ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Τρίτη 3 Νοεμβρίου 2015

Νεολαία Ελληνορουφιάνων

Του Γιάννη Λαζάρου
Έχει ξεφύγει η κατάσταση από τα φασιστοειδή που φύτεψε η κυβέρνηση και η Ε.Ε στις καίριες θέσεις του Κράτους. Έχει ξεφύγει τόσο πολύ που μόνο με την εποχή του Μεταξά μπορεί να συγκριθεί το ναζιστικό μυαλό τους και το μίσος που χρόνια τρέφουν εναντίον του...
ελληνικού λαού
.
Την ώρα που η κυβέρνηση έσωσε τις τράπεζες δίνοντάς τους πλήρη αυτοδυναμία, την ώρα που συζητούν για το δεύτερο πακέτο προαπαιτούμενων που μέχρι τις 10 Νοεμβρίου πρέπει να ψηφιστεί, έχουν αφήσει ελεύθερο το μεγαλύτερο όργανο του συστήματος, εφοριακό-συνδικαλιστή-άεργο-κομματόσκυλο, Αλεξιάδη, να λέει και να προγραμματίζει καταστάσεις για το αύριο χωρίς να υπάρχει αντίσταση από πουθενά. Ούτε από την αντιπολίτευση ούτε και από τις πληρωμένες δημοσιογραφικές πένες. Αλλά ούτε και από τα συνδικαλιστικά όργανα δασκάλων και καθηγητών που βγαίνουν στο δρόμο μόνο για τα δικαιώματα της συντεχνίας.

Από το προπαγανδιστικό έντυπο Μαύρη "Αυγή" ο πολλά βαρύς και πάντα ΝΑΙ σε όλα, υπουργός Αλεξιάδης, ξεφούρνισε ότι τον ερχόμενο Σεπτέμβριο θα εισαχθεί μάθημα στα ελληνικά σχολεία με τίτλο "Μάθημα Φορολογικής Συνείδησης". Σε αυτό το φοβερό πρότζεκτ των αριστερών μυαλών συμμετέχει και ένα άλλο φασιστοειδές ο υπουργός Παιδείας, Φίλης.

Σύμφωνα με τον εφοριακό Αλεξιάδη (ο οποίος ηδονίζεται και μόνο στην ιδέα ότι θα μπορούν να κάνουν ντου οι εφοριακοί στα σπίτια Ελλήνων για αδήλωτα χρήματα και αντικείμενα αξίας) ο σκοπός του μαθήματος στα ελληνικά σχολεία θα είναι ένας: Να μάθουν οι μαθητές ότι τα χάλια στους ελληνικούς δρόμους, τα χάλια στα δημόσια νοσοκομεία, τα χάλια σε κάθε δημόσιο έργο δεν οφείλεται στο κράτος, στους πολιτικούς και στους υπαλλήλους του αλλά αποκλειστικά στον Έλληνα που δεν πληρώνει τους φόρους.

Kάθε μέρα θυμίζουν όλο και περισσότερο το ΠΑΣΟΚ του ΓΑΠ... ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΣΤΕΓΟΥΣ! 35 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ κατά της υπουργού των γεμιστών... Τώρα ανησυχούν για σωστή λειτουργία των φτωχοκομείων της "αριστεράς"... κι έτσι νοιώθουν πως επιτελούν αριστερό καθήκον!

Από το "PRESS-GR"
Εξηγήσεις από την αναπληρώτρια υπουργό Κοινωνικής Αλληλεγγύης, Θεανώ Φωτίου για τη μη υλοποίηση της δέσμευσής της για την...εξεύρεση στέγη σε χιλιάδες ανέργους μέσω της παραχώρησης δημόσιων κτιρίων ζητούν 35 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ με πρώτο ερωτώντα τον πρόεδρο της επιτροπής Οικονομικών Υποθέσεων, Γεράσιμο Μπαλαούρα.
Με ερώτηση που κατέθεσαν σε όλους τους συναρμόδιους υπουργούς οι 35 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ ασκούν σκληρή κριτική στην αναπληρώτρια υπουργό χαρακτηρίζοντας «αδικαιολόγητες» τις καθυστερήσεις του κρατικού μηχανισμού για την εξεύρεση στέγης στους αστέγους. «Ποιες ενέργειες έχουν γίνει μέχρι τώρα για την εξεύρεση στέγης στους αστέγους;» ερωτούν χαρακτηριστικά και θυμίζουν ότι «η στέγη πάνω απ' όλα αποτελεί ανθρώπινο δικαίωμα». Υπενθυμίζουν μάλιστα ότι με τις προγραμματικές δεσμεύσεις της η κυρία Φωτίου, στις 9 Φεβρουαρίου 2015, τόνιζε ότι θα αντιμετωπίζονταν οι ανάγκες στέγασης με διαμερίσματα για άπορες οικογένειες (ενδεικτικά 30.000 διαμερίσματα) και ότι θα διευρυνόταν ο θεσμός της εργατικής κατοικίας ώστε να μιλάμε για κοινωνική κατοικία.
Οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ επισημαίνουν μάλιστα ότι κάθε νέος χειμώνας αποτελεί μια θανάσιμη πρόκληση για χιλιάδες πολίτες που κατά τη διάρκεια των τελευταίων χρόνων, λόγω της οικονομικής κρίσης και των μνημονιακών πολιτικών, έμειναν χωρίς στέγη. «Η εξεύρεση στέγης για ανθρώπους που καλούνται να ζήσουν για άλλο ένα χειμώνα στο κρύο, έρμαια των καιρικών συνθηκών, είναι ζήτημα ζωής ή θανάτου» τονίζουν.
Υπογραμμίζουν επίσης ότι «η στέγασή των αστέγων έχει εξαιρετικά χαμηλό κόστος για την πολιτεία διότι μπορούν να αξιοποιηθούν άμεσα τα δεκάδες αδιάθετα κτίρια που υπάρχουν στα μεγάλα αστικά κέντρα». Προσθέτουν, μάλιστα, ότι η κυβέρνηση σε συνεργασία με τους αρμόδιους τοπικούς και περιφερειακούς φορείς μπορεί καταρχάς να υποδείξει τα κτίρια που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν, ώστε οι άστεγοι συμπολίτες μας να έχουν στέγη, υποδομές καθαριότητας και τροφή και κατά δεύτερον να διασφαλίσει τις πρώτες ύλες (τρόφιμα κυρίως ή και είδη υγιεινής), ώστε οι μη κυβερνητικές οργανώσεις να οργανώσουν την προετοιμασία των χώρων και την παροχή γευμάτων.

Τα ονειροπολήματα του Σαμαρά…

"ΡΕΣΑΛΤΟ"
Τα ονειροπολήματα είναι το καταφύγιο των αδύναμων, αλλά και των ξοφλημένων… 
Ο Αντώνης Σαμαράς είναι ένας από τους πλέον ονειροπόλους! 
Ακόμα και όταν έχασε τις εκλογές και γκρεμίστηκε από την πρωθυπουργία, δεν ακολούθησε την...πεπατημένη: Την παραίτηση.
Συνέχισε να ονειρεύεται: Ότι σύντομα θα επανέλθει στην πρωθυπουργία, διότι ο Τσίπρας θα ήταν μια μικρή παρένθεση. 

Παρένθεση: Ο Τσίπρας πράγματι θα αποτελέσει μια μικρή παρένθεση, δεν θα βγάλει την τετραετία (αν και αυτός ονειρεύεται το αντίθετο), αλλά ο Σαμαράς είναι τελειωμένος τελεσίδικα (παρένθεση κι αυτός ήταν). 

Ο Σαμαράς, βεβαίως, είναι πνιγμένος στα γλυκά ονειροπολήματα της επανόδου. Μπορεί το Δημοψήφισμα να τον πάγωσε και να τον …καθαίρεσε από την ηγεσία της ΝΔ, αλλά δεν το έβαλε κάτω: Εξακολουθεί να ζει με τις φαντασιώσεις της επανόδου του. 

Το διατυμπανίζει στη συνέντευξή του στον ισπανικό δημοσιογραφικό όμιλο La Razon: 

«Εξακολουθώ να είμαι ενεργός στις πολιτικές υποθέσεις της χώρας μου»!!! 
 
«…Εγώ είμαι ακόμα εδώ…»!!! 
 
Διαβάστε τα βασικά σημεία της συνέντευξης, εδώ: 
http://www.enikos.gr/politics/349901,Samaras-Egw-eimai-akoma-edw.html 

Ο Σαμαράς δεν ονειρεύεται μόνο, αλλά και διατυπώνει και έντονα παράπονα για το «άδειασμα» που του έκαναν τα αφεντικά του: 

«Η κυβέρνησή μου δεν ζήτησε ποτέ «περισσότερο χρόνο», όπως δεν ζήτησε ποτέ περισσότερα χρήματα. Απλά επισημάναμε το γεγονός, ότι για να επιτύχουν οι μεταρρυθμίσεις ως το τέλος, πρέπει να προσαρμοστούν στον «πολιτικό κύκλο» μιας χώρας. Όταν έχουμε κάνει τόσο πολλά μέσα σε 2,5 χρόνια, δεν μπορεί να μας εξαναγκάζουν να κάνουμε πολύ περισσότερα τη στιγμή που πλησιάζει το ενδεχόμενο πρόωρων εκλογών». 

Εδώ, ομολογεί την ανικανότητά του να καταλάβει. Να καταλάβει ότι τα αφεντικά του τον «άδειασαν», ακριβώς διότι δεν μπορούσε να κάνει αυτά που ήθελαν, διότι θα ξεσηκωνόντουσαν και οι πέτρες. 

Ο Σαμαράς και τώρα δεν μπορεί να καταλάβει ότι τα αφεντικά του διάλεξαν τον Τσίπρα, διότι αυτή η «αριστερά» μπορούσε να εκτελέσει τα τελευταία «συμβόλαια θανάτου». 

Γι αυτό ο Σαμαράς είναι τελεσίδικα ξοφλημένος. Δεν μπορεί να αντιληφτεί αυτά που ο μεγιστάνας Ανιέλι είχε διατυπώσει, πάνω-κάτω, ως εξής: Υπάρχει ένα είδος «αριστεράς» πολύ χρήσιμο διότι μπορεί να κάνει πράγματα που η Δεξιά δεν μπορεί… 

Δεν μπορεί, όμως, να αντιληφτεί και κάτι ακόμα: Σήμερα όλοι οι αρχηγοί-ανδρείκελα είναι μικρές παρενθέσεις: Αναλώσιμοι μιας «χρήσης»… 

Το ίδιο και ο Τσίπρας…

 Διαβάστε και εδώ: 
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=9976

Γ. Δελαστίκ: “Ο Τσίπρας μας παίρνει τα σπίτια”

Άρθρο του Γ. Δελαστίκ
Δίκιο είχαν τελικά οι δεξιοί, όταν έλεγαν πως αν ποτέ έρθουν στα πράγματα οι αριστεροί, θα πάρουν τα σπίτια του κοσμάκη! Η κυβέρνηση Τσίπρα, η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑείναι αυτή που αποφάσισε νακαταργήσεικάθεπροστασία της πρώτης κατοικίας των υπερχρεωμένων νοικοκυριών που αδυνατούν να πληρώσουν τις δόσεις των «κόκκινων» δανείων τους. Δεν φανταζόντουσαν βέβαια ποτέ οι δεξιοί ότι η «αριστερή» κυβέρνηση του Αλέξη Τσίπρα θα έπαιρνε τα σπίτια των χρεοκοπημένων για να τα δώσει στους… τραπεζίτες!!! Έλληνες και ξένοι γύπες μαζεύονται ήδη στη χώρα μας για να θησαυρίσουν στις πλάτες των μπατίρηδων.
Ελεύθεροι από αύριο Δευτέρα, 2 Νοεμβρίου, οι πλειστηριασμοί σπιτιών και πρώτης κατοικίας! Αυτό αποφάσισε ο Τσίπρας. Μισό μονόστηλο (!) αφιέρωσε στην είδηση η Αυγή, η εφημερίδα του ΣΥΡΙΖΑ. «“Όπως δεν γίνονταν πλειστηριασμοί πρώτης κατοικίας πριν από αυτήν την απόφαση, έτσι δεν θα γίνονται και από Δευτέρα”, ανέφερε στην Αυγή ανώτερο στέλεχος του……
υπουργείου Οικονομίας. Άλλωστε η κυβέρνηση βρίσκεται εν αναμονή συμφωνίας με τουςθεσμούς (της ΕΕ)για το πλαίσιο του νόμου Κατσέλη που θα ισχύσει», γράφει η εφημερίδα – όργανο του ΣΥΡΙΖΑ. Καλά, αφού η κυβέρνηση Τσίπρα «βρίσκεται εν αναμονή συμφωνίας» με τους δανειστές, Γερμανούς και υπόλοιπους Ευρωπαίους, από πού αντλεί αυτό το ανώνυμο στέλεχος του υπουργείου Οικονομίας τη σιγουριά ότι δεν θα γίνονται πλειστηριασμοί πρώτης κατοικίας; Το μισό μονόστηλο της Αυγής μας λύνει και αυτή την απορία: «Η πρώτη κατοικία προστατεύεται πλήρως μέχρι το τέλος του έτους, σύμφωνα με την άτυπη συμφωνία που έχει γίνει μεταξύ της κυβέρνησης και των τραπεζών», γράφει η εφημερίδα του ΣΥΡΙΖΑ. Είναι προφανές ότι η κυβέρνηση θεωρεί ηλίθιους τους Έλληνες.
Σήμερα έχουμε 1η Νοέμβρη και ο χρόνος τελειώνει τον άλλο μήνα! Τι μας λέει δηλαδή ο Τσίπρας; Ότι για …δύο μήνες οι μπατίρηδες θα έχουν σπίτι και η κυβέρνηση θα το δώσει στους τραπεζίτες το Γενάρη! Οι του ΣΥΡΙΖΑ θεωρούν, δηλαδή, ότι ο κοσμάκης δεν ξέρει ούτε να μετράει πόσους μήνες θα κατέχει ακόμη το σπίτι του; Θα μας τρελάνουν; «Οι γύπες της Ουάσιγκτον και οι πλατσικολόγοι τηςΕυρώπης βρίσκονται προ των πυλών. Όχι για επενδύσεις στην πραγματική οικονομία, αλλά για τα “κόκκινα” δάνεια των επιχειρήσεων και των νοικοκυριών», έγραφε την Πέμπτη η Εφημερίδα των Συντακτών. Παρέχει μάλιστα την πληροφορία ότι καταβάλλεται προσπάθεια στο ετήσιο συνέδριο του Ελληνοαμερικανικού Επιμελητηρίου που θα γίνει στα τέλη Νοεμβρίου, να έρθουν ως βασικοί προσκεκλημένοι οι επικεφαλής δέκα εκ των μεγαλύτερων «αρπακτικών» κεφαλαίων των ΗΠΑ! Δύοάνθρωποι δείχνουν ενθουσιασμένοι από το γεγονός της πλήρους υποταγής του Έλληνα πρωθυπουργού, Αλέξη Τσίπρα, στις εντολές του Βερολίνου.
Ο πρώτος είναι ο γάλλος επίτροπος Οικονομικών στην Κομισιόν, Πιερ Μοσκοβισί. «Μετά τον Ιούλιο έχουμε εργαστεί σε κλίμα εμπιστοσύνης και με πνεύμα συνεργασίας που είναι πρωτοφανές μεταξύ μιας ελληνικής κυβέρνησης και των ευρωπαϊκών θεσμών, από την έναρξη της κρίσης», δήλωσε ο Μοσκοβισί σε συνέντευξη που έδωσε στο Γαλλικό Πρακτορείο. «Πρέπει να ληφθούν δύσκολες αποφάσεις πριν από το τέλος του έτους», τόνισε. Η εκπρόσωπός του στην Κομισιόν ανήγγειλε επίσης την επικείμενη άφιξή του στην Ελλάδα για μεθαύριο, Τρίτη, όπου θα παραμείνει και την Τετάρτη. Ο δεύτερος ευτυχής με τις εξελίξεις είναι ο έλληνας υπουργός Οικονομίας, Γιώργος Σταθάκης. Αυτός χαρακτήρισε «τεράστια» τη χρηματοδοτική εισροή 4,5 δισεκατομμυρίων ευρώ από το ΕΣΠΑ ως το Μάρτιο του 2016, ενώ έδειξε ενθουσιασμένος και με τη δυνατότητα δανεισμού από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης (BERD), ποσού έως 3 δισεκατομμυρίων ευρώ με χαμηλό επιτόκιο. Αντιθέτως, τον «υπαρκτό κίνδυνο να διολισθήσει η χώρα σε βαθύτερη ύφεση», επισημαίνει το Γραφείο Προϋπολογισμού της Βουλής, στην έκθεσή του για το τρίτο τρίμηνο του 2015. Εκεί, υπογραμμίζει την εξάντληση της φοροδοτικής ικανότητας των φορολογουμένων, που θέλουν να είναι συνεπείς. Προειδοποιεί έτσι τους κυβερνώντες ότι η αύξηση της φορολογικής επιβάρυνσής τους, κατά κανένα τρόπο δεν συνεπάγεται και ανάλογη αύξηση των φορολογικών εσόδων του κράτους, αφού ούτε οι συνεπείς μέχρι τώρα φορολογούμενοι δεν θα είναι σε θέση να πληρώσουν τις νέες φορολογικές επιβαρύνσεις.
Σα να μην έφταναν αυτά, η εφημερίδα με τη μεγαλύτερη αναγνωσιμότητα στη Γερμανία, ηΜπιλντ, αυξάνοντας τη γερμανική πίεση πάνω στην κυβέρνηση Τσίπρα, υποστηρίζει ότι οι δανειστές έστειλαν ήδη μήνυμα στην Αθήνα πως δεν θα εκταμιευθεί η δόση του Οκτωβρίου – η υποδόση, ακριβέστερα. Η γελοίου επιπέδου εφημερίδα ισχυρίζεται ότι υπάρχει «βαρύ» κλίμα μεταξύ Αθήνας και δανειστών, το οποίο οφείλεται στο ότι ο Αλέξης Τσίπρας δεν εφαρμόζει όλα τα προαπαιτούμενα, δεν δίνει τα χρήματα που οφείλει το ελληνικό κράτος σε ιδιώτες και δεν επιστρέφει φόρους που δικαιούνται οι πολίτες. Τώρα που οι Γερμανοί «έσπασαν» τον Τσίπρα, θα τον λιώσουν…
*Δημοσιεύθηκε στο ”Πριν” την Κυριακή 1 Νοεμβρίου 2015

Ποιος ανδρικός σωματότυπος «κρύβει» τον καλύτερο εραστή

Ποιος ανδρικός σωματότυπος «κρύβει» τον καλύτερο εραστή
Ένα γυμνασμένο ανδρικό κορμί αναμφισβήτητα μαγνητίζει τα βλέμματα και αποτελεί το αντικείμενο του πόθου για κάθε γυναίκα.
Μία νέα έρευνα όμως ανατρέπει τα δεδομένα και αποδεικνύει ότι τα πράγματα δεν είναι ακριβώς έτσι .
Επιστήμονες του τουρκικού πανεπιστημίου Erciyes, διαπίστωσαν ότι οι άνδρες με «κοιλίτσα» είναι καλύτεροι εραστές, καθώς φαίνεται να έχουν μεγαλύτερη αντοχή.
Οι ερευνητές μελέτησαν τη σεξουαλική συμπεριφορά 200 ανδρών και κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι άτομα με υψηλότερο Δείκτη Μάζας Σώματος, έχουν αισθητά μειωμένο κίνδυνο να εμφανίσουν πρόωρη εκσπερμάτιση.
Οι άνδρες με μεγαλύτερο δείκτη Μάζας Σώματος και εμφανή κοιλιά άντεξαν κατά μέσο όρο 7,3 λεπτά περισσότερο κατά τη διάρκεια του σεξ.
Παρότι το συμπέρασμα της έρευνας είναι παράδοξο, αποτελεί κοινή παραδοχή των επιστημόνων ότι η παχυσαρκία έχει πολύ σοβαρές αρνητικές επιπτώσεις στην υγεία των ατόμων γενικότερα.


Πηγή: http://www.onmed.gr/sexoualikothta/item/335125-poios-andrikos-somatotypos-kryvei-ton-kalytero-erasti#ixzz3qPCgyv74

Aυξήσεις έως 200 ευρώ στα Τέλη Κυκλοφορίας!

teli-kykloforias-2015 (1)Μηδενικά Τέλη Κυκλοφορίας μόνο για τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων που τα οχήματά τους εκπέμπουν κάτω από 80 γρ./CO2, αυξήσεις από 100 έως και 200 ευρώ στα «ακριβά» αυτοκίνητα και ένα Plan B που προβλέπει έσοδα πάνω από 1 δις. ευρώ και είναι μπορεί να ενεργοποιηθεί σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης έχει έτοιμο το οικονομικό επιτελείο.
Μάλιστα σύμφωνα με όσα ανέφερε υψηλόβαθμο στέλεχος του υπουργείου Οικονομικών στην «Αγορά» : «Δεν είναι δυνατό να πληρώνει κάποιος ιδιοκτήτης ενός παλιού και μικρού σε κυβισμό οχήματος Τέλη Κυκλοφορίας 135 ευρώ και κάποιος άλλος που έχει δαπανήσει πάνω από 20.000 ευρώ για την απόκτηση ενός καινούριου οχήματος να καταβάλλει τα ίδια ή λιγότερα χρήματα για Τέλη Κυκλοφορίας».
Ωστόσο την Κυριακή ο Αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών κ. Αλεξιάδης μιλώντας στον Realfm ξεκαθάρισε πως θα ………..
αυξηθούν τα Τέλη Κυκλοφορίας στα αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού και αξίας ανατρέποντας τα μέχρι τώρα δεδομένα που έχουν διαρρεύσει από διάφορα στελέχη του οικονομικού επιτελείου.
Παράλληλα ο κ. Αλεξιάδης προανήγγειλε τη μικρή μείωση των Τελών Κυκλοφορίας σε πολύ μικρά και φθηνά αυτοκίνητα αλλά και σε εκείνα με μεγάλου κυβισμού αλλά με ελάχιστη εμπορική αξία.
‘Οσον αφορά στα αυτοκίνητα μεσαίου κυβισμού, χωρίς να ξεκαθαρίσει ποια είναι αυτά, ο κ. Αλεξιάδης τόνισε πως δεν θα υπάρξουν αλλαγές στα ποσά των Τελών Κυκλοφορίας και θα διατηρηθούν στα περσινά επίπεδα.
Η αύξηση των Τελών Κυκλοφορίας στα καινούρια και μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα αναμένεται να επηρεάσει περίπου 55.000 ιδιοκτήτες αυτοκινήτων ωστόσο το τοπίο παραμένει «θολό» σχετικά με τρόπο εφαρμογής του νέου τρόπου υπολογισμού καθώς κάτι τέτοιο μπορεί να επιτευχθεί μόνο στην περίπτωση που κάποιος ιδιοκτήτης το έχει ακόμη στην κατοχή του από καινούριο ενώ σε περίπτωση που έχει πουληθεί η αξία του οχήματος μπορεί να έχει μειωθεί έως και 80% από την αρχική αξία απόκτησης.
Δηλαδή υπάρχει ο κίνδυνος τα Τέλη Κυκλοφορίας για ίδια αυτοκίνητα να είναι διαφορετικά καθώς το σύστημα θα ανιχνεύει διαφορετικές αξίες από τις φορολογικές δηλώσεις. Ειδικότερα το ένα που το έχει στην κατοχή του ο πρώτος ιδιοκτήτης από καινούριο θα έχει πολύ υψηλότερη αξία από το αντίστοιχο που έχει πουληθεί ως μεταχειρισμένο στον επόμενο ιδιοκτήτη του και θα έχει καταγραφεί στο σύστημα πολύ χαμηλότερη αξία.
Επίσης η επανασύνδεση του τρόπου υπολογισμού των Τελών Κυκλοφορίας με τον κυβισμό ανατρέπει τα δεδομένα στα καινούρια αυτοκίνητα των οποίων τα Τέλη Κυκλοφορίας υπολογίζονται με βάση τις εκπομπές CO2 και όχι με τον κυβισμό…
Μηδενικά Τέλη Κυκλοφορίας
Τα Μηδενικά Τέλη Κυκλοφορίας αφορούν οχήματα που εκπέμπουν από 99 γρ./CO2 και κάτω. Σύμφωνα με το σχέδιο του υπουργείου Οικονομικών το όριο των Μηδενικών Τελών θα μειωθεί στα 80 γρ./CO2 που αφορά σε ελάχιστα αυτοκίνητα.
Στα υβριδικά και ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα έχουμε επίσης αλλαγές καθώς δεν θα εξαιρεθούν από την καταβολή των Τελών Κυκλοφορίας εξαιτίας του υψηλού κόστους απόκτησης.
Το κόστος των Τελών Κυκλοφορίας που θα καταβάλλουν οι ιδιοκτήτες οχημάτων με ρύπους από 81 γρ./CO2 έως και 99 γρ./Co2 αναμένεται να κυμανθεί στα 50-60 ευρώ και αφορά περίπου 55.000 κατόχους. Τα έσοδα που εκτιμά το ΥΠΟΙΚ ότι θα αντλήσει ανέρχονται σε περίπου 3 εκατ. ευρώ.
Για τα υβριδικά και ηλεκτρικά αυτοκίνητα το οικονομικό επιτελείο έχει βάλει στο «στόχαστρο» όσα κοστίζουν πάνω από 20.000-25.000 ευρώ τα οποία θα επιβαρυνθούν με επιπλέον 150 ευρώ.
Τα «ακριβά» 1.600άρια και 1.800άρια
Ο όρος «ακριβά» αυτοκίνητα ακόμη δεν έχει ξεκαθαριστεί από το οικονομικό επιτελείο και σύμφωνα με πληροφορίες της «Αγοράς» στο στόχαστρο έχουν εισέλθει τα αυτοκίνητα με Αξία Λιανικής πάνω από 20-25.000 ευρώ αλλά και τα οχήματα με κινητήρες από 1.600 έως 1.800 κ.εκ.
Στην πρώτη περίπτωση των «ακριβών» αυτοκινήτων αναμένεται να υπάρξουν αυξήσεις μεταξύ 100 έως 200 ευρώ και θα αφορά οχήματα με αξία απόκτησης από 20.000 ευρώ και άνω. Τα συγκεκριμένα οχήματα έχουν ταξινομηθεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα μετά την 1 Νοεμβρίου 2010 και υπολογίζονται σε περίπου 20.000 αυτοκίνητα.
Βέβαια κανείς δεν έχει λάβει υπόψιν του πως θα υπολογιστούν τα Τέλη Κυκλοφορίας στα «ακριβά» αυτοκίνητα που έχουν πουληθεί ως μεταχειρισμένα και η αξία τους από τις 25.000 ευρώ έχει πέσει στις 10.000 ευρώ…
Παράλληλα εξαιτίας του μικρού αριθμού κυκλοφορούντων «ακριβών» αυτοκινήτων το οικονομικό επιτελείο εξετάζει την αύξηση των Τελών Κυκλοφορίας στα παλαιότερα αυτοκίνητα χωρητικότητας 1.600 και 1.800 κ.εκ. που τα Τέλη Κυκλοφορίας τους υπολογίζονται με βάση τον κυβισμό του κινητήρα.
Η αύξηση των Τελών Κυκλοφορίας εξετάζεται επίσης εξαιτίας της μεγάλης οικονομικής διαφοράς που καταγράφεται μεταξύ 1,6-1,8 λίτρου με τα οχήματα 2.000 κ.εκ. αλλά και εξαιτίας του μεγάλου αριθμού των κυκλοφορούντων οχημάτων που ανέρχεται σε περίπου 1,1 εκατ. ΙΧ.
Ειδικότερα τα Τέλη στα 1600άρια ανέρχονται σε 265 ευρώ, στα 1800άρια 300 ευρώ και στα δίλιτρα 660 ευρώ (επιπλέον του Φόρου Πολυτελούς Διαβίωσης).
Σύμφωνα με πληροφορίες της «Αγοράς» τα ΙΧ με κινητήρες 1.600 κ.εκ. εξετάζεται να αυξηθούν κοντά στα 350 ευρώ ενώ τα αντίστοιχα Τέλη Κυκλοφορίας για τα ΙΧ με κινητήρες 1.800 κ.εκ. υπολογίζεται ότι θα αυξηθούν στα 450 ευρώ.
Το «Plan B» έκτακτης ανάγκης με έσοδα πάνω από 1 δισ. ευρώ
‘Ετοιμο έχει το οικονομικό επιτελείο ένα Plan B σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης μέσω του οποίου εκτιμά ότι μπορεί να αντλήσει έσοδα πάνω από 1 δις. ευρώ!
Ειδικότερα σύμφωνα με πληροφορίες της «Αγοράς» το Plan B περιλαμβάνει 9 μέτρα που μπορούν να ενεργοποιηθούν ανά πάσα στιγμή και αφορούν:
Τέλος Δακτυλίου – Περιβαλλοντικό Τέλος: Το Τέλος Δακτυλίου ή Περιβαλλοντικό Τέλος μπορεί να αποφέρει άμεσα 100 εκατ. ευρώ ετησίως και θα καταβάλλεται εφάπαξ κάθε χρόνο. Σύμφωνα με την πρώτη παραδοχή το Τέλος Δακτυλίου θα επιβάλλεται σε όλους όσους επιθυμούν να κινούνται στον μικρό Δακτύλιο με κόστος από 20 έως 70 ευρώ για τα ΙΧ και από 150 έως 350 ευρώ για τα φορτηγά.
Η δεύτερη παραδοχή που αφορά στο Περιβαλλοντικό Τέλος έχει να κάνει με την παλαιότητα αλλά και το καύσιμο του οχήματος (πετρέλαιο) με εκτιμώμενα έσοδα 100 εκατ. ευρώ επίσης.
Τέλος Ταξινόμησης – Απόσυρση: Το Τέλος Ταξινόμησης υπολογίζεται αυτή τη στιγμή με βάση την εργοστασιακή αξία του οχήματος. Τα σχέδια του ΥΠΟΙΚ περιλαμβάνουν την σύνδεση του Τέλους Ταξινόμησης με την Αξία Λιανικής προ φόρων. Τα έσοδα από το νέο τρόπο υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης υπολογίζονται σε 30 εκατ. ευρώ.
Παράλληλα η κατάργηση του μέτρου της απόσυρσης στις 20 Δεκεμβρίου θα αυξήσει περαιτέρω τα έσοδα από το Τέλος Ταξινόμησης.
Ανεξόφλητα Τέλη Κυκλοφορίας: Πάνω από 920.000 ιδιοκτήτες αυτοκινήτων κυκλοφορούν τα οχήματά τους χωρίς να έχουν καταβάλλει τα ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας δημιουργώντας έλλειμμα στα έσοδα από 150 έως και 368 εκατ. ευρώ. Το οικονομικό επιτελείο εξετάζει να συνδέσει τις οφειλές των ανεξόφλητων Τελών Κυκλοφορίας με το εκκαθαριστικό σημείωμα του φόρου εισοδήματος.
Φοροδιαφυγή συνεργεία: Πάνω από 250 εκατ. ευρώ εκτιμά πως ανέρχεται η φοροδιαφυγή από τα παράνομα συνεργεία που έχουν «στηθεί» σε γκαράζ σπιτιών, πυλωτές, μέχρι και βενζινάδικα. Στόχος του οικονομικού επιτελείου είναι η πάταξη του φαινομένου με την συνδρομή βεβαίως των νόμιμων ιδιοκτητών συνεργείων…
Φοροδιαφυγή στα Κέντρα Ανακύκλωσης: Τεράστια είναι και η φοροδιαφυγή που έχει διαπιστωθεί στα Κέντρα Ανακύκλωσης Οχημάτων τα οποία έχουν «μετατραπεί» σε «πολυκαταστήματα» μεταχειρισμένων ανταλλακτικών! Μάλιστα στελέχη από την αγορά αυτοκινήτων αναφέρουν στην «Αγορά» πως: «Τα κέντρα Ανακύκλωσης Οχημάτων έχουν μετατραπεί σε πολυκαταστήματα μεταχειρισμένων ανταλλακτικών και για το μόνο εξάρτημα που κόβεται απόδειξη είναι μόνο ο κινητήρας που θα αποκτήσει κάποιος ενδιαφερόμενος καθώς να προσκομίσει την απόδειξη αγοράς στο υπουργείο Μεταφορών ώστε να δηλώσει την αλλαγή του κινητήρα. Από κει και πέρα πόρτες, προφυλακτήρες, ελαστικά και ότι άλλο υπάρχει στα παλιά οχήματα πωλείται χωρίς απόδειξη! Μάλιστα δεν είναι τυχαίο το γεγονός πως τα Κέντρα Ανακύκλωσης δίνουν εκατοντάδες ευρώ σε ιδιοκτήτες παλαιών οχημάτων για να προμηθευτούν «φθηνό» εμπόρευμα»…
Η φοροδιαφυγή από την πώληση μεταχειρισμένων ανταλλακτικών χωρίς απόδειξη από τα Κέντρα Ανακύκλωσης εκτιμάται ότι ξεπερνά τα 200 εκατ. ευρώ.
ΦΠΑ στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα ΙΧ: Είναι επιβεβαιωμένο πως πολλοί έμποροι εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων με διάφορους τρόπους καταφέρνουν να μην καταβάλλουν τον ΦΠΑ στα οχήματα που εισάγουν κατά τον εκτελωνισμό τους.
Σύμφωνα με πληροφορίες της «Αγοράς» το οικονομικό επιτελείο αναμένεται να επιβάλλει σε όλους τους εισαγωγείς μεταχειρισμένων αυτοκινήτων την καταβολή του ΦΠΑ στην Ελλάδα και όταν προσκομίζονται τα επίσημα έγγραφα από το άλλο κράτος-μέλος που εξάγεται το όχημα ότι πραγματικά έχει καταβληθεί ο ΦΠΑ εκεί τότε θα επιστρέφεται το ποσό του ΦΠΑ που έχει καταβληθεί στην Ελλάδα στον εισαγωγέα του οχήματος.
Τα εκτιμώμενα έσοδα υπολογίζονται σε 40 εκατ. ευρώ από την εν λόγω ρύθμιση.
Τέλος Ακινησίας: Οι πάνω από 600.000 κατατεθειμένες πινακίδες κυκλοφορίας αποτελεί μεγάλο «πονοκέφαλο» για το οικονομικό επιτελείο. Για να σταματήσει η αθρόα κατάθεση πινακίδων κυκλοφορίας το ΥΠΟΙκ εξετάζει την επιβολή Τέλους Ακινησίας που θα κυμαίνεται μεταξύ 20 έως και 70 ευρώ ανάλογα με τον κυβισμό του οχήματος. Το συγκεκριμένο Τέλος είναι πολύ πιθανό να συνδεθεί με το περίφημο «Περιουσιολόγιο»…
Αναδημοσίευση από την Εφημερίδα «Αγορά» – See more at: http://airetos.gr/default.aspx?pageid=17030#sthash.sa8wgcrx.dpuf

Επίδομα θέρμανσης: «Κλειδώνει» στα 60 λεπτά το λίτρο – Νέα εισοδηματικά και περιουσιακά κριτήρια

Πετρέλαιο θέρμανσης με τιμή χαμηλότερη ακόμα και από τα 60 λεπτά το λίτρο θα μπορούν να προμηθευτούν φέτος, περίπου 500.000 δικαιούχοι επιδόματος θέρμανσης.
Η επιδότηση για τη φετινή σεζόν, φαίνεται να κλειδώνει στα 25 λεπτά το λίτρο αλλά με αυστηρότερα εισοδηματικά και περιουσιακά κριτήρια τα οποία θα περιορίσουν τους δικαιούχους κοντά στις 500.000.
Με δεδομένο ότι οι τιμές στα μεγάλα αστικά κέντρα κινούνται πέριξ των 80 λεπτών, με την επιδότηση των 25 λεπτών το πετρέλαιο θα κοστίζει κάτω από 60 λεπτά. Το πρόβλημα είναι ότι το υπουργείο Οικονομικών, λόγω ταμειακών δυσκολιών, εξετάζει το ενδεχόμενο να «κόψει» τις προκαταβολές και να …………
χορηγείται η επιδότηση μόνο μετά τη δαπάνη, δυσκολεύοντας τα φτωχά νοικοκυριά ενώ παραμένει ακόμα άγνωστο πότε θα πληρωθεί η τελευταία δόση του περυσινού επιδόματος ύψους 45 εκατ. ευρώ σε εκατοντάδες χιλιάδες δικαιούχους, σύμφωνα με ρεπορτάζ του Euro2day.gr.
Οι τελικές αποφάσεις για το φετινό επίδομα έχουν δυσκολέψει το υπουργείο Οικονομικών, καθώς το κονδύλι των 105 εκατ. ευρώ (το μισό σε σχέση με πέρυσι) επιχειρείται να καλύψει όσο το δυνατό περισσότερους δικαιούχους, χωρίς όμως να χαμηλώσουν υπερβολικά τα κριτήρια εισοδήματος. Τα πολύ φτωχά νοικοκυριά είναι αμφίβολο κατά πόσο επιλέγουν πετρέλαιο για τη θέρμανση του σπιτιού τους ακόμα και εάν το τελικό του κόστος υποχωρήσει κάτω από τα 60 λεπτά το λίτρο.
Η εισήγηση η οποία έχει δεχθεί από υπηρεσιακά στελέχη ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών αφορά, σύμφωνα με πληροφορίες, μείωση του εισοδηματικού κριτηρίου για τον άγαμο από τα 30.000 ευρώ πέρυσι στην περιοχή των 12.000 ευρώ -15.000 ευρώ και για τον έγγαμο από τα 40.000 ευρώ κοντά στα 20.000 ευρώ. Η προσαύξηση για κάθε παιδί θα κυμαίνεται από 2.000 έως 3.000 ευρώ.
Στο περιουσιακό κριτήριο, η αξία της ακίνητης περιουσίας αναμένεται να μειωθεί δραστικά σε σχέση με πέρυσι (300.000 ευρώ για έγγαμους και μονογονεϊκές οικογένειες) ενώ θα υπάρξουν και διαφοροποιήσεις σε σχέση με τα λίτρα για τα οποία θα παρέχεται επιδότηση στους δικαιούχους ανάλογα με τη γεωγραφική ζώνη.
Η απόφαση του αναπληρωτή υπουργού Οικονομικών Τρύφωνα Αλεξιάδη αναμένεται εντός των ημερών.
aftodioikisi