Ερωτήματα προκάλεσε μια απόφαση της Βουλής, η οποία αναρτήθηκε στη Διαύγεια την περασμένη εβδομάδα και αφορούσε στην επιμήκυνση των συμβάσεων πέντε πολυτελών οχημάτων για τέσσερις έως έξι μήνες.
Σε κανονικές συνθήκες, αυτό δεν θα αποτελούσε είδηση, ωστόσο, όπως αναφέρει το «Εθνος της Κυριακής», κινήθηκαν υποψίες εξαιτίας του γεγονότος πως τα οχήματα αυτά είναι «χρεωμένα» σε... πρώην βουλευτές.
Σε κανονικές συνθήκες, αυτό δεν θα αποτελούσε είδηση, ωστόσο, όπως αναφέρει το «Εθνος της Κυριακής», κινήθηκαν υποψίες εξαιτίας του γεγονότος πως τα οχήματα αυτά είναι «χρεωμένα» σε... πρώην βουλευτές.
Συνεπώς, δημιουργήθηκε το ερώτημα εάν αυτοί οι βουλευτές εξακολουθούν να κάνουν χρήση των οχημάτων που πληρώνει η Βουλή, δηλαδή οι... φορολογούμενοι.
Πρόκειται για τους πρώην βουλευτές της ΝΔ Μαριέττα Γιαννάκου και Κ. Παπασιώζου και τους πρώην βουλευτές του ΠΑΣΟΚ Πέμυ Ζούνη, Μαριλίζα Ξενογιαννακοπούλου και Α. Τριανταφυλλόπουλο.
Η εφημερίδα σημειώνει ότι ορισμένοι εξ αυτών, με τους οποίους επικοινώνησε το «Εθνος», αρνήθηκαν κατηγορηματικά τις υποψίες, διαβεβαιώνοντας πως έχουν παραδώσει τα οχήματα από το 2012, μετά τις βουλευτικές εκλογές.
Το γεγονός επιβεβαίωσε και η αρμόδια υπηρεσία του Σώματος και ο υπογράφων τις αποφάσεις κ. Θ. Παπαϊωάννου, ο οποίος απέδωσε την αναγραφή των ονομάτων τους στις συμβάσεις σε εκ παραδρομής λάθος.
Αναπάντητα ερωτήματα
Η Βουλή πάντως δεν απάντησε σαφώς στα ερωτήματα της εφημερίδας και απέφυγε να αναφέρει ονομαστικά σε ποιους είναι χρεωμένα τα οχήματα, σημειώνοντας πως «είναι χρεωμένα ως υπηρεσιακά οχήματα της Βουλής και ειδικότερα σε αυτούς που δικαιούνται να έχουν υπηρεσιακό όχημα».
Το εν λόγω περιστατικό πάντως φέρνει στο προσκήνιο το ζήτημα της διαχείρισης αλλά και του κόστους των εκατοντάδων αυτοκινήτων που μισθώνει η Βουλή για «υπηρεσιακές ανάγκες».
Σήμερα, το leasing για τους βουλευτές φθάνει τα 1.200 ευρώ το μήνα για κάθε όχημα, επιβαρύνοντας το ταμείο της Βουλής και άλλα κρατικά ταμεία, ιδιαίτερα από τη στιγμή που προβλέπεται μίσθωση οχήματος για όλους ανεξαιρέτως του βουλευτές, ακόμα και γι αυτούς που δεν κάνουν χρήση του συγκεκριμένου κοινοβουλευτικού δικαιώματος, οι οποίοι υπολογίζονται γύρω στους 30.
Σε ό,τι αφορά τα υπηρεσιακά οχήματα, στο Κοινοβούλιο επικρατούν συνθήκες «ομερτά». Σύμφωνα με εκτιμήσεις, πρόκειται για 15 περίπου οχήματα που εξυπηρετούν «υψηλόβαθμα στελέχη» καθώς και αποστολές επισήμων από το εξωτερικό.
Από iefimerida, μέσω "Το Γρέκι"