ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Τρίτη 9 Απριλίου 2019

Ηρακλής Γ. Δασιόπουλος. Από την σημερινή μου παρουσία στην εκπομπή της αγαπημένη μου φίλης Elina, σχολιάζοντας τα του Δήμου Δίου - Ολύμπου και την υποψηφιότητα μου στις επικείμενες εκλογές με την ΣΥΝθεση του Vagelis Geroliolios. Ένα μεγάλο ευχαριστώ για την άψογη φιλοξενία.

Η εικόνα ίσως περιέχει: 2 άτομα, άτομα κάθονται

ΝΑΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ-ΚΩΠΗΛΑΣΙΑ

Πανελλήνιο Μαθητικό Πρωτάθλημα Κωπηλασίας
-Ασημένιο μετάλλιο με τις Κουσίδου Άννα και Καριπίδου Βασιλική (δίκωπος λυκείων)
-Χάλκινο μετάλλιο με τους Σάββα Καριπίδη και Νίκο Τοστσίδη (διπλό σκιφ λυκείων )
Συγχαρητήρια στους αθλητες/τριες του Ναυτικού Ομίλου Κατερίνης και στους προπονητές τους !!!!
“τα αγαθά κόποις κτώνται”
Η εικόνα ίσως περιέχει: 2 άτομα, άτομα στέκονται και υπαίθριες δραστηριότητες

Η εικόνα ίσως περιέχει: 4 άτομα, άτομα στέκονται και υπαίθριες δραστηριότητες

Επόπτης ζήτησε στο γήπεδο από επόπτη να τον παντρευτεί!

Επόπτης ζήτησε στο γήπεδο από επόπτη να τον παντρευτεί! (vid)Ωραία πράγματα στη Ρουμανία, αφού επόπτης άφησε το σημαιάκι, καθυστέρησε τη σέντρα για να ζητήσει σε γάμο τη βοηθό που ήταν στην άλλη πλευρά του γηπέδου.
 Ισως η πιο γλυκιά στιγμή στα γήπεδα της Ρουμανίας τη σεζόν που διανύουμε. Η σέντρα του ματς άργησε λίγα λεπτά, αυτή τη φορά για καλό σκοπό! Ο ένας επόπτης κατέβασε τη σημαία, σήκωσε το δαχτυλίδι και ζήτησε σε γάμο τη βοηθό διαιτητή που ήταν στην άλλη πλευρά του γηπέδου. Ευτυχώς για τον επόπτη η απάντηση ήταν θετική και το ματς άρχισε κανονικά!


http://www.gazzetta.gr






Τι προβλέπει η ΚΥΑ για την επιδότηση των κόκκινων δανείων - Ποιοι οφελούνται


Οριστικοποιήθηκαν οι λεπτομέρειες συνεισφοράς του Δημοσίου στο πλαίσιο του προγράμματος επιδότησης αποπληρωμής στεγαστικών και επιχειρηματικών δανείων με υποθήκη σε κύρια κατοικία καθώς και των ειδικότερων ζητημάτων αναφορικά με την απόδοση της συνεισφοράς αυτής. Εντός των επόμενων ωρών αναμένεται να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης οι σχετική Κοινή Υπουργική Απόφαση που καθορίζει τα ποσοστά επιδότησης των κόκκινων δανειοληπτών και σειρά διαδικαστικών θεμάτων αναφορικά με τη λειτουργία της πλατφόρμας, η οποία αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία τον Μάιο.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα του Αθηναϊκού Πρακτορείου, η Κοινή Υπουργική Απόφαση που θα δημοσιοποιηθεί σήμερα ορίζει ότι έχει δεσμευτεί το ποσό των 150.000.000 ευρώ σε βάρος των πιστώσεων του λογαριασμού Λ.Α.Ε. 1033-202-2310506899 του προϋπολογισμού εξόδων του υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, οικονομικού έτους 2019.

Αναλυτικά, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες η ΚΥΑ ορίζει τα εξής:

Συνεισφορά Δημοσίου


Το Δημόσιο συνεισφέρει στις μηνιαίες καταβολές που έχουν προσδιοριστεί κατ' εφαρμογή του άρθρου 75 Ν. 4605/2019 (Α΄ 52) «Εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με την Οδηγία (ΕΕ) 2016/943 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 8ης Ιουνίου 2016 σχετικά με την προστασία της τεχνογνωσίας και των επιχειρηματικών πληροφοριών που δεν έχουν αποκαλυφθεί (εμπορικό απόρρητο) από την παράνομη απόκτηση, χρήση και αποκάλυψή τους (EEL 157 της 15.06.2016). Μέτρα για την επιτάχυνση του έργου του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης και άλλες διατάξεις» και έχουν γίνει αποδεκτές από τον οφειλέτη στο πλαίσιο υπαγωγής του στο νόμο αυτό, προκειμένου για την προστασία της κύριας κατοικίας του.

Ορισμοί


Για τους σκοπούς της παρούσας απόφασης ισχύουν οι ακόλουθοι ορισμοί:

  1. «Οφειλέτης» ορίζεται το φυσικό πρόσωπο το οποίο έχει κριθεί επιλέξιμος και έχει αποδεχθεί πρόταση ρύθμισης για όλες τις για όλες τις οφειλές που είναι επιδεκτικές ρύθμισης κατά τις παραγράφους 3 έως 6 του άρθρου 68 ν. 4605/2019 (Α΄ 52).
  2. «Πιστωτές» ορίζονται τα φυσικά ή νομικά πρόσωπα, για τις απαιτήσεις των οποίων ο οφειλέτης έχει αποδεχθεί πρόταση ρύθμισης στο πλαίσιο του ν. 4605/2019 (Α΄ 52).
  3. «Ετήσιο διαθέσιμο οικογενειακό εισόδημα» νοείται το άθροισμα των εισοδημάτων του αιτούντος, του συζύγου του και των εξαρτώμενων μελών, μειωμένο κατά τους αναλογούντες φόρους, την ειδική εισφορά αλληλεγγύης του άρθρου 43Α του ν. 4172/2013 και το τέλος επιτηδεύματος του άρθρου 31 του ν. 3986/2011 (Α΄ 152). Στο «οικογενειακό εισόδημα» συμπεριλαμβάνονται και τα αφορολόγητα, καθώς και τα αυτοτελώς φορολογούμενα ποσά.
  4. «Μονοπρόσωπο νοικοκυριό»: κάθε ενήλικο άτομο που διαμένει μόνο του σε κατοικία και δεν εμπίπτει στην κατηγορία ενηλίκων έως 25 ετών που φοιτούν σε πανεπιστημιακές σχολές ή σχολεία ή ινστιτούτα επαγγελματικής εκπαίδευσης ή κατάρτισης της ημεδαπής ή αλλοδαπής.
  5. «Πολυπρόσωπο νοικοκυριό»: όλα τα άτομα που διαμένουν κάτω από την ίδια στέγη. Στο πολυπρόσωπο νοικοκυριό εντάσσονται οι σύζυγοι και τα εξαρτώμενα μέλη.
  6. «Εξαρτώμενα Μέλη»: τα πρόσωπα που ορίζονται στο άρθρο 11 του ν.4172/2013 (Α' 167).
  7. «Ανήλικα μέλη»: τα μέλη του πολυπρόσωπου νοικοκυριού έως 18 ετών.
  8. «Απροστάτευτα τέκνα»: τα ανήλικα μέλη του νοικοκυριού που είναι ορφανά και από τους δύο γονείς ή που κανείς γονέας δεν μπορεί να ασκήσει τη γονική τους μέριμνα, λόγω ασθενείας, αναπηρίας, κράτησης ή στρατιωτικής θητείας και που η επιμέλειά τους έχει ανατεθεί με δικαστική απόφαση σε μέλος του νοικοκυριού.
  9. «Μονογονεϊκή οικογένεια»: ένας μόνος γονέας (άγαμος, σε χηρεία ή διαζευγμένος, ή λόγω κράτησης του έτερου γονέα σε σωφρονιστικό κατάστημα), ο οποίος ασκεί κατ` αποκλειστικότητα ή μετά από σχετική ανάθεση με δικαστική απόφαση ή συμβολαιογραφική πράξη, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, την προσωρινή ή μόνιμη επιμέλεια ενός ή περισσότερων ανήλικων τέκνων. Για τις ανάγκες του προγράμματος, το νοικοκυριό θα πρέπει να απαρτίζεται αποκλειστικά από τα μέλη της μονογονεϊκής οικογένειας, δηλαδή τον γονέα και ένα ή περισσότερα τέκνα, εκ των οποίων τουλάχιστον ένα θα πρέπει να είναι ανήλικο.
  10. «Συνεισφορά Δημοσίου» νοείται το ποσό που συνεισφέρει το Δημόσιο που αντιστοιχεί σε τμήμα του ποσού της μηνιαίας δόσης, όπως αυτή ορίζεται στην πρόταση ρύθμισης οφειλών που έχει αποδεχθεί ο οφειλέτης στο πλαίσιο υπαγωγής του στο ν. 4605/2019.
  11. «Μηνιαία δόση»: η μηνιαία δόση της πρότασης ρύθμισης οφειλών που είναι επιδεκτικές ρύθμισης κατά τις παραγράφους 3 έως 6 του άρθρου 68 ν. 4605/2019 (Α΄ 52) και έχει αποδεχθεί ο οφειλέτης στο πλαίσιο υπαγωγής του στο νόμο αυτό.
  12. «Ηλεκτρονική Πλατφόρμα Προστασίας Κύριας Κατοικίας» νοείται η πλατφόρμα του άρθρου 71 ν. 4605/2019 (Α΄ 52) που τηρείται αρμοδίως στην ιστοσελίδα της Ειδικής Γραμματείας Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους (Ε.Γ.Δ.Ι.Χ.), www.keyd.gov.gr σύμφωνα με το άρθρο 71 του νόμου αυτού.
  13. «Η.ΔΙ.Κ.Α. ΑΕ» νοείται η ανώνυμη εταιρία Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Κοινωνικής Ασφάλισης
  14. «Ηλεκτρονική Πλατφόρμα ΗΔΙΚΑ» νοείται η πλατφόρμα που θα αναπτύξει η ΗΔΙΚΑ για την παρακολούθηση της Συνεισφοράς Δημοσίου.

Ποσό Συνεισφοράς Δημοσίου - Διάρκεια χορήγησης


1. Η συνεισφορά του Δημοσίου που καταβάλλεται σε ειδικό δεσμευμένο και ακατάσχετο λογαριασμό με δικαιούχο τον οφειλέτη, ορίζεται ως ακολούθως:

α. Για μονοπρόσωπο νοικοκυριό με ετήσιο οικογενειακό εισόδημα:

αα) από 0 ευρώ έως 3.125,00 ευρώ, ισούται με το 30% της μηνιαίας δόσης για επιχειρηματικά δάνεια και στο 50% σε κάθε άλλη περίπτωση δανείου.

αβ) από 3.125,01 ευρώ έως 6.250,00 ευρώ, ισούται με το 30% της μηνιαίας δόσης για επιχειρηματικά δάνεια και στο 40% σε κάθε άλλη περίπτωση δανείου.

αγ) από 6.250,01 ευρώ έως 9.375,00 ευρώ, ισούται με το 30% της μηνιαίας δόσης για επιχειρηματικά δάνεια και στο 30% σε κάθε άλλη περίπτωση δανείου.

Alpha Bank και Τράπεζα Πειραιώς έδωσαν για διαφήμιση σε ΜΜΕ 21 εκατ. ευρώ το 2018


Τηλεόραση και εφημερίδες μοιράζονται την μερίδα του λέοντος από τα ποσά που διέθεσαν σε διαφημιστική δαπάνη για το 2018 οι δύο τράπεζες, Alpha Bank και Τράπεζα Πειραιώς, ενώ η Εθνική Τράπεζα και η Eurobank δεν έχουν δημοσιεύσει ακόμα τις σχετικές συγκεντρωτικές λίστες, όπως ορίζει ο νόμος. Στα 5 εκατ. ευρώ τα ποσά που μοιράζονται οι πανελλαδικοί τηλεοπτικοί σταθμοί, στα 7,2 εκατ. ευρώ οι εφημερίδες πανελλαδικής κυκλοφορίας, απο το συνολικό ποσό των 21 εκατ. ευρώ που μοιράζουν μόλις οι δύο από τις τέσσερις συστημικές τράπεζες.
Σε περίοπτη θέση στη λίστα των διαφημίσεων των δύο τραπεζών, τα τηλεοπτικά κανάλια που συγκεντρώνουν το ένα πέμπτο της διαφημιστικής δαπάνης. Ο Ant1 εξασφαλίζει 442.000 ευρώ από την Alpha Bank και 1,02 εκατ. ευρώ από την Τράπεζα Πειραιώς. Αντίστοιχα, η τηλεόραση του Alpha εξασφάλισε 714.000 ευρώ από την πρώτη και 342.000 ευρώ από τη δεύτερη, ο ΣΚΑΪ (ραδιόφωνο και τηλεόραση) ποσά 886.000 ευρώ και 445.000 ευρώ, το Star Channel 575.000 ευρώ και 311.000 ευρώ, και το Open Beyond (πρώην Έψιλλον) ποσά μόλις 78.000 ευρώ και 17.000 ευρώ, αντίστοιχα.

Την ίδια ώρα, οι εφημερίδες μοιράζονται ποσά 7,22 εκατ. ευρώ, ωστόσο, το μεγαλύτερο μέρος της διαφημιστικής πίτας κατευθύνεται στα ΜΜΕ της Άλτερ Έγκο συμφερόντων Μαρινάκη, των Καθημερινών Εκδόσεων συμφερόντων Αλαφούζου, στο Πρώτο Θέμα και τα μέσα ενημέρωσης της Real και των Παραπολιτικών.

Συγκεκριμένα, η Άλτερ Έγκο λαμβάνει από τις δύο τράπεζες το 2018 συνολικά 1,85 εκατ. ευρώ (481.000 ευρώ από την Alpha Bank και 704.000 ευρώ από την Πειραιώς), και οι Καθημερινές Εκδόσεις της Καθημερινής 1,1 εκατ. ευρώ (360.000 ευρώ και 734.000 ευρώ αντίστοιχα). Παράλληλα, οι εκδόσεις του Πρώτου Θέματος λαμβάνουν 1,1 εκατ. ευρώ (405.000 ευρώ και 705.000 ευρώ αντίστοιχα), ενώ συμπληρωματικά, το ραδιόφωνο (ΘΕΜΑ FM) λαμβάνει πρόσθετη διαφήμιση 150.000 ευρώ από τις δύο τράπεζες. Με την ίδια... εξίσωση, η Real Media λαμβάνει συνολικά 290.000 ευρώ για τις εκδόσεις, και ακόμα 240.000 για το ραδιόφωνο του Real FM, ενώ ακόμα 110.000 ευρώ εισπράττει ο Enikos. Ομοίως και τα Παραπολιτικά (εφημερίδα και ραδιόφωνο), με συνολικά ποσά 360.000 ευρώ.

Μικρότερα ποσά μοιράζονται οι εφημερίδες του Ελεύθερου Τύπου με 87.000 ευρώ και 127.000 ευρώ από την Alpha Bank και την Τράπεζα Πειραιώς αντίστοιχα, του Φιλελεύθερου με 86.000 ευρώ και 120.000 ευρώ, της Δημοκρατίας με 87.000 ευρώ και 188.000 ευρώ, το Έθνος (Dimera του Ι. Σαββίδη) με 96.000 ευρώ και 121.000 ευρώ, το Documento με 94.000 ευρώ και 115.000 ευρώ, και η Εφημερίδα των Συντακτών με 79.000 και 147.000 ευρώ.

Υπενθυμίζεται πως τα παραπάνω ποσά αναλογούν στα ποσά για διαφήμιση που εισέπραξαν τα ΜΜΕ για το 2018 από τις δύο εκ των τεσσάρων μεγάλων τραπεζών της χώρας.

Διαβάστε αναλυτικά τα ποσά της Alpha Bank για διαφήμιση σε ΜΜΕ το 2018:


https://www.thepressproject.gr

Εικοσιτετράωρη απεργία της ΟΛΜΕ ενάντια στις αλλαγές Γαβρόγλου στο Λύκειο


Εικοσιτετράωρη απεργία στις 12 Απριλίου και συλλαλητήρια στην Αθήνα και άλλες πόλεις της Ελλάδας εξήγγειλε η ΟΛΜΕ, ενόψει της δημοσιοποίησης του τελικού σχεδίου νόμου του υπουργείου Παιδείας για τη νέα Γ´ λυκείου και τον τρόπο εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.Η επίσημη δημοσίευσή του αναμένεται σήμερα το απόγευμα, ωστόσο, δεν αναμένεται να υπάρξουν μεγάλες αλλαγές, σύμφωνα με πηγές του υπουργείου. Σύμφωνα με την ΟΛΜΕ, με το νέο σχέδιο υποβαθμίζεται περαιτέρω η γενική παιδεία και οι εγκύκλιες γνώσεις στην Γ´ λυκείου, με τη μείωση της διδασκαλίας βασικών γνωστικών αντικειμένων και υπονομεύεται ο παιδαγωγικός χαρακτήρας του λυκείου.

Ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ, Νικηφόρος Κωνσταντίνου, επέμεινε, εξάλλου, ότι δεν υπήρξε ποτέ ουσιαστικός διάλογος μεταξύ υπουργείου και ομοσπονδίας, αφού, όπως σημείωσε, στις επιτροπές που α

ΣτΕ: Αντισυνταγματική η νομιμοποίηση αυθαιρέτων στα δάση

Η Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας με αποφάσεις της την Παρασκευή έκρινε αντισυνταγματικές τις «οικιστικές πυκνότητες» εντός των δασικών εκτάσεων, δηλαδή οι οικισμοί αυθαιρέτων μέσα στους δασικούς ιστούς, οι οποίοι εξαιρούνται από τους δασικούς χάρτες και παράλληλα ακύρωσε την υπ΄ αριθμ. 34844/11.7.2016 κοινή απόφαση του υπουργού και του αναπληρωτή υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο, ακυρώθηκε η επίμαχη υπουργική απόφαση με την οποία έγινε ο προσδιορισμός του περιγράμματος της «οικιστικής πύκνωσης», κατά την έννοια του νόμου 3889/2010.

Σύμφωνα με την Ολομέλεια, είναι αντισυνταγματική η νομοθετική πρόβλεψη με την οποία εξαιρούνται από την ανάρτηση των δασικών χαρτών οι περιοχές όπου έχουν αναπτυχθεί «οικιστικές πυκνώσεις», καθώς μάλιστα η εξαίρεση των εκτάσεων αυτών δεν υπαγορεύεται από κανένα σκοπό δημοσίου συμφέροντος.

Η ολομέλεια του ΣτΕ με μια σειρά αποφάσεών της (υπ΄ αριθμ. 685 - 688/2019) έκρινε ότι οι σχετικές διατάξεις των νόμων 3889/2010 και 4389/2016 είναι αντίθετες στο άρθρο 24 παρ. 1 του Συντάγματος για την προστασία του περιβάλλοντος, κ.λπ.

Αναλυτικότερα, η Ολομέλεια του ΣτΕ με πρόεδρο την Αικατερίνη Σακελλαροπούλου και εισηγητή το σύμβουλο Επικρατείας Χρήστο Ντουχάνη, επισημαίνει ότι «από τις διατάξεις των άρθρων 24 παρ. 1 και 117 παρ. 3 του Συντάγματος συνάγεται ότι τα δάση και οι δασικές εκτάσεις, ως φυσικά αγαθά, και ανεξαρτήτως της ειδικότερης ονομασίας ή της θέσης τους, υπάγονται σε ιδιαίτερο και αυστηρό προστατευτικό καθεστώς, με σκοπό τη διατήρηση της κατά προορισμό χρήσης τους, ανατίθεται δε στον κοινό νομοθέτη η θέσπιση των επιβαλλομένων προληπτικών ή κατασταλτικών μέτρων για την επίτευξη του σκοπού αυτού» και συνεχίζει:

«Η συνταγματική υποχρέωση διαφύλαξης του εν γένει δασικού πλούτου της χώρας καθιστά κατ' εξαίρεση μόνον επιτρεπτή τη μεταβολή της μορφής των δασικού χαρακτήρα εκτάσεων, εφόσον προέχει για την εθνική οικονομία η αγροτική εκμετάλλευση ή άλλη χρήση, επιβαλλόμενη από λόγους δημοσίου συμφέροντος, ενώ ουδέποτε αποτελεί προέχουσα χρήση η αξιοποίηση δασικού χαρακτήρα εκτάσεων για οικιστικούς σκοπούς, οι οποίοι δεν συνιστούν λόγους υπέρτερου δημοσίου συμφέροντος, που θα δικαιολογούσαν τη μεταβολή του προορισμού του δάσους».

Ακόμη, κρίθηκε ότι η προσβαλλόμενη κοινή υπουργική απόφαση, με «την οποία ορίσθηκαν τα κριτήρια προσδιορισμού της οικιστικής πύκνωσης και η οποία, λόγω της αντισυνταγματικότητας της εξουσιοδοτικής αυτής διάταξης, δεν θα μπορούσε επιτρεπτώς να εκδοθεί ούτε ακόμη και με Προεδρικό Διάταγμα, είναι μη νόμιμη και ακυρωτέα».

Παράλληλα, αναφέρει το ΣτΕ, μεταξύ των άλλων, τα εξής:

«Οι συγκεντρώσεις κτιρίων δεν εμπίπτουν ούτε σε πολεοδομημένες περιοχές ή νομίμως υφισταμένους οικισμούς ούτε σε περιοχές υπό έγκριση σχεδίων ή υπό οριοθέτηση οικισμών, ενώ δεν προβλέπεται άλλη διαδικασία που θα διασφάλιζε ότι οι εκτάσεις αυτές θα συμπεριληφθούν στους οριστικούς δασικούς χάρτες. Περαιτέρω, η εξαίρεση των εκτάσεων αυτών δεν υπαγορεύεται από κανένα σκοπό δημοσίου συμφέροντος και είναι απρόσφορη για την επιτάχυνση της κύρωσης των δασικών χαρτών ή για την ενημέρωση της Διοίκησης.

Εξάλλου, ο τρόπος αντιμετώπισης του προβλήματος δεν μπορεί, πάντως, να συνιστά επιβράβευση της αυθαίρετης δόμησης εντός δασών, αντιθέτως δε προϋποθέτει την έγκυρη καταγραφή των δασών και των δασικών εκτάσεων στον αναρτώμενο δασικό χάρτη και κατ' επέκταση στο δασολόγιο, την οποία, όμως, ματαιώνουν επ' αόριστον οι επίμαχες διατάξεις».