ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου 2014

ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ Ο.Α.Ε.Ε. ΠΙΕΡΙΑΣ

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΤΑΚΤΙΚΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ

Με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου, και σύμφωνα με τις διατάξεις του καταστατικού του Σωματείου μας και των Νόμων 1712/1987 και 2081/1992, καλούμε όλα τα μέλη του Σωματείου Συνταξιούχων Ο.Α.Ε.Ε. Πιερίας την Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου 2014 και ώρα 18.30 στην αίθουσα του Πνευματικού Κέντρου Κατερίνης (Εκάβη), να παρευρεθούν στην ετήσια τακτική Γενική Συνέλευση του Σωματείου για να συζητήσουν και να πάρουν απόφαση για τα παρακάτω θέματα :

ΘΕΜΑΤΑ  ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ  ΔΙΑΤΑΞΗΣ


1.      Εκλογή Προεδρείου Γενικής Συνέλευσης και Εφορευτικής Επιτροπής.
2.      Πεπραγμένα Διοικητικού Συμβουλίου.
3.      Οικονομικός Απολογισμός.
4.      Έκθεση Ελεγκτικής Επιτροπής.
5.      Έγκριση Πεπραγμένων, Οικονομικού Απολογισμού, Έκθεσης Ελεγκτικής Επιτροπής και απαλλαγή του απερχόμενου Διοικητικού Συμβουλίου από κάθε ευθύνη.
6.      Προτάσεις, ανακοινώσεις μελών.
7.      Αρχαιρεσίες ανάδειξης Διοικητικού Συμβουλίου, Ελεγκτικής Επιτροπής και Αντιπροσώπων για την Πανελλήνια Ομοσπονδία Συνταξιούχων Ο.Α.Ε.Ε.

Σε περίπτωση μη απαρτίας, η Τακτική Γενική Συνέλευση θα επαναληφθεί, χωρίς άλλη πρόσκληση στις 7 Μαρτίου 2014, ημέρα Παρασκευή στον ίδιο τόπο και ώρα και σε περίπτωση πάλι μη απαρτίας θα επαναληφθεί την 14η Μαρτίου 2014, ημέρα Παρασκευή, την ίδια ώρα και στον ίδιο τόπο με τα ίδια θέματα, με όσα μέλη και αν παραστούν.

Οι αρχαιρεσίες ανάδειξης Διοικητικού Συμβουλίου, Ελεγκτικής Επιτροπής και Αντιπροσώπων για την Πανελλήνια Ομοσπονδία Συνταξιούχων Ο.Α.Ε.Ε. (7ο θέμα της ημερήσιας διατάξεως) θα διεξαχθούν την Κυριακή 16 Μαρτίου 2014 και ώρες από τις 10.00 έως τις 14.30 στην αίθουσα του Πνευματικού Κέντρου Κατερίνης (Εκάβη) στο ισόγειο του κτιρίου.

Τα μέλη που ενδιαφέρονται να υποβάλλουν υποψηφιότητα θα πρέπει να καταθέσουν γραπτή αίτηση προς τη Διοίκηση του Σωματείου στα γραφεία του, το αργότερο μέχρι τη Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2014 και ώρα 19.00. Ώρες λειτουργίας γραφείου : καθημερινά 10.00 – 13.00 και 18.00 – 20.00 εκτός Κυριακής.

Η ψηφοφορία  γίνεται με την επίδειξη της αστυνομικής ταυτότητας.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε στα γραφεία του Σωματείου μας ( Γεωργάκη Ολυμπίου 1, 2ος όροφος και στο τηλέφωνο 23510-78736, καθημερινά τις ώρες 18.00 - 20.00 ).

Για το Διοικητικό Συμβούλιο

Ο Πρόεδρος

Κοπή πρωτοχρονιάτικης πίτας ΔΑΚΕ Π.Ε. Πιερίας 2014


                                                 


     Με μεγάλη επιτυχία στέφθηκε η καθιερωμένη εκδήλωση για την κοπή της Πρωτοχρονιάτικης πίτας της ΔΑΚΕ Π.Ε. Πιερίας.
    Η βραδιά ήταν αφιερωμένη στο επί σειρά ετών  στέλεχος της ΔΑΚΕ Π.Ε. Πιερίας κ. Δάφκο Ιωάννη, τον οποίο το Δ.Σ. ανακήρυξε Επίτιμο Πρόεδρο της.
       Την ξεχωριστή αυτή εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους οι Ανδρουλάκης Μάνος - Πρόεδρος Κεντρικής ΔΑΚΕ,  Παληγιάννης Βασίλειος- Αιρετός ΚΥΣΠΕ, Αδαμίδου Βασιλική - Αναπληρωτής αιρετός ΚΥΣΠΕ, Βογιατζής Κωνσταντίνος - Αιρετός ΑΠΥΣΠΕ Κεντρικής Μακεδονίας, Γιακουμής Ανδρέας - Αιρετός ΠΥΣΠΕ Ανατολικής Θεσσαλονίκης, Πάιδας Ιωάννης - Μέλος Εκτελεστικής Επιτροπής ΑΔΕΔΥ, Πράππας Αντώνιος -  Εκπαιδευτικός και Αντιδήμαρχος Δήμου Λάρισας, Παπαποστόλου Δημήτριος - Πρόεδρος  Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. Λάρισας, Παζάρας Απόστολος - Γενικός Γραμματέας ΕΔΟΘ.
    Η τοπική αυτοδιοίκηση έδωσε δυναμικό παρόν με την Αντιπεριφερειάρχη της Περιφερειακής Ενότητας Πιερίας κ. Σοφία Μαυρίδου, τον Δήμαρχο Κατερίνης κ. Σάββα Χιονίδη, τον Αντιδήμαρχο κ. Λιακόπουλο Αθανάσιο, τον Πρόεδρο της Σχολικής Επιτροπής Παιδείας κ. Ίτσιο Γεώργιο και την υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων του Δήμου Κατερίνης και Εκπαιδευτικό κ. Πόπη Τζουμέρκα-Μπατάλα.
   Την Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση εκπροσώπησε ο αιρετός του ΠΥΣΔΕ και Πρόεδρος της ΔΑΚΕ Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κ. Σιαμάγκας Θεόδωρος.
    Την τιμητική πλακέτα του επίτιμου προέδρου, η οποία φιλοτεχνήθηκε από τον συνάδελφο Θωμά Σακελλαρίου, απένειμε στον κ. Δάφκο ο Αιρετός του ΚΥΣΠΕ Βασίλης Παληγιάννης.

    Η ΔΑΚΕ Π.Ε. Πιερίας ευχαριστεί από καρδιάς όλους όσους τίμησαν με την 

Η ΕΑΑΣ Ν. Ημαθίας έχει Λόγο στις 23 Φεβ 2014





Στην ΕΑΑΣ Ν. Ημαθίας πραγματοποιήθηκε συγκέντρωση Αποστράτων όπου αναπτύχθηκαν ενόψη των εκλογών τις 23 Φεβ 2014 τα παρακάτω θέματα:
α. Αφύπνισης – Συσπείρωσης των Αποστράτων στις επερχόμενες εκλογές από το σύνολο αυτών και συμπαράσταση στους δοκιμαζόμενους συμπολίτες μας.
β. «Η ετοιμότητα της ΕΑΑΣ μετά τις εκλογές για Αντίδραση καθότι το θέμα δεν είναι μόνο συντεχνιακό αλλά βαθύτατα πολιτικό, αφού το αποτέλεσμα πολιτικών επιλογών των εκάστοτε κυβερνήσεων, μέσα στα πλαίσια της οικονομικής κρίσης, μαστίζει όλες τις κοινωνικές τάξεις ανεξαιρέτως».
γ. «Το διακύδευμα της προσεχής τριετίας πέραν των ζωτικών θεμάτων των άδικων περικοπών και μειώσεων, του ΜΤΣ και του ΝΙΜΙΤΣ που θα πρέπει να στηριχθούν και με κανένα τρόπο να μην περάσουν σε «ξένα» χέρια».
δ. Το βαθύτατο και οξύ κοινωνικό και οικονομικό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι χήρες και τα αρφανά ε.ε και ε.α θανόντων συναδέλφων.
Το κύριο συμπέρασμα είναι ότι η ΕΑΑΣ είναι σε θέση να παίξει σημαντικό ρόλο, να στηρίξει, να ενισχύσει και να αντιδράσει, αρκεί όλοι μας να αφυπνισθούμε κατάλληλα, σε όλη την Επικράτεια.
Δεν έχουμε παρά να ευχηθούμε Καλή Επιτυχία με την Ελπίδα ότι στις 24 Φεβ 2014 η ΕΑΑΣ ΑΛΛΑΖΕΙ.
Ευάγγελος Αθανασιάδης
Συνταγματάρχης ε.α.
evangath@gmail.com

Μην χάσετε Στο ΧΩΝΙ αυτής της Κυριακής: Έρχεται φτωχο – ΣΟΚ για τους δανειολήπτες…

Κόντρα στη γενικευμένη προπαγάνδα, που επιμένει να παρουσιάζει το έκτρωμα Χατζηδάκη ως μια ευνοϊκή ρύθμιση υπέρ του δανειολήπτη, Το ΧΩΝΙ παρουσιάζει την αλήθεια για το «ιρλανδικό μοντέλο» που αποφάσισαν να μας φορέσουν:

Αν αποφασίσουν ότι πληρώνεις υψηλό ενοίκιο…
ΘΑ ΣΕ ΔΙΩΧΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ

Αν μπορείς να εξυπηρετηθείς από τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς…
ΘΑ ΣΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΟΥΝ ΜΟΝΟ 57 ΕΥΡΩ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΦΑΓΗΤΟ!

Όλα τα άλλα θα σου τα παίρνουν οι τράπεζες


Αυτό είναι το «ιρλανδικό μοντέλο» που φέρνει ο Χατζηδάκης.
Ξαναψηφίστε τους λοιπόν…

Μην χάσετε Το ΧΩΝΙ αυτής της Κυριακής 

ΜΑΡΚΟΣ ΜΠΟΛΑΡΗΣ Βουλευτής Ν. Σερρών

ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ



Σέρρες, 20  Φεβρουαρίου 2014
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΘΕΜΑ: «Με αδιαφάνεια και φθαρμένα υλικά θέλουν να χτίσουν το νέο φορέα για την προώθηση των εξαγωγών και των επενδύσεων»

Εισήγηση βουλευτή Μάρκου Μπόλαρη στη συνεδρίαση της Ολομέλειας για το νομοσχέδιο του Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας  με θέμα τη συγκρότηση του "Ενιαίου Φορέα Εξωστρέφειας". 
Σε μια εποχή που η χώρα μας πρωταγωνιστεί στην εξαγωγή προσωπικού υψηλής επιστημονικής στάθμης και οι ελληνικές επιχειρήσεις μεταφέρουν τις δραστηριότητές τους στο εξωτερικό, το Υπουργείο Ανάπτυξης εμφανίζεται αμήχανο σε σχέση με τα θέματα εξωστρέφειας και εξαγωγών. Αυτό επεσήμανε ο βουλευτής Μάρκος Μπόλαρης κατά την εισήγησή του στη συνεδρίαση της Ολομέλειας για το νομοσχέδιο του Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας  με θέμα τη συγκρότηση του "Ενιαίου Φορέα Εξωστρέφειας". 
Στην τοποθέτησή του ο ανεξάρτητος βουλευτής παρατήρησε πως το Υπουργείο ομολογεί απροκάλυπτα πως η λειτουργία δυο φορέων, του  Οργανισμού Προώθησης Εξαγωγών και του «Invest in Greece αποδείχθηκαν αναποτελεσματικοί και ότι δεν πέτυχαν το έργο για το οποίο έχουν ιδρυθεί. Παρόλα αυτά ο Υπουργός Ανάπτυξης θέλει να χτίσει έναν νέο φορέα με τα υλικά της κατεδάφισης των προηγούμενων φορέων που ενοχοποιούνται σε μεγάλο βαθμό για την απουσία ολοκληρωμένου σχεδίου και δράσεων για μια νέα αναπτυξιακή πολιτική.
Αποτελεί εμπαιγμό, κατήγγειλε ο κ. Μπόλαρης να θέλει κανείς με το προσωπικό των φορέων που ευθύνονται για την κατάσταση αυτή να ανασυστήσει έναν νέο φορέα που θα αποτελέσει δήθεν το νέο εργαλείο άσκησης αναπτυξιακής πολιτικής. Συνεχίζοντας τις παρατηρήσεις του ο κ. Μπόλαρης παρατήρησε πως ενώ έπρεπε να υπάρξει συνέργεια δράσεων με διαφορετικά Υπουργεία, όπως Ανάπτυξης, Εξωτερικών, Τουρισμού, Αγροτικής Ανάπτυξης, Ναυτιλίας παρουσιάζεται ένα σχέδιο που είναι εξίσου αναποτελεσματικό και αναξιόπιστο όπως αυτό που ισχυρίζεται πως θα αντικαταστήσει. Ούτε καν οι παρατηρήσεις και οι συμβουλές που προέκυψαν από τη διαβούλευση και από ξένους εμπειρογνώμονες στάθηκαν ικανές για να υπάρξει ένα σχήμα πιο αποτελεσματικό, χωρίς τον υδροκεφαλισμό του παλιού επεσήμανε ο εισηγητής των ανεξάρτητων βουλευτών. Κι ενώ οι παραγωγοί -και του πρωτογενούς τομέα και της μεταποίησης, βιώνουν επώδυνα την αναποτελεσματικότητα του κράτους, όπως και όσοι δραστηριοποιούνται στην παροχή  υπηρεσιών, το Υπουργείο δεν φαίνεται να αντλεί διδάγματα από τα λάθη του παρελθόντος. Επιμένει προκλητικά να επαναλάβει μια δομή και μια πολιτική με ανακυκλώσιμα υλικά που έχουν αποδειχθεί παντελώς αναποτελεσματικά. Αυτό κατά τον κ. Μάρκο Μπόλαρη συμβαίνει επειδή η κυβέρνηση δεν έχει εθνική στρατηγική για το παραγωγικό μοντέλο της χώρας, για τις εξαγωγές.
Αντ’ αυτού ο Υπουργός κ. Χατζηδάκης αναλώνεται με τη φενάκη της καταπολέμησης της ακρίβειας ισχυριζόμενος που η επιμήκυνση της ημερομηνίας διατήρησης του φρέσκου γάλακτος θα επιφέρει μείωση της τιμής του. Μόνο τις εισαγωγές γάλακτος από τη Γερμανία και την Πολωνία, κατήγγειλε ο κ. Μπόλαρης, εξυπηρετεί ο Υπουργός με την εμμονή του αυτή. Για να υπάρχει επαρκής χρόνος για τη μεταφορά του γάλακτος από τρίτες χώρες προς την Ελλάδα, όταν είναι γνωστό πως για την υψηλότερη τιμή του γάλακτος στη χώρα μας ευθύνεται η υψηλή φορολογία στα καύσιμα.
Ολοκληρώνοντας την εισήγησή του ο κ. Μπόλαρης παρατήρησε πως κι αυτή ακόμη την επιτυχή λειτουργία ηλεκτρονικής πύλης που διευκολύνει την εξαγωγική δραστηριότητα και ήταν έργο του Γραφείου Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων του Υπουργείου Εξωτερικών την παίρνει για να την παραδώσει σ’αυτούς που απέτυχαν δυο φορές να λειτουργήσουν κάτι αντίστοιχο. Την ίδια στιγμή κατέληξε ο κ. Μπόλαρης ο Υπουργός καταργεί τη διάταξη για τη διαφάνεια στην κατάρτιση συμβάσεων, όταν είναι γνωστό πως οι προς συγχώνευση οργανισμοί (ΟΠΕ και Invest in Greece) έχουν πολλές ενδιαφέρουσες εκκρεμότητες στα ποινικά δικαστήρια.


Νέα απάτη 2,5 εκατ. ευρώ με την ΜΚΟ ΕΣΕΠΑ των εθελοντών πυροσβεστών


Νέα απάτη 2,5 εκατ. ευρώ με την ΜΚΟ ΕΣΕΠΑ των εθελοντών πυροσβεστών
Νέα περίπτωση «αμαρτωλής» Μη Κυβερνητικής Οργάνωσης αποκαλύφθηκε στη Θεσσαλονίκη, όπου η οργάνωση Εθελοντικό Σώμα Ελλήνων Πυροσβεστών Αναδασωτών (Ε.Σ.Ε.Π.Α.) κατάφερε να κερδίσει ποσό άνω των 2,5 εκατ. Ευρώ, αποσπώντας χορηγίες και συνδρομές κυρίως από οργανισμούς τοπικούς αυτοδιοίκησης.
Η εν λόγω ΜΚΟ παρουσιαζόταν σε δήμους, νομαρχίες και ΟΤΑ και έδινε, σύμφωνα με την αστυνομία, ψευδή εικόνα σχετικά με:
  • το νομοθετικό πλαίσιο και τη δυνατότητα του Σωματείου να ιδρύει εθελοντικούς πυροσβεστικούς σταθμούς, να επιχειρεί σε κατάσβεση πυρκαγιών και να συμμετέχει σε περιστατικά διακομιδής τραυματιών
  • τη λειτουργική ικανότητα των οχημάτων, πυροσβεστικών και ασθενοφόρων, που η οργάνωση διέθετε στους Δήμους. Τα παραπάνω οχήματα είχαν παραχωρηθεί στο σωματείο με τη μορφή δωρεάς από χώρες της Ευρώπης και πρόκειται για παλαιά μεταχειρισμένα οχήματα. Μάλιστα, έχει γίνει δωρεάν οχήματος στη συγκεκριμένη οργάνωση και από τον Γερμανό Υπουργό Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση δωρεάς οχήματος στην εν λόγω οργάνωση και από τον Γερμανό Υφυπουργό και εντεταλμένο σύμβουλο της Γερμανίδας καγκελαρίου, Χανς Γιόαχιμ Φούχτελ.
Στις περισσότερες περιπτώσεις τα επίμαχα οχήματα δεν έφεραν πινακίδες κυκλοφορίας, δεν είχαν ταξινομηθεί και δεν είχαν καταβληθεί τέλη κυκλοφορίας, δεν είχαν περάσει τους απαραίτητους τεχνικούς ελέγχους, δεν ήταν ασφαλισμένα και δεν έφεραν τα απαιτούμενα από τη νομοθεσία πιστοποιητικά καταλληλότητας από το Πυροσβεστικό Σώμα και το ΕΚΑΒ.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της υπόθεσης, η ΜΚΟ αποσπούσε μηνιαίες συνδρομές από τους δήμους, που κυμαινόταν από 2.000 έως 12.000 ευρώ, ενώ πήρε έμμεση χρηματοδότηση και από τη Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας, αλλά και από μεγάλο τραπεζικό ίδρυμα της χώρας.
Όπως προκύπτει από την ενημέρωση της αστυνομίας, το συγκεκριμένο σωματείο, που εμφανίζει ως επιχειρησιακή έδρα τα Ριζώματα Ημαθίας και ως έδρα του ΔΣ τη Θεσσαλονίκη, είχε συνολικά 51 σταθμούς σε όλη τη χώρα και σήμερα λειτουργεί τους 12.
Για την υπόθεση έχει σχηματιστεί δικογραφία κακουργηματικού χαρακτήρα σε βάρος των τριών μελών του Διοικητικού Συμβουλίου της εθελοντικής οργάνωσης, μεταξύ των οποίων και του προέδρου της, Ν. Σαχινίδη.
Οι τρεις, που δεν έχουν ακόμη συλληφθεί, καθώς είναι σε εξέλιξη η προκαταρκτική εξέταση, κατηγορούνται για κακουργηματική απάτη, νομιμοποίηση εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες και ενεργητική δωροδοκία Μάλιστα, ένας εξ αυτών κατηγορείται για απόπειρα δωροδοκίας, καθώς, σύμφωνα με τη δικογραφία, προσπάθησε να δωροδοκήσει από αξιωματούχους του νομού Μαγνησίας, μεταξύ των οποίων ένας δήμαρχος, ένας πρώην δημοτικός σύμβουλος και ένας πρώην περιφερειακός σύμβουλος.

Καλή σας νύχτα και και ύπνο βαθύ, κορόιδα Έλληνες


Δεν με εξέπληξε το γεγονός ότι πριν συμπληρωθούν ένα εικοσιτετράωρο από την ανάρτηση του χτεσινού σημειώματος, ήρθε να με επιβεβαιώσει ο Γερούν Ντάισενμπλουμ, αυτή η σκατόφατσα που βρίσκεται επί κεφαλής τού Γιούρογκρουπ (δηλαδή, του συμβουλίου των υπουργών οικονομικών τής Ευρωζώνης).
Σταχυολογώ -και υπογραμμίζω- μερικά δημοσιεύματα από διάφορα μέσα: 
- Βελτίωση του επιχειρηματικού κλίματος στην Ελλάδα διαπιστώνει ο πρόεδρος του Eurogroup Γερούν Ντάισελμπλουμ, υπογραμμίζοντας παράλληλα την ανάγκη τόνωσης των διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων. 
- Ο κ. Ντάισελμπλουμ υπογράμμισε την ανάγκη τόνωσης των διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων στις χώρες που βρίσκονται σε πρόγραμμα, υποχρέωση που όμως, όπως είπε, δεν θα πρέπει να περιορίζεται σε αυτές. Τόνισε δε, ότι η προώθηση των διαρθρωτικών αλλαγών θα πρέπει να αποτελεί προτεραιότητα και για τις υπόλοιπες χώρες της Ευρωζώνης, ακόμα και αν δεν δέχονται πιέσεις από τις αγορές.
 
- Ο πρόεδρος του Eurogroup (...) κάλεσε την Ελλάδα και την τρόικα να πράξουν τα μέγιστα προκειμένου να ολοκληρωθεί η διαπραγμάτευση το συντομότερο δυνατόν. Ο Γ. Ντάισελμπλουμ διευκρίνισε ακόμη ότι μόνο όταν υπάρξει θετική ολοκλήρωση της αξιολόγησης το ελληνικό ζήτημα θα επανεξεταστεί στο Eurogroup, και άρα και το ενδεχόμενο εκταμίευσης κάποιας δόσης.
 
- Ο επικεφαλής του Γιούρογκρουπ Γ. Ντάισελμπλουμ στο πλαίσιο παρουσίασης έκθεσης του ΟΟΣΑ για την Ευρωζώνη, επικέντρωσε στην ανάγκη για ακόμη μεγαλύτερη «ευελιξία στην αγορά εργασίας». Εξήρε το παράδειγμα της Γαλλίας, όπου μετά την αύξηση των ορίων συνταξιοδότησης, σχεδιάζεται «μείωση του κόστους εργασίας για τους εργοδότες» στο όνομα της ανταγωνιστικότητας.
 
- Οι καπιταλιστικές αναδιαρθρώσεις σημείωσε (ενν.: ο Ντάισενμπλουμ), αποτελούν «αναπόσπαστο μέρος των προγραμμάτων που εφαρμόζονται σε χώρες που παίρνουν οικονομική στήριξη». Σε αυτό το πλαίσιο ανέφερε τα «παραδείγματα» της Ιρλανδίας που έχει βάλει σε εφαρμογή τη «συνολική μεταρρύθμιση του δημόσιου τομέα, τη διεύρυνση της φορολογικής βάσης και τη "βελτίωση" της αγοράς εργασίας». Σύμφωνα με τον ίδιο, η Πορτογαλία «έχει βελτιώσει» τους όρους για την έναρξη των επιχειρήσεων και το άνοιγμα των επαγγελμάτων στον ανταγωνισμό. Ως «επιτεύγματα» της ελληνικής κυβέρνησης ανέφερε τη «σημαντική βελτίωση του επιχειρηματικού κλίματος» και την «ενίσχυση του ανταγωνισμού» στο λιανεμπόριο.
Δεν θα μπορούσε να γίνει σαφέστερος ο πρόεδρος του Γιούρογκρουπ. Και πρέπει να είναι είτε τυφλός είτε βλάκας όποιος στα παραπάνω αποσπάσματα δεν βλέπει πεντακάθαρα την συνολική επίθεση εναντίον όλων των Ευρωπαίων εργαζομένων, ανεξάρτητα αν η χώρα τους αντιμετωπίζει ή όχι "κρίση χρέους", αν βρίσκεται ή όχι σε καθεστώς μνημονίων και αν ανήκει ή όχι στην ζώνη τού ευρώ.

Ο Ντάισενμπλουμ έκανε τις παραπάνω δηλώσεις με την ευκαιρία της παρουσίασης μιας έκθεσης του ΟΟΣΑ για τις χώρες τής Ευρωζώνης (αν δεν έχετε πρόβλημα με τα αγγλικά σας, ρίξτε μια ματιά στους ενδιαφέροντες πίνακες που περιέχει αυτή η 39 σελίδων έκθεση). Εμείς θα δούμε εδώ μερικά στοιχεία από την εφετινή ετήσια έκθεση του ΟΟΣΑ με τίτλο Government at a glance:

(α) Το 93% των Ελλήνων απάντησε "ναι" στην ερώτηση: είναι διαδεδομένη η διαφθορά στην κυβέρνηση ή όχι;. Μόνο οι Τσέχοι θεωρούν ότι έχουν πιο διεφθαρμένη κυβέρνηση από την δική μας.
- Παρατήρηση, σε συνάρτηση με το εν λόγω εύρημα: Αν δεχτούμε ως γνήσιες τις δημοσκοπήσεις που δείχνουν ότι ο Σαμαράς είναι ο καταλληλότερος για πρωθυπουργός, πρέπει να δεχτούμε ότι οι Έλληνες πιστεύουν πως μια κυβέρνηση με άλλον πρωθυπουργό θα είναι πιο διεφθαρμένη απ' αυτήν. Πόσο πιο διεφθαρμένη μπορεί να είναι όμως εκείνη η κυβέρνηση, με δεδομένο το 93% της σημερινής;

(β) Σε απόλυτη συνάφεια με το παραπάνω εύρημα είναι και το γεγονός ότι μόλις το 13% των Ελλήνων έχουν εμπιστοσύνη στην κυβέρνησή τους. Αυτό είναι το χαμηλότερο ποσοστό μεταξύ όλων των χωρών τού ΟΟΣΑ. Αξίζει να σημειωθεί ότι κατά το 2007 αυτό το ποσοστό ήταν 38%, σχεδόν όσος και ο μέσος όρος όλων των χωρών τού ΟΟΣΑ (40%).
- Παρατήρηση, σε συνάρτηση με το εν λόγω εύρημα: Αν δεχτούμε ως γνήσιες τις δημοσκοπήσεις που δείχνουν ότι η πλειοψηφία των Ελλήνων δεν θέλουν πρόωρες εκλογές (άρα εμπιστεύονται περισσότερο την σημερινή κυβέρνηση από εκείνη που νομίζουν ότι θα προκύψει μετά τις εκλογές), πρέπει να δεχτούμε ότι είναι ελάχιστοι εκείνοι που πιστεύουν ότι μια μελλοντική κυβέρνηση ΣυΡιζΑ θα αποτελέσει διέξοδο στα σημερινά αδιέξοδα. (Σημείωση: Προσέξτε στον πίνακα της σελίδας 30 ότι η εμπιστοσύνη στην κυβέρνηση είναι διπλάσια από την εμπιστοσύνη στα κόμματα. Τρέλλα!)

(γ) Μεταξύ 2009 και 2012, η Ελλάδα μείωσε το έλλειμμά της από το 15,6% στο 9,6% του ΑΕΠ, μείωση που συνιστά την δεύτερη καλύτερη επίδοση μεταξύ των χωρών του ΟΟΣΑ. - Παρατήρηση, σε συνάρτηση με το εν λόγω εύρημα: Με δεδομένο ότι το επί πλέον ξεζούμισμα του λαού κατά το 2013 δεν ήταν αρκετό για να πέσουμε από το 9,6% στο 3% που προβλέπουν η συνθήκη της Λισαβόνας και το σύμφωνο δημοσιονομικής σταθερότητας, μπορούμε να φανταστούμε τι μας περιμένει ακόμη...

Και τώρα, προσοχή:

(δ1) Στην δημόσια διοίκηση απασχολείται το 7,9% των Ελλήνων, το μικρότερο ποσοστό ανάμεσα σε όλες τις χώρες τού ΟΟΣΑ, όπου ο μέσος όρος είναι 15,5%. - (δ2) Οι δαπάνες για την παιδεία φτάνουν το 7,9% της δημόσιας δαπάνης, έναντι μέσου όρου 12,5% του ΟΟΣΑ. - (δ3) Οι δαπάνες για την υγεία φτάνουν στο 11,6% της δημόσιας δαπάνης, έναντι μέσου όρου 14,5% του ΟΟΣΑ.
- Εδώ δεν χρειάζεται καμμία παρατήρηση. Η έκθεση του ΟΟΣΑ καταρρίπτει τρεις μεγάλους μύθους και ξεβρακώνει την αστική εξουσία αποκαλύπτοντας τα ψέμματά της: ούτε υδροκεφαλισμός τού δημόσιου τομέα υπάρχει (άρα δεν υπήρχε λόγος για τον αποκεφαλισμό τόσων χιλιάδων εργαζομένων), ούτε σπατάλη στους τομείς τής παιδείας και της υγείας γίνεται (άρα δεν υπήρχε λόγος να κλείσουν τόσα σχολεία και τόσες μονάδες υγείας). Αυτή είναι η αλήθεια, όσο κι αν χτυπιούνται τα παπαγαλάκια των μέσων μαζικής εξαπάτησης.
Κυρίες και κύριοι, καλή σας νύχτα και καλά ξυπνητούρια...
γράφει ο Θοδωρής Νικ. Αθανασιάδης

από το Cogito ergo sum


Read more: http://tolimeri.blogspot.com/#ixzz2tsFSeRE4

Έτσι μας έκλεισαν το σπίτι - Φόρτωσαν με χρέη 3.000.000 ιδιοκτήτες



«Τα λεφτά σας ή τα σπίτια σας» από 3 εκατομμύρια ιδιοκτήτες ακινήτων ζητά το κράτος – Αύξηση κατά 748% σε φόρους και επιβαρύνσεις από το 2009 έως σήμερα – Περί τα 3,93 δισ. ευρώ προσδοκά να εισπράξει φέτος το Δημόσιο από τα σπίτια – Καταβαραθρώνονται οι τιμές, ο κόσμος παραχωρεί τις ιδιοκτησίες του για να γλιτώσει τον εφιάλτη της Εφορίας.

Η καταλήστευση της ιδιωτικής περιουσίας των Ελλήνων βρίσκεται σε εξέλιξη τα τελευταία χρόνια και ολοκληρώνεται φέτος, καθώς το κράτος ζητά να εισπράξει συνολικά φόρους ακινήτων 3,5 δισ. ευρώ από τους ιδιοκτήτες. Με χιλιάδες διατάξεις και υπέρογκους φόρους διάσπαρτους σε παλιούς και νέους νόμους -ακόμα και πριν από το μνημόνιο- το κράτος όχι μόνο έραψε κουστούμι στους ιδιοκτήτες για να πληρώνουν φόρους για εισοδήματα που δεν έχουν, με πρόσχημα τη φοροδιαφυγή την οποία δεν μπορεί να καταπολεμήσει η φορολογική διοίκηση, αλλά ουσιαστικά δεσμεύει και υποθηκεύει την ακίνητη περιουσία των Ελλήνων.

Η νομοθεσία για τους φόρους περιουσίας και εισοδήματος έχει γίνει λάστιχο, οι νόμοι διαρκώς αλλάζουν, τα δικαστήρια δεν προλαβαίνουν να τους ακυρώσουν, οι ελεγκτές της Εφορίας δεν ξέρουν πώς να τους εφαρμόσουν και οι ιδιοκτήτες δεν ξέρουν από πού τους έρχονται φόροι και χαράτσια και πώς να τα πληρώσουν. Το πλέγμα των μέτρων είναι έτσι δομημένο ώστε ο ιδιοκτήτης ακινήτων να φορολογείται από χίλιες μεριές, να φορτώνεται χρέη στην Εφορία και να μην μπορεί να ξεφύγει από πουθενά.

Το σχέδιο για δήμευση της ιδιωτικής περιουσίας μπαίνει στην τελική του φάση, μπλοκάροντας έτσι τις μεταβιβάσεις ακινήτων και ζητώντας υποθήκες για γονικές παροχές από 2,4 εκατομμύρια οφειλέτες του Ελληνικού Δημοσίου, με μαζικές κατασχέσεις ακινήτων αλλά και πλειστηριασμούς για χρέη σε Εφορία και τράπεζες, με στόχο να χάσουν οι καταχρεωμένοι πολίτες και την τελευταία «τρύπα» που τους έχει απομείνει για να ζουν. Ολα ξεκίνησαν από τη στιγμή που οι κυβερνήσεις κατέστησαν όλους τους Ελληνες «φόρου υποτελείς». Τα χτυπήματα κάτω από τη μέση ήταν πολλά, αλλά πλέον εκτυλίσσεται το τελευταίο επεισόδιο στο έργο που παίζεται επί τέσσερα χρόνια με σκηνικό τη χώρα μας.

protothema.gr


Ο ΣΥΡΙΖΑ θα νικήσει στις ευρωεκλογές, όχι στις δημοτικές


ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΕΛΑΣΤΙΚ
Η νίκη στις ευρωεκλογές με μεγάλη διαφορά από τη ΝΔ θα πυροδοτήσει πολιτικές εξελίξεις, αλλά απαιτείται σοβαρότητα από τα στελέχη του
Απόλυτο δίκιο είχε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξης Τσίπρας, όταν έλεγε στη μεγάλη συγκέντρωση του ΣΥΡΙΖΑ στο «Ακροπόλ» προχθές: «Αυτές οι ευρωεκλογές θα είναι οι πιο κρίσιμες στην ιστορία και για την Ελλάδα και για την Ευρώπη». Καθ’ υπερβολήν ο Αλ. Τσίπρας ισχυρίστηκε ότι «το αποτέλεσμα των ευρωεκλογών θα κρίνει με ποιους συσχετισμούς, σε ποια Ευρώπη θα κληθεί να δώσει τη μάχη η Ελλάδα με την αυριανή κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ». Το αποτέλεσμα των ευρωεκλογών βεβαίως αυτή τη φορά -για πρώτη όντως φορά στην ιστορία της ΕΕ- μπορεί να πυροδοτήσει πολιτικές εξελίξεις σε πολλές χώρες της Ευρώπης και μεταξύ αυτών σίγουρα συγκαταλέγεται η Ελλάδα, αλλά ίσως και η Γαλλία, η Ολλανδία, η Αγγλία και πολλές άλλες. Πολιτικές εξελίξεις οι οποίες να αποτυπωθούν αργότερα στα αποτελέσματα των βουλευτικών εκλογών στις χώρες αυτές. Σε καμιά απολύτως περίπτωση όμως οι ευρωεκλογές δεν κρίνουν τους συσχετισμούς στην Ευρώπη.
Μόνο τα αποτελέσματα των βουλευτικών εκλογών και πρωτίστως στα ηγεμονικά κράτη της ΕΕ, στη Γερμανία δηλαδή και στη Γαλλία και πολύ λιγότερο στη Βρετανία, διαμορφώνουν την Ευρώπη στην οποία θα κληθούμε να ζήσουμε. Αναφορικά με την Ελλάδα, πάντως, η ουσία είναι ότι το αποτέλεσμα των ευρωεκλογών και μόνο αυτό, όχι των αυτοδιοικητικών εκλογών, θα κρίνει αν καταρρεύσει η κυβέρνηση Σαμαρά – Βενιζέλου. Στις ευρωεκλογές έχει πολιτική σημασία να δούμε αν ο ΣΥΡΙΖΑ θα καταφέρει να υλοποιήσει την προχθεσινή ρήση του αρχηγού του στο θέατρο «Ακροπόλ»: «Εχουμε μόνο μία επιλογή – να νικήσουμε! Και θα νικήσουμε!».
Στις αυτοδιοικητικές εκλογές ο ΣΥΡΙΖΑ δεν έχει τα φόντα να πάει καλά. «Θα ήταν τεράστια νίκη για το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης π.χ. αν κατόρθωνε να εκλέξει περιφερειάρχη Αττικής τη Ρένα Δούρου, καθώς μια τέτοια επιτυχία θα υπερκάλυπτε την απώλεια και των δώδεκα υπολοίπων περιφερειών! Ακόμη και εξαιρετικά αποτελέσματα όμως αν έφερνε ο ΣΥΡΙΖΑ στις περιφέρειες και στις πέντε – έξι μεγάλες πόλεις της χώρας, αυτό θα συνιστούσε μεγάλη εκλογική του επιτυχία, αλλά δεν θα πυροδοτούσε πολιτικές εξελίξεις σε καμιά περίπτωση. Σιγά μην παραιτούνταν ο Σαμαράς και ο Βενιζέλος επειδή ο ΣΥΡΙΖΑ θα κέρδιζε τον δήμο της Θεσσαλονίκης ή την περιφέρεια Κρήτης! Οι ευρωεκλογές και μόνο αυτές έχουν πολιτική σημασία και μάλιστα βαρύνουσα σε αυτή τη συγκυρία και στις ευρωεκλογές επικεντρώνει προφανώς ο ΣΥΡΙΖΑ την εκλογική του προσπάθεια.
Για να νικήσει όμως πειστικά στις ευρωεκλογές πρέπει να πάρει 1,5 – 2 εκατομμύρια ψήφους – πάνω δηλαδή από όσες ψήφους είχε πάρει τον Ιούνιο του 2012, οι οποίες είχαν ανέλθει σε 1,65 εκατομμύρια. Για να το πετύχει αυτό, δεν αρκεί κάποιος υποψήφιος που ασκεί γοητεία στους ψηφοφόρους μιας πόλης ή έστω μιας κάποιας περιφέρειας. Μόνο οι θέσεις ενός κόμματος για διάφορα κομβικά θέματα μπορούν να πείσουν εκατοντάδες και εκατοντάδες χιλιάδες ψηφοφόρους για το ότι το κόμμα αυτό, ο ΣΥΡΙΖΑ εν προκειμένω, είναι φορέας αλλαγών και ανατροπών, όπως ισχυρίζεται. Δεν είναι όμως καθόλου σπάνιες οι περιπτώσεις που κορυφαία και προβεβλημένα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ προβάλλουν συντηρητικές τεχνοκρατικές θέσεις με εντυπωσιακή αυταρέσκεια και αλαζονεία. Χαρακτηριστικά από την άποψη αυτή ήταν ορισμένα από αυτά που είπε ο Γιώργος Σταθάκης την περασμένη εβδομάδα, σε εκδήλωση του διαδικτυακού τηλεοπτικού σταθμού Tvxs: «Η Ελλάδα υποφέρει είκοσι χρόνια από λίγους φόρους… Η Ελλάδα έχει μια μόνιμη τρύπα στη φορολόγηση των φυσικών προσώπων και των επιχειρήσεων – θα τολμούσα να πω πιο πολύ των φυσικών προσώπων παρά των επιχειρήσεων. Αρα η ιδέα για λιγότερους φόρους είναι παραπλανητική» τόνισε ο Γ. Σταθάκης. «Η χώρα οφείλει να αυξήσει τα φορολογικά της έσοδα στο 42-43% του ΑΕΠ» από 38,5% του ΑΕΠ που είναι τώρα, πρόσθεσε.
Αυτά και πολλά άλλα είπε το στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ. Υπάρχει άνθρωπος που να μην καταλαβαίνει από τα λεχθέντα ότι ο Γ. Σταθάκης υποστηρίζει ότι πρέπει να αυξηθούν οι φόροι;
Αντί λοιπόν το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης να βγάζει ανακοίνωση στην οποία ισχυρίζεται ότι… «είναι τουλάχιστον προκλητικό να εγκαλείται ο ΣΥΡΙΖΑ ότι θέλει να αυξήσει τους φόρους» δεν φροντίζει καλύτερα να συμμαζέψει την αμετροέπεια στελεχών του που παριστάνουν ήδη τους «γκουρού» της οικονομίας; Νομίζει ο Τσίπρας ότι μαζεύει ψήφους με αυτά που λέει ο Σταθάκης και πολλοί άλλοι που συμπεριφέρονται με ανάλογο τρόπο; Πλανάται πλάνην οικτράν!


Read more: http://tolimeri.blogspot.com/#ixzz2tsF9M18Y

Η ΕΠΙΓΕΝΟΜΕΝΗ ΝΟΘΕΙΑ ΤΩΝ ΕΥΡΟΕΚΛΟΓΩΝ ΤΗΣ 25ης ΜΑΪΟΥ 2014 ΚΑΙ ΟΙ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΕΙΣ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ




του
Δημητρίου Πλατή
Αρχηγού και ιδρυτή
του Πολιτικού Φορέα
ΕΛ.Λ.ΑΔ.Α.
(ΕΛληνες Λεύτεροι ΑΔέσμευτοι Ανεξάρτητοι)
Πρελούδιο Δραχμής
Ελληνική Νομισματική Πίστη

          
  Με απόφαση της κυβέρνησης κρίθηκε ότι θα μπορούσαν οι αυτοδιοικητικές εκλογές να διενεργηθούν την 18η Μαΐου και την 25η Μαΐου 2014 και οι ευρωεκλογές την 25η Μαΐου 2014 στην επαναληπτική ψηφοφορία των αυτοδιοικητικών εκλογών.
            Το 2010 ο δικομματισμός είχε αποφασίσει τη διενέργεια εθνικών εκλογών με λίστα βασιζόμενος στο εκλογικό σύστημα του γερμανικού μοντέλου, ενώ τέσσερα χρόνια αργότερα, το 2014, αλλάζει άρδην τα δεδομένα των αποφάσεών του, κρίνοντας πως οι ευρωεκλογές πρέπει να γίνουν με σταυροδοσία.
            Το παραπάνω όμως αποτελεί πολιτική επιλογή θεσμικής φύσεως σε επίπεδο κυβέρνησης που αλλάζει εν προκειμένω στη δεύτερη περίπτωση τον τρόπο εκλογής και την ανάδειξη των ευρωβουλευτών και ως εκ τούτου σύμφωνα με την παρ. 1 του αρ. 54 του Συντάγματος θα πρέπει να ισχύει από τις μεθεπόμενες εκλογές, εκτός και εάν ψηφιστεί με τα δύο τρίτα στην ολομέλεια, εάν είναι συνταγματικά αποδεκτό κάτι τέτοιο που δεν είναι, καθόσον η άμεση ανάδειξη με σταυροδοσία των βουλευτών που προβλέπεται από την παρ. 3 του αρ. 51 του Συντάγματος, πραγματώνεται μόνο εφόσον έχει κατατμηθεί σε εκλογικές περιφέρειες η ελληνική επικράτεια, σύμφωνα με το αρ. 54 του Συντάγματος, αφού ούτως ή άλλως μέχρι το ένα εικοστό των βουλευτών, αυτοί εκλέγονται με λίστα, ενιαίως και έτσι επειδή στις ευρωεκλογές δεν υπάρχουν εκλογικές περιφέρειες, δεν μπορεί να υπάρξει σταυροδοσία σ’ αυτές.
            Επιπλέον προκύπτουν δύο σημαντικά ζητήματα που ευνοούν την ανάπτυξη τεχνικών νοθείας του εκλογικού αποτελέσματος είτε, επειδή η προθεσμία προσφυγής στο Εκλογοδικείο είναι δεκαπέντε ημέρες, για να στραφεί κάποιος κατά ανακήρυξης ευρωβουλευτή, πράγμα που καθιστά ανέφικτη την επανακαταμέτρηση εκατομμυρίων ψηφοδελτίων και μάλιστα με τέσσερις σταυρούς σε 57 εκλογικές περιφέρειες και για τον έλεγχο νοθείας, αφού διαφορετικά θα έπρεπε να καταβληθούν τουλάχιστον εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ σε δικηγόρους για να τα ελέγξουν σε όλη την επικράτεια, με υπέρογκο και δυσθεώρητο κόστος, είτε διότι υφίστατο διάρρηξη η υφιστάμενη νομοθεσία που επιτρέπει εντός προθεσμίας 15 ημερών προσφυγή στο Εκλογοδικείο κατά ανακήρυξης βουλευτού μόνο στην εκλογική περιφέρεια που είναι εγγεγραμμένος ο βουλευτής και ο εκλογέας με τη σταυροδοσία και όχι σε άλλη εκλογική περιφέρεια, με αποτέλεσμα κάποιος από την Κοζάνη να στραφεί κατά ανακήρυξης κρητικού βουλευτή – ευρωβουλευτή, πράγμα που δεν επιτρέπεται με την σταυροδοσία, για το ενιαίο της ασφάλειας της απονομής του δικαίου και ως εκ τούτου δεν μπορεί να πραγματωθεί το δικαίωμα σε δίκη, εξαιτίας νοθείας ή λάθους αρίθμησης.
            Εκτός αυτών η απόφαση για 42 υποψήφιους από κάθε κόμμα πανελλαδικά με τέσσερις σταυρούς συνιστά καταστρατήγηση της γνώσης αυτών των υποψηφίων  από  εκλογείς άλλη περιφέρειας, όπου στα δέκα κόμματα, ο συνολικός αριθμός ανέρχεται σε 420 υποψηφίους που εξ ορισμού δεν συνιστά άσκηση δημοκρατικού δικαιώματος επιλογής των υποψηφίων ευρωβουλευτών από εκλογείς άλλης περιφέρειας, εξαιτίας της χαώδους κατάστασης και από τα όποια βιογραφικά με αποτέλεσμα να προωθούνται οι κομματικοί μηχανισμοί, αφού εξ ορισμού οι εκλογείς δεν γίνεται να τους γνωρίζουν ή να τους ξεχωρίζουν.
Στην προκείμενη περίπτωση ο εκλογέας – ετεροδημότης, όμως καλείται να επιλέξει αν θα συμμετέχει ως ετεροδημότης στις αυτοδιοικητικές εκλογές, δηλαδή στον τόπο βασικής του εγγραφής ή στις ευρωεκλογές με τα μητρώα ετεροδημοτών ως άσκηση διακριτικής ευχέρειας του εκλογικού δικαιώματος, πράγμα αντίθετο στο άρθρο 51 του Συντάγματος που ορίζει ότι η άσκηση του εκλογικού δικαιώματος είναι υποχρεωτική και όχι δυνητική, δηλαδή να επιλέγει ο εκλογέας τις εκλογές που θα συμμετέχει, ανάμεσα στις ευρωεκλογές ή στις αυτοδιοικητικές εκλογές, πράγμα που προκαλεί αποχή και νοθεία, υπέρ της κυβέρνησης και για λόγους κόστους διπλής μετάβασης στον τόπο βασικής εγγραφής, αντίθετο στο αρ. 52 του Συντάγματος.
Εκτός αυτού όμως θα πρέπει να επιλέξει ανάμεσα στο διαφορετικό εκλογικό σύστημα σταυροδοσίας των ευρωεκλογών με τέσσερις σταυρούς και στο σύστημα των αυτοδιοικητικών με αναλογία 1 προς 3, πράγμα επίσης αναντίστοιχο, διότι εάν ένας Καποδιστριακός Δήμος των 50.000 δημοτών απορροφήσει ως Καλλικρατικός έναν άλλο Καποδιστριακό Δήμο των 25.000 δημοτών και έναν τρίτο Καποδιστριακό Δήμο 10.000 δημοτών, τότε η αναλογία για το δεύτερο και τρίτο Δήμο της σταυροδοσίας θα πρέπει να είναι 1 προς 2 και 1 προς 5 αντίστοιχα και όχι 1 προς 3 ως ισχύει, προκύπτοντας στρεβλώσεις, όταν συγκρίνονται τα δύο αυτά συστήματα για να υπάρξει επιλογή συμμετοχής στις εκλογές από τον εκλογέα.  

Είναι παραπάνω από εμφανές πως οι δυνατότητες νοθείας στις ευρωεκλογές επεκτείνονται και παγιώνονται με σοβαρές συνταγματικές αμφισβητήσεις εκτέλεσης του εκλογικού συστήματος, αφού δεν μπορούν και να ταυτίζονται οι αυτοδιοικητικές εκλογές με τις ευρωεκλογές στην ταυτόχρονη διενέργειά τους.