ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Τρίτη 15 Δεκεμβρίου 2015

Βόμβα Καμμένου:Φεύγω από την κυβέρνηση.



Να… αποχωρήσει από την κυβέρνηση απείλησε ο υπουργός Εθνικής Άμυνας και πρόεδρος των ΑΝΕΛ Πάνος Καμμένος, μιλώντας στην εκπομπή στον «Ενικό», στον τηλεοπτικό σταθμό STAR.

Για την ακρίβεια, ο πρόεδρος των ΑΝΕΛ είχε μία έντονη συζήτηση με απόστρατο αξιωματικό της Αεροπορίας για το ασφαλιστικό των Ενόπλων Δυνάμεων. Και όταν ο αξιωματικός κάλεσε τον υπουργό να δεσμευτεί ότι δεν θα υπάρξουν περικοπές και ότι θα εφαρμοστεί η απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας, ο κ. Καμμένος επεσήμανε:
<<Η απόφαση του ΣτΕ έπρεπε από χτες να γίνει και να δεσμευτούν τα χρήματα. Εγώ δεν είμαι υπουργός Οικονομικών για να μπορώ να σας πω δεσμεύομαι. Και να σας πω και κάτι; Θέλετε να ρίξω την κυβέρνηση και να έρθει ο Φίλης υπουργός Άμυνας; Φεύγω από την κυβέρνηση. Θέλετε να φτάσει η δέσμευσή μου στο να ρίξω την κυβέρνηση; (…) Θα δώσω την ψυχή μου. Έδωσα μάχη και θα δώσω και μάχη. Εάν τα πράγματα φτάσουν στο αμήν: Επιλέξτε εάν θέλετε το Θεοδωράκη ή τον Φίλη υπουργό Άμυνας ή εμένα. Διαλέξτε. >>