ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2016

Τουριστικά μαγαζιά στην Τουρκία αντικατέστησαν τα σουβενίρ με… σωσίβια!


Η Σμύρνη είναι μεταξύ των πόλεων της μεσογειακής ακτής της Τουρκίας που είναι δημοφιλής προορισμός εδώ και χρόνια. Το τελευταίο διάστημα έχει γίνει δημοφιλής προορισμός όχι πια για τουρίστες αλλά για πρόσφυγες, για τους οποίους είναι σταθμός στο μεγάλο ταξίδι προς την Ευρώπη.

Η κοσμοσυρροή, ακόμα κι αν αφορά ανθρώπους που φεύγουν με τα παιδιά τους στα χέρια για να γλιτώσουν βομβαρδισμούς από ένα σωρό διαφορετικές πηγές, εμφύλιο πόλεμο και τις αβρότητες του ISIS, θεωρήθηκε επιχειρηματική ευκαιρία από τα καταστήματα τουριστικών ειδών- στη Σμύρνη αλλά και αλλού.



Οι δρόμοι της πόλης γεμίζουν εδώ και μήνες με πρόσφυγες εν αναμονή περάσματος στην Ελλάδα. Σύμφωνα με το BBC πολλά ξενοδοχεία δεν τους δίνουν δωμάτια, ακόμα κι αν έχουν τα χρήματα να τα πληρώσουν.

Κι έτσι μένουν όπου μπορούν, σε πεζοδρόμια, πάρκα, ανοιχτούς χώρους, δρόμους, οπουδήποτε, με τα υπάρχοντά τους μέσα σε πλαστικές σακούλες με την ελπίδα να προστατευτούν από τα νερά, στο δύσκολο κομμάτι του ταξιδιού τους, στο Αιγαίο.


Οι ιδιοκτήτες τουριστικών καταστημάτων προσαρμόστηκαν άμεσα στις νέες ανάγκες που προέκυψαν. Κατέβασαν μπλουζάκια, μικρογραφίες μνημείων, κούπες, αγαλματίδια και ό,τι άλλο σουβενίρ πουλούσαν κάποτε στους τουρίστες και κρέμασαν έξω από τα καταστήματά τους το νέο τρεντ: σωσίβια, «κιτ» για το ταξίδι με τη φουσκωτή λέμβο ή και τις ίδιες τις φουσκωτές λέμβους!



Πλανόδιοι εμπορεύονται μπαλόνια με σχοινί για να προστατεύουν οι πρόσφυγες τα πολύτιμα αντικείμενά τους από το νερό…



Η ζήτηση είναι τεράστια, έγραφε από τον Αύγουστο το βρετανικό δίκτυο. Δεν είναι μόνο που το ταξίδι με φουσκωτή βάρκα στην οποία επιβαίνουν πολλοί περισσότεροι από όσους χωρά είναι από μόνο του επικίνδυνο. Σε αυτό προστίθεται και το γεγονός πως οι περισσότεροι Σύροι και Ιρακινοί δεν ξέρουν κολύμπι.

«Πουλάμε από 100 έως 150 σωσίβια την ημέρα, περισσότεροι άνθρωποι καταφτάνουν μέρα με τη μέρα και θέλουν να τα αγοράσουν. Λανσαρίστηκε και νέα συλλογή σωσιβίων για μωρά και παιδιά», λέει με αφοπλιστική ειλικρίνεια ο Mahmoud, φοιτητής από το Χαλέπι που έφυγε από τη χώρα του πριν ένα χρόνο και το καλοκαίρι δούλευε σε τουριστικό εμπορικό κατάστημα πουλώντας σωσίβια στους συμπατριώτες του.



Πηγή: BBC

Παραλύει από την απεργία η Κατερίνη - Πού θα γίνουν οι συγκεντρώσεις



Σχεδόν τα πάντα κλειστά είναι σήμερα στην Κατερίνη, κάτι που είναι πρωτοφανές για γενική απεργία που έχει λάβει χώρα στην πόλη. Στους δρόμους της Κατερίνης βγαίνουν σήμερα συνδικάτα, σωματεία, σύλλογοι και φορείς που πραγματοποιούν συγκεντρώσεις κατά του Ασφαλιστικού.
Στο κέντρο της Κατερίνης θα υπάρξουν σήμερα το πρωί τρεις συγκεντρώσεις ... 


διαμαρτυρίας.

Στις 10 στην πλατεία Ελευθερίας θα γίνει η συγκέντρωση του ΠΑΜΕ.

Στις 10:30 στο Εργατικό Κέντρο Κατερίνης είναι η δεύτερη συγκέντρωση.


Και στην πλατεία Συντριβανίου στις 10:30 θα γίνει η τρίτη συγκέντρωση από ελεύθερους επαγγελματίες, εμπόρους, ταξιτζήδες κ.λπ. 


Απόψε πεθαίνει η διαπλοκή! Τι ανέθεσε η Δούρου στον Μπόμπολα...


Aπό το "PRESS-GR
Lauren O'sullivan
Μόλις εμαθα οτι η εθνοσωτηριος κυβερνηση ανέθεσε μέσο Δουρου για 3+3 χρόνια στον Μπόμπολα τον αποτεφρωτηρα ιατρικών αποβλήτων.
Απόψε πεθαίνει η διαπλοκή.

Ο Κυριάκος θα μας σωσει...

Ένας χρόνος ελπίδα!

Αν οι προηγούμενοι γλίτωσαν το ξύλο... οι ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ θα χρειαστεί να μεταναστεύσουν...

ΣΟΚ! Ανώτατο φορολογικό συντελεστή 50% προτείνει η κυβέρνηση... To "μεγαλείο" του "αριστερού" νεοφιλελευθερισμού!


Από το "PRESS-GR" 
Ανώτατο φορολογικό συντελεστή 50% - από 42% που είναι σήμερα - προβλέπει η πρόταση της ελληνικής κυβέρνησης για το φορολογικό που κατατέθηκε την Τρίτη στους δανειστές.
Oι δανειστές έβαλαν στο κάδρο και το φορολογικό, με το καλημέρα της αξιολόγησης και για τον λόγο αυτό, η Αθήνα αναγκάστηκε να καταθέσει στο κουαρτέτο την πρότασή της για τις...
αλλαγές στη φορολογία εισοδήματος.
Ειδικότερα, όπως αποκάλυψε κορυφαία κυβερνητική πηγή, ο ανώτατος φορολογικός συντελεστής για τη φορολογία εισοδήματος αυξάνεται στο 50%. Κατά τις ίδιες πληροφορίες, το οικονομικό επιτελείο δεν έχει ενσωματώσει στη νέα προτεινόμενη κλίμακα φορολογίας εισοδήματος την έκτακτη εισφορά αλληλεγγύης, όπερ σημαίνει ότι η πραγματική φορολογική επιβάρυνση θα είναι υψηλότερη.
Το φορολογικό, όπως και το θέμα των κόκκινων δανείων, ξεδιπλώνονται στη νέα συνάντηση που έχουν το απόγευμα της Τρίτης – από τις 19:00 – οι υπουργοί Οικονομικών και Οικονομίας, κ. κ. Ευκλείδης Τσακαλώτος και Γιώργος Σταθάκης, με τους δανειστές.

Πασάρουμε το εισιτηριό μας!


Ματαιώνεται!



Ρόμπα ο φραγκοφονιάς, ο πατροκτόνος εθνικός ολετήρας! ΧΑΜΟΣ στον Πόρο με τον Γιώργο Παπανδρέου: Οι κάτοικοι τον ξεφτίλισαν AKOMA ΤΡΕΧΕΙ Ο ΓΑΠ

Ο πρώην πρόεδρος του Πασόκ πήγε στον Πόρο… για να χαλαρώσει. Άλλωστε στο νησί έχει σκάσει και στο παρελθόν πολλές φορές για να κάνει το αγαπημένο του καγιάκ. Μόνο που αυτή τη φορά η κωπηλασία του βγήκε ξινή.
Με την άνεση που τον χαρακτηρίζει πήγε στην περιοχή της πούντας ν΄ απολαύσει φρέσκα ψάρια.
Δεν υπολόγισε ωστόσο την...
οργή των κατοίκων της περιοχής. Δυο από αυτούς τον πλησίασαν με απειλητική διάθεση τον σκούντησαν και κατόπιν του φώναζαν «Εξαιτίας σου πεινάμε και μπήκαμε στο Δ.Ν.Τ. Θα έπρεπε να κρύβεσαι και όχι να τρως ψάρια την στιγμή που οι Έλληνες πεινάνε».
Ο πρώην πρωθυπουργός στην αρχή κράτησε την ψυχραιμία του και προσπάθησε να καθησυχάσει τους πολίτες. Όταν όμως κατάλαβε ότι κάτι τέτοιο δεν μπορούσε να γίνει ζήτησε από την παρέα του ν΄αποχωρήσουν.
Όπως και έγινε…
tro-ma-ktiko.blogspot.gr, μέσω "tolimeri"

Η νεολαία, οι άνεργοι, οι αδύνατοι στο στόχαστρο!


Πώς αντί για έσοδα οι ιδιωτικοποιήσεις φέρνουν έξοδα


Σημείωση grexit: Δεν φτάνει που με το γενικό ξεπούλημα ο ελληνικός λαός στερείται κάθε δυνατότητας και εργαλείου για ανάπτυξη, το δημόσιο αντί έστω να εισπράξει κάποιο ποσό από την πώληση μπαίνει εγγυητής και πληρώνει το μάρμαρο σε περίπτωση που για οποιαδήποτε λόγο η FRAPORT θα υποστεί κάποια ζημιά.Εκεί που μας χρωστούσαν μας πήραν και το βόδι.
Εδώ όμως δεν θα ακούσουμε κανένα φιλελεύθερο τύπου Μάνου και λοιπών να διαμαρτύρεται για την κρατική σπατάλη.
Τι είδους επένδυση και ελεύθερη αγορά είναι αυτή που ο επιχειρηματίας δεν αναλαμβάνει το ρίσκο της επένδυσης αλλά ο ελληνικός λαός; Οι νεοφιλελεύθεροι μας χρωστούν εξηγήσεις που δεν ……….
πρόκειται να δώσουν.
Τέτοιες »επενδύσεις» ούτε θέσεις εργασίας δημιουργούν ούτε έσοδα φέρνουν ακριβώς το αντίθετο και είναι οι μόνες που γίνονται.
μοναδική ένσταση και μεγάλη διαφωνία που έχουμε με το κείμενο της πρωτοβουλίας είναι η προσφυγή στην επιτροπή ανταγωνισμού της Ε.Ε και στο διεθνές εμπορικό επιμελητήριο. Έβαλαν το λύκο να φυλάει τα πρόβατα. Κινούνται στην εντελώς λάθος κατεύθυνση από αυτή που θα έπρεπε. Διακατέχονται από την ίδια λογική που στηλιτευάμε στο προηγουμένο μας κείμενο για τοευρωπα’ι’κό δικαστήριο. Πιστεύουν ότι το διεφθαρμένο ελληνικό κράτος ευθύνεται για το ξεπούλημα και την αποικιοκρατική σύμβαση ενώ τα υπερεθνικά όργανα της ΕΕ θα μας προστατέψουν. Ακριβώς το αντίθετο συμβαίνει. Είναι η καταπιταλιστική παγκοσμιοποίηση, η ΕΕ και τα υπερεθνικά τους όργανα που επιβάλλουν τέτοιου αποικιοκρατικού τύπου συμβάσεις (η συμφωνία TPP για να επιβάλλει και να υπερασπισθεί τέτοιου είδους συμβάσεις δημιουργήθηκε) και οι ελληνικές κυβερνήσεις σέρνονται από πίσω. Αν κάποιος θέλει να ακυρώσει και να εμποδίσει το ξεπούλημα των αεροδρομίων και των υπόλοιπων ασημικών πρέπει να έρθει σε σύγκρουση και ρήξη με την ΕΕ και την καπιταλιστική παγκοσμιοποίηση και όχι να τρέχει στις Βρυξέλλες.
Παραθέτουμε την ανακοίνωση που περιγράφει αναλυτικά τους όρους της ληστείας των αεροδρομίων.

Ανακοίνωση της “Κοινής Πρωτοβουλίας ενάντια στην ιδιωτικοποίηση των Περιφερειακών Αεροδρομίων”
«Όνειδος η Σύμβαση των Αεροδρομίων. Θα χρυσοπληρώνουμε για μισό αιώνα τη FRAPORT AG»
Το μέγεθος της οικονομικής ζημίας εις βάρος του Δημοσίου αλλά και το δυσοίωνο μέλλον των εργαζομένων στα Αεροδρόμια, φέρνει στο φως η αποκάλυψη της Σύμβασης Παραχώρησης που υπέγραψε η FRAPORT AG με το ελληνικό κράτος και το ΤΑΙΠΕΔ. Η πάγια έως τώρα επιχειρηματολογία μας, μόνο ως επιεικής θα μπορούσε να χαρακτηριστεί, μπροστά στα τελικά στοιχεία και τις ρήτρες που εμπεριέχει η Σύμβαση – Σκάνδαλο. Χωρίς σχόλια, παρουσιάζουμε κάποια ενδεικτικά σημεία:
  1. Προβλέπονται Αναπροσαρμογές Αμοιβής Παραχώρησης [σελ. 119 § 13.2.4.β] ακόμα και για τις περιπτώσεις εκτέλεσης έργων για την υλοποίηση περιβαλλοντικών όρων που θα βαραίνουν αποκλειστικά το Δημόσιο. Αν το κράτος θα αδυνατεί να πληρώσει τα έξοδα, η FRAPORT AG θα τα αφαιρεί από το μίσθωμα. Το ίδιο προβλέπει και η ρήτρα [σελ. 218 § 30.7] κατά την οποία η FRAPORT AG θα αγοράζει αναβαθμισμένους εξοπλισμούς και εν συνεχεία θα αφαιρεί το κόστος από την οφειλόμενη Εισφορά της.
  1. Προβλέπεται η ανταλλαγή χρημάτων με την παράταση της Σύμβασης [σελ. 218 § 30.5]. Αν το κράτος θα χρωστά αποζημιώσεις μεγαλύτερες των 5.000.000 ευρώ, η FRAPORT AG μπορεί να επιλέξει την ανάλογη σε χρήμα παράταση της περιόδου παραχώρησης των Αεροδρομίων.
  1. Προβλέπεται για τη FRAPORT AG [σελ. 13-14] η Απαλλασσόμενη Αναχρηματοδότηση, ανοίγοντας παράθυρα για φοροαπαλλαγή στην διακίνηση κεφαλαίων της εταιρείας (πχ πώληση μετοχών ή άλλη τιτλοποίηση, καθημερινά κεφάλαια κίνησης, χρηματοδότηση επικείμενων έργων κλπ.). Επίσης προβλέπεται ότι το Κράτος θα επιτρέπει στη FRAPORT AG να φεσώνει με δάνεια την επένδυσή της στο όνομα περαιτέρω αναβαθμίσεων [σελ. 108 § 9.1.7] με τη συναίνεση του Δημοσίου.
  1. Προβλέπονται δεκάδες ρήτρες ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΩΝ της FRAPORT AG από το κράτος. Σε περίπτωση [σελ. 15] που κατά τη διάρκεια της σαρανταετούς παραχώρησης, αλλάξει η ελληνική νομοθεσία (πχ αν υιοθετηθούν οι συλλογικές συμβάσεις εργασίας). Σε κάθε περίπτωση κάποιας αλλαγής Περιβαλλοντικής Ευρωπαϊκής Οδηγίας, αναγκαίων μελετών, εξόδων για εξοπλισμούς, αντιρρυπαντικές τεχνολογίες, μετρήσεις θορύβου κλπ. Τα πάντα θα είναι ευθύνη του Δημοσίου και για όλα αυτά θα μπορεί η FRAPORT AG να ζητάει αποζημιώσεις [σελ. 103 § 8.1.1, σελ. 120 § 13.4.1-2, σελ. 121 § 13.4.3].
  1. Αποζημιώσεις προβλέπονται για την εκτέλεση αρχαιολογικών τομών [σελ. 127 § 15.1], για κάθε απεργία της εναερίου κυκλοφορίας που μπορεί να χαρακτηριστεί από τη FRAPORT AG ως «Γεγονός Ευθύνης του Δημοσίου» [σελ. 18]. Αποζημιώσεις προβλέπονται και κάθε φορά που η FRAPORT AG θα επικαλείται μειωμένες επιδόσεις λόγω καθυστέρησης των έργων του Δημοσίου [σελ. 214. § 30.1.2 – 30.1.3 και σελ. 216 § 30.4.1].
  1. Προβλέπεται δε [σελ. 85 § 4.9.6] το κράτος και όχι η FRAPORT να αποζημιώνει για θάνατο ή ζημία προσώπου ή περιουσίας, εξαιτίας πράξεως ή παραλήψεως κάποιου μέρους της Σύμβασης. Το κράτος δηλαδή θα αποζημιώνει αδρά, για ό,τι ο παραχωρησιούχος θεωρήσει ως ζημία σε σχέση με τις Συμβάσεις ή ως αθέτηση συμβατικών υποχρεώσεων.
  1. Αν η FRAPORT AG [σελ. 98 § 6.4.1] παρουσιάσει έξοδα άνω του ενός εκατομμυρίου ευρώ (προσκομίζοντας τιμολόγια) για ζημιές που θα προκύψουν σε οποιοδήποτε από τα μεταβιβασθέντα στοιχεία, τότε το Δημόσιο θα αποζημιώσει τον παραχωρησιούχο για το κόστος της αποκατάστασης. Έτσι το κράτος θα πληρώνει καθ’ όλη τη διάρκεια της σαρανταετίας τις ανακαινίσεις και την αντικατάσταση παλαιών μηχανημάτων (ιμάντων αποσκευών, κλιματιστικών κλπ).
  1. Προβλέπεται η ΠΩΛΗΣΗ από τη FRAPORT AG [σελ.80 § 4.5.2.] όσων μεταβιβασθέντων περιουσιακών στοιχείων δεν την εξυπηρετούν (πχ το μισό Ελληνικό Αθλητικό Κέντρο στην Κέρκυρα).
  1. Η FRAPORT AG θα απαλλάσσεται από ΕΝΦΙΑ [σελ. 279 § 43.1.9] για τα εκατοντάδες στρέμματα που θα της παραχωρηθούν, την ίδια στιγμή που όλες οι απαλλοτριώσεις εκτάσεων προκειμένου να πιστοποιηθούν τα Αεροδρόμια, θα βαραίνουν αποκλειστικά το κράτος [σελ. 123 – 124]. Θα απαλλάσσεται επίσης από Δημοτικά τέλη και φόρους, από την υποχρέωση δηλαδή πληρωμής για υπηρεσίες κοινής ωφέλειας [σελ. 92 § 5.2.1.ιβ]. Και όχι μόνο αυτό. Οι κρατικοί χρήστες ΕΜΥ, ΑΕΡΟΝΑΥΤΙΛΙΑ, ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗ, ΤΕΛΩΝΕΙΟ, ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ αν υπερβούν σε κατανάλωση ένα ορισμένο επίπεδο αναφοράς για ηλεκτρικό, ΟΤΕ, νερό κλπ, πάλι θα πληρώνουν αποζημίωση στην FRAPORT [σελ. 78 § 4.4.6].
  1. Προβλέπονται 3 ΝΕΑ ΤΕΛΗ, Τέλη Φωτισμού, Τέλη Ασφαλείας και Τέλη Επιβατών [σελ. 58]. Δηλαδή δεν φτάνει που η FRAPORT θα παίρνει στο ακέραιο το Σπατόσημο που στη σαρανταετία θα υπερβεί τα 8 δις ευρώ, αλλά θα μετακυλήσει στον επιβάτη και το κόστος υπηρεσιών SECURITY. Επιπλέον προβλέπεται ότι καμία Κρατική ή Αρμόδια Αρχή δεν θα μπορεί να παρεμβαίνει στη δυνατότητα της Fraport να ορίζει τυχόν Αεροναυτικά Τέλη η ΜΗ (!) Αεροναυτικά Τέλη [σελ. 206 § 28.5].
  1. Για το μέλλον των υπαλλήλων της ΥΠΑ η Σύμβαση λέει ρητά [σελ. 92 § 5.2.1.ιγ] ότι δεν είναι υποχρεωμένος ο παραχωρησιούχος να τους κρατήσει. Αντίθετα, το κράτος [σελ. 176 § 24.20.3] θα αποζημιώνει την FRAPORT για τα έξοδα που έκανε αντιμετωπίζοντας δικαστικά τις αξιώσεις των απολυμένων υπαλλήλων της ΥΠΑ. Επιπρόσθετα η Σύμβαση υποχρεώνει το κράτος να διευκολύνει με βίζες και άδειες παραμονής τους εκτός ευρωπαϊκής ένωσης υπαλλήλους που θα προσλάβει η FRAPORT, μετά των οικογενειών τους [σελ. 74 § 4.3.2.ι].
Όπως φαίνεται το οικονομικό και αναπτυξιακό σκάνδαλο της ιδιωτικοποίησης των 14 Περιφερειακών Αεροδρομίων, είναι ακόμα μεγαλύτερο απ’ ό,τι προβλέπαμε. Η Fraport για τη συγκεκριμένη ιδιωτικοποίηση, στη σαρανταετία θα εισπράξει πάνω από 22 δις ευρώ, θα αποδώσει στο κράτος 7,89 δις εκ των οποίων τα δημόσια ταμεία θα κρατήσουν μόνο 4,54 δις ευρώ. Μόνο που τώρα, γνωρίζοντας τη Σύμβαση, διαπιστώνουμε ότι η οικονομική ζημία για το Δημόσιο θα είναι πολλαπλάσια. Η FRAPORT AG καθίσταται απόλυτος κυρίαρχος του Τουριστικού Κεφαλαίου της Ελλάδας και απόλυτος ελεγκτής των εθνικών μας κυριαρχικών δικαιωμάτων. Γίνεται εργολάβος του Δημοσίου [σελ. 76 § 4.3.3. της Σύμβασης], και ρυθμιστής του εργασιακού καθεστώτος όλων των υπαλλήλων στα Αεροδρόμια. Ακόμα και η σταδιακή κατάργηση της ΥΠΑ είναι στο χέρι της.
Η “Κοινή Πρωτοβουλία ενάντια στην ιδιωτικοποίηση των Περιφερειακών Αεροδρομίων” συνεχίζει τον αγώνα της με ακόμα περισσότερη δύναμη. Οι εξελίξεις που ήδη δρομολογούμε, θα ακυρώσουν το ξεπούλημα των 14 Περιφερειακών Αεροδρομίων.
Σωματεία Εργαζομένων της ΥΠΑ, μαζί με την «Πρωτοβουλία Πολιτών για την κατάργηση του ΤΑΙΠΕΔ» και κάποιων αυτοδιοικητικών – εμπορικών – τουριστικών φορέων, ξεκινήσαμε τη διαδικασία Προσφυγής στην Επιτροπή Ανταγωνισμού της Ε.Ε., επιδιώκοντας παράλληλα τη συνεργασία με την ΟΣΥΠΑ και το Διεθνές Εμπορικό Επιμελητήριο. Όλοι μαζί βρεθήκαμε στις Βρυξέλλες στην Ημερίδα της GUE (http://www.guengl.eu/news/article/events/tracking-the-eu-aviation-sector-flight-route-current-cases-and-future-prosp) και θα ξαναβρεθούμε σε λίγες μέρες, για να συντονίσουμε τις επόμενες δικαστικές μας κινήσεις.
Ο αγώνας συνεχίζεται, με τους Έλληνες πολίτες στο πλευρό μας, για την ακύρωση των Μνημονιακών σχεδίων υφαρπαγής της δημόσιας γης και περιουσίας και των αναπτυξιακών μας υποδομών.

Οι 161 θεσμικοί φορείς και συλλογικότητες,της “Κοινής Πρωτοβουλίας ενάντια στην ιδιωτικοποίηση των Περιφερειακών Αεροδρομίων”

Τσίπρας σε Αγρότες:»Σας χαρίζω ένα Αναφέρετο Δικαίωμά σας». Πλήρης Νοητική Διάλυση…εκ γενετής

Ο αξιοθρήνητος κι αξιολύπητος πλέον «ψευδοπρωθυπουργός» είπε τα αμίμητο χθές στην ΚΕ του Σύριζα:
«Δεν θα φορολογήσουμε τις Ευρωπαικές Επιδοτήσεις των Αγροτών«.
Ή είναι παντελώς Άσχετος, ή τόσο μικρόμυαλος που νομίζει ότι έχει να κάνει με κότες:………….

1) Οι Αγροτικές Επιδοτήσεις τώρα δεν φορολογούνται
2) Δεν μπορούν ποτέ νόμιμα να φορολογηθούν διότι δεν είναι «εισόδημα» (δεν είναι προιόν εργασίας)
3) Γι αυτή η ενδεχόμενη Φορολόγησή των είναι Παράνομη και σύμφωνα με το Ευρωπαικό Δίκαιο και Συνθήκες και σύμφωνα με το Ελληνικό Δίκαιο.
4) Αν ψηφιστεί φορολόγηση των Επιδοτήσεων, ο νόμος θα καταπέσει αμέσως ως Αντι-Συνταγματικός στα Δικαστήρια.
Συνεπώς: Ο Διαλυμένος Νοητικά, αξιολύπητος «ψρυδοπρωθυπουργός», υπόσχεται στους Αγρότες ότι θα τους χαρίσει ένα «Αναφαίρετο Δικαίωμά τους». !
Και τέλος, την σημερινή του ανακοίνωση ότι υποστηρίζει την αυριανή Πανελλαδική Απεργία, θα την αφήσω ασχολίαστη, διότι δεν είμαι Ψυχίατρος.
Δημ. Αντωνίου

Αυτά δεν τα βρίσκει κανείς στα σχολικά βιβλία Ιστορίας…

12651267_10153350706288837_5868962079633218765_n.jpg
Αυτά δεν τα βρίσκει κανείς στα σχολικά βιβλία Ιστορίας να σμιλέψουν τα παιδιά μας με ιδεώδη….