ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Τρίτη 25 Μαρτίου 2014

AΓΩNEΣ B. EΛΛAΔOΣ THΣ E .O.M.A. (EΛΛHNIKH OMOΣΠONΔIA MAXHTIKΩN AΘΛHMATΩN)

 EΞEPAITIKH EMΦANIΣH  TΩN AΘΛHTΩN TOY ΣYΛΛOΓOY MAXHTIKΩN AΘΛHMATΩN ΠOΛEMIΣTEΣ ΠYΔNAΣ A.Σ. BABYΛA ΠOY AΓΩNIΣTHKAN ME MEΓAΛH EΠITYXIA  ΣTOYΣ ΔIAΣYΛΛOΓIKOYΣ AΓΩNEΣ  B.EΛΛAΔOΣ  THΣ E .O.M.A. (EΛΛHNIKH OMOΣΠONΔIA MAXHTIKΩN AΘΛHMATΩN) OI AΘΛHTEΣ ΠOY AΓΩNIΣTHKAN MHNOYΔH IΩANNA .XAΣAΠETHΣ KΩΣTA/TINOΣ. ΔIONYΣIOY ΔANAH. XPIΣTOΔOYΛOY KΩΣTAΣ  TOYΣ MAXHTEΣ ΣYNOΔEYE H ΠPOΠONHTPIA TOYΣ ANAΣTAΣIA BABYΛA.















Επίσκεψη του νέου διοικητή της ταξιαρχίας Ι.Τζανιδάκη στον δήμαρχο Δίου-Ολύμπου

ΣΥΝΟΔΕΥΟΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΠΕΡΧΟΜΕΝΟ ΔΙΟΙΚΗΤΗ, ΤΑΞΙΑΡΧΟ ΝΙΚΟΛΑΟ ΓΡΥΛΛΑΚΗ.

Γ.ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ: Ο ΔΗΜΟΣ ΔΙΟΥ-ΟΛΥΜΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΑΚΡΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΚΑΛΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΤΑΞΙΑΡΧΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΙΟΙΚΗΤΕΣ ΤΗΣ

 Εθιμοτυπική επίσκεψη στον δήμαρχο Δίου-Ολύμπου Γιώργο Παπαθανασίου πραγματοποίησε το μεσημέρι της Δευτέρας 24/3 ο νέος διοικητής της τεθωρακισμένης ταξιαρχίας Λιτοχώρου, ταξίαρχος Ιωάννης Τζανιδάκης. Τον κ. Τζανιδάκη συνόδευε ο απερχόμενος διοικητής της ταξιαρχίας, ταξίαρχος Νικόλαος Γρυλλάκης που μετατίθεται στη Στρατιά της Λάρισας.
Ο δήμαρχος Δίου-Ολύμπου, Γιώργος Παπαθανασίου, καλωσορίζοντας τον νέο διοικητή της ταξιαρχίας, ανέφερε, μεταξύ άλλων, ότι ο δήμος έχει μακρά παράδοση καλής συνεργασίας με την ταξιαρχία Λιτοχώρου και τους εκάστοτε διοικητές της. Πρόσθεσε δε ότι αυτή η συνεργασία υπήρξε πάντοτε αποτελεσματική αφού εδώ και πολλά χρόνια όχι μόνο έχουν οργανωθεί εκδηλώσεις με τη συμβολή της ταξιαρχίας αλλά έχουν γίνει και πολλές θετικές παρεμβάσεις προς όφελος των πολιτών και της τοπικής κοινωνίας ιδιαίτερα κατά την εμφάνιση ακραίων καιρικών φαινομένων.
Από την πλευρά του ο ταξίαρχος κ. Γρυλλάκης επιβεβαίωσε τα λεγόμενα του δημάρχου και αναφέρθηκε σε περιπτώσεις όπου η ταξιαρχία Λιτοχώρου συνεχίζει να παρεμβαίνει θετικά και να συμπαρίσταται εκεί όπου καλείται και μάλιστα να είναι αποτελεσματική συμμετέχοντας στην κοινωνική και πολιτιστική ζωή της περιοχής.

Στο κλείσιμο της συνάντησης ο δήμαρχος κ. Παπαθανασίου ευχήθηκε στον ταξίαρχο κ. Τζανιδάκη να έχει καλή δύναμη αναλαμβάνοντας τα νέα του καθήκοντα. «Καλή συνέχεια» στα νέα του καθήκοντα ευχήθηκε, ακόμη, στον απερχόμενο διοικητή, ταξίαρχο Ν.Γρυλλάκη. 

Ανακοίνωση αναβολής προγραμματισμένης ομιλίας

Ανακοίνωση


Αναβάλλεται η προγραμματισμένη ομιλία της 

ψυχολόγου Αναστασιάδου Ελένης που θα γινόταν το

 Σάββατο 29 Μαρτίου. λόγω ασθενείας.


Οικολογική Ομάδα "Μητέρα Γη"

Δευτέρα 24 Μαρτίου 2014

ΝΕΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΙΑΡΧΙΑ ΛΙΤΟΧΩΡΟ

  Την Τετάρτη 26 Μαρτίου στις 10:30 το πρωί θα πραγματοποιηθεί στο στρατόπεδο "ΜΠΑΛΑΝΙΚΑ" στο Λιτόχωρο η τελετή παράδοσης - παραλαβής διοικήσεως της 24ης Τεθωρακισμένης Ταξιαρχίας από τον Ταξίαρχο Νικόλαο Γρυλλάκη στον Ταξίαρχο...

Ιωάννη Τζανιδάκη, ο οποίος με απόφαση του ανωτάτου στρατιωτικού συμβουλίου τοποθετήθηκε νέος διοικητής.


ΣΤΗΝ ΟΙΚΙΑ ΤΗΣ KATE


  • Στην οικία της Kate


Στην οικία της Kate

Κείμενο: Μάρθα Κορινθίου
Το 1995, η Kate Moss και ο Johnny Depp έδωσαν μία κοινή συνέντευξη για την αγγλική εκπομπή «Τhe Big Breakfast». Η Μοss, τότε 21 ετών, ήταν γλυκιά, ήσυχη και μίλησε ελάχιστα. Σύμφωνα με την Evening Standard, μετά την εκπομπή, ο ατζέντης του Depp της έδωσε μια συμβουλή: προκειμένου να δημιουργήσει ένα πέπλο μυστηρίου γύρω από την προσωπικότητα της, να μην ξαναδώσει συνέντευξη στην τηλεόραση. Και έτσι η Κate, τα χρόνια που ακολούθησαν, φέρθηκε σοφά: δεν έβγαλε τσιμουδιά και το έριξε στη δουλειά. Τελευταίο project, το εξώφυλλο για το γαλλικό περιοδικό Lui, από τον Terry Richardson. Η φωτογράφηση έγινε στο σπίτι της.

ΦΟΥΣΤΑΝΕΛΑ

Φουστανέλα
Κείμενο: Δημήτρης Αντωνόπουλος
HELLENIC WHITE TIE
Περήφανος Ελλην φουστανελοφόρος (φωτό από το λεύκωμα Το Ενδυμα στην Αθήνα στο Γύρισμα του 19ου Αιώνα, του Διονύση Φωτόπουλου) απολαμβάνει το φυσικό air condition του ρούχου...Aφού ιστορικά αγιοποιήθηκε, εξορίστηκε στο περιθώριο του φολκλόρ. Περιμένοντας το 2021 και τα 200 χρόνια από την εθνική μας παλιγγενεσία, ας αναλογιστούμε μια στιγμή τους Σκωτσέζους,
Δεν το eχουμε σκεφτεί ακόμη, έτσι όπως μας παίρνουν τα μυαλά οι συνέπειες της κρίσης, αλλά ούτε επτάμισι χρόνια δεν μας χωρίζουν από την 25η Μαρτίου του 2021, και εγώ ζηλεύω τους Σκωτσέζους! Εχουν μια πολύ πιο συγκροτημένη αίσθηση της εθνικής τους ιδιαιτερότητας, και παρότι φοράνε –όπως και όλοι οι άντρες στο δυτικό κόσμο– παντελόνια, καθένας έχει σε περίοπτη θέση στην γκαρνταρόμπα του το δικό του κιλτ· όχι ως μουσειακό φολκλόρ, αλλά ως επίσημο ένδυμα για δεξιώσεις, οικογενειακά τραπέζια, γάμους, γιορτές, ακόμη και για τις Κυριακές στην εκκλησία! Τότε, λοιπόν, που θα γιορτάσουμε τα 200 χρόνια από την εθνική παλιγγενεσία, αναρωτιέμαι αν θα καταφέρουμε να εκφράσουμε και ενδυματολογικά το συναίσθημα του να είσαι Ελληνας, ράβοντας ξανά τον ομφάλιο λώρο που μας έδενε με τη φουστανέλα. Είναι ντροπή μας να φοράει φουστανέλα ο Jean Paul Gaultier στην τελετή απονομής του βραβείου του από το Γαλλικό Ινστιτούτο στην Αθήνα, και να μην έχουμε τα κότσια να εμφανιστούμε με τη φουστανέλα ως black tie, κάτι που και η εθιμοτυπία ορίζει για τις επίσημες εκδηλώσεις.
Ο σχεδιαστής Γιώργος Ελευθεριάδης έραψε πριν από μερικά χρόνια τη δική του φουστανέλα για να εμφανιστεί έτσι σε ένα οικογενειακό πρωτοχρονιάτικο πάρτι στο Πήλιο. «Χόρευα φορώντας την όλο το βράδυ και ένιωθα ότι χορεύει και η φουστανέλα μαζί μου –η κίνηση που δημιουργεί είναι εξαιρετική, φοβερή εμπειρία...»
Προσωπικά, το έχω ερωτευτεί αυτό το παραδοσιακό ένδυμα υψηλής ραπτικής. Ειδικά από τη στιγμή που άγγιξα τις τραγανές πιέτες του χασέ στο ραφείο του στρατοπέδου της Προεδρικής Φρουράς. Δεν περιγράφεται η αρχοντιά και η επισημότητα μιας μακριάς, στακάτης φουστανέλας ευζώνου. Μοιάζει με βεντάλια που, μέσα στην αυστηρότητά της, παρακολουθεί τις κινήσεις του σώματος, δίνοντάς τους μεγαλύτερη ζωντάνια και ένταση. Ετοιμος ήμουν να ηγηθώ μιας καμπάνιας για την επαναφορά της!
Πώς θα ξεκινούσε; Ισως με το να φωτογραφίζονται οι ερωτευμένοι φορώντας τη φουστανέλα και να στέλνουμε ανταποκρίσεις στον Sartorialist...

ΓΙΟΡΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ 25 ΜΑΡΤΙΟΥ ΣΤΟ 1το ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΛΙΝΔΡΟΥ 24-3-2014 PHOTO HASAPETIS





















Μήνυμα του υποψηφίου δημάρχου Δίου – Ολύμπου Γιώργου Φαρμάκη, για την 25η Μαρτίου



Η 25η Μαρτίου αποτελεί διπλή γιορτή για τον Ελληνισμό.
Από τη μια γιορτάζουμε τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου, μια από τις μεγαλύτερες γιορτές της Ορθοδοξίας αλλά και όλης της χριστιανοσύνης και από την άλλη την Επανάσταση του 1821 που γράφτηκε στις χρυσές σελίδες της νεότερης ευρωπαϊκής και παγκόσμιας ιστορίας.
Ο μακρύς και δύσκολος αγώνας των αγωνιστών του 1821 αποτέλεσε και αποτελεί παράδειγμα προς  μίμηση για επαναστάσεις και εξεγέρσεις ανά τον κόσμο , για τον αγώνα των αδυνάτων ενάντια στους δυνατούς, τόσο για τη δίψα για ελευθερία, όσο και για την πίστη πως η θέληση για ένα καλύτερο αύριο μπορεί να χρειαστεί μακρύ και δύσκολο αγώνα.
Σήμερα, θεωρώντας την ελευθερία και την ανεξαρτησία μας ως δεδομένη, οφείλουμε να αγωνιστούμε με βάση  τα νέα δεδομένα της εποχής.
Για να είμαστε μια χώρα ισχυρή, πρέπει να είμαστε αυτάρκεις και αυτόνομοι. Η ελευθερία άλλωστε προκύπτει από τον συνεχή αγώνα για επιβίωση,  με πίστη στις ιδέες και στα ιδανικά μας.
Για να αλλάξουμε τη ζωή μας για να επαναφέρουμε την πατρίδα μας σε πορεία παράλληλη με  τις υπόλοιπες ισχυρές δυνάμεις στην Ευρώπη και στον κόσμο πρέπει πρώτα να το πιστέψουμε εμείς. Να ξεκινήσουμε τον αγώνα από κάθε γειτονιά, από κάθε δήμο.
Στα κελεύσματα των καιρών απαντάμε με αποφασιστικότητα, χαμόγελο και αισιοδοξία έχοντας ως βασικές μας αρχές τη διαφάνεια, την ισονομία και την αλληλεγγύη. Με αυτό το τρίπτυχο ιδανικών και το ανάλογο πλαίσιο αρχών και θέσεων καταφέρνουμε ενωμένοι να κερδίσουμε τη μάχη της καθημερινότητας ενάντια στη γκρίνια και στη μιζέρια.
Δυνατά, κάνουμε το άλμα στην επόμενη ημέρα, έτοιμοι για νέες και νικηφόρες καθημερινές μάχες δίπλα στους συνδημότες μας!

Χρόνια Πολλά,
Γιώργος Φαρμάκης
Αντιδήμαρχος Δίου – Ολύμπου
Υπ. Δήμαρχος και επικεφαλής του «Συνδυασμού Ευθύνης»


Η Πάμελα Αντερσον (ξανα)βγήκε από τα ρούχα της!



Με νέο look, αλλά απίστευτα σέξι, η Πάμελα Άντερσον φωτογραφίζεται ολόγυμνη, παρά τα 46 χρόνια της.
Η θρυλική ναυαγοσώστρια της σειράς «Baywatch», έβγαλε τα ρούχα της για το «Purple magazine», σε μια φωτογράφιση που, αν μη τι άλλο, είναι εντυπωσιακή!

Σε 3 στάδια η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών


Σε 3 στάδια η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών
Σε τρεις φάσεις θα διεξαχθεί η αξιολόγηση χιλιάδων δασκάλων και καθηγητών, ενώ, μετά την ολοκλήρωσή της, οι αξιολογητές θα καταχωρίζουν όλα τα σχετικά στοιχεία στο ψηφιακό δελτίο αξιολόγησης του εκπαιδευτικού.
Στις περιπτώσεις, όπου ένας νηπιαγωγός, δάσκαλος ή καθηγητής θα χαρακτηρίζεται «ελλιπής», θα πρέπει να αναφέρεται και η αντίστοιχη πρόταση επιμόρφωσής του, προκειμένου να βελτιώσει τις ελλείψεις που παρατηρήθηκαν.
Κατά τη διάρκεια σεμιναρίου για στελέχη εκπαίδευσης που διεξήχθη μετ΄ εμποδίων λόγω κινητοποιήσεων των εκπαιδευτικών το τριήμερο 21 έως 23 Μαρτίου, οι σχολικοί σύμβουλοι που συμμετείχαν έλαβαν ένα ενημερωτικό φυλλάδιο - οδηγό 314 σελίδων στο οποίο περιλαμβάνονται λεπτομερώς οι διαδικασίες και τα κριτήρια αξιολόγησης, αλλά και τι θα γίνει με όσους εκπαιδευτικούς χαρακτηριστούν «ελλιπείς». Σύμφωνα με όσα προτείνονται, μέσα από το ενημερωτικό φυλλάδιο η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών θα γίνει σε τρία στάδια:
Στο πρώτο στάδιο εισάγεται η φάση των προ-αξιολογικών συναντήσεων μεταξύ εκπαιδευτικού και αξιολογητή, που έχει ως βασικό σκοπό τη δημιουργία θετικού κλίματος και την εδραίωση του αμοιβαίου σεβασμού των εμπλεκομένων. Σύμφωνα με το σχέδιο του υπουργείου Παιδείας, ο αξιολογούμενος ενημερώνει τον αξιολογητή για τον τομέα ευθύνης του (τάξη, σχολική μονάδα, περιφέρεια, κ.λπ.), την υπάρχουσα κατάσταση και τους δικούς του ρόλους, προβληματισμούς και προτεραιότητες. Για τον σκοπό αυτό, μάλιστα, μπορεί να αξιοποιήσει και στοιχεία από τον ατομικό του φάκελο ή υπηρεσιακά παραστατικά.
Ο αξιολογητής θα ενημερώσει τον εκπαιδευτικό για τις διαδικασίες που θα ακολουθηθούν και τον χρονικό προγραμματισμό τους, ενώ ο εκπαιδευτικός έχει τη δυνατότητα να προτείνει ημερομηνίες, μαθήματα και τάξεις για τις επισκέψεις. Ο αξιολογητής παρέχει, όταν του ζητηθούν, οδηγίες και βοήθεια για την προετοιμασία του εκπαιδευτικού με πλαίσιο αναφοράς τις ρουμπρίκες (σ.σ.: κλίμακες διαβαθμισμένων κριτηρίων για την αξιολόγηση).
Το δεύτερο στάδιο, που είναι και το σημαντικότερο εργαλείο για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, περιλαμβάνει την παρακολούθηση της διδασκαλίας από τον αξιολογητή, τις μεθόδους που εφαρμόζονται και κατά πόσο στο εκπαιδευτικό περιβάλλον της τάξης κυριαρχούν οι αρμονικές σχέσεις μεταξύ μαθητών καθηγητή. Ο αξιολογητής διερευνά μεταξύ άλλων αν ο εκπαιδευτικός επικοινωνεί με τους μαθητές του, αν ανταποκρίνεται στα μηνύματα, τα αιτήματα και τις ανάγκες των μαθητών του και κατά πόσο οργανώνει με άρτιο τρόπο την καθημερινότητα της σχολικής ζωής και διαχειρίζεται με τους μαθητές του τις διαφωνίες, αντιπαραθέσεις και συγκρούσεις.
Στο τρίτο στάδιο πραγματοποιούνται και πάλι συναντήσεις μεταξύ εκπαιδευτικού - αξιολογητή όπου συζητείται η όλη διαδικασία που ακολουθήθηκε και θέματα όπως οι στόχοι, η ροή και η συνεκτικότητα της διδασκαλίας, ο τρόπος στήριξης των μαθητών και ο τρόπος υλοποίησης των στόχων. Σε αυτό το πλαίσιο, επισημαίνονται εκ μέρους του αξιολογητή θετικά στοιχεία της διδασκαλίας καθώς και στοιχεία που θα μπορούσαν να είχαν αντιμετωπιστεί αποτελεσματικότερα. Ακολουθεί συζήτηση για τους τρόπους βελτίωσης του εκπαιδευτικού έργου.
Μετά την ολοκλήρωση των φάσεων αξιολόγησης των εκπαιδευτικών, οι εμπλεκόμενοι αξιολογητές καταχωρίζουν ηλεκτρονικά τις βαθμολογίες τους στο ψηφιακής μορφής δελτίο αξιολόγησης του εκπαιδευτικού.
Σε αυτό αποτυπώνεται η βαθμολογία ανά κριτήριο αξιολόγησης, ο τελικός βαθμός καθώς και πώς χαρακτηρίζεται ένας εκπαιδευτικός (ελλιπής 0-30 βαθμοί, επαρκής 31-60, πολύ καλός 61-80, εξαιρετικός 81-100). Ακόμη στο ψηφιακό δελτίο αξιολόγησης θα υπάρχει ενότητα όπου θα καταχωρίζουν οι αξιολογητές την έκθεσή τους (σχόλια, υποδείξεις, κρίσεις κ.λπ.). Το δελτίο θα κοινοποιείται στον αξιολογηθέντα, στους αξιολογητές που έλαβαν μέρος, στον διευθυντή της σχολικής μονάδας στην οποία ανήκει ο αξιολογηθείς εκπαιδευτικός και στην αντίστοιχη Διεύθυνση Εκπαίδευσης.
Σύμφωνα με όσα προβλέπονται στο σχέδιο του υπουργείου Παιδείας για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, για τις περιπτώσεις που χαρακτηριστούν κάποιοι «ελλιπείς», συγκεντρώνοντας δηλαδή έως 30 βαθμούς με άριστα το 100, θα πρέπει στη συνέχεια να συμμετάσχουν σε στοχευμένα επιμορφωτικά σεμινάρια, προκειμένου να βελτιώσουν τις αδυναμίες που έχουν εντοπιστεί.
Οπως ορίζεται, ο αξιολογητής ο οποίος έκρινε έναν εκπαιδευτικό «ελλιπή» θα πρέπει να καθορίζει και την πρόταση της επιμόρφωσης.
Σε γενικές γραμμές, ελλιπείς θα κρίνονται όσοι εκπαιδευτικοί δεν έχουν καλές σχέσεις με τους μαθητές, εφόσον μεταξύ αυτών και των μαθητών υπάρχει ουδέτερο έως και ψυχρό κλίμα και αρκετοί μαθητές έχουν αρνητικές τάσεις προς τη σχολική ζωή της τάξης. Επίσης, εάν διαπιστωθεί από τον αξιολογητή ότι η προετοιμασία του περιεχομένου της διδασκαλίας είναι ανύπαρκτη, ελλιπής ή εσφαλμένη στο μεγαλύτερο μέρος, τότε θα κρίνεται αρνητικά. Με τον ίδιο τρόπο θα χαρακτηρίζεται εφόσον παραμελεί τον χώρο και την παιδαγωγική λειτουργικότητα της τάξης, δεν φροντίζει για θέσπιση κανόνων, δεν μεριμνά για τη διαχείριση προβλημάτων συμπεριφοράς και δεν αντιμετωπίζει ανάρμοστες μορφές συμπεριφοράς των μαθητών με παιδαγωγικό τρόπο.
πηγή: ethnos.gr