ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Δευτέρα 22 Ιουλίου 2013

ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΑΡΧΙΚΗΣ ΜΗΔΕΝΙΚΗΣ ΔΗΛΩΣΗΣ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ !!!!! ΕΤΣΙ ΓΙΝΕΤΑΙ !


Αφού καταθέσουμε το εξώδικο  στο πρωτόκολλο της εφορίας που ανήκουμε , πάμε στο εισόδημα και ζητάμε να παραλάβουν την αρχική μηδενική μας δήλωση ( Έχουμε γράψει στο Ε1 ,που εκτυπώσαμε από το taxisnet, μόνο τα στοιχεία μας και την υπογραφή μας ) .
Ο υπάλληλος δεν θα την παραλάβει και θα μας στείλει στον προϊστάμενο του και εκείνος στον διευθυντή .
Ότι και να μας πει ο διευθυντής του λέμε ότι δεν έχουμε καμιά σχέση με το ίντερνετ και ούτε θέλουμε να έχουμε και εφ όσον δεν παραλάβει την αρχική μηδενική με πρωτόκολλο, τότε καταθέτουμε την κάτωθι δήλωση με τα δικά μας στοιχεία στο πρωτόκολλο και παίρνουμε αντίγραφο με τον αριθμό πρωτοκόλλου επάνω του .
.

http://antistasitora.blogspot.gr

Τι άφησε πίσω του στο υπ.Υγείας ο Αν.Λυκουρέντζος; (ΦΩΤΟ)

Της Δήμητρας Ευθυμιάδου
 
Μόλις άκουσε τη σύνθεση της νέας κυβέρνησης το βράδυ της Δευτέρας, ο τέως υπουργός Υγείας Ανδρέας Λυκουρέντζος άρχισε γρήγορα γρήγορα να συγκεντρώνει τα προσωπικά του αντικείμενα από το γραφείο του στον 2ο όροφο. 
Φάκελοι, έγγραφα, διακοσμητικά, είδη γραφείου, φωτογραφίες, πίνακες μπήκαν σε κούτες. Με τη βοήθεια των συνεργατών του μεταφέρθηκαν στο αυτοκίνητο του για να τα πάρει στο σπίτι του και κάποια στο πολιτικό του γραφείο.
.
ΤΟ ΑΔΕΙΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΦΙΞΗ ΤΟΥ ΑΔΩΝΗ
 
Ωστόσο  ο Ανδρέας Λυκουρέντζος άφησε πίσω του μια σειρά από βιβλία, διακοσμητικά, πολύτιμα ξύλινα κουτιά, νομίσματα αλλά και συλλογές σπάνιων εντύπων. Μάλιστα φρόντισε να τα τοποθετήσει επάνω στο τραπέζι των συσκέψεων που βρίσκεται εντός του γραφείου του υπουργού.
 .
 .
Γιατί άφησε τα συγκεκριμένα αντικείμενα; Διότι πρόκειται για δώρα που έχουν δοθεί κατά τη διάρκεια της θητείας του στο υπουργείο Υγείας και όπως ο ίδιος διευκρίνισε: «δεν είναι προσωπικά δώρα αλλά έχουν δοθεί στον υπουργό Υγείας. Έτσι θα τα παραλάβει ο επόμενος». Είναι μια τακτική που ακολούθησε και στις άλλες θέσεις που κατείχε στο παρελθόν, όπως ανέφερε. 
.
.
Πάντως ανάμεσα στα δώρα που έχει κατά καιρούς δεχθεί ο υπουργός Υγείας είναι και ένα μικρό διακοσμητικό αγαλματάκι από πορσελάνη που απεικονίζει μια αρκούδα και ήταν δώρο του Γερμανού υπουργού Υγείας. 
 .
ΤΟ ΔΩΡΟ ΤΟΥ ΓΕΡΜΑΝΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΥΓΕΙΑΣ, ΕΝΑ ΑΣΠΡΟ ΑΡΚΟΥΔΑΚΙ ΜΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΨΗΛΑ
 
Εκτός αυτού βέβαια υπήρχαν πολλοί τίτλοι βιβλίων ανάμεσά τους: «Αυθεντίες του Μάνατζμεντ», «Μια ζωή να ζεις», «Γύρω στον Καζαντζάκη» καθώς και πολλές ποιητικές συλλογές.
 

Κοινωνία έτοιμη να εκραγεί



 
Δεν υπάρχει κοινωνική τάξη, κοινωνικό στρώμα, ομάδα εργαζομένων που να μη θεωρεί την κυβέρνηση Σαμαρά – Βενιζέλου εχθρική απέναντι στα συμφέροντά της
Δραματικά έχει βαρύνει το οικονομικό και κοινωνικό κλίμα στη χώρα μας τον τελευταίο έναν-ενάμιση μήνα. Για όποιον δεν το έχει καταλάβει, η Ελλάδα βρίσκεται πάλι στα πρόθυρα νέας κοινωνικής έκρηξης. Μια σπίθα λείπει, ένα τυχαίο γεγονός για να σημειωθεί νέα ανάφλεξη. Δεν υπάρχει κοινωνική τάξη, κοινωνικό στρώμα, ομάδα εργαζομένων που να μη θεωρεί την κυβέρνηση Σαμαρά – Βενιζέλου εχθρική απέναντι στα συμφέροντά της. Ολοι ανεξαιρέτως οι επιχειρηματίες μιλούν για επικείμενη κατάρρευση της αγοράς. Για μείωση πωλήσεων που τους έχει φέρει στα πρόθυρα της απόγνωσης. Για ολοκληρωτική άρνηση των τραπεζών να τους χρηματοδοτήσουν ή για επιτόκια δανεισμού που ξεπερνούν το 8% ή και το 10% για μικρομεσαίες επιχειρήσεις.
Να φάει τα λεφτά ακόμη και των… τραπεζών (!) προσπαθεί η κυβέρνηση Σαμαρά – Βενιζέλου. Να τους φάει δηλαδή τα επιπλέον χρήματα που μάζεψαν με την ανακεφαλαιοποίηση. Οι τραπεζίτες αρνούνται να τα δώσουν, γιατί τα μη εξυπηρετούμενα δάνεια έχουν εκτιναχθεί και είναι βέβαιο ότι θα χρειαστεί νέα ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών!
Κοινωνικό πογκρόμ κάνουν ο Σαμαράς και ο Βενιζέλος. Απολύουν χιλιάδες εκπαιδευτικούς, χιλιάδες εργαζόμενους στα νοσοκομεία, χιλιάδες εργαζόμενους στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, χιλιάδες δημοτικούς αστυνομικούς και πάει λέγοντας. Σε εργασιακό νεκροταφείο έχουν μετατρέψει τη χώρα. Κατά εκατοντάδες χιλιάδες οι Ελληνες πετιούνται στη χωματερή των ανέργων από την κυβερνητική πολιτική που ασκείται κατ’ εντολήν των Γερμανών και της ΕΕ. Η κοινωνική εξαθλίωση απλώνεται με καλπάζοντες ρυθμούς. Ο πρωθυπουργός νομίζει ότι αφού δεν ξεσηκώθηκε ο κόσμος μέχρι τώρα, αποκλείεται να ξεσηκωθεί και στο μέλλον. Πολύ σύντομα θα διαπιστώσει ότι αυτός ο συλλογισμός του είναι εντελώς λανθασμένος.
Η οργή ξεχειλίζει. Διεισδύει σε κοινωνικές ομάδες που ούτε τις φαντάζεται η κυβέρνηση – συμπεριλαμβανομένων των στρατιωτικών αλλά και των αστυνομικών, με την εξαίρεση των «πραιτωριανών» των ΜΑΤ. Αλλάζουν οι διαθέσεις των πολιτών. «Γιατί δεν ξεσηκώνεται ο κόσμος;» ρωτούσαν μέχρι τώρα όλοι, βγάζοντας τον εαυτό τους απέξω. «Είμαστε τόσο ηλίθιοι και δεν ξεσηκωνόμαστε;» είναι η φράση που ακούμε τους τελευταίους δύο μήνες. Η επάνοδος του πρώτου πληθυντικού δεν προοιωνίζεται τίποτα καλό για την κυβέρνηση ΝΔ – ΠΑΣΟΚ. Είναι το τελευταίο στάδιο πριν από την κυοφορούμενη νέα κοινωνική έκρηξη.
Πού θα οδηγήσει η έκρηξη αυτή δεν το γνωρίζουμε. Το τυφλό μίσος εναντίον όλων των πολιτικών που έχουν συμμετάσχει στη διακυβέρνηση της χώρας, αυτοί ή τα κόμματά τους, είναι το συναίσθημα που κυριαρχεί. Σε εκατοντάδες χιλιάδες άτομα με κατώτερο πολιτικό κριτήριο συμπαρασύρει μάλιστα το μίσος αυτό και τα κόμματα που δεν έχουν ποτέ κυβερνήσει.
Αριστερή στροφή, πάντως, προς μια φιλολαϊκή μετατόπιση της ασκούμενης πολιτικής είναι αδύνατη, αν προηγουμένως δεν υπάρχει ηγεμονία της αριστερής πολιτικής – και κάτι τέτοιο δεν παρατηρείται στην Ελλάδα σήμερα.
Το «κοινωνικό αντάρτικο» που διεξάγουν όλο και περισσότερες δεκάδες χιλιάδες εργαζομένων με δυναμικό ή ηπιότερο τρόπο αναζητεί επειγόντως πολιτική διέξοδο. Αν δεν μπορέσει να του τη δώσουν ο ΣΥΡΙΖΑ και η υπόλοιπη Αριστερά, τότε θα καταστεί εφικτός ο εγκλωβισμός αυτών των μαζών στην «αντισυστημική» υποκρισία της Ακροδεξιάς. Ας ελπίσουμε ότι δεν θα εξελιχθούν έτσι τα πράγματα.


 


H αρνησιπατρία ως καριέρα


Του Χρήστου Γιανναρά

H αρνησιπατρία έχει «νόημα», όταν έχει «νόημα» και η φιλοπατρία. Tι θα πει «νόημα»; Kαμία απολύτως σχέση με ιδεολογήματα, «πεποιθήσεις», ψυχολογικές υποβολές. Nόημα στη ζωή δίνουν οι στοχεύσεις, τα δημιουργικά κίνητρα, η αδιάκοπη αναμέτρηση με αιτία και σκοπό της ύπαρξης και της συνύπαρξης. Tελικά το «νόημα» μοιάζει συνώνυμο με την «ποιότητα» της ζωής.

Δύσκολο, σχεδόν αδύνατο να πεισθεί εμπειρικά (όχι με συλλογιστική αποδεικτική) ο άνθρωπος της καταναλωτικής κοινωνίας ότι η «ποιότητα ζωής» δεν μετριέται με το κατά κεφαλήν εισόδημα, αλλά με την κατά κεφαλήν καλλιέργεια. H «καλλιέργεια», στο σημερινό πολιτισμικό μας «παράδειγμα», είναι μάλλον μια έννοια χρηστική, ατομικής ωφέλειας ή ατομικής ευχαρίστησης. Δύσκολα μπορεί να λειτουργήσει σαν δίαυλος για την πρόσβαση στο «νόημα» της πατρίδας, σαν συνάρτηση «ποιότητας» της ζωής. Mιλώντας επομένως για «φιλοπατρία» σήμερα, με δεδομένα και παγιωμένα τόσα ελλείμματα σε προσλαμβάνουσες παραστάσεις, είναι σαν να διεκτραγωδούμε μιαν ερωτική αποτυχία σε άνθρωπο παντελώς ανέραστο.

H φιλοπατρία είχε «νόημα» όσο η πατρίδα ήταν απτή, ψηλαφητή πραγματικότητα ποιότητας της ζωής. Hταν βίωμα δεσμού η πατρίδα, πραγματικών «χειρωνακτικών» σχέσεων (όχι συναισθημάτων και ψυχολογημάτων) με συγκεκριμένη γη. Λειτουργούσε η συγγένεια, η κοινότητα, η εναργής συνείδηση ότι μοιράζεται - κοινωνεί ο άνθρωπος την ανάγκη, τη χαρά, τον πόνο, τον θάνατο, την ελπίδα. Aυτή η κοινωνία της εμπειρίας συνόψιζε βιώματα και πρακτικές, σοφία και εθισμούς αιώνων. Zούσε ο άνθρωπος τη ζωή ως μετοχή και ένταξη, καταγωγή και συνέχεια, είχε αμεσότητα σχέσης με τους προγόνους και τα μνημεία των προγόνων: είχε Iστορία.

H δυτική Nεωτερικότητα, παγκοσμιοποιημένο «παράδειγμα» σήμερα, δημιούργησε καινούργια μορφώματα συλλογικότητας, όχι πατριδοκεντρικά. Kίνητρο μοιάζει να ήταν η φιλοδοξία να μη δεσμεύεται ο άνθρωπος σε τίποτα το δεδομένο, να μπορεί να επιλέγει τα σχήματα συμβίωσης κατά προτίμηση και όχι κατ’ ανάγκη. Mε την επιεικέστερη και εξωραϊσμένη ερμηνευτική θα μπορούσαμε να θεωρήσουμε τις σκοπεύσεις της Nεωτερικότητας σαν γόνιμη πρόκληση για τη μετάβαση από τη μη επιλεγμένη πατρίδα, τη φυσικά δεδομένη ως αναγκαιότητα, στην ελεύθερα κατορθούμενη και μετοχικά συγκροτούμενη κοινωνία – η πατρίδα είναι δεδομένη, η συγκρότηση κοινωνίας κατόρθωμα.

Aλλά η ιστορική πραγματικότητα δεν δικαιώνει τον εξωραϊσμό: Στη θέση της πατρίδας η Nεωτερικότητα γέννησε την αρνησιπατρία των διεθνισμών: του μαρξιστικού και του διεθνισμού των «Aγορών». Oπως ο Iστορικός Yλισμός της Nεωτερικότητας είναι, ταυτόχρονα, η αυτοσυνειδησία του Kαπιταλισμού και η ταυτότητα του μαρξιστικού «Σοσιαλισμού» (του μαύρου και του κόκκινου ολοκληρωτισμού αχαλίνωτης απανθρωπιάς), έτσι και ο Διεθνισμός είναι μια αμφιπρόσωπη αρνησιπατρία. Kάθε μόρφωμα της συλλογικότητας στη Nεωτερικότητα (κράτος ή ομοσπονδία κρατών, συγκεντρωτικό ή αποκεντρωμένο κράτος) βασίζεται πρωτίστως ή αποκλειστικά στη σύμβαση: στον ορθολογισμό ενός συμβολαίου, ελάχιστα ή καθόλου κοινωνικού – κυρίως στόχος είναι η εξισορρόπηση συμφερόντων, όχι η διακονία των σχέσεων κοινωνίας.

O ατομοκεντρισμός, καταγωγικό δεδομένο της μεταρωμαϊκής Δύσης, έδωσε στη βιωματική εκδοχή του «εθνικού» ή «αστικού» κράτους της Nεωτερικότητας χαρακτήρα αποκλειστικά ψυχολογικό. H λογική της κρατικής συλλογικότητας είναι ωφελιμιστική - ορθολογιστική, η βίωση του ανήκειν στο κράτος επίσης, αλλά (για κάποιο ποσοστό του πληθυσμού) και ψυχολογική – επενδύουν ορισμένοι στην υπηκοότητα ό,τι ακριβώς επενδύουν και ως οπαδοί ποδοσφαιρικών ομάδων ή «πολιτικών» κομμάτων: ανάγκες αγέλης, απωθημένα ορμέμφυτα ορδής. Eτσι η άλλοτε φιλοπατρία μετατρέπεται σε εθνικισμό (δηλαδή σε ιδεολόγημα θωράκισης του μειονεκτικού εγώ), με όλες τις ψυχολογικές φορτίσεις που επιδέχεται το ιδεολόγημα: φανατισμό, ναρκισσιστική έπαρση, προσχηματικές αιτιολογήσεις της βίας, πάθη, μίση, επιθετικότητα.

O εθνικισμός είναι η διάστροφη καρικατούρα της φιλοπατρίας, αλλά και βολικό πρόσχημα για την κατασυκοφάντησή της – ο ισ1οπεδωτικός Διεθνισμός των συμφερόντων μεθοδεύει απροσχημάτιστα το ξερίζωμα της φιλοπατρίας από τον ψυχισμό των ανθρώπων. Kάποιοι από τους λαούς που γέννησαν το νεωτερικό «παράδειγμα», διέσωσαν και την αυτοσυνειδησία του γεννήτορα: την καύχηση για την παράδοσή τους, για τα πολιτισμικά επιτεύγματα. Eτσι επένδυσαν στην κρατική τους υπόσταση την ενεργό φροντίδα για τη συνέχεια της γλώσσας τους, της ιστορικής τους συνείδησης, της ιδιοσυγκρασίας τους.

Tο φαινόμενο της αρνησιπατρίας εμφανίζεται συνήθως ως σύμπτωμα υπεραναπλήρωσης της επαρχιώτικης μειονεξίας. Aπαντάται κυρίως σε κράτη της περιφέρειας του «παραδείγματος», κράτη μεταπρατικά, που προσέλαβαν το δυτικό - νεωτερικό μοντέλο μόνο από ξιπασιά, μόνο για μιμητικό «εκσυγχρονισμό», όχι για να εξυπηρετήσουν ανάγκες τους. Kαι εντοπίζεται το φαινόμενο της αρνησιπατρίας στη μεθοδική προσπάθεια να υπονομευθεί η γλώσσα και η επίγνωση ιστορικής συνέχειας της γλώσσας, να αμβλυνθεί, να διαστραφεί ή να εκλείψει η ιστορική αυτοσυνειδησία, να αποξενωθεί το λαϊκό σώμα από τη βίωση της Tέχνης που εξέφρασε την ειδοποιό διαφορά στη νοο-τροπία, την ιδιοπροσωπία του.

Xιλιοπιστοποιημένος, κοινός τόπος, ότι η αρνησιπατρία σήμερα αμείβεται πλουσιοπάροχα. Mε χρήματα, αλλά και με θέσεις εξουσίας, με δημοσιότητα. O Διεθνισμός των συμφερόντων έχει εκπληκτικές μεθόδους στρατολόγησης και ανταμοιβής των αρνησιπάτριδων. Λέξεις όπως προδοσία, ενδοτισμός, μισθαρνία, δεκασμός έχουν σιωπηρά απαλειφθεί από το λεξιλόγιο, αφού ο καταναλωτισμός έφτασε να αποτελεί μοναδικό «νόημα» της ύπαρξής μας. Kαι είναι ατομικό «δικαίωμα» αυτοκαθορισμού να επιλέγεται η αρνησιπατρία ως αμειβόμενο επάγγελμα.

Tο θέμα «αρνησιπατρία» έγινε εμφατικά επίκαιρο με τρεις αφορμές:

Tην εκπλήσσουσα ευκολία των ιδιωτικών MME να αναπληρώσουν την κυβερνητική προπαγάνδα της EPT, τη στήριξη του εξαμβλωματικού «προγράμματος» των δανειστών μας που έχει οδηγήσει τη χώρα στον όλεθρο, κυριολεκτικά. Δημοσιογραφία και φιλοπατρία μοιάζουν πια έννοιες ασύμπτωτες.

Δεύτερη και τρίτη αφορμή, τα κομματικά συνέδρια N.Δ. και ΣYPIZA: Kαι τα δύο αυτά κωμικοτραγικά προϊόντα της εντόπιας παρακμής είχαν μια καίρια ευκαιρία να φανερώσουν πρόθεση ετοιμότητας για την ανάληψη κυβερνητικής ευθύνης: Nα αποτινάξουν την τοξική αρνησιπατρία που τα έχει πολιτικά εξουδετερώσει. Nα αναστήσουν ένα πατριωτικό Λαϊκό Kόμμα ή τον θυσιαστικό ξεσηκωμό ενός πατριωτικού EAM.

Eίναι άραγε επαγγελματίες αρνησιπάτριδες;





Πηγη

Read more: http://tolimeri.blogspot.com/#ixzz2ZlBNRIXF

Προς «αδέκαστους δικαστές»… Η βία εναντίον σας θα είναι παράνομη???... ΕΚΕΙ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΑ ΟΔΗΓΟΥΜΑΣΤΕ!... ΣΤΟ ΟΧΙ (ΘΑ) ..ΑΛΛΑ ΝΑ! ΠΕΣΟΥΝ ΚΕΦΑΛΙΑ ..


Αγαπητά blogs,
απευθύνομαι σ΄ εσάς γιατί πιστεύω ότι δεν υπάρχει κανένα άλλο μέσο ή θεσμός που δεν είναι κάτω από τον σκληρό έλεγχο της δικαστικής και κοινοβουλευτικής δικτατορίας. Μέσω, λοιπόν, των blogs απευθύνομαι στους επονομαζόμενους δικαστές και αναρωτιέμαι αν η όποια αντίδραση για επιβίωση θα είναι βία.
Για ένα δάνειο 10.000 ευρώ, η κυρία «δικαστής» κατόπιν αίτησης της «ανώνυμης τραπεζικής εταιρείας με την επωνυμία “ΤΡΑΠΕΖΑ ΓΙΟΥΡΟΜΠΑΝΚ ΕΡΓΚΑΣΙΑΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ”», χωρίς καν να κληθώ να παρουσιάσω τις απόψεις μου (δηλαδή ότι εδώ και ένα χρόνο έχω ζητήσει από την τράπεζα αναλυτικά στοιχεία για τα ποσά που ήδη έχω καταβάλλει και με έχουν γράψει εκεί που όλοι κατανοείτε), «ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ» (στο όνομα του Λαού αποφάσισε η δικαστής και δεν νοιώθει ντροπή ΚΑΙ κοιμάται με ήσυχη συνείδηση!), «δίνεται εντολή προς όλους τους Εισαγγελείς … και προς όλους τους Διοικητές και άλλους Αξιωματικούς Δημόσιας Δύναμης να βοηθήσουν στην εκτέλεση της Διαταγής Πληρωμής…», που κατά παράδοξο τρόπο από τα 10.000 ευρώ δεν έχουν αφαιρεθεί τα ποσά που για 5 χρόνια έχω καταβάλει και… τώρα είναι 11.000 ευρώ!
Τελικώς οι δικαστές είναι υπάλληλοι των τραπεζών ή...
ασκούν έργο (λειτούργημα το λένε... χωρίς ντροπή!!!) απόδοσης δικαιοσύνης;
Η κυρία δικαστής όταν αποφάσισε «ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ», αναρωτήθηκε μήπως αυτός που καταδίκασε έχει πληρώσει 6.500 ευρώ και μετά την απόλυσή του, την έλλειψη ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης (δηλαδή πληρώνει ιατρικές επισκέψεις, φάρμακα, παιδικά εμβόλια κ.λπ.), την ανάγκη να ψάχνει τροφή για τα παιδιά του δεν μπορεί να ανταποκριθεί σ’ αυτό που αποφάσισε «ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ»;
Αν πετύχω μπροστά μου την δικαστίνα ή εμφανιστεί “Διοικητής ή Αξιωματικός Δημόσιας Δύναμης” και θα πρέπει να εκτελέσουν την εντολή που οι αθεόφοβη εξέδωσε «ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ», ποια δική μου αντίδραση δεν θα είναι βία;
Να αφήσω τα παιδιά μου χωρίς γάλα;
Να αποδεχτώ να με χώσουν σε μια φυλακή και να αφήσω τη χειμαζόμενη οικογένεια μου, τα παιδιά μου να λένε ότι ο πατέρας τους είναι στη φυλακή;
Να αυτοκτονήσω;
Κι αν οπλίσω την κυνηγητική καραμπίνα -ΝΟΜΙΜΗ με άδεια «ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ»- και πάρω μαζί μου τον «αδέκαστο δικαστή» ή όποιον θελήσει να περιορίσει την ελευθερία μου, θα είναι βία;
Θα δικαστώ για όλα αυτά στο «ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ»;
Να ρωτάω κι αναρωτιέμαι… γιατί το μυαλό μου τριβολίζει!
Υ.Γ. Ενδιαφέρον θα έχει το ποιοι θα τολμήσουν να δημοσιοποιήσουν τους προβληματισμούς μου…

ΒΑΤΑΝΙΑΚΟΣ: Δοκιμαστικά μέσα στην εβδομάδα - 29 Ιουλίου η "πρώτη"

Αρχίζει σιγά σιγά να κινείται η "μηχανή¨του Βατανιακού που μέχρι τώρα κράτησε στάση αναμονής για την απόφαση η οποία θα έδινε οριστικά απάντηση στο θέμα της κατηγορίας που θα παίξει φέτος η ομάδα της Κατερίνης.
Αυτό δύσκολα θα πάρει σάρκα και οστά πρίν απο τις 25 Ιουλίου που είναι και η καταλυτική ημερομηνία για τις δηλώσεις συμμετοχής των ομάδων στη Β΄ Εθνική κατηγορία.
Μετά την συμφωνία με τον Σάκη Παπαβασιλείου που θα συνεχίσει στον Βατανιακό ανεξάρτητα απο την κατηγορία που θα αγωνίζεται, δρομολογήθηκαν δοκιμαστικά για τους νεαρούς ποδοσφαιριστές της Πιερίας και της ευρύτερης περιοχής.

Θα ξεκινήσουν την ερχόμενη Τετάρτη 24 Ιουλίου και θα ολοκληρωθούν την Παρασκευή 26 του ίδιου μήνα. Τα δοκιμαστικά θα ξεκινάνε στις 6 το απόγευμα και θα διεξαχθούν στο γήπεδο του Βατανιακού.

Για περισσότερες πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής, οι ενδιαφερόμενοι ποδοσφαιριστές θα μπορούν να επικοινωνούν με το τηλέφωνο 6977  27 10 47 (Γεράσιμος Ποτουρίδης).

Τέλος μέσα στην επόμενη εβδομάδα θα γίνει η πρόσληψη του γυμναστή και του προπονητή τερματοφυλάκων, οι οποίοι θα πλαισιώσουν τον Σάκη Παπαβασιλείου στο τεχνικό τιμ του συλλόγου.

Όλα αυτά λίγες ημέρες πρίν την οριστική απόφαση της αρμόδιας επιτροπής που θα δώσει το πράσινο φως στον Βατανιακό να αγωνιστεί για πρώτη φορά στην ιστορία του στη Β΄εθνική κατηγορία.

Σε αγώνα για τα προκριματικά του Europa League ο Δαμιανός Ευθυμιάδης.


Στον αγώνα – Sturm Graz (Αυστρία)-Breidablik (Ισλανδία) ορίστηκε σαν Ά βοηθός ο Δαμιανός Ευθυμιάδης απο την Πιερία , με διαιτητή τον Τάσο Σιδηρόπουλο απο τα Δωδεκάνησα.
Ο αγώνας θα διεξαχθεί στις 25-07-2013 στην πόλη του Graz στην Αυστρία.
Διοργάνωση: Europa League (2ος προκριματικός γύρος)
Αγώνας: Sturm Graz (Αυστρία)-Breidablik (Ισλανδία)
Ημερομηνία: 25/7/2013
Διαιτητής: Τάσος Σιδηρόπουλος
1ος βοηθός: Δαμιανός Ευθυμιάδης
2ος βοηθός: Δημήτρης Γκάγκας

4ος διαιτητής: Ανδρέας Παππάς

Το αδιαχώρητο στο TEQUERO κάθε Τρίτη Πέμπτη Κυριακή στις βραδιές KARAOKE

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ (ΚΤΕΟ) ΔΙΚΥΚΛΩΝ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΠΙΕΡΙΑΣ





Αυτό είναι το πιο τρομακτικό ναρκωτικό σε ολόκληρο τον κόσμο – Tο αποκαλούν «πνοή του διαβόλου» (video)

afto-einai-to-pio-tromaktiko-narkotiko
Πόσο απέχει ένα φάρμακο από το να γίνει φαρμάκι; Αυτό το ερώτημα γεννάται από τη θέαση ειδικού βίντεο-ρεπορτάζ του… περιοδικού ερευνητικής δημοσιογραφίας VICE σχετικά με τις φονικές χρήσεις της περίφημης ναρκωτικής ουσίας «σκοπολαμίνης» στην Κολομβία.
Οι εικόνες προκαλούν ανατριχίλα και ακόμη μεγαλύτερη οι περιγραφές των θυμάτων στα οποία χορηγήθηκε κάποια στιγμή στη ζωή τους παρά τη θέλησή τους. Όλοι τους δηλώνουν το ίδιο: αυτό το διαβολικό ναρκωτικό σου αφαιρεί την ελεύθερη βούληση και σε μετατρέπει σε πιόνι στα χέρια επίδοξων ληστών ή βιαστών Η τοξικότητά του είναι τόσο υψηλή που ένα μονάχα γραμμάριο αρκεί για να σκοτώσει 15 ανθρώπους, ενώ μία δόση είναι αρκετή για να κάνει κάποιον να «τριπάρει» επί δύο εβδομάδες ασταμάτητα, αφήνοντάς του χρόνια κουσούρια, όπως παραισθήσεις και άλλα νευρολογικά προβλήματα.
Η σκοπολαμίνη χρησιμοποιείται – σε μικρές δοσολογίες – σε μία ευρεία γκάμα αντιναυτιακών και σπασμολυτικών φαρμάκων. Σε μεγάλες δόσεις όμως και με την κατάλληλη χημική επεξεργασία μετατρέπεται σε αυτό που οι Κολομβιανοί ονομάζουν «πνοή του διαβόλου», καθώς έστω και η από μακριά εισπνοή του έχει άμεσες επιπτώσεις στο νευρικό σύστημα του θύματος: δεν χάνει τις αισθήσεις του, αλλά μετατρέπεται σε άβουλο όργανο, έτοιμο να παραδώσει τα κλειδιά του σπιτιού του, τα μετρητά και τις κάρτες του ή ακόμα και το ίδιο του το σώμα στον επίδοξο ληστή, βιαστή ή άλλο εγκληματία.
Κάποτε, μάλιστα, είχε χρησιμοποιηθεί από το στρατό και τις μυστικές υπηρεσίες των ΗΠΑ ως ορός της αλήθειας.
Τι είναι όμως η σκοπολαμίνη;
Η σκοπολαμίνη (ή υοσκίνη) είναι ένα πολύ παλιό φάρμακο το οποίο «μπλοκάρει» τους υποδοχείς ενός νευρομεταβιβαστή στον εγκέφαλο, της ακετυλο-χολίνης (γι’αυτό και ανήκει στην κατηγορία των αντι-χολινεργικών φαρμάκων). Τα αντιχολινεργικά αυτά φάρμακα είναι αποτελεσματικά εναντίον της ναυτίας, του εμέτου και του ιλίγγου και η σκοπολαμίνη χρησιμοποιείται ακόμη και σήμερα για την προφύλαξη από τη ναυτία των ταξιδιωτών και μερικές φορές για την αντιμετώπιση των μετεγχειρητικών εμέτων ύστερα από γενική αναισθησία (μια μορφή της σκοπολαμίνης η βουτυλοβρωμιούχος υοσκίνη είναι το γνωστό buscopan!). Σε γενικές γραμμές, ωστόσο, για τη ναυτία, τον ίλιγγο και τον έμετο προτιμούνται τα αντισταμινικά, διότι η σκοπολαμίνη μπορεί να έχει αρκετές παρενέργειες (κάποιες φορές και σοβαρές).Η ακετυλοχολίνη ωστόσο είναι μια σημαντική ουσία η οποία παίζει σημαντικό ρόλο, τόσο στην ρύθμιση της διάθεσης όσο και στην δημιουργία μνήμης η οποία σχετίζεται με την ικανότητα μάθησης. Πολλά από τα παλιότερα αντικαταθλιπτικά (όπως η αμιτριπτυλίνη), έχουν ισχυρές αντιχολινεργικές ιδιότητες τις οποίες δεν εμφανίζουν τα νεότερα. Ωστόσο, τα παλιότερα αντικαταθλιπτικά φαίνεται να είναι πιο αποτελεσματικά από τα νεότερα (κατά την γνώμη μου η αμιτριπτυλίνη είναι το πιο αποτελεσματικό αντικαταθλιπτικό που διαθέτουμε αυτή την στιγμή). Θα μπορούσε να εξηγηθεί η ισχυρότερη αποτελεσματικότητα από τις αντιχολινεργικές ιδιότητες;
Στην ερώτηση αυτή προσπάθησαν να απαντήσουν διάφοροι ερευνητές, δίνοντας σε ασθενείς με σοβαρή κατάθλιψη ενδοφλέβια σκοπολαμίνη σε νοσοκομειακό περιβάλλον. Τα αποτελέσματα ήταν εντυπωσιακά, καθώς υπήρξε ισχυρή και ταχεία αντικαταθλιπτική δράση η οποία διατηρήθηκε για μια εβδομάδα (θυμίζω ότι τα τυπικά αντικαταθλιπτικά χρειάζονται πάνω από 3-4 εβδομάδες για να αρχίσουν να δρουν). Τα γρήγορα αυτά αποτελέσματα θυμίζουν αυτά που επιτυγχάνονται με ένα άλλο αναισθητικό, την κεταμίνη.
Η σκοπολαμίνη, ωστόσο φαίνεται να είναι χρήσιμη και σε μια άλλη κατηγορία διαταραχών, τις αγχώδεις διαταραχές, καθώς σε μια πολύ πρόσφατη μελέτη, η χορήγησή διαδερμικά φάνηκε να υποβοηθά την συμπεριφορική θεραπεία έκθεσης σε διάφορες φοβίες (όπου ο ασθενής εκτίθεται σε αυτό που φοβάται ώστε να αρχίσει σιγά – σιγά να εξαλείφεται ο φόβος μέχρι τελικών να αποσβεστεί πλήρως). Το πρόβλημα με την θεραπεία έκθεσης είναι ότι εξαρτάται αρκετά από το συγκεκριμένο περιβάλλον μέσα στο οποίο επισυμβαίνει, με αποτέλεσμα ο φόβος και τα σχετικά συμπτώματα να επανέρχονται όταν ο ασθενής εκτεθεί σε άλλη κατάσταση. Η χρήση σκοπολαμίνης βοήθησε στην γενίκευση της μάθησης και στην πιο γρήγορη απόσβεση του φόβου σε όλες τις καταστάσεις.
Και οι δυο αυτές μελέτες δείχνουν πρώτον ότι οι νέες καινοτόμες θεραπείες μπορεί τελικά να έρθουν από εκεί που δεν τις περιμένουμε (ή μπορεί να είναι ήδη ανάμεσά μας) και δεύτερον ότι ο συνδυασμός διαφορετικών μορφών θεραπείας, δηλ. φαρμακοθεραπείας και ψυχοθεραπείας, όχι μόνο δεν είναι ασύμβατος αλλά μπορεί να είναι και πιο αποτελεσματικός. [http://pskapinakis.blogspot.gr]
Σε κάθε περίπτωση, το βίντεο που ακολουθεί δείχνει με εμφαντικό τρόπο τις πτυχές μιας ουσίας, που παράγεται από το τροπικό φυτό Μπουρουντάγκα και η οποία αποτελεί αυτή τη στιγμή στην Κολομβία τον Νο.1 δημόσιο κίνδυνο.