ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2014

The Voice! Και από φωνή... κορμάρα


 

Μέσα από τη συμμετοχή της στο "The Voice" , "κονταροχτυπήθηκαν" για χάρη της η Μελίνα Ασλανίδου και ο Μιχάλης Κουινέλης.
Ο λόγος για την Χριστίνα Μηλιού, την οποία εμείς γνωρίσαμε ως μελαχρινή. Ωστόσο, η νεαρή τραγουδίστρια, που έχει στο ενεργητικό της συνεργασίες με μεγάλα ονόματα της πίστας, υπήρξε ξανθιά και μάλιστα... εκρηκτική.
Και η παρουσία της την εποχή εκείνη δεν πέρασε απαρατήρητη από τους ανθρώπους του περιοδικού Maxim, που της πρότειναν να κάνει μία γυμνή φωτογράφηση. Έτσι, η νεαρή παίκτρια του show, πόζαρε τόπλες και... αποθεώθηκε.

Ημέρα των Ερωτευμένων (Αγίου Βαλεντίνου)

Ένα βιβλίο για να «Μάθετε το e-mail στα δημοφιλή δίκτυα»

Ένα βιβλίο για να «Μάθετε το e-mail στα δημοφιλή δίκτυα»
Γνωρίστε το e-mail στα δημοφιλή δίκτυα (Gmail, Yahoo!, Outlook.com), εντελώς δωρεάν, με την προσφορά της «Ημερησίας του Σαββάτου» που κυκλοφορεί αυτό το Σάββατο 15 Φεβρουαρίου
Το e-mail είναι η υπηρεσία που άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούμε και εργαζόμαστε και ίσως είναι τόσο σημαντικό όσο η ανακάλυψη του Ιντερνετ.
Στις μέρες μας, η αποστολή και λήψη e-mail έχει περάσει, από τους παροχείς πρόσβασης Ιντερνετ και τα Windows, στο «σύννεφο» και σε υπηρεσίες όπως το Gmail, το Yahoo! και το Outlook.com.
Που θα βρείτε τις προσφορές της «Ημερησίας του Σαββάτου» για την τεχνολογία
Για παλαιότερα τεύχη επικοινωνήστε στο 210 6061949 Χαλάνδρι ή στο 210 3254079 κέντρο Αθήνας.

ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΣΑΒΒΑΤΟΥ
ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
Α/ΑΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣΤΙΤΛΟΣ
102/11/2013ΜΑΘΕΤΕ ΤΟ FACEBOOK
209/11/2013ΓΝΩΡΙΣΤΕ ΤΟ ANDROID
316/11/2013ΜΑΘΕΤΕ ΤΑ WINDOWS 8
423/11/2013ΜΑΘΕΤΕ ΤΟ TWITTER
530/11/2013ΜΑΘΕΤΕ ΤΟ WORD
607/12/2013SKYPE ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
714/12/2013ΜΑΘΕΤΕ ΤΟ EXCEL + CHRONOS ORO
821/12/2013ΓΝΩΡΙΣΤΕ ΤΟ INSTAGRAM
928/12/2013ΜΑΘΕΤΕ ΤΟ POWERPOINT
1003/01/2014ΜΑΘΕΤΕ ΤΟ YOUTUBE
1111/01/2014ΓΝΩΡΙΣΤΕ ΤΑ IPHONE & IPAD
1218/01/2014ΜΑΘΕΤΕ ΤΟ LINKEDIN
1325/01/2014ΜΑΘΕΤΕ ΤΟ DROPBOX
1401/02/2014ΜΑΘΕΤΕ ΤΟ GOOGLE ΚΑΙ ΤΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΤΟΥ
1508/02/2014ΨΗΦΙΑΚΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΣΕ PC ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΟ

ΑΣΕΠ: Από έλεγχο 35.000 μόνιμοι δημόσιοι υπάλληλοι

ΑΣΕΠ: Από έλεγχο 35.000 μόνιμοι δημόσιοι υπάλληλοι

Aπό το κόσκινο του ΑΣΕΠ θα περάσουν οι μονιμοποιήσεις δημοσίων υπαλλήλων που διενεργήθηκαν μεταξύ 2006-2010 με το ΠΔ 164/2004. Το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης συγκροτεί μηχανισμό επανελέγχου όλων των φακέλων. Οσοι δεν πληρούν τις προϋποθέσεις του νόμου θα απολυθούν.
Τα μεικτά κλιμάκια θα ξεκινήσουν τους ελέγχους από το υπ. Πολιτισμού, όπου απασχολούνται περίπου 1.700 μονιμοποιηθέντες με το Π.Δ. Παυλόπουλου και σύμφωνα με πληροφορίες θα συνεχίσουν ανά τομέα (π.χ. δήμοι, ΝΠΔΔ κ.λπ.)
Επιχείρηση-μαμούθ υπό τον έλεγχο του ΑΣΕΠ ξεκινά το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης αρχής γενομένης από τα τέλη Μαρτίου και με στόχο τον εξονυχιστικό επανέλεγχο της νομιμότητας 35.000 μονιμοποιήσεων δημοσίων υπαλλήλων, οι οποίες έλαβαν χώρα υπό το καθεστώς του Προεδρικού Διατάγματος 164/2004 (Παυλόπουλου) μεταξύ των ετών 2006 και 2010.
Επιβεβαιώνοντας πλήρως το δημοσίευμα του «Εθνους της Κυριακής», το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης δημιουργεί μηχανισμό επανελέγχου υπό την αιγίδα του ΑΣΕΠ και με τη συμμετοχή του Σώματος Ελεγκτών Επιθεωρητών Δημόσιας Διοίκησης προκειμένου να «περάσει» από κόσκινο 35.000 ατομικούς φακέλους υπαλλήλων που μονιμοποιήθηκαν με το Π.Δ Παυλόπουλου καθώς και κάθε άλλη μετατροπή σύμβασης σε εργασιακή σχέση αορίστου χρόνου.
• Λεπτομέρειες στην έντυπη έκδοση του «Εθνους»

Ο ρόλος των γονέων στον αθλητισμο

psychinfo.gr

ΛΙΝΑ ΨΟΥΝΗ • psouni@gmail.com • www.psychinfo.gr

Έχουμε ποτέ αναρωτηθεί τι προσφέρει ο αθλητισμός στα παιδιά μας;  Πηγαίνουμε το παιδί μας στον αθλητισμό επειδή το επιθυμεί ή για κάποιο άλλο λόγο; Ο αθλητισμός πέρα από τα σωματικά οφέλη, υγεία, ωραίο σώμα κτλ χτίζει το χαρακτήρα των παιδιών μας (  Ηθικά, κοινωνικά, συναισθηματικά, ψυχολογικά) μέσα από τη διασκέδαση και την εκτόνωση. Δυστυχώς μπορεί ο αθλητισμός να έχει και αρνητικές συνέπειες, μπορεί ο μικρός αθλητής να βιώσει αισθήματα απόρριψης, κοινωνικού αποκλεισμού να μειωθεί η αυτοπεποίθηση και η αυτοεκτίμηση του σε συνδυασμό με την εκδήλωση συμπτωμάτων στρες και άγχους.



Ποιο είναι το όνειρο για το παιδί μας στον αθλητισμό; Να γίνει πρωταθλητής ή να αποκτήσει υγιή σχέση με την άσκηση;



Προσοχή γιατί οι υπερβολικές προσδοκίες των γονέων αυξάνουν το στρες και οδηγούν στην απώλεια ενδιαφέροντος και  τη μειωμένη ευχαρίστηση.



Αν το παιδί μου λέει κάτι από τα παρακάτω τότε κάτι δεν πάει καλά..

Ανησυχώ μην απογοητεύσω τους γονείς μου με την απόδοσή μου
Νοιώθω άγχος όταν με παρακολουθούν οι γονείς μου
Δεν μου αρέσει που οι γονείς μου έρχονται στις προπονήσεις
Οι γονείς μου με πιέζουν να κάνω προπονήσεις
Τσακώνομαι με τους γονείς μου για τον αθλητισμό
Οι γονείς μου κριτικάρουν αρνητικά τον προπονητή μου
Οι γονείς μου κριτικάρουν αρνητικά τους συμπαίκτες μου


Τι κάνουμε λάθος;

Μπορεί να παρακινούμε και να πιέζουμε υπερβολικά το παιδί μας να συμμετέχει στις προπονήσεις και να αποδίδει τέλεια στους αγώνες. Μπορεί να ενθαρρύνουμε υπερβολικά το παιδί μας και μπορεί να του παίρνουμε τα μυαλά λέγοντας του ότι είναι ο επόμενος υπερ-πρωταθλητής. Επίσης η  υπερβολική ανάμειξη του γονιού οδηγεί  στην απώλεια ενδιαφέροντος.



Στην αντίθετη άκρη βρίσκεται η αδιαφορία λόγω αυξημένων επαγγελματικών υποχρεώσεων. Η  ελλιπής οργάνωση του προγράμματος (πχ το βάρος μόνο στα μαθήματα), αλλά και η υπερφόρτωση του προγράμματος των μικρών αθλητών.



Ας αναρωτηθώ…

Μήπως έχω αυξημένες απαιτήσεις από το παιδί που δεν ανταποκρίνονται στο χαρακτήρα του;
Μήπως ικανοποιώ τα δικά μου κενά ή όνειρα, μέσω της αθλητικής επιτυχίας του παιδιού μου;
Αισθάνομαι επιτυχία από την επιτυχία του παιδιού μου;
Μήπως ζω μέσα από το παιδί μου;


Ξεκαθάρισμα ρόλων

Ο ρόλος του προπονητή    Ο ρόλος του γονιού
Η προπόνηση
Η απόδοση
Το αποτέλεσμα
Η διόρθωση
Η βελτίωση
Η συνοχή της ομάδας
Η προσπάθεια
Οι αγωνιστικοί στόχοι


Η υποστήριξη: είμαστε πάντα δίπλα του, δεν μας ενδιαφέρει αν κερδίσει ή αν χάσει


Εστιαζόμαστε:

Στην απόκτηση νέων ικανοτήτων, τη προσωπική βελτίωση
Στη διασκέδαση
Στους ρεαλιστικούς στόχους
Στη θετική προσέγγιση
Στην προσπάθεια


Η σχέση του γονιού με τον προπονητή βασίζεται στην συνεργασία και την επικοινωνία. Ο γονιός δεν είναι προπονητής δεν χρειάζεται να παρέμβει στο έργο του. Έχει βέβαια το δικαίωμα να ενημερώνεται και να προτείνει οτιδήποτε τον απασχολεί σχετικά με το παιδί του.

Ο γονιός πρέπει να προβάλει τις θετικές εμπειρίες στο παιδί του.  Στόχος του γονιού είναι η θετική προσέγγιση του παιδιού για το άθλημα και τον ανταγωνισμό. Το παιδί πρέπει να παίζει για να το ευχαριστιέται και να έχει θετική παρακίνηση ως προς τη δική του βελτίωση. Ποτέ δεν πρέπει να γίνεται σύγκριση με συναθλητές ή αντιπάλους.

ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΑΘΟΥΜΕ ΔΙΠΛΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ

Ενημερωνόμαστε για τους κανόνες του παιχνιδιού, την τεχνική και την τακτική του αθλήματος
Προβάλλουμε σωστά πρότυπα συμπεριφοράς, είμαστε θετικοί φίλαθλοι
Προτρέπουμε τα παιδιά μας να μιλήσουν στους προπονητές για ότι τα απασχολεί, να ζητήσουν βοήθεια, υποστήριξη και πληροφορίες
Δίνουμε συναισθηματική υποστήριξη και θετική ανατροφοδότηση
Παρακολουθούμε τους αγώνες τους και να συζητάμε για αυτούς
Έχουμε ρεαλιστικές προσδοκίες και σεβόμαστε τους στόχους των παιδιών
Βοηθάμε τα παιδιά να χειριστούν την ήττα, τα λάθη και άλλες απογοητεύσεις
Χρησιμοποιούμε  πρότυπα αθλητικής συμπεριφοράς


Μη ξεχνάμε…

Ο αθλητισμός ανήκει στο παιδί μου και όχι σε εμένα



ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ

Το ερωτηματολόγιο που ακολουθεί μας δίνει μια εικόνα για το πώς συμπεριφερόμαστε στο παιδί μας.  Επίσης είναι μια καλή ευκαιρία για να αναρωτηθούμε και να ασκήσουμε αυτοκριτική σε κάποια θέματα. Ακολουθεί μια τυπική βαθμολογία η οποία μας δίχνει που βρισκόμαστε.  Ευχαριστηθείτε τη διαδικασία συμπλήρωσής του!!!

1 ποτέ, 2 σπάνια, 3 πολλές φορές, 4 πάντα

          1        2        3        4
Απογοητεύομαι όταν το παιδί μου αποδίδει χειρότερα από τις ικανότητές του
1        2        3        4
Κριτικάρω το παιδί μου μετά  από κάθε αγώνα
1        2        3        4
Εάν δεν πιέζω το παιδί μου δεν θα προσπαθεί σκληρά
1        2        3        4
Εάν το παιδί μου δεν κερδίζει, δεν βρίσκω λόγο να συμμετέχει στον αθλητισμό
1        2        3        4
Κατακρίνω  το παιδί μου εάν κάνει λάθη ή χάνει σε ένα αγώνα
1        2        3        4
Βοηθάω το παιδί μου να καθορίσει τους  στόχους  του
1        2        3        4
Πιστεύω ότι πρέπει να παρακινώ το παιδί μου να γίνει καλύτερο
1        2        3        4
Νοιώθω θυμό όταν δεν αποδίδει
1        2        3        4
Το ποιο σημαντικό στον αθλητισμό είναι η διασκέδαση
1        2        3        4
Θυμώνω με τα λάθος σφυρίγματα των διαιτητών
1        2        3        4
Οι περισσότεροι προπονητές δεν έχουν γνώσεις
1        2        3        4
Κρατάω ημερολόγιο του παιδιού για την πρόοδο του
1        2        3        4
Νοιώθω ενοχές για αυτά που λέω μετά τον αγώνα
1        2        3        4
Προσπαθώ να μαθαίνω για το άθλημα ώστε να διορθώνω το παιδί μου
1        2        3        4
Όταν το παιδί αποτυγχάνει νοιώθω τον πόνο και την απογοήτευσή του
1        2        3        4
Πιστεύω ότι ο προπονητής προετοιμάζει το παιδί για τη μετέπειτα ζωή του
1        2        3        4
Διαφωνούμε με το σύντροφό μου για το αθλητικό μέλλον του παιδιού
1        2        3        4
Προσπαθώ να αποδεχτώ  τις αποτυχίες
1        2        3        4
Δεν με ενδιαφέρει πολύ το αποτέλεσμα των αγώνων
1        2        3        4
Δεν θα επιτρέψω το παιδί μου να υποτιμάται από ένα προπονητή
1        2        3        4
Εάν το παιδί μου δεν είχε τόσο αρνητική στάση στα σχόλιά μου θα μπορούσε να είναι καλύτερος αθλητής
1        2        3        4
Δεν είναι δουλειά μου να αξιολογώ την αθλητική επίδοση
1        2        3        4
Πιστεύω ότι το παιδί μου πρέπει να ανταποδώσει τις θυσίες που κάναμε για να συμμετέχει στον αθλητισμό
1        2        3        4
Πιστεύω ότι ο αθλητισμός ανήκει στο παιδί μου και όχι σε εμένα
1        2        3        4
Θέλω το παιδί μου να αισθάνεται καλά για τον εαυτό του όταν παίζει
1        2        3        4


Προσθέστε τα αποτελέσματα των ερωτήσεων 1-8, 10-14,16, 17, 21 & 23.
Αφαιρέστε τις ερωτήσεις 9, 15, 18-20, 22, 24, & 25.
Εάν απαντήσατε πολύ πιθανό στην 2 προσθέστε 3 βαθμούς
Όσο ποιο υψηλό σκορ τόσο περισσότερο κακό κάνετε στο παιδί σας,
50-60: σοβαρή επιρροή στην αυτοπεποίθηση και αυτοεκτίμηση του παιδιού. Πολύ πιθανό το παιδί να εγκαταλείψει τον αθλητισμό. Ίσως υπάρχουν προβλήματα και με τους προπονητές
49-39: δεν υποστηρίζετε σωστά το παιδί, κάνετε πολλά λάθη. Πιέζετε πολύ το παιδί
38-20: είστε οκ αλλά πρέπει να αλλάξετε κάποια πράγματα στη συμπεριφορά σας. Θέλει περισσότερη υποστήριξη
19-15: η προσπάθεια είναι θετική . μπράβο σας!!

Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2014

Σχέση γονέων προπονητών

psychinfo.gr

ΛΙΝΑ ΨΟΥΝΗ • psouni@gmail.com • www.psychinfo.gr

Η στήριξη των αθλητών από τους γονείς είναι αν μη τι άλλο καθοριστική. Πολλοί προπονητές ζητούν από τα παιδιά να μη συζητούν καθόλου περί προπόνησης και περί αγώνων στο σπίτι τους καθώς παρουσιάζουν τους γονείς αδαείς. Αυτό όμως είναι αδύνατο. Όσο και εμπιστεύεται ο γονέας τον προπονητή δεν μπορεί να απέχει εντελώς από την αγωνιστική εξέλιξη του παιδιού του.
Οι γονείς των αθλητών παρακινούν τα παιδιά τους στον αθλητισμό και δημιουργούν προσδοκίες επιτυχίας. Σύμφωνα με έρευνες οι πεποιθήσεις των γονέων επηρεάζουν σημαντικά την αυτοεκτίμηση του παιδιού αλλά και την εξέλιξή του. Ο τρόπος με τον οποίο γίνεται η ενθάρρυνση από τους γονείς μπορεί να αυξήσει την παρακίνηση του παιδιού για τη συμμετοχή στον αθλητισμό αλλά μπορεί να έχει και τα ακριβώς αντίθετα αποτελέσματα δηλαδή η ενθάρρυνση αυτή να αποκτήσει την μορφή πίεσης.
Από τα πρώτα βήματα των παιδιών οι γονείς θα πρέπει να συνεργάζονται με τους προπονητές έτσι ώστε να γίνεται ενημέρωση για το άθλημα και τις απαιτήσεις του. Ένας σωστά ενημερωμένος γονιός μπορεί να βοηθήσει την αθλητική εξέλιξη του παιδίου. Συγχρόνως σε συνεργασία γονιού- προπονητή θα πρέπει να ορίζονται οι ηθικές και οι ανήθικες συμπεριφορές στα πλαίσια της ομάδας. Επίσης η αποδοχή και επιβράβευση των ηθικών συμπεριφορών θα πρέπει να κινείται στην ίδια κατεύθυνση από γονείς και προπονητές.
Η ίδια τακτική πρέπει να εφαρμοστεί και στον προσδιορισμό των στόχων. Τα παιδί που κατευθύνεται διαφορετικά από τον προπονητή και διαφορετικά από την οικογένεια του σίγουρα θα έχει αμφιβολίες για το ποιος θα είναι ο τελικός του στόχος και για το πώς θα κινηθεί για να τον επιτύχει. Πρέπει να καθορίζονται στόχοι περιγραφικοί και όχι στόχοι αποτελέσματος. Έτσι το παιδί θα ξέρει ακριβώς τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσει για την επίτευξη του επιθυμητού αποτελέσματος και δεν θα του ζητιέται γενικά να βγει πρώτο, πράγμα που μπορεί να είναι ιδιαίτερα στρεσογόνο. Και εδώ λοιπόν είναι πολύ σημαντική η συνεργασία γονέα με προπονητή.

Το Σάββατο 15 Φεβρουαρίου 2014, στις 7.30 το βράδυ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ «ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΥΣ ΑΓΡΟΤΕΣ» ΤΗΣ ΔΙΟΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ με τον Γιάννη Τσιμπονίδη Θέμα: «Πρόγραμμα Νέων Αγροτών 112 (18-3 με 16-5-2014)»





Η  εκπομπή «Κοντά στους Αγρότες», με τον Γιάννη Τσιμπονίδη, που μεταδίδεται το Σάββατο 15   Φεβρουαρίου  2014, στις 7.30  το βράδυ, στην ΔΙΟΝ Τηλεόραση Κεντρικής Μακεδονίας(diontv.gr),  θέμα της έχει : «Πρόγραμμα Νέων Αγροτών 112 (18-3 με 16-5-2014)»


Ονόματα   προσκεκλημένων:



ΜΠΑΜΠΗΣ ΣΑΜΑΡΤΖΙΔΗΣ
Γεωπόνος  Δ/νσης Γεωργίας  Πιερίας

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΡΟΥΚΑΣ
Επιστημονικός Σύμβουλος
Αντιπεριφερειάρχη Πιερίας



ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΑΛΑΜΗΤΡΑΣ

Πρόεδρος ΕΝΑ Πιερίας