ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2013

Μουσειακή Αποθήκη στο Μακρύγιαλο Πιερίας


Όταν το μεράκι γίνεται  πράξη. 
Ιορδάνης  Ποιμενίδης   ο δημιουργός  
Mυστακιδης Ιωαννης χειριστής  σκαπτικού μηχανήματος (JCB)
Πολλά συγχαρητήρια    στα παιδιά που εργάζονται  στην  αποθήκη. 

Άλλη μία κοροϊδία. Ξεχάστε τις πολλές και μικρές δόσεις για την αποπληρωμή των οφειλών προς το δημόσιο!!! ΠΙΣΤΕΨΤΕ ΤΟ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΕΙΝΑΣΕΙΣ ΠΑΣΗ ΘΥΣΙΑ



Ξεχάστε τις πολλές και μικρές δόσεις για την αποπληρωμή των οφειλών προς το δημόσιο
Οι φορολογούμενοι  πολίτες καλά θα κάνουν να μην περιμένουν άλλο πια να έρθει μια πιο ευνοϊκή ρύθμιση χρεών προς την εφορία, όπως γίνεται ξεκάθαρο από τον υπουργό Οικονομικών. Σε δηλώσεις του στην κρατική τηλεόραση ο Γ. Στουρνάρας  ξεκαθάρισε πως «δεν υπάρχει σκέψη για νέα ρύθμιση, οι δόσεις που προβλέπουν οι υφιστάμενες ρυθμίσεις είναι αρκετές», βάζοντας «ταφόπλακα» στα σχέδια του καλοκαιριού για εξόφληση μέχρι 100 δόσεις των 100 ευρώ.
 
Οι σκέψεις αυτές «σκόνταψαν» στην άρνηση της Τρόικα που απαίτησε να μην έρθει νέα ρύθμιση χρεών, αλλά οι ενδιαφερόμενοι να εξαντλήσουν τις δυνατότητες που τους προσφέρουν οι υφιστάμενες.
 
Έτσι ουσιαστικά απομένουν δύο μόνον  τρόποι για να ζητήσει κανείς ρύθμιση χρεών του στην εφορία:
 
Η «πάγια ρύθμιση» (ν. 2648/1998) προβλέπει διακανονισμό σε 48 δόσεις, αλλά χωρίς μείωση των προσαυξήσεων. Συνήθως οι έφοροι δίνουν ρύθμιση έως 15 μήνες αλλά οι φορολογούμενοι μπορούν να ζητήσουν και περισσότερες δόσεις, που ξεκινούν από 36 και  μπορούν να φτάσουν έως και τις 48 (ανάλογα με την κρίση του εφόρου). Αν και δεν επέρχεται έτσι μείωση των προσαυξήσεων, η ένταξη στη ρύθμιση αναστέλλει τα αναγκαστικά μέτρα είσπραξης και τυχόν ποινική δίωξη του φορολογούμενου, που προβλέπεται για οφειλές άνω των 5.000 ευρώ.

Ερευνα ΣΟΚ: Διαβάστε ΠΟΙΑ δημόσια φιλέτα ξεπουλάνε κάτω από το χαλί της … λίστας Λαγκάρντ!!! Ολόκληρη η λίστα … Αντι-Λαγκάρντ!!!



 
ΠΩΣ εξαπατούν τον Ελληνα πολίτη – ΠΟΙΟΙ συμμετέχουν στο Ταμείο Αξιοποίησης της Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ) και πως τοποθετήθηκαν!!!

Λάζαρος Ελευθεριάδης 
Σπάνια χρησιμοποιώ εκφράσεις ακραίες και πολύ πιο σπάνια υβρίζω ανθρώπους, όμως περισσότερο και συχνότερα τον τελευταίο καιρό, νοιώθω αηδία και οργή για “ανθρώπους”, οι οποίοι διαχειρίστηκαν την τύχη μου, το μέλλον το δικό μου και των παιδιών μου, το μέλλον της χώρας μου, με τον πιο ελεεινό και τρισάθλιο τρόπο.
Προκαλώντας την “νοημοσύνη” μου εκ του ασφαλούς, προκαλώντας το αίσθημα δικαίου των πολιτών αυτής της χώρας κατ’εξακολούθησην.
ΜΑΣ ΕΞΑΠΑΤΗΣΑΝ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΕΞΑΠΑΤΟΥΝ !!!
Και λέγω εκ του ασφαλούς, διότι εγνώριζαν πολύ καλά οι λεγόμενοι, αστική άρχουσα τάξη αυτού του τόπου, οι επαίσχυντοι “υπάλληλοί” τους, οι πολιτικάντηδες με τα τσιράκια τους, και τα περιφερόμενα λαμόγια τους, ότι το “σύστημα” φρόντισε να τους απαλλάξει εκ τών προτέρων, νομοθετώντας Συνταγματικές διατάξεις και νομοθετήματα, όπως το “Περί ευθύνης Υπουργών”, το περί του “Πόθεν έσχες”, κτλ., ένα νομοθεσιακό “πλέγμα” θωράκισης και ασυλίας του “καθεστώτος” και των υπαλλήλων του.
Το οποίο “σύστημα” καθιστούσε τούς “φεουδάρχες”, άρχοντες αυτού του τόπου, ατιμώρητους και ουσιαστικά ασύδοτους, χωρίς καμία υποχρέωση λογοδοσίας, και των οποίων τα “ανομήματα” και τα “αίσχη”, τα οποία διέπραξαν εις βάρος αυτής της χώρας και των πολιτών της, να υποχρεούνται εν ολίγοις να “πληρώσουν” χωρίς δικαίωμα λόγου, οι “πληβείοι”, οι είλωτες εν πολλοίς, οι πολίτες αυτού του τόπου.
Το 2009 χωρίς προειδοποίηση και εντελώς ξαφνικά, υλοποιώντας σχέδιο, οι “εφιάλτες” αυτού του τόπου, με πρόσχημα την παγκόσμια κρίση, έρριξαν την χώρα στην δίνη της χρεοκοπίας, επικαλούμενοι την επίφαση της ΠΤΩΧΕΥΣΗΣ, εξ αιτίας του ότι ήθελαν να σώσουν κάποιους Τραπεζίτες, οι οποίοι ήταν έτοιμοι να χρεοκοπήσουν οι Τράπεζές τους και να “εξασφαλίσουν” κάποιους μεγάλους ιδιώτες πιστωτές μας στο εξωτερικό.
Παραποίησαν στοιχεία (έλλειμμα, χρέος κτλ), συγκάλυψαν θεόρατα σκάνδαλα (SIEMENS, υποβρύχια, Ολυμπιακούς Αγώνες, τεράστιους εξοπλισμούς, καταθέσεις στην Ελβετία-Λίστα Λαγκάρντ, κτλ), ακύρωσαν Συνταγματικές επιταγέςενθρόνιζαν πρωθυπουργούς χωρίς καμία δημοκρατική νομιμοποίηση, “έδεσαν” την χώρα με μυστικές συμφωνίες και συμβάσεις, παραχώρησαν σε κατοχή, χωρίς πόλεμο, την χώρα και την κατάστησαν υποτελή και υπό στυγνή εκμετάλλευση και δεν βρέθηκε ούτε ένας “υπεύθυνος για αυτήν την τραγική κατάσταση της χώρας” στην φυλακή ή στο εκτελεστικό απόσπασμα.
Έπρεπε συγχρόνως οι μεγαλοπιστωτές μας να κατοχυρώσουν το ότι θα πάρουν τα τοκογλυφικά αποτελέσματα των δανειακών-ληστρικών συμβάσεων τις οποίες υπέγραψαν εξ ονόματος της χώρας μας “Έλληνες πολιτικοί”.
Ο “υπηρέτης” τους, ο Γεώργιος Ανδρέα Παπανδρέου, ανέλαβε να εξαπατήσει τον Ελληνικό λαό και να διεκπεραιώσει αυτήν την “αποστολή” του, και εις αντάλλαγμα αυτής της “καλής” του υπηρεσίας τον έχριζαν πρωθυπουργό της Ελλάδος.
Οι άνθρωποι οι οποίοι ήλεγχαν τα μέσα ενημέρωσης και το χρήμα στην Ελλάδα, δηλαδή οι Τραπεζίτες με τα περιφερόμενα λαμόγια τους παρέδωσαν την χώρα “βορά” ορνίων, δια να σώσουν το “τομάρι” τους.
Πόσα κεφάλαια “άντλησαν” οι Έλληνες Τραπεζίτες υπο τύπον δανείων, κρατικών ενισχύσεων, κρατικών εγγυήσεων, και οιασδήποτε άλλης “βοήθειας” από το δανειζόμενον δια αυτούς Ελληνικό δημόσιο, δεν έμαθε ο Ελληνικός λαός, υπεύθυνα από τα χείλη των πολιτικών “ανδρών” του σημερινού “πολιτικού συστήματος”.
Κατά καιρούς μέσα από τις “χαραμάδες” του πεπαλαιωμένου πολιτικού συστήματος και του θώρακά του, τον οποίον έστησαν μεθοδικά και ανερυθρίαστα, τα επίσημα συστημικά κανάλια, οι Εθνικοί εργολάβοι, και οι πάσης φύσεως προστατευόμενοι των πολιτικών “οικογενειών”, προσπαθώντας να διαμορφώσουν ή να αμβλύνουν το αποτέλεσμα της γνώσης της πραγματικότητας, να την εξωραΐσουν και να επιβάλλουν υποσυνείδητες αντιδράσεις, η αλήθεια διέλαθε της προσοχής των.
Δυστυχώς για αυτούς υπήρχαν και έντιμοι δημοσιογράφοι οι οποίοι προσπαθούσαν να επικοινωνήσουν με τον Ελληνικό λαό και να τον καταστήσουν κοινωνό της αλήθειας και του στημένου “σκηνικού” το οποίο προετοίμαζαν μεθοδικά τα ανικανοποίητα όρνια της ανεντιμότητος και της λαμογιάς.
Επί 35 χρόνια οι κυβερνώντες προσπαθούσαν να καταστήσουν τον Ελληνικό λαό “επιρρεπή” στην λαμογιά, να υιοθετήσει το “ρουσφέτι” ώς μέσον επιβίωσης, να αποδεχτεί την ζούγκλα ώς το ιδανικό οικονομικό περιβάλλον, να στρεβλώσουν την παιδεία του .
Κατασπαταλώντας τα δανεικά και σχεδόν μηδενίζοντας κάθε παραγωγική δραστηριότητα στην χώρα εδώ και 35 χρόνια, αποκλείοντας κάθε εξορθολογισμό του κράτους, οι διαχειριστές και διαμορφωτές του “πολιτικού συστήματος” τύπου Πάγκαλου, Λόβέρδου, Ευθυμίου, και άλλων, πολύ δε περισσότερο οι αρχηγοί κομμάτων, τύπου Βενιζέλου, αποφεύγοντας συστηματικά τον πολιτικό, κοινωνικό, οικονομικό έλεγχο, “προσπαθούν” να μετατρέψουν τα ποινικά τους εγκλήματα σε πολιτικά.
Όπως αποκαλύπτεται από τα δημοσιεύματα της 8ης Ιουλίου του 2011,ο κ. Βενιζέλος συνάντησε τον κ. Διώτη αλλά και τον Γ. Α. Παπανδρέου στη Βουλή εκείνη την ημέρα. Η συνάντηση και η σύσκεψη η οποία ακολούθησε με υπουργούς, είχε αντικείμενο την φοροδιαφυγή.
Είναι λοιπόν δυνατόν σε μια τέτοια συνάντηση “κορυφής” να μην συζητήθηκαν τα μοναδικά αποκαλυπτικά στοιχεία για την φοροδιαφυγή τα οποία είχε στη διάθεσή της η ελληνική κυβέρνηση;;; Η λίστα Λαγκάρντ ;;;
Όμως είναι άραγε η λίστα Λαγκάρντ το μείζον ;;;
Μήπως είναι ένας σοβαρός αντιπερισπασμός από την κυβέρνηση εν όψει μέτρων και ρυθμίσεων τα οποία δεν θα ελαμβάνοντο ποτέ ;;;

Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α. Συγκρότηση Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης


ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ  ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
-----
ΓΕΝΙΚΗ  ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ  ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
Α/ΘΜΙΑΣ  &  Β/ΘΜΙΑΣ  ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ  ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ Π.Ε.
ΤΜΗΜΑ Ε΄
---------
Α. Παπανδρέου 37
151 80 Μαρούσι
Ιστοσελίδα: http://www.minedu.gov.gr
Πληροφορίες: Γ. Λιαμπότης
Τηλ:  210-3442125
Fax:  210-3442897

Βαθμός Ασφαλείας:
Να διατηρηθεί μέχρι:


Μαρούσι,   14 – 1 - 2013
Αρ.Πρωτ.  Βαθμός Προτερ
Φ.350/1 /4326 /Δ1
ΑΔΑ: ΒΕΦΝ9-ΜΒΟ


 ΑΠΟΦΑΣΗ
            

ΘΕΜΑ: Συγκρότηση Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

Έχοντας υπόψη :
1.      Τις διατάξεις του άρθρου 21 του Ν.1566/1985 «Δομή και λειτουργία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης και άλλες διατάξεις.» (ΦΕΚ 167 - Α΄).
2.      Τις διατάξεις του άρθ. 6 του Ν.2839/2000 «Ρυθμίσεις θεμάτων ΥΠΕΣΔΑΑ και άλλες διατάξεις.» (ΦΕΚ 196 - Α΄).
3.      Τις διατάξεις των άρθρων 7,13, 14 και 15 του Ν. 2690/1999 «Κύρωση του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας και άλλες διατάξεις.» (ΦΕΚ 45 – Α’).
4.      Τις διατάξεις του Π.Δ.1/2003 «Σύνθεση, συγκρότηση και λειτουργία των υπηρεσιακών συμβουλίων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και ειδικής αγωγής, αρμοδιότητες αυτών όροι, προϋποθέσεις και διαδικασία εκλογής των αιρετών τακτικών και αναπληρωματικών μελών των συμβουλίων αυτών.» (ΦΕΚ 1/Α/2003).
5.      Την αριθμ. Φ.350/74/158597/Δ1/14–12–2012 Υπουργική Απόφαση «Αποτελέσματα εκλογής αιρετών εκπροσώπων των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στο Κεντρικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. (Κ.Υ.Σ.Π.Ε.)».
6.      Την αριθμ. Φ.350/75/158595/Δ1/14-12-2012 Υπουργική Απόφαση με την οποία διορίστηκαν τα αιρετά μέλη του Κ.Υ.Σ.Π.Ε.
7.      Την αριθμ. Φ.353.1/73/100278/Δ1/11-8-2010 Υπουργική Απόφαση «Τοποθέτηση Διευθυντών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης» (ΦΕΚ 715 τ. Γ/12-8-2010).                        
8.      Το αριθμ. 405/18-12-2012 έγγραφο του Συνδέσμου Ιδρυτών Ελληνικών Ιδιωτικών Εκπαιδευτηρίων, με το οποίο προτείνονται τακτικά και αναπληρωματικά μέλη.
9.      Tο αριθμ. 34569/2-1-2013 έγγραφο της Ομοσπονδίας Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ελλάδας με το οποίο προτείνονται τακτικά και αναπληρωματικά μέλη.


Α π ο φ α σ ί ζ ο υ μ ε

Συγκροτούμε το Κεντρικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (Κ.Υ.Σ.Π.Ε.) ως εξής:

Α. Τακτικά μέλη

1.   Γεωργιάδης Νικόλαος, Διευθυντής της Διεύθυνσης Π.Ε. νομ. Καβάλας, ως  πρόεδρος.
2.   Βεντήρης Παρασκευάς - Παναγιώτης, Διευθυντής της Β΄ Διεύθυνσης Π.Ε. νομ. Αθήνας, ως   αντιπρόεδρος.
3.   Ψαρρά Γεωργία, Διευθύντρια της Γ΄ Διεύθυνσης Π.Ε. νομ. Αθήνας, ως μέλος.
4.   Παληγιάννης Βασίλειος, δάσκαλος, αιρετός εκπρόσωπος των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
5.   Μπράτης Δημήτριος, δάσκαλος, αιρετός εκπρόσωπος των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Β. Αναπληρωματικά μέλη


1.   Καφανέλης Χαράλαμπος, Διευθυντής της Διεύθυνσης Π.Ε. νομ. Τρικάλων.
2.   Κρίτογλου Αστέριος, Διευθυντής της Διεύθυνσης Π.Ε. νομ. Πιερίας.
3.   Τσικαλάκη Κυριακή, Διευθύντρια της Διεύθυνσης Π.Ε. νομ.  Ηρακλείου.
4.   Αδαμίδου Βασιλική, δασκάλα, αιρετή εκπρόσωπος των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
5.   Ρουμπής Παναγιώτης (Τάκης), δάσκαλος, αιρετός εκπρόσωπος των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Γ. Στις περιπτώσεις που στο Κ.Υ.Σ.Π.Ε. εξετάζονται θέματα υπηρεσιακής κατάστασης α) των εκπαιδευτικών που υπηρετούν στη δημόσια εκπαίδευση με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, εκτός των προσωρινών αναπληρωτών και β) των εκπαιδευτικών που υπηρετούν στις σχολικές μονάδες της ιδιωτικής εκπαίδευσης, αντί των αιρετών εκπροσώπων των δημοσίων εκπαιδευτικών, μετέχουν οι κάτωθι εκπρόσωποι της Ομοσπονδίας Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ελλάδας:
Τακτικά μέλη
1.   Κουρουτός Μιχάλης, εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ03, που υπηρετεί στη «ΛΕΟΝΤΕΙΟ Σχολή» Πατησίων.
2.   Χριστόπουλος Γιώργος, εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ70, που υπηρετεί στα «Μοντεσοριανά Σχολεία»
Αναπληρωματικά μέλη
1.   Κάζαγλης Δημήτριος, εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ11, που υπηρετεί στην «ΙΟΝΙΟ» σχολή.
2.   Σαρρής Χρήστος, εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ4.2, που υπηρετεί στο εκπαιδευτήριο ΚΩΣΤΕΑ-ΓΕΙΤΟΝΑ. 

Δ. Στις περιπτώσεις που στο Κ.Υ.Σ.Π.Ε. εξετάζονται θέματα των ιδιωτικών σχολείων, αντί των αιρετών εκπροσώπων των δημόσιων εκπαιδευτικών, μετέχουν οι κάτωθι εκπρόσωποι του Συνδέσμου Ιδρυτών Ελληνικών Ιδιωτικών Εκπαιδευτηρίων:
Τακτικά μέλη
1.   Λιναρδάτος Γεώργιος, μέλος του Δ.Σ. του Συνδέσμου
2.   Μάνεσης Παναγιώτης, μέλος του Δ.Σ. του Συνδέσμου
Αναπληρωματικά μέλη
1.   Χατζήβεης Γεώργιος, μέλος του Δ.Σ. του Συνδέσμου.
2.   Δημητρέλλος Ιωάννης, μέλος του Δ.Σ. του Συνδέσμου.

Γραμματέα του Συμβουλίου ορίζουμε την Άννα Χαραλαμπίδου, διοικητικό υπάλληλο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α. με αναπληρώτρια τη Μαρία Φράγκου, εκπαιδευτικό κλάδου ΠΕ06 αποσπασμένη στην Κ.Υ. του Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α.
Η θητεία των μελών του Συμβουλίου λήγει την 31η Δεκεμβρίου 2014.
                                                                                  

                                                                                         Ο  ΥΠΟΥΡΓΟΣ



                                                                           ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΟΠΟΥΛΟΣ














Κοινοποίηση
1. Αναφερόμενους στην απόφαση
2. Ο.Ι.Ε.Λ.Ε.
Χαλκοκονδύλη 13
10432  ΑΘΗΝΑ
3. Σύνδεσμο Ιδρυτών Ελληνικών
Ιδιωτικών Εκπαιδευτηρίων
Γ΄ Σεπτεμβρίου 7
10434 ΑΘΗΝΑ


Εσωτερική Διανομή
1.   Γραφείο Υπουργού
2.   Γραφείο Υφυπουργού κ. Θεόδωρου Π. Παπαθεοδώρου
3.   Γραφείο Γενικού Γραμματέα
4.   Κ.Υ.Σ.Π.Ε.
5.   Δ/νση Προσωπικού Π.Ε.
6.   Δ/νση Ιδιωτικής Εκπαίδευσης
7.   Δ/νση Ειδικής Αγωγής


Συνάντηση για θέματα βιομηχανικής ανάπτυξης και εμπορίου στην Περιφερειακή Ενότητα Πιερίας


ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΠΙΕΡΙΑΣ

28ης  Οκτωβρίου 40, Κατερίνη                         e-mail: press@pieria.pkm.gov.gr

Τηλ.: 2351 –351208
Fax: 2351 – 351207                                                Κατερίνη,  16   Ιανουαρίου 2013


                                                         ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

             Συνάντηση για θέματα βιομηχανικής ανάπτυξης και εμπορίου
                           στην Περιφερειακή Ενότητα Πιερίας

Ενημερωτική συνάντηση για θέματα βιομηχανικής ανάπτυξης και εμπορίου πραγματοποιήθηκε, με πρωτοβουλία της Αντιπεριφερειάρχη Πιερίας, κ. Σοφίας Μαυρίδου και του Αντιπεριφερειάρχη Βιομηχανικής Ανάπτυξης και Εμπορίου,  κ. Κώστα Καραπαναγιωτίδη,  παρουσία του Περιφερειακού Συμβούλου της Π.Ε.Πιερίας, κ. Δημήτρη Τσιμήτρη, του Προϊσταμένου της Διεύθυνσης Ανάπτυξης της Π.Ε.Πιερίας, κ. Γιώργου Βλάχου  και υπαλλήλων της Διεύθυνσης Ανάπτυξης της Π.Ε.Πιερίας,  την Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2013,  στην έδρα της Περιφερειακής Ενότητας Πιερίας.


Στη συνάντηση τέθηκαν επι τάπητος θέματα που αφορούν την ανάπτυξη και τα προβλήματα του βιομηχανικού κλάδου, προβλήματα ρύπανσης περιβάλλοντος από τη βιομηχανία, καθώς και θέματα που αφορούν το εμπόριο, τη λειτουργία των λαϊκών αγορών, το παρεμπόριο κ.ά.



Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στο  πλαίσια της νέας δομής που δημιουργήθηκε με την ανάθεση θεματικών τομέων στους Αντιπεριφερειάρχες της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, με σκοπό το  συντονισμό των δράσεων της Περιφέρειας στους τομείς της βιομηχανίας και του εμπορίου, προκειμένου να επικρατήσει ενιαίο πνεύμα λειτουργίας των υπηρεσιών με τελικό στόχο τη συμβολή των υπηρεσιών της Περιφέρειας στην ανάπτυξη και την αντιμετώπιση της οικονομικής κρίσης.

Αστυνόμευση παραλιακών-τουριστικών περιοχών της Περιφερειακής Ενότητας Πιερίας ζητά με επιστολή της η Αντιπεριφερειάρχης Πιερίας


ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΠΙΕΡΙΑΣ

28ης  Οκτωβρίου 40, Κατερίνη                         e-mail: press@pieria.pkm.gov.gr

Τηλ.: 2351 –351208
Fax: 2351 – 351207                                                Κατερίνη,  16   Ιανουαρίου 2013



   Αστυνόμευση παραλιακών-τουριστικών περιοχών της Περιφερειακής Ενότητας
               Πιερίας  ζητά με επιστολή της η Αντιπεριφερειάρχης Πιερίας

 


Επιστολή απέστειλε η Αντιπεριφερειάρχης  Πιερίας, κ. Σοφία Μαυρίδου, στο υπουργείο Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του  Πολίτη, στον Αστυνομικό Διευθυντή Πιερίας, στο  Λιμενάρχη  Υπολιμεναρχείου Σκάλας Κατερίνης,  στους  Δημάρχους Κατερίνης, Δίου- Ολύμπου και Πύδνας- Κολινδρού,  στους Προϊσταμένους της Δημοτικής Αστυνομίας, στο Επιμελητήριο Πιερίας καθώς και στους τοπικούς  τουριστικούς φορείς προκειμένου να επιληφθούν του θέματος της αστυνόμευσης  παραλιακών-τουριστικών περιοχών της Περιφερειακής Ενότητας Πιερίας.

Η Αντιπεριφερειάρχης Πιερίας μέσω της επιστολής της απευθύνει κάλεσμα   στις αρμόδιες αρχές  και φορείς να λάβουν από κοινού τα απαραίτητα μέτρα, προκειμένου να διασφαλιστεί η ασφάλεια των κατοίκων και των τουριστών / επισκεπτών της Πιερίας καθώς και συνθήκες υγιεινής στις τουριστικές περιοχές της ΠΕ Πιερίας με τη συνδρομή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και του αρμόδιου Υπουργείου.
Το περιεχόμενο της επιστολής έχει ως ακολούθως:

«Ενόψει της επερχόμενης καλοκαιρινής τουριστικής περιόδου και με δεδομένο ότι ο σημαντικότερος παραγωγικός πόρος της Πιερίας είναι ο τουρισμός και ο πολιτισμός, βασικότατη μέριμνά μας, πλέον των άλλων, στον τομέα των αρμοδιοτήτων και ευθύνης του καθενός, είναι η εξασφάλιση ενός ασφαλούς και καθαρού περιβάλλοντος για όλους τους τουρίστες – επισκέπτες της Πιερίας.
Είναι σε όλους μας κατανοητό ότι ένας ασφαλής και καθαρός τόπος χαλάρωσης και ξεκούρασης αποτελεί ένα επιπλέον συγκριτικό πλεονέκτημα για την ενίσχυση της περιοχής και για να τον χαρακτηρίσει ως ξεχωριστό τόπο έλξης επισκεπτών αναδεικνύοντας τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της περιοχής μας, σε όλη τη διάρκεια του έτους.
Σε μια περίοδο αυξημένης οικονομικής ύφεσης που βιώνουμε όλοι μας πρέπει επίσης να επισημανθεί, ώστε να εξαλειφθεί, εάν είναι δυνατόν, η εγκληματικότητα κάθε μορφής, ιδιαίτερα αυξημένη και αυτή κατά την τουριστική περίοδο, όπως κλοπές, διαρρήξεις και παραεμπόριο που αναπτύσσουν κυρίως παράνομοι αλλοδαποί μετανάστες, αμαυρώνοντας την καλή εικόνα και προκαλώντας τεράστια οικονομική ζημία στους επαγγελματίες της Πιερίας υπέρ των οποίων οφείλουμε να πράξουμε οτιδήποτε είναι δυνατό για τον περιορισμό των δυσμενών συνεπειών.
Η καθαριότητα και υγιεινή όλων των δημοσίων χώρων ευθύνης σας, σε συνδυασμό με την προσπάθεια καλαισθησίας και περιποίησης των χώρων πράσινου, κήπων και πάρκων, αποτελεί θέμα μέγιστης προτεραιότητας, καθόσον είναι το μείζον για τη θετική εικόνα και προδιάθεση όλων.
Με αυτές τις επισημάνσεις, απευθύνομαι στον Αστυνομικό Διευθυντή Πιερίας, στο  Λιμενάρχη  Υπολιμεναρχείου Σκάλας Κατερίνης,  στους  Δημάρχους της Πιερίας, στο Επιμελητήριο Πιερίας  και στους Προϊσταμένους της Δημοτικής Αστυνομίας, ώστε λαμβάνοντας ο καθένας στον τομέα ευθύνης του, όλα τα απαραίτητα μέτρα και ενεργώντας αντίστοιχα, να εξαλειφθούν τα ανωτέρω φαινόμενα, που είμαι σίγουρη ότι ήδη έχετε επιληφθεί, παρέχοντας από την πλευρά μου κάθε δυνατή συνδρομή, πέραν των όσων άμεσα με αφορούν ως Αντιπεριφερειάρχη.
Με το βαθύτατο αίσθημα ευθύνης ως πολίτη της Πιερίας αλλά και της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, λαμβάνοντας υπόψη την αγαστή συνεργασία μας θα με βρείτε αρωγό στην συζήτηση και στήριξη όλων των απαιτούμενων ενεργειών που πρέπει να υλοποιηθούν, τόσο σε τοπικό επίπεδο όσο και σε Περιφερειακό με την αμέριστη συμπαράσταση και του νέου μας Περιφερειάρχη, κου Απ. Τζιτζικώστα, ώστε να διατηρήσουμε την άριστη εικόνα της Πιερίας μας, ως φιλόξενου και πολιτισμένου περιβάλλοντος, καθώς στη σιγουριά της αίσθησης της ασφάλειας τόσο των συμπολιτών μας, όσο και των τουριστών» . 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ Π.Ε.ΠΙΕΡΙΑΣ


ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΠΙΕΡΙΑΣ
                                                                                                                                  
28ης  Οκτωβρίου 40, Κατερίνη                     
e-mail: press@pieria.pkm.gov.gr                  

Τηλ.: 2351 –351208           
Fax:  2351 - 351207                                 Κατερίνη,  16  Ιανουαρίου   2013



Δ/ΝΣΗ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ

                                                 


                               ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ



Γνωστοποιούμε ότι την Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2013 και την Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2013,  η Διεύθυνση Μεταφορών & Επικοινωνιών της Π.Ε. Πιερίας,  θα παραμείνει ΚΛΕΙΣΤΗ για το κοινό , για λόγους εσωτερικής λειτουργίας.


Ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης
Μεταφορών και Επικοινωνιών ΠΕ ΠΙΕΡΙΑΣ

Τσιαμπέρας Αθανάσιος

Ξεκίνησε ομαδική παραγγελία για πιστοποιημένο Βιολογικό Ελαιόλαδο από την Πιερική Κίνηση.



Η Εθελοντική Ομάδα Πιερική Κίνηση ξεκίνησε νέα ομαδική παραγγελία για πιστοποιημένο Βιολογικό Ελαιόλαδο.
Πρόκειται για το  βιολογικό εξαιρετικό Παρθένο ελαιόλαδο Λακωνίας με την επωνυμία «Τάραψα» με οξύτητα 0,1 -0,5 του οποίου η παραγωγή γίνεται εν ψυχρώ σε πιστοποιημένο ελαιοτριβείο της περιοχής.
Το λάδι είναι πιστοποιημένο από τη ΒΙΟ Hellas το Ινστιτούτο Ελέγχου Βιολογικών Προϊόντων Α.Ε. και προέρχεται από ελαιόδεντρα  που καλλιεργούνται με βάση τους αυστηρότατους κανόνες της βιολογικής καλλιέργειας .
Η παράδοση, το μεράκι του παραγωγού κ. Ζαλούμη , τα εδάφη της Λακωνίας, οι κλιματολογικές συνθήκες , οι ποικιλίες ( Κορωνέικη και Αθηνολιά ) και οι σωστοί τρόποι συλλογής και επεξεργασίας δημιούργησαν το μοναδικό αυτό προϊόν.
Διατίθεται σε δοχεία των 5 λίτρων προς 20 ευρώ το δοχείο.( Η τιμή του ανά κιλό είναι 4 ευρώ)
Η παράδοση του λαδιού στους ενδιαφερόμενους θα γίνει το Σάββατο 19 Ιανουαρίου στις 11 το πρωί από το πάρκιγκ της Νομαρχίας.

Για παραγγελίες  συμπληρώστε τη φόρμα παραγγελίας που θα βρείτε στο www.pieriki-kinisi.blogspot.com  και αν δεν υπάρχει πρόσβαση σε υπολογιστή στο τηλ. 6944255661.

Ανάβαση του ΕΟΣ Λιτοχώρου την Κυριακή 20 Ιανουαρίου



Η πρώτη ανάβαση για το 2013 θα πραγματοποιηθεί στην Άνω Τσουκνίδα στα 1400μ. υψόμετρο, την Κυριακή 20 Ιανουαρίου με αφετηρία την θέση Ντελή στις 9.00 π.μ. 
Τον χάρτη μετάβασης στην Ντελή από την πλατεία Λιτοχώρου θα βρείτε εδώ.

Διάρκεια ανάβασης περίπου 2.30’. Υπεύθυνος ανάβασης Κυρίτσης Στέλιος. 
Τηλέφωνα επικοινωνίας 2352082444 & 6942587533. 


 
----------------------------------------------------------
Ελληνικός Ορειβατικός Σύλλογος Λιτοχώρου
Μέλος της Ελληνικής Ομοσπονδίας Ορειβασίας & Αναρρίχησης
Διεύθυνση: Είσοδος Χαράδρας Ενιπέα / Τ.Θ. 45, Τ.Κ. 60200
Τηλέφωνο & Fax: 23520 82444
Skype: eos.litohorou

Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2013

Νέο Πειθαρχικό Δίκαιο για τους εκπαιδευτικούς, των αιρετών Γρηγόρη Καλομοίρη και Χρήστου Φιρτινίδη


1o ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ

των αιρετών του ΚΥΣΔΕ  Γρηγόρη Καλομοίρη και Χρήστου  Φιρτινίδη,
εκπροσώπων των Συνεργαζόμενων Εκπαιδευτικών Κινήσεων
Θέμα: Νέο Πειθαρχικό Δίκαιο για τους εκπαιδευτικούς
Συναδέλφισσες / συνάδελφοι,
Η εκπαιδευτική κοινότητα βιώνει ήδη το «χειμώνα» της χρεοκοπίας και της πλήρους απαξίωσης της δημόσιας εκπαίδευσης, με εκατοντάδες κενά διδακτικού προσωπικού και την αδυναμία κάλυψης βασικών λειτουργικών αναγκών των σχολείων. Οι εκπαιδευτικοί διαπιστώνουμε ότι μέρα με τη μέρα μειώνονται οι μισθοί μας και εξανεμίζεται το εισόδημά μας λόγω των περικοπών και της συνεχιζόμενης φοροεπιδρομής.
 Η τρικομματική κυβέρνηση, δεσμευμένη στην απαρέγκλιτη τήρηση των μνημονιακών δεσμεύσεων, φροντίζει να «θωρακίσει» και νομοθετικά την κατεδάφιση εργασιακών δικαιωμάτων που εδώ και δεκαετίες με αγώνες και θυσίες έχει κατακτήσει ο κλάδος: ωράριο, εργασιακά και δημοκρατικά δικαιώματα, παιδαγωγική ελευθερία...
Στο πλαίσιο της πολιτικής αυτής ψήφισε τους νόμους 4057/2012 για το πειθαρχικό δίκαιο και 4093/2012 για την αργία και τη διαθεσιμότητα των δημόσιων υπαλλήλων, στοχεύοντας στην ποινικοποίηση στοιχειωδών δημοκρατικών και κοινωνικών δικαιωμάτων, στη χειραγώγηση και την υποταγή των εργαζομένων στο δημόσιο τομέα.
    Με τον «εξοστρακισμό» των αιρετών εκπροσώπων των εργαζομένων από τα πειθαρχικά συμβούλια, την αποκλειστική απαρίθμηση 32 (!) πειθαρχικών παραπτωμάτων, την αφαίρεση της αρχής της επιείκειας υπέρ του πειθαρχικώς διωκομένου, τις βαρύτερες πειθαρχικές ποινές και χρηματικά πρόστιμα σε σύγκριση με αυτά που προέβλεπε ο Υπαλληλικός Κώδικας και, βέβαια, με τη διαθεσιμότητα και την αργία να επικρέμανται για οποιαδήποτε πειθαρχική δίωξη, ακόμη και με απόφαση μονομελούς οργάνου, προσπαθούν να επιβάλουν ένα ασφυκτικό έλεγχο στη λειτουργία και τη συμπεριφορά των εργαζομένων.
      Με αφορμή τη συγκρότηση των  νέων πειθαρχικών συμβουλίων του άρθρου 146Β του Ν. 4057/2012 στις περιφέρειες, επιχειρούμε μια σύντομη κριτική επισκόπηση των νέων ρυθμίσεων, με την οποία αναδεικνύονται οι προθέσεις και οι στόχοι της μνημονιακής πολιτικής της κυβέρνησης, όπως προαναφέρουμε:
  Μία από τις πλέον αρνητικές αλλαγές που επέφερε ο Ν. 4057/2012, εκτός από την υποτιθέμενη συγκεκριμενοποίηση των πειθαρχικών παραπτωμάτων και την αυστηροποίηση των πειθαρχικών ποινών, είναι η αλλαγή της σύνθεσης των πειθαρχικών συμβουλίων. Με το νόμο 3528/2007, το υπηρεσιακό συμβούλιο του προσωπικού κάθε υπηρεσίας είχε και πειθαρχική αρμοδιότητα, με συνέπεια κατά την εκδίκαση πειθαρχικών υποθέσεων να κρίνουν με δικαίωμα ψήφου τα αιρετά μέλη του εν λόγω συμβουλίου, που προκύπτουν, όπως είναι γνωστό, από καθολική ψηφοφορία των υπαλλήλων. Η συμμετοχή αιρετών μελών στη σύνθεση του συμβουλίου που έκρινε πειθαρχικές υποθέσεις αποτελούσε έκφανση των λειτουργικών εγγυήσεων υπέρ του υπαλλήλου και της εκδημοκρατικοποίησης των δημοσιοϋπαλληλικών θεσμών.
   Με  τις πρόσφατες νομοθετικές ρυθμίσεις είναι προφανές ότι επιδεινώνεται η θέση του πειθαρχικώς ή/και ποινικώς διωκόμενου υπαλλήλου και συρρικνώνονται οι λειτουργικές και δικονομικές εγγυήσεις που τον περιέβαλλαν, λόγω της αυστηροποίησης των θεσμών στο όνομα της πάταξης της διαφθοράς και της ατιμωρησίας στο δημόσιο τομέα.
       Οι ρυθμίσεις  του Ν. 4057/2012 για το πειθαρχικό δίκαιο και του Ν. 4093/2012 για την αργία είναι απολύτως ευθυγραμμισμένες με τη λογική ότι η γενεσιουργός αιτία της διαφθοράς στο δημόσιο τομέα έγκειται στις «επιεικείς» παλαιότερες ρυθμίσεις. Συνεπώς, για να αντιμετωπιστούν τέτοια φαινόμενα, θα πρέπει να απομακρυνθούν οι «κακοί» δημόσιοι υπάλληλοι από την ενεργό υπηρεσία.
      Όμως η αλήθεια  είναι ότι τόσο ο Ν. 4057/2012 όσο και ο Ν. 4093/2012 καταστρατηγούν θεμελιώδη δικαιώματα του διωκομένου και καταπατούν το θεσμό της δίκαιης δίκης και της ίδιας της δημοκρατικής διαδικασίας, καθώς είναι κοινή πείρα ότι δείκτης του πραγματικού εκδημοκρατισμού μίας κοινωνίας είναι η θωράκιση του κατηγορουμένου και η παροχή νομικών όπλων που θα του δώσουν τη δυνατότητα να υπερασπιστεί τον εαυτό του από την κατηγορία που του αποδίδεται.
      Και για να γίνουμε πιο συγκεκριμένοι:
       Α) Όσον αφορά τις αλλαγές που επέφερε ο Ν. 4057/2012, οι οποίες αφορούν στο μεγαλύτερο μέρος τους το ουσιαστικό πειθαρχικό δίκαιο (πειθαρχικά παραπτώματα και ποινές), αυτές αυστηροποιούν το σύστημα των πειθαρχικών ποινών, καθώς προσθέτουν νέες και ανεβάζουν τα όρια των παλαιών, τη στιγμή που προηγουμένως έχουν περιλάβει στη δήθεν περιοριστική απαρίθμηση των πειθαρχικών παραπτωμάτων του άρθρου 107 του Δημοσιοϋπαλληλικού Κώδικα αφενός παραπτώματα-γενικές ρήτρες (αναξιοπρεπή συμπεριφορά, απρεπή διαγωγή κ.λπ.), αφετέρου το ίδιο το παράπτωμα της παράβασης του υπαλληλικού καθήκοντος, το οποίο, για να γίνει συγκεκριμένο, πρέπει να γίνει αναγωγή στους οικείους κανόνες που συνθέτουν ανά περίπτωση την έννοια του υπαλληλικού καθήκοντος, άρα και τον τρόπο παραβίασής τους.
        Με άλλα  λόγια, ο Ν. 4057/2012 θέσπισε ένα σύστημα αυστηρότατων ποινών, που μπορούν να οδηγήσουν στην οικονομική εξόντωση του διωχθέντος, εισήγαγε για πρώτη φορά την έννοια της διοικητικής χρηματικής κύρωσης ως παρεπόμενης της πειθαρχικής ποινής και έθεσε έτσι το ζήτημα κατά πόσο πλέον έχουμε να κάνουμε με τιμωρία στα πλαίσια του διοικητικού δικαίου, ή μήπως υποκρύπτονται κυρώσεις ποινικής φύσης, τη στιγμή που ο νόμος τίποτε δεν έκανε προς την κατεύθυνση της ασφάλειας δικαίου με την έννοια της ακριβούς περιγραφής της αντικειμενικής υπόστασης κάθε συμπεριφοράς που είναι από πειθαρχική άποψη αξιόμεμπτη. Η αοριστία στην περιγραφή της συμπεριφοράς που αποτελεί πειθαρχικό παράπτωμα, με τη χρήση γενικών ρητρών, είναι ο κατεξοχήν παράγοντας που ευνοεί φαινόμενα κατάχρησης εξουσίας από την πλευρά των πειθαρχικών οργάνων.Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση του πειθαρχικού παραπτώματος της «αναξιοπρεπούς ή ανάρμοστης ή ανάξιας για υπάλληλο συμπεριφοράς εντός ή εκτός υπηρεσίας», η οποία δεν εξειδικεύεται καθόλου από το κείμενο του νόμου, ενώ οι συνέπειες που μπορεί να επισύρει είναι ολέθριες για τον υπάλληλο: συγκαταλέγεται μεταξύ των παραπτωμάτων που, εφόσον ο υπάλληλος παραπεμφθεί στο συμβούλιο, επισύρουν αυτοδίκαιη αργία, ενώ στο στάδιο της αξιολόγησής του ανήκει στο ένα από τα δύο παραπτώματα που μπορούν να επισύρουν πρόσθετη διοικητική κύρωση και μάλιστα της υψηλότερης κλίμακας (10.000 έως 100.000 €), εφόσον έχει οικονομικής φύσης προεκτάσεις.
       Ως προς τη  θεσμοθέτηση πρόσθετων διοικητικών, χρηματικής φύσης, κυρώσεων, που εισήγαγε ο Ν. 4057/2012, σημειώνουμε ότι αυτές καταστρατηγούν την αρχή της άπαξ εκδίκασης με την έννοια ότι επιβάλλονται σωρευτικά με πειθαρχικές ποινές οι οποίες, και αυτές, έχουν οικονομικές προεκτάσεις. Διότι, ποιος μπορεί να ισχυριστεί ότι η πειθαρχική ποινή του υποβιβασμού κατά δύο βαθμούς δεν έχει και οικονομικές επιπτώσεις τώρα πια, που ο μισθός έχει συνδεθεί με το βαθμό; Ή μήπως δεν έχει οικονομικές επιπτώσεις η προσωρινή παύση;
       Συμπερασματικά, οι ρυθμίσεις του Ν. 4057/2012 αντιστρατεύονται τόσο τη συνταγματικά κατοχυρωμένη αρχή της μη επιβολής ποινής χωρίς την προηγούμενη ύπαρξη νόμου που να την ορίζει, όσο και την επίσης κατοχυρωμένη αρχή της αναλογικότητας, την οποία βάναυσα προσβάλλουν με το σύστημα ποινών και πρόσθετων κυρώσεων που εισάγουν. Η αυστηρότητα των ρυθμίσεων σε συνδυασμό με την άκρως επικίνδυνη γενικότητα της περιγραφής ορισμένων πειθαρχικών παραπτωμάτων, αναδεικνύει τον πραγματικό σκοπό τους, καθώς μέσω των διατάξεων προωθούνται η «ποινικοποίηση» της υπαλληλικής ζωής και το καθεστώς φόβου, που θα εγκαθιδρυθεί για τα καλά στην καθημερινότητά μας. Και όλα αυτά στο πλαίσιο μίας συνολικότερης απαξίωσής μας, η οποία εξυπηρετείται από το πλέγμα των εν λόγω ρυθμίσεων χωρίς καμία εγγύηση για αντιμετώπιση της διαφθοράς στο δημόσιο, η οποία, όπως είναι γνωστό, από άλλα αίτια πηγάζει και όχι από το ύψος των πειθαρχικών ποινών. 
            Β) Όσο για τις διατάξεις του Ν. 4093/2012 στο θέμα της αργίας, αυτές αποτελούν αντιδραστικές ρυθμίσεις που προτρέχουν την τιμωρία του πειθαρχικώς ελεγχόμενου υπαλλήλου, προσβάλλουν βάναυσα το τεκμήριο αθωότητας (όταν, π.χ., επιβάλλουν την επάνοδο του υπαλλήλου μετά την τελεσιδικία της σχετικής ποινικής απόφασης), και γενικότερα στιγματίζουν τον υπάλληλο με τη λήψη σε βάρος του ιδιαίτερα δυσμενών διοικητικών μέτρων πριν τη λήψη απόφασης επί της κατηγορίας που τον βαρύνει. Χαρακτηριστική του πνεύματος των ρυθμίσεων του Ν. 4093/2012 στο κεφάλαιο της αργίας είναι η θεαματική αύξηση των περιπτώσεων αυτοδίκαιης αργίας, η οποία, όπως είναι γνωστό, υφίσταται χωρίς την προηγούμενη γνωμοδότηση συλλογικού οργάνου, όπως επίσης και η δυνατότητα έγερσης ζητήματος περί θέσης του υπαλλήλου σε δυνητική αργία για οποιαδήποτε πειθαρχική δίωξη υπό την προϋπόθεση ύπαρξης λόγων «δημόσιου συμφέροντος» ή «υπηρεσιακών» (και πάλι χρήση γενικών ρητρών!). Προκλητική είναι και η ρύθμιση του Ν. 4093/2012 σχετικά με τη δυνατότητα του αρμόδιου μονομελούς οργάνου να θέσει σε δυνητική αργία τον υπάλληλο και χωρίς τη γνωμοδότηση του πειθαρχικού συμβουλίου (αν αυτό δεν συνέλθει εντός των τεθεισών προθεσμιών), διάταξη που καταδεικνύει, πέρα από το αντιδραστικό πνεύμα των εν λόγω διατάξεων, και την τάση συγκεντρωτισμού και απομείωσης του ρόλου των συλλογικών οργάνων.
Συναδέλφισσες / συνάδελφοι,
 Είναι προφανές ότι στόχος της πολιτικής που επενδύει στην προπαγάνδα περί «επίορκων» στο δημόσιο τομέα και στην εκπαίδευση είναι να καθυποτάξει το συνδικαλιστικό κίνημα και να δημιουργήσει ένα νέο εφιαλτικό τοπίο εργασιακού μεσαίωνα στην εκπαίδευση, με τους εκπαιδευτικούς υποταγμένους, χειραγωγημένους, με τη δαμόκλειο σπάθη της απόλυσης πάνω από τα κεφάλια τους.
Εμείς, λοιπόν, τι κάνουμε;
Θα αποδεχτούμε τη βαρβαρότητα των μνημονιακών πολιτικών ή θα πιστέψουμε στη δύναμή μας και θα στηριχτούμε στους ανυποχώρητους αγώνες του κλάδου μας, που οδήγησαν στην κατοχύρωση των δικαιωμάτων και των κατακτήσεών μας;  
Τώρα μπορούμε! Με όπλα μας το δίκιο, την ενότητα και την αλληλεγγύη, να συντονίσουμε τη δράση μας με τα υπόλοιπα κοινωνικά στρώματα που πλήττονται από τα μνημόνια και να συγκροτήσουμε ένα πλατύ και ισχυρό μέτωπο αντίστασης και ανατροπής των νεοφιλελεύθερων καπιταλιστικών πολιτικών και της κυβέρνησης  που τις εφαρμόζει.

Γρηγόρης Καλομοίρης,                                         Χρήστος Φιρτινίδης,
αιρετό τακτικό μέλος του ΚΥΣΔΕ                           αιρετό αναπλ. μέλος του ΚΥΣΔΕ
τηλ.: 694 46 04 063,                                               τηλ.: 6974488454
ηλ. δ/νση: grikalom@gmail.com)                         ηλ. δ/νση: firtinidis@gmail.com
                                                            
                      Εκπρόσωποι των Συνεργαζόμενων Εκπαιδευτικών Κινήσεων
Υ.Γ.: Σας κοινοποιούμε τον πίνακα με τη σύνθεση των 13 νέων πρωτοβάθμιων περιφερειακών πειθαρχικών συμβουλίων για τους εκπαιδευτικούς
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΟ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΑΤΤΙΚΗΣ 
ΤΑΚΤΙΚΟΙ 
  1. Ρένεση Νικολέττα του Ιωάννη, Πάρεδρος του Ελεγκτικού Συνεδρίου
  2. Γεωργία Καπόρη του Χαράλαμπου, Δικαστική Αντ/πος του ΝΣΚ
  3. Φαλούκας Αθανάσιος του Θεοδώρου, Δ/ντής Δ.Ε. Β Αθήνας
ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟΙ
  1. Μποκώρου Αικατερίνη του Κωνσταντίνου, Πάρεδρος του Ελεγκτικού Συνεδρίου
  2. Γραμματικάκη Μαρία του Γεωργίου, Δικαστική Αντ/πος του ΝΣΚ
  3. Ξυθάλη Βασιλική του Σωτηρίου, Δ/ντρια Π.Ε. Ανατ. Αθήνας
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΟ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ
ΤΑΚΤΙΚΟΙ
  1. Παπαδογρηγοράκος Θωμάς του Ηλία, Πρωτοδίκης Τριπόλεως
  2. Κάντζια Άννα του Διονυσίου, Πάρεδρος του ΝΣΚ
  3. Παπαγεωργάκης Παναγιώτης του Ευθυμίου, Δ/ντής Π.Ε. Εκπ/σης Κορινθίας
ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟΙ
  1. Καζαζάκης Θεόδωρος του Ιωάννη, Πρωτοδίκης Τριπόλεως
  2. Πουλίδου Αικατερίνη του Χρήστου, Δικαστική Αντ/πος του ΝΣΚ
  3. Γαληνός Ιωάννης του Αθανασίου/ Δ/ντής Δ.Ε. Αργολίδας
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΟ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ
ΤΑΚΤΙΚΟΙ
  1. Χριστιάς Ευάγγελος του Σταύρου, Πρωτοδίκης
  2. Ταγαρούλιας Χαράλαμπος του Νικολάου, Δικαστικός Αντ/πος του ΝΣΚ
  3. Τσιαβός Γεώργιος του Ιωάννη, Δ/ντής Π.Ε. Εκπ/σης Δωδ/σου
ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟΙ
  1. Παπαδέα Ελένη του Παναγιώτη, Πρωτοδίκης
  2. Κουρτέση Θωμαϊδα του Ιωάννη, Δικαστική Αντ/πος του ΝΣΚ
  3. Παπαδομαρκάκης Ιωάννης του Χαράλαμπου, Δ/ντής Δ.Ε. Δωδ/σου
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΟ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ
ΤΑΚΤΙΚΟΙ
  1. Μποροδήμος Παντελής του Βασιλείου, Πρωτοδίκης με ΑΔΤ: ΑΒ363809
  2. Τσιλιμπάρη Ευγενία του Κων/νου, Δικαστική Αντ/πος του ΝΣΚ με
ΑΔΤ: Μ 228608
  1. Γκαμπρελάς Μιλτιάδης του Κων/νου, Δ/ντής Δ.Ε. Λευκάδας με
ΑΔΤ: Ζ 513434
ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟΙ
  1. Δεδικούση Σταυρούλα του Αθανασίου, Πρωτοδίκης με ΑΔΤ: ΑΒ 163022
  2. Κουλούρης Σπυρίδωνας του Παναγιώτη, Πάρεδρος του ΝΣΚ
με ΑΔΤ: Σ 218020
  1. Κοπάνας Ιωάννης του Αναστασίου, Δ/ντής Δ.Ε. Ζακύνθου με ΑΔΤ: ΑΕ 307993
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΟ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΤΑΚΤΙΚΟΙ
  1. Βασιλόπουλος Δημήτριος του Ζήση, Πρωτοδίκης
  2. Βασιλείου Μαρία του Κων/νου, Δικαστική Αντ/πος του ΝΣΚ
  3. Σακελλαρίου Βασίλειος του Χρήστου, Δ/ντής ΠΕ Λάρισας
ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟΙ
  1. Γιάνναρος Παναγιώτης του Ιωάννου, Πρωτοδίκης
  2. Ευσταθίου Ελένη του Τριαντάφυλλου, Δικαστική Αντ/πος του ΝΣΚ
  3. Καφανέλης Χαράλαμπος του Κυριάκου, Δ/ντής ΠΕ Τρικάλων
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΟ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ
ΤΑΚΤΙΚΟΙ
  1. Κορδέλα Ελπινίκη του Αθανασίου, Πρωτοδίκης
  2. Φαρμάκης Δημήτριος του Αδαμαντίου, Πάρεδρος του ΝΣΚ
  3. Ζαβουδάκης Παναγιώτης του Ιωακείμ, Δ/ντής ΠΕ Σάμου
ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟΙ
  1. Λάζου Αγγέλικα του Παύλου, Πρωτοδίκης
  2. Σπύρου Καλλιόπη του Στυλιανού, Δικαστική Αντ/πος του ΝΣΚ
  3. Βλυσίδου Ευτυχία του Μιχαήλ, Δ/ντρια ΔΕ Χίου
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΟ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΚΡΗΤΗΣ
ΤΑΚΤΙΚΟΙ
  1. Χαλκιαδάκη Γεωργία του Φωτίου, Πρωτοδίκης
  2. Πετρόπουλος Δημήτριος του Ιωάννη, Δικαστικός Αντ/πος του ΝΣΚ
  3. Κοντογιάννης Ευστάθιος του Μεγάλου, Δ/ντής ΠΕ Ρεθύμνης
ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟΙ
  1. Παϊσιος Ελευθέριος του Νικολάου, Πρωτοδίκης
  2. Πετρόπουλος Στέφανος του Σταύρου, Δικαστικός Αντ/πος του ΝΣΚ
  3. Τσικαλάκη Κυριακή του Νικολάου, Δ/ντρια ΠΕ Ηρακλείου
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΟ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΗΠΕΙΡΟΥ
ΤΑΚΤΙΚΟΙ
  1. Κακκαβά Μαρία του Γεωργίου, Πρωτοδίκης
  2. Μήτρου-Κρυστάλλη Αθανασία του Ευσταθίου, Δικαστική Αντ/πος του ΝΣΚ
  3. Αγγελής Ιωάννης του Γεωργίου, Δ/ντής ΠΕ Ιωαννίνων
ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟΙ
  1. Γρίβα Αγγελική του Κων/νου, Πρωτοδίκης
  2. Παπαντίνας Νικόλαος του Βασιλείου, Δικαστικής Αντ/πος του ΝΣΚ
  3. Νάτσης Κων/νος του Σταύρου, Δ/ντής ΠΕ Θεσπρωτίας
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΟ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΤΑΚΤΙΚΟΙ
  1. Παλιαρούτη Ασημένια του Δημητρίου, Πρωτοδίκης
  2. Πελέκου Βασιλεία του Κων/νου, Πάρεδρος του ΝΣΚ
  3. Τσαπρούνης Αθανάσιος του Γεωργίου, Δ/ντής ΠΕ Ευρυτανίας
ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟΙ
  1. Νίκου Όλγα του Βασιλείου, Πρωτοδίκης
  2. Παχή Ιωάννα του Κων/νου, Δικαστική Αντ/πος του ΝΣΚ
  3. Σιούτας Αθανάσιος του Κων/νου, Δ/ντής ΠΕ Φθιώτιδας
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΟ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΔΥΤ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΤΑΚΤΙΚΟΙ
  1. Δεληκάρης Κων/νος του Ιωάννη, Πρωτοδίκης
  2. Παληού Αναστασία του Γεωργίου, Δικαστική Αντ/πος του ΝΣΚ
  3. Γκαμπούρας Ιωάννης του Αθανασίου, Δ/ντής ΠΕ Κοζάνης
ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟΙ
  1. Μίγκος Δημήτριος του Χρήστου, Πρωτοδίκης
  2. Χρυσοστομίδης Παρασκευάς του Αντωνίου, Πάρεδρος του ΝΣΚ
  3. Σαββιλιώτης Κοσμάς του Κλεάνθη, Δ/ντής ΔΕ Κοζάνης
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΟ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΑΝΑΤ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ-ΘΡΑΚΗΣ
ΤΑΚΤΙΚΟΙ
  1. Γκόγκολας Αργύριος του Θωμά, Πρωτοδίκης
  2. Τσιρκινίδου Όλγα του Ιωάννη, Δικαστική Αντ/πος του ΝΣΚ
  3. Μούχτσης Θεόδωρος του Πέτρου, Δ/ντής ΔΕ Ροδόπης
ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟΙ
  1. Δάφκα Άρτεμις του Δημητρίου, Πρωτοδίκης
  2. Δούκας Παναγιώτης του Αντωνίου, Δικαστικός Αντ/πος του ΝΣΚ
  3. Γεωργιάδης Νικόλαος του Γεωργίου, Δ/ντής ΠΕ Καβάλας
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΟ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΚΕΝΤΡ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΤΑΚΤΙΚΟΙ
  1. Χορόζογλου Πολύμνια του Νικολάου, Πρωτοδίκης
  2. Κολύβας Χρήστος του Κων/νου, Δικαστικός Αντ/πος του ΝΣΚ
  3. Κρίτογλου Αστέριος του Γερμανού, Δ/ντής ΠΕ Πειραιά
ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟΙ
  1. Τσόρμπα Άννα του Κων/νου, Πρωτοδίκης
  2. Τοπαλίδης Δημήτριος του Κων/νου, Δικαστικός Αντ/πος του ΝΣΚ
  3. Κωνσταντινίδης Γεώργιος του Νικολάου, Δ/ντής ΔΕ Κιλκίς
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΟ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΔΥΤ. ΕΛΛΑΔΑΣ
ΤΑΚΤΙΚΟΙ
  1. Ζαφειροπούλου Αικατερίνη του Γεωργίου, Πρωτοδίκης
  2. Ζαχαρόπουλος Διονύσιος του Νικολάου, Δικαστικός Αντ/πος του ΝΣΚ
  3. Πιερρή Ευγενία του Θάνου, Δ/ντρια ΔΕ Αχαϊας
ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟΙ
  1. Οικονόμου Αναστασία του Στεφάνου-Θεοδώρου, Πρωτοδίκης
  2. Αποστολόπουλος Επαμεινώνδας του Θεοχάρη, Δικαστικός Αντ/πος του ΝΣΚ
  3. Βουρλούμη Ζωή του Νικολάου, Δ/ντια ΠΕ Ηλείας