ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2013

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ. ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΗΝΑ ΤΩΝ ΓΙΟΡΤΩΝ ΜΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΣΤΟ BLOG ΜΟΝΟ!!!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ 
ΦΤΗΝΆ ΚΑΙ ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΑ ΜΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ  
ΓΙΑ ΕΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΧΡΟΝΟ. 
ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΗΝΑ ΤΩΝ ΓΙΟΡΤΩΝ ΜΟΝΟ  50  ΕΥΡΩ  ΜΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΉ  ΠΡΟΒΟΛΗ  
ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ  ΣΤΟ email :edopieria@gmail.com 
κιν.6947627333
















«Επιμένει ελληνικά» ο 18χρονος εφευρέτης – Είπε όχι στο MIT για το…Μετσόβειο

xaris-ioannaou-570
Απίστευτο και όμως αληθινό. Αρνήθηκε υποτροφίες για σπουδές σε δύο από τα κορυφαία πανεπιστήμια του κόσμου ο νεαρός Χάρης Ιωάννου, επιμένοντας «ελληνικά» και συνεχίζοντας τις σπουδές του στο Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο.
Η απόφασή του ίσως κάποιος τους εκπλήξει ή άλλους να τους εντυπωσιάσει. Πάντως ο 18χρονος Χάρης Ιωάννου είπε ένα βροντερό «όχι» σε α ΜΙΤ και Imperial, δύο πανεπιστήμια παγκόσμιας εμβέλειας.
Υπενθυμίζεται πως ο 18χρονος εφευρέτης, δημιούργησε ένα ρομποτικό χέρι που βοηθάει ανθρώπους με περιορισμένη κίνηση. Τον είδαμε πέρσι στο Tedx Athens. Τότε ήταν ένας 17χρονος μαθητής τρίτης λυκείου, ο οποίος εμπνεύστηκε ένα ρομποτικό χέρι που βοηθάει ανθρώπους με κινητικά προβλήματα να λειτουργούν στην καθημερινότητα τους.
O Ιωάννου έδωσε πανελλήνιες εξετάσεις και πέρασε στο Μετσόβιο Πολυτεχνείο.Στην συνέχεια συμμετείχε σε ένα workshop με την google science στην Καλιφόρνια, όπου η εφεύρεση του πέρασε στις 90 καλύτερες του κόσμου στην πρώτη φάση -πρώτη φορά για Έλληνα- και μετέπειτα στις 15 καλύτερες. Εκεί βοηθήθηκε από την Google να ελαφρύνει 6 φορές κάτω το βάρος του χεριού και να μειώσει το κόστος παραγωγής του κατά 400%.
Κάπου εκεί του έγινε πρόταση από δύο σημαντικότατα Πανεπιστήμια του κόσμου. Το αμερικάνικο ΜΙΤ και το βρετανικό Imperial. Ωστόσο ο 18χρονος επέλεξε την παραμονή στην Ελλάδα, παρά το γεγονός πως «έχει κάνει μάθημα μόλις 1,5 ώρα» όπως ο ίδιος ανέφερε.

Σοκ στο Χόλιγουντ – Νεκρός σε τροχαίο ο ηθοποιός, Πολ Γουόκερ που πρωταγωνιστούσε στο Fast and Furious

Σοκ στο Χόλιγουντ – Νεκρός από τροχαίο ο ηθοποιός, Πολ Γουόκερ που πρωταγωνιστούσε στο Fast and Furious
Ένα πολλά υποσχόμενο αστέρι του θρηνεί το Χόλιγουντ μετά τη τραγική είδηση του θανάτου του ηθοποιού Πολ Γουόκερ. Ο άτυχος νέος είχε γίνει γνωστός στο ευρύ κοινό από τη σειρά ταινιών Fast and Furious και σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες μετά την τραγική είδηση, ο 40χρονος σκοτώθηκε όταν το αυτοκίνητο του εξερράγη μετά από τροχαίο στην Σάντα Κλάριτα της Καλιφόρνια το απόγευμα του Σαββάτου.
Ο ηθοποιός επέβαινε σε μια Porsche σε έναν αυτοκινητόδρομο στην Σάντα Κλάριτα, όπου είχε πάει για μια φιλανθρωπική έκθεση αυτοκινήτων για την υποστήριξη των θυμάτων του τυφώνα στις Φιλιππίνες. Στα πλαίσια της έκθεσης, αυτός και ένας φίλος του δοκίμαζαν την Porsche GT, με την οποία συνέβη το μοιραίο
Πηγές από το περιβάλλον του ηθοποιού αναφέρουν στο αυτοκίνητο βρισκόταν με ένα άλλο πρόσωπο, όταν ο αγνώστων στοιχείων οδηγός έχασε τον έλεγχο και το όχημα προσέκρουσε σε ένα δέντρο και εξερράγη με αποτέλεσμα τον ακαριαίο θάνατο και των δύο.
Η είδηση του θανάτου του, έπεσε σαν βόμβα στο Χόλιγουντ, ενώ επιβεβαιώθηκε επίσημα και από το twitter του άτυχου ηθοποιού.

Cronut από το Μανώλη Συρίγο: Ντόνατ και κρουασάν μαζί θα σε κάνουν να ξεχάσεις τα cupcakes

cronut-570
Ο Μανώλης Συρίγος του New Dash μαγειρεύει ένα γλυκό που δεν έχει κάνει ακόμα την εμφάνισή του στα ελληνικά ζαχαροπλαστεία και είναι η νέα τρέλα στην Αμερική, αφού συνδυάζει τα δύο πιο ωραία γλυκά με ζύμη: ντόνατ και κρουασάν μαζί, με μια πλούσια κρέμα να τα φέρνει σε επαφή και η κοιλιά μας ετοιμάζεται για μεγάλες μάσες.
Υλικά
1 πακέτο ζύμη για κρουασάν Pillsbury(6τμχ)
2 αυγά
3 κρόκοι αυγών
250ml γάλα
250ml κρέμα γάλακτος
80gr ζάχαρη κρυσταλλική
1 δόση βανίλια
20gr κόρν φλάουρ
20gr αλεύρι
Μισό λίτρο σπορέλαιο
100gr πολύχρωμη τρούφα
Για το γλάσο σοκολάτας:
180gr κουβερτούρα
250ml κρέμα γάλακτος
20gr μέλι
Eκτέλεση:
Για το cronut:
Απλώνουμε τα τρία φύλλα και τα αλείφουμε με ένα αυγό, που έχουμε χτυπήσει και στη συνέχεια, αφού βάλουμε τα υπόλοιπα φύλλα από πάνω, τα διπλώνουμε και ανοίγουμε τη ζυμη ελάχιστα, πιέζοντας με τα δάχτυλα Αλείφουμε με αυγό και διπλώνουμε, ενώ ύστερα επαναλαμβάνουμε μία τελευταία φορά την διαδικασία
Με ένα στρογγυλό κουπάτ κόβουμε τη ζύμη και με ένα πιο μικρό κουπάτ κάνουμε μία τρύπα στη μέση, ώστε να πάρει σχήμα ντόνατ και το αφήνουμε στο ψυγείο για 15 λεπτά. Παράλληλα, ζεσταίνουμε σπορέλαιο σε ένα κατσαρολάκι και αφού ζεσταθεί, τοποθετούμε τα cronuts και τηγανίζουμε μέχρι να ροδίσoυν..
Για την κρέμα ζαχαρτοπλαστικής:
Βάζουμε το γάλα με την κρέμα γάλακτος σε ένα κατσαρολάκι και αφού προσθέσουμε τη βανίλια, ζεσταίνουμε. Παράλληλα, σε ένα μπωλ χτυπάμε το δεύτερο αυγό, τους κρόκους και τη ζάχαρη. Κοσκινίζουμε το αλεύρι και το κορν φλάουρ μέσα στο μπωλ και ύστερα ανακατεύουμε με ένα σύρμα πολύ καλά. Λίγο πριν βράσει η κρέμα με το γάλα, προσθέτουμε το μείγμα με τα αυγά και το ξαναβράζουμε μέχρι να δέσει η κρέμα για περίπου 5 λεπτά.
Μετά, βγάζουμε το μείγμα από τη φωτιά, το τοποθετούμε σε ένα μπωλ και το καλύπτουμε εξ επαφής με μία μεμβράνη για να μην σχηματιστεί κρούστα.
Για το γλάσο σοκολάτας:
Βάζουμε την κρέμα γάλακτος σε ένα κατσαρολάκι, προσθέτουμε την κουβερτούρα και το μέλι και λιώνουμε σε χαμηλή φωτιά μέχρι να γίνει το μείγμα λείο.
Για την συναρμολόγηση του γλυκού
Αφού έχουν κρυώσει τα cronuts και η κρέμα, κόβουμε τα cronuts στη μέση και τα γεμίζουμε μέσα με την κρέμα ζαχαροπλαστικής και ρίχνουμε από πάνω το γλάσσο σοκολάτας ενώ τέλος πασπαλίζουμε με πολύχρωμη τρούφα, που θα δώσει έναν άλλον γευστικότατο τόνο στο cronut.
Η συνταγή για το γλάσο σοκολάτας είναι ενδεικτική. Το cronut μπορούμε να το γεμίσουμε με οποιαδήποτε κρέμα της αρεσκείας μας.

Κυριακή 1 Δεκεμβρίου 2013

Οι άστεγοι που κοιμούνται στην πλατείας Ομονοίας. Ακριβώς εκεί που υπάρχουν τα φρεάτια εξαερισμού του μετρό. Καθημερινά καταγράφονται θλιβερές σκηνές, από τους "άθλιους" της σύγχρονης εποχής.


Μαγειρεύουν, άραγε, τις δημοσκοπήσεις οι εταιρίες που έχουν υπογράψει συμβάσεις με το δημόσιο και έχουν λάβει κονδύλια πολλών εκατομμυρίων ευρώ;


Πού πήγαν όλες εκείνες οι εταιρίες δημοσκοπήσεων που μεσουρανούσαν στο μιντιακό σκηνικό;

Οι στατιστικές, τα μικρά ψέματα και τα μεγάλα ψέματα…

Οι δημοσκοπήσεις είναι σημαντικό εργαλείο – τόσο για την καταγραφή του κλίματος που διαπνέει την κοινή γνώμη όσο και για τη χειραγώγησή της. Φανταστείτε, ας πούμε, να δημοσιεύονταν δημοσκοπήσεις που θα εμφάνιζαν τον ΣΥΡΙΖΑ με επτά ποσοστιαίες μονάδες μπροστά ή την κυβέρνηση να καταρρέει, πόσο διαφορετική θα ήταν η κατάσταση και η ψυχολογία του κόσμου. Φημολογείται έντονα ότι τέτοιες δημοσκοπήσεις υπάρχουν αλλά δεν δημοσιεύονται. Να υποθέσουμε ότι δεν τις αφήνει να βγουν στο φως η κυβέρνηση για να μη διαλυθεί; Ή ότι δεν τις «κυνηγά» ούτε η αντιπολίτευση για να μην σπάσει ο διάολος το ποδάρι του και πέσει η κυβέρνηση πριν το σωστό τάιμιγκ; Το ψέμα είναι βολικό από πολλές πλευρές…
Πού πήγαν όλες εκείνες οι εταιρίες δημοσκοπήσεων που μεσουρανούσαν στο...
μιντιακό σκηνικό;
_ Λάμδα Research, παρακαλώ;
_ Γεια σας, από το Mega καλούμε, θέλουμε να παραγγείλουμε μια δημοσκόπηση.
_ Βεβαίως, πώς τη θέλετε μαγειρεμένη;
Σιγή ασυρμάτου έχει πέσει τελευταία… Πού πήγαν όλες εκείνες οι εταιρίες δημοσκοπήσεων που μεσουρανούσαν στο μιντιακό σκηνικό; Γιατί τα κανάλια δεν μας παίρνουν πλέον τα αυτιά κάθε βδομάδα με το ποιος είναι ο καταλληλότερος πρωθυπουργός, ποια είναι η πρόθεση της ψήφου μας και ποιο κόμμα προηγείται;
Όχι ότι μας έλειψαν βέβαια… Για να πούμε και την αλήθεια, οι περισσότεροι από μας είναι σίγουροι ότι οι κατά παραγγελία δημοσκοπήσεις «μαγειρεύονται». Καταγράφεται μεν μια τάση από τη σχετική έρευνα που διεξάγεται, αλλά τα στατιστικά στοιχεία ερμηνεύονται κατά το δοκούν. Για παράδειγμα, η διαχείριση των «αναποφάσιστων»: πλέον καταγράφονται σε τόσο υψηλά ποσοστά που καθιστούν τα όποια συμπεράσματα αναξιόπιστα. Όπως και η διαχείριση των ερωτήσεων ή των προσφερόμενων απαντήσεων.
Δεν τα λέμε εμείς, η έκθεση της Ελεγκτικής Εταιρίας Δημοσκοπήσεων και Ερευνών Κοινής Γνώμης τα λέει, αναφερόμενη στην έρευνα της εταιρείας Κάπα-research για τους -υποτίθεται- «δημοφιλέστερους» περιφερειάρχες και δημάρχους της χώρας εν όψει των αυτοδιοικητικών εκλογών του 2014. Η έρευνα χτύπησε πρωτοσέλιδο στην εφημερίδα Το Βήμα της Κυριακής στις 15 Σεπτεμβρίου, ενώ -σύμφωνα με την ταυτότητά της- διεξήχθη διαδικτυακά μεταξύ 3 και 18 Ιουλίου 2013, σε δείγμα 30.249 ατόμων. Η έκθεση ελέγχου παραθέτει μια σειρά παραλήψεων και λαθών κατά τη διεξαγωγή της έρευνας για να συμπεράνει τελικά ότι η εν λόγω δημοσκόπηση «δεν πληροί τις προϋποθέσεις μιας αντιπροσωπευτικής έρευνας». Είδατε εσείς καμιά επανόρθωση;
Έτσι και αλλιώς κανείς δεν ζητά ευθύνες από τις εταιρείες δημοσκοπήσεων ή τα ΜΜΕ για πιθανά… «λάθη» ή παραλείψεις. Πριν από τις εκλογές του Μάη 2012, οι δημοσκοπήσεις που έβλεπαν το φως της δημοσιότητας έδιναν υψηλά ποσοστά σε ΝΔ και ΠΑΣΟΚ (πολύ παραπάνω από αυτά που τελικά πήραν), ενώ στον ΣΥΡΙΖΑ έδιναν ποσοστό αισθητά πιο χαμηλό από αυτό που κατέγραψε. Την ίδια εποχή είχα στα χέρια μου μια αντίστοιχη έρευνα από το Πάντειο Πανεπιστήμιο, οι προβλέψεις της οποίας επιβεβαιώθηκαν πλήρως στις εκλογές. Να επισημάνουμε, βέβαια, ότι η έρευνα του Παντείου έγινε χωρίς τη χρηματοδότηση κάποιου από τα μεγάλα κόμματα ή των μίντια που τα στηρίζουν.
Δεν χωρά αμφιβολία ότι οι δημοσκοπήσεις είναι ένα πολύ σημαντικό εργαλείο. Τόσο σημαντικό, ώστε οι πληροφορίες αναφέρουν ότι ήταν ένας από τους δύο βασικούς λόγους που οδήγησαν την κυβέρνηση στην απόφαση να «τελειώσει» με τη Χρυσή Αυγή. Ο ένας ήταν η επίδειξη δύναμης των ακροδεξιών ταγμάτων ασφαλείας στους συγγενείς των θυμάτων στο Μελιγαλά και ο δεύτερος η δυναμική της Χρυσής Αυγής όπως αυτή καταγραφόταν, πριν τη δολοφονία του Κερατσινίου, στις κρυφές δημοσκοπήσεις που έχουν τα κόμματα και την έφερνε να ανταγωνίζεται σε ποσοστά ακόμη και τη ΝΔ.
Ασφαλώς όμως οι δημοσκοπήσεις αποτελούν και ένα –με επιστημονική τεκμηρίωση ενδεδυμένο– χαλινάρι που χρησιμοποιούν τα καθεστωτικά μέσα και οι κυβερνώντες για να κρατούν σε λήθαργο τους πολίτες. Φανταστείτε, ας πούμε, να δημοσιεύονταν δημοσκοπήσεις που θα εμφάνιζαν τον ΣΥΡΙΖΑ με επτά ποσοστιαίες μονάδες μπροστά ή την κυβέρνηση να καταρρέει, πόσο διαφορετική θα ήταν η κατάσταση και η ψυχολογία του κόσμου.
Φημολογείται έντονα ότι τέτοιες δημοσκοπήσεις υπάρχουν, αλλά δεν δημοσιεύονται. Να υποθέσουμε ότι δεν τις αφήνει να βγουν στο φως η κυβέρνηση για να μη διαλυθεί; Ή ότι δεν τις «κυνηγά» ούτε η αντιπολίτευση για να μην σπάσει ο διάολος το ποδάρι του και πέσει η κυβέρνηση πριν το σωστό τάιμιγκ; Το ψέμα είναι βολικό από πολλές πλευρές…
Πάντως, στην «ελεύθερη αγορά» κανείς δεν χάνεται. Κι αν δεν ακούτε τόσο συχνά τις δημοσκοπήσεις τους, δεν σημαίνει ότι οι οκτώ πιο διάσημες στο κοινό εταιρείες ερευνών κοινής γνώμης (ALCO, GPO, Κάπα-Research, MARC, Metron Analysis και MRB) δεν κάνουν χρυσές δουλειές, πληρωμένες από το ελληνικό δημόσιο βεβαίως.
Μαγειρεύουν, άραγε, τις δημοσκοπήσεις οι εταιρίες που έχουν υπογράψει συμβάσεις με το δημόσιο και έχουν λάβει κονδύλια πολλών εκατομμυρίων ευρώ; Μια έρευνα που θα μέτραγε τι πιστεύουν οι πολίτες για τις ίδιες τις δημοσκοπήσεις και την αξιοπιστία τους θα είχε, νομίζω, εξαιρετικό ενδιαφέρον…
"unfollow"

Για να μη αργήσω υπέγραψα μια αύξηση στα διόδια χωρίς να τη διαβάσω. Πόσο αυξήθηκαν τελικά;


ΧΡΥΣΟΧΟΪΔΗΣ Ο ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΣ
"Για να μη αργήσω υπέγραψα μια αύξηση στα διόδια χωρίς να τη διαβάσω. Πόσο αυξήθηκαν τελικά;"