ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2016

Απόψε πεθαίνει η διαπλοκή! Τι ανέθεσε η Δούρου στον Μπόμπολα...


Aπό το "PRESS-GR
Lauren O'sullivan
Μόλις εμαθα οτι η εθνοσωτηριος κυβερνηση ανέθεσε μέσο Δουρου για 3+3 χρόνια στον Μπόμπολα τον αποτεφρωτηρα ιατρικών αποβλήτων.
Απόψε πεθαίνει η διαπλοκή.

Ο Κυριάκος θα μας σωσει...

Ένας χρόνος ελπίδα!

Αν οι προηγούμενοι γλίτωσαν το ξύλο... οι ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ θα χρειαστεί να μεταναστεύσουν...

ΣΟΚ! Ανώτατο φορολογικό συντελεστή 50% προτείνει η κυβέρνηση... To "μεγαλείο" του "αριστερού" νεοφιλελευθερισμού!


Από το "PRESS-GR" 
Ανώτατο φορολογικό συντελεστή 50% - από 42% που είναι σήμερα - προβλέπει η πρόταση της ελληνικής κυβέρνησης για το φορολογικό που κατατέθηκε την Τρίτη στους δανειστές.
Oι δανειστές έβαλαν στο κάδρο και το φορολογικό, με το καλημέρα της αξιολόγησης και για τον λόγο αυτό, η Αθήνα αναγκάστηκε να καταθέσει στο κουαρτέτο την πρότασή της για τις...
αλλαγές στη φορολογία εισοδήματος.
Ειδικότερα, όπως αποκάλυψε κορυφαία κυβερνητική πηγή, ο ανώτατος φορολογικός συντελεστής για τη φορολογία εισοδήματος αυξάνεται στο 50%. Κατά τις ίδιες πληροφορίες, το οικονομικό επιτελείο δεν έχει ενσωματώσει στη νέα προτεινόμενη κλίμακα φορολογίας εισοδήματος την έκτακτη εισφορά αλληλεγγύης, όπερ σημαίνει ότι η πραγματική φορολογική επιβάρυνση θα είναι υψηλότερη.
Το φορολογικό, όπως και το θέμα των κόκκινων δανείων, ξεδιπλώνονται στη νέα συνάντηση που έχουν το απόγευμα της Τρίτης – από τις 19:00 – οι υπουργοί Οικονομικών και Οικονομίας, κ. κ. Ευκλείδης Τσακαλώτος και Γιώργος Σταθάκης, με τους δανειστές.

Πασάρουμε το εισιτηριό μας!


Ματαιώνεται!



Ρόμπα ο φραγκοφονιάς, ο πατροκτόνος εθνικός ολετήρας! ΧΑΜΟΣ στον Πόρο με τον Γιώργο Παπανδρέου: Οι κάτοικοι τον ξεφτίλισαν AKOMA ΤΡΕΧΕΙ Ο ΓΑΠ

Ο πρώην πρόεδρος του Πασόκ πήγε στον Πόρο… για να χαλαρώσει. Άλλωστε στο νησί έχει σκάσει και στο παρελθόν πολλές φορές για να κάνει το αγαπημένο του καγιάκ. Μόνο που αυτή τη φορά η κωπηλασία του βγήκε ξινή.
Με την άνεση που τον χαρακτηρίζει πήγε στην περιοχή της πούντας ν΄ απολαύσει φρέσκα ψάρια.
Δεν υπολόγισε ωστόσο την...
οργή των κατοίκων της περιοχής. Δυο από αυτούς τον πλησίασαν με απειλητική διάθεση τον σκούντησαν και κατόπιν του φώναζαν «Εξαιτίας σου πεινάμε και μπήκαμε στο Δ.Ν.Τ. Θα έπρεπε να κρύβεσαι και όχι να τρως ψάρια την στιγμή που οι Έλληνες πεινάνε».
Ο πρώην πρωθυπουργός στην αρχή κράτησε την ψυχραιμία του και προσπάθησε να καθησυχάσει τους πολίτες. Όταν όμως κατάλαβε ότι κάτι τέτοιο δεν μπορούσε να γίνει ζήτησε από την παρέα του ν΄αποχωρήσουν.
Όπως και έγινε…
tro-ma-ktiko.blogspot.gr, μέσω "tolimeri"

Η νεολαία, οι άνεργοι, οι αδύνατοι στο στόχαστρο!


Πώς αντί για έσοδα οι ιδιωτικοποιήσεις φέρνουν έξοδα


Σημείωση grexit: Δεν φτάνει που με το γενικό ξεπούλημα ο ελληνικός λαός στερείται κάθε δυνατότητας και εργαλείου για ανάπτυξη, το δημόσιο αντί έστω να εισπράξει κάποιο ποσό από την πώληση μπαίνει εγγυητής και πληρώνει το μάρμαρο σε περίπτωση που για οποιαδήποτε λόγο η FRAPORT θα υποστεί κάποια ζημιά.Εκεί που μας χρωστούσαν μας πήραν και το βόδι.
Εδώ όμως δεν θα ακούσουμε κανένα φιλελεύθερο τύπου Μάνου και λοιπών να διαμαρτύρεται για την κρατική σπατάλη.
Τι είδους επένδυση και ελεύθερη αγορά είναι αυτή που ο επιχειρηματίας δεν αναλαμβάνει το ρίσκο της επένδυσης αλλά ο ελληνικός λαός; Οι νεοφιλελεύθεροι μας χρωστούν εξηγήσεις που δεν ……….
πρόκειται να δώσουν.
Τέτοιες »επενδύσεις» ούτε θέσεις εργασίας δημιουργούν ούτε έσοδα φέρνουν ακριβώς το αντίθετο και είναι οι μόνες που γίνονται.
μοναδική ένσταση και μεγάλη διαφωνία που έχουμε με το κείμενο της πρωτοβουλίας είναι η προσφυγή στην επιτροπή ανταγωνισμού της Ε.Ε και στο διεθνές εμπορικό επιμελητήριο. Έβαλαν το λύκο να φυλάει τα πρόβατα. Κινούνται στην εντελώς λάθος κατεύθυνση από αυτή που θα έπρεπε. Διακατέχονται από την ίδια λογική που στηλιτευάμε στο προηγουμένο μας κείμενο για τοευρωπα’ι’κό δικαστήριο. Πιστεύουν ότι το διεφθαρμένο ελληνικό κράτος ευθύνεται για το ξεπούλημα και την αποικιοκρατική σύμβαση ενώ τα υπερεθνικά όργανα της ΕΕ θα μας προστατέψουν. Ακριβώς το αντίθετο συμβαίνει. Είναι η καταπιταλιστική παγκοσμιοποίηση, η ΕΕ και τα υπερεθνικά τους όργανα που επιβάλλουν τέτοιου αποικιοκρατικού τύπου συμβάσεις (η συμφωνία TPP για να επιβάλλει και να υπερασπισθεί τέτοιου είδους συμβάσεις δημιουργήθηκε) και οι ελληνικές κυβερνήσεις σέρνονται από πίσω. Αν κάποιος θέλει να ακυρώσει και να εμποδίσει το ξεπούλημα των αεροδρομίων και των υπόλοιπων ασημικών πρέπει να έρθει σε σύγκρουση και ρήξη με την ΕΕ και την καπιταλιστική παγκοσμιοποίηση και όχι να τρέχει στις Βρυξέλλες.
Παραθέτουμε την ανακοίνωση που περιγράφει αναλυτικά τους όρους της ληστείας των αεροδρομίων.

Ανακοίνωση της “Κοινής Πρωτοβουλίας ενάντια στην ιδιωτικοποίηση των Περιφερειακών Αεροδρομίων”
«Όνειδος η Σύμβαση των Αεροδρομίων. Θα χρυσοπληρώνουμε για μισό αιώνα τη FRAPORT AG»
Το μέγεθος της οικονομικής ζημίας εις βάρος του Δημοσίου αλλά και το δυσοίωνο μέλλον των εργαζομένων στα Αεροδρόμια, φέρνει στο φως η αποκάλυψη της Σύμβασης Παραχώρησης που υπέγραψε η FRAPORT AG με το ελληνικό κράτος και το ΤΑΙΠΕΔ. Η πάγια έως τώρα επιχειρηματολογία μας, μόνο ως επιεικής θα μπορούσε να χαρακτηριστεί, μπροστά στα τελικά στοιχεία και τις ρήτρες που εμπεριέχει η Σύμβαση – Σκάνδαλο. Χωρίς σχόλια, παρουσιάζουμε κάποια ενδεικτικά σημεία:
  1. Προβλέπονται Αναπροσαρμογές Αμοιβής Παραχώρησης [σελ. 119 § 13.2.4.β] ακόμα και για τις περιπτώσεις εκτέλεσης έργων για την υλοποίηση περιβαλλοντικών όρων που θα βαραίνουν αποκλειστικά το Δημόσιο. Αν το κράτος θα αδυνατεί να πληρώσει τα έξοδα, η FRAPORT AG θα τα αφαιρεί από το μίσθωμα. Το ίδιο προβλέπει και η ρήτρα [σελ. 218 § 30.7] κατά την οποία η FRAPORT AG θα αγοράζει αναβαθμισμένους εξοπλισμούς και εν συνεχεία θα αφαιρεί το κόστος από την οφειλόμενη Εισφορά της.
  1. Προβλέπεται η ανταλλαγή χρημάτων με την παράταση της Σύμβασης [σελ. 218 § 30.5]. Αν το κράτος θα χρωστά αποζημιώσεις μεγαλύτερες των 5.000.000 ευρώ, η FRAPORT AG μπορεί να επιλέξει την ανάλογη σε χρήμα παράταση της περιόδου παραχώρησης των Αεροδρομίων.
  1. Προβλέπεται για τη FRAPORT AG [σελ. 13-14] η Απαλλασσόμενη Αναχρηματοδότηση, ανοίγοντας παράθυρα για φοροαπαλλαγή στην διακίνηση κεφαλαίων της εταιρείας (πχ πώληση μετοχών ή άλλη τιτλοποίηση, καθημερινά κεφάλαια κίνησης, χρηματοδότηση επικείμενων έργων κλπ.). Επίσης προβλέπεται ότι το Κράτος θα επιτρέπει στη FRAPORT AG να φεσώνει με δάνεια την επένδυσή της στο όνομα περαιτέρω αναβαθμίσεων [σελ. 108 § 9.1.7] με τη συναίνεση του Δημοσίου.
  1. Προβλέπονται δεκάδες ρήτρες ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΩΝ της FRAPORT AG από το κράτος. Σε περίπτωση [σελ. 15] που κατά τη διάρκεια της σαρανταετούς παραχώρησης, αλλάξει η ελληνική νομοθεσία (πχ αν υιοθετηθούν οι συλλογικές συμβάσεις εργασίας). Σε κάθε περίπτωση κάποιας αλλαγής Περιβαλλοντικής Ευρωπαϊκής Οδηγίας, αναγκαίων μελετών, εξόδων για εξοπλισμούς, αντιρρυπαντικές τεχνολογίες, μετρήσεις θορύβου κλπ. Τα πάντα θα είναι ευθύνη του Δημοσίου και για όλα αυτά θα μπορεί η FRAPORT AG να ζητάει αποζημιώσεις [σελ. 103 § 8.1.1, σελ. 120 § 13.4.1-2, σελ. 121 § 13.4.3].
  1. Αποζημιώσεις προβλέπονται για την εκτέλεση αρχαιολογικών τομών [σελ. 127 § 15.1], για κάθε απεργία της εναερίου κυκλοφορίας που μπορεί να χαρακτηριστεί από τη FRAPORT AG ως «Γεγονός Ευθύνης του Δημοσίου» [σελ. 18]. Αποζημιώσεις προβλέπονται και κάθε φορά που η FRAPORT AG θα επικαλείται μειωμένες επιδόσεις λόγω καθυστέρησης των έργων του Δημοσίου [σελ. 214. § 30.1.2 – 30.1.3 και σελ. 216 § 30.4.1].
  1. Προβλέπεται δε [σελ. 85 § 4.9.6] το κράτος και όχι η FRAPORT να αποζημιώνει για θάνατο ή ζημία προσώπου ή περιουσίας, εξαιτίας πράξεως ή παραλήψεως κάποιου μέρους της Σύμβασης. Το κράτος δηλαδή θα αποζημιώνει αδρά, για ό,τι ο παραχωρησιούχος θεωρήσει ως ζημία σε σχέση με τις Συμβάσεις ή ως αθέτηση συμβατικών υποχρεώσεων.
  1. Αν η FRAPORT AG [σελ. 98 § 6.4.1] παρουσιάσει έξοδα άνω του ενός εκατομμυρίου ευρώ (προσκομίζοντας τιμολόγια) για ζημιές που θα προκύψουν σε οποιοδήποτε από τα μεταβιβασθέντα στοιχεία, τότε το Δημόσιο θα αποζημιώσει τον παραχωρησιούχο για το κόστος της αποκατάστασης. Έτσι το κράτος θα πληρώνει καθ’ όλη τη διάρκεια της σαρανταετίας τις ανακαινίσεις και την αντικατάσταση παλαιών μηχανημάτων (ιμάντων αποσκευών, κλιματιστικών κλπ).
  1. Προβλέπεται η ΠΩΛΗΣΗ από τη FRAPORT AG [σελ.80 § 4.5.2.] όσων μεταβιβασθέντων περιουσιακών στοιχείων δεν την εξυπηρετούν (πχ το μισό Ελληνικό Αθλητικό Κέντρο στην Κέρκυρα).
  1. Η FRAPORT AG θα απαλλάσσεται από ΕΝΦΙΑ [σελ. 279 § 43.1.9] για τα εκατοντάδες στρέμματα που θα της παραχωρηθούν, την ίδια στιγμή που όλες οι απαλλοτριώσεις εκτάσεων προκειμένου να πιστοποιηθούν τα Αεροδρόμια, θα βαραίνουν αποκλειστικά το κράτος [σελ. 123 – 124]. Θα απαλλάσσεται επίσης από Δημοτικά τέλη και φόρους, από την υποχρέωση δηλαδή πληρωμής για υπηρεσίες κοινής ωφέλειας [σελ. 92 § 5.2.1.ιβ]. Και όχι μόνο αυτό. Οι κρατικοί χρήστες ΕΜΥ, ΑΕΡΟΝΑΥΤΙΛΙΑ, ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗ, ΤΕΛΩΝΕΙΟ, ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ αν υπερβούν σε κατανάλωση ένα ορισμένο επίπεδο αναφοράς για ηλεκτρικό, ΟΤΕ, νερό κλπ, πάλι θα πληρώνουν αποζημίωση στην FRAPORT [σελ. 78 § 4.4.6].
  1. Προβλέπονται 3 ΝΕΑ ΤΕΛΗ, Τέλη Φωτισμού, Τέλη Ασφαλείας και Τέλη Επιβατών [σελ. 58]. Δηλαδή δεν φτάνει που η FRAPORT θα παίρνει στο ακέραιο το Σπατόσημο που στη σαρανταετία θα υπερβεί τα 8 δις ευρώ, αλλά θα μετακυλήσει στον επιβάτη και το κόστος υπηρεσιών SECURITY. Επιπλέον προβλέπεται ότι καμία Κρατική ή Αρμόδια Αρχή δεν θα μπορεί να παρεμβαίνει στη δυνατότητα της Fraport να ορίζει τυχόν Αεροναυτικά Τέλη η ΜΗ (!) Αεροναυτικά Τέλη [σελ. 206 § 28.5].
  1. Για το μέλλον των υπαλλήλων της ΥΠΑ η Σύμβαση λέει ρητά [σελ. 92 § 5.2.1.ιγ] ότι δεν είναι υποχρεωμένος ο παραχωρησιούχος να τους κρατήσει. Αντίθετα, το κράτος [σελ. 176 § 24.20.3] θα αποζημιώνει την FRAPORT για τα έξοδα που έκανε αντιμετωπίζοντας δικαστικά τις αξιώσεις των απολυμένων υπαλλήλων της ΥΠΑ. Επιπρόσθετα η Σύμβαση υποχρεώνει το κράτος να διευκολύνει με βίζες και άδειες παραμονής τους εκτός ευρωπαϊκής ένωσης υπαλλήλους που θα προσλάβει η FRAPORT, μετά των οικογενειών τους [σελ. 74 § 4.3.2.ι].
Όπως φαίνεται το οικονομικό και αναπτυξιακό σκάνδαλο της ιδιωτικοποίησης των 14 Περιφερειακών Αεροδρομίων, είναι ακόμα μεγαλύτερο απ’ ό,τι προβλέπαμε. Η Fraport για τη συγκεκριμένη ιδιωτικοποίηση, στη σαρανταετία θα εισπράξει πάνω από 22 δις ευρώ, θα αποδώσει στο κράτος 7,89 δις εκ των οποίων τα δημόσια ταμεία θα κρατήσουν μόνο 4,54 δις ευρώ. Μόνο που τώρα, γνωρίζοντας τη Σύμβαση, διαπιστώνουμε ότι η οικονομική ζημία για το Δημόσιο θα είναι πολλαπλάσια. Η FRAPORT AG καθίσταται απόλυτος κυρίαρχος του Τουριστικού Κεφαλαίου της Ελλάδας και απόλυτος ελεγκτής των εθνικών μας κυριαρχικών δικαιωμάτων. Γίνεται εργολάβος του Δημοσίου [σελ. 76 § 4.3.3. της Σύμβασης], και ρυθμιστής του εργασιακού καθεστώτος όλων των υπαλλήλων στα Αεροδρόμια. Ακόμα και η σταδιακή κατάργηση της ΥΠΑ είναι στο χέρι της.
Η “Κοινή Πρωτοβουλία ενάντια στην ιδιωτικοποίηση των Περιφερειακών Αεροδρομίων” συνεχίζει τον αγώνα της με ακόμα περισσότερη δύναμη. Οι εξελίξεις που ήδη δρομολογούμε, θα ακυρώσουν το ξεπούλημα των 14 Περιφερειακών Αεροδρομίων.
Σωματεία Εργαζομένων της ΥΠΑ, μαζί με την «Πρωτοβουλία Πολιτών για την κατάργηση του ΤΑΙΠΕΔ» και κάποιων αυτοδιοικητικών – εμπορικών – τουριστικών φορέων, ξεκινήσαμε τη διαδικασία Προσφυγής στην Επιτροπή Ανταγωνισμού της Ε.Ε., επιδιώκοντας παράλληλα τη συνεργασία με την ΟΣΥΠΑ και το Διεθνές Εμπορικό Επιμελητήριο. Όλοι μαζί βρεθήκαμε στις Βρυξέλλες στην Ημερίδα της GUE (http://www.guengl.eu/news/article/events/tracking-the-eu-aviation-sector-flight-route-current-cases-and-future-prosp) και θα ξαναβρεθούμε σε λίγες μέρες, για να συντονίσουμε τις επόμενες δικαστικές μας κινήσεις.
Ο αγώνας συνεχίζεται, με τους Έλληνες πολίτες στο πλευρό μας, για την ακύρωση των Μνημονιακών σχεδίων υφαρπαγής της δημόσιας γης και περιουσίας και των αναπτυξιακών μας υποδομών.

Οι 161 θεσμικοί φορείς και συλλογικότητες,της “Κοινής Πρωτοβουλίας ενάντια στην ιδιωτικοποίηση των Περιφερειακών Αεροδρομίων”

Τσίπρας σε Αγρότες:»Σας χαρίζω ένα Αναφέρετο Δικαίωμά σας». Πλήρης Νοητική Διάλυση…εκ γενετής

Ο αξιοθρήνητος κι αξιολύπητος πλέον «ψευδοπρωθυπουργός» είπε τα αμίμητο χθές στην ΚΕ του Σύριζα:
«Δεν θα φορολογήσουμε τις Ευρωπαικές Επιδοτήσεις των Αγροτών«.
Ή είναι παντελώς Άσχετος, ή τόσο μικρόμυαλος που νομίζει ότι έχει να κάνει με κότες:………….

1) Οι Αγροτικές Επιδοτήσεις τώρα δεν φορολογούνται
2) Δεν μπορούν ποτέ νόμιμα να φορολογηθούν διότι δεν είναι «εισόδημα» (δεν είναι προιόν εργασίας)
3) Γι αυτή η ενδεχόμενη Φορολόγησή των είναι Παράνομη και σύμφωνα με το Ευρωπαικό Δίκαιο και Συνθήκες και σύμφωνα με το Ελληνικό Δίκαιο.
4) Αν ψηφιστεί φορολόγηση των Επιδοτήσεων, ο νόμος θα καταπέσει αμέσως ως Αντι-Συνταγματικός στα Δικαστήρια.
Συνεπώς: Ο Διαλυμένος Νοητικά, αξιολύπητος «ψρυδοπρωθυπουργός», υπόσχεται στους Αγρότες ότι θα τους χαρίσει ένα «Αναφαίρετο Δικαίωμά τους». !
Και τέλος, την σημερινή του ανακοίνωση ότι υποστηρίζει την αυριανή Πανελλαδική Απεργία, θα την αφήσω ασχολίαστη, διότι δεν είμαι Ψυχίατρος.
Δημ. Αντωνίου

Αυτά δεν τα βρίσκει κανείς στα σχολικά βιβλία Ιστορίας…

12651267_10153350706288837_5868962079633218765_n.jpg
Αυτά δεν τα βρίσκει κανείς στα σχολικά βιβλία Ιστορίας να σμιλέψουν τα παιδιά μας με ιδεώδη….

Συμμετέχουμε όλοι στις κινητοποιήσεις

Στα άκρα οι αγρότες - Κλείνουν λιμάνια, αεροδρόμια και εθνικές οδούς


Εντείνουν περαιτέρω τις κινητοποιήσεις τους οι αγρότες - Ετοιμάζουν 24ωρους αποκλεισμούς δρόμων, αεροδρομίων και λιμανιών
Την παραμονή στις αρχικές της θέσεις -όπως είχαν καταγραφεί στην συνάντησή τους στην Σίνδο- αποφάσισε η Πανελλήνια Συνέλευση Συντονιστικών Επιτροπών των κινητοποιημένων Αγροτών που πραγματοποιήθηκε σήμερα (3/2/2016) στην Κατερίνη.
Οι αγρότες ζητούν:
  • ρητά και κατηγορηματικά την άμεση ανάκληση των προσχεδίων του νόμου για το ασφαλιστικό και το φορολογικό
  • συνάντηση και διάλογο με τον πρωθυπουργό
  • ξεκάθαρη και ρητή θέση των κομμάτων της αντιπολίτευσης για μη ψήφιση των νομοσχεδίων και
  • απόρριψη των αναφερομένων προς εισήγηση προσχεδίων νόμου
Αποφασίστηκε επίσης περαιτέρω κλιμάκωση των κινητοποιήσεων με πολύωρους αποκλεισμούς των εθνικών οδών, των αεροδρομίων και των λιμανιών αλλά και 24ωρο αποκλεισμό από τις 12 το μεσημέρι του Σαββάτου έως και τις 12 το μεσημέρι της Κυριακής.
Αποφασίστηκε ακόμη, λόγω της αυριανής 24ωρης απεργίας στην οποία πρωτίστως μετέχουν και όλοι οι άνθρωποι του πρωτογενούς τομέα, να παραμείνουν ανοιχτές οι εθνικές οδοί, λιμάνια, αεροδρόμια για διευκόλυνση και ομαλή μεταφορά και μετακίνηση στους τόπους των συγκεντρώσεων.
Τέλος σημειώνεται ότι συστάθηκε και η επιτροπή που θα παραστεί στην συνάντηση της Νίκαιας στις 7 Φεβρουαρίου στο πλαίσιο της ενιαίας κατεύθυνσης του αγώνα όλων των μπλόκων
Στη συνέλευση συμμετείχαν τα εξής μπλόκα:
  • 1. Μπλόκο τελωνείου Νίκης
  • 2. Μπλόκο Κρυσταλλοπηγής
  • 3. Μπλόκο Αμύνταιο­Πύργος
  • 4. Μπλόκο Πολυμύλου
  • 5. Μπλόκο Γρεβενών
  • 6. Μπλόκο Καλονερίου
  • 7. Μπλόκο Νεάπολης
  • 8. Μπλόκο Καστοριάς
  • 9. Μπλόκο Δεσκάτης
  • 10. Μπλόκο Κατερίνης
  • 11. Μπλόκο Αιγινίου
  • 12. Μπλόκο Εξοχής Δράμας
  • 13. Μπλοκο Κοκκινογείων Δράμας
  • 14. Αλιευτικός Σύλογος Βόλου
  • 15. Αλιευτικός Σύλλογος Πιερίας
  • 16. Αλιευτικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης
  • 17. Μπλόκο Δρόγου Δομοκού
  • 18. Μπλόκο Αεροδρομίου – Αν. Θεσσαλονίκης
  • 19. Μπλόκο Αφιδνών
  • 20. Μπλόκο Χαλκηδόνας
  • 21. Μπλόκο Κερδυλλίων
  • 22. Μπλόκο Παγγαίου
  • 23. Μπλόκο Κομοτινής
  • 24. Μπλόκο Χρυσούπολης
  • 25. Μπλόκο Ορεστιάδας – Καστανεών
  • 26. Μπλόκο Κάστρου
  • 27. Μπλόκο Παλαιού Λεβέντη
  • 28. Μπλόκο Αλαμάνας
  • 29. Μπλόκο Λιβανάτες
  • 30. Μπλόκο 90
  • 31. Μπλόκο Ερυθρών
  • 32. Μπλόκα Γοματίου – Ιερισού – Χαλκιδικής
  • 33. ΟΕΒΕΛ
  • 34. Μπλόκο Κεφαλόβρυσου
  • 35. Μπλόκο Ευζώνων
  • 36. Μπλόκο Δοξάτου
  • 37. Μπλόκο Δερβενίου
  • 38. Μπλόκο Ρόδου
  • 39. Παν. Σύλλογος Αγροτικών Θεμάτων
  • 40. Μπλόκο Πράσινα Φανάρια
  • 41. Μπλόκο Γιαννιτσών
  • 42. Μπλόκο Αλεξάνδρειας
  • 43. ΣΕΚ
  • 44. ΠΟΦΕΕ
  • 45. Μπλόκο Ισθμού
  • 46. Μπλόκο Χανιών 1
  • 47. Μπλόκο Χανίων 2
  •  48. Μπλόκο Ρεθύμνου
  • 49. Μπλόκο Μεσσαράς 1
  •  50. Μπλόκο Μεσσαράς 2
  • 51. Μπλόκο Αρκαδοχωρίου
  • 52. Μπλόκο Κάμπου Μεσσαράς
  • 53. Μπλόκο Λασιθίου 1
  • 54. Μπλόκο Λασιθίου 2
  • 55. Μπλόκο Αχαρνών
  • 56. Μπλόκο Τεμένους
  • 57. Πανελλήνια Συντονιστική Επιτροπή Αγροτών
  • 58. Μπλόκο Θεσπρωτίας ­ Ηγουμενίτσας
  •  59. Μπλόκο Κήπων
  • 60. Μπλόκο Ιάσμου
  • 61. Μπλόκο Δοϊράνης
  • 62. Πανελλήνια Ομοσπονδία Παραγωγών Λαϊκών Αγορών
Για δώδεκα ώρες θα παραμείνουν κλειστά σήμερα Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου τα Τέμπη από τους αγρότες που αυξάνουν την πίεση προς την κυβέρνηση για απόσυρση του φορολογικού.
Τα Τέμπη παρέμειναν σήμερα κλειστά για 12 ώρες από τις 10 το πρωί έως και τις 22:00 το βράδυ.
Για αύριο, Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου, ημέρα γενικής απεργίας, οι αγρότες προσανατολίζονται να κρατήσουν ανοιχτή την Κοιλάδα, προκειμένου να διευκολυνθούν όσοι πολίτες θέλουν να μετακινηθούν για να μετάσχουν στις απεργιακές κινητοποιήσεις, ωστόσο η τελική απόφαση αναμένεται να ληφθεί σήμερα.
Την ίδια ώρα, οι αγρότες του μπλόκου της Νίκαιας, ετοιμάζονται να δώσουν δυναμικό παρών στις απεργιακές εκδηλώσεις ενώ για την Κυριακή έχουν καλέσει εκ νέου εκπροσώπους των μπλόκων από όλη την Ελλάδα στην Νίκαια στις 12 το μεσημέρι, για αποτίμηση του μέχρι τώρα αγώνα και παραπέρα συντονισμό.
Στο μεταξύ, σε αποκλεισμό των ελληνοβουλγαρικών και ελληνοτουρκικών συνόρων στο σύνολό τους, προχωρούν οι αγρότες του Έβρου.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Ομοσπονδίας Αγροτικών Συλλόγων Έβρου, Γιάννη Μαργαριτίδη, μετά τον αποκλεισμό για ένα δίωρο χθες του τελωνείου των Καστανέων, οι αγρότες τοποθέτησαν στο χώρο επιγραφή που ενημερώνει τους Έλληνες να αποφεύγουν την είσοδο στη γείτονα χώρα καθώς είναι θέμα χρόνου το επ’ αόριστον κλείσιμο των συνόρων.
Επ’ αόριστον έκλεισε και ο κόμβος Καστανέων-Ριζίων αποκλείοντας ουσιαστικά το τελωνείο του Ορμενίου, ενώ σήμερα θα κλείσει συμβολικά αρχικά και ο συνοριακός σταθμός Κυπρίνου-Ιβαΐλοβγκραντ.
Επίσης τον αποκλεισμό επ’ αόριστον του νότιου κόμβου του Διδυμοτείχου (έξοδος Ψαθάδων) θα εισηγηθεί στην σημερινή σύσκεψη ο πρόεδρος του συλλόγου αγροτών Διδυμοτείχου, Βασίλης Καμπρούδης.
Στο μεταξύ συνεχίζεται η σε 24ωρη βάση διακοπή της κυκλοφορίας των φορτηγών αυτοκινήτων στο τελωνείο των Κήπων.
Οι εναλλακτικές διαδρομές
Δείτε τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις λόγω των αγροτικών κινητοποιήσεων, σύμφωνα με τη Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Περιφέρειας Θεσσαλίας:
«Σήμερα Τετάρτη (03-02-2016) από ώρα 10.00’ έως ώρα 22.00’, απαγορεύεται η κυκλοφορία όλων των οχημάτων στο τμήμα του Π.Α.Θ.Ε. από την χ/θ 365+477 (Κόμβος Γυρτώνης) μέχρι την χ/θ 390+700 (διασταύρωση Στομίου).
Κατά τη διάρκεια της απαγόρευσης, η κυκλοφορία των οχημάτων θα διεξάγεται από εναλλακτικές διαδρομές ως ακολούθως:
Κατεύθυνση κυκλοφορίας προς Θεσσαλονίκη:
Όλα τα οχήματα Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητα , φορτηγά και λεωφορεία, θα εκτρέπονται α πό τον Α/ Κ Βελεστίνου (χ/θ 312+000) προς την Π.Ε.Ο. Βόλου - Λάρισας και στη συνέχεια:
  • είτε θα εισέρχονται στ ο ν ΠΑΘΕ από τον Κόμβο Πλατυκάμπου (χ/θ 351+000) και εν συνεχεία από τον Κόμβο Γυρτώνης (χ/θ 365+550 ) θα κατευθύνονται προς την Ε.Ο. Γυρτώνης – Αμπελώνα – Τυρνάβου – Ελασσόνας – Κοζάνης – Εγνατία Οδό και θα εισέρχονται στον α υτοκινητόδρομο Π.Α.Θ.Ε., στο ύψος του Κόμβου Κλειδί Ημαθίας (χ/θ 474+500).
  • είτε μέσω της Π.Ε.Ο. Αθηνών – Θεσσαλονίκης θα κατευθύνονται στην Ε.Ο. Λάρισας– Τρικάλων – Καλαμπάκας – Γρεβενών και θα εισέρχονται στην Εγνατία Οδό.
Κατεύθυνση κυκλοφορίας προς Αθήνα:
1. Τα φορτηγά μικτού βάρους άνω των 3,5 τόνων και όλα τα λεωφορεία θα εκτρέπονται από τον κόμβο Κλειδί Ημαθίας (χ/θ 474+500) προς Βέροια (Εγνατία Οδό) – Κοζάνη και από εκεί:
  • είτε μέσω Ε.Ο. Κοζάνης – Ελασσόνας – Τυρνάβου – Αμπελώνα – Γυρτώνης θα κινούνται έως τον ανισόπεδο κόμβο Γυρτώνης, όπου θα εισέρχονται στον αυτοκινητόδρομο Π.Α.Θ.Ε. και ακολούθως θα εξέρχονται τ ου ΠΑΘΕ στον Κόμβο Πλατυκάμπου , θα κατευθύνονται στην Π.Ε.Ο. Λάρισας – Βόλου και θα εισέρχονται στον αυτοκινητόδρομο ΠΑΘΕ από Α/Κ Βελεστίνου.
  • είτε μέσω Ε.Ο. Κοζάνης – Γρεβενών – Καλαμπάκας – Τρικάλων – Λάρισας και εν συνεχεία, θα κινούνται στην περιφερειακή οδό Λάρισας – Τρικάλων, στην Π.Ε.Ο. Λάρισας – Θεσσαλονίκης, την Π.Ε.Ο. Λάρισας – Βόλου προς κόμβο Βελεστίνου και θα εισέρχονται στον αυτοκινητόδρομο ΠΑΘΕ από Α/Κ Βελεστίνου.
2. Τα Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητα και τα φορτηγά μέχρι 3,5 τόνους που θα προέρχονται από Θεσσαλονίκη και Πιερία, θα εκτρέπονται στη διασταύρωση Στομίου (χ/θ 393+300) και μέσω της Επ.Ο. Ομολίου – Στομίου – Βελίκας – Αγιοκάμπου – Αγιάς και της Επ.Ο. Αγιάς – Λάρισας θα οδηγούνται στην Π.Ε.Ο. Λάρισας – Βόλου και θα εισέρχονται στον αυτοκινητόδρομο ΠΑΘΕ από Α/Κ Βελεστίνου.
3. Από ώρα 17.00’ έως ώρα 20.30’, όλα τα Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητα και τα φορτηγά μέχρι 3,5 τόνους που κινούνται με κατεύθυνση από Θεσσαλονίκη προς Αθήνα, θα εκτρέπονται στον κόμβο Κορινού (χ/θ 445+500) προς Άγιο Δημήτριο Πιερίας και θα κινούνται στην Ε.Ο. Κατερίνης – Ελασσόνας – Τυρνάβου – Αμπελώνα – Γυρτώνης έως τον Α/Κ Γυρτώνης (χ/θ 390+700), όπου θα εισέρχονται στον αυτοκινητόδρομο ΠΑΘΕ.
Όλα τα οχήματα που θα προέρχονται από Κατερίνη – Πλαταμώνα, θα κατευθύνονται προς Κατερίνη και θα ακολουθούν στη συνέχεια την παραπάνω διαδρομή. Όσα οχήματα εισέλθουν στην περιοχή ευθύνης μας θα αναστρέφονται από τον Α/Κ Αιγάνης και εν συνεχεία, επίσης μέσω Κατερίνης, θα εκτρέπονται κατάλληλα.
Παρακαλομε τους φίλους οδηγούς, να ακολουθούν τις οδηγίες των τροχονόμων και να ενημερώνονται διαρκώς για κάθε μεταβολή των κυκλοφοριακών συνθηκών.
Για κάθε πληροφορία σχετική με τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις και την κίνηση των οχημάτων, οι οδηγοί μπορούν να ενημερώνονται στα τηλέφωνα: 2410-683190, 2410-683169, 2410-683176, 2410-741453».
Ποιοι δρόμοι θα είναι κλειστοί την Τετάρτη
Σε αποκλεισμό των ελληνοβουλγαρικών και ελληνοτουρκικών συνόρων στο σύνολό τους, προχωρούν οι αγρότες του Έβρου.
Στις Μικροθήβες ο δρόμος θα παραμείνει κλειστός από τις 12 το μεσημέρι έως τις 6 το απόγευμα.
Στην Μελούνα Ελασσόνας ο δρόμος στο ύψος του αγροτικού μπλόκου παραμένει κλειστός από τις 4 μέχρι τις 7 το απόγευμα, όπως και την Πέμπτη.
Από τις 12 έως τις 3 το μεσημέρι κλειστή θα είναι η εθνική οδός Τρικάλων-Καρδίτσας. Στις 11 το πρωί θα κλείσει και πάλι η Εθνική οδός στο Κάστρο Βοιωτίας έως τις 5 το απόγευμα, ενώ τη σκυτάλη στη συνέχεια θα δώσουν σε συναδέλφους τους στη Θήβα όπου θα αποκλειστεί η Εθνική μέχρι 10 το βράδυ. Την ίδια ώρα θα κλείσει και η παλιά εθνική οδός Λαμίας- Αθηνών στα όρια της Φθιώτιδας με την Βοιωτία. Ο δρόμος Λαμίας-Δομοκού θα κλείσει αύριο 12-2 το μεσημέρι.
Στον κόμβο του Λούρου στην Πρέβεζα, ο δρόμος θα παραμένει κλειστός από τις 12 έως τις 2 μετά το μεσημέρι και από τις 7 το απόγευμα έως τις 9 το βράδυ. Από τις 7 το απόγευμα έως τις 10 το βράδυ, αγρότες της Αιγιαλείας θα κλείσουν την εθνική οδό Πατρών – Αθηνών, στο ύψος του Αιγίου. Επίσης, αγρότες της δυτικής Αχαΐας θα κλείσουν την εθνική οδό Πατρών – Πύργου, στο ύψος του κόμβου της Κάτω Αχαΐας, από τις 6:00 το απόγευμα έως τις 9:00 το βράδυ.
Στην Ηλεία οι αγρότες που βρίσκονται στα μπλόκα της εθνικής οδού Πατρών – Πύργου και συγκεκριμένα στους κόμβους Κουρτεσίου και Μαραθιά αναμένεται να κλείσουν σήμερα Τετάρτη την εθνική οδό από τις 12:00 το μεσημέρι έως τις 3:00 μετά το μεσημέρι.
Επίσης, αναμένεται να κλείσει από τις 10:00 το πρωί έως τις 12:00 τα μεσάνυχτα η εθνική οδός Αντιρρίου – Ιωαννίνων, στο ύψος του κόμβου του Κεφαλόβρυσου. Επίσης, τρίωροι αποκλεισμοί από τις 12:00 το μεσημέρι έως τις 3:00 μετά το μεσημέρι αναμένεται να γίνουν στο ύψος του κόμβου του Αγίου Νικολάου, στην Βόνιτσα και στον κόμβο του Ξηροπήγαδου, στην περιμετρική της Ναυπάκτου.
Ακόμη, από τις 6:00 το απόγευμα μέχρι τις 9:00 το βράδυ, αναμένεται να κλείσει η εθνική οδός Αντιρρίου – Ιωαννίνων, στο ύψος της γέφυρας του ποταμού Ευήνου. Μια εβδομάδα παραμένει κλειστή η εθνική οδός Αθηνών – Κορίνθου στο ύψος των διοδίων του Ισθμού από τους αγρότες που διαμαρτύρονται για το ασφαλιστικό και την φορολόγηση τους. Οι αγρότες του Ισθμού παράλληλα κλείνουν και την παλαιά εθνική οδό στο Καλαμάκι τις ώρες 11.00 με 11.30, 16.00 με 16.30 και 20.00 με 20.30 καθημερινά, ενώ δεν επιτρέπουν να περάσουν στην Αττική αγροτικά και φορτηγά αυτοκίνητα με αγροτικά προϊόντα.
Με δύο μπλόκα στον κόμβο Κλαδισού στη δυτική είσοδο της πόλης ο οποίος παραμένει κλειστός όλη την ημέρα και στο μπλόκο στα Μεγάλα Χωράφια, όπου οι συγκεντρωμένοι προχωρούν σε ολιγόλεπτο αποκλεισμό της εθνικής οδού Χανίων- Ρεθύμνου συνεχίζονται στα Χανιά οι αγροτικές κινητοποιήσεις για το ασφαλιστικό.
Οι αγρότες που βρίσκονται και στα δύο μπλόκα θα παραμείνουν στις θέσεις τους με τους αγρότες από το μπλόκο στα Μεγάλα Χωράφια να κάνουν γνωστό ότι ο αποκλεισμός της εθνικής οδού θα είναι μεγαλύτερης διάρκειας.
Με κλείσιμο της Εθνικής οδού στο ύψος του Ατσιπόπουλου, στον κεντρικό κόμβο του Ρεθύμνου επί της Εθνικής οδού, συνεχίζονται και οι κινητοποιήσεις των αγροτών και των κτηνοτρόφων του νομού. Με τρακτέρ και αγροτικά οχήματα η εθνική θα κλείσει σήμερα το βράδυ από τις 8 έως και τις 9. Για σήμερα, όπως δήλωσε στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων ο πρόεδρος των Κτηνοτρόφων Ρεθύμνου Γιώργος Βενετάκης, έχει αποφασισθεί να κλείσει η Εθνική οδός από τις 12 το μεσημέρι και για μία ώρα, ενώ το απόγευμα οι αγρότες θα κλείσουν εκ νέου τη διέλευση των οχημάτων από τις 8 έως και τις 9 το βράδυ.
Στον νομό Κιλκίς, στα τελωνεία των Ευζώνων και στη Δοϊράνη, γίνονται αποκλεισμοί 12:00-14:00 και 19:00-21:00 (συνήθως παρατείνεται κατά μία ώρα το βράδυ) στο πρώτο και 12:00-15:00 το μεσημέρι και 19:00-21:00 το βράδυ στο δεύτερο. Στον νομό Πέλλας, τα μπλόκα σε Έδεσσα και Αμύνταιο προχωρούν σε αποκλεισμούς 12:00-13:00 το πρωί και 19:00-21:00 το βράδυ, ενώ σε Μελίσσι, Μαυροβούνι, Μεσημέρι και Αλυσίδα 'Αρνισσας θα κλείσουν 17:30-20:30 το βράδυ.
Στον κόμβο της Κουλούρας, στην Ημαθία, οι συμμετέχοντες και κλείνουν καθημερινά συμβολικά μία ώρα το οδόστρωμα 16:00-17:00.
Στο μπλόκο Νησελίου επί της Εγνατίας οδού Θεσσαλονίκης-Βέροιας, έχει αποφασιστεί ο επ΄ αόριστον αποκλεισμός του ρεύματος προς Βέροια. Στον νομό Θεσσαλονίκης, έχουν στηθεί μπλόκα, στο Δερβένι (12:00-14:00 και ως τις 18:00 θα λειτουργεί η μία λωρίδα και στις δύο πλευρές), στην αερογέφυρα Θέρμης επί της Μουδανίων(κλείνουν τρεις λωρίδες και προς Χαλκιδική και από τον γειτονικό Νομό και αφήνουν τη μία από 16:00-18:00).
Το μπλόκο επί της διασταύρωσης του κρατικού αερολιμένα θα κλείσει 18:00-20:00 το βράδυ. Το πρόγραμμα κλεισίματος στα μπλόκα της Δυτικής Μακεδονίας είναι: τελωνείο Κρυσταλλοπηγής στα σύνορα της Ελλάδας με την Αλβανία και Νίκης με τα Σκόπια 12:00-14:00 και 19:00-21:00 αντίστοιχα και τα άλλα έχουν ως εξής: Γρεβενά πρώτη έξοδος προς την Εγνατία οδό προς τα Ιωάννινα 12:00-14:00 το μεσημέρι και 17:30-20:30, Νεάπολης Τσοτυλίου (12:00-18:00), στο 'Αργος Ορεστικού κάθετα στην Εγνατία στο δρόμο προς Καστοριά 12:00-13:30 και 16:30-18:30 και Αγία Κυριακή και Δεσκάτη ελεύθερα, ενώ στα διόδια Πολυμύλου Κοζάνης σήμερα θα γίνει αποκλεισμός 12:00-13:00.
Μεγάλα προβλήματα στην κυκλοφορία των οχημάτων στην πόλη της Ζακύνθου, έχουν δημιουργήσει τα μπλόκα των αγροτών στις εισόδους της πόλης. Εκτός από την περιοχή της Λούμπας, όπου τα τρακτέρ κλείνουν το δρόμο ανά τακτά χρονικά διαστήματα, νέο μπλόκο στήθηκε από σήμερα στη γέφυρα του Αγίου Γερασίμου. Να επισημανθεί ότι ο συγκεκριμένος δρόμος οδηγεί στο λιμάνι της Ζακύνθου και όταν κλείνει, τα μεγάλα οχήματα όπως (φορτηγά και λεωφορεία) δεν μπορούν να προσεγγίσουν το λιμάνι. Στην Κεφαλονιά συνεχίζεται ο αποκλεισμός του κόμβου στην είσοδο του Αργοστολίου.





 http://www.newsbomb.gr/

TI ΛΕΣ ΡΕ ΠΟΥΣΤΗ ΚΑΜΠΟΥΡΑΚΗ??? ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΛΕΕΙ ΔΕΝ ΤΑ ΕΚΑΝΕ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΑΝΕΡΓΑ


ΓΡΑΦΕΙ Ο ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΠΑΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ FRIK
ΠΟΣΑ ΠΕΡΝΕΙΣ ΚΑΜΠΟΥΡΑΚΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΕΑ ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΑΠΑΡΙΕΣ ΚΑΜΑΡΩΤΕΣ?

Ο ΤΣΙΠΡΑΣ, Ο ΣΑΜΑΡΑΣ, Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ, Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ, Ο ΚΑΜΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΟΣΟΙ ΠΕΡΑΣΑΝΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΚΑΝΑΝΕ ΑΝΕΡΓΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ...
ΕΣΥ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΝΕΙΣ ΚΑΛΑ ΛΕΦΤΑ...
ΠΕΣ ΜΟΥ ΠΟΣΑ ΠΕΡΝΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΞΕΦΤΙΛΗΣΜΕΝΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΕ!

Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΛΑ ΛΕΕΙ... ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΜΙΛΑ.. ΚΑΙ ΚΡΑΖΕΙ.. ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ!