ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Δευτέρα 17 Μαρτίου 2014

Στο "χακί" ο Πρόεδρος Μαθητών Ν.Πιερίας

Μάθε που θα καταταγείς

Ο Πρόεδρος Μαθητών Ν.Πιερίας Παύλος Αβραμίδης κάνει την στρατιωτική του θητεία στο Στρατόπεδο Βογιατζή (31η Μηχανοκίνητη Ταξιαρχία Πεζικού)  Ειδικότητα Γραφέας στον Λόχο Διοικήσεως.  

ΑΠΟΦΑΣΗ ΚΟΛΑΦΟΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟΥ ΠΡΕΒΕΖΑΣ ΔΙΚΑΙΩΝΕΙ ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥΣ ΦΥΛΑΚΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΟΥ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥΣ!


 
 ΑΠΟΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ Ν. 4172/2013 ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΑΝΤΙΚΕΙΝΤΑΙ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ!
 
ΑΝΟΙΓΕΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥΣ ΦΥΛΑΚΕΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΣΕ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ!
 
ΒΛ. ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΤΟ LINK:
 

Την Κυριακή 16 Μαρτίου 2014 πραγματοποιήθηκε στο Ναυτικό Μουσείο Λιτοχώρου η Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση του Μουσείου για το 2014 καθώς και οι εκλογές για το νέο Δ.Σ. του Ναυτικού Μουσείου.

Εκεί παραβρέθηκαν πολλά μέλη του Ναυτικού Μουσείου. Πραγματοποιήθηκε οικονομικός απολογισμός του 2013 και στη συνέχεια τα μέλη ψήφισαν τους κάτωθι υποψήφιους για νέο Δ.Σ. του Ναυτικό Μουσείου: ΒΛΑΧΟΠΟΥΛΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ, ΚΟΥΚΡΑΝΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ, ΡΗΓΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ, ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΤΣΑΡΟΥΧΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΤΣΙΝΤΖΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΦΕΛΩΝΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ καθώς και για Εξελεγκτική Επιτροπή: ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ, ΑΝΤΩΝΕΛΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ, ΜΑΡΟΥΚΗΣ ΚΥΠΑΡΙΣΗΣ.


Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Πιερίας - Δελτίο Τύπου


                                                   ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


       Το Δ.Σ. του Συλλόγου σας ενημερώνει ότι την Τετάρτη 12/3/2014 πραγματοποιήθηκε η προγραμματισμένη εκδήλωση του Συλλόγου σε συνεργασία με τη ΔΟΕ σε επίπεδο κεντρικής Μακεδονίας με θέμα : ‘’Μετατάξεις Εκπαιδευτικών και Αξιολόγηση -Χειραγώγηση’’.
    Αξιοσημείωτο είναι ότι είναι η πρώτη που πραγματοποιήθηκε πανελλαδικά εκδήλωση για τέτοιο θέμα και η επιτυχία της γίνεται αφορμή να πραγματοποιήσει η ΔΟΕ παρόμοιες εκδηλώσεις σε όλες τις περιφέρειες της χώρας.
    Εκ μέρους της  ΔΟΕ παρευρέθησαν ο Πρόεδρος Μπάμπης Κόκκινος, οι αιρετοί του κλάδου Παληγιάννης Βασίλης και Μπράτης Δημήτρης και η νομική σύμβουλος της ΑΔΕΔΥ και ΔΟΕ Μαρία Τσίπρα.
    Στην αίθουσα του πνευματικού κέντρου Εκάβη, με παρόντες συναδέλφους της Πιερίας και  της Κεντρικής Μακεδονίας γενικότερα, αλλά και από Λάρισα, Κομοτηνή και  Ξάνθη,  η ενημέρωση ήταν λεπτομερής, τόσο όσον αφορά την αξιολόγηση, όσο και τις μετατάξεις.
     Αξίζει να αναφέρουμε πως σχετικά με το  θέμα της αξιολόγησης η ΔΟΕ ανέφερε ότι σχεδόν το 90% των Συλλόγων των σχολικών μονάδων της χώρας υπέγραψαν τα πρακτικά, σύμφωνα με τις οδηγίες της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας και μέσα στις επόμενες ημέρες θα ανακοινώσει τον ακριβή αριθμό των εκπαιδευτικών που αντιδρούν στις μεθοδεύσεις του Υπουργείου

Τετάρτη 19/03/2014 και ώρα 16:30 (συγκέντρωση 16:00) καλούνται οι παρακάτω ποδοσφαιριστές, γεννημένοι τo 2001-2002 που θα στελεχώσουν την Νέα Μικτή Ομάδα Παίδων της επόμενης αγωνιστικής σεζόν για προπόνηση στο Αθλητικό Κέντρο της ΕΠΣ Πιερίας στην Νέα Έφεσο.




Σε περίπτωση απουσίας για οποιονδήποτε λόγο να
 ενημερώσετε τηλεφωνικός μια μέρα νωρίτερα τον
προπονητή κ. Ιωάννη Μυστακίδη 
στο τηλέφωνο 6947627333.

1.       ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ 2001
2.       ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΜΑΡΙΟΣ 2001
3.       ΓΚΟΤΖΑΜΑΝΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ 2001 
4.       ΚΑΡΑΝΙΚΑΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ 2001
5.       ΜΥΣΤΑΚΙΔΗΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ 2001
6.       ΤΟΥΛΙΚΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ 2001
7.       ΧΡΙΣΤΟΥΔΟΥΛΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ (ΤΕΡΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑΣ) 2001
8.       ΜΟΤΣΙΑΣ ΘΩΜΑΣ2001
9.       ΣΟΦΙΑΝΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ 2001 
10.    ΚΑΤΣΑΡΑΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ 2001
11.    ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ 2001
12.    ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ 2001
13.    ΧΑΛΚΙΔΗΣ ΦΩΤΗΣ 2001
  1. ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ 2001
  2. ΑΛΕΞΙΑΔΗΣ ΚΩΣΤΑΣ 2002 (ΤΕΡΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑΣ)
  3. ΚΑΤΣΑΡΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ 2001
  4. ΤΣΟΥΧΑΣ  ΙΩΑΝΝΗΣ 2001
  5. ΓΚΑΤΖΟΥΝΗΣ ΚΩΣΤΑΣ 2001
  6. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ 2002
  7. ΚΑΛΑΙΤΖΗΣ  ΓΙΩΡΓΟΣ 2002
  8. ΤΕΡΖΙΔΗΣ ΠΟΛΥΧΡΟΝΗΣ 2001
  9. ΦΟΥΝΤΟΥΚΙΔΗΣ  ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ 2001
  10. ΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ 2001
  11. ΑΒΡΑΑΜ ΣΩΤΗΡΗΣ 2001
  12.  ΧΑΤΖΗΑΡΓΥΡΙΟΥ ΑΛΕΞΗΣ 2001 


Πούλησε την ψυχή της στο διάβολο η Μπάρτσα;


Πούλησε την ψυχή της στο διάβολο η Μπάρτσα;
Τα τελευταία χρόνια η Μπαρτσελόνα, με τον Λιονέλ Μέσι, κατάφερε να φτάσει σε επίπεδα που δεν μπορούσε κανείς άλλος. Οταν ο Βραζιλιάνος επιθετικός Νεϊμάρ εντάχθηκε στην ομάδα τον περασμένο Ιούνιο, δημιουργήθηκαν πολλά ερωτήματα σχετικά με το ποσό της μεταγραφής του.
Επαίρεται ότι πρόκειται για "κάτι παραπάνω από έναν σύλλογο",και τα τελευταία χρόνια η Μπαρτσελόνα, με πρώτο τον λαμπερό Λιονέλ Μέσι, κατάφερε να φτάσει σε επίπεδα που δεν άγγιξε άλλη ομάδα, ενώ συνέχιζε να αποδεικνύει ότι το σλόγκαν της απέδιδε την πραγματικότητα.
Τα πράγματα όμως αλλάζουν στο Καμπ Νου. Οχι μόνο η απόδοση της ομάδας "έπεσε" μετά την αποχώρηση του Πεπ Γκουαρδιόλα στα τέλη του 2012, αλλά τώρα εγείρονται σοβαρά ερωτήματα σχετικά με τον τρόπο που ο σπουδαίος αυτός σύλλογος λειτουργεί και κινείται.
Οταν ο Βραζιλιάνος επιθετικός Νεϊμάρ εντάχθηκε στην ομάδα από τη Σάντος τον περασμένο Ιούνιο, η Μπαρτσελόνα δήλωσε ότι κατέβαλε 58 εκατ. ευρώ. Ωστόσο ένα από τα μέλη του συλλόγου,ένας φαρμακοποιός ονόματι Ζόρντι Κάσες, απηύθυνε ερώτημα στον σύλλογο εάν αυτό ήταν το πραγματικό ποσό. Οταν η Μπαρτσελόνα αρνήθηκε να απαντήσει, εκείνος προσέφυγε σταισπανικά δικαστήρια που άρχισαν έρευνα για την υπόθεση.
Από το σημείο εκείνο και μετά το πράγμα άρχισε να τρέχει. Πρώτα ο Ισπανός εισαγγελέας δήλωσε ότι θα διερευνήσει τη μεταγραφή, ώστε να δει εάν ο σύλλογος είχε εξαπατήσει το κράτος φοροδιαφεύγοντας.
Η Μπαρτσελόνα ανακοίνωσε τότε ότι δεν είχε τίποτε να κρύψει, όμως τον Ιανουάριο, υπό δημόσια πίεση, ο πρόεδρος του συλλόγου, Σάντρο Ροσέλ, αναγκάστηκε να παραιτηθεί.
Δήλωσε ότι το έκανε για προσωπικούς λόγους, αλλά ήταν εκείνος που προσωπικά επέβλεψε τη διαδικασία απόκτησης του 22χρονου, ενός από τους μεγαλύτερους άσους του παγκοσμίου ποδοσφαίρου.
Λίγο μετά την αποχώρηση του Ροσέλ, ο διάδοχός του, Γιόζεπ Μαρία Μπαρτομέου, διοργάνωσε συνέντευξη Τύπου για να αποκαλύψει ότι το πραγματικό κόστος της μεταγραφής του Νεϊμάρ ήταν πάνω από 86 εκατ. ευρώ. Μαζί με την προκαταβολή που δόθηκε το καλοκαίρι, το πριμ υπογραφής, τους μισθούς κατά την πενταετή διάρκεια του συμβολαίου, τις προμήθειες των ατζέντηδων και την πρόσφατη καταβολή φόρου, ο Νεϊμάρ θα κοστίσει συνολικά περί τα 128 εκατ. ευρώ.
Σε μια πρωτοφανή κίνηση, ο Μπαρτομέου, στενός συνεργάτης και φίλος του Ροσέλ καθώς και αντιπρόεδρος όταν αποκτήθηκε ο Νεϊμάρ, προχώρησε παρακάτω εξηγώντας ακριβώς πού έχουν πάει όλα τα χρήματα:
Δόθηκε αποζημίωση 39,4 εκατ. ευρώ στον πατέρα του Νεϊμάρώστε να μη "χαλάσει" η μεταγραφή στην Μπαρτσελόνα. Η Σάντος έλαβε 16,7 εκατ. ευρώ. Υπήρχαν ακόμη το πριμ υπογραφής ύψους 9,5 εκατ. ευρώ, άλλα 7 εκατ. ευρώ για να έχει η ομάδα την πρώτη επιλογή για μελλοντικούς παίκτες της Σάντος, 2,4 εκατ. ευρώ προμήθεια ατζέντη (που επίσης καταβλήθηκαν στον πατέρα του Νεϊμάρ), και άλλα 2,4 εκατ. ευρώ που πληρώθηκαν στο φιλανθρωπικό ίδρυμα του Νεϊμάρ στη Βραζιλία. Ο σύλλογος αποκάλυψε ακόμη ότι οι ετήσιες απολαβές του ποδοσφαιριστή είναι 10,7 εκατ. ευρώ.
Τα νούμερα είναι αστρονομικά! Δεν μπορούμε να θυμηθούμε άλλη φορά που ένας μεγάλος ευρωπαϊκός σύλλογος άνοιξε τα λογιστικά του βιβλία για κάποια μεταγραφή με τον τρόπο αυτόν. Αυτό προσφέρει μια σπάνια εικόνα από τις συμφωνίες που συνάπτουν και τις πληρωμές που καταβάλλουν οι ομάδες ώστε να αποκτήσουν τους κορυφαίους παίκτες, ιδιαιτέρως από τη Νότια Αμερική όπου πολλοί αστέρες ανήκουν σε εταιρείες και πλούσιους ιδιοκτήτες αντί για τους συλλόγους.
Αποκαλύπτοντας τη συμφωνία, η Μπαρτσελόνα ήλπιζε ότι το πρόβλημα και τα ισπανικά δικαστήρια θα απομακρύνονταν.Συνέβη όμως το αντίθετο:
Οι δικαστικές αρχές έγιναν πιο αποφασιστικές στη διερεύνηση της μεταγραφής και πριν από τρεις εβδομάδες ο δικαστής Πάμπλο Ρουθ ανακοίνωσε ότι η έρευνα θα συνεχιστεί. Συνέπεια αυτού ήταν η Μπαρτσελόνα να πληρώσει στην εφορία 13 εκατ. ευρώ ως "ένδειξη καλής θέλησης".
Ο θόρυβος όμως δεν καταλάγιασε και η Μπαρτσελόνα αντιμετωπίζει το ενδεχόμενο να δώσει εξηγήσεις στο δικαστήριο. Ο δικηγόρος του Ζόρντι Κάσες είπε ότι πιστεύει πως η υπόθεση θα προχωρήσει.
Πρόκειται για νοσηρή κατάσταση που ασφαλώς πλήττει την εικόνα του συλλόγου, την ώρα μάλιστα που ο τίτλος στο ισπανικό πρωτάθλημα μοιάζει να ξεγλιστρά από τα χέρια της Μπαρτσελόνα, καθώς μετά την ήττα-σοκ από τη Βαγιαδολίδ, υπολείπεται της Ρεάλ κατά τέσσερις βαθμούς, 11 αγωνιστικές πριν από το τέλος.
Και μπορεί να προκρίθηκε με δύο νίκες επί της Μάντσεστερ Σίτι στο Τσάμπιονς Λιγκ, όμως με τον Μέσι να ταλαιπωρείται συχνά από τραυματισμούς και τον νέο προπονητή Χεράρδο Μαρτίνο να δυσκολεύεται να βρει τον καλύτερο τρόπο για να συνδυάσει τον Αργεντινό με τον Νεϊμάρ, η απαισιοδοξία έχει αντικαταστήσει τη ζωηρή αυτοπεποίθηση.
Η μεγάλη πρόκληση που αντιμετωπίζει πλέον η Μπαρτσελόνα είναι να δείξει ότι η αναταραχή με την υπόθεση Νεϊμάρ δεν είναι μέρος μιας γενικότερης υποχώρησης των "παραδοσιακών" αξιών της.
"Να αποκαταστήσουμε τη ζημιά"
Πριν από λίγες μέρες ρωτήθηκε ο πρόεδρος της Μπαρτσελόνα πώς ο ίδιος και το διοικητικό του συμβούλιο ελπίζουν να αποκαταστήσουν τη φήμη της Μπαρτσελόνα. "Είναι υποχρέωσή μας να εξηγήσουμε σε όλους ότι όλα έγιναν με το σωστό τρόπο",απάντησε.
"Αν κάποιος νομίζει ότι έχει τρωθεί το όνομα της Μπαρτσελόνα, τότε έχουμε καθήκον να αποκαταστήσουμε τη ζημιά. Είναι ενοχλητικό διότι πιστεύουμε ότι έχουμε δίκιο. Δεν μας αρέσει η κατάσταση, αλλά θα υπερασπιστούμε τον σύλλογό μας ενωμένοι όταν ο δικαστής μας καλέσει", πρόσθεσε.
Ο Μπαρτομέου ισχυρίζεται ότι η διαμάχη εδράζεται στη διαφωνία για το ποιος είναι υπεύθυνος για την πληρωμή των φόρων σε διάφορες συμφωνίες και συμβόλαια: Αν θα έπρεπε να καταβληθούν από τον πατέρα του Νεϊμάρ στη Βραζιλία, ή στην Ισπανία αφού αυτές οι πληρωμές αποτελούν μέρος του συμβολαίου του παίκτη.
Τότε λοιπόν γιατί δόθηκαν 13 εκατ. στην εφορία τώρα; Ο Μπαρτομέου απαντά: "Πληρώσαμε για λόγους πρόνοιας και γιατί υπάρχει μια πιθανή διαφορετική ερμηνεία. Για μας πρόκειται για γελοία κατάσταση που είναι και άδικη".
Ρωτήθηκε ακόμη εάν η ανάδυση ομάδων όπως η Μάντσεστερ Σίτι και η Παρί Σεν Ζερμέν, που ανήκουν σε βαθύπλουτους επενδυτές καθιστά δυσκολότερο τον ανταγωνισμό για την Μπαρτσελόνα.
"Είναι πιο δύσκολο. Τα τελευταία χρόνια εμφανίζονται κάποιοι σύλλογοι με μονοπρόσωπες ιδιοκτησίες που ορισμένες φορές διαθέτουν απεριόριστες πηγές χρημάτων, ενώ στην Μπάρτσα δεν έχουμε απεριόριστες πηγές", είπε ο πρόεδρος της ομάδας.
Τον επόμενο μήνα τα 164.000 μέλη του συλλόγου θα ψηφίσουνεάν πρέπει να επεκταθεί και να εκσυγχρονιστεί το Καμπ Νου ως τμήμα ενός προγράμματος 600 εκατ. ευρώ, που θα περιλαμβάνει και την αύξηση της χωρητικότητας του γηπέδου από 99.000 σε 105.000 θέσεις.
Στη χρηματοδότηση ο Μπαρτομέου κι η διοίκησή του προτείνουν να συμβάλει η πώληση του δικαιώματος ονοματοδοσίας του «ιερού» Καμπ Νου, όπου υπάρχει η αίσθηση ότι για να είναι εφικτός ο ανταγωνισμός με τους άλλους πάμπλουτους συλλόγους της Ευρώπης θα πρέπει να υπάρχει μεγαλύτερος εμπορικός προσανατολισμός, παρά τα έσοδα άνω των 480 εκατ. ευρώ τον χρόνο.
Ο κίνδυνος για ένα σύλλογο τόσο υπερήφανο για το δημοκρατικό ιδιοκτησιακό του μοντέλο είναι ότι η αυξανόμενη εμπορευματοποίησή του θα αλλοιώσει τις βασικές του αρχές. Με λίγα λόγια, κινδυνεύει "να πουλήσει την ψυχή του".
Αν και υποχρεώθηκαν να δημοσιοποιήσουν τη συμφωνία για τον Νεϊμάρ, το γεγονός ότι ανέλυσαν όλες τις λεπτομέρειες δείχνει ότι η εικόνα και η ακεραιότητα μετρούν ακόμη για τους ιθύνοντες της Μπαρτσελόνα. Γνωρίζουν όμως ότι το όνομα της Μπάρτσα έχει πληγεί και ότι χρειάζεται να εργαστούν σκληρά ώστε να αποκαταστήσουν την αστραφτερή εικόνα του μεγάλου συλλόγου.

Έντυπη"Καθημερινή"
16/03/2014
acadimies.gr

Τριήμερο δωρεάν εξετάσεων από τους Γιατρούς του Κόσμου στον νομό Πιερίας

Τριήμερο δωρεάν εξετάσεων από τους Γιατρούς του Κόσμου στον νομό Πιερίας

Οι τρεις κινητές μονάδες θα εγκατασταθούν στους χώρους του Καπνικού Σταθμού - Δείτε αναλυτικά το πρόγραμμα

Δωρεάν γυναικολογικό, παιδιατρικό, δερματολογικό και οφθαλμολογικό διαγνωστικό έλεγχο σε γυναίκες, παιδιά και σε ευπαθή πληθυσμό του νομού Πιερίας θα προσφέρουν από αύριο (17/3) έως και την Τετάρτη (19/3) τρεις κινητές μονάδες των Γιατρών του Κόσμου.

Οι τρεις κινητές μονάδες θα εγκατασταθούν στους χώρους του Καπνικού Σταθμού. Οι γυναικολογικές και παιδιατρικές εξετάσεις θα πραγματοποιηθούν στους χώρους του Κοινωνικού Ιατρείου «Αλέκος Φτίκας», ενώ τα μηχανήματα που απαιτούνται για τον οφθαλμολογικό έλεγχο θα εγκατασταθούν στην αίθουσα του Κοινωνικού Παντοπωλείου.

Η επίσκεψη των Γιατρών του Κόσμου στο νομό Πιερίας πραγματοποιείται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά. Φέτος οι εξετάσεις θα πραγματοποιηθούν από μία ομάδα οκτώ γιατρών. Ήδη έχουν ενημερωθεί οι διευθυντές όλων των δημοτικών σχολείων και νηπιαγωγείων του νομού για τη δυνατότητα δωρεάν ιατρικών εξετάσεων.

Το πρόγραμμα των επισκέψεων των κινητών μονάδων των Γιατρών του Κόσμου, όπως διαμορφώθηκε με την υποστήριξη και τη συνδρομή της Εθελοντικής Ομάδας Δράσης Νομού Πιερίας και της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, έχει ως εξής:

Δευτέρα 17/3:

· Κατερίνη: Κοινωνικό Ιατρείο «Αλέκος Φτίκας»- Καπνικός Σταθμός (όλες οι ειδικότητες)

Τρίτη 18/3:· Κάτω Μηλιά, Ιατρείο Κοινότητας (Γυναικολογικός, Παιδιατρικός & Παθολογικός έλεγχος)
· Κατερίνη: Κοινωνικό Ιατρείο «Αλέκος Φτίκας»- Καπνικός Σταθμός (Οφθαλμολογικός έλεγχος)

Τετάρτη 19/3:· Βόρεια Πιερία, Κολινδρός, Ιατρείο Κοινότητας (Γυναικολογικός, Παιδιατρικός & Παθολογικός έλεγχος)

· Κατερίνη: Κοινωνικό Ιατρείο «Αλέκος Φτίκας»- Καπνικός Σταθμός (Οφθαλμολογικός έλεγχος

Rebound Sex: Η εκδίκηση του πρώην με τον πιο… απολαυστικό τρόπο!

Rebound Sex: Η εκδίκηση του πρώην με τον πιο… απολαυστικό τρόπο!
Το «σεξ της εκδίκησης» είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος εκδίκησης του πρώην, σύμφωνα με νέα έρευνα.
Εσύ τι θα έκανες για να τον εκδικηθείς που σε χώρισε; Σύμφωνα με επιστήμονες του Πανεπιστημίου του Μιζούρι πάντως, ο πιο κοινός τρόπος εκδίκησης είναι το rebound sex! 

Στη μελέτη «Σεξ από Εκδίκηση: Σεξουαλικά Κίνητρα και Συμπεριφορές έπειτα από το Χωρισμό», το 35% των φοιτητών που ερωτήθηκαν είχαν επιλέξει το λεγόμενο σεξ εκδίκησης ή rebound sex, μέσα στις τέσσερις εβδομάδες μετά το χωρισμό!

Ποιοι είχαν τις περισσότερες πιθανότητες να επιλέξουν αυτό τον τρόπο εκδίκησης;
Εκείνοι που τους παράτησαν (κοινώς δεν επέλεξαν οι ίδιοι να χωρίσουν) και όσοι είχαν χωρίσει μετά από πολλά χρόνια σχέσης είναι αυτοί που το συνηθίζουν.

Οι ερευνητές πάντως, τονίζουν ότι αυτού του είδους το σεξ δεν είναι και ο καλύτερος τρόπος αντιμετώπισης της κατάστασης: «Για ορισμένα άτομα, το σεξ με νέο σύντροφο θεωρείται υγιές και απαραίτητο για να προχωρήσουν στη ζωή τους. Ωστόσο, τα άτομα που ακολούθησαν αυτήν την τακτική συνέχισαν να κάνουν σεξ με διαφορετικούς συντρόφους ακόμη και οκτώ μήνες μετά το χωρισμό. Αυτό δείχνει ότι η συγκεκριμένη συμπεριφορά δε βοηθά να ξεπεραστεί ο χωρισμός.»

Άουτς! Το μπαστούνι του γκολφ βρήκε αντί για τη μπάλα τα οπίσθιά της

Η 28χρονη Elizabeth Dickson μηνύει το Playboy και ζητά αποζημίωση ύψους 500.000 δολαρίων - 

Απρόσμενη τροπή πήρε μία φωτογράφηση με πρωταγωνίστρια μοντέλο του Playboy. Όλα έγιναν το 2012, όταν η Elizabeth Dickson, πόζαρε στο γρασίδι για να διαφημίσει ένα κλαμπ για τους λάτρεις του γκολφ.

Σε μία σέξι στάση η Elizabeth με το μπαλάκι του γκολφ στα οπίσθιά της περιμένει κάποιος να το χτυπήσει και να ολοκληρωθεί η φωτογράφηση. Όμως, εκείνος αστόχησε και αντί το μπαστούνι να βρει την μπάλα, βρήκε τους γλουτούς της!

Αποτέλεσμα; Ένα τεράστιο σημάδι -που πρέπει να την πόνεσε πολύ και για ημέρες- και μία μήνυση στην οποία το 28χρονο σήμερα μοντέλο ζητά αποζημίωση ύψους 500.000 δολαρίων από το γνωστό περιοδικό και από έναν ραδιοφωνικό παραγωγό. 

ΣΥΡΙΖΑ: «Μνημείο ασάφειας και αοριστίας» η ανακοίνωση του υπ. Αμυνας για τα υποβρύχια

ΣΥΡΙΖΑ: «Μνημείο ασάφειας και αοριστίας» η ανακοίνωση του υπ. Αμυνας για τα υποβρύχια

Στη Βουλή θα απαντηθούν τα ερωτήματα του ΣΥΡΙΖΑ για τα υποβρύχια, σχολίαζαν σχετικά αρμόδιες πηγές του υπουργείου Εθνικής Άμυνας

«Μνημείο ασάφειας και αοριστίας» χαρακτηριζει ο ΣΥΡΙΖΑ την ανακοίνωση του υπουργού Αμυνας Δ. Αβραμόπουλου για την επίτευξη συμφωνίας με τα ΕΝΑΕ για τα υποβρύχια, με την οποία το Πολεμικό Ναυτικό αναλαμβάνει με τους υπεργολάβους και τους εργαζόμενους, των οποίων η απασχόληση διασφαλίζεται πλήρως, την ολοκλήρωση των εργασιών που απομένουν και των δοκιμών θαλάσσης, προκειμένου να ενταχθούν στο στόλο μας.

Ο ΣΥΡΙΖΑ στην ανακοίνωσή του τονίζει ότι η ανακοίνωση του υπουργείου Εθνικής 'Αμυνας για την υπόθεση των υποβρυχίων του Πολεμικού Ναυτικού θα μπορούσε να αποδειχθεί ένα έστω αργοπορημένο θετικό βήμα, εφόσον φυσικά εξασφαλίζει την χωρίς πρόσθετο κόστος ολοκλήρωση των εργασιών και την σε δεσμευτικά ορισμένο χρόνο παράδοση των υποβρυχίων και κυρίως τη βιώσιμη λειτουργία και ανασυγκρότηση συνολικά των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά με πλήρεις δραστηριότητες και με την πλήρη εξασφάλιση των θέσεων εργασίας.

Είναι εύλογο να αναρωτιέται κανείς, προσθέτει ο ΣΥΡΙΖΑ «εάν έπρεπε να προηγηθεί η αποκαλυπτική τελευταία ημερήσια διαταγή του απερχόμενου Υπαρχηγού Στόλου Ναυάρχου ε.α. Σπύρου Κονιδάρη για να επισπεύσει το υπουργείο Εθνικής 'Αμυνας την ανακοίνωσή του για τα υποβρύχια».

Υπό το πίσμα αυτό, η αξιωματική αντιπολίτευση θέτει σειρά ερωτημάτων και καλεί την πολιτική και στρατιωτικη ηγεσία του υπουργείου Εθνικής 'Αμυνας να απαντήσει:
 
Συγκεκριμένα:

1. Ποιοι είναι οι υπεργολάβοι με τους οποίους το Υπουργείο Εθνικής 'Αμυνας θα συνεχίσει τις εργασίες; Προτίθεται για μια ακόμη φορά η Κυβέρνηση να δώσει «συγχωροχάρτι» στις αθέμιτες πρακτικές της HDW, χωρίς να επιβάλει καμία διοικητική κύρωση και με ποιες εγγυήσεις για την ολοκλήρωση;

2. Μέχρι σήμερα το Ελληνικό Δημόσιο έχει καταβάλει 102 εκατ. ΕΥΡΩ για πρόσθετα υλικά, που δεν παρελήφθησαν ποτέ, και το 96% του συμβατικού τιμήματος του προγράμματος ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ. Εγγυάται το Υπουργείο Εθνικής 'Αμυνας ότι η λύση που προτείνει δεν θα οδηγήσει σε πρόσθετο κόστος;

3. Με ποιόν συγκεκριμένο τρόπο διασφαλίζονται τα δικαιώματα των εργαζομένων, για πόσο χρονικό διάστημα, με ποιο ύψος αποδοχών; Τι θα γίνει με τα οφειλόμενα δεδουλευμένα και ποιο είναι το σχέδιο της Κυβέρνησης για τους 160 εργαζόμενους του Τροχαίου Υλικού, τους οποίους μόλις πριν λίγες μέρες δικαίωσε πλήρως ελληνικό δικαστήριο αναγνωρίζοντας ότι είναι εργαζόμενοι των ΕΝΑΕ και επιβάλλοντας στα στελέχη της εταιρείας (πέντε Γερμανούς και έναν Έλληνα) ποινές φυλάκισης και χρηματική ποινή;

4. Τι θα γίνει με την παραγγελία των δυο (2) νέων υποβρυχίων τύπου 214, για τα οποία έχουν καταβληθεί 132,5 εκατ. ΕΥΡΩ χωρίς καν έναρξη εργασιών ενώ το Πολεμικό Ναυτικό έχει επανειλημμένως διατυπώσει την άποψη ότι είναι αναγκαία; Θα ακυρώσει το Υπουργείο Εθνικής 'Αμυνας την παραγγελία αυτή;

5. Πρόσφατα, το Υπουργείο είχε ανακοινώσει ότι θα προβεί σε καταλογισμό των 362 εκατ. ΕΥΡΩ, που καταβλήθηκαν μετά την ενεργοποίηση της συμφωνίας Βενιζέλου, θα καταθέσει ανταγωγή στο Διεθνές Διαιτητικό Δικαστήριο και θα θέσει τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά σε καθεστώς ειδικής εκκαθάρισης με αβέβαιο μέλλον για τα Ναυπηγεία και τους εργαζόμενους. Εξακολουθούν να ισχύουν οι συγκεκριμένοι σχεδιασμοί;

6. Τελικά, ποιο θα είναι το μέλλον των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά;

Για μια ακόμα φορά, υπογραμμίζει ο ΣΥΡΙΖΑ στην ανακοίνωσή του, επισημαίνουμε ότι παραμένει διαρκώς επίκαιρη η απαίτηση κάθε ένοχος γι' αυτό το διαρκές έγκλημα να τεθεί ενώπιον του νόμου.

Η επιδίωξη μιας λύσης όχι αποσπασματικής αλλά συνολικής για τη λειτουργία, προς όφελος του δημοσίου, των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά είναι απόλυτα αναγκαία αλλά δεν απαλλάσσει κανέναν από τις ευθύνες του, καταλήγει η ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ.

Στη Βουλή θα απαντηθούν τα ερωτήματα του ΣΥΡΙΖΑ, λένε αρμόδιες πηγές
Όλα τα ερωτήματα που τίθενται από το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης θα απαντηθούν από τον κ. Αβραμόπουλο στην κοινή συνεδρίαση των επιτροπών Εξωτερικών Υποθέσεων και 'Αμυνας και Εξοπλιστικών προγραμμάτων τις οποίες, όπως ο ίδιος δήλωσε χθες, θα ενημερώσει την ερχόμενη εβδομάδα.

Αυτό ανέφεραν αρμόδιες πηγές του υπουργείου Εθνικής 'Αμυνας σχολιάζοντας την ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ για το θέμα των υποβρυχίων τα οποία περιέρχονται στο Πολεμικό Ναυτικό, σύμφωνα με τη χθεσινή δήλωση του κ.Αβραμόπουλου.

Φόρος σε 1.000.000 ιδιοκτήτες Ι.Χ. που κατέθεσαν πινακίδες

Φόρος σε 1.000.000 ιδιοκτήτες Ι.Χ. που κατέθεσαν πινακίδες


Οι παρανοϊκές απαιτήσεις από την Κινέζα της Τρόικας για νέους φόρους και πρόστιμα100 ευρώ  αν δεν δηλωθούν εντός 10ημέρου γάμος, θάνατος ή απώλεια ταυτότητας!

Οι παρανοϊκές απαιτήσεις από την Κινέζα της Τρόικας για νέους φόρους και πρόστιμα
100 ευρώ  αν δεν δηλωθούν εντός 10ημέρου γάμος, θάνατος ή απώλεια ταυτότητας!
   
Η μανία και ο παραλογισμός με τους φόρους που έχουν καταλάβει την τρόικα και ειδικά το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο δεν λένε να κοπάσουν και εκπλήσσουν συνεχώς δυσάρεστα τους Ελληνες διαπραγματευτές. 
  
Παρά το γεγονός ότι οι Ελληνες έχουν γονατίσει από τους απανωτούς φόρους σε ακίνητα, αυτοκίνητα και έκτακτες εισφορές και αφού πλέον αδυνατούν να πληρώσουν ακόμα και τις δόσεις της φορολογίας των προηγούμενων ετών, η τρόικα δεν σταματάει να ζητάει νέα μέτρα και να εφευρίσκει νέους τρόπους προκειμένου να καλυφθούν τα όποια κενά δημιουργούνται στους στόχους εισπραξιμότητας. Μια νέα αναπάντεχη και στα όρια του παραλόγου πρόταση που έπεσε στο τραπέζι την περασμένη εβδομάδα είναι -άκουσον, άκουσον- η φορολόγηση με εφάπαξ ποσό των κατόχων Ι.Χ. που έχουν παραδώσει τις πινακίδες τους στην Εφορία, αλλά και πρόστιμο 100 ευρώ για όσους δεν δηλώνουν γάμο, θάνατο ή απώλεια αστυνομικής ταυτότητας μέσα σε διάστημα 10 ημερών. 

Τα τεχνικά κλιμάκια του ΔΝΤ σε συνεχείς συσκέψεις που κάνουν στο υπουργείο Οικονομικών προσπαθούν να ανακαλύψουν τρόπους να αυξηθεί η εισπραξιμότητα φόρων οι οποίοι έχουν καταστεί ληξιπρόθεσμοι όχι γιατί οι Ελληνες αρνούνται να πληρώσουν, αλλά επειδή πια δεν έχουν, βάζοντας συνέχεια νέους στόχους στους υπουργούς και στους συνεργάτες τους. Εχοντας μπροστά τους πίνακες και αριθμούς το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι η βελτίωσή τους. Τελευταίο κρούσμα αξιωματούχου του ΔΝΤ που προσπαθεί να επιβάλει νέους φόρους είναι η Αμερικανοκινέζα Χούι Τζιν, η οποία έφθασε στην Αθήνα ως απεσταλμένη του Ταμείου λίγες ημέρες μετά την Πρωτοχρονιά. Αντικατέστησε τη Βουλγάρα Ιβα Πέτροβα, η οποία θεωρούνταν η «σκληρή του ΔΝΤ» και ήταν το αγαπημένο παιδί του Πολ Τόμσεν. 

Οι κυρίες Πέτροβα και Τζιν είναι εξειδικευμένες  του ΔΝΤ σε θέματα φορολογίας. Οι επιτελείς του υπουργείου χάρηκαν που η σκληρή Βουλγάρα γύρισε πίσω στην Ουάσινγκτον, εντούτοις κανείς δεν μπορούσε να διανοηθεί ότι η ήπιων τόνων διάδοχός της Κινέζα θα ήταν ακόμα πιο σκληρή στις απόψεις της για την αποτελεσματικότητα του φοροελεγκτικού μηχανισμού. Η Κινέζα, τις πρώτες αναγνωριστικές ημέρες, ήταν απόλυτα συνεργάσιμη με τους αξιωματούχους του υπουργείου Οικονομικών και τίποτα δεν προμήνυε τη λαίλαπα που θα ακολουθούσε. 

Ζήτησε όλα τα στοιχεία από το 2012

Οι Ελληνες συνεργάτες του υπουργείου Οικονομικών τής έδωσαν όλα τα στοιχεία του 2012 και του 2013 προκειμένου να αποκτήσει μια πρώτη εικόνα για το πώς πάνε οι εισπράξεις των φόρων. Η Κινέζα όμως, μόλις διαπίστωσε ότι η εισπραξιμότητα των ληξιπρόθεσμων χρεών για το 2013 είναι στο 40%, άρχισε να πιέζει τα κυβερνητικά κλιμάκια για αύξηση της αποδοτικότητας του φοροεισπρακτικού μηχανισμού. Μάταια οι Ελληνες συνεργάτες των υπουργών Οικονομικών προσπαθούσαν να της εξηγήσουν ότι τα οικονομικά όρια των φορολογουμένων έχουν εξαντληθεί και ότι οι πολίτες έχουν γονατίσει από τους φόρους. Της έδειξαν πίνακες με τις κατασχέσεις που έχουν αυξηθεί κατά 40%, τα προγράμματα πλειστηριασμού που επίσης έχουν αυξηθεί κατά 41% το 2013 σε σχέση με το 2012. Ενδεικτικό της αδυναμίας που αντιμετωπίζουν τα ελληνικά νοικοκυριά να ανταποκριθούν στις οικονομικές υποχρεώσεις προς το κράτος είναι και το γεγονός ότι πάνω από 2.600.000 πολίτες και επιχειρήσεις χρωστούν στην Εφορία συνολικά ληξιπρόθεσμες οφειλές ύψους 62,5 δισ. ευρώ, ενώ σε ρύθμιση έχουν ενταχθεί μόλις οι 100.000. Τα υπέρογκα πρόστιμα και το φορολογικό τσουνάμι έχουν γονατίσει τους φορολογουμένους, ενώ σε ρύθμιση έχει υπαχθεί μόλις το 2,5% των συνολικών οφειλών. Αναλυτικά τα στοιχεία που παρουσίασαν στην Κινέζα αξιω­ματούχο αφορούσαν τα εξής:

■ Τα νέα ληξιπρόθεσμα χρέη προς το Δημόσιο, τα οποία δημιουργήθηκαν από την 1/1/2013 και παρέμειναν ανεξόφλητα μέχρι τις 31/1/2014 ανέρχονταν σε 10,1 δισ. ευρώ
■ Στη ρύθμιση της «νέας αρχής», η οποία αφορά στα χρέη που έγιναν ληξιπρόθεσμα έως τις 31 Δεκεμβρίου 2012, εντάχθηκαν, από την 1η Ιουνίου 2013 έως την 31η Ιανουαρίου 2014, 99.793 οφειλέτες ή ποσοστό 7,83% επί του συνολικού αριθμού των οφειλετών της συγκεκριμένης κατηγορίας.
■ Το συνολικό ποσό των χρεών που εντάχθηκαν στην «πάγια ρύθμιση» την περίοδο από την 1/6/2013 έως τις 31/1/2014 ανήλθε σε 529,5 εκατ. ευρώ. Το ποσό αυτό αντιστοιχεί μόλις στο 5,24% του συνόλου των χρεών που θα μπορούσαν να ρυθμιστούν.
■ Το συνολικό ποσό των οφειλών που ρυθμίστηκαν και εξοφλήθηκαν μέχρι τις 31/1/2014 ανήλθε σε 304,76 εκατ. ευρώ. Από το ποσό αυτό τα 153,6 εκατ. ευρώ είναι οφειλές που είχαν καταστεί ληξιπρόθεσμες μέχρι τις 31/12/2012 και εντάχθηκαν στη ρύθμιση της «τελευταίας ευκαιρίας», ενώ τα υπόλοιπα 151,1 εκατ. ευρώ ήταν νέα χρέη, τα οποία δημιουργήθηκαν μετά τις 31/12/2012 και υπήχθησαν στην «πάγια ρύθμιση».
Η ίδια προσπάθησε με διάφορα μαθηματικά μοντέλα να τους πείσει ότι πρέπει οι εφοριακοί να πιέσουν ακόμα περισσότερο τους πολίτες ή σε διαφορετική περίπτωση θα πρέπει να βρεθούν άλλοι τρόποι αύξησης των δημοσίων εσόδων. 

Τα κινέζικα μαρτύρια συνεχίστηκαν έως και την προηγούμενη Τετάρτη το μεσημέρι όταν η «τρελή Τζιν», όπως την αποκαλούν στο υπουργείο, έριξε στο τραπέζι μια καινοφανή ιδέα: «Να φορολογηθούν με ένα εφάπαξ ποσό τα Ι.Χ. αυτοκίνητα των οποίων οι ιδιοκτήτες έχουν παραδώσει τις πινακίδες». Προφανώς κάποιος Ελληνας σύμβουλος του ΔΝΤ είχε αυτή την ιδέα, καθώς στο υπουργείο θεωρούν απίθανο η Κινέζα να προσαρμόστηκε τόσο γρήγορα στα δεδομένα της Ελλάδας. Για την ακρίβεια, η πρόταση περιλαμβάνει τη φορολόγηση των αυτοκινήτων ως πάγιων περιουσιακών στοιχείων, ασχέτως αν οι ιδιοκτήτες τους έχουν καταθέσει τις πινακίδες κυκλοφορίας λόγω αδυναμίας πληρωμής τελών κυκλοφορίας και καυσίμων. Εως τώρα όταν κάποιος κάτοχος αυτοκινήτου ή σκάφους καταθέτει την άδεια με την αιτιολογία της προσωρινής ακινησίας, αυτό δεν αναγράφεται καθόλου στη φορολογική δήλωση. Μέχρι σήμερα στις εφορίες έχουν κατατεθεί πάνω από 1.000.000 πινακίδες Ι.Χ. προκειμένου οι ιδιοκτήτες τους να γλιτώσουν τα υπέρογκα τεκμήρια, τα Τέλη Κυκλοφορίας, τον Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης (πάνω από 2.000 κ.ε.), αλλά και την υποχρεωτική ασφάλιση ακόμη και αν δεν τα κυκλοφορούν...

Η πρόταση διαμορφώθηκε ως εξής: από 1.400 έως 2.000 κ.ε. 50 ευρώ, στα Ι.Χ. από 2.000 έως 2.500 κ.ε. φόρος 100 ευρώ, από 2.500 έως 3.000 κ.ε. 150 ευρώ και από 3.000 κ.ε. και άνω 200 ευρώ. Με τους υπολογισμούς που έχουν γίνει μπορεί να εισπραχθούν από αυτό το μέτρο περίπου 120 εκατ. ευρώ κατ’ έτος.

Επιπροσθέτως, στο υπουργείο Οικονομικών σε μια προσπάθεια να καλύψουν το χαμένο έδαφος στα έσοδα αποφάσισαν να ενεργοποιήσουν διάταξη του νόμου 4174 η οποία μέχρι στιγμής ήταν ανενεργή. Η διάταξη αυτή προβλέπει ότι οποιαδήποτε αλλαγή επέλθει στα στοιχεία του πολίτη πρέπει να δηλώνεται στο Μητρώο της Εφορίας σε διάστημα 10 ημερών. Μεταξύ άλλων, η διάταξη αφορά σε γάμο του φορολογούμενου, σε αλλαγή αριθμού δελτίου ταυτότητας λόγω απώλειας ή ακόμα και σε θάνατο του φορολογούμενου. Για την ακρίβεια, ο νόμος προβλέπει ότι αν κάποιος καθυστερήσει πάνω από 10 ημέρες να υποβάλει τις οποιεσδήποτε αλλαγές στο μητρώο της Εφορίας, τότε του επιβάλλεται πρόστιμο 100 ευρώ.

Η «Crazy Hui» από το Χάρβαρντ

Γεννήθηκε στις ΗΠΑ και έχει αποφοιτήσει από το περίφημο Πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ με άριστα. Το 2005 έκανε τη διδακτορική της διατριβή στην Οικονομετρία. Προσελήφθη από το ΔΝΤ προ πενταετίας με αποδοχές που φτάνουν τις 350.000 δολάρια τον χρόνο. Στην Ελλάδα ήρθε στις αρχές του 2014, καθώς αντικατέστησε τη Βουλγάρα Ιβα Πέτροβα. Ο επικεφαλής της τρόικας Πολ Τόμσεν την εμπιστεύεται απόλυτα και της έχει δώσει απεριόριστες εξουσίες. 

Είναι τόσο τυπική (έως εκνευριστική) στη δουλειά της καθώς ζητάει να διαβάσει ακόμα και παλαιότερους νόμους των μνημονιακών, προκειμένου να καταλάβει την ελληνική πραγματικότητα. Το γεγονός ότι επιμένει σε ακραία θέματα (όπως ότι δεν καταλαβαίνει την υπερφορολόγηση των Ελλήνων πολιτών) έχει δημιουργήσει ήδη πολλές τριβές με κάποιους εκ των συνεργατών Ελλήνων υπουργών και αξιωματούχων της κυβέρνησης. «Μα είναι τελείως τρελή και ζητάει τόσα παράλογα πράγματα;» αναρωτιούνται οι Ελληνες διαπραγματευτές. 

Κι αυτό γιατί η Χούι Τζιν αρνείται να δει την ελληνική πραγματικότητα καθώς βλέπει μόνο αριθμούς και στόχους και την αφήνουν παγερά αδιάφορη οι αιτιάσεις των Ελλήνων συνομιλητών της. Το 2012 δημοσίευσε μια μελέτη για την ασιατική και ευρωπαϊκή αγορά ακινήτων. Στη μελέτη την οποία συνυπογράφει με την Τουρκάλα απόφοιτο του Πανεπιστημίου Πρίνστον, Ντενίζ Ιγκάν, αναφέρει ότι οι τιμές πώλησης των κατοικιών σε ορισμένες ασιατικές και ευρωπαϊκές οικονομίες ανέκαμψαν γρήγορα, γεγονός που θα μπορούσε να δημιουργήσει κινδύνους για τη χρηματοπιστωτική σταθερότητα. Η ανάκαμψη, σύμφωνα με τη μελέτη, οφείλεται κυρίως σε μέτρα πολιτικής για την άμβλυνση των επιπτώσεων της διεθνούς χρηματοπιστωτικής κρίσης και επειδή «ξανάνοιξε η όρεξη» των επενδυτών να αναλάβουν ρίσκο...

Επτά νεκροί από συνωστισμό σε στάδιο

Νιγηρία: Επτά νεκροί από συνωστισμό σε στάδιο

Διεξάγονταν εξετάσεις για την πρόσληψη σε κυβερνητική υπηρεσία

Επτά άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους στο συνωστισμό που προκλήθηκε στο Εθνικό Στάδιο της Νιγηρίας κατά τη διαδικασία πρόσληψης για την υπηρεσία μετανάστευσης, δήλωσαν σήμερα αξιωματούχοι και αυτόπτες μάρτυρες.

Ο συνωστισμός αργά προχθες βράδυ δείχνει την απελπισία των ανθρώπων που ψάχνουν δουλειά στη δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία και πιο πολυπληθή χώρα της Αφρικής, όπου ο πετρελαϊκός πλούτος έχει κάνει τις ελίτ να αυξήσουν τα εισοδήματά τους και την οικονομία να αναπτύσσεται με ρυθμό μεγαλύτερο του 6% το χρόνο, απέτυχε όμως να δημιουργήσει θέσεις εργασίας.

Αξιωματούχοι δήλωσαν πως ήταν ανοικτή μόνο μία είσοδος στο στάδιο, χωρητικότητας 60.000 ανθρώπων, κατά τη διεξαγωγή του τεστ δεξιοτήτων για όσους είχαν κάνει αίτηση να προσληφθούν στην υπηρεσία μετανάστευσης.

Το πρακτορείο Reuters μέτρησε επτά πτώματα στο Εθνικό Νοσοκομείο όπου μεταφέρθηκαν οι νεκροί και οι τραυματίες.

Ο Τάγο Χάαστρουπ, εκπρόσωπος του νοσοκομείου, δήλωσε πως πολλοί τραυματίες βρίσκονται σε κρίσιμη αλλά σταθερή κατάσταση.

"Είμαστε συγκλονισμένοι και πολύ λυπημένοι από την είδηση του θανάτου νεαρών πολιτών που παρακάθονταν στις εξετάσεις όχι μόνο για να εξασφαλίσουν δουλειά αλλά και για να τους δοθεί η ευκαιρία να συνεισφέρουν στην ανάπτυξη του έθνους", δήλωσε ο Ολίσα Μέτουχ, εκπρόσωπος του κυβερνώντος Λαϊκού Δημοκρατικού Κόμματος.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Παέγια αιγαιοπελαγίτικη

paella_olivemagazine.gr

Οι πρώτες ύλες αποφασίζονται μετά την επίσκεψη στον ψαρά και στο σούπερ μάρκετ. Ας εξηγηθώ όμως. Το πιάτο είναι μάλλον περίπλοκο και απαιτεί πάνω από έξι καλεσμένους, συν δύο εσείς, οκτώ. Για τη συνταγή χρειάζεται ποικιλία ψαριών και θαλασσινών: ένα δύο ψαράκια, ολόκληρα ή σε φέτες, που να μην ξεπερνούν το κιλό. Και ακόμη κανένα χταποδάκι, καμιά σουπιά, καραβίδες, γαρίδες, λίγα μύδια ή μυδόψιχα.

Υλικά

  • 1-2 ψαράκια ολόκληρα ή σε φέτες (κολιούς, τόνο, μπακαλιάρο ή σαρδέλες)
  • χταπόδι, σουπιά
  • 7-8 καραβίδες
  • 7-8 γαρίδες
  • λίγα μύδια ή μυδόψιχα
  • 2 κρεμμύδια χοντροκομμένα
  • 3 φλιτζάνια ρύζι Καρολίνα
  • 1 νεροπότηρο λευκό κρασί
  • 1 πρέζα κρόκο Κοζάνης
  • 1 κουτ. σούπας γλυκό κόκκινο πιπέρι
  • 1 φλιτζάνι ελαιόλαδο
  • αλάτι

Διαδικασία

Βήμα 1

Χρειάζεστε ένα μεγάλο τηγάνι Νο 32 και πάνω. Σε αυτό ζεσταίνετε καλά το ελαιόλαδο. Σοτάρετε όλα τα θαλασσινά μαζί με τα κρεμμύδια, ανακατεύοντας ώσπου να μοσχομυρίσει ο τόπος. Ρίχνετε το ρύζι και συνεχίζετε το σοτάρισμα. Ανακατεύετε ώσπου να στεγνώσει το μίγμα και σβήνετε με κρασί. Ρίχνετε το σαφράν, το κόκκινο πιπέρι και αλατίζετε.

Βήμα 2

Ανακατεύετε, χαμηλώνετε τη φωτιά και προσθέτετε έξι φλιτζάνια ζεστό νερό. Χαμηλώνετε ξανά τη φωτιά και παρακολουθείτε την εξέλιξη του μαγειρέματος ανακατεύοντας συχνά. Συνεχίζετε το μαγείρεμα ώσπου το ρύζι να απορροφήσει όλα τα υγρά. Αν αρπάξει λίγο δεν μας πειράζει. Δίνει μια ιδιαίτερη γεύση στο σύνολο του φαγητού.

Κυριακή 16 Μαρτίου 2014

Η Πετρούλα έβγαλε ημερολόγιο... για να μη χάσουμε καμία γιορτή!

Σέξι, προκλητική και άκρως αποκαλυπτική, η γνωστή σε όλους Πετρούλα αποφάσισε να δώσει άλλη διάσταση στη λέξη «ημερολόγιο».
Το ημερολόγιο της Πετρούλας για το 2014 κυκλοφορεί μαζί με το PLAYBOΥ Μαρτίου.
Στο ίδιο «πακέτο», θα βρούμε ένα dvd απο τα παρασκήνια των λήψεων, αλλά και ένα cd με 15 super χορευτικές επιτυχίες.

Φόροι ΙΧ: Ανατροπές στα τέλη κυκλοφορίας, τεκμήρια, φόρο πολυτελούς διαβίωσης (upd)


Φόροι ΙΧ: Ανατροπές στα τέλη κυκλοφορίας, τεκμήρια, φόρο πολυτελούς διαβίωσης (upd)
Του Γιώργου Κ. Ανδρή
Μείωση των τεκμηρίων διαβίωσης στα ΙΧ κατά 30%, μείωση 30% του Φόρου Πολυτελούς Διαβίωσης που επιβάλλεται στα αυτοκίνητα με κινητήρες από 1.929 κ.εκ. και άνω, κατάργηση του Φόρου Πολυτελείας, αλλαγές στη χρήση των πινακίδων «ΔΟΚ» αλλά και το καθεστώς ασφάλισης στα οχήματα που έχουν οι εταιρείες χρονομίσθωσης αλλά και οι εμπορίες, αλλαγές στο φορολογικό καθεστώς των εισαγόμενων μεταχειρισμένων ΙΧ κατά την χρήση, αλλαγές στις προϋποθέσεις προμήθειας πινακίδων «Μ» από τις εφορίες, προκαταβολή των Τελών Κυκλοφορίας με σημαντικές εκπτώσεις αλλά και κατάργηση της καταβολής των Τελών Κυκλοφορίας σε οχήματα που βρίσκονται σε φορολογική ακινησία αναμένεται να περιλαμβάνει το νέο φορολογικό νομοσχέδιο που θα κατατεθεί τις προσεχείς ημέρες στη Βουλή.
Παράλληλα αναμένονταν να αλλάξει ριζικά και ο τρόπος υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης αλλά για δύο λόγους δεν είναι εφικτό να γίνει κάτι τέτοιο αυτή τη στιγμή καθώς από τη μία μεριά το σύστημα δεν μπορεί να υποστηρίξει κάτι τέτοιο και από την άλλη θα δημιουργούσε τεράστιο πρόβλημα με το ισχύον μέτρο της απόσυρσης.
Ολα τα παραπάνω είχαν εξεταστεί και προταθεί στο οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης από την Ειδική Επιτροπή που συστάθηκε για την φορολόγηση των αυτοκινήτων στην Ελλάδα με τη συμμετοχή φορέων του κλάδου.
Μείωση 30% τεκμηρίων και Φόρου Πολυτελούς Διαβίωσης
Η μείωση των τεκμηρίων διαβίωσης στα αυτοκίνητα αποτελούσε μόνιμο θέμα διαμάχης μεταξύ εισαγωγέων-εμπόρων και κυβερνητικών στελεχών καθώς το πραγματικό κόστος χρήσης δεν είχε καμία απολύτως σχέση με την πραγματικότητα.
Από την άλλη μεριά δημιουργούσε μεγάλες απώλειες στα κρατικά έσοδα εξαιτίας της κατάθεσης των πινακίδων κυκλοφορίας από τους ιδιοκτήτες οχημάτων που δεν μπορούσαν πλέον να καλύψουν τα τεκμήρια εξαιτίας των νέων οικονομικών συνθηκών που έχουν δημιουργηθεί.
Το οικονομικό επιτελείο μετά την παρουσίαση του πορίσματος από την Επιτροπή φαίνεται να έχει συμφωνήσει για την μείωση των τεκμηρίων κατά 30% με αποτέλεσμα το ύψος τους να είναι πιο κοντά στο πραγματικό κόστος χρήσης.
Ωστόσο με την μείωση των τεκμηρίων κατά 30% μειώνεται αυτομάτως και ο Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης στα ΙΧ με κινητήρες από 1.929 κ.εκ. και άνω.
Ειδικότερα ιδιοκτήτης ενός δίλιτρου αυτοκινήτου 4ετίας εκτός των 660 ευρώ για τα Τέλη Κυκλοφορίας φέτος θα καταβάλει και 440 ευρώ για Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης ενώ το τεκμήριο ανέρχεται σε 8.800 ευρώ.
Σύμφωνα με τις αλλαγές που εξετάζει το υπουργείο Οικονομικών το τεκμήριο μειώνεται στα 6.160 ευρώ από 8.800 ευρώ με αποτέλεσμα ο Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης να μειώνεται στα 308 ευρώ.
Αντίστοιχα κάτοχος ΙΧ με κινητήρα 2.501 κ.εκ. 4ετίας καταβάλει 880 ευρώ για Τέλη και 1.330 ευρώ για Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης. Με τη μείωση των τεκμηρίων ο Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης μειώνεται στα 931 ευρώ και το τεκμήριο θα ανέρχεται σε 9.310 ευρώ από 13.300 ευρώ.
Μεγαλύτερο θα είναι το όφελος για τους ιδιοκτήτες οχημάτων με κινητήρες από 3 λίτρα και άνω καθώς σε αυτή την κατηγορία οχημάτων το τεκμήριο κυμαίνεται σε πραγματικά πολύ υψηλά επίπεδα.
Ειδικότερα κάτοχος ενός τετρακίνητου οχήματος με κινητήρα 3,7 λίτρων 4ετίας θα καταβάλει για Τέλη Κυκλοφορίας 1.100 ευρώ για Τέλη Κυκλοφορίας και 2.740 ευρώ για Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης. Με τη μείωση των τεκμηρίων ο Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης μειώνεται στα 1.918 ευρώ ενώ αν πρόκειται για αυτοκίνητα με ηλικία μεταξύ 5-10 ετών τότε ο συγκεκριμένος φόρος περιορίζεται στα 1.342 ευρώ.
Εισαγόμενα μεταχειρισμένα
Οι έμποροι εισαγόμενων μεταχειρισμένων ΙΧ «μάχονται» για να διορθωθεί ένα τεράστιο λάθος που αφορά στον άδικο τρόπο υπολογισμού φορολόγησης των εισαγόμενων μεταχειρισμένων ΙΧ κατά την χρήση αλλά και την κτήση.
Ειδικότερα όταν εισάγεται στην Ελλάδα ένα μεταχειρισμένο ΙΧ από άλλο κράτος-μέλος εκτελωνίζεται με βάση την 1η άδεια κυκλοφορίας του στο εξωτερικό. Ωστόσο με το που θα τοποθετηθούν ελληνικές πινακίδες στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο τότε η εφορία το φορολογεί ως καινούριο ασχέτως αν κυκλοφορεί σε κάποιο άλλο κράτος μέλος εδώ και πολλά χρόνια.
Αποτέλεσμα των παραπάνω είναι οι ιδιοκτήτες εισαγόμενων μεταχειρισμένων ΙΧ να καταβάλουν άδικα Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης αλλά και να εμπίπτουν σε υψηλά τεκμήρια εξαιτίας της άδικης φορολόγησής τους από την εφορία.
Παράλληλα όποια από τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα ΙΧ έχουν κυκλοφορήσει για πρώτη φορά σε κάποιο άλλο κράτος-μέλος πριν το 2003 ασχέτως πότε κυκλοφορήσαν για πρώτη φορά στην Ελλάδα θα απαλλάσσονται από το Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης εξαιτίας της παρέλευσης της 10ετίας.
Με αυτή τη ρύθμιση αναμένεται να περιοριστεί το φαινόμενο της κατάθεσης πινακίδων κυκλοφορίας καθώς πολλά εισαγόμενα μεταχειρισμένα ΙΧ θα επανέλθουν στην κυκλοφορία καθώς οι ιδιοκτήτες τους δεν θα καταβάλουν Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης εξαιτίας της παλαιότητας των οχημάτων τους.
Πινακίδες ΔΟΚ – Υποχρεωτική ασφάλιση εταιρικών ΙΧ
Η χρήση των πινακίδων ΔΟΚ από τους εμπόρους αυτοκινήτων αποτελεί ένα παγκόσμιο φαινόμενο και έχει θεσμοθετηθεί για να μπορούν οι επαγγελματίες του κλάδου να «κυκλοφορήσουν» νόμιμα στο δρόμο με ένα αυτοκίνητο που βρίσκεται σε φορολογική ακινησία (κατατεθειμένες πινακίδες) ώστε οι πελάτες να το οδηγήσουν και να έχουν ιδία άποψη για το όχημα που ενδιαφέρονται να αγοράσουν.
Ωστόσο μια παλιά νομοθεσία που ανασύρθηκε από τα στελέχη του υπουργείου Οικονομικών ουσιαστικά ακύρωνε τη χρήση των πινακίδων «Μ» αλλά μετά από συναντήσεις που είχαν με φορείς του κλάδου αντιλήφθηκαν το πρόβλημα και ήρθε η ώρα να το διορθώσουν.
Επίσης σύμφωνα με πληροφορίες το θέμα της υποχρεωτικής ασφάλισης των αυτοκινήτων που έχουν στην κατοχή τους εμπορίες αυτοκινήτων αλλά οι εταιρίες χρονομίσθωσης ή ενοικίασης φαίνεται πως και αυτό έχει λυθεί καθώς στο νέο φορολογικό νομοσχέδιο θα διευκρινίζεται ξεκάθαρα πως θα εξαιρούνται από το καθεστώς υποχρεωτικής ασφάλισης τα αυτοκίνητα που βρίσκονται σε εμπορίες αυτοκινήτων, χρνομοσθωτικές ή εταιρείες ενοικίασης καθώς βρίσκονται παρκαρισμένα είτε σε καταστήματα εμπορίας ή σε εταιρικά πάρκινγκ.
Με αυτή τη ρύθμιση αναμένεται να σταματήσει και η αθρόα κατάθεση πινακίδων κυκλοφορίας προς τα τέλη του κάθε έτους ενισχύοντας τα Δημόσια έσοδα που προέρχονται από τα Τέλη Κυκλοφορίας.
Εξαγωγή μεταχειρισμένων ΙΧ
Κυριολεκτικά έχει «παγώσει» η εξαγωγή μεταχειρισμένων αυτοκινήτων από την Ελλάδα καθώς οι έμποροι ή οι ιδιοκτήτες τους θα πρέπει να καταβάλλουν το κόστος των Τελών Κυκλοφορίας για να προχωρήσει η εξαγωγή τους. Ο λόγος δεν είναι άλλος από το γεγονός πως όλα τα συγκεκριμένα ΙΧ βρίσκονται σε καθεστώς φορολογικής ακινησίας (κατατεθειμένες πινακίδες) και σύμφωνα με το ισχύον νομικό καθεστώς πρέπει να γίνει πρώτα άρση ακινησίας, καταβάλλοντας τα Τέλη Κυκλοφορίας, και κατόπιν να προχωρήσει η εξαγωγή των αυτοκινήτων.
Το κόστος όμως καταβολής των Τελών Κυκλοφορίας είναι υπέρογκο καθώς η συντριπτική πλειοψηφία των οχημάτων είναι μεγάλου κυβισμού και με δεδομένο ότι έχουν πουληθεί στο εξωτερικό έναντι 3.000 έως 5.000 ευρώ η καταβολή των Τελών καθιστά ασύμφορη την εξαγωγή τους...
Με το νέο φορολογικό δεν θα χρειάζεται η καταβολή των Τελών Κυκλοφορίας στα οχήματα που βρίσκονται σε φορολογική ακινησία και θα ξεπαγώσουν οι εξαγωγές των αυτοκινήτων...
Τέλος Ταξινόμησης
Η αλλαγή του τρόπου υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης έχει τεθεί σαν πρόταση από την Επιτροπή αλλά τελικά δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί ακόμη.
Ειδικότερα το Τέλος Ταξινόμησης σήμερα υπολογίζεται με βάση την εργοστασιακή αξία των οχημάτων με συντελεστές φορολόγησης που ανέρχονται έως το 50% της εργοστασιακής τους αξίας και η πρόταση αφορούσε στην μεταφορά των συντελεστών φορολόγησης στις αξίες λιανικής.
Ωστόσο φαίνεται πως εισακούστηκαν οι ενστάσεις που είχαν προβάλει οι φορείς του κλάδου με αποτέλεσμα να παραμείνει προς το παρόν το ισχύον σύστημα.
Αλλωστε η αλλαγή του τρόπου υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης συμπαρασύρει και το μέτρο της απόσυρσης και θα ήταν δύσκολο να αλλάξει ολόκληρο το σύστημα.
Ωστόσο φορείς του κλάδου έχουν επισημάνει στο υπουργείο Οικονομικών πως υπάρχουν ίδια μοντέλα που οι αξίες λιανικής τους διαφέρουν έως και 15.000 ευρώ εξαιτίας του πρόσθετου εξοπλισμού και θα είναι δύσκολη η εφαρμογή ενός τέτοιου συστήματος αλλά όπως φαίνεται το υπουργείο Οικονομικών έχει βρει τη λύση σε αυτό το θέμα.
Από την άλλη μεριά η αλλαγή του τρόπου υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης με βάση την αξία λιανικής θα δημιουργούσε τεράστια προβλήματα και στον εκτελωνισμό των εισαγόμενων μεταχειρισμένων ΙΧ.
Πάντως υπάρχουν ακόμη προτάσεις για την αλλαγή του τρόπου υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης με βάση την Αξία Λιανικής η οποία θα έβαζε ένα τέλος στις υποτιμολογήσεις που κάνουν κάποιες εισαγωγικές δημιουργώντας μεγάλα ελλείμματα στα κρατικά έσοδα ενώ παράλληλα όλες οι εισαγωγικές θα λειτουργούν σε ένα περισσότερο υγιές ανταγωνιστικό περιβάλλον.
Το θέμα του Τέλους Ταξινόμησης φαίνεται πως τελικά δεν έχει λήξει και είναι πολύ πιθανό να αλλάξει στο μέλλον...
Κατάργηση του Φόρου Πολυτελείας
Ο Φόρος Πολυτελείας επιβάλλεται σε καινούρια και εισαγόμενα αυτοκίνητα με εργοστασιακή αξία από 20.000 ευρώ και άνω. Το ισχύον μέτρο δεν απέφερε τα αναμενόμενα έσοδα στο Δημόσιο ενώ παράλληλα στρέβλωσε και τις πραγματικές εργοστασιακές αξίες που δήλωναν κάποιες εισαγωγικές εταιρείες στην Υπηρεσία Αξιών με αποτέλεσμα το κράτος να χάνει εκατομμύρια ευρώ από έσοδα.
Με την κατάργηση του Φόρου Πολυτελείας και την αλλαγή του τρόπου υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης η αγορά θα λειτουργήσει με ένα σωστό ανταγωνιστικό πλαίσιο και βέβαια θα φθηνή νουν τα ακριβά μοντέλα...
Τέλη Κυκλοφορίας
Τα κρατικά έσοδα από τα Τέλη Κυκλοφορίας είναι γνωστό πως ξεπερνούν το 1 δισ. ευρώ τα οποία το υπουργείο Οικονομικών δεν θέλει να μειωθούν περαιτέρω. Ωστόσο οι μαζικές καταθέσεις πινακίδων κυκλοφορίας συνεχώς μειώνουν τα έσοδα με αποτέλεσμα το οικονομικό επιτελείο να εξετάζει πως σε όσα ΙΧ γίνει άρση ακινησίας οι κάτοχοί του να μην καταβάλουν ολόκληρο το τίμημα των τελών του έτους αλλά μόνο των υπολειπόμενων μηνών. Δηλαδή αν κάποιος προβεί σε άρση ακινησίας του οχήματός του τον Ιούνιο θα καταβάλει μόνο το 50% του τιμήματος των ετήσιων Τελών του οχήματός του.
Παράλληλα το ίδιο ακριβώς σχέδιο εξετάζεται και για τα καινούρια αυτοκίνητα ώστε να μην υπάρχουν διακυμάνσεις στα τέλη κάθε έτους εξαιτίας της διπλής καταβολής των Τελών από τους νέους ιδιοκτήτες.
Τα αυτοκίνητα του πρώην ΟΔΔΥ
Η αλλαγή του τρόπου φορολόγησης των εισαγόμενων μεταχειρισμένων ΙΧ θα επιφέρει και θετικές αλλαγές στα αυτοκίνητα που εκποιεί ο ΔΔΔΥ (πρώην ΟΔΔΥ) καθώς και στη συγκεκριμένη περίπτωση τα οχήματα θα φορολογούνται με βάση την 1η άδεια κυκλοφορίας τους στο άλλο κράτος-μέλος και οι κάτοχοί τους θα καταβάλουν μειωμένο ή μηδενικό Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης ενώ αντίστοιχα θα μειώνεται και το τεκμήριο.
Ξεχάστε τις πινακίδες «Μ» από τις εφορίες
Τις πινακίδες «Μ» από τις εφορίες φαίνεται πως χρησιμοποιούν πάρα πολλοί ιδιοκτήτες αυτοκινήτων με κατατεθειμένες πινακίδες κυκλοφορίας ώστε να κυκλοφορούν νόμιμα τα οχήματά τους δύο ημέρες κάθε μήνα.
Το υπουργείο Οικονομικών θέλοντας να περιορίσει τη χρήση των πινακίδων «Μ» καθώς έχει γίνει κατάχρηση από κάποιους θέτει πολύ αυστηρούς περιορισμούς καθώς η χρήση των συγκεκριμένων πινακίδων κυκλοφορίας θα μπορεί να γίνεται μόνο δύο φορές το χρόνο!
Ουσιαστικά με αυτό τον τρόπο οι πινακίδες «Μ» θα χρησιμοποιούνται από εκείνους που πραγματικά τις έχουν ανάγκη και όχι για να πηγαίνουν διήμερες βόλτες στα χιονοδρομικά μία φορά το μήνα οι ιδιοκτήτες τους γλιτώνοντας την καταβολή των Τελών Κυκλοφορίας αλλά και του Φόρου Πολυτελούς Διαβίωσης.
Φόροι και τεκμήρια στα ΙΧ με μείωση 30%
Κυβισμός
1η άδεια
Τεκμήριο 2013
Τεκμήριο 2014
ΦΠΔ * 2013
ΦΠΔ 2014
κ.εκ.
Ευρώ
Ευρώ
Ευρώ
Ευρώ
1.4
2010
5.2
3.64
-
-
1.8
2010
7.6
5.32
-
-
1.93
2011
8.8
6.16
440
308
2.5
2010
13.3
9.31
1.33
931
3
2011
17.8
12.46
1.78
1.25
3.7
2010
26.2
18.34
2.62
1.83
4.7
2010
38.2
26.74
3.7
2.67
1.93
2006
6.16
4.31
308
215
2.5
2007
9.31
6.52
931
651
3
2006
12.46
8.72
1.25
872
3.7
2007
18.34
12.84
1.83
1.28
4.7
2006
26.74
18.72
2.67
1.87
* ΦΠΔ: Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης