ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Τετάρτη 27 Μαρτίου 2013

ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ Ο.Α.Ε.Ε. ΠΙΕΡΙΑΣ Γεωργάκη Ολυμπίου 1 Κατερίνη, Τ.Κ. 60100 Τηλέφωνο : 2351078736


ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΤΑΚΤΙΚΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ


Με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου, και σύμφωνα με τις διατάξεις του καταστατικού του Σωματείου μας και των Νόμων 1712/1987 και 2081/1992, καλούμε όλα τα μέλη του Σωματείου Συνταξιούχων Ο.Α.Ε.Ε. Πιερίας την Κυριακή 17 Μαρτίου 2013 και ώρα 11.30 π.μ., στην αίθουσα του 1ου ορόφου του Πνευματικού Κέντρου Κατερίνης (Εκάβη), να παρευρεθούν στην ετήσια Γενική Συνέλευση του Σωματείου για να συζητήσουν και να πάρουν απόφαση για τα παρακάτω θέματα :

ΘΕΜΑΤΑ  ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ  ΔΙΑΤΑΞΗΣ


1.      Εκλογή Προεδρείου Γενικής Συνέλευσης.
2.      Πεπραγμένα Διοικητικού Συμβουλίου.
3.      Οικονομικός Απολογισμός.
4.      Έκθεση Ελεγκτικής Επιτροπής.
5.      Έγκριση Πεπραγμένων, Οικονομικού Απολογισμού, Έκθεσης Ελεγκτικής Επιτροπής και απαλλαγή του Διοικητικού Συμβουλίου από κάθε ευθύνη.
6.      Προτάσεις, ανακοινώσεις μελών.
7.      Ενημέρωση των μελών από εκπρόσωπο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Συνταξιούχων Ο.Α.Ε.Ε. επί όλων των θεμάτων.

Σε περίπτωση μη απαρτίας, η Τακτική Γενική Συνέλευση θα επαναληφθεί, χωρίς άλλη πρόσκληση στις 24 Μαρτίου 2013, ημέρα Κυριακή στον ίδιο τόπο και ώρα και σε περίπτωση πάλι μη απαρτίας θα επαναληφθεί την 31η Μαρτίου 2013, ημέρα Κυριακή, την ίδια ώρα και στον ίδιο τόπο με τα ίδια θέματα, με όσα μέλη και αν παραστούν.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε στα γραφεία του Σωματείου μας ( Γεωργάκη Ολυμπίου 1, 2ος όροφος και στο τηλέφωνο 23510-78736, καθημερινά τις ώρες 18.00 - 20.00 ).
Για το Διοικητικό Συμβούλιο

Ο Πρόεδρος


16ης Οκτωβρίου 2,   Κατερίνη  601 00    Τηλέφωνο / Fax : 03510 – 27713
e-mail : empsylkat@hol.gr
 
Κουτσής Δημήτριος

Τρίτη 26 Μαρτίου 2013

Δείτε ποιος είναι ο Σόϊμπλε που μας κουνάει το δάκτυλο…


Σόιμπλε..ο μετρ των “λάθος συνταγών”… 
Φαίνεται πως Σόιμπλε εκτός από το πικρό-θανατηφόρο δηλητήριο…και τη λάθος συνταγή του μνημονίου, είναι και αλλού ειδικός…
Το ντοκιμαντέρ της Εμπόλεμης Ζώνης του Σωτήρη Δανέζη με τίτλο «14.25»,  αποκαλύπτει πώς συντελέστηκε το «αθλητικό θαύμα» της Ανατολικής Γερμανίας, τις δεκαετίες `70 και ’80, με τη μυστική χορήγηση αναβολικών σε χιλιάδες νέους και νέες.
Δείτε στο βίντεο που ακολουθεί τι είπε μεταξύ άλλων ο Βέρνερ Φράνκε για τον Σόιμπλε…
Ο Βέρνερ Φράνκε είναι επίτιμος καθηγητής μοριακής βιολογίας. Μαζί με τη σύζυγο του αποκάλυψε το 1991 το τεράστιο «Κρατικό Σχέδιο 14.25» με άκρως απόρρητα ντοκουμέντα της διαβόητης Στάζι. Σήμερα θεωρείται ένας από τους κορυφαίους στο θέμα του αντιντόπινγκ σε ολόκληρο τον κόσμο.
Δείτε τα “κατορθώματα” Σόιμπλε στον αθλητισμό..
Αποτελούσε μέρος του Ψυχρού Πολέμου, Ανατολική εναντίον Δυτικής Γερμανίας.
Η Δυτική πήγε στο πανεπιστήμιο του Φράιμπουργκ λέγοντας «πρέπει να κάνουμε κάτι, να πάρουμε περισσότερα μετάλλια».
Δεν μπορούσαν να πουν “δώστε φάρμακα”.
Ο Σόιμπλε, που είναι τώρα Υπουργός Οικονομικών, πάνω κάτω το είπε τότε, έχω τις δηλώσεις του: 
“Αφού δεν έχουμε άλλη επιλογή από το να είμαστε επιτυχημένοι στον διεθνή αθλητισμό, τότε μπορεί να
χρειαστεί να δώσουμε αυτά τα φάρμακα, φυσικά με ιατρική επίβλεψη”. Σα να είπε “μπορείτε να τα πάρετε”,
απίστευτο!  
(Στοιχεία από την εκπομπή Εμπόλεμη Ζώνη)


Read more: http://tolimeri.blogspot.com/#ixzz2Oa8kk2f8

Ο Κύπριος πατέρας που διαδηλώνει με το βρέφος του σαρώνει τα social media [εικόνα]





Περίοπτη θέση στην εφημερίδα Los Angeles Times καταλαμβάνει η φωτογραφία ενός Κυπρίου πατέρα με το μωρό του που διαμαρτύρεται για την κατάσταση στην Κύπρου. Στην φωτογραφία η οποία κάνει και τον γύρο των social media ο πατέρας κρατάει γτο βρέφος του στην αγκαλιά, με το άλλο χέρι κρατά ένα πλακάτ που γράφει «Κάτω τα χέρια από την Κύπρο» και ακριβώς πίσω του είναι το καροτσάκι του μωρού. Η εικόνα αποτυπώθηκε από τον Πέτρο Καρατζιά και έκανε τον γύρο του κόσμου. Η εφημερίδα Los Angeles Times, την επέλεξε μάλιστα ως μια από τις κορυφαίες φωτογραφίες της εβδομάδας, αποτυπώνοντας μοναδικά τα δραματικά τεκταινόμενα στην Κύπρο.


Τα πατριωτικά όχι της Κυπριακής βουλής που στόχο είχαν να σώσουν τους Κύπριους τραπεζίτες γίνανε περήφανα ευρωπαϊκά ναι αφού εξασφάλισαν τη σωτηρία των Κύπριων τραπεζιτών…



"Πολιτικοί" και… "πολιτικάντηδες"…



Του καθηγητή Γιώργου Πιπερόπουλου  

Θα ζητήσω, προκαταβολικά, συγνώμη από τους φίλους αναγνώστες για το μακροσκελές σημερινό μου άρθρο εδώ στο αγαπημένο σας blog επικαλούμενος τα τρέχοντα γεγονότα.
Αφορμή μου έδωσε η τελική απόφαση του ελληνικού κοινού και της κριτικής επιτροπής που επέλεξαν, ανάμεσα σε 4 υποψηφιότητες, τον Αγάθωνα Ιακωβίδη και το συγκρότημα Koza Mostra οι οποίοι με το τραγούδι τους «Alcohol is free», θα εκπροσωπήσουν την Ελλάδα στο φετινό διαγωνισμό της Eurovision που θα γίνει από τις 14 έως τις 18 Μαΐου στο Malmo της Σουηδίας.

Αφορμή ΔΕΝ στάθηκε ο τίτλος που αφορά στο αλκοόλ και θυμίζει εκείνο το γλαφυρό και εύστοχα περιγραφικό κάποιων γνωστών μας καταστάσεων και προσώπων «πες μας τι πίνεις και σε μας δεν δίνεις…»

Αφορμή στάθηκε, χωρίς να αδικώ τα παιδιά του μουσικού συγκροτήματος Koza Mostra, το πρώτο όνομα του κ Ιακωβίδη το οποίο σε μια πτωχευμένη ελληνική οικονομία που ‘βολοδέρνει’ με τραγικά διαπιστωμένη την βαθιά κοινωνική και ανθρωπιστική κρίση παραπέμπει σε Ηγέτες…

Σε αυτούς που κατέχουν τους κρίσιμους θώκους εξουσίας στην Ελλάδα της τρόικα, θα θυμίσω σήμερα τα λόγια του Αγάθωνα (όχι του κ Ιακωβίδη αλλά του τραγικού ποιητή και φιλοσόφου της Αρχαίας Αθήνας καταγόμενου από τη Μακεδονία) που συνιστούσε στους «Άρχοντες» να θυμούνται 3 πράγματα:
  • «ότι διοικούν ανθρώπους»,
  • «ότι οφείλουν να διοικούν σύμφωνα με τους νόμους» και
  • «ότι δεν θα διοικούν για… πάντα!»
Στα αγγλικά η διαφοροποίηση αφορά σε "Statesmen" και "politicians" αυτούς, δηλαδή, που επιδιώκουν κατάκτηση της Εξουσίας προσχηματικά για το «καλό» μας και ουσιαστικά με το διαχρονικό κίνητρο ότι είναι «γλυκιά η…Εξουσία!..» Τι σημαίνει κοινωνιολογικά, ψυχολογικά, πολιτικά ο όρος "εξουσία" και γιατί έχει τόσους πολλούς…"εραστές;"

Εξουσία σημαίνει ισχύ, ικανότητα αυτού που την έχει και την ασκεί να απαιτεί και να πετυχαίνει υπακοή, πειθαρχία, συμμόρφωση στα προστάγματά του και στην εκπλήρωση στόχων που αυτός θέτει ακόμη και όταν η εκπλήρωσή τους απολήγει σε νέα διαμόρφωση της ζωής, αλλαγή των πεποιθήσεων, υπέρβαση και των συμφερόντων αυτών που εξουσιάζει.

Ο Max Weber, ο μεγάλος Γερμανός κοινωνιολόγος θεώρησε την εξουσία, την δύναμη ή ισχύ, ως ”…την εκμετάλλευση της ευκαιρίας από ένα ή περισσότερα άτομα για την επιβολή της δικιάς τους βούλησης σε κοινά θέματα, άσχετα με την αντίσταση που προβάλλουν άλλα πρόσωπα που δραστηριοποιούνται στον ίδιο χώρο…”

Και ο Robert McIver, ο Αμερικανός κοινωνιολόγος είχε δηλώσει ότι “οι κάτοχοι εξουσίας αποκτούν το δικαίωμα να καθιερώσουν τη δικιά τους πολιτική σε κάθε φάση της ανθρώπινης δραστηριότητας, να κρίνουν πρόσωπα και καταστάσεις, να ασκήσουν διαιτητικό-ισορροπητικό ρόλο σε αντιδικίες και τελικά να επιβληθούν στους συνανθρώπους τους.”

Η εξουσία αντλείται και ασκείται με τρείς θεμελιακούς τρόπους:
  • με την εφαρμογή ωμής βίας ή με την επιβολή της ψυχολογίας του φόβου,
  • με βάση το κληρονομικό δίκαιο των ηγεμονικών καθεστώτων, και
  • με τη δημοκρατική και αβίαστη αναγνώριση από τον λαό ηγετικών χαρακτηριστικών αυτού που την κατέχει και την ασκεί.
Η απόκτηση εξουσίας με την εφαρμογή “ωμής βίας” συνεπάγεται, έστω και όχι πάντα αλλά κάποια στιγμή, την πιθανή αντίδραση αυτών που αντιτίθενται στα κάθε λογής δικτατορικά και αυταρχικά καθεστώτα.

Για τον λόγο αυτό οι διάφοροι ‘σφετεριστές’ της εξουσίας ακολουθώντας μια πάγια τακτική αποπειρώνται να εδραιώσουν την ισχύ τους και να “νομιμοποιήσουν” τη θέση τους παρέχοντας αγαθά, διευκολύνσεις και προσεκτικά οριοθετημένα “δικαιώματα-προνόμια” σε κάποια κάπως πλατιά λαϊκή ομάδα ή καθησυχάζουν κατασιγάζοντας με ψυχολογικές και επικοινωνιακές μεθόδους την άσκηση κριτικής και την εκδήλωση “αντίστασης” τις λαϊκές μάζες οδηγώντας τες στην απάθεια που είναι απόληξη θεμελιωμένη στην πρόχειρη διαπίστωση από το λαό ότι “…είναι ανήμπορος να ελέγξει τη ροή των γεγονότων…”

Στα ψευδεπίγραφα “δημοκρατικά καθεστώτα” αυτοί που κατέχουν την εξουσία φροντίζουν να αποσιωπούν συστηματικά και διαχρονικά το γεγονός δημιουργώντας την απαραίτητη ψευδαίσθηση ότι η κατοχή της εξουσίας είναι “κοινό καθήκον” και δικαίωμα και η άσκησή της γίνεται για την υλοποίηση των επιθυμιών και αποφάσεων “της πλατιάς λαϊκής μάζας”.

Επιπρόσθετα, παρά την αντικειμενικά κραυγαλέα εκμετάλλευση και άσκηση της εξουσίας με σαφώς προσωποπαγή ψυχισμό, έντεχνες ιδεολογικές διακηρύξεις και ψυχοτεχνικά πολιτικά μανιφέστα τείνουν να μειώσουν τη σημασία της πραγματικότητας καμουφλάροντας την αυταρχική φύση και δικτατορική υφή της πίσω από τα διάφανα προπετάσματα της που αφορούν στην “έλλειψης κάθε χρήσης ωμής βίας…”

Στα γνήσια δημοκρατικά καθεστώτα, άσχετα εάν πρόκειται για ένα Κόμμα ή μια ολάκερη χώρα η διαδικασία ανέλιξης σε θέση εξουσίας και το δικαίωμα άσκησής της συντελείται με αντικειμενικά κριτήρια, με αξιοκρατία και διαφάνεια και, απαλλαγμένη από κάθε μορφή του “κληρονομικού δικαίου” και κάθε απειλή για χρήση βίας, προκαθορίζει το εφήμερο της πράξης διατηρώντας ανέπαφο το δικαίωμα των εξουσιαζόμενων, της λαϊκής μάζας, για αλλαγές στις προτιμήσεις τους, για αφαίρεση της εξουσίας από τους αποδεικνυόμενους εμφανώς ανάξιους και την παροχή της σε αυτούς που κατορθώνουν να πείσουν ότι είναι άξιοι, ή τουλάχιστον, περισσότερο άξιοι από τους παρόντες κατόχους της.

Στην πλατωνική «πολιτεία» ο Θρασύμαχος διατείνεται κατηγορηματικά ότι “…το δίκαιο είναι ταυτόσημο με το συμφέρον του ισχυρού…” Και όμως η εξουσία που θεμελιώνεται και διαιωνίζεται με τη χρήση ή την απειλή της χρήσης κάποιας μορφής βίας είναι, κατά κανόνα, καταδικασμένη και ο βίος της, η διαχρονική της διάρκεια είναι προκαθορισμένα εφήμερη”…Ο πανίσχυρος δεν είναι ποτέ αρκετά ισχυρός” έγραψε διαπιστώνοντας την ιστορική νομοτέλεια των γεγονότων ό Jean Jaques Rousseau.

Όποια και αν συμβεί να είναι η πηγή της εξουσίας ,η εστία από την οποία αυτή αναβλύζει και όποιες και αν είναι οι διαδικασίες απόκτησής της αμείωτο πάντοτε παραμένει και το ενδιαφέρον για τους τρόπους χρήσης τους τρόπους άσκησης της εξουσίας από τον κάτοχό της.

Έτσι ο αυταρχικός ηγέτης είναι εκείνος που θεωρεί τον εαυτό του ως το μόνο άξιο να κρίνει τη σημασία, την ορθότητα και την αξία των αναγκών, επιδιώξεων και φιλοδοξιών αυτών που κυβερνά ή εξουσιάζει και κατά συνέπεια ασκεί την εξουσία με αποκλειστικά κύριο γνώμονα τις δικές του θέσεις, τις προσωπικές του πεποιθήσεις.

Ο δημοκρατικός ηγέτης καθώς αντιλαμβάνεται το εφήμερο της θέσης του και το απαραβίαστο δικαίωμα αυτών που με τη δική τους συναίνεση και επιλογή “εξουσιάζει” να τον αντικαταστήσουν πασχίζει να εντοπίσει τον κοινό παρονομαστή των πολυποίκιλων και συχνά αντικρουόμενων επιθυμιών και επιδιώξεών τους και να ασκήσει εξουσία με γνώμονα “το κοινό όφελος” ελπίζοντας ότι στην επόμενη “ημέρα κρίσης” (στις επόμενες εκλογές) αυτό θα αναγνωρισθεί και έτσι θα διασφαλισθεί η επανεκλογή του.

Βέβαια η ειδοποιός διαφορά ανάμεσα σε "πολιτικάντηδες" και "πολιτικούς" είναι ότι οι ‘πολιτικάντηδες’ σκέφτονται την επόμενη εκλογική αναμέτρηση ενώ οι ‘πολιτικοί’ την επόμενη γενιά!.

Υπάρχουν παραδείγματα στην ιστορία κάθε Λαού που απαιτούν τη μετουσίωση ενός “δημοκρατικού” ηγέτη σε “αυταρχικό” για να επιτευχθούν κοινοί στόχοι ή να αποσοβηθούν κρίσιμες για την επιβίωση του Λαού ή του κοινωνικού συστήματος καταστάσεις.

Υπάρχουν επίσης παραδείγματα “αυταρχικών” ηγετών που, με προκάλυψη την επιφανειακή δημοκρατικότητά τους, πετυχαίνουν να συνεχίσουν πέρα από τα προκαθορισμένα χρονικά διαστήματα κατοχή και άσκηση εξουσίας.

Τώρα πια έχουμε: «Ειρήνη Τραπεζιτών!…»


Του Καθηγητή Γιώργου Πιπερόπουλου

Ότι τα κάθε μορφής, λογής και έντασης «ΟΧΙ» συνεπάγονται, ίσως και εξ αιτίας του ηρωισμού που εκφράζει εκστομίζοντάς τα ένα Έθνος, ένας Λαός ή και ένα άτομο, πολλές θυσίες, πόνους, βάσανα και δάκρυα ήταν η θέση μου προχτές Σάββατο 23 Μαρτίου 2013 στην εκπομπή του Γιώργου Αυτιά και της Μάγδας Τσέγκου στο ΣΚΑΙ.

Ότι τα πράγματα ήταν όχι δύσκολα αλλά ακατόρθωτα για την Κυπριακή Οικονομία αποτελούσε πραγματικότητα που μόνο ανόητοι θα τολμούσαν να αμφισβητήσουν.

Ολονύκτια διαβούλευση με συγκρούσεις, απειλές, προσθαφαιρέσεις και συναλλαγές και από σήμερα το πρωί, 25η Μαρτίου 2013, η «Τρόικα» εγκαθίσταται πλέον με την αρμόζουσα εξουσία ως «Σιωπηρή Κυβέρνηση» στο πολύπαθο νησί της Κύπρου!…

Με σεβασμό στην Ιστορία, χρονιάρα μέρα σήμερα 25η Μαρτίου 2013, ξεκινώ από την “Ρωμαϊκή Ειρήνη» (Pax Romana) που αφορούσε την περίοδο ανάμεσα στο 27 πX. με δημιουργό της τον Καίσαρα Αύγουστο και το 180 μΧ που τερματίστηκε με τον θάνατο του Καίσαρα Μάρκου Αυρήλιου (ο οποίος ξόδεψε τα τελευταία 10 χρόνια της ζωής και ηγεμονίας του πολεμώντας διάφορα Γερμανικά φύλα). Ήταν περίοδος ειρήνης χωρίς πολεμικές συγκρούσεις ή επαναστάσεις των λαών που εξουσίαζε η Ρώμη…

Η «Βρετανική Ειρήνη» (Pax Britanica) ξεκίνησε το 1815 με το Βατερλό του Ναπολέοντα και έφτασε μέχρι το 1914 την αρχή του Α΄ Παγκοσμίου Πολέμου. Στα εκατό περίπου χρόνια της διάρκειάς της κανείς δεν αμφισβήτησε την Ηγεμονία της Μεγάλης Βρετανίας η οποία δημιούργησε την μεγαλύτερη Αυτοκρατορία στην ιστορία της ανθρωπότητας.

Η «Γερμανική Ειρήνη» (Pax Germanica) ξεκίνησε με την γέννηση του Γερμανικού Κράτους από τον Otto von Bismarck το 1871 και συνέπεσε με την Παγκόσμια Ηγεμονία της Μεγάλης Βρετανίας. Το μεγαλεπήβολο εθνικό σύστημα του Bismarck ήταν η διατήρηση συμμαχιών στην Ευρωπαϊκή Ήπειρο χωρίς αντιπαράθεση με την Αγγλία (κάτι που έγινε με τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο).

Υποθέτω ότι από τη στιγμή που εγκαταστάθηκε ο θεσμός της «Τρόικας» στην Ιρλανδία, την Ελλάδα, την Πορτογαλία και τώρα την Κύπρο «έπεσαν οι μάσκες» του Διεθνούς Τραπεζικού Συστήματος και ήρθε πια η ώρα να γίνει επισήμως γνωστή η νέα μορφή «Παγκόσμιας «Ειρήνης» που έχει τον τίτλο: «ΕΙΡΗΝΗ ΤΡΑΠΕΖΙΤΩΝ» και εκτελεστικό της όργανο την… «Τρόικα»
Με γεια μας!…

Λογοδοτεί στη Red Bull ο Φέτελ


 Λογοδοτεί στη Red Bull ο Φέτελ
 Εξηγήσεις στη Red Bull για την κίνηση να αψηφήσει τις εντολές και να προσπεράσει τον ομόσταυλό του, Μαρκ Γουέμπερ, θα κληθεί να δώσει ο Σεμπάστιαν Φέτελ.
Δεν ήθελε να πάει στην τελετή ο Αυστραλός.Θα περίμενε κανείς μετά το 1-2 στη Μαλαισία το κλίμα να ήταν πανηγυρικό στις τάξεις της Red Bull. Αμ δε! Η κίνηση του Σεμπάστιαν Φέτελ να αγνοήσει τη σαφή εντολή που είχε να μην προσπεράσει τον ομόσταυλό του, Μαρκ Γουέμπερ, που λίγο έλειψε να προκαλέσει… σύγκρουση των δύο μονοθεσίων και να μετατρέψει σε φιάσκο για αμφότερους το Grand Prix της Μαλαισίας, έκανε άνω-κάτω την ομάδα.
Πέρα από τη χειρονομία του Αυστραλού στον γερμανό παγκόσμιο πρωταθλητή και τα παγωμένα τους βλέμματα μπροστά στις κάμερες μετά το τέλος του αγώνα, ο πρώτος φέρεται να μην ήθελε να ανέβει στο πόντιουμ, αλλά τελικά πείστηκε από τους ανθρώπους της ομάδας. Σύμφωνα με δημοσιεύματα, το αφεντικό της Red Bull, Κρίστιαν Χόρνερ, είχε συνάντηση με τους δύο πιλότους της ομάδας το βράδυ της Κυριακής, αλλά το θέμα δεν θα κλείσει εκεί. Ο Φέτελ θα κληθεί να δώσει εξηγήσεις για τη συμπεριφορά του, καθώς η συγγνώμη του δεν αρκεί.
Ερωτηθείς αν τίθεται θέμα επιβολής κάποιας μορφής τιμωρίας στον Φέτελ, ο Χόρνερ απάντησε: «Είναι ένα ζήτημα που θα το συζητήσουμε πίσω από κλειστές πόρτες. Έχουμε ήδη μιλήσει μαζί του και αφού ηρεμήσουμε μετά τη συναισθηματική φόρτιση, θα ξαναμιλήσουμε πριν τον επόμενο αγώνα».
Όσο για το αν θεωρεί πως μετά το τελευταίο επεισόδιο στη σχέση τους, το γυαλί έχει ραγίσει, είπε: «Ας είμαστε ειλικρινείς. Μετά το ατύχημα που είχαν το 2010 στην Κωνσταντινούπολη, δεν υπήρχε πολύ μεγάλη εμπιστοσύνη ανάμεσά τους. Όμως υπάρχει πραγματικός σεβασμός. Είναι πιλότοι και πιέζουν στα όρια. Έτσι είναι το DNA τους. Γι’ αυτό υπογράψαμε μαζί τους και γι’ αυτό έχουν αποδώσει τόσο καλά σαν ζευγάρι την τελευταία πενταετία».
Πηγή: Sport-fm.gr