ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Κυριακή 6 Απριλίου 2014

Αυτό είναι το δεύτερο βίντεο βόμβα του Κασιδιάρη που έρχεται; Ποιον καίει και για ποια νέα ντοκουμέντα μιλάει;



Είναι αυτό το δεύτερο βίντεο ντοκουμέντο που ετοιμάζει να “σκάσει” η Χρυσή Αυγή ;;;

Ακούστε ποιον καίει και τις νέες καταγγελίες Κασιδιάρη στο βίντεο που ακολουθεί:


Pause
Current Time1:23
/
Duration Time1:36
Loaded: 0%
Progress: 0%
00:00
Fullscreen
00:00
Mute
240p
 


Απίστευτο: Γκολ του Κριστιάνο Ρονάλντο ξύπνησε 14χρονο από κώμα!

Απίστευτο: Γκολ του Κριστιάνο Ρονάλντο ξύπνησε 14χρονο από κώμα!

Τρεις μήνες μετά ττο ατύχημά του, ο μικρός Ντέιβιντ «ξύπνησε», όταν ο διεθνής άσος πετύχαινε το τρίτο του γκολ στη νίκη επί της Σουηδίας και έστειλε την πατρίδα του στην τελική φάση του Παγκοσμίου Κυπέλλου στη Βραζιλία

Με την πιο γλυκιά ιστορία από ταινία επιστημονικής φαντασίας θα μπορούσε να συγκριθεί η περιπέτεια του μικρού Ντέιβιντ.

Ο 14χρονος Πολωνός είναι φανατικός οπαδός της Ρεάλ Μαδρίτης και θαυμαστής του Κριστιάνο Ρονάλντο. Στα τέλη του 2013 έκανε ποδήλατο και από την πτώση έπεσε σε κώμα που είχε αποτέλεσμα να μείνει καθηλωμένος στο κρεβάτι περίπου τρεις μήνες.

Οι γιατροί θέλοντας να «ξυπνήσουν» το παιδί, δοκίμασαν μία νέα μέθοδο κατά την οποία τα ακουστικά ερεθίσματα και κατά συνέπεια ο εγκέφαλός του θα μπορέσουν να ενεργοποιηθούν ξανά, από τη στιγμή που θα άκουγε αγώνες της «βασίλισσας» και της εθνικής Πορτογαλίας, στους οποίους συμμετείχε ο αγαπημένος του ποδοσφαιριστής.

Και τελικά το θαύμα έγινε! Τρεις μήνες μετά την περιπέτειά του, ο μικρός Ντέιβιντ «ξύπνησε», όταν ο διεθνής άσος πετύχαινε το τρίτο του γκολ στη νίκη επί της Σουηδίας και έστειλε την πατρίδα του στην τελική φάση του Παγκοσμίου Κυπέλλου στη Βραζιλία.

Μάλιστα, ο Ρονάλντο που έμαθε την ιστορία κάλεσε εκείνον και την οικογένειά του στη Μαδρίτη για να παρακολουθήσει από κοντά τον αγώνα με την Ντόρτμουντ για τους «8» του Champions League και κατάφερε ο 14χρονος Πολωνός να τον δει μετά το τέλος του αγώνα. 

Πηγή: sport-fm.gr

Μαριάνα & Καμίνα Νταβάλος: Οι σέξι δίδυμες που... γδύνονται για χάρη του Μέσι!

Είναι από τα πιο περιζήτητα μοντέλα στην πατρίδα τους και δηλώνουν φανατικές ποδοσφαιρόφιλες.

Πέραν αυτού, οι δίδυμες Μαριάνα και Καμίνα δηλώνουν φανατικές θαυμάστριες του Λιονέλ Μέσι.
«Οχι μόνο για τα ποδοσφαιρικά του προσόντα, αλλά και για το βλέμμα αθωότητας που έχει», εξηγούν οι δύο αδελφές.
Στη δική τους περίπτωση, από την άλλη, δεν υπάρχει τίποτα το αθώο...

Αποκαλυπτική η δικογραφία: Σοκάρει ο άγριος ξυλοδαρμός του Καρέλι από 14 φύλακες


Αποκαλυπτική η δικογραφία: Σοκάρει ο άγριος ξυλοδαρμός του Καρέλι από 14 φύλακες
O φονικός ξυλοδαρμός του Αλβανού κακοποιού Ιλία Καρέλι, αποκαλύπτεται σε όλη του την αγριότητα από καταθέσεις στη δικογραφία για τους σωφρονιστικούς υπαλλήλους που φέρονται να προκάλεσαν το θάνατό του.

Στα στοιχεία από τη δικογραφία που δημοσιεύει η ιστοσελίδα tovima.gr περιγράφεται λεπτομερώς η κακοποίηση του κρατούμενου από όλους τους παρευρισκόμενους σωφρονιστικούς υπαλλήλους, πλήν ενός, αλλά και από τους εξωτερικούς φρουρούς, που βρίσκονταν εκείνη την ώρα στη φυλακή. Μάλιστα, κατονομάζονται όλοι όσοι κτυπούσαν το 42χρονο κακοποιό, σε όλα τα σημεία του σώματός του. Να σημειωθεί πως προσδιορίζονται δύο που τον κτυπούσαν με μεγαλύτερη μανία, ενώ για τον έναν από τους δύο σημειώνεται ότι ήταν αυτός που τον κτύπησε με το βραχίονά του στο στέρνο του και του επέφερε το καίριο πλήγμα.

Μεταξύ άλλων, σημειώνεται ότι ένας αρχιφύλακας των φυλακών πήγε να προετοιμάσει το κελί όπου θα έμενε ο Καρέλι ενώ είχε λίγο μετά συνάντηση και με το διευθυντή των φυλακών που του επέστησε την προσοχή για την ασφάλεια του κρατουμένου. Αμέσως μετά ο αρχιφύλακας μπήκε στην αίθουσα «υποδοχής» που ήδη είχε αρχίσει να ξυλοκοπείται μαζικά ο κρατούμενος. Στη δικογραφία αναφέρεται σχετικά πως «αρχικά ο αρχιφύλακας προσπάθησε να τους συγκρατήσει λέγοντάς τους: «Τι κάνετε; Ακόμη δεν έχει φύγει ο διευθυντής», όμως μετά άρχισε κι αυτός να του ρίχνει χαστούκια. Ενας άλλος κρατούμενος του έριξε κουβά με νερό. Σε κάποια στιγμή ο αρχιφύλακας ζήτησε να του φέρουν μία πετσέτα μήκους 50 εκατοστών με τη μορφή πλεξούδας, που είχε κατασχεθεί από άλλον κρατούμενο, και άρχισαν με αυτή να κτυπούν τον κρατούμενο σε όλα τα μέρη του σώματός του. Ενας μόνο φώναξε "μην του κτυπάτε το κεφάλι». Όπως σημειώνεται, τέλος, στη δικογραφία αμέσως μετά τον ξυλοδαρμό ο αρχιφύλακας πήγε στο γραφείο του διευθυντή των φυλακών και του ζήτησε να τον βγάλει από αυτό το πόστο. Όμως εκείνος του είπε ότι «δεν θα το κάνει γιατί είναι καλός υπάλληλος».

«Κάποιος από τους 14 που κτυπούσαν τον Καρέλι φώναξε «σταματήστε θα τον σκοτώσουμε». Όμως κανείς δεν τον άκουσε. Κι αυτός που φώναξε, μετά από λίγο τον κλώτσησε ξανά. Κάποια στιγμή ο διευθυντής άκουσε τις κραυγές του κρατούμενου και μπήκε στο δωμάτιο που τον κτυπούσαν. Μόλις τον είδε κακοποιημένο είπε στους υπαλλήλους: «Όποιος θέλει να τον βαρέσει να το κάνει και τώρα και να πάρει την ευθύνη. Αν πεθάνει θα χάσουμε τα σπίτια μας». Λίγο μετά σωφρονιστικοί υπάλληλοι φώναξαν έναν κρατούμενο για να καθαρίσει τα αίματα από το δωμάτιο. Δεν ανησυχούσαν όμως τότε, γιατί είχαν σχεδιάσει να πάνε την επόμενη μέρα τον κρατούμενο στο γιατρό. Όμως ο υπεύθυνος σωφρονιστικός υπάλληλος ήταν εξαιρετικά ανήσυχος και γι' αυτό το λόγο αμέσως μετά πήγε στην αίθουσα με τις κάμερες των φυλακών και παρατηρούσε τον Καρέλι συνέχεια γιατί φοβόταν ότι θα πεθάνει...» σύμφωνα με απόσπασμα από την κατάθεση αξιωματικού της Υπηρεσίας Εσωτερικών Υποθέσεων, ενώ ο ίδιος στην αναλυτική του κατάθεση συμπληρώνει ότι ο διευθυντής των φυλακών «μόλις μπήκε ο Καρέλι στη φυλακή Νιγρίτας, τον λυπήθηκε και αποφάσισε να τον προστατεύσει από τις τυχόν επιθέσεις των σωφρονιστικών».

Να σημειωθεί πως η δικογραφία δεν στηρίζεται σε ένορκες καταθέσεις των σωφρονιστικών υπαλλήλων, αλλά σε αφηγηματικές καταθέσεις στελεχών της ΕΛ.ΑΣ. σύμφωνα με όσα τους εξομολογήθηκαν ορισμένοι από τους σωφρονιστικούς υπαλλήλους.

Τέλος, την Τρίτη αναμένεται να απολογηθούν τελικά οι οκτώ σωφρονιστικοί υπάλληλοι στους οποίους επιδόθηκαν οι πρώτες κλήσεις για το θάνατο του Αλβανού Ιλία Καρέλι, ο οποίος είχε δολοφονήσει σωφρονιστικό υπάλληλο στις φυλακές Μαλανδρίνου.

Εκτός από τους οκτώ, αντίστοιχες κλήσεις αναμένεται να επιδοθούν σε άλλους επτά συναδέλφους τους για την πράξη της διακεκριμένης περίπτωσης βασανιστηρίων κατά συναυτουργία, τα οποία επέφεραν το θάνατο.

Στον κατάλογο των σωφρονιστικών υπαλλήλων δεν περιλαμβάνεται ο διευθυντής των φυλακών Νιγρίτας, ο οποίος αντιμετωπίζει το πλημμέλημα της υπόθαλψης εγκληματία.
Να σημειωθεί ότι ο δικηγόρος Θεσσαλονίκης Νίκος Ζήνδρος που εκπροσωπεί νομικά έναν από τους κατηγορουμένους σημείωσε ότι «η δικογραφία στηρίζεται σε αφηγηματικές καταθέσεις στελεχών της ΕΛ.ΑΣ. με βάση όσα φέρεται να τους εξομολογήθηκαν κάποιοι σωφρονιστικοί υπάλληλοι και όχι σε ένορκες καταθέσεις των σωφρονιστικών υπαλλήλων».

Στο στόχαστρο του ΣΔΟΕ χιλιάδες Ι.Χ. αυτοκίνητα


Στο στόχαστρο του ΣΔΟΕ χιλιάδες Ι.Χ. αυτοκίνητα
Του Γιώργου Κ. Ανδρή
andris@pegasus.gr
Από «κόσκινο» θα περάσουν οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων που έχουν πραγματοποιήσει αλλαγή κινητήρα στο όχημά τους τοποθετώντας, ωστόσο κάποιον με μικρότερο κυβισμό, καθώς τα στελέχη του ΣΔΟΕ αποκάλυψαν κύκλωμα που πραγματοποιούσε «εικονικές» αλλαγές κινητήρων με στόχο τη φοροδιαφυγή. Ειδικότερα, το ΣΔΟΕ με επείγον έγγραφό του προς το υπουργείο Μεταφορών αλλά και στις Διευθύνσεις Μεταφορών ζητά να του αποστείλουν όλες τις αλλαγές κινητήρων που έχουν δηλωθεί τα τελευταία χρόνια, ώστε να περάσουν από έλεγχο όλα τα αυτοκίνητα. Σύμφωνα με στελέχη του ΣΔΟΕ η αντικατάσταση κινητήρα με αντίστοιχο χαμηλότερου κυβισμού έως 25% είναι απολύτως νόμιμη, ωστόσο κάποιοι εκμεταλλευόμενοι της νομοθεσίας είχαν στήσει ολόκληρο κύκλωμα και πραγματοποιούσαν αλλαγές κινητήρων σε οχήματα μόνο στα χαρτιά. Δηλαδή, ενώ το αυτοκίνητο συνεχίζει να έχει τα ίδια κυβικά και την ίδια ιπποδύναμη, στα χαρτιά εμφανίζεται μικρότερο κλέβοντας έτσι το ελληνικό δημόσιο.
Στο κύκλωμα συμμετέχουν πέραν των ιδιοκτητών των οχημάτων, συνεργεία, ΚΤΕΟ αλλά και υπάλληλοι των Διευθύνσεων Μεταφορών.
Το θέμα του υποκυβισμού είχε αναδείξει πρώτη η «Η» σε ρεπορτάζ της. Αν κάποιος είχε ένα δίλιτρο αυτοκίνητο και ήθελε να μειώσει τον κυβισμό του οχήματός του μόνο στην Αδεια Κυκλοφορίας και κατ' επέκταση στην εφορία το κόστος κυμαινόταν σε περίπου 1.000 ευρώ και ο ιδιοκτήτης του από 660 ευρώ για Τέλη Κυκλοφορίας πλήρωνε 265 ευρώ, το τεκμήριο από 8.800 ευρώ μειωνόταν στα 6.400 ευρώ και βέβαια δεν υπήρχε πλέον ο Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης ο οποίος ανερχόταν σε 440 ευρώ. Το όφελος για τον ιδιοκτήτη ενός δίλιτρου που «άλλαζε» κινητήρα μόνο στα χαρτιά, από τα Τέλη Κυκλοφορίας και τον Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης ανερχόταν σε 835 ευρώ, από την ασφάλεια γλίτωνε τουλάχιστον 200 ευρώ ετησίως, ενώ από το τεκμήριο μειωνόταν κατά 2.400 ευρώ.
Παράλληλα ο ιδιοκτήτης του οχήματος δεν πραγματοποιούσε καμία απολύτως μετατροπή στο όχημά του και βέβαια εξαιτίας του υποκυβισμού αμέσως αποκτούσε πολύ υψηλότερη μεταπωλητική αξία σε σχέση με τα αντίστοιχα δίλιτρα μοντέλα. Σε περίπτωση που ο κινητήρας ήταν πάνω από τα 2 λίτρα, τότε το κόστος της «εικονικής» αλλαγής κινητήρα ήταν πολύ υψηλότερο, καθώς αυξάνονται ανάλογα τα Τέλη Κυκλοφορίας, τα Τεκμήρια αλλά και ο Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης. Παράλληλα, γνώστες της αγοράς αναφέρουν ότι ένας ακόμη «καυτός» φάκελος που αναμένεται να ανοίξει είναι αυτός που αφορά σε αυτοκίνητα τα οποία αλλάζουν κινητήρα βάζοντας μεγαλύτερο απ΄ ό,τι φαίνεται στα χαρτιά. Ετσι, πληρώνουν χαμηλά τέλη, φόρους κ.λπ. αλλά έχουν στη διάθεσή τους ένα Ι.Χ. με πολύ μεγαλύτερη ιπποδύναμη.
TI ENTOΠΙΣΑΝ ΟΙ ΕΛΕΓΧΟΙ
Μπλεγμένα και ΚΤΕΟ
Από τη στιγμή που γίνεται αλλαγή κινητήρα, το όχημα αναγκαστικά κάποια στιγμή θα πρέπει να περάσει από ΚΤΕΟ. Και αυτή η διαδικασία ολοκληρώνεται χωρίς παρατηρήσεις, βέβαια με το ανάλογο τίμημα. Ειδικότερα το ΣΔΟΕ έχει εντοπίσει ήδη δύο μεγάλα ΚΤΕΟ που αφορούν τις περιοχές της Στερεάς και Νότιας Ελλάδας.
Το κόστος του «ελέγχου» χωρίς παρατηρήσεις σε οχήματα που έχουν αλλάξει κινητήρες στα χαρτιά κυμαίνεται μεταξύ 300 έως και 1.000 ευρώ ανάλογα με τον κυβισμό του αρχικού κινητήρα, αλλά και τις επιπλέον παρανομίες που πιθανόν να έχουν δηλωθεί στα χαρτιά...
Παράλληλα τα στελέχη του ΣΔΟΕ έχουν ανακαλύψει και εκατοντάδες «μαϊμού» Πιστοποιητικά Τεχνικών Ελέγχων, τα οποία μετά από διασταύρωση που πραγματοποίησαν στα ΚΤΕΟ που φέρονται ότι τα έχουν εκτυπώσει, διαπιστώθηκε ότι είναι πλαστά.
Αλλωστε με τη χρήση της τεχνολογίας μπορεί οποιοσδήποτε να κατασκευάσει ένα Πιστοποιητικό Τεχνικού Ελέγχου, καθώς τα μόνα που χρειάζεται είναι ένας υπολογιστής, ένα scanner και ένας εκτυπωτής.
Οι επιτήδειοι «σκανάρουν» το γνήσιο έγγραφο και με τη χρήση προγράμματος επεξεργασίας φωτογραφίας αλλάζουν τα στοιχεία του ιδιοκτήτη αλλά και του οχήματος.
Η πλαστογραφία των πιστοποιητικών ΚΤΕΟ θα είχε σταματήσει αν το κράτος αποφάσιζε να συνδέσει τις online βάσεις των ΚΤΕΟ με τα συστήματα των Αρχών, ώστε να διαπιστώνεται αν τα έγγραφα είναι γνήσια ακόμη και στους ελέγχους που πραγματοποιεί η Τροχαία.
ΟΔΔΥ - Αγγελίες
Υπάρχουν βέβαια κάποιες περιπτώσεις κατά τις οποίες δεν υπάρχουν σε συγκεκριμένα μοντέλα εργοστασιακοί κινητήρες χαμηλότερου κυβισμού, με αποτέλεσμα τα κυκλώματα να προβαίνουν σε αντικατάσταση κινητήρα άλλης εταιρείας -κοινώς πατέντα- κάτι που είναι διαδεδομένο κυρίως στα οχήματα που προέρχονται από τον ΟΔΔΥ. Αλλωστε, σε πάρα πολλές αγγελίες οχημάτων τα οποία προέρχονται από τον ΟΔΔΥ υπάρχουν πολύ μεγάλα τζιπ με κινητήρες 1.600 κ.εκ., ενώ από το εργοστάσιο τα συγκεκριμένα ΙΧ έβγαιναν με κινητήρες 2,5 λίτρων!
Μάλιστα στις αγγελίες αναγράφεται με έντονα γράμματα πως για Τέλη Κυκλοφορίας καταβάλλουν μόλις 250 ευρώ, ενώ στην πραγματικότητα θα έπρεπε να καταβάλουν 880 ευρώ...
Επίσης στις online αγγελίες μπορεί να βρει κανείς χιλιάδες αυτοκίνητα που πωλούνται από ιδιώτες, αλλά και εμπορίες αυτοκινήτων, στις οποίες επισημαίνεται πως στην Αδεια Κυκλοφορίας είναι δηλωμένοι κινητήρες χαμηλότερου κυβισμού, με ό,τι συνεπάγεται αυτό για τα Τέλη, τον Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης, τα ασφάλιστρα και τα τεκμήρια...
ΑΛΛΑΓΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ
Τι γίνεται στην πράξη
Οι Ελληνες ιδιοκτήτες αυτοκινήτων με κινητήρες από δύο λίτρα και άνω χρειάζεται να καταβάλουν περισσότερα από 1.000 ευρώ για Τέλη Κυκλοφορίας, αλλά και τον Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης, ενώ παράλληλα θα πρέπει να καλύψουν και τα τεκμήρια διαβίωσης που δύσκολα καλύπτει πλέον κανείς εξαιτίας της πτώσης των μισθών.
Η αρχή έγινε από κάποιους αυτόνομους ιδιώτες, οι οποίοι ακολουθώντας το γράμμα του νόμου και βέβαια επωφελούμενοι από το γεγονός ότι το μοντέλο τους κυκλοφορούσε και με μικρότερο κινητήρα, προέβησαν στη νόμιμη αντικατάσταση του κινητήρα τους μειώνοντας τα Τέλη Κυκλοφορίας, μηδενίζοντας τον Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης, ενώ παράλληλα μείωσαν τα ασφάλιστρα αλλά και την κατανάλωση καυσίμου.
Τα γνωστά κυκλώματα ενημερώθηκαν άμεσα για την εξέλιξη και από εκείνη τη στιγμή αναζητούσαν πελάτες με δίλιτρα αυτοκίνητα και άνω, ώστε να τους προτείνουν -με το αζημίωτο βέβαια- την αλλαγή του κινητήρα τους. Η πρώτη ενέργεια των ιδιωτών είναι απολύτως νόμιμη και βέβαια κανείς δεν μπορεί να τους αγγίξει, καθώς όλα έγιναν σύμφωνα με όσα προβλέπει η νομοθεσία. Στη δεύτερη περίπτωση, όμως, τόσο οι κάτοχοι των ΙΧ, όσο και οι υπεύθυνοι της αλλαγής ενός κινητήρα η οποία έγινε μόνο στα χαρτιά, θα υποστούν βαριές κυρώσεις.
ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΚΑΙ ΦΥΛΑΚΗ
Οι κυρώσεις
Για την αντικατάσταση του κινητήρα παρέχεται στον ιδιοκτήτη του οχήματος διάστημα 30 ημερών να το δηλώσει στην αρμόδια Διεύθυνση Συγκοινωνιών, ώστε να γίνει ανάλογη τροποποίηση στην άδεια κυκλοφορίας. Διαφορετικά η παράβαση είναι σε βαθμό πταίσματος και προβλέπεται κράτηση έξι μηνών και πρόστιμο μέχρι 3.000 ευρώ, σύμφωνα με το άρθρο 85 παρ. 4 Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, όπως τροποποιήθηκε πρόσφατα. Η δήλωση γίνεται με την προσκόμιση ανάλογων παραστατικών στη Διεύθυνση Συγκοινωνιών της Νομαρχίας που έχει εκδοθεί η άδεια κυκλοφορίας. Όταν δεν υπάρχει αριθμός κινητήρα γίνεται ο κυβισμός και διαπιστώνεται η ισχύς του από υπαλλήλους της Διεύθυνσης Συγκοινωνιών.
Σε περίπτωση που παραποιείται ή αλλοιώνεται ο αριθμός του κινητήρα, ο κάτοχος του οχήματος τιμωρείται με ποινή φυλάκισης τουλάχιστον ενός μηνός και οριστική αφαίρεση της άδειας κυκλοφορίας του οχήματος, που επιβάλλεται υποχρεωτικά από το δικαστήριο, σύμφωνα με το άρθρο 85 παρ. 5 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας. Η διαπίστωση γίνεται έπειτα από έλεγχο του αριθμού κινητήρα και ταυτοποίησής του από την άδεια κυκλοφορίας, προβλέπεται δε η ακινητοποίηση του οχήματος και η μεταφορά του στην αρμόδια υπηρεσία. Για περαιτέρω κυρώσεις, αυτές επιβάλλονται από τη Διεύθυνση Συγκοινωνιών.

ΣΥΡΙΖΑ: Ο Βενιζέλος ομολόγησε την πίστη του στο άρμα του μερκελισμού


ΣΥΡΙΖΑ: Ο Βενιζέλος ομολόγησε την πίστη του στο άρμα του μερκελισμού
Τις δηλώσεις του αντιπροέδρου της κυβέρνησης και προέδρου του ΠΑΣΟΚ Ευάγγελου Βενιζέλου για την άφιξη της Άνγκελα Μέρκελ στην Αθήνα σχολίασε ο ΣΥΡΙΖΑ.
Σε ανακοίνωση που εκδόθηκε από το γραφείο Τύπου της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης αναφέρεται ότι «η σημερινή δήλωση του κυρίου Βενιζέλου, σχετικά με την έλευση της κυρίας Μέρκελ στην Αθήνα, αποτελεί, κατ' ουσίαν, ομολογία πίστης του ιδίου στο άρμα του μερκελισμού. Πράγματι, ο κύριος Βενιζέλος γράφει μια νέα σελίδα στα χρονικά της πλήρους αποδοχής της ακραίας νεοφιλελεύθερης πολιτικής».

Από το πρώτο ευρώ θα δηλωθούν οι τόκοι των καταθέσεων στη φορολογική δήλωση


Από το πρώτο ευρώ θα δηλωθούν οι τόκοι των καταθέσεων στη φορολογική δήλωση
Με εγκύκλιο του Γενικού Γραμματέα Εσόδων Χάρη Θεοχάρη ορίζεται ότι οι τόκοι καταθέσεων, στις φετινές φορολογικές δηλώσεις, θα περαστούν στους κωδικούς 667 - 668 ανεξαρτήτως ύψους.
'Ετσι δεν θα ισχύσει το περσινό καθεστώς, με βάση το οποίο απαλλάσσονταν από την υποχρέωση αυτή όσοι φορολογούμενοι είχαν τόκους από καταθέσεις, έως 250 ευρώ.
Σημειώνεται ότι, οι τόκοι καταθέσεων φορολογούνται αυτοτελώς με παρακράτηση του φόρου 15% στην τράπεζα. Λαμβάνονται όμως υπόψη στον υπολογισμό του συνολικού εισοδήματος για τον υπολογισμό της έκτακτης εισφοράς αλληλεγγύης, εφόσον το σύνολο του εισοδήματος υπερβαίνει τα 12.000 ευρώ.