ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Δευτέρα 12 Οκτωβρίου 2015

Νίκη Βόλου-Πιερικός 2-1 Ήττα για τον Πιερικό στη Χάλκη

Ασταμάτητη η ομάδα του Λεωνίδα Μπίλη! Κέρδισε 2-1 στο γήπεδο της Χάλκης τον Πιερικό και είναι η μοναδική ομάδα με το "τρία στα τρία" μέχρι στιγμής στο 2ο όμιλο της Γ΄Εθνικής!


Ο Ναουμίδης στο 30ό λεπτό άνοιξε το σκορ, πέντε λεπτά αργότερα ο Γεωργίου ισοφάρισε με πέναλτι και ο Μέτσε με σουτ στο 71' χάρισε το πολύτιμο τρίποντο στους "κυανόλευκους".

Ο Λεωνίδας Μπίλης είχε στο αρχικό σχήμα τον Σταυράκη κάτω από τα δοκάρια, στην άμυνα δεξιά τον Κεμάλλι, αριστερά τον Παπαδόπουλο και στόπερ τους Χολέβα, Ναουμίδη. Στη μεσαία γραμμή, Ιβανίδης, Βέργος, πιο μπροστά ο Μέτσε κι επιθετική τριπλέτα οι Κανελλόπουλος, Ελευθεριάδης, Κρεββατάς.
Μόλις στο 1ο λεπτό χάθηκε καλή ευκαιρία με σουτ του Κανελλόπουλου από το ύψος της μεγάλης περιοχής που απέκρουσε σε κόρνερ ο Φιρινίδης, ενώ ο τελευταίος εξουδετέρωσε δύο λεπτά αργότερα σουτ του Μέτσε. Στην εξέλιξη της φάσης, ο Ελευθεριάδης έστειλε την μπάλα στα δίχτυα αλλά υποδείχθηκε σε θέση οφσάιντ. Ο Κρεββατάς είχε σουτ στην κίνηση στην εξωτερική πλευρά των διχτύων με τη συμπλήρωση 10 λεπτών, με τη Νίκη Βόλου να έχει μπει πολύ δυνατά στον αγωνιστικό χώρο.
Οι φιλοξενούμενοι απείλησαν για πρώτη φορά στο 14' με σουτ του Τσεβά που έφυγε λίγο δίπλα από το αριστερό κάθετο και είχαν δεύτερη φάση λίγο αργότερα όταν ο Μ. Παπαδόπουλος με φάουλ, ανάγκασε τον Σταυράκη να επέμβει σε κόρνερ. Το 1-0 σημειώθηκε στο 30ό λεπτό.

Ο Ελευθεριάδης εκτέλεσε κόρνερ, ο Κρεββατάς είχε δοκάρι, ο Κανελλόπουλος με προβολή επίσης δοκάρι και ο Ναουμίδης με ψηλοκρεμαστή κεφαλιά σκόραρε, σε μια φάση περίεργη αφού του τέρματος, προηγήθηκαν δύο δοκάρια για τους "κυανόλευκους".

Η χαρά όμως των γηπεδούχων δεν κράτησε πολύ καθώς στο 35' ο Πιερικός έφερε το ματς στα ίσα. Ο Κωνσταντίνου κέρδισε πέναλτι από τον Χολέβα κι από την άσπρη βούλα, ο Γεωργίου ισοφάρισε.

Στο δεύτερο ημίχρονο, η Νίκη ήταν ακόμη καλύτερη. Πλασέ του Κρεβατά στο 47' και κεφαλιά του ίδιου παίκτη στο 55' δεν είχαν στόχο, ενώ ο Κανελλόπουλος απείλησε με κεφαλιά με τη συμπλήρωση μίας ώρας παιχνιδιού.

Το "χρυσό" γκολ για την ομάδα του Μπίλη μπήκε στο 71ο λεπτό όταν από εκτέλεση κόρνερ, ο Μέτσε με ωραίο σουτ, άφησε ...άγαλμα τον Φιρινίδη.

Ο Πιερικός δεν απείλησε στη συνέχεια και έτσι, με σκορ 2-1 η Νίκη πανηγύρισε την τρίτη της επιτυχία σε ισάριθμα παιχνίδια.

Συνθέσεις:

Νίκη Βόλου: Σταυράκης, Κεμάλλι, Παπαδόπουλος, Χολέβας, Ναουμίδης, Βέργος (57' Κόλα), Ιβανίδης, Μέτσε (89' Κανταρτζής), Κανελλόπουλος, Ελευθεριάδης (83' Μπαλαράμπε), Κρεββατάς.

Πιερικός: Φιρινίδης, Παπουτσογιαννόπουλος, Κουρουπής, Ανδρέου, Κώτσιας, Ιορδανίδης, Καράμπελας, Γεωργίου, Κωνσταντίνου, Μ. Παπαδόπουλος, Τσεβάς.

http://www.magnesiasports.gr/

Πύδνα Κίτρους-Αχιλλέας Νεοκαισάρειας 4-1 Πήρε το ντέρμπι η Πύδνα

Μεγάλη σε έκταση σκορ νίκη για την Πύδνα Κίτρους που κέρδισε στο τοπικό ντέρμπι της Πιερίας τον Αχιλλέα Νεοκαισάρειας με 4-1.



Η ομάδα του Κίτρους ήταν καλύτερη ιδιαίτερα στο δεύτερο μέρος και ειδικότερα από το 60΄που έμειναν με παίκτη λιγότερο οι ποδοσφαιριστές του Νίκου Τσιτσιλίκα
και μετουσίωσε την ανωτερότητα της σε γκολ και βαθμούς με τον Σεχολάρι να ανοίγει το σκορ κάνοντας το 1-0 στο 16΄.
Οι φιλοξενούμενοι με αυτογκόλ του Λαζαρίδη να διπλασίασαν τα γκολ της Πύδνας σε μια φάση που προήλθε απο εκτέλεση κόρνερ του Ραπτόπουλου.

Ο Νάκας στο 36΄ «έκλεψε» την μπάλα από τους παίκτες των τυπικά γηπεδούχων και μείωσε σε 2-1 για να πάνε με αυτό το σκορ οι δυο ομάδες στα αποδυτήρια για ημίχρονο.


Στην επανάληψη και συγκεκριμένα στο 57΄, δέχθηκε την κίτρινη κάρτα ο  Καρατζάογλου και 4 λεπτά αργότερα δέχθηκε και 2η αντικρίζοντας την κόκκινη του διαιτητή Σκουλά.

Το 3-1 πέτυχε στο 73΄ο Αργεντίνος Όττα με σουτ και το τελικό 4-1 διαμόρφωσε με τον ίδιο τρόπο ο Πετρουτζέλης 89΄, δίνοντας διαστάσεις θριάμβου στη νίκη της νεοφώτιστης στην κατηγορία ομάδα της Πύδνας.

Λίγο νωρίτερα στο 76΄η καλή εκτέλεση φάουλ του Νάκα κατέληξε στο οριζόντιο δοκάρι του Ταταρίδη.

Διαιτητής ο Σκουλάς με βοηθούς τους Ζιγκερίδης και Γκαϊντατζή από τις Σέρρες.

Πύδνα Κίτρους (Αποστόλης Στύλος): Ταταρίδης, Λαζαρίδης, Ραπτόπουλος, Κωτσιόπουλος, Δημητρίου, Καραγκούνης, Πετρουτζέλης, Παυλίδης, Μακράκης, Όττα, Σεχολάρι.


Αχιλλέας Νεοκαισάρειας (Νίκος Τσιτσιλίκας): Τζήμας, Λαζαρίδης Γιάν., Δερμίσης, Ηλιάδης, Τασίδης, Καρατζάογλου, Κατσιαμήτας, Ποτουρίδης, Ζαχαράκης, Νάκας, Κοτσιαρίδης.

ΓΑΣ Σβορώνου-Διαγόρας Σεβαστής 1-3 Νίκη στο ντέρμπι και πρωτιά ο Διαγόρας

Μεγάλη εκτός έδρας νίκη στο ντέρμπι της Πιερίας για την ομάδα του Ρούλη Παπαδόπουλου που πέρασε απο το Σβορώνο κερδίζοντας 3-1 τον τοπικό ΓΑΣ.


Ο Διαγόρας ήταν καλά στημένος στον αγωνιστικό χώρο, εκμεταλλεύτηκε τις ευκαιρίες του και έφυγε με τους βαθμούς της νίκης, απέναντι σε έναν ΓΑΣ που έφτιαξε ευκαιρίες,
προσπάθησε να ξαναμπεί στο μάτς όταν έμεινε πίσω στο σκορ με 0-2 αλλά τελικά δέχθηκε το 3ο γκολ και ουσιαστικά έμεινε εκτός παιχνιδιού.

Συρτό σουτ ο Σταφίδας στο 5΄και απόκρουση ο Ρωμανίδης.
Στο 7 ΄σέντρα από φάουλ του Σαββίδη από δεξιά και κεφαλιά ψαράκι του Τζιάμα άουτ.

Σε εκτέλεση φάουλ του Σαββίδη και πάλι από δεξιά στο 35΄, η μπάλα πέρασε στην πλάτη του τερματοφύλακα Κουδουνά στο 2ο δοκάρι. Γυρίζοντας ο έμπειρος γκολκίπερ έπεσε ακριβώς στην ευθεία του ήλιου που ήταν στην κόντρα και δεν είδε ότι η μπάλα βρήκε στο κάθετο δεξί δοκάρι του και κατέληξε στο βάθος των διχτύων του.

Στο 48΄οι φιλοξενούμενοι έκαναν το 0-2 όταν ο Ναλμπαντίδης με κοντινό πλασέ εκμεταλλεύτηκε σέντρα του Ταρασιάδη και στο 51΄οι γηπεδούχοι μείωσαν και ξαναμπήκαν στο παιχνίδι με συρτό σουτ του Κυπαρίσση.

Η ομάδα της Σεβαστής έκανε τρία τα τέρματα της όταν στο 68΄Σαββίδης εκτέλεσε κόρνερ απο δεξιά, η μπάλα πέρασε στο δεύτερο δοκάρι και ο επερχόμενος Ταρασιάδης έκανε το 1-3 με κεφαλιά για την ομάδα του.
Ο ΓΑΣ έχει ανέβει πιο ψηλά και πιέζει για να μειώσει, ρισκάροντας λογικά και δίνοντας όμως χώρο στα μετόπισθεν.

Διαιτητής ήταν ο Λαφατζής με βοηθούς τους Κακάνη και Πλόσκα.

Συνθέσεις Ομάδων:

ΓΑΣ Σβορώνου (Γιώτης Αμανατίδης): Κουδουνάς, Καταχιώτης (75΄Βούλγαρης), Σταφίδας, Καστανάρας, Τριανταφύλλου, Παπαδόπουλος Θ., Μποστάνζι, Αποστολίδης, Δημόπουλος, Καρτσαμπάς (60΄Ευαγγελόπουλος), Κυπαρίσσης (70΄Γούτσιος).

Στην αποστολή και οι: Ευαγγελόπουλος, Βούλγαρης Ν., Γούτσιος, Γαβριηλίδης, Σαρρής, Τσιρίμπασης, Μπίνιας.

Διαγόρας Σεβαστής (Ρούλης Παπαδόπουλος): Ρωμανίδης, Παπαδόπουλος Κ.(55΄Χατζηθεοδωρίδης), Φορτομάρης, Παπαγιαννόπουλος, Τζιάμας, Εφραιμίδης, Ελισιάδης, Ταρασιάδης (76΄Ανδρονικίδης), Σαββίδης (70΄Νικολαΐδης), Χρυσόπουλος, Ναλμπαντίδης.

Στην αποστολή και οι: Ανδρονικίδης, Νικολαΐδης, Στραβογιάννης, Ζιλφίδης, Χατζηθεοδωρίδης, Τσιγκαρόπουλος, Συμεωνίδης.

Τι είπε ο άνθρωπος!!

Ούτε... βαλσαμωμένο πουλί δεν πετυχαίνουν στην ΕΠΟ με αποκορύφωμα την ατάκα του Γιώργου Γκιρτζίκη


Ο πρόεδρος της Ελληνικής Ομοσπονδίας Ποδοσφαίρου έγραψε ιστορία μετά την επική κουβέντα του.

Λίγο μετά τη νίκη της Εθνικής επί της Ουγγαρίας με 4-3 μίλησε σε δημοσιογράφους...

Ανάμεσα στα όσα είπε ακούστηκε κι αυτό: «Δεν καταφέραμε να προκριθούμε στο Μουντιάλ της Γαλλίας».

Ούτε Euro θα πάμε, αλλά ίσως δεν πάμε ούτε Μουντιάλ, που το επόμενο δεν γίνεται βέβαια καν στην Γαλλία, αλλά στη Ρωσία...

Πανικός και σύγχυση στην ΕΠΟ... Αν είναι δυνατόν.

http://www.onsports.gr/

Σάββατο 10 Οκτωβρίου 2015

Tα σκατά και τα... λεφτα!

Η τελευταία φωτογραφία του (σκύλου-θρύλου) Χάτσικο!

Agelopoulos Thanos
Η τελευταια φωτογραφια του Χατσικο. Του σκυλου θρυλου που μολις πεθανε ο ανθρωπος φιλος του,τον περιμενε εξω απο το σταθμο του τραινου για τα επομενα 9 χρονια της ζωης του. Εκει που...
"PRESS-GR"

ΝΕΑ ΠΛΙΑΤΣΙΚΟ ΤΣΙΠΡΟΚΑΜΜΕΝΩΝ. Μελετάται η αύξηση του ΕΦΚ στο πετρέλαιο κίνησης ώστε να εξισωθεί με τη βενζίνη

Του Γιώργου Κ. Ανδρή
Στο στόχαστρο του οικονομικού επιτελείου έχουν μπει πλέον τα παλιά και ρυπογόνα αυτοκίνητα, κυρίως πετρελαιοκίνητα, στα οποία εξετάζεται να επιβληθεί το περίφημο «Περιβαλλοντικό Τέλος» επιβεβαιώνοντας το ρεπορτάζ του Enikonomia στις 7/5/2015…
Ωστόσο οι τελικές αποφάσεις αναμένεται να ληφθούν τις προσεχείς ημέρες και πολύ σημ,αντικό ρόλο στην συγκεκριμένη εξέλιξη έχει διαδραματίσει το σκάνδαλο του ……
ομίλου VW που έχει επηρεάσει και την Ελλάδα.
Αλλωστε η επιβολή αυξημένης φορολογίας στα αυτοκίνητα που ρυπαίνουν έχει πέσει στο τραπέζι του οικονομικού επιτελείου εδώ και χρόνια αλλά λόγω της οικονομικής κρίσης συνεχώς έπαιρνε αναβολή.
Οπως φαίνεται όμως έφθασε το πλήρωμα του χρόνου να επιβληθεί ο συγκεκριμένος φόρος που σύμφωνα με πληροφορίες του Enikonomia θα κυμαίνεται μεταξύ 30 έως 70 ευρώ ετησίως.
Πάντως ακόμη δεν έχει ξεκαθαρίσει ποια αυτοκίνητα θα αφορά ο συγκεκριμένος φόρος αλλά οι πληροφορίες συγκλίνουν στα οχήματα που έχουν ξεπεράσει τα 10 ή 12 χρόνια κυκλοφορίας στους ελληνικούς δρόμους ή ευρωπαϊκούς δρόμου (εισαγόμενα μεταχειρισμένα) από την ημέρα που πρωτοκυκλοφόρησαν ως καινούρια…
Επίσης στα σενάρια που εξετάζονται περιλαμβάνεται και η αύξηση της τιμής του πετρελαίου κίνησης στα επίπεδα της βενζίνης…
Περιβαλλοντικό Τέλος
Το Περιβαλλοντικό Τέλος εξετάζεται εδώ και πολύ καιρό από το οικονομικό επιτελείο και σύμφωνα με πληροφορίες μπορεί ο στόχος του να είναι διπλός αλλά με μικρό κόστος για τους ιδιοκτήτες.
Σύμφωνα με το σχέδιο που εξετάζεται το συγκεκριμένο Τέλος θα αφορά στα παλιά και ρυπογόνα αυτοκίνητα ενώ στο τραπέζι έχει πέσει και η επέκτασή του στα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα.
Μάλιστα μετά το σκάνδαλο του ομίλου VW η επιβολή του Περιβαλλοντικού Τέλους έχει ενισχυθεί έντονα ενώ από την άλλη μεριά επιβάλλεται και από άλλα κράτη-μέλη…
Το κόστος σύμφωνα με πληροφορίες του Enikonomia αναμένεται να κυμανθεί από 30 έως και 70 ευρώ ετησίως…
Μεγάλο το ρίσκο με τα Τέλη Κυκλοφορίας…
Σε τετ-α-κε για την κυβέρνηση τείνει να εξελιχθεί το θέμα των Τελών Κυκλοφορίας καθώς από τη μία μεριά ο τρόπος υπολογισμού έχει ήδη «δύο ταχύτητες» και μία επιπλέον θα περιπλέξει περαιτέρω τα πράγματα ενώ από την άλλη μεριά η απώλεια εσόδων είναι δεδομένη κάθε χρόνο!
Ειδικότερα τα Τέλη Κυκλοφορίας αυτή τη στιγμή υπολογίζονται είτε με βάση τον κυβισμό του κινητήρα είτε με βάση τις εκπομπές ρύπων και σύμφωνα με πληροφορίες του Enikonomia δεν αλλάξουν φέτος.
Το συγκεκριμένο σύστημα σε συνδυασμό με την επιβολή Φόρου Πολυτελούς Διαβίωσης έχει οδηγήσει σε φορολογική «ακινησία» περίπου 750.000 αυτοκίνητα ενώ από την άλλη μεριά έχει αυξήσει τις πωλήσεις των αυτοκινήτων με «Μηδενικά Τέλη» Κυκλοφορίας.
‘Οπως έχουν τονίσει αναλυτές μεσοπρόθεσμα τα έσοδα από τα Τέλη Κυκλοφορίας θα μειώνονται κάθε χρόνο καθώς από τη μία μεριά θα κατατίθονται πινακίδες κυκλοφορίας εξαιτίας των υψηλών Τελών αλλά και του Φόρου Πολυτελούς Διαβίωσης και από την άλλη θα αυξάνεται ο αριθμός των οχημάτων που δεν καταβάλλουν Τέλη Κυκλοφορίας εξαιτίας των χαμηλών εκπομπών ρύπων.
Τα σενάρια περί υπολογισμού των Τελών Κυκλοφορίας με βάση των αριθμό των οχημάτων που διαθέτει το κάθε νοικοκυριό ή με βάση την Αξία Λιανικής σύμφωνα με στελέχη της αγοράς δεν ευσταθούν ούτε μπορούν να υλοποιηθούν καθώς ο αριθμός των οχημάτων στο κάθε νοικοκυριό φορολογείται ήδη από την καταβολή των Τελών Κυκλοφορίας ενώ όσον αφορά στα Τεκμήρια Διαβίωσης είναι αθροιστικά. Οπότε τα αυτοκίνητα φορολογούνται κανονικά!
Από την άλλη μεριά ο υπολογισμός των Τελών Κυκλοφορίας με βάση την Αξία Λιανικής θα δημιουργήσει μια επιπλέον «ταχύτητα» στο ήδη κορεσμένο «κιβώτιο» του οικονομικού μηχανισμού εσόδων η οποία το μόνο που θα δημιουργήσει είναι αναστάτωση στην αγορά και βέβαια νέες «ανισότητες».
Ειδικότερα αν υιοθετηθεί το μοντέλο του τρόπου υπολογισμού των Τελών Κυκλοφορίας με βάση την Αξία Λιανικής τον πρώτο χρόνο η ισοδυναμία θα είναι απόλυτα αληθής. Τον δεύτερο ή τρίτο ή έκτο χρόνο όμως κανείς δεν μπορεί να υπολογίσει την υπολειπόμμενη αξία Λιανικής των οχημάτων καθώς η αξία του κάθε αυτοκινήτου είναι μοναδική!
‘Αλλωστε όλα τα παραπάνω έχουν επιβεβαιωθεί στις δικαστικές αίθουσες μεταξύ ιδιοκτητών ΙΧ και ασφαλιστικών εταιρειών εις βάρος των δεύτερων οι οποίοι ήθελαν να καταβάλουν μικρότερες αποζημιώσεις στους ιδιοκτήτες ΙΧ που τα οχήματά τους είχαν κλαπεί.
Παράλληλα αν υιοθετηθεί το σύστημα υπολογισμού των Τελών Κυκλοφορίας με βάση την Αξία Λιανικής θα έχει ισχύ από το 2016 με αποτέλεσμα τα ακριβά αυτοκίνητα που έχουν αποκτηθεί πριν το 2015 ξαφνικά να αποκτήσουν μεγαλύτερη αξία από τα αντίστοιχα καινούρια τα οποία κανείς δεν θα… πλησιάζει!
Μηδενικά Τέλη Κυκλοφορίας
Τα Μηδενικά Τέλη Κυκλοφορίας βρίσκονται στο στόχαστρο του Οικονομικού επιτελείου εδώ και πολλά χρόνια ωστόσο κανείς μέχρι σήμερα δεν «τόλμησε» να τα αλλάξει.
Ωστόσο η σημερινή οικονομική κατάσταση της χώρας σε συνδυασμό με τα προαπαιτούμενα αλλά και την αναζήτηση ισοδυνάμων από την κυβέρνηση οδηγούν με μαθηματική ακρίβεια στην αλλαγή των Μηδενικών Τελών Κυκλοφορίας.
Σύμφωνα με πληροφορίες τα Μηδενικά Τέλη Κυκλοφορίας θα αφορούν μοντέλα με εκπομπές CO2 κάτω των 80 γραμμαρίων από 99 γραμμάρια που είναι σήμερα.
Φόρος στο πετρέλαιο κίνησης
Ακόμη μία σίγουρη πηγή εσόδων για το οικονομικό επιτελείο αφορά στην αύξηση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης στο πετρέλαιο κίνησης ώστε η τιμή του να είναι ανάλογη της βενζίνης.
Αλλωστε το δρόμο άνοιξε η Γαλλία η οποία ανακοίνωσε την Πέμπτη 8/10 πως θα διακόψει την φορολογική ασυλία στο πετρέλαιο κίνησης μετά το ξέσπασμα του σκανδάλου της VW.
Στην Ελλάδα ωστόσο κάτι τέτοιο θα σημάνει την έναρξη του πολέμου μεταξύ κυβέρνησης και του κλάδου των μεταφορών (φορτηγά, Ταξί, ΚΤΕΛ, κ.ά.) και είναι πολύ πιθανό να δημιουργηθούν σοβαρά προβλήματα στα εθνικά οδικά δίκτυα της χώρας…