ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Δευτέρα 24 Μαρτίου 2014

Μήνυμα του υποψηφίου δημάρχου Δίου – Ολύμπου Γιώργου Φαρμάκη, για την 25η Μαρτίου



Η 25η Μαρτίου αποτελεί διπλή γιορτή για τον Ελληνισμό.
Από τη μια γιορτάζουμε τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου, μια από τις μεγαλύτερες γιορτές της Ορθοδοξίας αλλά και όλης της χριστιανοσύνης και από την άλλη την Επανάσταση του 1821 που γράφτηκε στις χρυσές σελίδες της νεότερης ευρωπαϊκής και παγκόσμιας ιστορίας.
Ο μακρύς και δύσκολος αγώνας των αγωνιστών του 1821 αποτέλεσε και αποτελεί παράδειγμα προς  μίμηση για επαναστάσεις και εξεγέρσεις ανά τον κόσμο , για τον αγώνα των αδυνάτων ενάντια στους δυνατούς, τόσο για τη δίψα για ελευθερία, όσο και για την πίστη πως η θέληση για ένα καλύτερο αύριο μπορεί να χρειαστεί μακρύ και δύσκολο αγώνα.
Σήμερα, θεωρώντας την ελευθερία και την ανεξαρτησία μας ως δεδομένη, οφείλουμε να αγωνιστούμε με βάση  τα νέα δεδομένα της εποχής.
Για να είμαστε μια χώρα ισχυρή, πρέπει να είμαστε αυτάρκεις και αυτόνομοι. Η ελευθερία άλλωστε προκύπτει από τον συνεχή αγώνα για επιβίωση,  με πίστη στις ιδέες και στα ιδανικά μας.
Για να αλλάξουμε τη ζωή μας για να επαναφέρουμε την πατρίδα μας σε πορεία παράλληλη με  τις υπόλοιπες ισχυρές δυνάμεις στην Ευρώπη και στον κόσμο πρέπει πρώτα να το πιστέψουμε εμείς. Να ξεκινήσουμε τον αγώνα από κάθε γειτονιά, από κάθε δήμο.
Στα κελεύσματα των καιρών απαντάμε με αποφασιστικότητα, χαμόγελο και αισιοδοξία έχοντας ως βασικές μας αρχές τη διαφάνεια, την ισονομία και την αλληλεγγύη. Με αυτό το τρίπτυχο ιδανικών και το ανάλογο πλαίσιο αρχών και θέσεων καταφέρνουμε ενωμένοι να κερδίσουμε τη μάχη της καθημερινότητας ενάντια στη γκρίνια και στη μιζέρια.
Δυνατά, κάνουμε το άλμα στην επόμενη ημέρα, έτοιμοι για νέες και νικηφόρες καθημερινές μάχες δίπλα στους συνδημότες μας!

Χρόνια Πολλά,
Γιώργος Φαρμάκης
Αντιδήμαρχος Δίου – Ολύμπου
Υπ. Δήμαρχος και επικεφαλής του «Συνδυασμού Ευθύνης»


Η Πάμελα Αντερσον (ξανα)βγήκε από τα ρούχα της!



Με νέο look, αλλά απίστευτα σέξι, η Πάμελα Άντερσον φωτογραφίζεται ολόγυμνη, παρά τα 46 χρόνια της.
Η θρυλική ναυαγοσώστρια της σειράς «Baywatch», έβγαλε τα ρούχα της για το «Purple magazine», σε μια φωτογράφιση που, αν μη τι άλλο, είναι εντυπωσιακή!

Σε 3 στάδια η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών


Σε 3 στάδια η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών
Σε τρεις φάσεις θα διεξαχθεί η αξιολόγηση χιλιάδων δασκάλων και καθηγητών, ενώ, μετά την ολοκλήρωσή της, οι αξιολογητές θα καταχωρίζουν όλα τα σχετικά στοιχεία στο ψηφιακό δελτίο αξιολόγησης του εκπαιδευτικού.
Στις περιπτώσεις, όπου ένας νηπιαγωγός, δάσκαλος ή καθηγητής θα χαρακτηρίζεται «ελλιπής», θα πρέπει να αναφέρεται και η αντίστοιχη πρόταση επιμόρφωσής του, προκειμένου να βελτιώσει τις ελλείψεις που παρατηρήθηκαν.
Κατά τη διάρκεια σεμιναρίου για στελέχη εκπαίδευσης που διεξήχθη μετ΄ εμποδίων λόγω κινητοποιήσεων των εκπαιδευτικών το τριήμερο 21 έως 23 Μαρτίου, οι σχολικοί σύμβουλοι που συμμετείχαν έλαβαν ένα ενημερωτικό φυλλάδιο - οδηγό 314 σελίδων στο οποίο περιλαμβάνονται λεπτομερώς οι διαδικασίες και τα κριτήρια αξιολόγησης, αλλά και τι θα γίνει με όσους εκπαιδευτικούς χαρακτηριστούν «ελλιπείς». Σύμφωνα με όσα προτείνονται, μέσα από το ενημερωτικό φυλλάδιο η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών θα γίνει σε τρία στάδια:
Στο πρώτο στάδιο εισάγεται η φάση των προ-αξιολογικών συναντήσεων μεταξύ εκπαιδευτικού και αξιολογητή, που έχει ως βασικό σκοπό τη δημιουργία θετικού κλίματος και την εδραίωση του αμοιβαίου σεβασμού των εμπλεκομένων. Σύμφωνα με το σχέδιο του υπουργείου Παιδείας, ο αξιολογούμενος ενημερώνει τον αξιολογητή για τον τομέα ευθύνης του (τάξη, σχολική μονάδα, περιφέρεια, κ.λπ.), την υπάρχουσα κατάσταση και τους δικούς του ρόλους, προβληματισμούς και προτεραιότητες. Για τον σκοπό αυτό, μάλιστα, μπορεί να αξιοποιήσει και στοιχεία από τον ατομικό του φάκελο ή υπηρεσιακά παραστατικά.
Ο αξιολογητής θα ενημερώσει τον εκπαιδευτικό για τις διαδικασίες που θα ακολουθηθούν και τον χρονικό προγραμματισμό τους, ενώ ο εκπαιδευτικός έχει τη δυνατότητα να προτείνει ημερομηνίες, μαθήματα και τάξεις για τις επισκέψεις. Ο αξιολογητής παρέχει, όταν του ζητηθούν, οδηγίες και βοήθεια για την προετοιμασία του εκπαιδευτικού με πλαίσιο αναφοράς τις ρουμπρίκες (σ.σ.: κλίμακες διαβαθμισμένων κριτηρίων για την αξιολόγηση).
Το δεύτερο στάδιο, που είναι και το σημαντικότερο εργαλείο για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, περιλαμβάνει την παρακολούθηση της διδασκαλίας από τον αξιολογητή, τις μεθόδους που εφαρμόζονται και κατά πόσο στο εκπαιδευτικό περιβάλλον της τάξης κυριαρχούν οι αρμονικές σχέσεις μεταξύ μαθητών καθηγητή. Ο αξιολογητής διερευνά μεταξύ άλλων αν ο εκπαιδευτικός επικοινωνεί με τους μαθητές του, αν ανταποκρίνεται στα μηνύματα, τα αιτήματα και τις ανάγκες των μαθητών του και κατά πόσο οργανώνει με άρτιο τρόπο την καθημερινότητα της σχολικής ζωής και διαχειρίζεται με τους μαθητές του τις διαφωνίες, αντιπαραθέσεις και συγκρούσεις.
Στο τρίτο στάδιο πραγματοποιούνται και πάλι συναντήσεις μεταξύ εκπαιδευτικού - αξιολογητή όπου συζητείται η όλη διαδικασία που ακολουθήθηκε και θέματα όπως οι στόχοι, η ροή και η συνεκτικότητα της διδασκαλίας, ο τρόπος στήριξης των μαθητών και ο τρόπος υλοποίησης των στόχων. Σε αυτό το πλαίσιο, επισημαίνονται εκ μέρους του αξιολογητή θετικά στοιχεία της διδασκαλίας καθώς και στοιχεία που θα μπορούσαν να είχαν αντιμετωπιστεί αποτελεσματικότερα. Ακολουθεί συζήτηση για τους τρόπους βελτίωσης του εκπαιδευτικού έργου.
Μετά την ολοκλήρωση των φάσεων αξιολόγησης των εκπαιδευτικών, οι εμπλεκόμενοι αξιολογητές καταχωρίζουν ηλεκτρονικά τις βαθμολογίες τους στο ψηφιακής μορφής δελτίο αξιολόγησης του εκπαιδευτικού.
Σε αυτό αποτυπώνεται η βαθμολογία ανά κριτήριο αξιολόγησης, ο τελικός βαθμός καθώς και πώς χαρακτηρίζεται ένας εκπαιδευτικός (ελλιπής 0-30 βαθμοί, επαρκής 31-60, πολύ καλός 61-80, εξαιρετικός 81-100). Ακόμη στο ψηφιακό δελτίο αξιολόγησης θα υπάρχει ενότητα όπου θα καταχωρίζουν οι αξιολογητές την έκθεσή τους (σχόλια, υποδείξεις, κρίσεις κ.λπ.). Το δελτίο θα κοινοποιείται στον αξιολογηθέντα, στους αξιολογητές που έλαβαν μέρος, στον διευθυντή της σχολικής μονάδας στην οποία ανήκει ο αξιολογηθείς εκπαιδευτικός και στην αντίστοιχη Διεύθυνση Εκπαίδευσης.
Σύμφωνα με όσα προβλέπονται στο σχέδιο του υπουργείου Παιδείας για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, για τις περιπτώσεις που χαρακτηριστούν κάποιοι «ελλιπείς», συγκεντρώνοντας δηλαδή έως 30 βαθμούς με άριστα το 100, θα πρέπει στη συνέχεια να συμμετάσχουν σε στοχευμένα επιμορφωτικά σεμινάρια, προκειμένου να βελτιώσουν τις αδυναμίες που έχουν εντοπιστεί.
Οπως ορίζεται, ο αξιολογητής ο οποίος έκρινε έναν εκπαιδευτικό «ελλιπή» θα πρέπει να καθορίζει και την πρόταση της επιμόρφωσης.
Σε γενικές γραμμές, ελλιπείς θα κρίνονται όσοι εκπαιδευτικοί δεν έχουν καλές σχέσεις με τους μαθητές, εφόσον μεταξύ αυτών και των μαθητών υπάρχει ουδέτερο έως και ψυχρό κλίμα και αρκετοί μαθητές έχουν αρνητικές τάσεις προς τη σχολική ζωή της τάξης. Επίσης, εάν διαπιστωθεί από τον αξιολογητή ότι η προετοιμασία του περιεχομένου της διδασκαλίας είναι ανύπαρκτη, ελλιπής ή εσφαλμένη στο μεγαλύτερο μέρος, τότε θα κρίνεται αρνητικά. Με τον ίδιο τρόπο θα χαρακτηρίζεται εφόσον παραμελεί τον χώρο και την παιδαγωγική λειτουργικότητα της τάξης, δεν φροντίζει για θέσπιση κανόνων, δεν μεριμνά για τη διαχείριση προβλημάτων συμπεριφοράς και δεν αντιμετωπίζει ανάρμοστες μορφές συμπεριφοράς των μαθητών με παιδαγωγικό τρόπο.
πηγή: ethnos.gr

Στους 110 οι νεκροί από τη γρίπη

Στους 110 οι νεκροί από τη γρίπη

Μακραίνει ο κατάλογος των θυμάτων από τον ιό της γρίπης με τους νεκρούς να έχουν φτάσει τους 110, οι περισσότεροι εκ των οποίων ανήκαν σε ομάδα υψηλού κινδύνου και δεν είχαν εμβολιαστεί.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του Κέντρου Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (ΚΕΕΛΠΝΟ), 46 άτομα νοσηλεύονται σε σοβαρή κατάσταση σε ΜΕΘ, ενώ, συνολικά, από τον περασμένο Οκτώβριο, έχουν νοσηλευθεί σε ΜΕΘ 286 άτομα.

Αυτοκτονία και απόπειρα αυτοκτονίας συγκλονίζουν την Κρήτη

Αυτοκτονία και απόπειρα αυτοκτονίας συγκλονίζουν την Κρήτη

Ακόμα ένα θύμα έρχεται να προστεθεί στην μακρά λίστα των αυτοκτονιών στην Κρήτη. Αυτή τη φορά μία 39χρονη γυναίκα αποφάσισε να βάλει τέλος στη ζωή της, πέφτοντας από την ταράτσα της πολυκατοικίας που έμενε.

Το περιστατικό σημειώθηκε στις 4 τα ξημερώματα της Κυριακής, με την άτυχη γυναίκα να αφήνει την τελευταία της πνοή μετά από πτώση 8 μέτρων.
Στο σημείο έσπευσε ασθενοφόρο αλλά δεν μπόρεσε να την σώσει.
Λίγες ώρες νωρίτερα μία ηλικιωμένη γυναίκα προσπάθησε να αφαιρέσει την ζωή της.
Ο λόγος για μία 71χρονη η οποία έκοψε τις φλέβες της.
Για το περιστατικό ενημερώθηκε το ΕΚΑΒ που έσπευσε στο σημείο και μετέφερε την 71χρονη στο Βενιζέλειο όπου και νοσηλεύεται.
Πηγή: Cretalive.gr

Bρέθηκε το μπόινγκ; Στην Αυστραλία εσπευσμένα οι συγγενείς των επιβατών του Boeing της Malaysia

Bρέθηκε το μπόινγκ; Στην Αυστραλία εσπευσμένα οι συγγενείς των επιβατών του Boeing της Malaysia

Για πρώτη φορά, μετά από δύο εβδομάδες, διαφαίνεται φως στο «τούνελ» της εξαφάνισης του Boeing της Malaysia Airlines, που αγνοείται από τις 8 Μαρτίου.

Μετά τον εντοπισμό δύο αντικειμένων στον νότιο Ινδικό Ωκεανό, που πιθανολογείται ότι ανήκουν στο μοιραίο αεροσκάφος, συγγενείς των επιβατών της πτήσης MH 370 μεταφέρονται εσπευσμένα στην Αυστραλία με πτήσεις τσάρτερ.
Παράλληλα, εντός της ημέρας ο πρωθυπουργός της Μαλαισίας αναμένεται να κάνει δηλώσεις σε Συνέντευξη Τύπου, σχετικά με τα σημερινά ευρήματα.
Σύμφωνα με τον υπουργό Μεταφορών της Μαλαισίας, εντοπίστηκαν δύο αντικείμενα, ένα στρογγυλό και ένα πολυγωνικό 1.500 μίλια νοτιοδυτικά του Περθ της Αυστραλίας, ενώ ο ίδιος εκτίμησε ότι ενδεχομένως μέσα στις επόμενες 24 ώρες να έχει επιτευχθεί η περισυλλογή τους, ώστε να λυθεί το μυστήριο.
Νωρίτερα, ο πρωθυπουργός της Αυστραλίας είχε δώσει περισσότερες λεπτομέρειες για αυτά τα δύο κομμάτια: το ένα έχει χρώμα πορτοκαλί και το άλλο πράσινο-γκρι.
Υπενθυμίζεται ότι ανάλογα αντικείμενα είχαν εντοπιστεί τις προηγούμενες ημέρες από δορυφόρους της Γαλλίας, της Αυστραλίας και της Κίνας, ωστόσο δεν βρέθηκε τίποτα.

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜE ΤH ΝΙΚΗ ΒΟΛΟΥ Στέλιος Χατζηιωάννου: «Περιμέναμε ότι το παιχνίδι με τη Νίκη Βόλου θα είχε μεγάλο βαθμό δυσκολίας»

ΠΙΕΡΙΚΟΣ ΑΡΧΕΛΑΟΣ
 Σύλλογος Φίλων Καλαθοσφαίρισης 
 Γραφείο τύπου
 Κλειστό Γυμναστήριο, Σιδηροδρομικός Σταθμός, τηλ. - fax: 23510 32153, 6978 495134
 60100 Κατερίνη




ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ



Μετά τον αγώνα του Πιερικού Αρχελάου με τη Νίκη Βόλου στο Βόλο, ο προπονητής του Πιερικού Αρχελάου Στέλιος Χατζηιωάννου στην ιστοσελίδα του συλλόγου  www.pierikosbc.gr έκανε την παρακάτω δήλωση:


Στέλιος Χατζηιωάννου - προπονητής Πιερικού Αρχελάου: «Περιμέναμε ότι το παιχνίδι με τη Νίκη Βόλου θα είχε μεγάλο βαθμό δυσκολίας γιατί είναι μια ομάδα που έχει παίκτες με επιθετικό ταλέντο και εμπειρία και εμείς από την πλευρά μας παίζαμε υπό την πίεση του αποτελέσματος και των κακών τελευταίων εκτός έδρας εμφανίσεων. Είχαμε τον έλεγχο του παιχνιδιού και το προβάδισμα στο σκορ στη μεγαλύτερη διάρκειά του και θα μπορούσαμε να είχαμε κερδίσει ευκολότερα, αν αποφεύγαμε κάποια λάθη στο τελευταίο πεντάλεπτο. Συγχαρητήρια στην ομάδα της Νίκης για την προσπάθεια που κατέβαλε αν και βαθμολογικά αδιάφορη και εύχομαι να βρει γρήγορα το δρόμο της και να επανέλθει στις υψηλότερες εθνικές κατηγορίες».