ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2013

Πανεύκολα σχέδια για το πεντικιούρ σας

Δώστε στο πεντικιούρ σας μια παιχνιδιάρικη πινελιά σχεδιάζοντας πανεύκολα σχέδια που δεν χρειάζονται… καλλιτεχνική φλέβα για να τα πετύχετε!


Ανακάλυψη σταθμός: Βρήκαν το γονίδιο που σταματά την εξάπλωση του AIDS!

Νέους ελπιδοφόρους ορίζοντες στην αναχαίτιση του θανατηφόρου ιού του Aids ανοίγει η ανακάλυψη Βρετανών επιστημόνων.



Οι ειδικοί επιστήμονες για πρώτη φορά εντόπισαν στο εργαστήριο ένα νέο γονίδιο το οποίο μπορεί να σταματήσει την εξάπλωση του ιού HIV του AIDS στο σώμα.
Η ανακάλυψη αυτή θεωρείται ιδιαίτερα σημαντική αφού αναμένεται να να αναπτυχθούν νέες θεραπείες που θα εκριζώνουν τον θανατηφόρο ιό από το ανθρώπινο σώμα.
Αξίζει να σημειωθεί εδώ ότι η εν λόγω έρευνα δημοσιεύθηκε στο περιοδικό "Nature", ενώ όπως μετέδωσε το πρακτορείο Ρόιτερ, ένα γονίδιο το ΜΧ2 φαίνεται να παίζει ρόλο-κλειδί στον τρόπο που ο ιός HIV ελέγχει τα ανθρώπινα κύτταρα.
Σύμφωνα με στατιστικά στοιχεί σε όλο το κόσμο περισσότεροι από 34 εκατ. άνθρωποι έχουν μολυνθεί με τον ιό του AIDS.



Στο μεταξύ το γύρο του κόσμου κάνει η είδηση ότι έβαλε τέλος στην ζωή του ο άνθρωπος που είχε ανοσία στον ιό του Aids. Πρόκειται για τον Stephen Crohn,σε ηλικία 66 ετών.Όπως αναφέρει ο γιατρός Πέτρος Γεωργιτσογιαννάκος τον άνθρωπο αυτό η επιστήμη τον θεώρησε ένα πραγματικό μυστήριο αφού είχε ανοσία στον ιό του Aids. Καλλιτέχνης, συγγραφέας, και δημοσιογράφος, ήταν το δισέγγονο του διάσημου γαστρεντερολόγου Burril Crohn,ο πρώτος που περιέγραψε μια πάθηση δίνοντας της το όνομα του στην νόσο του Crohn.
Είδε όλους τους φίλους του να πεθαίνουν.
Η αδελφή του Amy Crohn Santagata δήλωσε στην New York Times ‘ο αδελφός μου είδε όλους τους φίλους να πεθαίνουν, ενώ αυτός επιβίωσε. Αυτό τον έκανε να αναρωτηθεί εάν υπήρχε κάποιος λόγος. Ήταν ένας μοναδικός άνθρωπος’.
Σύμφωνα με τον κ Γεωργιτσογιαννάκο από το 1978 πρόσεχε τον σύντροφο του Jerry Green,ένα από τα πρώτα θύματα του ιού του AIDS,την περίοδο που ανακαλύφθηκε ο ΗΙV. Πολλοί από τους φίλους του συνέχισαν τα πεθαίνουν Στο Stephen δεν μεταδόθηκε ποτέ ο ιός, παρά την ασθένεια του συντρόφου του.
Εξηγώντας γιατί ο 66χρονος είχε αναπτύξει αναοσία στον ιό ο κ. Γεωργιτσογιαννάκος υπογράμμισε πως οι γιατροί διερεύνησαν την υπόθεση και κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι στα λεύκα του αιμοσφαίρια υπήρχε μια σπάνια μετάλλαξη (delta 32 στο γονίδιο Ccr5) που καθιστά αδύνατο στον ιό να διαπεράσει στα κύτταρα, Αυτή συναντάται σε λιγότερο από 1% του παγκοσμίου πληθυσμού.Η συμμετοχή του να επεκτείνουμε τις γνώσεις μας για τον HIV ήταν πολύ σημαντική’ δήλωσε ο Bruce Walker διευθυντής του Ragon Institute ofMassachusetts General Hospital και του Harvard Aids Research Center.

H σύλληψη, η ανάπτυξη, η γέννα: Εικόνες που δεν έχετε ξαναδεί

Στο βίντεο που θα παρακολουθήσετε θα δείτε απίστευτες εικόνες. Θα παρακολουθήσετε “από μέσα”, από την αρχή μέχρι το τέλος το θαύμα της σύλληψης.
Θα δείτε πως γεννιόμαστε. Θα γίνετε σπερματοζωάριο. Θα εκτιναχτείτε από το ανδρικό μόριο και μετά θα ακολουθήσετε την δαιδαλώδη διαδρομή, μέσα στον γυναικείο κόλπο μαζί με άλλα σπερματοζωάρια, μέχρι να βρεθεί μπροστά σας το ωάριο. Θα δείτε πως ανοίγει το ωάριο μόνο για να εισχωρήσει ένα σπερματοζωάριο και πως κλείνει μετά. Θα παρακολουθήσετε άναυδοι την διαδικασία της ανάπτυξης του εμβρύου...

Είναι εικόνες που κάποιοι θα κοιτάξουν με το στόμα ανοιχτό. Κάποιοι άλλοι δεν θα πιστεύουν ότι με αυτά που βλέπουν γεννιέται μια ανθρώπινη ζωή. Κάποιοι πιο ευαίσθητοι ίσως και να συγκινηθούν όταν δουν και ακούσουν την σχηματισμένη παιδική καρδούλα να χτυπά... Στη συνέχεια θα δείτε το μωράκι να μεγαλώνει μέσα στην κοιλιά της μάνας του. Θα δείτε πως αναπτύσσεται, πως τρέφεται, πως ανοίγει τα μάτια του...

Ας πάψει η σπέκουλα περί απαγόρευσης της Χρυσής Αυγής!


Απόλυτα συμφωνώ με τον καθηγητή του Συνταγματικού Δικαίου Νίκο Αλιβιζάτο, ως προς το ότι «το ισχύον Σύνταγμα αποκλείει το ενδεχόμενο να απαγορευθεί πολιτικό κόμμα, ακόμη με ειδικό νόμο (παρόμοιο π.χ. με τον διαβόητο α.ν. 509/1947) [ και επίσης πως] «η απαγόρευση της Χρυσής Αυγής με νόμο θα ήταν αλυσιτελής. Διότι οι βουλευτές της, ελλείψει ειδικής συνταγματικής διάταξης για την αυτοδίκαιη έκπτωσή τους (αντίστοιχης με το άρθρο 58 παρ. 6 των Συνταγμάτων της δικτατορίας), δεν θα έχαναν τη βουλευτική τους ιδιότητα. Τούτο σημαίνει ότι θα μπορούσαν να συνεχίσουν το «θεάρεστο» έργο τους και να κατέλθουν στις επόμενες εκλογές με άλλο όνομα, χωρίς καν να χρειαστεί να χρίσουν υποψηφίους τις γυναίκες ή τα παιδιά τους (όπως συνέβη προ ετών στην Τουρκία) [από Καθημερινή].
Ας πάψει, λοιπόν, η σπέκουλα περί απαγόρευσης της Χρυσής Αυγής, που έρχεται ουσιαστικά να διασκεδάσει την ανοχή, αν όχι έμμεση υποστήριξη από την κυβέρνηση και άλλα όργανα του κράτους, των νεοναζιστικών στάσεων  - ακόμη και συμπεριφορών σε κάποιες περιπτώσεις - και ας επικεντρωθούμε στον αποκλεισμό του νεοναζισμού στη βάση, στο επίπεδο της καθημερινής ζωής.
Δεν συμφωνώ, ωστόσο, με τον κ. Αλιβιζάτο πως η έννομη τάξη της Ελλάδας είναι επαρκής για την αντιμετώπιση της ναζιστικής βίας. Οι διατάξεις του κοινού ποινικού μας δικαίου παρουσιάζουν πρόβλημα «configuration», δηλαδή απουσιάζει κάτι για να αποκτήσουν αυτές λειτουργικότητα ως ενιαίο σύστημα αποκλεισμού νεοναζιστικών συμπεριφορών και αποθάρρυνσης καλλιέργειας ναζιστικών στάσεων στην ελληνική διοίκηση και κοινωνία .
Με άλλα λόγια, προτείνω (ξανά) την θεσμική θωράκιση με μια ενιαία «αντιναζιστική» νομοθεσία που ασφαλώς θα ενσωματώνει ως κανόνα δικαίου  το πνεύμα της εγκυκλίου του εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, σύμφωνα με το οποίο η βουλευτική ιδιότητα δεν προσφέρει ασυλία ως προς την αυστηρή εφαρμογή του νόμου, εγείροντας ακόμη και ζήτημα ηθικής αυτουργίας για την ηγεσία της ΧΑ σε κάποιες περιπτώσεις σχεδιασμένων εγκληματικών ενεργειών. Όλα αυτά όμως χρειάζονται σαφή αντιναζιστική και αντιφασιστική στόχευση, στο πλαίσιο ενός ενιαίου πλαισίου δικαίου που ασφαλώς θα αυστηροποιεί τα άρθρα 187 και 310 του Π.Κ., όπως και τον αντιρατσιστικό ν. 927/1979, σε συνδυασμό με το άρθρο 39 παρ. 4 του ν. 2910/1991, περί αυτεπάγγελτης δίωξης των αξιόποινων πράξεων που αυτός ορίζει.
Πέραν αυτού, δεν συμφωνώ απολύτως με την αντίληψη που καλλιεργεί ο κ. Αλιβιζάτος ως προς τις ηθικές και πολιτικές διαστάσεις της βίας με ιδεολογικοπολιτικά κίνητρα: « Υπάρχει καλή και κακή βία; Και αν ναι, ποιο είναι το κριτήριο της διάκρισης; Η ιδεολογία όσων την υποστηρίζουν; Το αν αυτή βλάπτει πολλούς ή λίγους; Το αν τους βλάπτει σοβαρά ή όχι; Ή μήπως τα κίνητρα όσων τη μετέρχονται;», διερωτάται ο καθηγητής και αποφαίνεται: «θεωρώ ότι η συζήτηση αυτή δεν έχει νόημα».  
Αντίθετα, εγώ θεωρώ πως επ’ αυτού θα πρέπει να επιμείνουμε, για να βγάλουμε ουσιαστικό νόημα ως προς το τί πράγματι συμβαίνει σήμερα στην ελληνική κοινωνία και στο πολιτικό σύστημα. Ποιές είναι και από πού προέρχονται οι απειλές εναντίον του ελληνικού αστικού φαινομένου, που σε κρίσιμο βαθμό συμπίπτουν με τους κινδύνους για την συνοχή της ελληνικής κοινωνίας. Αυτή η συζήτηση δεν έκλεισε μια για πάντα με την απολύτως αφαιρετική, άκρως υποκριτική και θεοσοφική ή φιλοσοφική παραδοχή του αστικού καθεστώτος: πως σε ένα κράτος δικαίου η βία είναι καταδικαστέα, απ’ οπουδήποτε και αν προέρχεται!
Τι συμβαίνει σε περιπτώσεις κρίσεων και κρατικής ή/και υπερεθνικής βίας με τη μορφή «σοκ και δέος», όπως λαμβάνει αυτή χώρα σήμερα στην Ελλάδα, στο πλαίσιο εφαρμογής του προγράμματος της τρόικας; Σε μια δημοκρατική τάξη που απορρυθμίζεται με πράξεις της νόμιμης κυβέρνησης, του κοινοβουλίου, ακόμη και μέσω δικαστικών πορισμάτων/αποφάσεων που δίνουν εξαιρετικό νόημα στην (ακρωτηριασμένη) νομιμότητα, στο πλαίσιο μιας κατάστασης εκτάκτου ανάγκης – υποστηρίζοντας δηλαδή την μεταβολή της Ελληνικής Δημοκρατίας σε καθεστώς εκτάκτου ανάγκης -ανοίγει ή όχι, εκ νέου και αντικειμενικά, η συζήτηση για την έννοια της πολιτικής βίας; Τι συμβαίνει εκεί όπου η Δημοκρατία, κάνει βήματα προς τα πίσω, όπως προανήγγειλε ο κ. Παπανδρέου και εφαρμόζει πιστά ο κ. Σαμαράς, στο πλαίσιο μιας στρατηγικής που διευκολύνει την εφαρμογή των μνημονίων με την τρόικα στην πράξη; 
Εδώ δεν έχουμε, ασφαλώς, εφαρμογή της αστικής αρχής: οι δημοκρατίες αυτοκαταργούνται αν ανέχονται άλλα μέσα πολιτικής δράσης, εκτός από την ψήφο των πολιτών και από την άσκηση των δικαιωμάτων που αναγνωρίζει κάθε φιλελεύθερη και δημοκρατική έννομη τάξη! Εδώ, βιώνουμε την υπόθεση αντίστροφα. Σαφώς αντιστρόφως, με την Δημοκρατία, πρώτα αυτή, ως καθεστώς νομιμότητας και πολιτικής νομιμοποίησης, να αυτοκαταργείται, μερικώς τουλάχιστον, αλλά αναμφισβήτητα – έτσι όπως, μεταξύ άλλων, και η δική μου γραφή έχει δείξει παραστατικώς σε ό, τι αφορά στην διασάλευση τόσο της εσωτερικής μας, όσο και της ευρωπαϊκής νομιμότητας, στο πλαίσιο εφαρμογής του «ατομικού μηχανισμού σωτηρίας».
 Όταν λοιπόν η Αστική Δημοκρατία αυτοκαταργείται, έστω και μετρικώς και «προσωρινώς», στο πλαίσιο  ενός καθεστώτος εκτάκτου ανάγκης, τότε δεν παρουσιάζει κρίση η συνάρτηση του Κράτους Δικαίου με τα υποκείμενα του, που εμφανίζεται ως υπέρτατη αρχή αστικής οργάνωσης, προκαλώντας ηθικά και πολιτικά για ένα διαφορετικό νόημα περί (πολιτικής) βίας; Δεν έχουμε κρίση στο νόημα της βίας, αυτής καθ’ εαυτής; Να μην συζητήσουμε για αυτήν τη σημαντική μεταβολή στο νόημα της πολιτικής βίας και πώς αυτή επηρεάζει μια πλειάδα μεταβλητών που επιδρούν δραματικά καί στο νόημα της ψήφου των πολιτών, όπως και σε αυτό που συναρθρώνεται με την άκρως προβληματική άσκηση των δικαιωμάτων, τα οποία αναγνωρίζονται γενικά στο πλαίσιο της φιλελεύθερης και δημοκρατικής έννομης τάξης, η οποία έτσι χάνει την ουσία της;
Μα, αυτό είναι ακριβώς σήμερα το κρίσιμο ζήτημα για την Αστική Ελληνική Δημοκρατία: η αυτοπροσβολή της, ο αυτοπεριορισμός της, ο αυτό-ευνουχισμός της, που γεννά βία, καθώς όλη η διαδικασία είναι μια μορφή άσκησης ακραίας κρατικής βίας για συμμόρφωση σε όρους που σαφώς αντιφάσκουν με το δημοκρατικό νόημα της ψήφου των πολιτών, ασφαλώς με την λαϊκή κυριαρχία και με την πλήρη απόλαυση των δικαιωμάτων που «αναγνωρίζει κάθε φιλελεύθερη και δημοκρατική έννομη τάξη»! Ας μην γενικεύουμε λοιπόν, και ας περιορίσουμε το ζήτημα της πολιτικής βίας στην δράση του νεοναζισμού, η οποία έχει σαφή χαρακτηριστικά, τα οποία δεν πρέπει να συγχέονται με την συγκυριακή κοινωνική αντίδραση στην κρατική βία.
Αυτό είναι ένα άλλης τάξεως πρόβλημα, που μπορεί και πρέπει να αντιμετωπιστεί εξειδικευμένα, λαμβάνοντας υπόψιν πως δεν είναι η οικονομική κρίση που τροφοδότησε τον νεοναζισμό, αλλά η πολιτική/κυβερνητική στάση και συμπεριφορά κυρίως της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ, με την ταύτισή τους πλέον στο νεοφιλελεύθερο άκρο των σκληρών, αντικοινωνικών, αυταρχικών πολιτικών. Η διαδικασία (κοινωνική, πολιτική, νομική) για την αποτροπή της αναβίωσης ενός ανεξέλεγκτου φασισμού στην Ελλάδα θα δώσει τελικά εμμέσως πλην σαφώς και το σύγχρονο νόημα περί πολιτικής βίας. Οι θεσμοί και η εφαρμογή τους μιλούν την πραγματική πολιτική γλώσσα, ενώ όλα τα υπόλοιπα αφορούν στο νομιμοποιητικό γαρνίρισμα και σε μικροπολιτικές εντυπώσεις.

Το «μυστικό», ωστόσο, της ανάπτυξης της Αστικής Δημοκρατίας είναι μάλλον αυτό που αρθρώνεται στο συμπέρασμά μου, με την άποψή μου, η οποία δίχως να διεκδικεί την μορφή του κανόνα, καταλήγει να υποστηρίζει παράλληλα τον οντολογικό και λειτουργικό κανόνα (νόμο) των Δημοκρατικών Καθεστώτων στον καπιταλισμό: οι δημοκρατικοί θεσμοί δεν λειτουργούν συνεκτικά και αποτελεσματικά, και δεν ευδοκιμούν μακροχρονίως, εάν δεν συνοδεύονται από ένα ισχυρό και σύγχρονο αντιφασιστικό κίνημα. Σε διαφορετική περίπτωση το δημοκρατικό οικοδόμημα, αν δεν είναι φενάκη, είναι κτισμένο στην άμμο, ενώ εξυπηρετεί αποκλειστικά τις συγκυριακές ανάγκες της καπιταλιστικής συσσώρευσης.

Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος είναι διδάκτωρ Πολιτικής Επιστήμης, ειδικός σε θέματα πολιτικής και διακυβέρνησης στην Ευρασία.


Read more: http://tolimeri.blogspot.com/#ixzz2fPQ9hJQb

Μπέννυ ο Παράφρων - η Συνταγματική Τοξίνη και τα τσιμπούκια


\


Μπέννυ ο Παράφρων - η Συνταγματική Τοξίνη και τα τσιμπούκια


Read more: http://tolimeri.blogspot.com/#ixzz2fPPjGUKA

BBC: «Μπορεί η κυβέρνηση να εξηγήσει γιατί η αστυνομία πετάει πέτρες;»


Πέτρες και χημικά στο Κερατσίνι
“ Ο δημοσιογράφος του βρετανικού BBC, Paul Mason, απηύθυνε μέσω Twitter, ένα καίριο ερώτημα προς την ελληνική κυβέρνηση και «ανέβασε» και το βίντεο που κάνει από χθες τον γύρο του διαδικτύου, όπου κάποιοι....
«πολίτες» πετούν πέτρες στους διαδηλωτές χωρίς οι αστυνομικοί να παρεμβαίνουν. ”
Πρωτοφανής και χωρίς τέλος είναι ο διασυρμός της Ελλάδας στο εξωτερικό μετά από την άγρια δολοφονία του Παύλου Φύσσα από στέλεχος της Χρυσής Αυγής αλλά των όσων ακολούθησαν κατά τη διάρκεια της χθεσινής μεγαλειώδους αντιφασιστικής πορείας στο Κερατσίνι.
Συγκεκριμένα, ο δημοσιογράφος του βρετανικού BBC, Paul Mason, απηύθυνε μέσω Twitter, ένα καίριο ερώτημα προς την ελληνική κυβέρνηση και «ανέβασε» και το βίντεο που κάνει από χθες τον γύρο του διαδικτύου, όπου κάποιοι «πολίτες» πετούν πέτρες στους διαδηλωτές χωρίς οι αστυνομικοί να παρεμβαίνουν.
Ρωτά χαρακτηριστικά ο Mason: «Ίσως η ελληνική κυβέρνηση να μπορούσε να εξηγήσει στην υπόλοιπη Ευρωπαϊκή Ένωση γιατί αστυνομικοί και πολίτες που πετούν πέτρες φαίνεται να συνεργάζονται σε αυτό το video;». 
Δείτε το tweet του Βρετανού δημοσιογράφου του BBC:

Εδώ δείτε το επίμαχο video:
http://papaioannou-giannis.net


Read more: http://tolimeri.blogspot.com/#ixzz2fPPFShDF

Αποψίλωσαν 5.000 στρέμματα χλωρίδας στον Γράμμο

Λαθροϋλοτόμοι έχουν αφανίσει τουλάχιστον 5.000 στρέμματα δάσους στο Γράμμο μόνο τον τελευταίο χρόνο!

Οι τοπικοί φορείς ζητούν την αύξηση του αριθμού των συνοριοφυλάκων και την επάνδρωση των στρατιωτικών φυλακίων της περιοχής για την αντιμετώπιση του φαινομένου.

Δείτε πως αποψιλώθηκε το δάσος μέσα σε 10 χρόνια, μέσα από τις φωτογραφίες του google earth που παραθέτει το grammos.com.