ενώ 77% πιστεύει ότι είναι απαραίτητο η κυβέρνηση να προβεί άμεσα σε νομοθετικές αλλαγές για να αντιμετωπιστεί η εγκληματική δράση της ΧΑ.
Αναλυτικά, στην πρόθεση ψήφου, η ΝΔ προηγείται με 25,4%, έναντι του ΣΥΡΙΖΑ, που συγκεντρώνει 22,7%.
Ακολουθούν, το ΠΑΣΟΚ με 5,3%, οι ΑΝΕΛ με 4,3%, η Χρυσή Αυγή με 5,8%, η ΔΗΜΑΡ με 2,5% και το ΚΚΕ με 5,7%.
Στην παράσταση νίκης η ΝΔ, προηγείται με 55,2%, έναντι του ΣΥΡΙΖΑ με 37,3%.
Πηγή: epikaira.gr


Read more: http://tolimeri.blogspot.com/#ixzz2fmeoR2cj

Η Δημοκρατία πεθαίνει στη χώρα που γεννήθηκε


Πώς ΕΕ – ΔΝΤ καταλύουν το πολίτευμα για πάντα, ισοπεδώνοντας κάθε δικαίωμα που έχουν οι πολίτες στην Ελληνική Γη μαζί με τα νομικά τους δικαιώματα. 
Η Δημοκρατία σε κίνδυνο. Παράνομη υπερφορολόγηση με στέρηση της Ιδιοκτησίας και στέρηση ταυτόχρονα του Δικαιώματος της Δικαστικής Προστασίας 
Του Θανάση Αλαμπάση 
Σκληρή καταπίεση με παράνομη υπερφορολόγηση. 21 φόροι σε 6 μήνες για κάθε οικογένεια. 100% πάνω οι αντικειμενικές στις λαϊκές περιοχές. Η Δάφνη έγινε πιο ακριβή από την Εκάλη… Στις επονομαζόμενες «λαϊκές» και «υποβαθμισμένες περιοχές» (Περιστέρι, Αιγάλεω, Άγιος Δημήτριος, Πέραμα, Νίκαια, Δραπετσώνα, Καλλιθέα κ.ά.) οι τιμές της Εφορίας αυξήθηκαν κατά 100% [1] ! Εξοντωτικά τεκμήρια διαβίωσης. Γυναίκα διαζευγμένη με ένα ανήλικο τέκνο, πάμφτωχη κυριολεκτικά, με ετήσιο πραγματικό εισόδημα 4.500 ευρώ, με ένα σπίτι 90 τ.μ στα Σεπόλια (από γονική παροχή πριν από 30 χρόνια) και ένα ταπεινό αυτοκινητάκι (που το πληρώνει κάθε μήνα με δόσεις), καλείται με βάση εξοντωτικά τεκμήρια διαβίωσης να πληρώσει ετήσιο φόρο εισοδήματος ύψους 2.800 ευρώ [2] ! 
Καμία δημόσια συζήτηση για την άνευ προηγουμένου απρόοπτη μεταβολή των συνθηκών, για το υποχρεωτικό από το εθνικό, το ενωσιακό και το διεθνές δίκαιο, κούρεμα των δανείων που οι πολίτες οφείλουν στις τράπεζες, οι οποίες ανακεφαλαιωθήκαν με χρήματα που αναδέχθηκαν υποχρεωτικά ως Χρέος οι πολίτες. Παράνομη και ληστρική φορολόγηση με κούρεμα ελληνικών καταθέσεων στην Κύπρο, για επιχειρήσεις και φυσικά πρόσωπα μη κατοίκους Κύπρου, με ανεπίτρεπτη από το διεθνές δίκαιο και τις διακριτικές συμβάσεις παράλειψη του «ελληνικού» κράτους να παρέχει ελάφρυνση, ώστε να αποφεύγεται η διπλή φορολογία [3]. Κατασχέσεις, πλειστηριασμούς και πρόστιμα που θα κυμαίνονται από 300 έως 2.000 ευρώ για την καθυστέρηση εξόφλησης φόρων άνω των 30 ημερών, σύμφωνα με τον νέο Κώδικα Φορολογικών Διαδικασιών που κατατέθηκε στη Βουλή με τη διαδικασία του κατεπείγοντος… Τη στιγμή που το 27,7% των Ελλήνων βρίσκεται κάτω από τα όρια της φτώχειας… Όταν η Ελλάδα είναι η δεύτερη σε φτώχεια χώρα της Ευρώπης με το ποσοστό της γενικής ανεργίας να έχει διαμορφωθεί σταθερά άνω του 28% και πάνω από 55% για τους νέους… Όταν για μισθωτούς και συνταξιούχους σημειώθηκε το 2012, μείωση εισοδήματος 18% και αύξηση φόρων 52% [4].
Την ίδια ώρα το φως της δημοσιότητας βλέπουν «λίστες», όπως αυτή της «Λαγκάρντ» [18], του «Λίχτενσταϊν», των «400 ελλήνων με τα ακριβά ακίνητα στο Λονδίνο» κ.ά, που αποτελούν τη σύγχρονη εκδοχή της «λίστας του Σίντλερ»… Της επιλεκτικής δηλαδή διάσωσης κάποιων ελαχίστων προνομιούχων, από το Οικονομικό Ολοκαύτωμα που με αμείλικτη ένταση εξολοθρεύει τους Έλληνες τα τρία τελευταία χρόνια, με άνιση μεταχείριση όμοιων περιπτώσεων με την καθιέρωση προνομίων ή εξαιρέσεων από τον γενικό κανόνα βασισμένων σε κριτήρια όπως αυτό της πρόσβασης στα κέντρα εξουσίας. Πρόκειται δυστυχώς για την ελληνική εκδοχή των λιγοστών Εβραίων που διασώθηκαν από τον Σίντλερ κατά τη διάρκεια του Ολοκαυτώματος του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, με τους εκατομμύρια υπολοίπους να οδηγούνται μαζικά στα ναζιστικά κρεματόρια…

Χαρακτηριστική του αναβρασμού που επικρατεί στην κοινωνία, είναι η σκληρή ανακοίνωση του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών (ΔΣΑ) και του προέδρου του Γ. Αδαμόπουλου που εκδόθηκε με αφορμή την 39η επέτειο αποκατάστασης της Δημοκρατίας, στην οποία επισημαίνεται ότι «όταν η νομοθετική λειτουργία ασκείται με πράξεις της εκτελεστικής εξουσίας (ΠΝΠ) χωρίς να συντρέχει έκτακτη περίπτωση εξαιρετικά επείγουσας και απρόβλεπτης ανάγκης, όταν η κυβέρνηση προχωρεί κατ’ επανάληψη σε επίταξη προσωπικών υπηρεσιών ομοίως χωρίς να πληρούνται οι προϋποθέσεις που ορίζει το Σύνταγμα, όταν, εν γένει, μεθοδεύεται η εξαθλίωση των πολιτών, με τη μετακύλιση του βάρους της οικονομικής κρίσης στη βάση της κοινωνίας, προκειμένου να προστατευτεί η οικονομική ελίτ και να εξυπηρετηθούν διεθνή και εγχώρια οικονομικά συμφέροντα, η Δημοκρατία οδηγείται εκ των πραγμάτων στην αυτοκατάργησή της» [7].
H απόφαση τoυ Euroworking Group της 24ης Ιουλίου να αναβάλει για κάποιες ημέρες , τη λήψη απόφασης για την εκταμίευση της ελληνικής δόσης για… 80 υπαλλήλους που δεν μπήκαν σε καθεστώς διαθεσιμότητας (!) και η εσπευσμένη ενέργεια της κυβέρνησης προκειμένου να άρει το αδιέξοδο, να καταθέσει αμέσως τροπολογία, δυο ημέρες μετά την ψήφιση του πολυνομοσχεδίου (!), με την οποία άρθηκε η εξαίρεση από την κινητικότητα για τους κατόχους μεταπτυχιακών τίτλων, προκειμένου να ικανοποιηθούν αι απαιτήσεις των δανειστών που μπλόκαραν τη δόση γιατί δεν είχαν τεθεί σε διαθεσιμότητα από τους 4.200 υπαλλήλους ένας αριθμός 80 εργαζομένων (!) [8], έρχεται να υπενθυμίσει την πλήρη κατάλυση της εθνικής μας κυριαρχίας και την παράδοση της άσκησης της γενικής πολίτικης της Χώρας στους πιστωτές. Το γεγονός αυτό, που καταδεικνύει ότι οι δανειστές δεν δείχνουν διατεθειμένοι να προβούν στην ελάχιστη παραχώρηση ως προς την καταστροφική πολιτική που ασκούν στη Χώρα, έρχεται να επιβεβαιώσει την άποψη που κυριαρχεί στην κοινή γνώμη, για την αναγκαιότητα επικαιροποίησης της απόφασης της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας με αριθμό 668/2012, που αποφάνθηκε ότι με τα δεδομένα που επικρατούσαν στη Χώρα το 2010 [ενόψει του πρώτου Μνημονίου (ν. 3845/2010)] ότι «ούτε με το Μνημόνιο ούτε με τον ν. 3845/2010 παραχωρούνται αρμοδιότητες σχετικές με την άσκηση της οικονομικής και δημοσιονομικής πολιτικής της χώρας στα κράτη μέλη της Ευρωζώνης, σε όργανα της Ευρωπαϊκής Ενώσεως και στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, ούτε αναγνωρίζονται εξουσίες σε όργανα διεθνών οργανισμών, περιορίζουσες την άσκηση της εθνικής κυριαρχίας, η Ελληνική δε Κυβέρνηση διατηρεί την κατ’ άρθρο 82 παρ. 1 του Συντάγματος εξουσία της για τη χάραξη της γενικής πολιτικής της χώρας, (…) [9].
Σε αυτή την Ελλάδα της ανέχειας και της εξαθλίωσης, με τις πρώτες φαβέλες να κάνουν ήδη την εμφάνισή τους [5], ψηφίστηκε στις 09/07/2013 το πολυνομοσχέδιο που εισάγει νέες φορολογικές διατάξεις, με τις οποίες θεσμοθετείται η Στέρηση της Ιδιοκτησίας και η Στέρηση ταυτόχρονα του Δικαιώματος της Δικαστικής Προστασίας! Άξιο μνείας είναι το γεγονός, ότι η περιστολή των παραπάνω θεμελιωδών δικαιωμάτων υπερψηφίστηκε από το ελληνικό κοινοβούλιο σε κλίμα πανηγυρικό [6] . Κατόπιν τούτου, για την αμφισβήτηση μιας φορολογικής πράξης, τέλους ή προστίμου, το οποίο δύναται, όχι απλώς να είναι εσφαλμένο, αλλά και καταφανώς παράνομο ή και σκόπιμο, η πρόσβαση του φορολογουμένου στη δικαιοσύνη καθίσταται πρακτικά ΑΔΥΝΑΤΗ! 
Με το πολυνομοσχέδιο που έγινε νόμος του κράτους (4152/2013) προστέθηκε νέο άρθρο 70 Β (Ειδική Διοικητική Διαδικασία -Ενδικοφανής προσφυγή), με το οποίο καταργείται από τα τέλη Ιουλίου 2013 η Επιτροπή Διοικητικής Επίλυσης Φορολογικών Διαφορών. Πλέον από την 1η Αυγούστου οι φορολογικές διαφορές θα επιλύονται με συνοπτικό τρόπο, με την αρμοδιότητα να περνά στην υπό σύσταση Υπηρεσία Εσωτερικής Επανεξέτασης της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων του υπουργείου Οικονομικών. Με την νέα αυτή διαδικασία η οποία όπως παρακάτω αναλύω οδηγεί στον αποκλεισμό ουσιαστικά του δικαιώματος πρόσβασης στο Δικαστήριο, προσβάλλοντας κατά τον τρόπο αυτό τον πυρήνα του δικαιώματος σε έννομη προστασία και στερώντας τον πολίτη από τον φυσικό του Δικαστή, εκτιμάται από την κυβέρνηση πως με διαδικασίες εξπρές θα εισρεύσουν έως τον Φεβρουάριο του 2014 στα κρατικά ταμεία βεβαιωμένοι φόροι ύψους 1,25 δισ. ευρώ…
Το υπουργείο Οικονομικών με το πολυνομοσχέδιο που ψηφίσθηκε στην Βουλή αναθεώρησε πλήρως της διαδικασία επίλυσης φορολογικών διαφορών, μεταφέροντας από την 1η Αυγούστου 2013 τη συγκεκριμένη αρμοδιότητα στην υπό σύσταση Υπηρεσία Εσωτερικής Επανεξέτασης της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων. Έτσι, από την 1η Αυγούστου ο φορολογούμενος που αμφισβητεί την καταλογιστική πράξη φόρου, δασμού, προστίμου κτλ, που έχει εκδοθεί σε βάρος του από τη φορολογική αρχή, οφείλει να υποβάλει ενδικοφανή προσφυγή με αίτημα την επανεξέταση της πράξης από την Υπηρεσία Εσωτερικής Επανεξέτασης της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων.
Η αίτηση θα υποβάλλεται στην Εφορία, στο Τελωνείο ή στην φορολογική αρχή (ΣΔΟΕ) που εξέδωσε την πράξη και θα αναφέρει τους λόγους στους οποίους ο φορολογούμενος βασίζει το αίτημά του. Η αίτηση πρέπει να υποβάλλεται από τον φορολογούμενο εντός 30 ημερών από την ημερομηνία κοινοποίησης της πράξης σε αυτόν. Περαιτέρω, με την άσκηση της ενδικοφανής προσφυγής θα βεβαιώνεται άμεσα από τη φορολογική αρχή και καταβάλλεται ποσοστό πενήντα τοις εκατό (50%) του αμφισβητούμενου ποσού της πράξης (παρ. 3). Αυτό σύμφωνα με δημοσιεύματα του τύπου, συνεπάγεται ότι με την ενεργοποίηση της νέας διαδικασίας και το αργότερο έως τον Φεβρουάριο 2014 θα εισπραχθούν 1,25 δισ. ευρώ από τα 2,5 δισ. ευρώ των εκκρεμών υποθέσεων που λιμνάζουν σήμερα στην Επιτροπή Διοικητικής Επίλυσης Φορολογικών Διαφορών (η καταβολή του 50% δεν ίσχυε στην περίπτωση προσφυγής στην επιτροπή).
Οι πλέον προκλητικές διατάξεις του πρόδηλης και κραυγαλέας αντισυνταγματικότητας νόμου 4152/2013 που ψηφίστηκε από το ελληνικό κοινοβούλιο σε κλίμα σχεδόν πανηγυρικό(!), που σε οποιοδήποτε κράτος δικαίου που θεωρείται ως κράτος δημοκρατικό και ευνομούμενο και αναγνωρίζεται από τη διεθνή κοινότητα ως μια ευνομούμενη πολιτεία θα είχε ξεσηκώσει θύελλα αντιδράσεων από τον νομικό, πολιτικό και πνευματικό κόσμο, είναι η διάταξη που κάνει λόγο για «σαφή, ειδική και πλήρη αιτιολογία» της απόφασης της Υπηρεσία Εσωτερικής Επανεξέτασης επί της προσφυγής του φορολογουμένου με «νομικούς ή/και πραγματικούς ισχυρισμούς», όταν ως εισηγητές ορίζονται… «υπάλληλοι κατηγορίας ΠΕ του Υπουργείου Οικονομικών ή υπάλληλοι με δεκαετή τουλάχιστον εμπειρία σε φορολογικούς ελέγχους»!) [παρ 6 αρθρ. 70Β και παράγραφος 4 του άρθρου 70 Α του Κ.Φ.Ε. όπως αντικαταστάθηκε με την υποπαράγραφο Α.5 αρ. 1.6 αρ. 3.β.β ]. Επίσης, η διάταξη που προβλέπει τη δυνατότητα προσφυγής στην Υπηρεσία Εσωτερικής Επανεξέτασης για την αναστολή (!) της βεβαίωσης του 50% σε περιπτώσεις πρόκλησης “ανεπανόρθωτης βλάβης” του φορολογουμένου [άρθρο 70 Β παρ. 4 «Η Υπηρεσία Εσωτερικής Επανεξέτασης δύναται να αναστείλει την εν λόγω πληρωμή, μέχρι την κοινοποίηση της απόφασής της στον υπόχρεο, μόνο στην περίπτωση κατά την οποία η πληρωμή θα είχε ως συνέπεια ανεπανόρθωτη βλάβη για τον υπόχρεο»].
Τέλος, αξιομνημόνευτο είναι το τεκμήριο όχι απλώς απόρριψης της ενδικοφανούς προσφυγής και της αίτησης αναστολής από την εν λογω Επιτροπή, αλλά και της λήψης γνώσης της τεκμαιρόμενης απόρριψης από το φορολογούμενο, με τις άγνωστες στο δικαιϊκό μας σύστημα προβλέψεις της παρ. 4 του άρθρου 70Β για την απόρριψη της αίτησης αναστολής [«Εάν δεν εκδοθεί απόφαση εντός είκοσι (20) ημερών από την υποβολή της αίτησης στη φορολογική αρχή, η αίτηση αναστολής θεωρείται ότι έχει απορριφθεί»] και της παραγράφου 5 του ίδιου άρθρου για την απόρριψη της ενδικοφανούς προσφυγής Εάν, εντός της προθεσμίας των εξήντα (60) ημερών, δεν εκδοθεί απόφαση ή δεν κοινοποιηθεί απόφαση στον υπόχρεο, τότε θεωρείται ότι η ενδικοφανής προσφυγή έχει απορριφθεί από την Υπηρεσία Εσωτερικής Επανεξέτασης και ο υπόχρεος έχει λάβει γνώση αυτής της απόρριψης κατά την εκπνοή της ανωτέρω προθεσμίας»]. Αντί δηλαδή να ενισχύεται η υποχρέωση της Διοίκησης να λαμβάνει μέριμνα για τη λήψη γνώσης των δυσμενών διοικητικών πράξεων από το φορολογούμενο με βέβαιο και ασφαλή τρόπο, οι ανωτέρω διατάξεις εισάγουν ανεπίτρεπτο τεκμήριο «γνώσης» του απορριπτικού περιεχομένου της απόφασης, που λαμβάνει υποτίθεται χώρα από την ΜΗ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ της απόφασης εντος της προβλεπόμενης προθεσμίας (20 ημέρες για την απόφαση επί της αίτησης αναστολής και 60 ημέρες από την απόφαση επί προσφυγής)!
Η κατάσταση που δημιουργείται από τη θέσπιση και ακώλυτη εφαρμογή των άρθρων 34 και 22 παρ. 3 του ν. 3900/2010 και της υποπαραγράφου Α.5 του ν. 4152/2013 με υποχρέωση καταβολής ποσοστού 100% της οφειλής, για την αμφισβήτηση μιας φορολογικής πράξης, τέλους ή προστίμου, το οποίο δύναται, όχι απλώς να είναι εσφαλμένο, αλλά και καταφανώς παράνομο ή και σκόπιμο, ήτοι του ΣΥΝΟΛΟΥ ΤΗΣ ΟΦΕΙΛΗΣ μέχρι και το χρόνο δημοσίευσης της πρωτόδικης απόφασης επί τυχόν προσφυγής στα διοικητικά δικαστήρια [50% άμεσα κατά την έκδοση της δυσμενούς πράξης κατά του φορολογούμενου + 50% με την δημοσίευση της απόφασης του Διοικητικού Πρωτοδικείου αν ασκηθεί προσφυγή = 100% βεβαίωση με ταυτόχρονη υποχρέωση καταβολής της αμφισβητούμενης οφειλής] και μάλιστα…
α) ΔΙΧΩΣ να διασφαλίζεται το συνταγματικά κατοχυρωμένο από το άρθρο 20 παρ. 2 του Συντάγματος δικαίωμα της προηγούμενης ακρόασης, 
β) ΔΙΧΩΣ καμία πρακτικά πιθανότητα χορήγησης αναστολής [αφού η «εκδίκαση» της σχετικής αίτησης δεν ανήκει πλέον στην αρμοδιότητα των Διοικητικών Δικαστηρίων αλλά στην… Υπηρεσία Εσωτερικής Επανεξέτασης στην οποία ως εισηγητές ορίζονται υπάλληλοι του ΥΠΟΙΚ που ΔΕΝ διαθέτουν νομικές γνώσεις],
γ) ΔΙΧΩΣ τη δυνατότητα αναστολής της απόφασης που εξέδωσε το πρωτοβάθμιο δικαστήριο και άρα στέρηση του δικαιώματος του φορολογούμενου να εκθέσει τα παράπονά του στο δευτεροβάθμιο δικαστήριο (αν αδυνατεί -που αδυνατεί- να καταβάλει το 50% του οφειλόμενου κατά την πρωτόδικη απόφαση φόρου, έχοντας ήδη καταβάλει το υπόλοιπο 50% του αμφισβητούμενου ποσού της πράξης που βεβαιώθηκε και καταβλήθηκε στη φορολογική αρχή ΑΜΕΣΑ κατά την έκδοση της πράξης), λόγω έλλειψης σήμερα «πάγιας νομολογίας» την οποία το ΣτΕ έθεσε ως βασική προϋπόθεση για την πιθανολόγηση τυχόν ευδοκίμησης της προσφυγής, έχει ως αποτέλεσμα ο φορολογούμενος να μην στερείται απλώς της ιδιοκτησίας του, αλλά αυτή να δημεύεται βίαια!
Ολόκληρη η νομική μελέτη δημοσιεύεται εδώ και εδώ
Απευθείας download από εδώ  . 

Economist.gr