ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Κυριακή 22 Ιουνίου 2014

1ο ΕΠΑΛ Κατερίνης ΤΟΜΕΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑΣ – ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ



Μετά την ένωση των δύο τομέων Ηλεκτρολογίας και Ηλεκτρονικών καθώς και την προσθήκη ειδικότητας Αυτοματισμού ο νέος τομέας διαθέτει 4 ειδικότητες. Οι μαθητές αποκτούν ολοκληρωμένες επαγγελματικές γνώσεις και δεξιότητες για την πρόσβαση στην αγορά εργασίας στον διαρκώς εξελισσόμενο τομέα των Ηλεκτρονικών , του Αυτοματισμού αλλά και τον έλεγχο  και την ασφαλή λειτουργία μιας ηλεκτρικής εγκατάστασης.

Τα μαθήματα Γενικής Παιδείας της Β΄ Τάξης ΕΠΑ.Λ.  είναι τα εξής:

1. Ελληνική Γλώσσα (Νέα Ελληνική Γλώσσα 2 ώρες και Λογοτεχνία 1 ώρα),
2. Μαθηματικά (Άλγεβρα 2 ώρες και Γεωμετρία 1 ώρα),
3. Θετικές Επιστήμες (Φυσική 1 ώρα και Χημεία 1 ώρα),
4. Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ (1 ώρα),
5. Θρησκευτικά (1 ώρα),
6. Ξένη Γλώσσα (Αγγλικά) (1 ώρα)
7. Φυσική Αγωγή (1 ώρα).

Ειδικότητα: Τεχνικός Ηλεκτρολογικών Συστημάτων, Εγκαταστάσεων και Δικτύων

Ο απόφοιτος της Ειδικότητας θα είναι σε θέση να σχεδιάζει και να κατασκευάζει ηλεκτρολογικές εγκαταστάσεις κτιρίων και βιομηχανικών χώρων με κυκλώματα, να μετράει και να ελέγχει την ασφαλή λειτουργία της ηλεκτρικής εγκατάστασης, να τη συντηρεί, επισκευάζει, βελτιώνει και εκσυγχρονίζει

Συγκεκριμένα μπορεί να εργαστεί ως:

- ελεύθερος επαγγελματίας εγκαταστάτης με δικό τους πελατολόγιο
- ειδικευμένος τεχνικός σε συνεργεία μεγάλων κατασκευών
- ιδιοκτήτης ή ειδικευμένος πωλητής σε καταστήματα ηλεκτρολογικών ειδών
- δημόσιος υπάλληλος, σαν συντηρητής σε ΟΤΑ, ΝΠΔΔ, ΝΠΙΔ με διαγωνισμούς (πχ ΟΤΕ, ΔΕΗ, Νοσοκομεία, Μουσεία, Αθλητικά κέντρα..)
- Ιδιωτικός υπάλληλος  ως τεχνίτης – ηλεκτροτεχνίτης σε εγκαταστάσεις και συντηρήσεις ανελκυστήρων.


Τα Μαθήματα Ειδικότητας στη Β’ Τάξη είναι τα Παρακάτω :

1. Κυκλώματα Συνεχούς Ρεύματος − Ηλεκτρομαγνητισμός 3Θ+3Ε
2. Ηλεκτρικές Εγκαταστάσεις Ι 4Θ+4Ε
3. Αυτοματισμοί Ηλεκτρομηχανικής Τεχνολογίας 1Θ+3Ε
4. Σχεδίαση Ηλεκτρολογικών Εγκαταστάσεων 3Σ
5. Αγγλικά ειδικότητας 2Θ

Τα Μαθήματα Ειδικότητας στη Γ’ Τάξη είναι τα Παρακάτω :

1. Ηλεκτροτεχνία 3Θ
2. Ψηφιακά Συστήματα 3Θ
3. Ηλεκτρικές Μηχανές 3Θ
4. Ηλεκτρικές Εγκαταστάσεις ΙΙ 3Θ+3Ε
5. Εργαστήριο Ηλεκτροτεχνίας και Ηλεκτρικών Μηχανών 3Ε
6. Αυτοματισμοί Προγραμματιζόμενης Λογικής 1Θ+4Ε




Ειδικότητα: Τεχνικός Ηλεκτρονικών και Υπολογιστικών Συστημάτων, Εγκαταστάσεων

Ο απόφοιτος της ειδικότητας μπορεί να εργαστεί σαν μέλος ομάδας ή αυτόνομα ή σαν υπάλληλος σε:

- βιομηχανία ή βιοτεχνία ή εταιρεία συναρμολόγησης Η/Υ
- τεχνική εταιρεία ή συνεργείο εγκατάστασης συστημάτων Η/Υ και δικτύων
- υπολογιστικά κέντρα μικρών ή μεγάλων εταιρειών ή παροχές υπηρεσιών του διαδικτύου
- καταστήματα πώλησης η/υ και δικτυακών προϊόντων
- σε τεχνικές υπηρεσίες του Δημοσίου ή του ιδιωτικού τομέα που απασχολούνται με συντήρηση και επισκευή υπολογιστικών συστημάτων και δικτύων

Τα κύρια και ειδικά επαγγελματικά καθήκοντα του αποφοίτου της ειδικότητας είναι:

- Συναρμολογεί, εγκαθιστά και ελέγχει την λειτουργία Η/Υ και περιφερειακών συσκευών και δικτύων
- προχωρεί σε διάγνωση, συντήρηση και επισκευή βλαβών Η/Υ, περιφερειακών και δικτύων
- εγκαθιστά δομημένες καλωδιώσεις για δίκτυα υπολογιστών
- κάνει τις εγκαταστάσεις και ρυθμίσεις προγραμμάτων που είναι απαραίτητες για την καλύτερη απόδοση απλών Η/Υ, συνδέσεις περιφερειακών ή Δικτύων (Λειτουργικά συστήματα, αυτοματισμοί γραφείου, εγκατάσταση προγραμμάτων, υποστήριξη χρηστών)

Τα Μαθήματα Ειδικότητας στη Β’ Τάξη είναι τα Παρακάτω :

1. Βασικά Ηλεκτρονικά 3Θ+3Ε
2. Ψηφιακά Ηλεκτρονικά 3Θ+3Ε
3. Εισαγωγή στις επικοινωνίες και στα Υπολογιστικά Συστήματα 2Θ+3Ε
4. Ηλεκτρονικές Διατάξεις 2Ε
5. Ηλεκτρονικές κατασκευές 2Ε
6. Αγγλικά Ειδικότητας 2Θ

Τα Μαθήματα Ειδικότητας στη Γ’ Τάξη είναι τα Παρακάτω :

1. Ηλεκτροτεχνία 3Θ
2. Ψηφιακά Συστήματα 3Θ
3. Εργαστήριο Ηλεκτρονικών Συστημάτων 6Ε
4. Δίκτυα υπολογιστικών συστημάτων 1Θ+2Ε
5. Διαχείριση και Εγκατάσταση και Συντήρηση Ηλεκτρονικών Συστημάτων και Δικτύων Συστημάτων 1Θ+4Ε
6. Ηλεκτρονικές Μετρήσεις και Συστήματα Ασφάλειας 1Θ+2Ε

Ειδικότητα: Τεχνικός Αυτοματισμού (Νέα Ειδικότητα)

Η Ειδικότητα αυτή εμφανίζεται για πρώτη φορά για να καλύψει ένα σημαντικό κενό στην αγορά εργασίας.

Τα Μαθήματα Ειδικότητας στη Β’ Τάξη είναι τα Παρακάτω :

1. Βασικά Ηλεκτρονικά 3Θ+3Ε
2. Ψηφιακά Ηλεκτρονικά 3Θ+3Ε
3. Συστήματα Αυτομάτου Ελέγχου 1Θ+3Ε
4. Αισθητήρες − Ενεργοποιητές 1Θ+2Ε
5. Ηλεκτρονικές κατασκευές 2Ε
6. Αγγλικά Ειδικότητας 2Θ

Τα Μαθήματα Ειδικότητας στη Γ’ Τάξη είναι τα Παρακάτω :

1. Ηλεκτροτεχνία 3Θ
2. Ψηφιακά Συστήματα 3Θ
3. Εργαστήριο Ηλεκτρονικών Συστημάτων 6Ε
4. Ηλεκτρονικά Ισχύος 1Θ+2Ε
5. Συστήματα Αυτομάτου Ελέγχου− Προγραμματιζόμενοι ελεγκτές 1Θ+4Ε
6. Μηχατρονική 1Θ+2Ε

Ειδικότητα: Τεχνικός Δικτύων και Τηλεπικοινωνιών

Ο απόφοιτος της ειδικότητας μπορεί να εργαστεί σαν μέλος ομάδας ή αυτόνομα ή σαν υπάλληλος σε:

- τεχνική εταιρεία εγκατάστασης δομημένων καλωδιώσεων για δίκτυα Η/Υ
- εταιρεία ή εργαστήριο επισκευής ή και εγκατάστασης κεντρικών κεραιών (επίγειων ή/και δορυφορικών) τηλεόρασης
- σε καταστήματα πώλησης ηλεκτρονικών συσκευών καθώς και ηλεκτρονικών εξαρτημάτων πάσης φύσεως
- σε ραδιοφωνικούς και τηλεοπτικούς σταθμούς
- σε εταιρεία σταθερής και κινητής τηλεφωνίας

Το επάγγελμα του Ηλεκτρονικού της ειδικότητας περιλαμβάνει τα εξής κύρια και ειδικά επαγγελματικά καθήκοντα:

- αναγνωρίζει, διαβάζει, κατασκευάζει και ελέγχει με βάση κατάλληλες οδηγίες απλά ηλεκτρονικά κυκλώματα, που αποτελούν τμήμα ευρύτερων ηλεκτρονικών διατάξεων, χρησιμοποιώντας αναλογικά και ψηφιακά εξαρτήματα
- τοποθετεί, ρυθμίζει, ελέγχει, συντηρεί και επισκευάζει εγκαταστάσεις κεραιών επίγειας ή και δορυφορικής λήψης κατόπιν οδηγιών
- μπορεί να εργασθεί σε ραδιοτηλεοπτικούς σταθμούς στην παραγωγή και μετάδοση του ραδιοτηλεοπτικού σήματος
-συντάσσει οικονομικές και τεχνικές εκθέσεις εφόσον του ζητηθεί

Τα Μαθήματα Ειδικότητας στη Β’ Τάξη είναι τα Παρακάτω :

1. Βασικά Ηλεκτρονικά 3Θ+3Ε
2. Ψηφιακά Ηλεκτρονικά 3Θ+3Ε
3. Εισαγωγή στα Δίκτυα και τις Επικοινωνίες 2Θ+3Ε
4. Εργαστήριο Τηλεπικοινωνιακών στοιχείων 2Ε
5. Ηλεκτρονικές κατασκευές 2Ε
6. Αγγλικά Ειδικότητας 2Θ

Τα Μαθήματα Ειδικότητας στη Γ’ Τάξη είναι τα Παρακάτω :

1. Ηλεκτροτεχνία 3Θ
1. Ηλεκτροτεχνία 3Θ
2. Ψηφιακά Συστήματα 3Θ
3. Εργαστήριο Ηλεκτρονικών Συστημάτων 6Ε
4. Διαχείριση και Εγκατάσταση Δικτύων 1Θ+2Ε
5. Τηλεπικοινωνιακά Συστήματα − Εφαρμογές Τηλεματικής 1Θ +4Ε
6. Συστήματα Ελέγχου και Ασφάλειας 1Θ+2Ε

Οι Απόφοιτοι του τομέα ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑΣ – ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ  μπορούν να δώσουν Εξετάσεις σε Πανελλαδικό επίπεδο με την ομάδα Α του ΕΠΑΛ και να εισαχθούν στα παρακάτω τμήματα των ΤΕΙ ανάλογα με την Ειδικότητα :
Τμήματα για Υποψηφίους του Τομέα Ηλεκτρολογικού , Ηλεκτρονικού & Αυτοματισμού
·         Σχολή Πλοιάρχων
·         Σχολή Μηχανικών
·         Αστυφυλάκων

Δικαίωμα εγγραφής στον Τομέα ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑΣ – ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ έχουν εκτός από τους μαθητές που έχουν τελειώσει την Α’ Τάξη ΕΠΑΛ  και μαθητές του Γενικού Λυκείου ( να έχουν τελειώσει την Α’ Τάξη ΓΕΛ )  καθώς και απόφοιτοι ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ που θέλουν να αποκτήσουν το Πτυχίο του Τομέα.
Τσολακίδης Ιωάννης                                                                  Καρακούσης Αθανάσιος                                                           
Διευθυντής 1ου ΕΠΑΛ Κατερίνης                          Υποδιευθυντής 1ου ΕΠΑΛ Κατερίνης                                      

Ομελέτα με σπαράγγια και καπνιστό σολομό

omeleta-sparaggia-olivemagazinegr

Δεν είναι μια συνηθισμένη ομελέτα, για να ξεκινήσετε τη μέρα σας με αυτή. Αν το κάνετε όμως θα νιώσετε τουλάχιστον βασιλιάδες.
OMELETA ME SPARAGIA KAI KAPNISTO SOLOMO
Φωτογραφία: Βαγγέλης Πατεράκης
Food Styling: Έλενα Jeffrey

Υλικά

  • 8 αβγά
  • 8 σπαράγγια φρέσκα
  • 1 κουτ. σούπας βούτυρο φρέσκο
  • 2 κουτ. σούπας ελαιόλαδο
  • 2 κρεμμυδάκια φρέσκα, ψιλοκομμένα
  • 1 κουτ. σούπας άνηθο, ψιλοκομμένο
  • 80γρ. σολομό καπνιστό, σε καρεδάκια
  • 2 κουτ. σούπας κρέμα γάλακτος
  • 100γρ. τυρί κρέμα, τύπου Φιλαδέλφεια
  • 4 κουτ. σούπας άνηθο ψιλοκομμένο
  • αλάτι, πιπέρι

Διαδικασία

Ετοιμάζετε τα σπαράγγια

Βήμα 1

Καθαρίζετε τα σπαράγγια από την εξωτερική τους σκληρή φλούδα όπου υπάρχει, κόβετε από κάτω το σκληρό μέρος, τα δένετε πάλι σε δεματάκι και τα βράζετε όρθια σε κατσαρολάκι με αλατισμένο νερό για 10 λεπτά περίπου, φροντίζοντας οι τρυφερές κορυφές τους να μείνουν έξω από το νερό. Αν έχετε το ειδικό σκεύος για τα σπαράγγια είναι πιο εύκολο.

Βήμα 2

Ζεσταίνετε το βούτυρο στο τηγάνι και σοτάρετε τα σπαράγγια για 3-4 λεπτά. Τα βγάζετε στην άκρη και τα διατηρείτε ζεστά.
Ετοιμάζετε την ομελέτα

Βήμα 1

Προσθέτετε στο τηγάνι το ελαιόλαδο και σοτάρετε ελαφρά τα φρέσκα κρεμμυδάκια.

Βήμα 2

Χτυπάτε σε ένα μπολ τα αβγά με την κρέμα γάλακτος, μια κουταλιά άνηθο και αλατοπίπερο. Περιχύνετε με το μίγμα τα κρεμμυδάκια στο τηγάνι και ψήνετε την ομελέτα μέχρι να ψηθεί από κάτω. Με τη βοήθεια πιάτου τη γυρίζετε να ψηθεί και από την άλλη πλευρά και την βγάζετε σε πιατέλα.

Βήμα 3

Ανακατεύετε το τυρί με τον άνηθο και το σολομό σε ένα μπολ.
Σερβίρετε

Βήμα 1

Κόβετε την ομελέτα στα 4 και σερβίρετε κάθε πιάτο ως εξής: Τοποθετείτε πάνω σε κάθε κομμάτι ομελέτας 2 σπαράγγια και μια καλή κουταλιά από το μίγμα σολομού - τυριού- άνηθου. Κάνετε την ομελέτα ένα μικρό χωνάκι και τη σερβίρετε σε πιάτα. Συνοδεύετε με φρυγανισμένο ψωμί και φρέσκο βούτυρο

Σάββατο 21 Ιουνίου 2014

Η ηλιοθεραπεία είναι εθιστική, υποστηρίζουν οι επιστήμονες



Η ηλιοθεραπεία είναι εθιστική συνήθεια υποστηρίζουν αμερικανοί ερευνητές, παρομοιάζοντάς την με το κάπνισμα, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιεύονται στο επιστημονικό έντυπο Cell.Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον δερματολόγο Ντέηβιντ Φίσερ της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Χάρβαρντ και του Γενικού Νοσοκομείου της Μασαχουσέτης, έκαναν 
πειράματα με ποντίκια και ανακάλυψαν ότι όταν αυτά εκτίθενται στην υπεριώδη ηλιακή ακτινοβολία, «πυροδοτείται» στον οργανισμό τους αυξημένη παραγωγή οπιοειδών και συγκεκριμένα β-ενδορφινών, ορμονών που έχει σχετιστεί με το αίσθημα της ευχαρίστησης.

Οι ενδορφίνες λειτουργούν με τον ίδιο βιολογικό μηχανισμό που δρουν εθιστικές ουσίες, όπως η ηρωίνη και η μορφίνη, ενώ οι ίδιες ορμόνες παράγονται και κατά την έντονη σωματική άσκηση. Οι ερευνητές προειδοποιούν ότι μολονότι η έρευνα έγινε σε ζώα, θεωρούν πως τα ευρήματά της είναι εφαρμόσιμα και στους ανθρώπους, καθώς η δερματική αντίδραση στην υπεριώδη ακτινοβολία είναι παρόμοια στα ποντίκια και στους ανθρώπους.

Τα πειραματόζωα, λόγω της εξάρτησης, εμφάνισαν ακόμη και συμπτώματα συνδρόμου στέρησης, όπως τρόμο, όταν οι ερευνητές μπλόκαραν με ναλοξόνη την παραγωγή των ενδορφινών στο σώμα τους. Τα πειράματα κράτησαν έξι εβδομάδες, με καθημερινή έκθεση των πειραματόζωων σε υπεριώδη ακτινοβολία ισοδύναμη με αυτή που θα έπαιρνε ένας άνθρωπος που θα έμενε μισή ώρα κάτω απ τν μεσημεριανό ήλιο. Οι ενδορφίνες αυξήθηκαν κατά 30% έως 50% στο αίμα των ποντικιών ήδη από την πρώτη εβδομάδα.

Οι επιστήμονες τόνισαν πως η εθιστική φύση της υπεριώδους ηλιακής ακτινοβολίας «μπορεί να παίζει ρόλο για την ασταμάτητη άνοδο των περιστατικών καρκίνου του δέρματος στους ανθρώπους», ιδίως της πιο επιθετικής μορφής, του μελανώματος. Όπως είπαν, η τάση για εθισμό μπορεί να εξηγεί γιατί τόσοι άνθρωποι «κολλάνε» με το μαύρισμα, τόσο σε ανοιχτό χώρο, όσο και σε κλειστό («σολάριουμ»). «Υπάρχει κάτι άλλο που τους σπρώχνει σε αυτή τη συμπεριφορά», λέει ο Δρ Φίσερ, πέρα από την επιδίωξη να είναι πιο γοητευτικοί.

Πάντως, άλλοι επιστήμονες επεσήμαναν πως η παραγωγή ενδορφινών στα ποντίκια δεν σημαίνει κατ' ανάγκη ότι είναι εθισμένα. Από την άλλη, επειδή τα ποντίκια είναι νυκτόβια, παραμένει αναπάντητο το ερώτημα κατά πόσο οι οργανικές αντιδράσεις τους στο ηλιακό φως είναι όντως όμοιες με των ανθρώπων. Συνεπώς, πρέπει να γίνουν νέες μελέτες σε ανθρώπους για να επιβεβαιωθεί ότι η ηλιακή ακτινοβολία γίνεται πραγματικά εθιστική.

Εκτός από τον καρκίνο, η χρόνια έκθεση στην υπεριώδη ακτινοβολία επιφέρει πρόωρη γήρανση του δέρματος, ρυτίδες, χαλάρωσή του και κηλίδες.

Σοκάρει η εικόνα του Σουμάχερ!

Σοκάρει η εικόνα του Σουμάχερ!

Πώς είναι εμφανισιακά ο Γερμανός πιλότος μετά το εξιτήριο από την εντατική; Η έγκυρη "Μπιλντ" περιγράφει τις σοκαριστικές αλλαγές που προκάλεσαν το ατύχημα και το κώμα.
"Ο Σουμάχερ ξύπνησε" ήταν η χθεσινή είδηση της ημέρας που σκόρπισε χαμόγελα σε όλο τον πλανήτη.
Ο Γερμανός πιλότος κατάφερε να βγει νικητής στη μάχη που έδινε όλο αυτόν τον καιρό στην εντατική του νοσοκομείου της Γκρενόμπλ και πλέον θα συνεχίσει τον αγώνα της αποκατάστασης σε ειδικό κέντρο στη Λωζάννη.
Ο "Σούμι" ανταποκρίνεται, πλέον, στα ερεθίσματα από το περιβάλλον, ωστόσο ο οργανισμός του είναι φανερά καταπονημένος από την ταλαιπωρία των έξι μηνών σε κώμα.
Ο άσος της Φόρμουλα 1 παρουσιάζεται αγνώριστος και προφανώς τα χαρακτηριστικά του έχουν αλλοιωθεί από το ατύχημα.
Η έγκυρη εφημερίδα "Μπιλντ", που πρώτη έγραψε ότι ο Σουμάχερ έχει συνέλθει και αναμένεται να βγει από την εντατική, αποκαλύπτει σήμερα ότι ο Γερμανός πιλότος έχει χάσει 20 ολόκληρα κιλά από το διάστημα της παραμονής στο νοσοκομείο. Μισός έχει μείνει, δηλαδή, λόγω της νοσηλείας του σε κωματώδη για κατάσταση για τόσο καιρό.
Η νέα εικόνα του "Σούμι" σοκάρει και σαφώς δεν θυμίζει τίποτα από το παρουσιαστικό του πριν το ατύχημα στις γαλλικές Άλπεις.

Σύνταξη Τ Ε Λ Ο Σ ! Αυτή την Κυριακή Στο ΧΩΝΙ διάβασε πόσα λείπουν από το ΔΙΚΟ ΣΟΥ Ταμείο...

Σύνταξη Τ Ε Λ Ο Σ ! Αυτή την Κυριακή Στο ΧΩΝΙ διάβασε πόσα λείπουν από το ΔΙΚΟ ΣΟΥ Ταμείο...

Αυτή την Κυριακή, Το ΧΩΝΙ δημοσιεύει την πληρέστερη έρευνα που καταγράφει τη φρικτή πραγματικότητα σε ΟΑΕΕ, ΕΤΕΑ και στα υπόλοιπα ταμεία με αναλυτικά νούμερα.
- Πόσα (εκατοντάδες) εκατομμύρια λείπουν από το ΔΙΚΟ ΣΟΥ ταμείο,

- Γιατί το έλλειμμα θα αυξηθεί κι άλλο μέσα στους επόμενους μήνες,

- Πόσα δισεκατομμύρια μπαίνουν «μέσα» τα Ταμεία εξαιτίας της καλπάζουσας πραγματικής ανεργίας, της μείωσης των μισθών και των εισφορών,
- Πώς το PSI του Βενιζέλου λειτούργησε σα βόμβα στα θεμέλια του ασφαλιστικού μας συστήματος.
Δείτε, ακόμη, Στο ΧΩΝΙ αυτήν την Κυριακή:
- Ποιες αλλαγές έρχονται νομοτελειακά,

- Ποια προνόμια καταργούνται,

- Πώς και γιατί θα κόψουν τη σύνταξη από τις χήρες και τα ορφανά τέκνα!

- Πώς οι συντάξεις θα καταντήσουν επιδόματα επιβίωσης (!) και πώς τα ταμεία θα αδυνατούν να ανταποκριθούν ακόμη και σε αυτά!
Η μνημονιακή προπαγάνδα μιλάει διαρκώς για καλύτερες ημέρες, για ανάπτυξη, για πρόοδο και επιστροφή στην ευημερία. Λένε ψέματα. Και η κατάσταση ΣΟΚ στο ασφαλιστικό είναι η μεγαλύτερη απόδειξη!
Αυτοί (για να μαγειρέψουν τα νούμερα που οδήγησαν στο πρωτογενές πλεόνασμα-«μούφα») είπαν ότι τα ασφαλιστικά ταμεία έχουν πλεόνασμα 5 δισ. ευρώ. Το ΧΩΝΙ αποδεικνύει -με αδιάψευστα και αναλυτικά στοιχεία- ότι η αλήθεια είναι πως τα Ταμεία, όχι μόνο έχουν έλλειμμα, αλλά και πως αυτό ξεπερνάει τα 2 δισ. ευρώ!
Αυτοί μιλάνε για πρωτογενές πλεόνασμα και κοινωνικές παροχές.
Σου λένε ψέματα.
Το ΧΩΝΙ σου αποδεικνύει αυτήν την Κυριακή ότι οι μνημονιακοί φωστήρες οδηγούν το ασφαλιστικό σύστημα της χώρας στη διάλυση. Με μαθηματική ακρίβεια.

Ηλεκτροκίνητη Harley Davidson σπάει το κατεστημένο

Ηλεκτροκίνητη Harley Davidson σπάει το κατεστημένο
«Το Project LiveWire μπορεί να συγκριθεί με την πρώτη ηλεκτρική κιθάρα και όχι με ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο,» δήλωσε ο Mark-Hans Richer, Αντιπρόεδρος και Διευθυντής Marketing της Harley Davidson Motor Company για τη νέα εποχή που ανοίγει η εταιρεία. 

Ακολουθώντας την εμπνευσμένη από τους ίδιους τους αναβάτες φιλοσοφία εξέλιξης, η εταιρεία ξεκινά από την επόμενη εβδομάδα την διαδικασία αξιολόγησης και εξέλιξης της μοτοσυκλέτας. 

Επιλεγμένοι πελάτες θα έχουν την ευκαιρία να οδηγήσουν και να προσφέρουν πληροφόρηση για τη μοτοσικλέτα και να βοηθήσουν να διαμορφωθεί το μέλλον της πρώτης ηλεκτρικής μοτοσικλέτας Harley-Davidson.

Αν και η μοτοσικλέτα δεν θα είναι άμεσα διαθέσιμη προς πώληση, το Project LiveWire είναι ειδικά σχεδιασμένο για να αναλυθούν οι προσδοκίες των αναβατών από μια ηλεκτρική μοτοσικλέτα Harley-Davidson. 

Το ταξίδι για το 2014 θα ξεκινήσει στις Η.Π.Α. διασχίζοντας την Route 66 και θα περάσει από 30 και πλέον εξουσιοδοτημένα καταστήματα της Harley-Davidson, μέχρι το τέλος του χρόνου. Για το 2015, η εμπειρία του Project LiveWire θα συνεχιστεί στις Η.Π.Α. και θα επεκταθεί στον Καναδά και την Ευρώπη.

«Αυτό θα προστεθεί στους πολλούς επιτυχημένους πρόσφατους επαναπροσδιορισμούς της Harley-Davidson.» αναφέρει ο Matt Levatich, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Harley-Davidson Motor Company. 

«Σε ελάχιστα χρόνια καταφέραμε να προσεγγίσουμε ένα ευρύτερο κοινό και να υπηρετήσουμε μια συνεχώς μεταβαλλόμενη κοινωνία, καθώς και να επαναπροσδιορίσουμε τον τρόπο που εξελίσσουμε και κατασκευάζουμε τις μοτοσικλέτες μας.»

«Αυτό είχε ως αποτέλεσμα τη δημιουργία καινοτόμων προϊόντων όπως είναι το Project Rushmore, τα Street 500 και 750, καθώς και το Project LiveWire που παρουσιάζουμε τώρα.»

Το εντυπωσιακό νέο επίτευγμα συνδυάζει την παράδοση της εταιρίας στη σχεδίαση μοτοσικλετών με την πλέον προηγμένη τεχνολογία και έχει ως σκοπό την παροχή μιας νέας πρότασης, με την υπογραφή της Harley-Davidson σε στυλ, ήχο και αίσθηση.

«Είναι μια έκφραση μοναδικότητας και θρυλικού στυλ, που απλά έτυχε να είναι ηλεκτρική. Το Project LiveWire είναι μια τολμηρή δήλωση για εμάς ως εταιρία και ως εμπορικό σήμα.» συμπληρώνει ο Mark-Hans Richer, Αντιπρόεδρος και Διευθυντής Marketing της Harley Davidson Motor Company. 

Η μοτοσικλέτα προσφέρει μια κορυφαία οδηγική εμπειρία με συναρπαστική επιτάχυνση και μοναδικό νέο ήχο. «Ο ήχος παίζει εξαιρετικά σημαντικό ρόλο,» αναφέρει ο Richer. 

«Φανταστείτε ένα μαχητικό αεροσκάφος σε ένα αεροπλανοφόρο. Ο μοναδικός ήχος του Project LiveWire σχεδιάστηκε έτσι ώστε να διαφοροποιείται η μοτοσικλέτα, από κάθε άλλη ηλεκτρική ή με κινητήρα εσωτερικής καύσης μοτοσικλέτα που διατίθεται στην αγορά.»

Τα μακροπρόθεσμα σχέδια για διάθεση του Project LiveWire προς πώληση θα επηρεαστούν από την πληροφόρηση που θα λάβουν από τους αναβάτες που θα συμμετάσχουν στο Project Livewire Experience tour.

«Προσφέρουμε μια ασυμβίβαστη εμπειρία οδήγησης και σε κάθε τι που κάνουμε, λαμβάνουμε πολύ σοβαρά υπόψη τα σχόλια και τις ανάγκες των πελατών μας,» αναφέρει ο Richer. 

«Επειδή η ηλεκτρική τεχνολογία οχημάτων εξελίσσεται πολύ γρήγορα, είμαστε ενθουσιασμένοι που μαθαίνουμε περισσότερα από αναβάτες, μέσα από την εμπειρία του Project LiveWire. Στόχος μας είναι να κατανοήσουμε πλήρως τον ορισμό της επιτυχίας σε αυτή την αγορά, καθώς η τεχνολογία συνεχίζει να εξελίσσεται.»







Η οδήγηση στην ύπαιθρο είναι ένα από τα κυριότερα στοιχεία του μοτοσικλετισμού και παραμένει ένας κεντρικός στρατηγικός στόχος για την Harley-Davidson. «Η προστασία του περιβάλλοντος που οδηγούμε είναι σημαντική για όλους μας.» αναφέρει ο Levatich.

«Το Project LiveWire είναι ένα μόλις στοιχείο στην προσπάθειά μας για προστασία του περιβάλλοντος, στο οποίο θα οδηγούν οι επόμενες γενιές. Είμαστε μια εταιρία που μετρά πολλές επιτυχίες στα 111 χρόνια ιστορίας της και με την προσοχή μας στραμμένη στο μέλλον, προστατεύουμε το περιβάλλον στο οποίο θα οδηγούν οι επόμενες γενιές για τα επόμενα 111 χρόνια.»

Από τεχνικής άποψης, ο τριφασικός ηλεκτροκινητήρας του LiveWire αποδίδει 55 kW ισχύος (κάτι λιγότερο από 75 ίππους) και 7,2 kgm ροπής. Κατάτι περισσότερο από τους βασικούς ανταγωνιστές του, καθώς η Harley-Davidson Livewire υπερισχύει της Brammo Empulse R (54 ίπποι) και της Zero SR (67 ίπποι).

Εκεί που «χάνει» στα σημεία είναι στην χωρητικότητα των μπαταριών, με στόχο να διατηρήσει το συνολικό βάρος χαμηλά, αλλά με αντίκτυπο στην αυτονομία. Σε απόλυτους αριθμούς η χωρητικότητα φτάνει τις 7 kWh, κάτι λιγότερο από τις 9,3 kWh και τις 10,0 kWh των Brammo και Zero αντίστοιχα.









Αυτά σημαίνουν ότι η αποθηκευμένη ενέργεια επαρκεί για μια διαδρομή 75 χιλιομέτρων σε μικτή χρήση πόλης και αυτοκινητόδρομου πριν χρειαστεί «ανεφοδιασμό» - επαναφόρτιση. Η τελική έχει επίσης «περιοριστεί» στα 150 χ.α.ω., ενώ για να επιταχύνει από τα 0 στα 100 χ.α.ω. χρειάζεται γύρω στα 4 δευτερόλεπτα. 

Πριν βγει στην παραγωγή η Harley-Davidson, πραγματοποιεί σειρά από δοκιμές βασισμένες στην γνώμη του κοινού. Το Project Livewire αποτελεί μια εκστρατεία που πραγματοποιείται τις επόμενες ημέρες με σκοπό να αφουγκραστεί η εταιρεία τις απόψεις του κοινού της.









Αν τα σχόλια είναι θετικά, η Harley-Davidson θα προχωρήσει όχι μόνο στην παραγωγή αλλά και στην βελτίωση του μοντέλου πριν δοθεί στην παραγωγή. Μεγαλύτερης χωρητικότητας μπαταρίες και επιμέρους αλλαγές που ενδεχομένως προκύψουν από τις δοκιμές θα ενσωματωθούν στο μοντέλο παραγωγής. 

Αν τα αποτελέσματα κριθούν απογοητευτικά για τη συνέχεια του μοντέλου –δεν διαφαίνεται να συμβεί κάτι τέτοιο- οι πιο συντηρητικοί μέσα στην εταιρεία θα δικαιωθούν καθώς μια Harley-Davidson χωρίς ήχο και κραδασμούς μπορεί να θεωρηθεί ακόμη και ως βέβηλη για την ιστορία της φίρμας. 



Όπως κι αν έχει η HD κατάφερε να κάνει την έκπληξη. Εκεί που όλοι θα στοιχημάτιζαν πως θα ήταν η τελευταία που θα ενέσκηπτε στην ηλεκτροκίνηση για τις μοτοσυκλέτες της, έγινε από τους πρωτοπόρους στις εξελίξεις. 

Η ζουμερή πίσω όψη της Kim Kardashian

Η ζουμερή πίσω όψη της Kim Kardashian

Στο Μεξικό για δεύτερο μήνα του μέλιτος βρίσκεται η γνωστή Αμερικανίδα τηλεπερσόνα Kim Kardashian και ο σύζυγός της ράπερ Kanye West.

Οι νεόνυμφοι περνάνε μερικές μέρες χαλάρωσης ενώ για ακόμη μία φορά η πληθωρική Kim έδωσε ένα λόγο στους παπαράτσι να την φωτογραφίσουν. Αρχικά εμφανίστηκε με ένα λευκό see through μπλουζάκι και στη συνέχεια άρχισε τις πόζες στην πισίνα φορώντας το μαύρο μπικίνι της και τονίζοντας το «ατού» της δηλαδή την πίσω όψη της. 











Φωτογραφίες: Splash / Smartmagna

Ανήλικες ιερόδουλες για πέντε ευρώ

Ανήλικες ιερόδουλες για πέντε ευρώ

Παράδεισος της παιδοφιλίας και του αγοραίου έρωτα, με αντικείμενα του πόθου κορίτσια ηλικίας 9 και 12, αλλά και 19 χρόνων, αναδεικνύεται το τελευταίο διάστημα η Πάτρα.

Πρωταγωνίστριες μικρές από την γειτονική Ρουμανία οι οποίες με καθοδήγηση έχουν μετατρέψει σε στέκι τους το άνω μέρος της πλατείας Γεωργίου και τμήμα της οδού Πατρέως 

Στόχος η προσέγγιση ηλικιωμένων και κατά κύριο λόγο συνταξιούχων – τους οποίους πλησιάζουν προκειμένου να τους αποσπάσουν χρηματικά ποσά με αντάλλαγμα την ερωτική συνεύρεση.

Το «τιμολόγιο» ξεκινά από πέντε ευρώ για την περίπτωση που ο «πελάτης» θα δει μόνο το στήθος τα ανήλικης και ανάλογα προσαυξάνεται με το ποσό να φτάνει τα 15 και 20 ευρώ σε περίπτωση που ο ηλικιωμένος ζητήσει όχι μόνο να δει αλλά και να πράξει.

Σύμφωνα με επίσημες καταγγελίες από τη στιγμή που θα βρεθεί ο πελάτης – καθημερινά το επάνω μέρος της πλατείας Γεωργίου και η οδός Πατρέως έχει πλέον από νωρίς το πρωί μόνιμους θαμώνες συγκεκριμένους ηλικιωμένους-, οι μικρές οδηγούν τους πελάτες τους μέσα σε συγκεκριμένες πολυκατοικίες οι οποίες διαθέτουν κλιμακοστάσιο και υπόγειους χώρους.

Καθημερινά για τα όσα συμβαίνουν στην καρδιά της Πάτρας, γίνονται μάρτυρες οι αυτοκινητιστές που σταθμεύουν στην πλατεία Γεωργίου και έμποροι της οδού Πατρέως. Σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές σχετικές καταγγελίες έχουν γίνει και στις αρμόδιες αρχές αλλά μέχρι στιγμής το φαινόμενο παίρνει μορφή χιονοστιβάδας.

Πηγή: patrastimes.gr