Σύμφωνα με τα στοιχεία του Κέντρου Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (ΚΕΕΛΠΝΟ), 46 άτομα νοσηλεύονται σε σοβαρή κατάσταση σε ΜΕΘ, ενώ, συνολικά, από τον περασμένο Οκτώβριο, έχουν νοσηλευθεί σε ΜΕΘ 286 άτομα.
ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ
Δευτέρα 24 Μαρτίου 2014
ΝΕΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΙΑΡΧΙΑ ΛΙΤΟΧΩΡΟ
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. To ιστολόγιο μας δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα θέματα που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους.
ΣΤΗΝ ΟΙΚΙΑ ΤΗΣ KATE
Κείμενο: Μάρθα Κορινθίου
Το 1995, η Kate Moss και ο Johnny Depp έδωσαν μία κοινή συνέντευξη για την αγγλική εκπομπή «Τhe Big Breakfast». Η Μοss, τότε 21 ετών, ήταν γλυκιά, ήσυχη και μίλησε ελάχιστα. Σύμφωνα με την Evening Standard, μετά την εκπομπή, ο ατζέντης του Depp της έδωσε μια συμβουλή: προκειμένου να δημιουργήσει ένα πέπλο μυστηρίου γύρω από την προσωπικότητα της, να μην ξαναδώσει συνέντευξη στην τηλεόραση. Και έτσι η Κate, τα χρόνια που ακολούθησαν, φέρθηκε σοφά: δεν έβγαλε τσιμουδιά και το έριξε στη δουλειά. Τελευταίο project, το εξώφυλλο για το γαλλικό περιοδικό Lui, από τον Terry Richardson. Η φωτογράφηση έγινε στο σπίτι της.
Το 1995, η Kate Moss και ο Johnny Depp έδωσαν μία κοινή συνέντευξη για την αγγλική εκπομπή «Τhe Big Breakfast». Η Μοss, τότε 21 ετών, ήταν γλυκιά, ήσυχη και μίλησε ελάχιστα. Σύμφωνα με την Evening Standard, μετά την εκπομπή, ο ατζέντης του Depp της έδωσε μια συμβουλή: προκειμένου να δημιουργήσει ένα πέπλο μυστηρίου γύρω από την προσωπικότητα της, να μην ξαναδώσει συνέντευξη στην τηλεόραση. Και έτσι η Κate, τα χρόνια που ακολούθησαν, φέρθηκε σοφά: δεν έβγαλε τσιμουδιά και το έριξε στη δουλειά. Τελευταίο project, το εξώφυλλο για το γαλλικό περιοδικό Lui, από τον Terry Richardson. Η φωτογράφηση έγινε στο σπίτι της.
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. To ιστολόγιο μας δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα θέματα που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους.
ΦΟΥΣΤΑΝΕΛΑ
Κείμενο: Δημήτρης Αντωνόπουλος
HELLENIC WHITE TIE
Δεν το eχουμε σκεφτεί ακόμη, έτσι όπως μας παίρνουν τα μυαλά οι συνέπειες της κρίσης, αλλά ούτε επτάμισι χρόνια δεν μας χωρίζουν από την 25η Μαρτίου του 2021, και εγώ ζηλεύω τους Σκωτσέζους! Εχουν μια πολύ πιο συγκροτημένη αίσθηση της εθνικής τους ιδιαιτερότητας, και παρότι φοράνε –όπως και όλοι οι άντρες στο δυτικό κόσμο– παντελόνια, καθένας έχει σε περίοπτη θέση στην γκαρνταρόμπα του το δικό του κιλτ· όχι ως μουσειακό φολκλόρ, αλλά ως επίσημο ένδυμα για δεξιώσεις, οικογενειακά τραπέζια, γάμους, γιορτές, ακόμη και για τις Κυριακές στην εκκλησία! Τότε, λοιπόν, που θα γιορτάσουμε τα 200 χρόνια από την εθνική παλιγγενεσία, αναρωτιέμαι αν θα καταφέρουμε να εκφράσουμε και ενδυματολογικά το συναίσθημα του να είσαι Ελληνας, ράβοντας ξανά τον ομφάλιο λώρο που μας έδενε με τη φουστανέλα. Είναι ντροπή μας να φοράει φουστανέλα ο Jean Paul Gaultier στην τελετή απονομής του βραβείου του από το Γαλλικό Ινστιτούτο στην Αθήνα, και να μην έχουμε τα κότσια να εμφανιστούμε με τη φουστανέλα ως black tie, κάτι που και η εθιμοτυπία ορίζει για τις επίσημες εκδηλώσεις.
Ο σχεδιαστής Γιώργος Ελευθεριάδης έραψε πριν από μερικά χρόνια τη δική του φουστανέλα για να εμφανιστεί έτσι σε ένα οικογενειακό πρωτοχρονιάτικο πάρτι στο Πήλιο. «Χόρευα φορώντας την όλο το βράδυ και ένιωθα ότι χορεύει και η φουστανέλα μαζί μου –η κίνηση που δημιουργεί είναι εξαιρετική, φοβερή εμπειρία...»
Προσωπικά, το έχω ερωτευτεί αυτό το παραδοσιακό ένδυμα υψηλής ραπτικής. Ειδικά από τη στιγμή που άγγιξα τις τραγανές πιέτες του χασέ στο ραφείο του στρατοπέδου της Προεδρικής Φρουράς. Δεν περιγράφεται η αρχοντιά και η επισημότητα μιας μακριάς, στακάτης φουστανέλας ευζώνου. Μοιάζει με βεντάλια που, μέσα στην αυστηρότητά της, παρακολουθεί τις κινήσεις του σώματος, δίνοντάς τους μεγαλύτερη ζωντάνια και ένταση. Ετοιμος ήμουν να ηγηθώ μιας καμπάνιας για την επαναφορά της!
Πώς θα ξεκινούσε; Ισως με το να φωτογραφίζονται οι ερωτευμένοι φορώντας τη φουστανέλα και να στέλνουμε ανταποκρίσεις στον Sartorialist...
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. To ιστολόγιο μας δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα θέματα που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους.
ΓΙΟΡΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ 25 ΜΑΡΤΙΟΥ ΣΤΟ 1το ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΛΙΝΔΡΟΥ 24-3-2014 PHOTO HASAPETIS
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. To ιστολόγιο μας δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα θέματα που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους.
Μήνυμα του υποψηφίου δημάρχου Δίου – Ολύμπου Γιώργου Φαρμάκη, για την 25η Μαρτίου
Η 25η Μαρτίου αποτελεί διπλή
γιορτή για τον Ελληνισμό.
Από τη μια γιορτάζουμε τον
Ευαγγελισμό της Θεοτόκου, μια από τις μεγαλύτερες γιορτές της Ορθοδοξίας αλλά
και όλης της χριστιανοσύνης και από την άλλη την Επανάσταση του 1821 που γράφτηκε
στις χρυσές σελίδες της νεότερης ευρωπαϊκής και παγκόσμιας ιστορίας.
Ο μακρύς και δύσκολος αγώνας των
αγωνιστών του 1821 αποτέλεσε και αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση για επαναστάσεις και εξεγέρσεις ανά
τον κόσμο , για τον αγώνα των αδυνάτων ενάντια στους δυνατούς, τόσο για τη δίψα
για ελευθερία, όσο και για την πίστη πως η θέληση για ένα καλύτερο αύριο μπορεί
να χρειαστεί μακρύ και δύσκολο αγώνα.
Σήμερα, θεωρώντας την ελευθερία και
την ανεξαρτησία μας ως δεδομένη, οφείλουμε να αγωνιστούμε με βάση τα νέα δεδομένα της εποχής.
Για να είμαστε μια χώρα ισχυρή, πρέπει
να είμαστε αυτάρκεις και αυτόνομοι. Η ελευθερία άλλωστε προκύπτει από τον
συνεχή αγώνα για επιβίωση, με πίστη στις
ιδέες και στα ιδανικά μας.
Για να αλλάξουμε τη ζωή μας για να
επαναφέρουμε την πατρίδα μας σε πορεία παράλληλη με τις υπόλοιπες ισχυρές δυνάμεις στην Ευρώπη
και στον κόσμο πρέπει πρώτα να το πιστέψουμε εμείς. Να ξεκινήσουμε τον αγώνα
από κάθε γειτονιά, από κάθε δήμο.
Στα κελεύσματα των καιρών απαντάμε
με αποφασιστικότητα, χαμόγελο και αισιοδοξία έχοντας ως βασικές μας αρχές τη
διαφάνεια, την ισονομία και την αλληλεγγύη. Με αυτό το τρίπτυχο ιδανικών και το
ανάλογο πλαίσιο αρχών και θέσεων καταφέρνουμε ενωμένοι να κερδίσουμε τη μάχη της
καθημερινότητας ενάντια στη γκρίνια και στη μιζέρια.
Δυνατά, κάνουμε το άλμα στην
επόμενη ημέρα, έτοιμοι για νέες και νικηφόρες καθημερινές μάχες δίπλα στους συνδημότες
μας!
Χρόνια Πολλά,
Γιώργος
Φαρμάκης
Αντιδήμαρχος Δίου – Ολύμπου
Υπ. Δήμαρχος και επικεφαλής του «Συνδυασμού Ευθύνης»
Αντιδήμαρχος Δίου – Ολύμπου
Υπ. Δήμαρχος και επικεφαλής του «Συνδυασμού Ευθύνης»
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. To ιστολόγιο μας δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα θέματα που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους.
Η Πάμελα Αντερσον (ξανα)βγήκε από τα ρούχα της!
Με νέο look, αλλά απίστευτα σέξι, η Πάμελα Άντερσον φωτογραφίζεται ολόγυμνη, παρά τα 46 χρόνια της.
Η θρυλική ναυαγοσώστρια της σειράς «Baywatch», έβγαλε τα ρούχα της για το «Purple magazine», σε μια φωτογράφιση που, αν μη τι άλλο, είναι εντυπωσιακή!
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. To ιστολόγιο μας δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα θέματα που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους.
Σε 3 στάδια η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών
Σε τρεις φάσεις θα διεξαχθεί η αξιολόγηση χιλιάδων δασκάλων και καθηγητών, ενώ, μετά την ολοκλήρωσή της, οι αξιολογητές θα καταχωρίζουν όλα τα σχετικά στοιχεία στο ψηφιακό δελτίο αξιολόγησης του εκπαιδευτικού.
Στις περιπτώσεις, όπου ένας νηπιαγωγός, δάσκαλος ή καθηγητής θα χαρακτηρίζεται «ελλιπής», θα πρέπει να αναφέρεται και η αντίστοιχη πρόταση επιμόρφωσής του, προκειμένου να βελτιώσει τις ελλείψεις που παρατηρήθηκαν.
Κατά τη διάρκεια σεμιναρίου για στελέχη εκπαίδευσης που διεξήχθη μετ΄ εμποδίων λόγω κινητοποιήσεων των εκπαιδευτικών το τριήμερο 21 έως 23 Μαρτίου, οι σχολικοί σύμβουλοι που συμμετείχαν έλαβαν ένα ενημερωτικό φυλλάδιο - οδηγό 314 σελίδων στο οποίο περιλαμβάνονται λεπτομερώς οι διαδικασίες και τα κριτήρια αξιολόγησης, αλλά και τι θα γίνει με όσους εκπαιδευτικούς χαρακτηριστούν «ελλιπείς». Σύμφωνα με όσα προτείνονται, μέσα από το ενημερωτικό φυλλάδιο η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών θα γίνει σε τρία στάδια:
Στο πρώτο στάδιο εισάγεται η φάση των προ-αξιολογικών συναντήσεων μεταξύ εκπαιδευτικού και αξιολογητή, που έχει ως βασικό σκοπό τη δημιουργία θετικού κλίματος και την εδραίωση του αμοιβαίου σεβασμού των εμπλεκομένων. Σύμφωνα με το σχέδιο του υπουργείου Παιδείας, ο αξιολογούμενος ενημερώνει τον αξιολογητή για τον τομέα ευθύνης του (τάξη, σχολική μονάδα, περιφέρεια, κ.λπ.), την υπάρχουσα κατάσταση και τους δικούς του ρόλους, προβληματισμούς και προτεραιότητες. Για τον σκοπό αυτό, μάλιστα, μπορεί να αξιοποιήσει και στοιχεία από τον ατομικό του φάκελο ή υπηρεσιακά παραστατικά.
Ο αξιολογητής θα ενημερώσει τον εκπαιδευτικό για τις διαδικασίες που θα ακολουθηθούν και τον χρονικό προγραμματισμό τους, ενώ ο εκπαιδευτικός έχει τη δυνατότητα να προτείνει ημερομηνίες, μαθήματα και τάξεις για τις επισκέψεις. Ο αξιολογητής παρέχει, όταν του ζητηθούν, οδηγίες και βοήθεια για την προετοιμασία του εκπαιδευτικού με πλαίσιο αναφοράς τις ρουμπρίκες (σ.σ.: κλίμακες διαβαθμισμένων κριτηρίων για την αξιολόγηση).
Το δεύτερο στάδιο, που είναι και το σημαντικότερο εργαλείο για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, περιλαμβάνει την παρακολούθηση της διδασκαλίας από τον αξιολογητή, τις μεθόδους που εφαρμόζονται και κατά πόσο στο εκπαιδευτικό περιβάλλον της τάξης κυριαρχούν οι αρμονικές σχέσεις μεταξύ μαθητών καθηγητή. Ο αξιολογητής διερευνά μεταξύ άλλων αν ο εκπαιδευτικός επικοινωνεί με τους μαθητές του, αν ανταποκρίνεται στα μηνύματα, τα αιτήματα και τις ανάγκες των μαθητών του και κατά πόσο οργανώνει με άρτιο τρόπο την καθημερινότητα της σχολικής ζωής και διαχειρίζεται με τους μαθητές του τις διαφωνίες, αντιπαραθέσεις και συγκρούσεις.
Στο τρίτο στάδιο πραγματοποιούνται και πάλι συναντήσεις μεταξύ εκπαιδευτικού - αξιολογητή όπου συζητείται η όλη διαδικασία που ακολουθήθηκε και θέματα όπως οι στόχοι, η ροή και η συνεκτικότητα της διδασκαλίας, ο τρόπος στήριξης των μαθητών και ο τρόπος υλοποίησης των στόχων. Σε αυτό το πλαίσιο, επισημαίνονται εκ μέρους του αξιολογητή θετικά στοιχεία της διδασκαλίας καθώς και στοιχεία που θα μπορούσαν να είχαν αντιμετωπιστεί αποτελεσματικότερα. Ακολουθεί συζήτηση για τους τρόπους βελτίωσης του εκπαιδευτικού έργου.
Μετά την ολοκλήρωση των φάσεων αξιολόγησης των εκπαιδευτικών, οι εμπλεκόμενοι αξιολογητές καταχωρίζουν ηλεκτρονικά τις βαθμολογίες τους στο ψηφιακής μορφής δελτίο αξιολόγησης του εκπαιδευτικού.
Σε αυτό αποτυπώνεται η βαθμολογία ανά κριτήριο αξιολόγησης, ο τελικός βαθμός καθώς και πώς χαρακτηρίζεται ένας εκπαιδευτικός (ελλιπής 0-30 βαθμοί, επαρκής 31-60, πολύ καλός 61-80, εξαιρετικός 81-100). Ακόμη στο ψηφιακό δελτίο αξιολόγησης θα υπάρχει ενότητα όπου θα καταχωρίζουν οι αξιολογητές την έκθεσή τους (σχόλια, υποδείξεις, κρίσεις κ.λπ.). Το δελτίο θα κοινοποιείται στον αξιολογηθέντα, στους αξιολογητές που έλαβαν μέρος, στον διευθυντή της σχολικής μονάδας στην οποία ανήκει ο αξιολογηθείς εκπαιδευτικός και στην αντίστοιχη Διεύθυνση Εκπαίδευσης.
Σύμφωνα με όσα προβλέπονται στο σχέδιο του υπουργείου Παιδείας για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, για τις περιπτώσεις που χαρακτηριστούν κάποιοι «ελλιπείς», συγκεντρώνοντας δηλαδή έως 30 βαθμούς με άριστα το 100, θα πρέπει στη συνέχεια να συμμετάσχουν σε στοχευμένα επιμορφωτικά σεμινάρια, προκειμένου να βελτιώσουν τις αδυναμίες που έχουν εντοπιστεί.
Οπως ορίζεται, ο αξιολογητής ο οποίος έκρινε έναν εκπαιδευτικό «ελλιπή» θα πρέπει να καθορίζει και την πρόταση της επιμόρφωσης.
Σε γενικές γραμμές, ελλιπείς θα κρίνονται όσοι εκπαιδευτικοί δεν έχουν καλές σχέσεις με τους μαθητές, εφόσον μεταξύ αυτών και των μαθητών υπάρχει ουδέτερο έως και ψυχρό κλίμα και αρκετοί μαθητές έχουν αρνητικές τάσεις προς τη σχολική ζωή της τάξης. Επίσης, εάν διαπιστωθεί από τον αξιολογητή ότι η προετοιμασία του περιεχομένου της διδασκαλίας είναι ανύπαρκτη, ελλιπής ή εσφαλμένη στο μεγαλύτερο μέρος, τότε θα κρίνεται αρνητικά. Με τον ίδιο τρόπο θα χαρακτηρίζεται εφόσον παραμελεί τον χώρο και την παιδαγωγική λειτουργικότητα της τάξης, δεν φροντίζει για θέσπιση κανόνων, δεν μεριμνά για τη διαχείριση προβλημάτων συμπεριφοράς και δεν αντιμετωπίζει ανάρμοστες μορφές συμπεριφοράς των μαθητών με παιδαγωγικό τρόπο.
πηγή: ethnos.gr
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. To ιστολόγιο μας δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα θέματα που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους.
Στους 110 οι νεκροί από τη γρίπη
Μακραίνει ο κατάλογος των θυμάτων από τον ιό της γρίπης με τους νεκρούς να έχουν φτάσει τους 110, οι περισσότεροι εκ των οποίων ανήκαν σε ομάδα υψηλού κινδύνου και δεν είχαν εμβολιαστεί.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του Κέντρου Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (ΚΕΕΛΠΝΟ), 46 άτομα νοσηλεύονται σε σοβαρή κατάσταση σε ΜΕΘ, ενώ, συνολικά, από τον περασμένο Οκτώβριο, έχουν νοσηλευθεί σε ΜΕΘ 286 άτομα.
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. To ιστολόγιο μας δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα θέματα που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους.
Αυτοκτονία και απόπειρα αυτοκτονίας συγκλονίζουν την Κρήτη
Ακόμα ένα θύμα έρχεται να προστεθεί στην μακρά λίστα των αυτοκτονιών στην Κρήτη. Αυτή τη φορά μία 39χρονη γυναίκα αποφάσισε να βάλει τέλος στη ζωή της, πέφτοντας από την ταράτσα της πολυκατοικίας που έμενε.
Το περιστατικό σημειώθηκε στις 4 τα ξημερώματα της Κυριακής, με την άτυχη γυναίκα να αφήνει την τελευταία της πνοή μετά από πτώση 8 μέτρων.
Στο σημείο έσπευσε ασθενοφόρο αλλά δεν μπόρεσε να την σώσει.
Λίγες ώρες νωρίτερα μία ηλικιωμένη γυναίκα προσπάθησε να αφαιρέσει την ζωή της.
Ο λόγος για μία 71χρονη η οποία έκοψε τις φλέβες της.
Για το περιστατικό ενημερώθηκε το ΕΚΑΒ που έσπευσε στο σημείο και μετέφερε την 71χρονη στο Βενιζέλειο όπου και νοσηλεύεται.
Πηγή: Cretalive.gr
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. To ιστολόγιο μας δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα θέματα που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους.
Bρέθηκε το μπόινγκ; Στην Αυστραλία εσπευσμένα οι συγγενείς των επιβατών του Boeing της Malaysia
Για πρώτη φορά, μετά από δύο εβδομάδες, διαφαίνεται φως στο «τούνελ» της εξαφάνισης του Boeing της Malaysia Airlines, που αγνοείται από τις 8 Μαρτίου.
Μετά τον εντοπισμό δύο αντικειμένων στον νότιο Ινδικό Ωκεανό, που πιθανολογείται ότι ανήκουν στο μοιραίο αεροσκάφος, συγγενείς των επιβατών της πτήσης MH 370 μεταφέρονται εσπευσμένα στην Αυστραλία με πτήσεις τσάρτερ.
Παράλληλα, εντός της ημέρας ο πρωθυπουργός της Μαλαισίας αναμένεται να κάνει δηλώσεις σε Συνέντευξη Τύπου, σχετικά με τα σημερινά ευρήματα.
Σύμφωνα με τον υπουργό Μεταφορών της Μαλαισίας, εντοπίστηκαν δύο αντικείμενα, ένα στρογγυλό και ένα πολυγωνικό 1.500 μίλια νοτιοδυτικά του Περθ της Αυστραλίας, ενώ ο ίδιος εκτίμησε ότι ενδεχομένως μέσα στις επόμενες 24 ώρες να έχει επιτευχθεί η περισυλλογή τους, ώστε να λυθεί το μυστήριο.
Νωρίτερα, ο πρωθυπουργός της Αυστραλίας είχε δώσει περισσότερες λεπτομέρειες για αυτά τα δύο κομμάτια: το ένα έχει χρώμα πορτοκαλί και το άλλο πράσινο-γκρι.
Υπενθυμίζεται ότι ανάλογα αντικείμενα είχαν εντοπιστεί τις προηγούμενες ημέρες από δορυφόρους της Γαλλίας, της Αυστραλίας και της Κίνας, ωστόσο δεν βρέθηκε τίποτα.
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. To ιστολόγιο μας δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα θέματα που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)