ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Κυριακή 24 Μαρτίου 2013

Το χωριό που δεν έχει δρόμους - Κυκλοφορούν όλοι με... βάρκες!


Πως θα σας φαινόταν να ζείτε σε ένα σπίτι που δεν έχει δρόμους; 
Οι κάτοικοι στο χωριό Giethoorn της ολλανδικής επαρχίας του Overijssel το έχουν συνηθίσει. Αντί για δρόμους το χωριό έχει… κανάλια που φτάνουν τα 7,5 χιλιόμετρα!

Έχουν κατασκευαστεί περίπου 50 μικρές ξύλινες γέφυρες, που περνούν πάνω από το τρεχούμενο νερό και διευκολύνουν την πρόσβαση στα σπίτια, τα περισσότερα από τα οποία είναι χτισμένα πάνω σε νησάκια.

Όλες οι μετακινήσεις είναι… πλωτές και αθόρυβες, με βαρκούλες που δεν διαταράσσουν την ηρεμία και τη γαλήνη των κατοίκων.

Το χωριό αποκαλείται και «Βενετία της Ολλανδίας», κι όπως θα δείτε και στις εικόνες όχι άδικα…



star.gr

Κάποιοι γνώριζαν και στην Ελλάδα...





Προσχεδιασμένα όλα... 

Γράφει ο Εconomics 

Η ΕΚΤ είχε εγγράφως ενημερώσει τις αρμόδιες αρχές  ότι αν δεν κλείσει η υπόθεση του ΤΤ με κάποιο τρόπο έως τις 11 Ιανουαρίου, θα αποσύρει το ELA την παρεχόμενη ρευστότητα. Εν συνεχεία αποδέχθηκε παράταση μιας εβδομάδας έως τις 18 Ιανουαρίου. 

Τελικά, δόθηκε παράταση έξι μηνών, σε συμφωνία με την τρόικαΤο ΤΤ ήταν μια εκ των τριών τραπεζών που είχε ως επιλογή η ελληνική κυβέρνηση, στο να δώσει τις κυπριακές τράπεζες. 

Λίγες μέρες αργότερα, στις 31 Ιανουαρίου βγαίνει ο Σάλλας και μιλά για πλήρη κάλυψη του 10% της ιδιωτικής συμμετοχής στην αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου

Όλοι απορούν πώς θα το πετύχει αυτό. 

Οι κυπριακές τράπεζες τελικά περνούν στον έλεγχο της Πειραιώς, στην τράπεζα που μέχρι πριν δυο χρόνια ήταν έτοιμη να βάλει λουκέτο και έγινε “κολοσσός” εν μέσω κρίσης! Το Sigmaliveσήμερα αποκαλύπτει ότι τα νομοσχέδια στην Κύπρο έφεραν υπογραφή 14 Ιανουαρίου του 2013Την ίδια περίοδο δηλαδή, που ο πανικός με το ΤΤ ήταν σε πλήρη εξέλιξη και έδωσαν παράταση και για να δουν τι θα κάνουν, έχοντας την τράπεζα ως “back up”. 

Ποιος δεν γνώριζε στην Ελλάδα; 


Νέες τεχνολογίες της Apple προστατεύουν το iPhone εάν σου πέσει


Σου έχει τύχει κάποιες φορές στο παρελθόν να σου πέσει από τα χέρια το smartphone σου κι αφού αυτό προσγειωθεί στο πάτωμα...
να περνάνε μερικά εφιαλτικά δευτερόλεπτα μέχρι να διαπιστώσεις εάν «ζει» ή όχι;

Αν δε σου έχει τύχει, έχεις την τύχη με το μέρος σου. Επειδή όμως σε πολλούς έχει τύχει, η Apple εξασφάλισε πατέντα, η οποία δημοσιεύτηκε χθες, προκειμένου να απαλλάξει –τουλάχιστον- τους κατόχους iPhone από αυτό τον πονοκέφαλο.

Σε αυτή γίνεται λόγος για ένα μηχανισμό, εφοδιασμένο με αισθητήρα, ο οποίος θα αντιλαμβάνεται την πτώση και θα μπορεί να αλλάζει το κέντρο βάρους της συσκευής, ώστε να μειώνονται -στο βαθμό που κάτι τέτοιο είναι εφικτό- οι αρνητικές συνέπειες μίας πρόσκρουσης.

Έτσι, η συσκευή θα χτυπάει στο πάτωμα σε ένα πιο ανθεκτικό της σημείο κι όχι στο πιο εύθραυστο, όπως παραδείγματος χάρη, στο πλάι κι όχι με την οθόνη, η οποία μπορεί εύκολα να σπάσει.

Προκειμένου να επιτευχθεί κάτι τέτοιο, προβλέπεται η περιστροφή της συσκευής κατά την πτώση ή ακόμα κι η αφαίρεση της μπαταρίας εάν κάτι τέτοιο κριθεί αναγκαίο βάσει πάντα των συνθηκών της πτώσης.

Επίσης, στην πατέντα αναφέρεται ένα «φύλλο αέρα», το οποίο, ουσιαστικά, θα λειτουργεί σαν αερόσακος για το iPhone και θα δίνει μια ώθηση σε αυτό με σκοπό και πάλι να μετριαστούν οι επιπτώσεις του χτυπήματος στο έδαφος. Η Apple φημολογείται να αναπτύσσει την εν λόγω τεχνολογία ήδη από το Νοέμβριο του 2011.

Μία τελευταία πρόταση είναι τα αναδιπλούμενα κουμπιά ή ακουστικά και καλώδια τροφοδοσίας, τα οποία όταν θα αντιλαμβάνονται πτώση της συσκευής θα παραμένουν σφιχτά κολλημένα σε αυτή, προκειμένου να μην «ξεχαρβαλώνονται» κατά τη σύγκρουση.

Για την Κύπρο


πιτσιρικος
Είναι αργά τη νύχτα, έχω τελειώσει τις δουλειές μου και διαβάζω για την Κύπρο. Πραγματικά, είναι αδύνατον να βγάλω κάποιο συμπέρασμα από όλα αυτά που διαβάζω. Δεν ξέρω τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέματα. Πρόκειται για την απόλυτη σύγχυση. Για εμένα τουλάχιστον.
Είναι προφανές πως η προπαγάνδα κάνει πάρτι αυτές τις ημέρες.
Αναλύσεις επί αναλύσεων, επιστολές, κόντρα επιστολές, φωνές, ουρλιαχτά, προδότες, πατριώτες, έχει χαθεί η μπάλα.
Ρώσοι, Γερμανοί, η Τρόικα, τραπεζίτες, ολιγάρχες, καλές και κακές τράπεζες, καταθέσεις, κοιτάσματα, υδρογονάνθρακες και μέσα σε όλα αυτά η Κύπρος.
Να πω «η Κύπρος μας»; Μήπως είναι λαϊκισμός; Μήπως είναι εθνικισμός; Μήπως δεν πρέπει; Μήπως θα με μαλώσουν τα παλικάρια που είναι στο payroll των Βγενόπουλων και προσποιούνται τους δημοσιογράφους και τους πνευματικούς ανθρώπους που δίνουν συμβουλές στην πλέμπα;
Ρε άι στο διάολο ζώα!
Η Κύπρος μας λοιπόν.
Ένα πράγμα που σκέφτομαι είναι πως, αν οι Ελλαδίτες δεν είχαν γονατίσει, τα πράγματα ίσως να ήταν διαφορετικά σήμερα για την Κύπρο.
Βέβαια, έχουμε τεράστια ευθύνη για τη σημερινή μας κατάντια. Μας δόθηκαν πολλές ευκαιρίες τα τελευταία τρία χρόνια. Αποδειχτήκαμε λίγοι. Και παρτάκηδες.
Δεν με παρηγορεί το γεγονός πως και οι Κύπριοι δεν ευτύχησαν ιδιαίτερα με τους πολιτικούς τους ηγέτες. Μακάρι να είχαν επιλέξει πιο άξιους. Θα τους ήταν πολύ χρήσιμοι σήμερα.
Έχω την εντύπωση πως αμφότεροι ψηφίζουμε όλους τους ξεπουλημένους. Και κοιμόμασταν όρθιοι.
Δεν πρόκειται για τις τράπεζες. Το κόλπο είναι για να πατήσουν γερά στην Κύπρο με τις εταιρείες τους . Γερμανοί, Ρώσοι, Αμερικανοί; Όλοι μαζί; Ξέρουμε πως αυτό είναι το σχέδιο. Μαζί με την παράδοση των κατεχόμενων στην Τουρκία.
Δεν έχω καμιά συμβουλή να δώσω στους Κύπριους, αν και το φτωχό μυαλό μου λέει πως πρέπει η Κύπρος –όπως και η Ελλάδα- να βγει από το ευρώ.
Αυτές τις ημέρες, θα ήθελα να ήμουν πιο δυνατός. Θα ήθελα να είμαι ο Σούπερμαν. Ή ο Ωνάσης. Για να μπορέσω να τους βοηθήσω.
Τόσοι Έλληνες «εθνικοί ευεργέτες» και «πατριώτες», κανείς δεν έκανε μια κίνηση για την Κύπρο. Σκυλιά που περιμένουν το κομμάτι τους. Και πολλοί απ’ αυτούς έχουν ευθύνη για την χρεοκοπία της Κύπρου. Και της Ελλάδας.
Χωρίς γεωπολιτικές αναλύσεις, χωρίς «λογικές» σκέψεις και επιχειρήματα, αλλά μόνο με το συναίσθημα και με το στομάχι, εγώ είμαι με τους Κύπριους.
Όχι με τον Αναστασιάδη, ούτε με τον Χριστόφια. Με τους Κύπριους.
Είμαι με τους Κύπριους ολόκληρος. Από την κορυφή ως τα νύχια.
Έτσι, για την αλητεία.
Και για την πατρίδα.
Που την ξεσκίσαμε.
Πηγή: pitsirikos.net

Η χαμογελαστή φάλαινα!


"Μούρη" με μούρη ήρθε μία φάλαινα με έναν φωτογράφο. Καθώς το θηλαστικό κυνηγούσε την ψαριά του στα βάθη του Ειρηνικού Ωκεανού...
είδε την κάμερα και δεν αντιστάθηκε. Πέρασε χαμογελώντας και δείχνοντας περήφανα το καλό της προφίλ!
Το γιγάντιο θηλαστικό ανήκει στην ίδια κατηγορία με την όρκα φάλαινα, αλλά έχει διαφορετικά πτερύγια, ζει σε θερμότερα νερά και τρέφεται μόνο με ψάρια.

Μυστήριο... όποτε έχουμε χούντα στην Ελλάδα, γίνεται επιδρομή στην Κύπρο!

Καυσαέρια και παθητικό κάπνισμα εξίσου επικίνδυνα για το παιδικό άσθμα


Εξίσου επικίνδυνη με το παθητικό κάπνισμα είναι για την εμφάνιση παιδικού άσθματος η ατμοσφαιρική ρύπανση που προκαλείται από τα καυσαέρια των αυτοκινήτων, σύμφωνα με νέα έρευνα.
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε...
σε δέκα ευρωπαϊκές πόλεις και έδειξε ότι περίπου το 14% των περιπτώσεων χρόνιου παιδικού άσθματος προκαλείται από την έκθεση στη μόλυνση της ατμόσφαιρας, ποσοστό που δεν απέχει ιδιαιτέρως από εκείνο των περιστατικών στα οποία αιτία είναι το παθητικό κάπνισμα. Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, το ποσοστό αυτό αγγίζει το 18%.
Για τις ανάγκες της έρευνας, οι επιστήμονες χρησιμοποίησαν μια μέθοδο με την οποία υπολογίζουν τον αντίκτυπο που προκαλεί η μόλυνση της ατμόσφαιρας στους κατοίκους των πόλεων και πολύ περισσότερο σε εκείνους που ζουν κοντά σε κεντρικούς δρόμους.
Επίσης, χρησιμοποίησαν στοιχεία από πρόσφατες επιδημιολογικές μελέτες, κατά τις οποίες είχε διαπιστωθεί ότι τα παιδιά που κατοικούν σε τέτοιες περιοχές παρουσιάζουν υψηλότερα ποσοστά άσθματος.
Μέχρι σήμερα, οι επιστήμονες γνώριζαν ότι η ατμοσφαιρική ρύπανση ευθύνεται μόνο για την πρόκληση ορισμένων συμπτωμάτων άσθματος, καθώς δεν είχε ανακαλυφθεί ότι επιβαρύνει τους ασθενείς που ζουν κοντά σε δρόμους μεγάλης κυκλοφορίας οχημάτων.
Η έρευνα δημοσιεύθηκε πρόσφατα στην ιστοσελίδα της επιστημονικής έκδοσης European Respiratory Journal. Σημειώνεται ότι η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει ανακηρύξει το 2013 «Έτος Αέρα», με σκοπό να προβληθεί η σημασία της καθαρής ατμόσφαιρας για την υγεία και να γίνουν περισσότερες δράσεις ώστε να αποκτήσουν οι πόλεις της Ευρώπης πιο καθαρό αέρα.