ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2014

Ρίχτου του πούστη!

Η Βουλή (αμ δε! οι ΜΑΛΑΚΕΣ Έλληνες πολίτες πληρώνουν) πληρώνει ακόμη πολυτελή ΙΧ που είναι «χρεωμένα» σε πέντε πρώην βουλευτές


Ερωτήματα προκάλεσε μια απόφαση της Βουλής, η οποία αναρτήθηκε στη Διαύγεια την περασμένη εβδομάδα και αφορούσε στην επιμήκυνση των συμβάσεων πέντε πολυτελών οχημάτων για τέσσερις έως έξι μήνες.
Σε κανονικές συνθήκες, αυτό δεν θα αποτελούσε είδηση, ωστόσο, όπως αναφέρει το «Εθνος της Κυριακής», κινήθηκαν υποψίες εξαιτίας του γεγονότος πως τα οχήματα αυτά είναι «χρεωμένα» σε... πρώην βουλευτές.
Συνεπώς, δημιουργήθηκε το ερώτημα εάν αυτοί οι βουλευτές εξακολουθούν να κάνουν χρήση των οχημάτων που πληρώνει η Βουλή, δηλαδή οι... φορολογούμενοι.
Πρόκειται για τους πρώην βουλευτές της ΝΔ Μαριέττα Γιαννάκου και Κ. Παπασιώζου και τους πρώην βουλευτές του ΠΑΣΟΚ Πέμυ Ζούνη, Μαριλίζα Ξενογιαννακοπούλου και Α. Τριανταφυλλόπουλο.
Η εφημερίδα σημειώνει ότι ορισμένοι εξ αυτών, με τους οποίους επικοινώνησε το «Εθνος», αρνήθηκαν κατηγορηματικά τις υποψίες, διαβεβαιώνοντας πως έχουν παραδώσει τα οχήματα από το 2012, μετά τις βουλευτικές εκλογές.
Το γεγονός επιβεβαίωσε και η αρμόδια υπηρεσία του Σώματος και ο υπογράφων τις αποφάσεις κ. Θ. Παπαϊωάννου, ο οποίος απέδωσε την αναγραφή των ονομάτων τους στις συμβάσεις σε εκ παραδρομής λάθος.
Αναπάντητα ερωτήματα
Η Βουλή πάντως δεν απάντησε σαφώς στα ερωτήματα της εφημερίδας και απέφυγε να αναφέρει ονομαστικά σε ποιους είναι χρεωμένα τα οχήματα, σημειώνοντας πως «είναι χρεωμένα ως υπηρεσιακά οχήματα της Βουλής και ειδικότερα σε αυτούς που δικαιούνται να έχουν υπηρεσιακό όχημα».
Το εν λόγω περιστατικό πάντως φέρνει στο προσκήνιο το ζήτημα της διαχείρισης αλλά και του κόστους των εκατοντάδων αυτοκινήτων που μισθώνει η Βουλή για «υπηρεσιακές ανάγκες».
Σήμερα, το leasing για τους βουλευτές φθάνει τα 1.200 ευρώ το μήνα για κάθε όχημα, επιβαρύνοντας το ταμείο της Βουλής και άλλα κρατικά ταμεία, ιδιαίτερα από τη στιγμή που προβλέπεται μίσθωση οχήματος για όλους ανεξαιρέτως του βουλευτές, ακόμα και γι αυτούς που δεν κάνουν χρήση του συγκεκριμένου κοινοβουλευτικού δικαιώματος, οι οποίοι υπολογίζονται γύρω στους 30.
Σε ό,τι αφορά τα υπηρεσιακά οχήματα, στο Κοινοβούλιο επικρατούν συνθήκες «ομερτά». Σύμφωνα με εκτιμήσεις, πρόκειται για 15 περίπου οχήματα που εξυπηρετούν «υψηλόβαθμα στελέχη» καθώς και αποστολές επισήμων από το εξωτερικό.
Από iefimerida, μέσω "Το Γρέκι"

Υπάρχουν διαφορές;...


Αυτή είναι η αλήθεια κ. Μαριά... για να ξέρουμε τι λέμε... Για να μην μας περνάς για μαλάκες...

Σχετικά:

Pε δες παλικάρια που λένε ότι φοράνε παντελόνια! Εκλέχθηκε βουλευτής λόγω Πάνου Καμμένου, δεν τον ήξερε ούτε η μάνα του, αλλά ήταν οικόσιτος στην αυλή του Γιωργάκη... "Έλυνε κι έδενε" στο 1ο Συνέδριο των ΑΝΕΛ, μαζί με τον κανακάρη του που διορίστηκε αξιοκρατικά στις Βρυξέλλες και τη σύζυγό του (σαν κομματάρχης του '60, για να πιάνει γνωριμίες)... κατόπιν ευρωβουλευτής (περί τα 38.000,00 ευρώπουλα το μήνα)... με στόχους ο άνθρωπος και τώρα σφυρίζει κλέφτικα... Πισώπλατη μαχαιριά του Μαριά στον Καμμένο! Εγκαταλείπει τώρα (που βγήκε ευρωβουλευτής) τους ΑΝΕΛ...

Κυριε Μαριά..
Έκανες κόμμα το κίνημα των αντιμνημονιακων πολιτών και το ξαναθυμήθηκες μόλις βγήκες ευρωβουλευτής με τους ΑΝ.ΕΛΛ και κατοχύρωσες την θεσούλα σου για 5 χρόνια με ψήφους των ΑΝ.ΕΛΛ.
Κάποιοι κακοπροαίρετοι λένε.. ότι πας τώρα να πάρεις την επιχορήγηση για να έχεις χρήματα για το κόμμα σου...
Ας πούμε ότι δεν ισχύει αυτό..
Αλλά αυτό που δεν περιμέναμε είναι να παρουσιάζετε το άσπρο μαύρο και να παραποιείτε την αλήθεια..
Και για του λόγου το αληθές Κύριε Μαριά..
Σήμερα στον... τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΙ είπατε, ανάμεσα σε πολλά άλλα...
ότι στην τροπολογία για τα σκουπίδια στο Καματερό..δεν είσατε κοινοβουλευτικός ...και ότι οι ΑΝ.ΕΛΛ ψήφισαν αυτή την τροπολογία που είναι προς την κατεύθυνση συμφερόντων...
Όμως τα πρακτικά σας αδειάζουν καθώς δείχνουν ότι και μιλήσατε ως Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος των Ανεξαρτήτων Ελλήνων και ότι πήρατε και θέση βάση του κανονισμού, στην ουσία "Παρών"...
Μην ψάχνετε για δικαιολογίες επομένως..
Ακολουθούν τα σχετικά πρακτικά της βουλής της 31ης Ιανουαρίου 2013, και η τοποθέτησή σας ωςΚοινοβουλευτικού Εκπρόσωπου των Ανεξαρτήτων Ελλήνων
ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΩΝ
ΙΕ’ ΠΕΡΙΟΔΟΣ
ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΜΕΝΗΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
ΣΥΝΟΔΟΣ Α΄
ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΡΙΣΤ΄
Πέμπτη  31 Ιανουαρίου 2013
ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΥΣΑ (Μαρία Κόλλια-Τσαρουχά): Ευχαριστούμε, κυρία Χριστοφιλοπούλου.
Το λόγο έχει ο κ. Νότης Μαριάς Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος των Ανεξαρτήτων Ελλήνων.
ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ (ΝΟΤΗΣ) ΜΑΡΙΑΣ: Κυρία Πρόεδρε, κύριε Υπουργέ, κύριοι Βουλευτές, απ’ ό,τι φαίνεται, τουλάχιστον σε επίπεδο Κοινοβουλευτικών Εκπροσώπων, συνεχίζεται μάλλον η συζήτηση που ξεκινήσαμε το πρωί με .....
Όσον αφορά την τροπολογία για την Κερατέα, οι Ανεξάρτητοι Έλληνες είμαστε ένα κίνημα πολιτών, ακτιβιστών, οι οποίοι έχουμε μία συγκεκριμένη θεώρηση και στα ζητήματα της άμεσης δημοκρατίας. Στη βάση αυτή οι Βουλευτές μας έχουν τη δυνατότητα να εκφράζονται ελεύθερα, ιδίως σε θέματα που έχουν σχέση είτε με καθοριστικά ζητήματα συνείδησης είτε με ζητήματα που αφορούν την εκλογική τους περιφέρεια. Υπό την έννοια αυτή και στη συγκεκριμένη τροπολογία θα εφαρμόσουμε τη βασική μας αρχή. Δηλαδή, εάν τεθεί θέμα ονομαστικής ψηφοφορίας –γιατί δεν το γνωρίζω- τότε οι Βουλευτές των Ανεξάρτητων Ελλήνων θα ψηφίσουν κατά συνείδηση. Εάν δεν τεθεί τέτοιο θέμα από εκεί και πέρα λέμε και να καταγραφεί στα Πρακτικά -και το λέω ως Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος με βάση τις αρμοδιότητες που μου δίνει ο Κανονισμός της Βουλής- ότι δεν θα πρέπει να καταμετρηθεί η δύναμη των Ανεξάρτητων Ελλήνων ούτε στα «ναι» ούτε στα «όχι». Ξεκαθαρίζουμε το ζήτημα αυτό, διότι υπήρχε πράγματι συμφωνία από δήμους και επαφές με εμάς να στηρίξουμε αυτήν την πρόταση. Ταυτόχρονα υπάρχουν πολλά κινήματα στην περιοχή που την αμφισβητούν. Εμείς θέλουμε να δώσουμε ευκαιρία σε όλους στα ζητήματα αυτά. Υπάρχει και προχειρότητα στην τροπολογία. Σε τελική ανάλυση ως Ανεξάρτητοι Έλληνες η θέση μας είναι αυτή που σας ανέπτυξα.
 

ΟΝΕΙΡΙΚΗ ΧΟΡΟΓΡΑΦΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΜΜΟ!

Ονειρική χορογραφία μέσα στην άμμο!
Μία Γαλλίδα σκηνοθέτις και φωτογράφος ευθύνεται για ένα από τα ωραιότερα βίντεο που είδαμε σήμερα ακολουθώντας με την κάμερα της την χορογραφία της Alexandra Poupin.
Πριν λίγο καιρό είχαμε κολλήσει στις οθόνες βλέποντας ξανά και ξανά τις υπέροχες φωτογραφίες του Ludovic Florent με μία ομάδα χορευτών που χόρευαν τυλιγμένοι στη σκόνη. Τώρα η νέα σκηνοθέτις Emily Merpillat γύρισε την πρώτη της μικρού μήκους ταινία με τίτλο “From” και είναι κάτι σαν σίκουελ στο πρότζεκτ του παραπάνω κυρίου.
Η πρωταγωνίστρια της είναι η κοκκινομάλλα χορεύτρια Alexandra Poupin η οποία φοράει λευκές γάζες στα επίμαχα σημεία και ξυπνάει μέσα από λευκή άμμο συνοδευόμενη από τις μουσικές του Oliver Michelot φτιάχνοντας εικόνες που παραπέμπουν σε σκηνές από όνειρο. Όπως καταλάβατε εγκρίνουμε και με το παραπάνω το ντεμπούτο της Merpillant και για περισσότερες δουλειές της μπορείτε να περάσετε από το site της.
FROM from Emily Merpillat on Vimeo.

Η ΠΙΟ SEXY SELFIE ΤΗΣ ΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΗΛΙΑΔΗ

Η πιο sexy selfie της Αγγελικής Ηλιάδη
Βλέπεις τη φωτογραφία και αναρωτιέσαι: Μπορεί να έχει κάνει παιδί πριν από τέσσερις μήνες και τώρα να διαθέτει αυτό το κορμί; Κι όμως, ναι, είναι η απάντηση...
Η Αγγελική Ηλιάδη αποδεικνύει πώς συνδυάζεται η ιδιότητα της μητέρας με το ωραίο σώμα και δεν βρίσκει λόγο να το κρύψει. Αυτή που βλέπετε είναι η πιο πρόσφατη φωτογραφία της στο Instagram (από τις πολλές που βάζει...) και πιθανότατα είναι και η πιο εντυπωσιακή...

Τελικά η Ελλάδα βγαίνει ή όχι από το μνημόνιο; - 8 ερωτήσεις και απαντήσεις



Τελικά η Ελλάδα βγαίνει ή όχι από το μνημόνιο; - 8 ερωτήσεις και απαντήσεις
Επιμέλεια: Ελευθερία Αρλαπάνου
Απαντήσεις σε κρίσιμες πτυχές της διαπραγμάτευσης για την επόμενη ημέρα, επιχειρεί να δώσει η «Η». Τι σημαίνει ο μηχανισμός προληπτικής στήριξης, τι θα κάνουν οι Ευρωπαίοι με το χρέος και ποιοι είναι οι κίνδυνοι μεσοπρόθεσμα.
Με δεδομένες τις ιδιαιτερότητες της ελληνικής περίπτωσης αλλά και τη διαθεσιμότητα κονδυλίων από το ΤΧΣ, που, ούτως ή άλλως, έχουν εγκριθεί ως χορήγηση προς τη χώρα, η μεγάλη διαπραγμάτευση, αυτή τη στιγμή έχει να κάνει με τους όρους που θα συνοδεύουν τη νέα γραμμή.
1 .Τελικά, η Ελλάδα βγαίνει ή όχι από το Μνημόνιο;
Το τρέχον πρόγραμμα προσαρμογής, γνωστό ως δεύτερο πρόγραμμα στήριξης ή δεύτερο Μνημόνιο, ολοκληρώνεται στις 31 Δεκεμβρίου 2014. Με την τεχνική ερμηνεία του όρου, στη νέα σχέση με τους πιστωτές, αφού δεν θα υπάρχει νέο δάνειο ή επέκταση του τρέχοντος προγράμματος, η χώρα από την 1η Ιανουαρίου δεν θα υπάγεται σε Μνημόνιο, με τη μορφή που το ξέρουμε έως τώρα. Ωστόσο η χρήση μιας ενισχυμένης προληπτικής γραμμής πίστωσης από τον Ευρωπαϊκό Μηχανισμό Στήριξης (ESM), της λεγόμενης ECCL, με βάση τη σύμβαση της ECCL, προβλέπει υπογραφή Μνημονίου (MoU) μεταξύ της χώρας που αιτείται το πρόγραμμα και του ESM.
Με βάση τους όρους του υφιστάμενου αυτού εργαλείου, η γραμμή θα έχει ετήσια διάρκεια, με δυνατότητα δύο εξαμηνιαίων ανανεώσεων και θα δύναται να υπάρχει συμμετοχή και του ΔΝΤ στην εποπτεία. Ωστόσο με δεδομένες τις ιδιαιτερότητες της ελληνικής περίπτωσης αλλά και τη διαθεσιμότητα κονδυλίων από το ΤΧΣ, που, ούτως ή άλλως, έχουν εγκριθεί ως χορήγηση προς τη χώρα, η μεγάλη διαπραγμάτευση, αυτή τη στιγμή έχει να κάνει με τους όρους που θα συνοδεύουν τη νέα γραμμή.
Αναζητείται με άλλα λόγια «φόρμουλα», ώστε να υπάρξει και ισχυρό μήνυμα στήριξης της Ελλάδας προς τις αγορές, αλλά το όποιο σχήμα να είναι σε ισορροπία με τους πολιτικούς περιορισμούς στο εσωτερικό της χώρας, όπου η ύπαρξη ενός νέου Μνημονίου είναι απαγορευμένη ζώνη.
2. Μπορεί η Ελλάδα να σταθεί μόνη της στα πόδια της;
Για να γίνει αυτό, τα επιτόκια δανεισμού του Δημοσίου, για παράδειγμα στο δεκαετές ομόλογο, πρέπει να υποχωρήσουν αισθητά, από τα επίπεδα του 8% που κινούνται σήμερα, στη ζώνη του 5%, τουλάχιστον. Παράλληλα οι αγορές, που είναι και εκείνες οι οποίες διαμορφώνουν το κόστος δανεισμού, δείχνουν να μην εμπιστεύονται πως η πολιτική της δημοσιονομικής προσαρμογής και των μεταρρυθμίσεων θα παραμείνει, αταλάντευτη, την επόμενη μέρα.
Έτσι, απαιτούν διασφαλίσεις ισχυρής εποπτείας από την τρόικα και παροχής ενός δίχτυ ασφαλείας, τουλάχιστον για μία μεταβατική περίοδο ενός έτους, έως ότου μπει σε πιο διατηρήσιμη τροχιά η ανάκαμψη και σταθεροποιηθεί η παραγωγή πρωτογενών πλεονασμάτων.
3. Υπάρχει περιθώριο «χαλάρωσης» από τη δημοσιονομική προσαρμογή και τις μεταρρυθμίσεις;
Για τις αγορές, η περιοριστική δημοσιονομική πολιτική και η υλοποίηση δύσκολων μεταρρυθμίσεων θεωρείται μονόδρομος. Και αυτό επειδή, μια πολιτική χαλάρωσης δημιουργεί κίνδυνο εκτροχιασμού του χρέους, αδυναμίας αποπληρωμής του, δημιουργίας νέων χρηματοδοτικών κενών, τα οποία θα πρέπει να κληθούν να καλύψουν ή οι εταίροι ή οι ίδιες οι αγορές. Ωστόσο το νέο καθεστώς θα παρέχει μεγαλύτερη ευχέρεια κινήσεων στην Αθήνα.
4. Είναι βιώσιμο το ελληνικό χρέος;
Το ελληνικό χρέος είναι περίπου 320 δισ. ευρώ ή σχεδόν δύο φορές το ελληνικό ΑΕΠ. Με άλλα λόγια, η Ελλάδα χρωστά δύο φορές περισσότερα από όσα παράγει, σε ένα έτος. Εκείνο όμως που μετρά πλέον περισσότερο φαίνεται πως δεν είναι το, αυθαίρετο, για πολλούς, κριτήριο της βιωσιμότητας στο 120% του ΑΕΠ, που είχε προσδιοριστεί το 2010 επειδή η Ιταλία είχε ανάλογο χρέος, αλλά το διαφορετικό «προφίλ». Στον τομέα αυτό, της διαχείρισης και εξυπηρέτησης του χρέους, από τεχνοκρατικής άποψης η Ελλάδα φαίνεται πως είναι σε καλύτερη θέση. Το μεγαλύτερο μέρος του χρέους βρίσκεται στα χέρια της Ευρώπης και του ΔΝΤ, και όχι στην «ανοικτή αγορά». Αυτό καθιστά εξαιρετικά απίθανο ένα «κούρεμα», αλλά ταυτόχρονα παρέχει τη διασφάλιση στην αγορά, ότι υπάρχει η εγγύηση της Ευρώπης για το ελληνικό χρέος. Ηδη τα δάνεια αυτά προβλέπεται να αποπληρωθούν σε μεγάλο βάθος ετών, με χαμηλά επιτόκια, ενώ εάν τελικά υπάρξει νέος γύρος ελάφρυνσης, το προφίλ εξυπηρέτησης θα βελτιωθεί περαιτέρω, ενώ η εικόνα, θεωρητικά, αναμένεται να ενισχυθεί, εφόσον η χώρα ανακτήσει ισχυρούς αναπτυξιακούς ρυθμούς και διατηρήσει υψηλά πρωτογενή πλεονάσματα τα επόμενα χρόνια.
5. Ενα «κούρεμα» στην ονομαστική αξία του χρέους, μας συμφέρει;
Εάν υπήρχε τρόπος να διαγραφεί το 30% ή το 50% του χρέους, χωρίς μονομερείς ενέργειες, ασφαλώς θα ήταν το καλύτερο σενάριο για τη χώρα. Ωστόσο αυτό, εάν η χώρα θέλει να παραμείνει στο ευρώ, δεν είναι εφικτό, αφού το 80% του χρέους ανήκει πλέον σε ευρωπαϊκά κράτη, δηλαδή το έχουν δανείσει οι φορολογούμενοι άλλων χωρών προς την Ελλάδα.
6. Θα τηρήσουν οι Ευρωπαίοι την υπόσχεσή τους για περαιτέρω ελάφρυνση του χρέους;
Κράτη - μέλη της Ευρωζώνης, φέρονται να έχουν δεύτερες σκέψεις για το θέμα. Τα αριθμητικά δεδομένα, έχουν βελτιωθεί, λένε, πρέπει να δούμε τις νέες αναλύσεις βιωσιμότητας για να κριθεί μια νέα ελάφρυνση. Το θέμα είναι ότι αυτές οι διαροές έρχονται σε μια στιγμή που στην Ελλάδα κερδίζει έδαφος το εκλογικό σενάριο, διεξάγονται σκληρές διαπραγματεύσεις για τους όρους της νέας λύσης από την 1η Ιανουαρίου 2015, με την Ευρώπη να «κρατά» προσεκτικά, ένα από τα πιο ισχυρά χαρτιά της, στη διαπραγμάτευση με την Ελλάδα.
7. Είναι δεσμευτική η συμφωνία του Νοεμβρίου του 2012 για περαιτέρω ελάφρυνση του χρέους;
Σε καθαρά τεχνοκρατική βάση υπήρχαν συγκεκριμένες προϋποθέσεις στη συμφωνία του Νοεμβρίου του 2012 για την παροχή πρόσθετων μέτρων ελάφρυνσης. Ο ένας ήταν η παραγωγή πρωτογενών πλεονασμάτων, που η Ελλάδα πέτυχε, νωρίτερα του αναμενόμενου. Ο άλλος ήταν η πλήρης εφαρμογή των μεταρρυθμίσεων, τομέας από τον οποίο, εάν κάποιοι στην Ευρωζώνη θέλουν να φέρουν αντιρρήσεις, μπορούν να βρουν επιχειρήματα. Σε κάθε περίπτωση, η απόφαση για ένα νέο γύρο παροχής μέτρων ελάφρυνσης του χρέους, την οποία έχουν προεξοφλήσει και αναμένουν οι αγορές, μέσα στους επόμενους μήνες, έχει καθαρά πολιτικά χαρακτηριστικά, σε περιβάλλον έντονης αβεβαιότητας στο πολιτικό σκηνικό στην Ελλάδα.
8. Ποιος είναι ο μεγαλύτερος κίνδυνος για την Ελλάδα, την επόμενη μέρα;
Αυτή τη στιγμή ο δείκτης της αβεβαιότητας για την επόμενη μέρα, στη χώρα είναι πολύ υψηλός. Καταρχήν δεν είναι ξεκάθαρη η πολιτική που θα ακολουθηθεί, την επόμενη μέρα, από την όποια κυβέρνηση θα βρίσκεται στην εξουσία το 2015. Παράλληλα η χώρα, τώρα, δείχνει να εξέρχεται από την εξαετή ύφεση, με έντονη την κόπωση μιας τεράστιας προσαρμογής που επιτελέστηκε σε πολύ σύντομο διάστημα.
Από το σημείο αυτό, μέχρι να ανακτήσει επαρκείς ρυθμούς ανάπτυξης για να υποστηρίξει τη δημιουργία πρωτογενών πλεονασμάτων, υπάρχει τεράστια απόσταση. Απόσταση στην οποία ελλοχεύει ο μεγάλος κίνδυνος μιας παρατεταμένης στασιμότητας, που θα μπορούσε να ανατρέψει βασικές προβλέψεις, στις οποίες βασίζονται οι σημερινές εκτιμήσεις για τα χρηματοδοτικά κενά των επόμενων ετών και τη βιωσιμότητα του χρέους.