ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου 2014

Ο Δάμης Χρυσίδης νέος υπεύθυνος στην ακαδημία μπάσκετ του Πιερικού Αρχελάου

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ο γνωστός προπονητής και παλιός καλαθοσφαιριστής Δάμης Χρυσίδης ορίσθηκε από τον Πιερικό Αρχέλαο ως υπεύθυνος της ακαδημίας μπάσκετ του συλλόγου για την τρέχουσα αγωνιστική περίοδο.


Ο Δάμης Χρυσίδης στελεχώνει την προπονητική ομάδα της ακαδημίας μπάσκετ εδώ και δύο χρόνια και όπως όλοι, είναι ιδιαίτερα αγαπητός στα παιδιά και στους γονείς.

Ο νέος υπεύθυνος ξεκίνησε την μπασκετική του καριέρα ως αθλητής από τις ακαδημίες το 1985 και συμμετείχε στη κατάκτηση του παιδικού πρωταθλήματος της ΕΚΑΣΚΕΜ το 1990, στην κατάκτηση πέμπτης θέσης στην τελική φάση Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Παίδων, στην Κεφαλονιά, όπου αναδείχθηκε και πρώτος σκόρερ της διοργάνωσης. Το 1991 συμμετείχε με τον Πιερικό που πήρε το εφηβικό  πρωτάθλημα της ΕΚΑΣΚΕΜ και την πρώτη θέση στην τελική φάση Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Εφήβων στο Βόλο. Το 1992 συμμετείχε με την εθνική ομάδα των παίδων που κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στο διεθνές Μεσογειακό Πρωτάθλημα στη Σμύρνη και το 1993  στο Μannheim της Γερμανίας με αργυρό μετάλλιο, το χάλκινο μετάλλιο στο Rotterdam της Ολλανδίας και το χρυσό μετάλλιο στο Dimitrofgrand της Βουλγαρίας, όπως και την πρώτη θέση στο Πανευρωπαϊκό της Σαμσούντας. Εκτός από τον Πιερικό Αρχέλαο, αγωνίστηκε στις ανδρικές ομάδες ΒΑΟ, της Σιάτιστας, του Φιλίππου Βεροίας, των Δαιδάλων, της Χαλκηδόνας και των Κουφαλίων.

Το 2006 ήταν στην προπονητική ομάδα του S.B.C. (Salonica Basketball Camp) με επικεφαλής τον coach κ. Θ. Ροδόπουλο και με τις εθνικές ομάδες ήταν 42 φορές διεθνής. Είναι απόφοιτος του ΤΕΦΑΑ του ΑΠΘ και μέλος του ΣΕΠΚ.

Τέλος, για τα νέα του καθήκοντα στον Πιερικό Αρχέλαο δήλωσε: «Η θέση αυτή αποτελεί ιδιαίτερη τιμή για μένα και ευχαριστώ από καρδιάς τη διοίκηση του συλλόγου που μου εμπιστεύεται τον πιο ευαίσθητο τομέα τον συλλόγου. Και εγώ προσωπικά και όλοι οι προπονητές μας που είναι επιλεγμένοι, με την πείρα μας και την αστείρευτη διάθεσή μας, θα δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό για να πετύχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα που δεν είναι άλλο από τη συνολική εικόνα στην ακαδημία μας. Δηλαδή, συμμετοχή, παιδεία, αγωνιστική πρόοδος και κύρια μαθητική πρόοδος».

Άρχισαν οι εγγραφές στην Ακαδημία Μπάσκετ του Πιερικού Αρχελάου

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ



Από το ΣΦΚ Πιερικός Αρχέλαος ανακοινώνεται ότι άρχισαν οι εγγραφές στην Ακαδημία Μπάσκετ του συλλόγου.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στα τηλ:

6974 479937 και  6982 013082 WU - Μίλτος Μηλιάτης
6971 788258 Δάμης Χρυσίδης – υπεύθυνος ακαδημίας μπάσκετ
23510 32153 – Γραφεία, κάθε μέρα 6 – 9 μμ



Τετάρτη 3 Σεπτεμβρίου 2014

8 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΑΓΑΠΗΣΑΜΕ


8 αυτοκίνητα που αγαπήσαμε
Κείμενο: Χαράλαμπος Νικόπουλος
Παρότι έχουν περάσει δεκαετίες από τότε που κυκλοφορούσαν στους δρόμους του πλανήτη, η νοσταλγία που περιβάλλει σαν πέπλο το πέρασμά τους υπάρχει ακόμη. Σε μεγαλύτερους -τότε που ζούσαμε, τότε που οδηγούσαμε αυτοκίνητα που δεν χάλαγαν, δεν «ζήταγαν»- και νεότερους, που τα ψάχνουν, τα αγοράζουν, τα βελτιώνουν και τα επανακυκλοφοράνε. Γιατί αυτά τα αυτοκίνητα ήταν «αθάνατα».
Volkswagen Σκαραβαίος (1935 – 1978 & 1978 - 2003)
Ένα από τα πιο δημοφιλή αυτοκίνητα της Ιστορίας, αφού συνολικά παρήχθησαν κοντά στα 22 εκατομμύρια οχήματα. Με αξιοθαύμαστη αντοχή και αντισυμβατικό στυλ, έφυγε από τα σύνορα της Γερμανίας και της Ευρώπης (η παραγωγή του), για να συνεχιστεί μέχρι το 2003 στη Λατινική Αμερική.
  • <strong>Fiat 500Giardiniera (1960 - 1977)</strong> Το Fiat 500 ήταν επίσης διαθέσιμο και ως τρίπορτο station wagon με 10 εκατοστά μακρύτερο μεταξόνιο και μεγαλύτερο χώρο αποσκευών, ενώ έφερε και στάντFiat 500Giardiniera (1960 - 1977)
    Το Fiat 500 ήταν επίσης διαθέσιμο και ως τρίπορτο station wagon με 10 εκατοστά μακρύτερο μεταξόνιο και μεγαλύτερο χώρο αποσκευών, ενώ έφερε και στάνταρ ηλιοροφή. Στα 17 έτη συναρμολόγησής του, κατασκευάστηκαν 327.000 αυτοκίνητα.
  • <strong>Citroen 2CV (1948 - 1990)</strong> To Ντεσεβό ήταν ένα μικρό οικονομικό αυτοκίνητο που πλησίασε τον μισό αιώνα παραγωγής, με κοντά 8 εκατομμύρια αυτοκίνητα. Λίγα κυβικά, λιτή σχεδίαση, όλα στοCitroen 2CV (1948 - 1990)
    To Ντεσεβό ήταν ένα μικρό οικονομικό αυτοκίνητο που πλησίασε τον μισό αιώνα παραγωγής, με κοντά 8 εκατομμύρια αυτοκίνητα. Λίγα κυβικά, λιτή σχεδίαση, όλα στο μίνιμαλ, αλλά και με ένα μοναδικό θετικό αντίκτυπο στους νέους.
  • <strong>Citroen DS (1955 -1975)</strong> Γνωστό ως «βάτραχος» στην Ελλάδα, ήταν ένα καινοτόμο πολυτελές αυτοκίνητο που παρήχθη από τη Citroën -συνολικά κατασκευάστηκαν 1.455.746 αντίτυπα σειράς DCitroen DS (1955 -1975)
    Γνωστό ως «βάτραχος» στην Ελλάδα, ήταν ένα καινοτόμο πολυτελές αυτοκίνητο που παρήχθη από τη Citroën -συνολικά κατασκευάστηκαν 1.455.746 αντίτυπα σειράς DS, καθώς και ID, όπως ονομαζόταν η φθηνότερη εκδοχή του DS. Υπήρξε, και θεωρείται ακόμα και σήμερα, εξαιρετικά δημοφιλές, τόσο για τον φουτουριστικό,αεροδυναμικό σχεδιασμό του, όσο και για την καινοτόμο τεχνολογία του, αλλά και κορυφαίο δείγμα του γαλλικού στυλ.
  • <strong>Volkswagen Golf GTI (1976 - 1983)</strong> Τον Μάιο του 1974, η Volkswagen παρουσίασε το Golf πρώτης γενιάς, το οποίο είχε σχεδιαστεί από τον Τζορτζέτο Τζουτζιάρο. Προκάλεσε αίσθηση τόσο σχεδιVolkswagen Golf GTI (1976 - 1983)
    Τον Μάιο του 1974, η Volkswagen παρουσίασε το Golf πρώτης γενιάς, το οποίο είχε σχεδιαστεί από τον Τζορτζέτο Τζουτζιάρο. Προκάλεσε αίσθηση τόσο σχεδιαστικά όσο και τεχνολογικά, αφού είχε τον κινητήρα μπροστά. Το 1976 παρουσιάστηκε το Golf GTI, η πιο γρήγορη έκδοση του μοντέλου.
  • <strong>Lancia Delta HF Integrale (1979 -1992)</strong> To Delta ήταν ένα από τα πλέον φουτουριστικής σχεδίασης αυτοκίνητα της κατηγορίας του στην Ευρώπη. Μάλιστα ψηφίστηκε Ευρωπαϊκό Αυτοκίνητο της ΧρLancia Delta HF Integrale (1979 -1992)
    To Delta ήταν ένα από τα πλέον φουτουριστικής σχεδίασης αυτοκίνητα της κατηγορίας του στην Ευρώπη. Μάλιστα ψηφίστηκε Ευρωπαϊκό Αυτοκίνητο της Χρονιάς για το 1980. Συνδύαζε το αρρενωπό εκλεπτυσμένο στυλ με τις επιδόσεις και το συγκεκριμένο είναι το επιτυχημένο σε ράλλυ.
  • <strong>BMW E30 (1981 - 1994)</strong> Η BMW Σειρά 3 E30 γνώρισε μεγάλη επιτυχία και απήχηση στην Ελλάδα, ιδιαίτερα στη βασική έκδοση 316, διότι ήταν τότε το μοναδικό compact πολυτελές αυτοκίνητο που BMW E30 (1981 - 1994)
    Η BMW Σειρά 3 E30 γνώρισε μεγάλη επιτυχία και απήχηση στην Ελλάδα, ιδιαίτερα στη βασική έκδοση 316, διότι ήταν τότε το μοναδικό compact πολυτελές αυτοκίνητο που ξεκινούσε από τα 1.600 κυβικά εκατοστά. Ως αποτέλεσμα, λόγω της τότε υψηλής φορολογίας εισαγωγής επί της εργοστασιακής αξίας, ήταν η μοναδική προσιτή και εφικτή επιλογή μεταξύ των premium αυτοκινητοβιομηχανιών για τους δεκάδες χιλιάδες υποψήφιους αγοραστές της μεσαίας κοινωνικής τάξης.
  • <strong>Mercedes 190 (1982 - 1993)</strong>  Το Mercedes-Benz W201, γνωστό και ως Mercedes 190, ήταν ένα μεσαίο οικογενειακόαυτοκίνητο της κατηγορίας D, που παρήχθη από τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανMercedes 190 (1982 - 1993)
    Το Mercedes-Benz W201, γνωστό και ως Mercedes 190, ήταν ένα μεσαίο οικογενειακόαυτοκίνητο της κατηγορίας D, που παρήχθη από τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία. Υπήρξε ο πρώτος εκπρόσωπος της εταιρείας στην μεσαία κατηγορία και παραμένει ως και σήμερα, ένα από τα πιο επιτυχημένα μοντέλα της εταιρείας.

      ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΕ ΙΣΤΟΡΙΑ


      Ένα παιχνίδι με ιστορία
      Κείμενο: Θανάσης Διαμαντόπουλος
      Από το κατάστρωμα ενός πλοίου για τις Κυκλάδες μέχρι τα παραδοσιακά καφενεία και του πιο απομακρυσμένου ελληνικού χωριού μπορεί κάποιος να συναντήσει δύο ανθρώπους, γυναίκες ή άντρες οποιασδήποτε ηλικίας να παίζουν τάβλι. Για αιώνες, στις χώρες της Ανατολικής Μεσογείου οι άντρες έπαιζαν το ίδιο παιχνίδι με τις ώρες. Σε ατάκτως τοποθετημένα τραπέζια με τα φλυτζάνια του καφέ να βρίσκονται δίπλα τους, άφηναν τον ήχο της κάθε ζαριάς να ρυθμίζει την κουβέντα τους. Για αυτούς τους «παίκτες» ο ενθουσιασμός ενός παιχνιδιού που σε μερικές περιπτώσεις απαιτεί και στρατηγική, είναι αλληλένδετος με την ευχαρίστηση της κοινωνικής επαφής με κάποιους φίλους. Kάπως έτσι διαδόθηκε το τάβλι που ξεκίνησε στη Συρία, το Ιράν και το Ιράκ, χώρες που αντιστοιχούν στην αρχαία Μεσοποταμία, 5000 χρόνια πριν.
      Επεκτάθηκε αρχικά σε ολόκληρη τη Μέση Ανατολή και την Περσία ενώ εν συνεχεία γύρω στον 7ο και 8ο αιώνα μ.Χ. οι Άραβες το μετέφεραν στην Ευρώπη. Το τάβλι έγινε πολύ δημοφιλές στη Βρετανία το 18ο αιώνα, αφού το εισήγαγαν οι ιππότες που επέστρεφαν από τις Σταυροφορίες.
      Τους κανόνες τους καθιέρωσε ο Edmond Hoyle, γνωστός από την αντίστοιχη δουλειά του για την τράπουλα. Οι κανόνες αυτοί τροποποιήθηκαν από το 1920 και μετά, που οι λέσχες παιχνιδιών του Lower East Side της Νέας Υόρκης εισήγαγαν το παιχνίδι στις ΗΠΑ. Το παιχνίδι με τη διπλή ζαριά είχε και έχει ακόμα, στρατηγική και «τζόγο». Σήμερα υπάρχουν μεγάλες διοργανώσεις όπως το «World Backgammon Championship» στο Μόντε Κάρλο αλλά και online παιχνίδια στα οποία παίζονται σε πραγματικό χρόνο, μεγάλα ποσά. Η επιβίωση του, στο πέρασμα των αιώνων και η παγκόσμια απήχηση αποδεικνύουν ότι οι καλές ιδέες αντέχουν όπου και όποτε γεννήθηκαν.


            ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ ΣΤΗΝ ΙΜΠΙΖΑ

            Μία νύχτα στην Ίμπιζα

            Κείμενο: Μάρθα Κορινθίου
            H Naomi Campbell, σύμβολο των πληθωρικών 90's, φωτογραφίζεται στην Ίμπιζα από τους Μert & Marcus για το περιοδικό Interview, δίπλα σε ένα αμάξι που βυθίζεται στην πισίνα. Στα μέσα εκείνης της δεκαετίας γνωρίστηκαν και οι Μert Alas και Μarcus Piggott. Στη συνέντευξη που έδωσαν στον Ricardo Tisci με αφορμή τη φωτογράφηση, τη νοσταλγούν. «Οταν ξεκινήσαμε, στα 90's, δεν φοβόμασταν τίποτα. Ήμασταν πολύ πιο ελεύθεροι και ακατέργαστοι» λέει ο Piggott. Και ο Alas συμπληρώνει: «Τότε γεννήθηκε μια νέα γλώσσα στον χώρο της Τέχνης και της Μόδας. Το ζητούμενο ήταν να σπας τους κανόνες, όχι να βγάζεις κέρδη». 


            • Μία νύχτα στην Ίμπιζα
            • Μία νύχτα στην Ίμπιζα

                Πριν κάποιες δεκαετίες η Κατερίνη καμάρωνε για την εμποροπανήγυρη της..Σήμερα είναι για κλάματα..


                Δείτε τους άδειους χώρους στο πανηγύρι αυτή είναι η ΞΕΦΤΙΛΑ ΜΑΣ...

                Ένα απίστευτο σε διάρκεια και κόστος έγκλημα συμβαίνει στην Κατερίνη μας, χωρίς κάποιος να μπορεί να το σταματήσει ή έστω να αντιδρά!

                Σήμερα ο Δήμος  περηφανεύεται και την ονειρεύεται ως… εμποροπανήγυρη!

                Σε ποιον να το πεις και ποιος να μη σου δώσει δίκιο. Γιατί να περηφανεύομαι για τη εμποροπανήγυρη;
                Αυτό χρειαζόταν η Κατερίνη για να «ξελασπώσει» οικονομικά; Για να προχωρήσει στο μέλλον;

                ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ κλείστε την δεν βλέπετε την κατάντια της...Τι άλλο περιμένετε να δείτε.
                .Ας ελπίσουμε ότι οι στο μέλλον αν θα αλλάξει η δημοτική αρχή και νέοι που θα αναλάβουν σύντομα, θα στείλουν σπίτια τους, αυτούς που έβαλαν σκοπό την μετατροπή της πόλης μας σε τριτοκοσμική!

                ΕΝΦΙΑ: Σοκ για εκατοντάδες χιλιάδες ιδιοκτήτες ακινήτων - Χάνουν την έκπτωση ή απαλλαγή λόγω των τεκμηρίων διαβίωσης


                ΕΝΦΙΑ: Σοκ για εκατοντάδες χιλιάδες ιδιοκτήτες ακινήτων - Χάνουν την έκπτωση ή απαλλαγή λόγω των τεκμηρίων διαβίωσης
                Της Μαρίας Βουργάνα
                Χωρίς έκπτωση ή πλήρη απαλλαγή από τον Ενιαίο Φόρο Ιδιοκτησίας Ακινήτων θα μείνουν τελικά εκατοντάδες χιλιάδες οικονομικά αδύναμοι φορολογούμενοι λόγω ... των τεκμηρίων διαβίωσης.
                Την ώρα που το υπουργείο Οικονομικών ετοιμάζεται να καταθέσει αύριο στην Βουλή τη νομοθετική ρύθμιση με τις αλλαγές στον ΕΝΦΙΑ μεταξύ των οποίων θα προβλέπεται έκπτωση και για τα ξενοίκιαστα μη ηλεκτροδοτούμενα ακίνητα υπό προϋποθέσεις, μια ακόμη «παγίδα» στο νόμο «ψαλιδίζει» σημαντικά τον αριθμό των φορολογούμενων που δικαιούνται έκπτωση 50% ή πλήρη απαλλαγή από το φόρο.
                Εκατοντάδες χιλιάδες φορολογούμενοι με χαμηλά εισοδήματα δεν θα γλιτώσουν τελικά από την πληρωμή ολόκληρου του φόρου. Με την εφαρμογή των τεκμηρίων διαβίωσης το ύψος του συνολικού ετησίου φορολογητέου οικογενειακού εισοδήματός τους έχει διαμορφωθεί σε επίπεδα υψηλότερα των εισοδηματικών ορίων που έχουν τεθεί για την χορήγηση των απαλλαγών με αποτέλεσμα να χάσουν την απαλλαγή ή την έκπτωση 50% στον ΕΝΦΙΑ.
                ΕΝΦΙΑ: Σοκ για εκατοντάδες χιλιάδες ιδιοκτήτες ακινήτων - Χάνουν την έκπτωση ή απαλλαγή λόγω των τεκμηρίων διαβίωσης
                Ο νόμος για τον ΕΝΦΙΑ προβλέπει ότι σε περιπτώσεις διαπιστωμένης οικονομικής αδυναμίας πληρωμής του νέου φόρου θα χορηγείται έκπτωση 50% επί του συνολικού φόρου που βεβαιώθηκε για τον φορολογούμενο, την σύζυγο που συνυποβάλλει δήλωση και τα εξαρτώμενα μέλη εφόσον πληρούνται ταυτόχρονα οι εξής προϋποθέσεις:
                1. Το σύνολο της επιφάνειας των κτισμάτων να μην υπερβαίνει τα 150 τετραγωνικά μέτρα. Μάλιστα στο υπουργείο Οικονομικών σχεδιάζουν τώρα να προσθέσουν και κριτήριο συνολικής αξίας της ακίνητης περιουσίας.
                2. Το συνολικό φορολογητέο οικογενειακό εισόδημα του έτους 2013 να μην έχει υπερβεί τις 9.000 ευρώ, προσαυξημένο κατά 1.000 ευρώ για τον ή την σύζυγο και για κάθε εξαρτώμενο μέλος. Αυτό σημαίνει ότι για να απαλλαγεί από το 50% του ΕΝΦΙΑ μια οικογένεια με 1 παιδί, το συνολικό ετήσιο φορολογητέο εισόδημα δεν θα πρέπει να ξεπερνά τις 11.000 ευρώ, ενώ για να γλιτώσει από το 50% του ΕΝ.Φ.Ι.Α. μια τετραμελής οικογένεια το συνολικό ετήσιο φορολογητέο εισόδημά της δεν θα πρέπει να ξεπερνά τις 12.000 ευρώ. Όμως, ως «συνολικό φορολογητέο οικογενειακό εισόδημα» θα λαμβάνεται υπόψη το μεγαλύτερο ποσό μεταξύ του δηλωθέντος εισοδήματος και του εισοδήματος που προσδιορίζεται με βάση τα τεκμήρια διαβίωσης. Αν λοιπόν ένα ζευγάρι με 1 παιδί και ετήσιο συνολικό δηλωθέν εισόδημα 6.000 ευρώ κατέχει ένα διαμέρισμα 80 τετραγωνικών μέτρων κι ένα ΙΧ αυτοκίνητο 1.300 κυβικών εκατοστών 7ετίας, η εφορία θα προσδιορίζει το εισόδημα με βάση τα τεκμήρια διαβίωσης στο πολύ υψηλότερο επίπεδο των 11.420 ευρώ, λαμβάνοντας υπόψη το ελάχιστο τεκμήριο των 5.000 ευρώ που ισχύει για τους εγγάμους και επιπλέον τεκμήρια 3.200 ευρώ για το διαμέρισμα και 3.220 ευρώ για το ΙΧ. Έτσι, επειδή το τεκμαρτό εισόδημα των 11.420 ευρώ θα είναι μεγαλύτερο του εισοδηματικού ορίου των 11.000 ευρώ που ισχύει για την έκπτωση 50% του ΕΝΦΙΑ και θα πρέπει να τον πληρώσουν ολόκληρο.
                Για τις οικογένειες που είναι τρίτεκνες ή πολύτεκνες ή περιλαμβάνουν ανάπηρα άτομα κατά ποσοστά 80% και άνω, ο νόμος προβλέπει πλήρη απαλλαγή από τον ΕΝΦΙΑ, υπό την προϋπόθεση ότι το σύνολο της επιφάνειας των κτισμάτων δεν υπερβαίνει τα 150 τετραγωνικά μέτρα και το συνολικό φορολογητέο εισόδημα του 2013, να μην έχει υπερβαίνει τις 12.000 ευρώ, προσαυξημένο κατά 1.000 ευρώ για τον ή την σύζυγο και κάθε εξαρτώμενο μέλος.