ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Τετάρτη 5 Ιουνίου 2013

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε. Ν. ΠΙΕΡΙΑΣ

Α.Π. 92                                                                                              Κατερίνη 4/6/2013
                                                                                                                     
                                                                                                Προς :
ü  MME
   
  ΘΕΜΑ:     Αποτελέσματα εκλογών
              
     Σας ενημερώνουμε ότι τα αποτελέσματα των εκλογών  της Τρίτης 4 Ιουνίου 2013 για την εκλογή αντιπροσώπων για την 82η Γ.Σ. της  ΔΟΕ έχουν ως εξής:

ΔΑΚΕ:   
334 ψηφοδέλτια – 4 έδρες

ΕΚΠ/ΚΟΙ  ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ  Π.Ε
(Αυτόνομη παρέμβαση-Εργατική Αριστερά Εκπ/κών- Ανεξάρτητες Κινήσεις-Ανένταχτοι Εκπ/κοι) :
265 ψηφοδέλτια – 3 έδρες

ΠΑΣΚ:  
 71 ψηφοδέλτια – 1 έδρα

ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ Ν. ΠΙΕΡΙΑΣ
 (παρεμβάσεις κινήσεις συσπειρώσεις π.ε) :
 51 ψηφοδέλτια – 1 έδρα

ΕΚΛΕΓΟΝΤΑΙ:

 ΔΑΚΕ:

  Δάφκος Ιωάννης
  Βάσσου Φρειδερίκη
  Παπανικολάου Κωνσταντίνος
  Τσακιρίδης Βασίλειος
ΕΚΠ/ΚΟΙ  ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ  Π.Ε

Χαϊλατζίδου Θεοδοσία
Γιάντσιου Σταματία
Ρεμπατσιός Αριστείδης
ΠΑΣΚ
Σακελλαρίου Θωμάς
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ Ν. ΠΙΕΡΙΑΣ
Κοντοφάκας Αθανάσιος



Για το Δ.Σ.
Η Πρόεδρος                                                                   Η Γραμματέας


Βάσσου  Φρειδερίκη                                                 Κατιμερτζή  Μαγδαληνή

ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΤΕΒΙΑ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ 8 ΙΟΥΝΙΟΥ, ΣΤΙΣ 10.00 πμ. ΣΤΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΟΛΥΚΑΣΤΡΟΥ



Η  Πανευρωπαϊκή Ένωση Στέβια και Καινοτόμων Καλλιεργειών για την αντικατάσταση του καπνού προσκαλεί τους καπνοπαραγωγούς και αγρότες του νομού Πιερίας, που μέλος τους είναι και η  Κοινοπραξία Καπνοπαραγωγών Κεντρικής Μακεδονίας, με έδρα την Βροντού Πιερίας, το προσεχές  Σάββατο 8 Ιουνίου, στις 10.00 το πρωί, σε μια ενημερωτική  ημερίδα αναφορικά με την καλλιέργεια της Στέβιας.
Η ημερίδα θα πραγματοποιηθεί στον χώρο του Πολιτιστικού Κέντρου Πολυκάστρου Κιλκίς και μπορεί οποιοσδήποτε αγρότης της ευρύτερης περιοχής της Κεντρικής Μακεδονίας επιθυμεί να την παρακολουθήσει ελεύθερα για να γνωρίσει την άγνωστη αυτή καλλιέργεια που έχει τόσα κοινά χαρακτηριστικά με την καπνοκαλλιέργεια.
Ομιλητής θα είναι ο Πρόεδρος της Οργάνωσης κ. Στέλιος Πελτικιάδης, ο Καθηγητής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας Πέτρος Λόλας και το λόγο θα λάβουν και οι Πρόεδροι των Ελληνικών Οργανώσεων των Ενεργών Καπνοπαραγωγών Ελλάδας και θα αναλυθεί η τελευταία φάση της έρευνας που αναφέρεται στα τοξικά που έγινε σε μεγάλο ερευνητικό κέντρο της Γερμανίας ούτως ώστε όταν θα βγει στην κατανάλωση η Στέβια να μην υπάρχουν αντιρρήσεις ως προς τις παρενέργειές της…






Νεκρός οπλίτης από ανατροπή άρματος στην Εθνική οδό

Έχασε τη ζωή του ο οπλίτης που τραυματίστηκε σοβαρά όταν ανετράπη τεθωρακισμένο όχημα στο ύψος της εθνικής οδού Αθηνών-Λαμίας.
Ο οπλίτης μεταφέρθηκε σοβαρά τραυματισμένος στο 401 Στρατιωτικό νοσοκομείο, αλλά έχασε τη μάχη και κατέληξε.
Το θανατηφόρο τροχαίο έγινε γύρω στις 6 το πρωί, στον δρόμο από Συκάμινο προς Ωρωπό. Το τεθωρακισμένο βγήκε από το δρόμο και ανατράπηκε. Για το δυστύχημα, γίνονται έρευνες από τη στρατονομία.

Ο παππούς με σώμα… 20άρη!

Ο Τζέφρι Λάιφ έχει κορμί που θα μπορούσαν να ζηλέψουν ακόμα και εικοσάρηδες. Είναι 73 ετών και ξοδεύει τις περισσότερες ώρες του στο γυμναστήριο προκειμένου να διατηρήσει το καλογραμμωμένο του κορμί.Η γυμναστική δεν ήταν πάντα τρόπος ζωής για τον ίδιο αλλά άλλαξε στην ηλικία των 60 ετών όταν αποφάσισε να αφήσει τον καθιστικό τρόπο ζωής που ακολουθούσε μέχρι τότε.
Η καθημερινή άσκηση σε συνδυασμό με την υγιεινή διατροφή που ακολούθησε, έφεραν τα παρακάτω αποτελέσματα.
http://troktiko.eu/wp-content/uploads/2013/06/image1351.jpeg
http://troktiko.eu/wp-content/uploads/2013/06/image1352.jpeg
http://troktiko.eu/wp-content/uploads/2013/06/image1353.jpeg
http://troktiko.eu/wp-content/uploads/2013/06/image1354.jpeg
http://troktiko.eu/wp-content/uploads/2013/06/image1355.jpeg
http://troktiko.eu/wp-content/uploads/2013/06/image1356.jpeg
http://troktiko.eu/wp-content/uploads/2013/06/image1357.jpeg
http://troktiko.eu/wp-content/uploads/2013/06/fetcher_171.jpeg
http://troktiko.eu/wp-content/uploads/2013/06/image1358.jpeg

Η φωτογραφία ΝΤΡΟΠΗ που κάνει το γύρο του διαδικτύου

26_0
Κάτοικοι της περιοχής κόλλησαν ένα χαρτί σε κάδο σκουπιδιών με στόχο να προειδοποιήσουν όλους εκείνους που καθημερινά ψάχνουν για ένα κομμάτι ψωμί

Τα 6 λάθη των γυναικών που οδηγούν στο διαζύγιο

imagesΟνειρεύεστε την τέλεια σχέση ή ακόμη καλύτερα τον τέλειο γάμο; Αποφύγετε τα παρακάτω λάθη που κάνουμε συνήθως (άθελα ή ηθελημένα) και θα είστε από αυτούς για τους οποίους γράφτηκε το «ζήσαν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα»!

1.Μιλάτε με τους φίλους σας γι” αυτό που θεωρείτε ότι είναι το χειρότερο πράγμα που σας κάνει ο σύζυγός σας

Σταματήστε να μιλάτε με πολλούς για αυτό που σας ενοχλεί περισσότερο στον σύντροφό σας. Περιοριστείτε σε ένα έμπιστο και καλό φιλό και σε έναν σύμβουλο γάμου. Έρευνες έχουν δείξει ότι συνήθως οι φίλοι μας παίρνουν διάφορες καταστάσεις πιο προσωπικά όταν συμβαίνουν στους γνωστούς τους παρά όταν συμβαίνουν στους ίδιους. Έτσι, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα μιλώντας για το πρόβλημά σας με κάποιον φίλο να σας επηρεάσει αρνητικά κατά του συζύγου σας.
2.Πιστεύετε ότι μιλώντας συνεχώς για το πρόβλημά σας με τον σύντροφό σας είναι και η λύση
Αυτό που πολύ συχνά κάνουν οι γυναίκες είναι να «βομβαρδίζουν» συνεχώς τον άντρα τους με το πρόβλημα οποίο τους απασχολεί. Βλέποντας λοιπόν ότι το πρόβλημα δε λύνεται συνεχίζουν με μεγαλύτερη επιμονή και μάλιστα κάποιες φορές χάνουν τον έλεγχο καταλήγοντας να φωνάζουν. Η λύση; Βρείτε πρώτα το «κλειδί» για να επικοινωνήσετε με τον σύντροφό σας και στην πορεία όλα θα έρθουν.
3.Πιστεύετε ότι η ευτυχία θα έρθει αν αλλάξετε τον σύζυγό σας
Λάθος: Μην αλλάζετε τον σύντροφό σας, αγαπήστε τον όπως είναι. Δεχτείτε τόσο τα τα πλεονεκτήματά του, όσο και τα μειονεκτήματά του. Τότε θα έρθει η αληθινή ευτυχία. Συνήθως στην προσπάθειά μας να αλλάξουμε τον άνθρωπό μας δημιουργεί νέα προβλήματα.

4.Ζείτε παράλληλες ζωές 

Ναι μεν ζείτε κάτω από την ίδια στέγη, στην πραγματικότητα όμως δεν ξέρει τον άλλο. Δώστε χρόνοσ τη σχέση σας, μάθετε τι είναι αυτό που είναι σημαντικό για τον σύντροφό σας και δείξτε του τι είναι σημαντικό για εσάς.

5.Εστιάζετε πάντα στο «λάθος»

Πάντα σε μια σχέση υπάρχουν και τα καλά και τα κακά. Δείτε την καλή πλευρά του νομίσματος και ξεχάστε για λίγο όσα σας ενοχλούν. Ένας σύμβουλος γάμου μπορεί να σας βοηθήσει να πετύχετε την ισορροπία που ψάχνετε.

6.Λέτε συνέχεια «Εγώ αξίζω…»

Λέγοντας κάτι τέτοιο είναι σαν να απαιτείτε. Βγάλτε το από το λεξιλόγιό σας. Δείξτε με τον τρόπο σας τι πραγματικά θέλετε ή μάθετε να το ζητάτε με τον σωστό τρόπο.
πηγή: huffingtonpost.com

Με έμφραγμα στην εντατική ο Θωμάς Κυπαρίσσης

Στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Γενικού Νοσοκομείου Λάρισας, με οξύ έμφραγμα του μυοκαρδίου, νοσηλεύεται ο Θωμάς Κυπαρίσσης, ύστερα από καρδιακό επεισόδιο που υπέστη στη διάρκεια αθλητικής δραστηριότητας.
o-palaimaxos-podosfairistis-thomas-kuparissis-arxeiou
Ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής, που πέρυσι υπήρξε μέλος του τεχνικού επιτελείου της ΑΕΛ, αισθάνθηκε δυσφορία ύστερα από αγώνα σε γήπεδο 5Χ5 και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο, όπου διαπιστώθηκε το έμφραγμα.
Οι γιατροί χαρακτηρίζουν σταθερή την κατάσταση του Κυπαρίσση, προσθέτοντας ωστόσο ότι ιδιαίτερα κρίσιμη περίοδος θεωρούνται τα επόμενα δύο εικοσιτετράωρα.

Τρίτη 4 Ιουνίου 2013

Pamela Anderson: Νέα καυτή φωτογράφιση για την ''Vogue''

Η Πάμελα Άντερσον αποδεικνύει πως ο χρόνος δεν την πιάνει. Παράδειγμα η νέα καυτή φωτογράφιση που έκανε για το τεύχος Ιουνίου στην βραζιλιάνικη έκδοση της ''Vogue''.

Διέρρευσε η πρώτη εικόνα για το Samsung Galaxy S4 (photo)

Εδώ και καιρό ακούμε για τη νέα έκδοση του δημοφιλούς Samsung Galaxy S4 Active, αλλά δεν είχαμε δει τίποτε ακόμη για το νέο μοντέλο. Μόλις χθες διέρρευσε σε sites του εξωτερικού η πρώτη φωτογραφία του νέου μοντέλου που όλοι περιμέναμε εδώ και καιρό...
Δείτε τη συνέχεια του άρθρουΕΔΩ

Ο αγώνας ενάντια στη Χρυσή Αυγή ή θα είναι πατριωτικός ή δεν θα υπάρξει

του Γιώργου Ρακκά             
Από τη στιγμή που ο Γιώργος Καραμπελιάς και το Άρδηνδημοσιοποίησαν τις απόψεις τους πάνω στο «φαινόμενο Χρυσή Αυγή», και ξεκίνησαν μια καμπάνια ενάντια σε αυτό, πολλοί έσπευσαν να διαφωνήσουν: «Η Χρυσή Αυγή είναι αποκλειστικά προϊόν των θλιβερών συνεπειών του μεταναστευτικού αδιεξόδου. Λύνεις το αδιέξοδο, και λύνεις το πρόβλημα που λέγεται Χρυσή Αυγή», μας είπαν.
Εντούτοις, τα πράγματα δεν είναι ακριβώς έτσι, και όσοι ισχυρίζονται κάτι τέτοιο διαθέτουν λειψή κατανόηση του φαινομένου. Διότι, δυστυχώς, δεν μπορούμε να το περιορίσουμε μόνο στην όντως ταχύτατη απογείωση που πραγματοποίησε η Χρυσή Αυγή χρησιμοποιώντας με έξυπνο τρόπο το μεταναστευτικό αδιέξοδο.

Σαφώς, υπάρχει ένα μεθοδικό πολιτικό σχέδιο πίσω από τη διαπλοκή της Χρυσής Αυγής με το μεταναστευτικό αδιέξοδο: Πρώτον, βρήκε μια συγκεκριμένη γειτονιά, υποδειγματική του προβλήματος, και εγκαταστάθηκε εκεί κάνοντας «δουλειά στη βάση». Έχτισε την ηγεμονία της μεθοδικά, με καθημερινές παρεμβάσεις και επιδείξεις μιας δύναμης που ισχυροποιούνταν με τον καιρό, όσο οι άρχουσες τάξεις και σύσσωμο το πολιτικό κατεστημένο του εθνομηδενισμού συνέχιζαν την εγκληματική τους στάση έναντι του ζητήματος.
Η δράση τους θυμίζει τους «εγκατεστημένους» της κομμουνιστικής παράδοσης, δηλαδή τις ομάδες των αγκιτατόρων που πήγαιναν επί μήνες να ζήσουν στις εργατικές συνοικίες, για να οργανώσουν το κίνημα διεκδικήσεων και την αντίσταση της εργατικής τάξης. Στη συνέχεια, ήρθε η έδρα στο Δημοτικό Συμβούλιο, που συμβόλισε τη γενίκευση της ηγεμονίας, από μια γειτονιά σε όλες τις συνοικίες της πόλης, όπου υπάρχει παρόμοιο πρόβλημα. Την ίδια μέθοδο ακολούθησαν και στις άλλες πόλεις και γειτονιές της χώρας, με αποτέλεσμα, στις εκρηκτικές συνθήκες της γοργής μνημονιακής αποσύνθεσης της ελληνικής κοινωνίας, να γίνει η μεγάλη έκπληξη.
Ωστόσο, υπάρχει κάτι πέρα από αυτό. Υπάρχει ένα στοιχείο που αναδεικνύεται σήμερα στην ελληνική κοινωνία, το οποίο ερμηνεύει τα ερείσματα της Χρυσής Αυγής μέσα στην ελληνική κοινωνία. Αν δεν το κατανοήσουμε αυτό, δεν θα μπορέσουμε ποτέ πραγματικά να κατανοήσουμε ούτε για το τι πράγμα μιλάμε, ούτε για το τι κινδύνους εγκυμονεί.
Η άνοδος της Χ.Α. εκφράζει το τέλος ενός ολόκληρου αστερισμού αξιών, νοοτροπιών και αντιλήψεων στις οποίες είχαμε συνηθίσει μέσα στη μεταπολίτευση. Η μεταπολίτευση ξεκίνησε με ένα τεράστιο ηθικό, αξιακό, ακόμα και συναισθηματικό κεφάλαιο, που άφησαν οι αιματηροί και πολύχρονοι αγώνες του λαού για την ελευθερία και την ανεξαρτησία του. Αυτό το κεφάλαιο είναι που προσδιόριζε αυστηρά τα όρια της φαντασιακής θέσμισης της μεταπολίτευσης, το τι μπορεί να λέγεται και το τι όχι. Η Χρυσή Αυγή βρέθηκε στο περιθώριο, διότι βρισκόταν έξω από τη ρητά όρια, ζούσε στη σφαίρα της ολοκληρωτικής ιδεολογικής απονομιμοποίησης.
Και όμως! Αρκούσαν 25 χρόνια εθνομηδενισμού και καθεστωτικής μετάλλαξης των προοδευτικών δυνάμεων, μέσα στους ποικίλους εξουσιαστικούς θεσμούς, για να εκφυλιστεί εξ ολοκλήρου αυτό το αξιακό, ηθικό και συναισθηματικό κεφάλαιο. Οι άνθρωποι που το διαχειρίστηκαν, το ΠΑΣΟΚ, η Αριστερά και οι αντιεξουσιαστές, το ξεφτίλισαν εντελώς: το διέστρεψαν σε εθνομηδενισμό, σε μηδενισμό, σε ολοκληρωτική εγωκρατία και σε αμοραλισμό. Το συλλογικό μας ζώο σάπισε από το κεφάλι ρημάζοντας κάθε υψηλή συλλογική αξία, κάθε βαθύτερο νόημα που, με αγώνες και αίμα, έγραψε ο ελληνικός λαός καθ’ όλη τη διάρκεια του 20ού αιώνα.
Δυστυχώς, σήμερα, μέσα στο τέλμα όπου έχουμε φτάσει, δεν ισχύουν ούτε τα βασικά, που άλλοτε καθιστούσαν την ελληνική κοινωνία ανοιχτή, δημοκρατική, φιλολαϊκή και προοδευτική – με την πραγματική έννοια του όρου, δηλαδή με εκείνην της ανύψωσης και της καλλιέργειας των πιο υψηλών αρχών του ελληνισμού. Σήμερα, τα πάντα τίθενται υπό αμφισβήτηση. Και ο κόσμος, «εκπαιδευμένος» σε συνθήκες γενικευμένου αμοραλισμού και έκπτωσης κάθε αρχής και αξίας, δεν αντιλαμβάνεται, για παράδειγμα, το γιατί είναι πολύ επικίνδυνο να θέσουμε στο επίκεντρο της συλλογικής μας ζωής τη βία και τον νόμο του ισχυρού – βασικό πρόταγμα της Χρυσής Αυγής. Ούτε η ανθρώπινη ζωή ή η αλληλεγγύη έχουν κάποια αξία, εδώ που φτάσαμε. Και δεν είναι μόνο η έκπτωση των ιδεών, είναι και η έκπτωση των πραγματικών, υλικών συνθηκών για την πλειοψηφία της ελληνικής κοινωνίας. Υπ’ αυτή την έννοια, η ασχήμια της Χρυσής Αυγής αντικατοπτρίζει την ασχήμια των αδιεξόδων που κατατελματώνουν τις ζωές μας: εκφράζει τη διολίσθησητης καθημερινότητάς μας σε μια επί της ουσίας μη-ανθρώπινη κατάσταση, εξ ου και η ανύψωση της απανθρωποποίησης σε πρόταγμα, που αντιπροσωπεύουν οι μπρουτάλ φιγούρες των Κασιδιάρηδων και των Παναγιώταρων.
Ωστόσο, κάτι τέτοιο εγγυάται τη χειρότερη δυνατή εξέλιξη της διάχυτης αγανάκτησης που επικρατεί στο εσωτερικό της ελληνικής κοινωνίας: τον μετασχηματισμό και την καταστάλαξή της σε μίσος. Τι άλλο υπόσχεται η Χρυσή Αυγή, πέρα από τη διαμεσολάβηση της ιδεολογίας από το μίσος, και της πολιτικής από τη βία; Γι’ αυτό και πάντοτε ο εχθρός θα πρέπει να βρίσκεται εκεί που φτάνει η γροθιά τους. Είναι οι μετανάστες και όχι η μετανάστευση, είναι τα «κομμούνια» και όχι ο κοινός, σε δεξιούς και αριστερούς, νεοφιλελεύθερους και αντικαπιταλιστές, εθνομηδενισμός.
Τι εγγυάται, όμως, αυτή η εξέλιξη; Τι θα γίνει, ας πούμε, στα κέντρα των πόλεων, όταν το, καταλυμένο προ πολλού και ανίκανο να προστατέψει τις λαϊκές τάξεις, κράτος δικαίου υποκατασταθεί εκτεταμένα από τις δυνάμεις του μίσους; Η βία θα γίνει ο μοναδικός τρόπος διευθέτησης των συλλογικών μας αναγκών, σε ένα τοπίο δίχως μέλλον.
Διότι είναι εξίσου σημαντικό ότι δεν υφίσταται καμία πρότασηδιακυβέρνησης από τη σκοπιά του νέου ναζισμού. Μόνο μια υπόσχεση ότι η επικράτηση των πρακτικών της βίας στην καθημερινότητά μας θα αποκαταστήσει την τάξη και την ασφάλεια – και όλα αυτά στο όνομα μιας αντίληψης για την τάξη, σε χημικά καθαρή μορφή: ένας ολοκληρωτισμός που κινητοποιείται για να καταστείλει τους πολλαπλούς εσωτερικούς εχθρούς στη λογική της συλλογικής ευθύνης. Ήδη διαφαίνεται στον ορίζοντα το κοινωνικό σκηνικό που υπόσχεται η Χρυσή Αυγή, όχι για να αποφύγουμε τη φτώχεια και την ολοκληρωτική χρεοκοπία, αλλά για να την διαχειριστούμε. Γι’ αυτό και η πολιτική της ταιριάζει στη χρεοκοπία, το όνειρό της είναι να προκληθεί στη χειρότερη μορφή της, ώστε, τότε, να αποπειραθεί να υποκαταστήσει, σε μεγάλη κλίμακα, την εκφυλισμένη δημοκρατική αρχή με τη δική της.
Παραδόξως, σε αυτό το σημείο, υφίσταται μια εκλεκτική συγγένεια με το άλλο άκρο του φάσματος, με τον αντιεξουσιαστικό εθνομηδενισμό, ο οποίος ήταν εκείνος που πρώτος γύρευε ν’ αναδείξει πάνω απ’ όλα το «ταξικό μίσος». Τώρα, έντρομος, ανακαλύπτει ότι η πολιτική έκφραση του μίσους, που κυριαρχεί μεταξύ των πιο φτωχών και απελπισμένων, κάθε άλλο παρά τους δικούς τους καρπούς έχει δρέψει. Αυτό, ωστόσο, ανήκει σε μια άλλη πολύ ευρύτερη συζήτηση που θα πρέπει να διεξαχθεί άμεσα και διεξοδικά: στην ευρύτερη αλληλεπίδραση που υφίσταται μεταξύ του ακραίου εθνομηδενισμού και του νέου ναζισμού της Χρυσής Αυγής, στην έμμεση αλληλοτροφοδοτική δυναμική που ανέπτυξαν όλα τα προηγούμενα χρόνια, κατά τα οποία βρίσκονταν σε κάθετη σύγκρουση. Αυτή η παράδοξη σχέση θεμελιώθηκε πάνω σε κοινά γνωρίσματα των δύο χώρων, τη λατρεία του εμφυλίου, τη μισαλλοδοξία, την έμφαση προς τον ολοκληρωτικό πόλεμο και τη βαθιά απέχθεια –όχι μόνο προς τους δημοκρατικούς θεσμούς αυτούς καθ’ αυτούς, που, εξάλλου, έπνεαν σάπιοι τα λοίσθια κατά την ύστερη μεταπολίτευση– αλλά απέναντι σε αυτή καθεαυτή τη δημοκρατική αρχή.
Υπ’ αυτή την έννοια –της υποστροφής σε μια κατάσταση καθολικού εμφυλίου– η Χρυσή Αυγή αντιπροσωπεύει μια μεγάλη απειλή για την ελληνική κοινωνία, σήμερα. Μια απειλή την οποία θα πρέπει να αντιμετωπίσουμε άμεσα – και, προφανώς, το πρόβλημα δεν μπορεί να αντιμετωπίσει ο εθνομηδενισμός που τροφοδοτεί το φαινόμενο και δρα συμπληρωματικά ως προς αυτό.
Αντίθετα, ο αγώνας ενάντια στους νέους Έλληνες ναζί ή θα είναι πατριωτικός ή δεν θα υπάρξει. Και θα είναι πατριωτικός με δύο τρόπους.
Πρώτον, θα κατανοεί τον ιδιαίτερο, εθνικό χαρακτήρα του ελληνικού αδιεξόδου και θα απαντάει αποφασιστικά σε αυτό, αφαιρώντας το χαλί κάτω από τα πόδια της Χρυσής Αυγής. Δηλαδή, να απαντήσουμε επί της ουσίας σε ζητήματα όπως το μεταναστευτικό, η τουρκική απειλή, η τεράστια προδοσία που διαπράττουν ελλαδικές και κυπριακές ελίτ πάνω στο Κυπριακό, να διαμορφώσουμε μια νέα εθνική στρατηγική αξιοπρέπειας για τη χειραφέτησή μας από τους δυτικούς μας πάτρωνες.
Δεύτερον, και εξίσου καθοριστικό, θα πρέπει να υπάρξει μια πνευματική και παιδευτική αναγέννηση. Να ξαναστήσουμε στα πόδια του το ελληνικό φαντασιακό, γιατί σήμερα κάθε αξία έχει καταρρεύσει, και όλα φαίνονται να επιτρέπονται: Η κατάρρευση της ελληνικής παιδείας, και η ισοπέδωση του ελληνικού πολιτισμού έχει κατεδαφίσει κάθε ηθικό και αξιακό φραγμό εντός της κοινωνίας. Αυτός είναι ο βαθύτερος λόγος που μας κάνει να μην μπορούμε, σήμερα, να αντιμετωπίσουμε τη Χρυσή Αυγή μόνο με καταγγελίες για τον ναζιστικό της χαρακτήρα, την ανοιχτή οικειοποίηση της δικτατορίας κ.ο.κ. Γιατί αυτά είναι ψιλά γράμματα, που χάνονται στον χυλό της αμάθειας και της αποπολιτικοποίησης, που έχτισαν από κοινού τηλεοράσεις και εθνομηδενισμός κατά τις τελευταίες δεκαετίες. Σε αυτόν τον χυλό επωάζονται όλα τα πνευματικά υποπροϊόντα, που στρώνουν τον δρόμο στη νομιμοποίηση της Χρυσής Αυγής, και αυτόν τον χυλό θα πρέπει ακριβώς να καταπολεμήσουμε.
Υστερόγραφο: Όποιος «πέφτει από τα σύννεφα», μπροστά στη γοργή και ταχεία ανάδειξη της Χρυσής Αυγής στο κεντρικό πολιτικό σκηνικό, δεν θα πρέπει να ξεχνάει ότι, σήμερα, η Χρυσή Αυγή, πατάει σε στοιχεία που δρούσαν συγκαλυμμένα κατά την εποχή της μεταπολίτευσης. Οαυριανισμός συσπείρωνε γύρω του πολλά τέτοια στοιχεία, καθώς είχε κατ’ εξοχήν ολοκληρωτικό χαρακτήρα και επώαζε στο εσωτερικό του φασιστικές αντιλήψεις. Η μεταστροφή ενός μεγάλου όγκου του αυριανισμού προς τη Χρυσή Αυγή, πράγμα που επιβεβαιώνουν και οι μετακινήσεις από το ΠΑΣΟΚ προς αυτήν, ιδιαίτερα στις λαϊκότερες και φτωχότερες συνοικίες, σηματοδοτεί όντως μεγάλη πολιτική μεταστροφή, που τελέστηκε μπροστά στο σοκ απώλειας της έστω και σχετικής ευημερίας των προηγούμενων δεκαετιών. Ωστόσο, η μετατόπιση ήταν κυρίως πολιτική και όχι ιδεολογική, καθώς ο κανιβαλικός εκπασοκισμός είχε ήδη επωάσει στο εσωτερικό του το «αυγό του φιδιού». Και κάτι τέτοιο δεν μπορούμε να το λαμβάνουμε υπόψη μόνον σε ό,τι αφορά αποκλειστικά τους ψηφοφόρους ή τους υποστηρικτές του κόμματος. Θα πρέπει να το κατανοήσουμε και γενικότερα, στο επίπεδο της ιδεολογικής ηγεμονίας, δηλαδή στο πώς εκπαίδευσε ο εκπασοκισμός μια ολόκληρη κοινωνία, σε στάσεις και συμπεριφορές που σήμερα στρώνουν τον δρόμο για την άνοδο της Χ.Α.