ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Παρασκευή 17 Μαΐου 2013

Κατέθεσε προσφυγή ο Κατίδης


Όπως και ο Μαυρουδής Μπουγαΐδης, έτσι και ο Γιώργος Κατίδης κατέθεσε προσφυγή και ζητά να του καταβληθούν 45.000 ευρώ και παράλληλα να μείνει ελεύθερος!
Αυτό σημαίνει ότι ο 19χρονος άσος θέτει εαυτόν εκτός ΑΕΚ και αναζητά τον επόμενο σταθμό της καριέρας του. Τον Γιώργο Κατίδη εκπροσωπεί επίσης ο Θεόφιλος Καρασσαβίδης.Υπενθυμίζεται ότι ο νεαρός μεσοεπιθετικός είχε τεθεί προσωρινά εκτός ομάδας μετά τον ναζιστικό χαιρετισμό του μετά το γκολ που σημείωσε στην αναμέτρηση με την Βέροια.

Παράλυτος ο 11χρονος που μαχαίρωσε ο Ολλανδός ανιματέρ


987654 300x168 Παράλυτος ο 11χρονος που μαχαίρωσε ο Ολλανδός ανιματέρO 11χρόνος που έπεσε θύμα άγριας επίθεσης με μαχαίρι από Ολλανδό υπάλληλο ξενοδοχείου στην Κρήτη θα μένει παράλυτο.
Τελικά οι δολοφονικές μαχαιριές που δέχθηκε από τον 20χρόνο δράστη έπληξαν το νωτιαίο μυελό του 11χρονου με αποτέλεσμα να προκληθεί κινητική αναπηρία.
Ο 11χρόνος Ρώσος νοσηλεύεται στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του νοσοκομείου Αγλαΐα Κυριακού.
Τραγική φιγούρα η μητέρα του που βρίσκεται συνεχώς στο πλευρό του.

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΟΜΑΔΑ BLOG ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Πες μου τι εσώρουχο φοράς να σου πω ποια είσαι...


Πες μου τι εσώρουχο φοράς να σου πω ποια είσαι...
Την προσωπικότητα της γυναίκας στον ερωτικό τομέα φαίνεται ότι δείχνει το χρώμα των εσωρούχων που επιλέγει.Αυτό τουλάχιστον υποστηρίζει η έρευνα της ψυχολόγου Ντόνα Ντάουσον...
Σύμφωνα με τη δημοσκόπηση, το 72 των γυναικών προτιμά τα εσώρουχα που βρίσκονται στην τονική παλέτα των χρωμάτων του δέρματος, ενώ αποφεύγουν το λευκό, το κλασικό μαύρο αλλά και τις περίεργες και πολύχρωμες τιράντες.
Το βρετανικό κατάστημα εσωρούχων “Debenhams” αναφέρει ότι οι πωλήσεις στα εσώρουχα στο χρώμα του δέρματος έχουν αυξηθεί πολύ, καθώς μόνος για το έτος 2010 παρουσιάζουν θεαματική αύξηση που φτάνει το 38%.
Γιατί λοιπόν οι γυναίκες ξαφνικά άρχισαν να αγοράζουν εσώρουχα στο χρώμα του δέρματος εγκατλείποντας το δημοφιλές μαύρο το οποίο σύμφωνα με μετρήσεις, προτιμούς οι άνδρες; Μάλλον οι γυναίκες επηρεάζονται από τις διάσημες ηθοποιούς και μοντέλα.
Η ειδικός Ντόνα Ντάουσον βάσει των αποτελεσμάτων, δημιούργησε μια λίστα με το τι υποδηλώνει το χρώμα του εσωρούχου της γυναίκας, ώστε την επόμενη φορά οι ενδιαφερόμενες να είναι πιο προσεκτικές στην επιλογή των εσωρούχων τους, και τι “μήνυμα” θέλουν να περάσουν.
Κόκκινα εσώρουχα:
Δηλώνουν φλογερή προσωπικότητα, δυναμική και ενεργητική γυναίκα, που δεν διστάσει να δηλώσει τι ακριβώς ζητάει. Η ροπή προς το μελόδραμα και την υπερβολή είναι επίσης στοιχείο της γοητείας της γυναίκας που προτιμά κόκκινα εσώρουχα.
Σε τόνους του δέρματος:
Υποδηλώνει γυναίκα καλόβολη και ισορροπημένη, ένα χαρακτήρα προσγειωμένο.
Μαύρα εσώρουχα:
Το μαύρο δείχνει μια προσωπικότητα ισχυρή όμως ταυτόχρονα και αποπνικτική! Αυτή η γυναίκα έχει λεπτή γοητεία και είναι πολύ παθιασμένη.
Ροζ εσώρουχα:
Υποδηλώνουν προσωπικότητα ρομαντική, ευγενική που επιζητεί τη στοργή. Είναι θηλυκή, ευαίσθητη και δεν θα πάρει ποτέ τον έλεγχο στα χέρια της, περιμένοντας από τον άνδρα πρωτοβουλίες
Χωρίς εσώρουχα:
Η γυναίκα που προτιμά να μη φορά εσώρουχα έχει πολλή αυτοπεποίθηση στο σεξ και έχει ανοιχτό χαρακτήρα
Λευκά εσώρουχα:
Δείχνουν μια γυναίκα που είναι αθώα, αλλά ανοιχτή σε νέες προκλήσεις. Μια γυναίκα που προτιμά τα λευκά εσώρουχα συνήθως είναι πρόθυμη “μαθήτρια” στο σεξουαλική
Χρωματιστά εσώρουχα (πορτοκαλί, κίτρινο):
Το έντονο χρώμα δημιουργεί συναισθήματα ενθουσιασμού και ζωντάνιας, ενώ παράλληλα ανεβαίνουν ο παλμός της καρδιάς, η πίεση του αίματος και ο ρυθμός της αναπνοής. Η προτίμηση σε αυτά τα εσώρουχα δείχνει γυναίκα με τάση να προκαλεί.


Παράσταση «Νεφέλες» του Αριστοφάνη από θεατρική ομάδα του λυκείου Λιτοχώρου



ΟΙ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΕ ΣΤΟ 2ο ΔΙΕΘΝΕΣ ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΑΡΧΑΙΟΥ ΔΡΑΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΜΕΣΣΗΝΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ΔΙΟΥ
Ως η καλύτερη θεατρική παράσταση που πέρασε από το 2ο διεθνές μαθητικό φεστιβάλ αρχαίου δράματος στην Αρχαία Μεσσήνη, χαρακτηρίστηκε η κωμωδία «Νεφέλες» του Αριστοφάνη, που παρουσίασε θεατρική ομάδα του λυκείου Λιτοχώρου.

Η ίδια παράσταση ανέβηκε και στο αρχαίο θέατρο του Δίου ενώ υπάρχουν σκέψεις και για ανέβασμα αυτής της κωμωδίας σε κάποια από τις καλοκαιρινές πολιτιστικές εκδηλώσεις που γίνονται στον δήμο Δίου-Ολύμπου.

ΟΙ ΝΕΦΕΛΕΣ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΦΑΝΗ

Πρόκειται για μια αρχαία κωμωδία η οποία όμως σε μια εποχή όπως η σημερινή, είναι σαν να καταγράφει στιγμές από την Ελλάδα της κρίσης. Είναι μια κωμωδία που στις δύο, μέχρι στιγμής, παρουσίες της σκόρπισε πάρα πολλά χαμόγελα και έδωσε ποικίλα μηνύματα στους θεατές.

Η θεατρική παράσταση «Νεφέλες» του Αριστοφάνη, διδάχθηκε στο λύκειο Λιτοχώρου στα πλαίσια μιας ερευνητικής εργασίας, στη συνέχεια όμως εντάχθηκε στο πολιτιστικό πρόγραμμα. Διδάχθηκε όλη τη χρονιά και αρχικά ανέβηκε στο αρχαίο θέατρο της Μεσσήνης και ακολούθως στο αρχαίο θέατρο του Δίου, όπου και την παρακολούθησαν μαθητές και μαθήτριες του σχολείου καθώς και εκπαιδευτικοί.

Στο 2ο διεθνές μαθητικό φεστιβάλ αρχαίου δράματος που έγινε στην Αρχαία Μεσσήνη, το οποίο κράτησε τέσσερις μέρες, συμμετείχαν 10 θεατρικά σχήματα από διάφορα σχολεία της χώρας, συμμετείχε όμως και ένα νεανικό σχήμα από Αγγλία (Academy of London, ακαδημία θεάτρου). Θεατές αυτού του φεστιβάλ, πέρα από τους συμμετέχοντες στα θεατρικά σχήματα, ήταν και μαθήτριες - μαθητές σχολείων της Πελοποννήσου.

ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ

Σύμφωνα με ενημερωτικό έντυπο που ετοίμασε το λύκειο Λιτοχώρου, το οποίο και διανεμήθηκε, οι Νεφέλες του Αριστοφάνη είναι μια κωμωδία με πολλαπλά μηνύματα.

«Σ’ έναν κόσμο που συνεχώς αλλάζει, ο αριστοφανικός λόγος αποτυπώνει την ανάγκη, ως έθνος, να αποκτήσουμε τη γέφυρα ανάμεσα στον νεωτερισμό και την παράδοση, συμφιλιώνοντας το παλιό με το καινούργιο.

Η παιδεία βαθαίνοντας τη σκέψη μας στην αλήθεια, τη δικαιοσύνη και την αρετή, μας δίνει το μέτρο για να βαδίσουμε με σταθερά βήματα δημιουργώντας νέα οράματα και προοπτικές.

Τελικά, με έναν εντυπωσιακό τρόπο και τόσους αιώνες μετά, ο Αριστοφάνης αναδεικνύει και πάλι τα ίδια προβλήματα, αλλά τούτη τη φορά δυστυχώς χωρίς να καταδικάζει άδικα κανέναν. Ας ελπίσουμε τουλάχιστον ότι θα μας ανυψώσει έστω και για λίγο πνευματικά και ηθικά», αναφέρει χαρακτηριστικά, μεταξύ άλλων, το ενημερωτικό έντυπο του λυκείου Λιτοχώρου.

ΔΥΟ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ

Ο Στρεψιάδης, ένας απαίδευτος αγρότης, πνιγμένος στα χρέη εξαιτίας της σπάταλης ζωής του γιου του, αποφασίζει να φοιτήσει στη σχολή του Σωκράτη για να μυηθεί στη μαιευτική του μέθοδο και να μπορέσει να αντιμετωπίσει τους δανειστές του στα δικαστήρια. Αποδεικνύεται όμως …ανεπίδεκτος μαθήσεως, και στη θέση του στέλνει το γιο του, μια απόφαση που θα στραφεί εναντίον του.

Ο Αριστοφάνης στις «Νεφέλες» σατιρίζει τη χωρίς ηθικούς φραγμούς διδασκαλία των σοφιστών και του Σωκράτη, που τον θεωρεί υπεύθυνο για τη διαφθορά των νέων της εποχής του. Παράλληλα όμως χτυπά την ευπιστία των σύγχρονών του και την προθυμία τους να ακολουθήσουν το παράδειγμά τους.

Ως κωμικός ποιητής, χωρίς να φιλοσοφεί και να εμβαθύνει, καταδικάζει άδικα τον Σωκράτη προσπαθώντας να αναδείξει τα προβλήματα της εποχής του και να βοηθήσει τους συμπολίτες του να ανυψωθούν πνευματικά και ηθικά και να απαλλαγούν από τους επιτήδειους που προωθούν την αθεΐα, την απειθαρχία, τον ατομικισμό και την περιφρόνηση στην παράδοση.

ΔΙΑΝΟΜΗ ΡΟΛΩΝ

Στρεψιάδης: Κυρίτση Ουρανία

Σωκράτης: Φουρκιώτης Αθανάσιος

Φειδιππίδης: Μαρνέλας Κωνσταντίνος

Άδικος Λόγος: Μαυρουδή Λυδία

Δίκαιος Λόγος: Νικοπούλου Ελένη

Υπηρέτης: Σκρέτας Κωνσταντίνος

Μαθητής 1: Κουντουριώτη Αντιγόνη

Μαθητής 2: Κάκαλος Νικόλαος

Μαθήτρια 2013: Καραηλιά Βασιλική

Πασίας: Βασίλας Δημήτριος

Χορός: Γκούντα Ευαγγελία, Βασίλας Δημήτριος, Κάκαλος Νικόλαος, Κουλιάνου Αναστασία, Κουντουριώτη Αντιγόνη, Μανουσιάκη Αθηνά, Μαρνέλας Κωνσταντίνος, Μαυρουδή Λυδία, Νίκα Μαρία, Νικοπούλου Ελένη, Σκρέτας Κωνσταντίνος, Τζέτζι Ειρήνη, Βάρκα Μυρσίνη, Καντζιούρης Αλέξανδρος και Πουρλιώτη Μαρία.

Σκηνοθεσία: Παπαϊωάννου Γεώργιος. Βοήθησαν οι μαθητές: Κυρίτση Ουρανία, Μαυρουδή Λυδία, Μαρνέλας Κωνσταντίνος και Νικοπούλου Ελένη.

Διδασκαλία αρχαίου δράματος – μελοποίηση χορικών: Παπαϊωάννου Γεώργιος.

Ερμηνευτική προσέγγιση του κειμένου: Καρατζίδου Παναγιώτα.

Διδασκαλία χορικών – τραγούδι: Αμπάδου Μελιτινή.

Μουσική επιμέλεια: Σάλτας Ιωάννης, Κυρίτσης Ελευθέριος.

Σκηνικά: Αγγέλης Αθανάσιος, Δημητρίου Γεώργιος, Μαυρουδής Μάριος.

Ενδυματολογία: Καραηλιά Βασιλική, Τζέτζι Ειρήνη.

Χορογραφία: Μανώλη Θωμαή, Κουντουριώτη Αντιγόνη.

Παράσταση διαμαρτυρίας Συντονιστικής Επιτροπής Ανέργων & Εργαζομένων στα 5μηνα στον ΟΑΕΔ

5ο ΓΕΛ Kατερίνης και Εκκλησιάζουσες



Οι Εκκλησιάζουσες, ένα από τα ύστερα έργα του Αριστοφάνη, αποτέλεσε τον πυρήνα του πολιτιστικού προγράμματος "Οι μαθητές στο κοίλον: Εκκλησιάζουσες", του 5ου ΓΕΛ, το οποίο έθεσε ως στόχο την εξοικείωση των μαθητών με την αρχαία ελληνική κωμωδία με το βιωματικότερο τρόπο: το ανέβασμα μιας παράστασης.


en-olympo.blogspot.gr

Άποψη του Κων/νου Προδρόμου Μέλος Συντονιστικής επιτροπής ΑΝΕΞ. ΕΛΛ. Πιερίας για τις πανελλαδικές εξετάσεις



 
   Με αφορμή τη σχετική κατάσταση που δημιουργήθηκε με την εισαγωγή στα πανεπιστήμια και τις σχολές των νέων επισημαίνω τα παρακάτω.
   Κυβερνήτες, εξαφανισμένοι αρμόδιοι πολιτειακοί παράγοντες, υποβολιμαία παπαγαλάκια της προπαγάνδας της δομασίφρονης εξουσίας, Γραμματείς και Φαρισαίοι υποκριτές μην προσπαθείτε να κρυφτείτε από προσωπεία ευαισθησίας και συμπόνιας στα Θύματά σας.
   Το περιβόητο, χιλιομπαλωμένο, απεχθές, επαχθές, αντιπαιδαγωγικό, εξουθενωτικό και εξοντωτικό σύστημα πρόσβασης στη γνώση, την ειδίκευση, την επαγγελματική κατάρτιση είναι αποδεδειγμένα αποτυχημένο, δημιουργεί την αποστροφή των ενδιαφερομένων, πρέπει να καταργηθεί άμεσα΄ κλειστοί  χώροι στην απαραίτητη σπουδή των ανθρώπων δεν πρέπει να υφίστανται στη δημοκρατία. Εκόντες, άκοντες οι υποψήφιοι οδηγούνται στη λαιμητόμο των φρικτών εξετάσεων ως πρόβατα επί σφαγήν΄ θέματα πάντοτε μπαίνουν εξεζητημένα, εκτός ύλης, διφορούμενα, απαιτητά σε απομνημόνευση και αποστήθιση λες και απευθύνονται σε μηχανές, σε κομπιούτερς, επίσης υπάρχει ένα περιορισμένο κύκλωμα βαθμολόγησης που δεν επιδέχεται πρόσβαση, επανεξέταση λες και είναι η απόλυτη θεία κρίση. Όλα τα παραπάνω συν τον περιορισμένο αριθμό εισακτέων καθιστούν την προσπάθεια των νέων εξαντλητική, κοστοβόρα και πολλές φορές αβέβαιη, σε ορισμένες σχολές τα όρια εισδοχής  ξεπερνούν και αυτά της συμμετοχής σε Ολυμπιακούς αγώνες. Π.Χ στην Ιατροφαρμακευτική  με άριστα το 20  η βάση εισαγωγής είναι 18,5 !
   Αφήστε τις φλύκταινες και τα φληναφήματα ανίκανοι της κυβέρνησης και μην υποβαθμίζετε την παιδεία ρίχνοντας το μπαλάκι στους εξουθενωμένους και απαξιωμένους καθηγητές, σε όλο το προσωπικό της εκπαίδευσης. Το πεδίο της εισόδου στα πανεπιστήμια είναι αναχρονιστικό, ο τομέας της μόρφωσης και της γνώσεις χρειάζεται αναδόμηση, αλλαγή. Αυτό είναι το ζητούμενο από την κοινωνία. Εσείς ταλανίζετε τα παιδιά και τις οικογένειές τους, χωρίς μάλιστα να εξασφαλίζετε την επαγγελματική κατοχύρωση και μελλοντική τους πορεία, όχι οι εκπαιδευτικοί. Είστε οι υπεύθυνοι με επίγνωση αυτής της απαράδεκτης κατάστασης.
   Ως ανεξάρτητος πολίτης προτείνω την κατάργηση  του ξεπερασμένου – ψυχοφθόρου και άδικου συστήματος και την ελεύθερη είσοδο ως συνέχεια του λυκείου,  όπου θα γίνεται η βασική  εκπαίδευση – μόρφωση του καθενός δωρεάν. Στη συνέχεια ο κάθε ενδιαφερόμενος  με προσωπικό κόστος ηθικό και οικονομικό θα αποκτήσει τις γνώσεις του επαγγέλματός  του΄ θα έχει τη στήριξη του κράτους, όταν έχει ανάγκη χρηματική την οποία όμως θα αποπληρώσει άτοκα με την έναρξη της δουλειάς του. Το κράτος οφείλει να του εξασφαλίσει τους χώρους και τις υποδομές  για επιστημονική – τεχνική κατάρτιση, δηλαδή τις προϋποθέσεις απρόσκοπτης απόκτησης των απαραίτητων προσόντων του. Έτσι αποφεύγεται ο σκόπελος και η δαπανηρή – οδυνηρή  μέγγενη  των εξετάσεων΄ η επιλογή η προσπάθεια και το κόστος του εγχειρήματος αναλαμβάνεται από τον ενδιαφερόμενο. Με λίγα λόγια, η  καλλιέργεια  (παιδεία)  πρέπει να προσφέρεται ως κοινωνικό αγαθό,  “ τζάμπα „ όπως λέγεται, μέχρι τη μέση εκπαίδευση  για τον κάθε πολίτη από ´κει μετά με προσωπικό κόστος υπό την επίβλεψη και στήριξη της πολιτείας θα πετυχαίνει αυτό που θέλει, χωρίς τους περιοριστικούς επιλεκτικούς όρους της υφιστάμενης κατάστασης . Έτσι θα αντιμετωπιστεί αποτελεσματικά η τραγωδία των σφαγιαστικών – απάνθρωπων εξετάσεων και οι αρνητικές συνέπειές τους,    Αιδώς  Αργείοι, τύραννοι που νοιάζεστε για τους νέους !
Κατερίνη  17.05.2013
ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ ΚΩΝ/ΝΟΣ
Ανεξάρτητος Έλληνας
Μέλος Σ.Ε. Πιερίας

Πέμπτη 16 Μαΐου 2013

Η αναπληρώτρια



Πρόλογος ιστολογίου: Αυτές τις ημέρες της ζωντανής μας τραγωδίας και της επερχόμενης φρίκης, ζώντας μέσα στα πλαίσια του "κοινωνικού αυτοματισμού", της πολιτικής αμετροέπειας και απόλυτης θρασύτητας και αυθάδειας, τις ημέρες που αρχίζουμε όλοι πια να καταλαβαίνουμε πως είμαστε κινούμενοι στόχοι ενός σάπιου και ετοιμοθάνατου πολιτικού συστήματος που αποφάσισε να μας πάρει όλους στον βόθρο που θα αποτελέσει και τον τάφο του, πρέπει να γυρίσουμε το μυαλό μας στα αυτονόητα, απαιτείται να προσανατολιστούμε και να κοιτάξουμε προς την αντίθετη κατεύθυνση από εκείνη που μας δείχνει το "δάχτυλο" των "διαμορφωτών της κοινής γνώμης", να νιώσουμε ο ένας το πρόβλημα το άλλου, να δούμε τα κοινά μας χαρακτηριστικά και βιώματα και με δάκρυα στα μάτια να ενωθούμε ελπίζοντας πως μέσα από αυτά θα μπορέσουμε να δούμε την μεγάλη αλήθεια, πως θα μπορέσουμε να νιώσουμε τι πραγματικά είναι η ζωή και να απαιτήσουμε να ζήσουμε -και όχι να επιβιώσουμε- σαν άνθρωποι. Ας αρχίσουμε, λοιπόν, κοιτάζοντας μέσα στην καρδιά μας και μετά στα μάτια αυτού που συναντάμε. Να είστε σίγουροι πως θα δούμε πολλές ομοιότητες...

Γράφει η Λιλιάνα Δρίτσα
Η κοπελλίτσα στεκόταν διστακτικά στον διάδρομο όταν βγήκε από το κυλικείο του σχολείου ο κυρ-Ανέστης κουβαλώντας μια κούτα με αναψυκτικά. Την πέρασε για μαθήτρια.

- Θέλεις κάτι; τη ρώτησε.

- Το... το γραφείο των καθηγητών, ψέλλισε εκείνη. Ξέρετε πού είναι;

- Καινούργια είσαι; επέμεινε στο λάθος του αυτός. Από ποιό σχολείο;

- Καθηγήτρια είμαι, απάντησε το κορίτσι. Αναπληρώτρια...

- Ααα, στον διάδρομο, δεξιά.

- Ευχαριστώ.

- Τι διδάσκεις; την ρώτησε με περιέργεια...

Του φάνηκε τόσο μικρή...

- Μουσική, απάντησε το ίδιο δειλά μα, του φάνηκε, και με κάποια περηφάνεια...

Την ξαναείδε στο μεγάλο διάλειμμα. Ήρθε να πάρει έναν χυμό κι ένα κουλούρι.

- Τί έγινε; την ρώτησε φιλικά. Εντάξει; Σου έδωσαν πρόγραμμα;

Του φάνηκε μουδιασμένη.

- Ναι,εφτά ώρες την εβδομάδα...

- Λίγες, ε;

Η κοπελλίτσα κούνησε το κεφάλι της.

-Μου είπαν και για ένα άλλο σχολείο. Εδώ κοντά...

Του είπε τη συνοικία.

Δεν ήταν καθόλου κοντά.

- Εσύ πού μένεις;

- Προσωρινά στου Ζωγράφου,σε μια θεία μου. Όταν τακτοποιηθώ θα νοικιάσω. Είμαι από τη Θήβα, εξήγησε, αλλά στο νομό μου δεν είχε κενές θέσεις μουσικού...

Το άλλο πρωί ξανάρθε, στο μεγάλο διάλειμμα, πάλι.

- Πως τα πήγες με τα παιδιά; τη ρώτησε. Έχεις ξαναδιδάξει;

- Μόνο ιδιαίτερα. Καλά είναι τα παιδιά. Βέβαια, δυσκολεύομαι να τα κουμαντάρω ακόμα... Βλέπετε...

- Ναι, γέλασε αυτός, βλέπω, σε θεωρούν συνομίληκη...

Γέλασε κι αυτή.

Έσπασε ο πάγος. Σε κάποια στιγμή του είπε:

- Μου θυμίζετε τον πατέρα μου, κύριε Ανέστη.

Κι αυτός κολακεύτηκε...

Το κυλικείο έγινε το στέκι της. Τρεις μέρες τη βδομάδα που ερχόταν για μάθημα, όλα της τα διαλείμματα τα περνούσε εκεί-ίσως αισθανόταν ακόμα άβολα με τους άλλους καθηγητές που ήταν παλιοί στο σχολείο...

Την τρίτη βδομάδα θυμήθηκε να τη ρωτήσει πώς τα πάει στό άλλο σχολείο.

- Τελικά, τακτοποιήθηκες; Βρήκες σπίτι;

Δίστασε.

- Όχι, ακόμα.Ξέρεις, κυρ Ανέστη(είχαν περάσει στον ενικό), κι από το άλλο σχολείο μου έδωσαν πολύ λίγες ώρες. Ψάχνω να βρω κάτι φτηνό, αλλά δεν είναι τόσο εύκολο... Κοιτάω και για τίποτα ιδιαίτερα... αλλά δεν ξέρω και κόσμο στην Αθήνα...

Του φάνηκε απογοητευμένη. Όμως,στο άλλο διάλειμμα που την ξαναείδε, έλαμπε ολόκληρη!

- Θα φτιάξω χορωδία, του είπε από τον διάδρομο ακόμα, το συζήτησα και με την Λυκειάρχη. Έχω ξεχωρίσει μερικά παιδιά από κάθε τάξη, θα κάνουμε πρόβες δυο απογεύματα τη βδομάδα και θα παρουσιάσουμε πρόγραμμα στη χριστουγεννιάτικη γιορτή!

Ήταν ενθουσιασμένη. Ο κυρ Ανέστης χαμογέλασε.

- Αντε, κερνάω χυμό να το γιορτάσουμε!

Είχε προσέξει πως τις τελευταίες μέρες έπαιρνε μόνο κουλούρι...

Την άλλη βδομάδα πρόσεξε πως τα μάτια της ήταν συννεφιασμένα.

- Τί έγινε; Σε βασανίζουνε τα πιτσιρίκια;

- Δεν βρίσκω φτηνό σπίτι, κυρ-Ανέστη...Ούτε και ιδιαίτερα...

Την κοίταξε με θλίψη.
«Ποιος έχει λεφτά για μαθήματα πιάνου...», σκέφτηκε.

- Κάτι θα γίνει,μην απογοητεύεσαι...

Η κοπελλίτσα κούνησε το κεφάλι της κι έφυγε για το μάθημά της.

Τη μεθεπόμενη βδομάδα την είδε για τελευταία φορά. Όχι την συνηθισμένη ώρα του διαλείμματος.

- Τι θέλεις εδώ; τη ρώτησε γελώντας. Αποβολή έφαγες;

Χαμογέλασε βιασμένα.

- Ήρθα να σε χαιρετήσω, κυρ-Ανέστη,και να σου πληρώσω έναν χυμό που σου χρωστάω. Φεύγω για Θήβα. Παραιτήθηκα...

Ο κυρ-Ανέστης κούνησε το κεφάλι του. Στο βάθος το περίμενε.

- Δε βγαίνει, ε;

Έκατσε σε μια καρέκλα που βρήκε μπροστά της. Φαινόταν πως με κόπο κρατούσε τα δάκρυά της.

- Ούτε για τα εισιτήριά μου δε φτάνουν τα λεφτά που παίρνω κι απ’ τα δυο σχολεία μαζί, είπε με παράπονο. Με τις κρατήσεις... Πού να νοικιάσω και σπίτι...

Την κοίταξε με θλίψη. Θυμήθηκε με πόσο ενθουσιασμό έβγαινε από την τάξη τις προηγούμενες μέρες.
«Κυρ-Ανέστη, τα κατάφερα», του’ λεγε, «να δεις τι ήσυχα που κάθονται τώρα! Θα τους μάθω ν’ αγαπάνε την καλή μουσική!»
Σηκώθηκε κι άρχισε να ψάχνει την τσάντα της.
Ο κυρ-Ανέστης τη σταμάτησε.

- Ήταν κέρασμα, της είπε. Για τη γνωριμία μας. Να με θυμάσαι...

Του έδωσε το χέρι.

- Σ’ ευχαριστώ, του είπε, αν σε φέρει ο δρόμος προς Θήβα...

Εκείνη τη στιγμή χτύπησε το κουδούνι και τα παιδιά ξεχύθηκαν στο διάδρομο. Καμιά δεκαριά την κυκλώσανε.

- Είναι αλήθεια, κυρία, ότι φεύγετε;

- Ναι, παιδιά, κατάφερε να πει, έτοιμη να κλάψει, φεύγω...

- Γιατί, καλέ κυρία, γιατί φεύγετε;

- Κι η χορωδία μας; ακούστηκε μια φωνή ανάμεσα στις άλλες. Δε θα’χουμε πια χορωδία, κυρία;

Κάτι τους απάντησε αλλά ο κυρ-Ανέστης δεν μπόρεσε ν’ακούσει. Μια μεγάλη παρέα παιδιών είχε βγει στο διάδρομο και τραγουδούσε στη διαπασών ένα σκυλάδικο...

Η Λιλιάνα Δρίτσα είναι συγγραφέας, μέλος της Εταιρίας Ελλήνων Λογοτεχνών

Οι σέξι πόζες της Αλίκης Βουγιουκλάκη


Η Αλίκη Βουγιουκλάκη έχει μείνει ανεξήτηλη στη μνήμη όλων των Ελλήνων καθώς ήταν από τις καλύτερες ηθοποιούς που πέρασαν από τον παλιό ελληνικό κινηματογράφο αλλά και από τις πιο επιτυχημένες. 
Εξάλλου δεν είναι τυχαίος και ο τίτλος της «Εθνικής σταρ».
Στο ενεργητικό της είχε πολλές ταινίες και θεατρικές παραστάσεις μέσα από τις οποίες δεν δίστασε κάποιες φορές να δείξει το καλλίγραμμο κορμί της...

Κρανίου τόπος και «Χρυσή Αυγή»



Γράφει ο Παναγιώτης Αποστόλου 

Τα τρία τελευταία χρόνια των μνημονίων και των δανειακών συμβάσεων, καταργήθηκε το κοινωνικό κράτος, το κράτος πρόνοιας και το εργατικό δίκαιο, παραβιάστηκε κατάφορα το Σύνταγμα, διαλύθηκε η εναπομείνασα πρωτογενής παραγωγή και η μικρομεσαία επιχειρηματικότητα, ισοπεδώθηκε ο κοινωνικός ιστός της πατρίδας μας, η ραχοκοκαλιά της κοινωνίας μας που είναι η μεσαία αστική τάξη. 
Ο λαός μας ζει πλέον, στην απόλυτη εξαθλίωση, χωρίς το κράτος να μπορεί να εγγυηθεί την ασφάλεια της ζωής του, η οποία είναι έρμαιο των κακοποιών στοιχείων λόγω της αθρόας λαθρομετανάστευσης. 
Αυτή η βίαιη προσαρμογή της ζωής μας στην πολιτική των μνημονίων εξαθλίωσε τις Ελληνικές οικογένειες και χιλιάδες συμπολίτες μας έβαλαν τέλος στη ζωή τους, μη αντέχοντας την εξαθλίωση. Αυτές οι πολιτικές αύξησαν επικίνδυνα την υπογεννητικότητα, που μαζί με την αθρόα μετανάστευση συνελλήνων σε άλλες χώρες, φαντάζουν ως ο υπ΄ αριθμόν ένας κίνδυνος του Έθνους μας. 
Οι ίδιες πολιτικές, παραχώρησαν τα κυριαρχικά μας δικαιώματα στους τροϊκανούς και διέλυσαν την Άμυνα της χώρας είτε μέσω της περικοπής κατά 50% των αποδοχών των αξιωματικών μας, είτε μέσω των λουκέτων πολλών στρατοπέδων, αλλά και της κατάργησης Σωμάτων Στρατού. 

Έτσι, αυτό το χρεοκοπημένο πολιτικό σύστημα της μεταπολίτευσης, που υπηρετήθηκε από πολιτικούς διεφθαρμένους, τιμητές της ανομίας, φαύλους, δοσίλογους, κλέφτες και σε πολλές περιπτώσεις προδότες των Ιερών και Οσίων του λαού μας, εξακολουθεί να βιάζει τον λαό μας με αποτέλεσμα να δημιουργεί Γενοκτονία του Έθνους των Ελλήνων. 
Ήδη, τη στιγμή που ο λαός μας αιμορραγεί, ο Στουρνάρας ανακοινώνει πως δεν θα μειωθεί ο φόρος στο πετρέλαιο θέρμανσης, αλλά ούτε ο ΦΠΑ εστίασης, παρ΄ότι είχε δεσμευτεί για άρση των παραπάνω φορομπηχτικών μέτρων. Ταυτόχρονα, προαλείφονται νέες μειώσεις των κυρίων συντάξεων αλλά και των επικουρικών. 

Σήμερα, λοιπόν, αυτή η συγκυβέρνηση της υποταγής και της εξαθλίωσης του ελληνικού λαού, αλλά και πολλά από τα κόμματα της αντιπολιτεύσεως, συνεπικουρούμενα από τους «άθλιους» λαθρολάγνους Δημάρχους Αθηνών και Θεσσαλονίκης, στρουθοκαμηλίζοντας, παρουσιάζουν ως το μεγαλύτερο κίνδυνο της χώρας τον αυξανόμενο ρατσισμό των Ελλήνων έναντι των λαθρομεταναστών. Για τον λόγο αυτό έχουν κατά νου να θεσπίσουν νόμο, που τον ονομάζουν "αντιρατσιστικό νομοσχέδιο", προκειμένου να περιορίσουν τη ραγδαία άνοδο της Χρυσής Αυγής, σύμφωνα με όλες τις δημοσκοπικές έρευνες. 
Βέβαια, δεν τους ενοχλεί δι΄ όλου, ο ρατσισμός κατά των Ελλήνων, από τη στιγμή που βιάζεται καθημερινώς η ποιότητα της ζωής τους και δεν μπορούν να κυκλοφορήσουν σε πολλές περιοχές της πατρίδας μας μετά το σούρουπο, γιατί αυτές οι περιοχές λαθροκρατούνται. Δεν τους ενοχλεί που Έλληνες καθημερινά ληστεύονται και δολοφονούνται από ξένους εγκληματίες. 

Ωστόσο, αυτό το διεφθαρμένο πολιτικό σύστημα της μεταπολιτεύσεως, επειδή έχει υποστεί απώλεια μνήμης, όρασης και ακοής, δεν μπόρεσε να εισπράξει και να αναλύσει το «σεισμικό» αποτέλεσμα των Δημοτικών εκλογών του 2010 στο Δήμο Αθηναίων, όταν ο Νίκος Μιχαλολιάκος, έλαβε ποσοστό 5,26%. 

Έτσι, στις Εθνικές εκλογές του Μαΐου 2012, η Χρυσή Αυγή κατέγραψε το απίστευτο για τους περισσότερους, ποσοστό του 6,97% έναντι του 0,29% των προηγούμενων Εθνικών εκλογών του 2009. Προφανώς, όμως, ούτε αυτό το εκλογικό αποτέλεσμα θορύβησε το πολιτικό σύστημα της πατρίδας μας ή θέλησε προφανώς να το απαξιώσει, γιατί πως αλλιώς μπορεί να εκληφθεί το γεγονός πως ο πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας, με πραξικοπηματικό τρόπο απέκλεισε την Χρυσή Αυγή από την συνάντηση στο Προεδρικό μέγαρο, της τελευταίας προσπάθειας σχηματισμού κυβέρνησης μετά την αποτυχία των διερευνητικών εντολών; 
Δεν υπέπεσε ο ανώτατος άρχων σε βαρύτατο συνταγματικό ατόπημα από τη στιγμή που ο κ. Μιχαλολιάκος εκπροσωπούσε το 6,97% του κυρίαρχου Ελληνικού λαού; 
Δεν ήταν αυτή η ενέργεια βάναυση επίθεση κατά των θεσμών που πυροδοτούσε την ομαλότητα της ζωής των πολιτών και θα έπρεπε, ο θεματοφύλακας του Συντάγματος, να είναι πιο προσεκτικός; 
Σε τέτοιους αποκλεισμούς πιστεύει «η Δημοκρατία» του κ. Παπούλια; 

Ακολουθούν οι επαναληπτικές εκλογές του Ιουνίου και η Χρυσή Αυγή συντηρεί τα ποσοστά της (6,92%). Όμως, για άλλη μια φορά, το διαβρωμένο μέχρι «τα μπούνια», πολιτικό σύστημα, θεωρεί πως θα περιθωριοποιήσει την Χρυσή Αυγή από την κοινωνία μέσω πολιτικών αποκλεισμών. 
Έτσι, αυτή τη φορά απαγορεύουν με πολιτικά τερτίπια, στη Χρυσή Αυγή να εκλέξει αντιπρόεδρο για το Προεδρείο της Βουλής και η προβλεπόμενη θέση του έβδομου αντιπροέδρου που προοριζόταν για το πέμπτο κόμμα θα παραμείνει κενή. 

Από τον Ιούνιο έχουν περάσει 11 μήνες και όλες οι δημοσκοπήσεις παρουσιάζουν το κόμμα της Χρυσής Αυγής, να καταγράφει πολύ υψηλά ποσοστά, της τάξεως του 10%-15%. Μυστικές, δε δημοσκοπήσεις, που όπως λέγεται γνωρίζουν στη ΝΔ και στο ΠΑΣΟΚ, αγγίζει το 20%. 
Η εξήγηση αυτού του πολιτικού φαινομένου είναι απόλυτα λογική και πάρα πολύ εύκολα μπορεί να κατανοηθεί. Δηλαδή, όταν το κράτος αδυνατεί ή αρνείται να επιτελέσει την κατ΄ εξοχήν βασική αποστολή του, η οποία είναι η προστασία του πολίτη (υπό την ευρεία έννοια) με την παροχή στοιχειωδών υπηρεσιών, σ΄ αυτόν, όπως η ασφάλεια, η υγεία, η περίθαλψη, η παιδεία κοκ, τότε η ίδια η Κοινωνία αναλαμβάνει την αναπλήρωση των απαραιτήτων αυτών λειτουργιών, που απαιτούνται για τη διατήρησή της. 
Επίσης, ενισχυτικό των υψηλών ποσοστών της Χρυσής Αυγής, είναι η πανθομολογούμενη κατάργηση της Δημοκρατίας από μέρους της τρικομματικής κυβέρνησης, η οποία δεν διστάζει να καταπατεί επανειλημμένα το Σύνταγμα, να προωθεί στη Βουλή θέματα υψίστης ανάγκης για την κοινωνία, συμπεριλαμβάνοντάς τα σε πράξεις νομοθετικού περιεχομένου, σε ένα και μόνο άρθρο, προκειμένου να μην διεξαχθεί διάλογος, να ακυρώνει στη Βουλή την «ώρα του Πρωθυπουργού» με την παντελή απουσία του Αντώνη Σαμαρά, να αποφασίζει επανειλημμένως πολιτικές επιστρατεύσεις κατά κοινωνικών ομάδων, καταλύοντας έτσι, την νόμιμη μορφή αγώνα των εργαζομένων, που είναι η απεργία. 

Άλλωστε, είναι ξεκάθαρο πως η τρικομματική-προδοτική κυβέρνηση είναι απέναντι από την Κοινωνία, ενώ αντίθετα η Χρυσή Αυγή είναι κοντά στην Κοινωνία. Γι΄ αυτό η Κοινωνία μας επικροτεί τη διανομή τροφίμων, αλλά και την διάθεση αίματος, μόνο σε Έλληνες. Και έχει η Χρυσή Αυγή, αυτό το δικαίωμα της επιλογής, από τη στιγμή που η Χρυσή Αυγή είναι πολιτικό κόμμα, δεν είναι ούτε ευαγές ίδρυμα, ούτε φιλανθρωπικό σωματείο. Συνεπώς, ως πολιτικό κόμμα μπορεί να δίνει όπου θέλει και το αίμα που συλλέγει από Χρυσαυγίτες, αλλά και τα τρόφιμα που προέρχονται από την κρατική επιχορήγηση του κόμματός τους.

Θεωρώ, λοιπόν, εκ των ουκ άνευ, δεδομένο πως δε θα τολμήσουν να προωθήσουν το "αντιρατσιστικό νομοσχέδιο" και θα πρυτανεύσουν πιο λογικές φωνές. 
Γιατί στην αντίθετη περίπτωση, θα έχει περιφρονηθεί η πολιτική επιλογή εκατομμυρίων Ελλήνων, οι οποίοι βεβαίως και δεν είναι ακροδεξιοί. 
Μια τέτοια απόφαση θα διχάσει το λαό μας και οι εξελίξεις θα είναι απρόβλεπτες. 
Σ΄ αυτή την περίπτωση, οι τρικομματικοί ρατσιστές των Ελλήνων, θα ψάχνουν αεροπλάνο για να σωθούν, όπως άλλωστε, έπραξε παλαιότερα ο «Εθνάρχης τους», Κωνσταντίνος Καραμανλής. 

Επικοινωνία με τον συντάκτη 

«ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ-ΤΕΡΑΣ» Η ΠΙΘΑΝΟΤΕΡΗ ΛΥΣΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ



Του Γ. ΔΕΛΑΣΤΙΚ*
Το νέο πολίτευμα της γειτονικής Βουλγαρίας θα είναι ο… «σοσιαλ-τουρκο-φασισμός»! Αυτό τουλάχιστον προκύπτει κατ’ αρχάς αφενός από τα εκλογικά αποτελέσματα της Κυριακής και αφετέρου από την άρνηση των τριών από τα τέσσερα κόμματα που μπήκαν στο κοινοβούλιο να συνεργαστούν καθ’ οιονδήποτε τρόπο με το τέταρτο, το οποίο ήρθε πρώτο σε ψήφους και σε έδρες!
Πέρα όμως από το μαύρο χιούμορ, η πιθανότερη αυτήν τη στιγμή κυβερνητική διέξοδος στη Σόφια θα συνιστά όντως ένα «πολιτικό τέρας» αν υλοποιηθεί στην πράξη. Επιπροσθέτως, οι πολιτικές εξελίξεις στη Βουλγαρίαπροσθέτουν μερικές ακόμη ψηφίδες στα πολιτικά τερατουργήματα που δημιουργεί η εφαρμοζόμενη πολιτική αντιμετώπισης των συνεπειών της οικονομικής κρίσης στην ΕΕ.
Υπενθυμίζουμε ότι η δεξιά κυβέρνηση του πρώην σωματοφύλακα και μπράβου Μπόικο Μπορίσοφυποχρεώθηκε να παραιτηθεί τον Φεβρουάριο, πέντε σχεδόν μήνες πριν λήξει η θητεία της, υπό το βάρος τεράστιων διαδηλώσεων εναντίον της που είχαν προκληθεί από τις διαρκείς αυξήσεις της τιμής του ηλεκτρικού ρεύματος, ως σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι. Στις βουλευτικές εκλογές της Κυριακής όμωςτο κόμμα του Μπορίσοφ, το οποίο φέρει το όνομα «Πολίτες για μια Ευρωπαϊκή Ανάπτυξη της Βουλγαρίας» (GERB το ακρωνύμιό του στα βουλγαρικά), ήρθε… πρώτο! Το ποσοστό του (30,5%) ήταν βεβαίως σαφώς υποδεέστερο του 40% που είχε πάρει στις εκλογές του Ιουλίου του 2009 που το οδήγησαν στην εξουσία και σαφώς κατώτερο του 43% τουλάχιστον που ήταν αναγκαίο για να του δώσει την κοινοβουλευτική αυτοδυναμία. Δεύτερο και καταϊδρωμένο ήρθε το Βουλγαρικό Σοσιαλιστικό Κόμμα με 26,6%.
Τρίτο ήρθε το κόμμα των τουρκικής καταγωγής Βουλγάρων πολιτών, γύρω από το οποίο συσπειρώνονται και άλλοι Βούλγαροι μουσουλμανικού θρησκεύματος, με ποσοστό 11,2%. Τέλος, τέταρτο και τελευταίο κόμμα που μπήκε στο κοινοβούλιο είναι το ακροδεξιό, εθνικιστικό και φιλοναζιστικό κόμμα «Ατάκα (Επίθεση)» με 7,3%. Σχεδόν το 25% των Βουλγάρων που πήγαν να ψηφίσουν -και πήγαν μόνο οι μισοί από όσους είχαν δικαίωμα- επέλεξαν να ψηφίσουν πάμπολλα μικρά κόμματα, από τα οποία όμως κανέναδεν κατόρθωσε να υπερβεί το όριο του 4% που αποτελεί αναγκαία προϋπόθεση για να αποκτήσει ένα κόμμα κοινοβουλευτική εκπροσώπηση.
Αμέσως μετά την ανακοίνωση των εκλογικών αποτελεσμάτων, οι σοσιαλιστές, οι «Τούρκοι» αλλά και οι ακροδεξιοί δήλωσαν ότι αποκλείεται να συνεργαστούν με τον Μπορίσοφ για να σχηματίσουν κυβέρνηση. Το φιλοναζιστικό κόμμα «Ατάκα» είναι αυτό που είχε στηρίξει κοινοβουλευτικά τον Μπορίσοφ το 2009 για να σχηματίσει κυβέρνηση μέσω ψήφου ανοχής. Αυτή η στάση του το είχε εκμηδενίσει πολιτικά. Στις δημοσκοπήσεις είχε πέσει στο… 1%! Τους τελευταίους μήνες όμως έκανε αντικυβερνητική στροφή και κατόρθωσε να εισπράξει τμήμα της δυσαρέσκειας δεξιών Βούλγαρων ψηφοφόρων.
Πήρε όμως το μάθημά του και τώρα πλέον αρνείται κάθε συνεργασία με τον Μπορίσοφ. Είναι μάλιστα έτοιμο να αλλάξει στρατόπεδο – να στηρίξει δηλαδή με ψήφο ανοχής μια κυβέρνηση συνεργασίας των σοσιαλιστών με τους «Τούρκους» της Βουλγαρίας! Οσο τρελό και αν ακούγεται -ένα ακροδεξιό κόμμα να στηρίζει κυβέρνηση των πρώην κομμουνιστών που συνεργάζονται με ένα μειονοτικό κόμμα!- αυτή θεωρείται η πιθανότερη εκδοχή κυβέρνησης που αναμένεται να προκύψει στη Βουλγαρία. Μέχρι την ώρα που γράφονταν αυτές οι γραμμές -δηλαδή δύο 24ωρα αφότου έκλεισαν οι κάλπες- είχε σταθεί αδύνατον να ανακοινωθεί επισήμως η κατανομή των 240 εδρών του βουλγαρικού κοινοβουλίου στα 4 όλα κι όλα κοινοβουλευτικά κόμματα!
Διεξαγόταν λυσσώδης μάχη ενστάσεων. Μια πρώτη ανεπίσημη κατανομή έδινε π.χ. 98 έδρες στον Μπορίσοφ και 23 στην Ακροδεξιά, πράγμα που σημαίνει ότι αν ο Μπορίσοφ κατόρθωνε να εξαγοράσει τον ηγέτη του εθνικιστικού, φιλοναζιστικού κόμματος, τότε θα μπορούσε να παραμείνει πρωθυπουργός με 121 ψήφους στις 240! Ετσι, σοσιαλιστές και «Τούρκοι» έμεναν στις 119 έδρες, άρα το μόνο που θα μπορούσαν να σχηματίσουν ήταν κυβέρνηση μειοψηφίας. Τότε όμως, ακόμη και αν τους έδιναν ψήφο ανοχής οι φιλοναζιστές, θα μπορούσαν να τους εκβιάζουν διαρκώς με ανατροπή της κυβέρνησης.
Η κατάσταση αλλάζει ριζικά όμως αν το σοσιαλιστικό και το μειονοτικό κόμμα έχουν 121 βουλευτές,οπότε έχουν δική τους πλειοψηφία. Ισως αύριο μάθουμε την κατανομή των εδρών. Το βέβαιο είναι ότι θα οργιάσουν οι απόπειρες εξαγοράς βουλευτών και ενδεχομένως κάποιοι θα πλουτίσουν. Εξίσου βέβαιο είναιότι οποιαδήποτε κυβέρνηση και αν σχηματιστεί, με οποιονδήποτε συνδυασμό κομμάτων, θα είναι εξίσου απωθητική για τους Βούλγαρους πολίτες, οι οποίοι τους ψηφίζουν αλλοπρόσαλλα ή απέχουν από τις εκλογές, αφήνοντας το πολιτικό παιχνίδι να εξελίσσεται χωρίς αυτούς.
*Δημοσιεύθηκε στο “ΕΘΝΟΣ” την Τετάρτη 15 Μαίου 2013

Ο σύγχρονος ΣΚΟΤΑΔΙΣΜΟΣ



                                                                                                                                                                                                   Του Θύμιου Παπανικολάου
Ο Μεσαιωνικός  ΣΚΟΤΑΔΙΣΜΟΣ ωχριά μπροστά στο ΣΚΟΤΑΔΙΣΜΟ του παγκοσμιοποιημένου καπιταλισμού: Του πλανητικού φασισμού (Νέα Τάξη).
            Σήμερα το μίσος για τη σκέψη, τις Ιδέες και τη Βούληση ΔΕΝ έχουν πάρει μόνο αποτρόπαιες διαστάσεις, αλλά επιβάλλονται με «προοδευτικά», «εκσυγχρονιστικά» και «δημοκρατικά» περιτυλίγματα.
            Σήμερα ΔΕΝ δολοφονούν μόνο το σώμα και την οικονομική και κοινωνική ύπαρξη του Ανθρώπου, αλλά και τη Σκέψη του, τις Ιδέες του, τη Βούλησή του…
            Το χειρότερο. Επιβάλλουν αυτό το λήθαργο του υποκειμένου, τη μακάβρια υπνωτική αρμονία και το «κάψιμο» του μυαλού, σε καθιστούν δηλαδή  αόμματο και κωφάλαλο ΟΧΙ μόνο με εξωτερικούς, τρομοκρατικούς εξαναγκασμούς, αλλά με εσωτερική και αόρατη ΒΙΑ: υποσκάπτοντας τη ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ σου, ώστε να μην έχει συνείδηση της συντριβής σου και της ΦΡΙΚΗΣ της ήττας σου.
            Σήμερα, όπως έχουμε αναλύσει διεξοδικά, στοχεύουν (συνοπτικά):
1). Στην αποδόμηση της ιστορίας, της συλλογικής συνείδησης και των αγωνιστικών παραδόσεων. Κατακερματίζουν τον «παλαιό» κοινωνικό ιστό, με πρόσχημα την ενημέρωση και τον προβληματισμό. Κατακερματίζουν τον «ιστό» της σκέψης και της Έκφρασης με πρόσχημα την ελευθερία της σκέψης και της έκφρασης.  

2). Στην παράλυση της σκέψης και της βούλησης. Υποσκάπτουν τη λογική αποδομώντας κάθε αυτονόητο και κάθε κοινωνικό κριτήριο. Η «νέα λογική» θεωρεί κάθε άποψη εξ ίσου έγκυρη, γιατί ο καθένας είναι φορέας της δικής του αλήθειας.
Καταργούν στην πράξη τη λογική, όταν υποβιβάζουν σύνθετες έννοιες στο επίπεδο των αγοραίων απλουστευτικών εξισώσεων.
Καταστρέφουν τη σκέψη με τις σούπες των κοινοτοπιών και την ασυδοσία της «ατομικής άποψης».
Παραλύουν τη λογική διαμέσου της τυπικής και της «δημοκρατικής» τήρησης ίσων αποστάσεων μεταξύ δικαίου και αδίκου, θύματος και θύτη, καταπιεσμένων και καταπιεστών, βίας και αντι-βίας, καλού και κακού κλπ
 Καταστρέφουν, τέλος, κάθε κοινωνικό, ταξικό, πνευματικό, ηθικό, εθνικό, θρησκευτικό έρεισμα του ανθρώπου με το δογματικό πλουραλισμό.
3). Στην κατασκευή πραγμάτων και ανθρώπων χωρίς σύνορα, χωρίς όρια, χωρίς περιορισμούς: «Ανοικτά σύνορα», πολύ-πολιτισμικός πολτός, ανοχή χωρίς όρια, πάθη και ένστικτα χωρίς όρια, δηλαδή άνθρωποι χωρίς αναστολές, χωρίς δισταγμούς, χωρίς ενοχές, νοσηρά ατομικιστές, εν δυνάμει απατεώνες και που θα είναι περήφανοι για το ρεαλισμό τους και τον κυνισμό τους…
Με δύο λόγια η σύγχρονη δικτατορία της Νέας Τάξεις έχει ως έμβλημά της το μίσος για τη σκέψη και τη βούληση και στοχεύει στην κατασκευή ανθρώπων δειλών, μοιραίων και άβουλων οι οποίοι θα ανέχονται τα πάντα και θα παρακολουθούν, δίχως να το αντιλαμβάνονται, την αποσάθρωση και αποτέφρωση του παρελθόντος, του παρόντος και του μέλλοντος…
Ο σημερινός φασιστικός εφιάλτης προωθεί ΟΧΙ μόνο  την αποτέφρωση των υλικών, ιστορικών και εθνικών όρων υπόστασης του Ανθρώπου, αλλά και τη ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ  της σκέψης του και της βούλησής τουμε τα παραπλανητικά δολώματα της «ελευθερίας χωρίς όρια, χωρίς σύνορα, χωρίς περιορισμούς».
Κατασκευάζει  ηττημένους χωρίς διαύγεια πνεύματος ώστε να έχουν επίγνωση της ήττας τους, ηττημένους υπερήφανους για την ήττα τους….
Οι σημερινές χούντες (πολιτικές, δημοσιογραφικές, συνδικαλιστικές, πνευματικές κ.λπ)  Μοχθούν, με μοχθηρία πρωτοφανή, για την κατασκευή καμένων μυαλών και  καμένων συνειδήσεων, χύνοντας ταυτόχρονα ποταμούς κροκοδείλιων δακρύων για την κόλαση που οι ίδιες έχουν δημιουργήσει: Εμπορεύονται και τη   ΦΡΙΚΗ που παράγουν…
Η κανιβαλική αγριότητα εναντίον των εκπαιδευτικών (φασιστική αυθάδεια χωρίς όρια και αναστολές) βγάζει στον αφρό όλα τα χαρακτηριστικά του σύγχρονου ΦΑΣΙΣΜΟΥ.
Σε σειρά άρθρων που έχουμε αναρτήσει δίνεται παραστατικά ο σύγχρονος ΣΚΟΤΑΔΙΣΜΟΣ.
Θα προσθέσουμε και ένα ακόμα εύστοχο κείμενο.
Το διαβάσαμε ΕΔΩ:
http://greki-gr.blogspot.gr/2013/05/blog-post_3201.html



 Κάποτε έκαιγαν βιβλία, τώρα καίνε τα μυαλά
Γράφει: Ο Πέτρος Κατσάκος

Εκεί όπου καίνε βιβλία, μία μέρα θα καίνε και ανθρώπους” είχε πει ο Χάινριχ Χάινε, μα κανείς δεν τον άκουσε. Κάποτε έκαιγαν βιβλία, τώρα καίνε τα μυαλά. Δεν χρειάζονται πια οι πυρές, αρκούν οι εξορκιστές των «οκτώ».

Απεταξάμην την απεργία; Απεταξάμην.
Απεταξάμην τη “βία”; Απεταξάμην.
Απεταξάμην τη δραχμή; Απεταξάμην.

Κάποτε έκαιγαν βιβλία, τώρα καίνε τον δάσκαλο, τον φαρμακοποιό, τον μεταλλεργάτη, τον εργαζόμενο του μετρό. Τώρα καίνε το τρακτέρ του αγρότη, τον καταπέλτη του πλοίου και το χειρόφρενο του φορτηγατζή.

Κάποτε τάιζαν την πυρά με βλάσφημους στίχους και επικίνδυνες σκέψεις, τώρα ταΐζουν τη φωτιά με τεμπέληδες, επίορκους και…
κοπανατζήδες με φύλλα πορείας για προσάναμμα.

Αφού κάψαμε τα βιβλία καιρός να κάψουμε και τους ανθρώπους. Στα κρεματόρια του κοινωνικού αυτοματισμού. Στην πυρά της ανταγωνιστικότητας. Οι ιεροεξεταστές να φουρνίζουν κάθε βράδυ και πάνω από την οθόνη να υψώνεται η καμινάδα της υπευθυνότητας. Ανθρώπινη αιθάλη μυρίζει το σαλόνι μας από πυρπολημένες ασεβείς μειοψηφίες. Κάποτε έκαιγαν το μέσον, τώρα βάζουν το μέσον να σου κάψει το μυαλό. Κάποτε επικίνδυνος αναγνώστης, σήμερα φρόνιμος τηλεθεατής.

Να περάσει η επόμενη μειοψηφία… κι ευλαβικά να μπει στο θυσιαστήριο. Κι όλο να μικραίνει η πλειοψηφία, κι όλο να σώνεται. Σήκω τώρα. Ήρθε η σειρά σου. Απόψε θα σε δείξει η τηλεόραση.

«Λέω να φτιάξουμε παράνομο σταθμό
Να διαδώσουμε σ αυτούς
Τους γκαντεμιάρικους καιρούς
Να μη σκοτώνουνε τους διαφορετικούς»
Νικόλας Άσιμος

ΠΗΓΗ:
http://www.resaltomag.gr


Read more: http://tolimeri.blogspot.com/#ixzz2TQpoMaIe

«Συμβιώνω με τα Ζώα γύρω μου»


Το πρόγραμμα «Συμβιώνω με τα Ζώα γύρω μου» της Πανελλαδικής Φιλοζωικής και Περιβαλλοντικής Ομοσπονδίας ταξίδεψε αυτή τη φορά στη Σίφνο και στη Σέριφο.

Μαθητές και εκπαιδευτικοί στο πλαίσιο των ενημερωτικών παρουσιάσεων συζήτησαν μέσα στην τάξη για τη σχέση τους με τα ζώα, για τη φροντίδα τους, και για τις δικές τους καθημερινές εμπειρίες με αυτά. Δεν έλειψαν οι αναφορές στα περιστατικά κακοποίησης που συναντούν, ακόμα και οι πιο μικροί μαθητές, που δυστυχώς και σε αυτά τα νησιά είναι αρκετά. Από την άλλη, η πλειοψηφία των μαθητών φάνηκε ιδιαίτερα προβληματισμένη για το πώς μπορεί να αντιδράσει στα περιστατικά αυτά, τόσο την ώρα που συμβαίνουν αλλά και με πιο οργανωμένες δράσεις ευαισθητοποίησης των κατοίκων.

Το πρόγραμμα συνεχίζεται για πέμπτη χρονιά στην Κρήτη και στα νησιά του Αιγαίου με την άδεια του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, σε συνεργασία με τις αρμόδιες Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Η διεξαγωγή του προγράμματος στη Σέριφο έγινε και η αφορμή να συναντηθούν και κάτοικοι του νησιού που φροντίζουν και περιθάλπουν ζώα και οι οποίοι αναφέρθηκαν στις συχνές δηλητηριάσεις σε διάφορα μέρη του νησιού. Οι συμμετέχοντες αποφάσισαν και τη δημιουργία μιας τοπικής φιλοζωικής ομάδας, ενώνοντας έτσι τις δυνάμεις τους απέναντι στη βία αλλά και την απάθεια που κάποιοι, ελπίζουμε λίγοι, εξακολουθούν να δείχνουν απέναντι σε ζώα.

Μικροί και μεγάλοι λοιπόν, φαίνονται αποφασισμένοι να αλλάξουν την κατάσταση στη Σίφνο και στη Σέριφο. Περιμένουμε νέα τους!

Η ομοσπονδία ευχαριστεί θερμά το Αττικό Νοσοκομείο Ζώων το οποίο με την οικονομική βοήθεια που προσέφερε έκανε πραγματοποιήσιμη την διεξαγωγή του προγράμματος στα νησιά αυτά.
econews.gr