ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Τρίτη 7 Μαρτίου 2023

Χάνει το υπόλοιπο της σεζόν ο Νεϊμάρ

 Άδοξα τελειώνει η σεζόν για τον Βραζιλιάνο σταρ της Παρί που θα μπει στο χειρουργείο για ιατρική επέμβαση και θα μείνει εκτός δράσης για 3-4 μήνες.

Ο Νεϊμάρ τραυματίστηκε στον αστράγαλο τέλη Φεβρουαρίου. Το πρόβλημα αρκετά σοβαρότερο και έτσι η σεζόν για τον Βραζιλιάνο ποδοσφαιριστή ολοκληρώθηκε.

Δείτε την ανάρτηση της Παρί:

Το σκίτσο της ημέρας


 

Αντιπερισπασμός Μητσοτάκη τα περί ανθρώπινου λάθους

 Ο Μίχαελ Μάρτενς, αρθρογράφος της Frankfurter Allgemeine Zeitung, γνώστης της Ελλάδας, περιγράφει τη διαδρομή με το τραίνο ανάμεσα στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη ως μια από τις πιο όμορφες σιδηροδρομικές γραμμές της Ευρώπης, αλλά και ιστορική μαζί. 

Αναφέρεται στην εντυπωσιακή γέφυρα πάνω από το ποτάμι του Γοργοπόταμου, όπου το 1942 ομάδα Βρετανών σαμποτέρ και Ελλήνων ανταρτών την ανατίναξε με αποτέλεσμα να διακοπεί επί εβδομάδες ο ανεφοδιασμός του Γερμανικού Αφρικανικού Σώματος, που εκτός από την Ιταλία, έκανε κι αυτήν τη διαδρομή.

"Δεν θα ξεφύγει με τέτοιες δικαιολογίες"

Kώστα Καραμανλή ιδού τα χάλια σου

 Μπορεί η Νέα Δημοκρατία, κατά δήλωση του κυβερνητικού εκπροσώπου Γιάννη Οικονόμου, να περιλαμβάνει στα ψηφοδέλτιά της κατά τις επερχόμενες εκλογές τον πρώην υπουργό Μεταφορών, Κώστα Αχ. Καραμανλή, παρά το τραγικό και πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη, αλλά οι ευθύνες του τελευταίου είναι σαφείς και πολύ μεγαλύτερες απ' ό,τι φάνηκε τις πρώτες ώρες της τραγωδίας.

Ο Κώστας Αχ. Καραμανλής γνώριζε και μάλιστα πολύ καιρό πριν, τα προβλήματα των θανατηφόρων προβλημάτων των σιδηροδρόμων, καθώς και τις πολύ μεγάλες πιθανότητες σοβαρότατου δυστυχήματος.

Η «Ζούγκλα» έχει στη διάθεσή της και φέρνει στη δημοσιότητα δύο προσωπικές επιστολές προς τον Κ. Αχ. Καραμανλή που είχαν αποστείλει οι εργαζόμενοι στα τρένα ήδη από το 2020 και στις οποίες επισημαίνονταν σαφώς τα προβλήματα του δικτύου και οι κίνδυνοι που εγκυμονούσαν. Η πρώτη είχε αποσταλεί στις 26 Αυγούστου 2020 και η δεύτερη στις 29 Οκτωβρίου 2021.

Οι δύο επιστολές που είχαν αποστείλει προσωπικά στον Κώστα Αχ. Καραμανλή και στον γ.γ. Μεταφορών, οι εργαζόμενοι στα τρένα είναι οι ακόλουθες:

Απίστευτο! Στην εμπορική αμαξοστοιχία υπήρχαν container της ZIMonitor με GPS tracking satellite link και temperature control!

Απίστευτο! Στην εμπορική αμαξοστοιχία υπήρχαν container της ZIMonitor με GPS tracking satellite link και temperature control!

Δέιτε Βίντεο:

 


Ο ΕΜΜΙΣΘΟΣ ΧΑΦΙΕΣ ΕΚΑΝΕ ΤΙΣ ΒΡΩΜΙΚΕΣ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΤΟΥ ΜΑΞΙΜΟΥ!

 «ΑΓΚΑΛΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΥΛΗ Η ΑΔΕΡΦΗ ΤΟΥ ΣΤΑΘΜΑΡΧΗ ΜΑΖΙΚΟΥ ΦΟΝΙΑ. ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ- ΓΕΡΑΠΕΤΡΙΤΗΣ ΕΚΑΝΑΝ ΤΟ ΡΟΥΣΦΕΤΙ ΤΟΥ ΑΙΜΑΤΟΣ ΣΤΟΝ ΜΑΚΕΛΑΡΗ. Λύνει και δένει η επιτήδεια αδερφούλα και μας δούλευαν με τον δήθεν υπουργό. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ. Ο ύποπτος έμμισθος χαφιές μπαινόβγαινε στο γραφείο του πρωθυπουργού και δούλευε γι’ αυτούς, κάνοντας όλες τις βρώμικες αποστολές…»



Τέμπη: Η ιστορία της πανέμορφης «ματωμένης» κοιλάδας










 Μία από τις ομορφότερες τοποθεσίες, όχι μόνο της Θεσσαλίας αλλά ολόκληρης της Ελλάδας, τα Τέμπη, συνδέθηκε για μία ακόμα φορά τα τελευταία χρόνια με μια πολύνεκρη τραγωδία. Μετά τα τραγικά τροχαία δυστυχήματα το 1999 και το 2003 ,η πολύνεκρη σιδηροδρομική τραγωδία που συγκλονίζει εδώ και λίγες μέρες τη χώρα μας, ρίχνει βαριά τη σκιά της στην επικαιρότητα.


Πού βρίσκονται τα Τέμπη και πώς σχηματίστηκαν;

Τα Τέμπη ή Κοιλάδα των Τεμπών είναι στενή δίοδος με διεύθυνση ΒΑ-ΝΔ διαμέσου της οποίας διέρχεται ο Πηνειός (ο «αργυροδίνης» του Όμηρου, γνωστός και ως Σαλαμβριάς από τα μεταγενέστερα χρόνια), που αποστραγγίζει τα νερά της Θεσσαλίας στο Αιγαίο Πέλαγος και βρίσκεται μεταξύ των απότομων νότιων κράσπεδων του Ολύμπου και των βόρειων κλιτύων της Όσσας.

Σύμφωνα με τον μύθο ο Ποσειδώνας ή ο Ηρακλής άνοιξαν δίοδο χωρίζοντας τον Όλυμπο από την Όσσα για να χυθούν στη θάλασσα τα νερά της εσωτερικής λίμνης Νεσσωνίδος που κάλυπτε τη θεσσαλική πεδιάδα.

Βέβαια η επιστήμη έχει διαφορετική άποψη. Σύμφωνα με τους γεωλόγους η Θεσσαλία πριν από λίγα εκατομμύρια χρόνια ήταν αποκλεισμένη από τη θάλασσα και τα χαμηλότερα τμήματά της σκεπάζονταν από τα νερά μιας μεγάλης αλλά μετρίου βάθους λίμνης, η οποία κάποτε ξεχείλισε λόγω των αποθέσεων φερτών υλικών σε αυτή και τα νερά της βρήκαν διέξοδο προς το Αιγαίο Πέλαγος ανάμεσα στον Όλυμπο και την Όσσα. Το υδάτινο ρεύμα που δημιουργήθηκε, ο μετέπειτα Πηνειός, διέβρωσε ακόμα περισσότερο τους ορεινούς όγκους και διεύρυνε το άνοιγμα σχηματίζοντας την Κοιλάδα των Τεμπών.

Είναι πιθανό η δημιουργία των Τεμπών να προήλθε από ένα μεγάλο σεισμό κάτι που αναφέρουν ο Ηρόδοτος (485-421 π.Χ.), ο Στράβων (64 π.Χ.-24 μ.Χ.), ο Βάτων της Σινώπης (3ος μ.Χ. αι.) και ο Φιλόστρατος.
PA
Το όνομα Τέμπη

Η κοιλάδα των Τεμπών είναι γνωστή με αυτό το όνομα από την αρχαιότητα. Μάλιστα αναφέρεται ως Τέμπεα (-έων) και στον συνηρημένο τύπο Τέμπη που επικράτησε. Πρώτη αναφορά για τα Τέμπη υπάρχει στον Ηρόδοτο. Ακολούθως, για τα Τέμπη γράφουν ο Καλλίμαχος (3ος π.Χ. αι.) και ο Πλούταρχος (45-120).

Το συγκεκριμένο όνομα προέρχεται κατά πάσα πιθανότητα από το ρήμα «τέμνω», «χωρίζω», «κόβω στα δύο», και υποδηλώνει το αποτέλεσμα της σεισμικής δόνησης που προξένησε τη διάνοιξη της κοιλάδας. Υπάρχει όμως και μία άλλη εκδοχή σύμφωνα με την οποία η ονομασία Τέμπη προέρχεται από τη λέξη «τέμμος», τέμπος στη μακεδονική και την αιολική διάλεκτο (πληθ. Τέμπη) που παραπέμπει στη θρησκευτική σημασία της κοιλάδας. Σχετική είναι και η επίκληση του Απόλλωνα ως Άπλους Τεμπείτας (Απόλλων Τεμπείτης) στη θεσσαλική διάλεκτο όπως και τα επίθετα Τεμπικός, Τεμπίς και Τεμπείτης.

Εκλογές 2023: Αποκλείστηκε ο Απρίλιος, πιθανότερες ημερομηνίες η 21η Μαΐου και η 2α Ιουλίου

 Παρά το «σιωπητήριο» που σήμανε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, ζητώντας από τους στενούς συνεργάτες του να ευθυγραμμιστούν με τα αισθήματα της πλειονότητας των πολιτών και να μην ασχολούνται με κανένα άλλο θέμα πέραν αυτών που σχετίζονται με την τραγωδία των Τεμπών, στο πολιτικό παρασκήνιο δίνουν και παίρνουν οι συζητήσεις για το εκλογικό χρονοδιάγραμμα.


Υπό το φως των νέων δεδομένων, συγκλίνουσες πληροφορίες και εκτιμήσεις από αξιόπιστες πηγές, με τις οποίες συνομίλησε το protothema.gr, αναφέρουν ότι το εκλογικό χρονοδιάγραμμα που οδηγούσε στο στήσιμο της πρώτης κάλπης την Κυριακή των Βαΐων, 9 Απριλίου, έχει αναθεωρηθεί. Και αυτό, διότι θεωρήθηκε ότι οι λιγότερο από πέντε βδομάδες που απομένουν ως τότε δεν είναι επαρκής χρόνος για να εκτυλιχθούν οι προεκλογικές καμπάνιες όλων των παρατάξεων, ώστε να μπορέσουν οι πολίτες να κρίνουν και να συγκρίνουν τόσο τις προτάσεις τους όσο και τα πεπραγμένα ενός εκάστου.

Ο επιθεωρητής του ΟΣΕ πήγε στα Τέμπη, είδε «εκατόμβη» και... εξαφανίστηκε

 

Σε αναρρωτική άδεια βρίσκεται από την 1η Μαρτίου, από την επομένη δηλαδή του τραγικού σιδηροδρομικού δυστυχήματος στα Τέμπη, ο Επιθεωρητής του ΟΣΕ, Δημήτρης Νικολάου. Ο Καρδιτσιώτης στην καταγωγή, ανώτερος υπάλληλος του ΟΣΕ, κάτοικος Βόλου και σε θέση ευθύνης την τελευταία διετία, φαίνεται πως αναζήτησε την ησυχία του, μένοντας μακριά από το επίκεντρο των δραματικών γεγονότων, δηλαδή το Σταθμαρχείο της Λάρισας, τη λειτουργία του οποίου είχε υπό την ευθύνη του.


Υπηρετώντας την τελευταία διετία ως Προϊστάμενος κυκλοφορίας της Διεύθυνσης Επιθεώρησης Λάρισας του ΟΣΕ, ο κ. Νικολάου ήταν αυτός που κατήρτισε τις βάρδιες του περασμένου Φεβρουαρίου, επιλέγοντας τον Βασίλη Σαμαρά ως βραδινό Σταθμάρχη Λάρισας, τις ημέρες της Αποκριάς. Μετά την τραγική κατάληξη του τριημέρου, που είχε ως αποτέλεσμα την απώλεια 57 επιβατών, στην πλειοψηφία τους νεαρής ηλικίας, μετά την μετωπική σύγκρουση της επιβατικής αμαξοστοιχίας Intercity62 με διερχόμενη εμπορική αμαξοστοιχία, ο Επιθεωρητής του ΟΣΕ φέρεται να κατέφυγε στο Νοσοκομείο του Βόλου – και όχι της Λάρισας όπου εδρεύει η υπηρεσία του- προκειμένου να λάβει αναρρωτική άδεια και να απέχει για τριάντα μέρες νόμιμα από τα καθήκοντά του.

Σκηνικό «πολέμου»

Πώς έμαθε ο σταθμάρχης για την τραγωδία - Ήταν ο φόβος των συναδέλφων του

 Από έναν φύλακα ο οποίος επιτηρούσε τις σιδηροδρομικές γραμμές πληροφορήθηκε ο σταθμάρχης Λάρισας, Βασίλης Σαμαράς, το αποτέλεσμα του ολέθριου, όπως αποδείχθηκε, σφάλματός του. Συγκεκριμένα, ο Σαμαράς άκουσε για πρώτη φορά ότι υπήρξε δυστύχημα από την Πυροσβεστική Υπηρεσία. Περίπου 10-15 λεπτά μετά από τη σύγκρουση, υπήρξε ένα πρώτο τηλεφώνημα από την ΠΥ στο σταθμαρχείο Λάρισας, στο οποίο αναφέρθηκε ότι είχε σημειωθεί σύγκρουση στη σιδηροδρομική γραμμή, όπως ειπώθηκε «του Intercity. Μάλλον με νταλίκα». Έως τότε, ο σταθμάρχης δεν είχε ιδέα για το τι είχε συμβεί.

Ο ΔΣΑ θέλει να μας επιβάλλει σιωπητήριο. ΒΑΣΙΛΗΣ ΝΟΥΛΕΖΑΣ Δικηγόρος στον Άρειο Πάγο

 Ο ΔΣΑ μας καλεί Δικηγόρους που ανήκουμε σε ΔΣ επαρχίας(Λάρισας, Πιερίας)

απροσδοκήτως ασκώντας βιαστικά παράνομο πειθαρχικό έλεγχο αναρμοδίως χωρίς να δικαιούται για Εξηγήσεις.
Χωρις να έχουμε παραβιάσει καμια απολύτως διάταξη του "Κώδικος περι Δικηγόρων "και Δεοντολογίας (Ν3026/1954 )όπως τροποπ και ισχύει Ν3194/2013, τουλάχιστον εγω προσωπικά που ήμουν ιδιατέρως προσεκτικός στην διατύπωση στα μμε παρα την ασκηθείσα δριμεία κριτική.
Τονιζοντας κυρίως την μεγάλη ευθύνη του ΟΣΕ και την υποχρέωση αποζημίωσης με βάση νόμους και κοινοτικό δίκαιο .
Χωρις να έχει τελεστει κάποια πειθαρχικά ελεγκτέα πράξη η παράπτωμα .
Διότι εκπροσωπήσαμε δυναμικά ορθά και ευπρεπώς χωρις υπερβολές ως Δικηγόροι οικογενειών θυμάτων της πολύνεκρης τραγωδίας που ξεκλήρισε οικογένειες, χωρίς να αναφερθούμε στο υλικό την ουσία της ανακριτικής δικογραφίας που ακόμη δεν έχουμε λάβει, ούτε καν αναγνώσει, καθώς εγω τουλάχιστον δεν έχω ακόμη δηλώσει παράσταση προς υποστήριξη της κατηγορίας κατα του ήδη προφυλακισμένου Σταθμάρχη Λάρισας που οδήγησε στον θάνατο 57 νέους στην πλειοψηφία τους και άλλων συνυπαιτίων του τραγικού συμβάντος 28/2 στα μμε τις οικογένειες θυμάτων στην υπόθεση του πρωτοφανούς και πλέον πολύνεκρου δυστυχήματοςΤεμπών που στοίχισε συνολικά την ζωή 113 ανθρώπων.

"Το έγκλημα αυτό δεν θα ξεχαστεί, όλων των νεκρών θα γίνουμε φωνή" Από την διαδήλωση των μαθητών στον Πειραιά.

 

Μία έκπληξη περίμενε μία σερβιτόρα όταν ανακάλυψε ποιος πραγματικά ήταν αυτός ο άστεγος άνδρας

 Αυτή η σερβιτόρα από τον Καναδά προσέφερε κάθε μέρα φαγητό σε έναν άστεγο άνδρα. Ήταν άνθρωπος με καλή καρδιά, και την πονούσε να τον βλέπει να υποφέρει. Για εκείνην, ήταν μία καλή πράξη. Για τον άντρα όμως ήταν κάτι πολύ πιο σημαντικό.

Gary Alvis/Getty Images

Όταν η σερβιτόρα κατάλαβε επιτέλους ποιος πραγματικά είναι ο άστεγος άνδρας, δεν μπορούσε να το πιστέψει. Την περίμενε μία τεράστια έκπληξη. Διαβάστε παρακάτω για να μάθετε τι συνέβη σε αυτήν την ιστορία που πήρε απρόσμενη τροπή.

«Φτύσιμο» στους δημοσιογράφους από το «Ράδιο Αρβύλα»

 Κάποιος έπρεπε να τα πει στους δημοσιογράφους της τηλεόρασης και μέσα από την τηλεόραση. Και αυτός ήταν ο Αντώνης Κανάκης στο «Ράδιο Αρβύλα».

Γιατί δυστυχώς έχουμε πιάσει πάτο πλέον. Την ώρα που μετράμε δεκάδες νεκρούς, κάποιοι τηλεοπτικοί δημοσιογράφοι συνεχίζουν να προκαλούν τον κόσμο. Με τις πράξεις τους, με τα λεγόμενα τους, με τις απόψεις τους. Πάντα να μιλούν ως εκπρόσωποι της κυβέρνησης, πάντα να οδηγούν την κατάσταση εκεί που αυτοί ακριβώς θέλουν. Σε ένα φιλοκυβερνητικό κρεσέντο που ειδικά αυτές τις μέρες μοιάζει προκλητικό, μοιάζει ασεβές, μοιάζει χυδαίο. Δεν είχαν το μυαλό να σωπάσουν ούτε για μερικές ώρες! 

Τροχαίο δυστύχημα με νεκρό στη Νέα Ραιδεστό Θεσσαλονίκης

 Πολύ σοβαρό τροχαίο σημειώθηκε το πρωί της Τρίτης στην περιοχή της Νέας Ραιδεστού, στη Θεσσαλονίκη, όταν αγροτικό φορτηγάκι παρέσυρε και σκότωσε έναν πεζό.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της ΕΡΤ, το αγροτικό όχημα κινούνταν στην παλαιά εθνική οδό Θεσσαλονίκης- Πολυγύρου στο ύψος της νέας Ραιδεστού. Πέρασε στο αντίθετο ρεύμα και έπεσε πάνω σε δύο σταθμευμένα αυτοκίνητα, ένα φορτηγάκι και ένα ΙΧ, ενώ παρέσυρε και έναν άνδρα ο οποίος κινούνταν πεζή. Είχε σταματήσει να πάρει έναν καφέ και την ώρα που τον χτύπησε το όχημα, ετοιμαζόταν να μπει στο αυτοκίνητό του. Το όχημα παρέσυρε τον άνδρα για πολλά μέτρα.