ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Παρασκευή 17 Μαΐου 2013

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΑΛΗΣ ΣΤΗΝ ΑΜΜΟ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ



Η Ελληνική Ομοσπονδία Φιλάθλων Πάλης και η Περιφερειακή Ενότητα Πιερίας
σας προσκαλούν στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Πάλης στην Άμμο
Ανδρών – Γυναικών – Εφήβων – Νεανίδων – Παίδων – Κορασίδων,
που θα πραγματοποιηθεί
την Κυριακή 19 Μαΐου 2013 στο Almira Beach Bar στην Παραλία Κατερίνης.
(Οι αγώνες ξεκινάνε στις 13:00).
Με εκτίμηση
Ο Πρόεδρος της                                                                               Η Αντιπεριφερειάρχης
Ελληνικής Ομοσπονδίας Φιλάθλων Πάλης Πιερίας
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ                                                                 ΘΑΝΟΣ ΣΟΦΙΑ ΜΑΥΡΙΔΟΥ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΝΟΙΚΤΗΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΕΡΙΝΗ



Η Ανοικτή Ανεξάρτητη Κίνηση Ενημέρωσης Ελεύθερων Ελλήνων Πολιτών στις
(17-18-19) Μαΐου 2013 θα βρίσκεται στην Κεντρική Πλατεία Κατερίνης για να ΑΦΥΠΝΙΣΕΙ (ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ) τους πολίτες για την κρ
ίσιμη κατάσταση
που βρίσκεται η ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ.

Θα γνωστοποιήσουμε στο ευρύ κοινό την υπόθεση 600 ΔΙΣ του Αρτέμη Σώρρα
με αποδεικτικά έγγραφα, βίντεο και ηχητικά.
Ακόμη θα γνωστοποιήσουμε με έγγραφα για το πώς μπορούμε να αντιδράσουμε στην οικονομική λαίλαπα που μαστίζει τον Έλληνα πολίτη και σε ότι έχει να κάνει αυτό,
με τις Τράπεζες και την Εφορία.

Οι μέρες και οι ώρες που θα βρεθούμε στην Πλατεία είναι:
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 18:00 ως 23:00 ΣΑΒΒΑΤΟ & ΚΥΡΙΑΚΗ 10:00 ως 23:00.

ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΟΛΩΝ ΣΑΣ

Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΩΘΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΣΩΘΕΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΣΥΝ-ΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ

http://olympionfos.com/¨
http://www.artemis-sorras.com/
http://antistasitora.blogspot.gr/
http://spametadesma.blogspot.gr/ (ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΕΓΓΡΑΦΑ)

FACEBOOK:   ” ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΕΙΣΤΕ ΕΣΕΙΣ!! “    και στο    “ ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ”  (στα Ελληνικά)

Η αντίσταση είναι καθήκον


Τυχεροί, πραγματικά, εμείς οι δάσκαλοι της νεολαίας, αφού διδάσκουμε από Αντιγόνη, το αιώνιο σύμβολο της ανυπακοής, μέχρι τους  Ελεύθερους Πολιορκημένους του Δ. Σολωμού και το «Αντισταθείτε» του Μ. Κατσαρού. Τυχεροί ανεξαρτήτως ειδικότητας , αφού κάθε «μάθημα»  μπορεί να συμβάλει στη διαμόρφωση ελεύθερων και σκεπτόμενων πολιτών, παρόλο που το σύστημα επιδιώκει να είμαστε ιμάντες μεταβίβασης της κυρίαρχης ιδεολογίας και το σχολείο να παρέχει αποσπασματικές γνώσεις – δεξιότητες, όπως  είναι η μόδα που στην ούγια γράφει ΕΕ και ΟΟΣΑ.

Την ώρα που γράφονται αυτές οι γραμμές δεν έχει ξεκινήσει η Συνέλευση των προέδρων των ΕΛΜΕ της χώρας για να πάρει τη μεγάλη απόφαση. Οι χθεσινές Γενικές Συνελεύσεις των καθηγητών όλης της χώρας, οι πιο μαζικές της τελευταίας, τουλάχιστον δεκαπενταετίας, στέλνουν μήνυμα, όχι μόνο  προς την κυβέρνηση, αλλά και την κοινωνία: όταν η βαρβαρότητα επελαύνει, η αντίσταση είναι καθήκον.
Αναπόφευκτη η αναγκαιότητα να κρατήσουμε ψηλά τις σημαίες του αγώνα για την υπεράσπιση βασικών δικαιωμάτων και ελευθεριών που κατακτήθηκαν με αίμα και μακροχρόνιους αγώνες την ώρα που οι εντολοδόχοι των ξένων επικυρίαρχων εφαρμόζουν τις εντολές της ΕΕ και του ΔΝΤ βάζοντας και αυτή ακόμα την αστική δημοκρατία στον γύψο. Για να υπερασπίσουμε το δικαίωμα στη σταθερή εργασία ορθώνοντας το ανάστημα μας σε αυτούς που θέλουν μαζικές απολύσεις και στρατιές ανέργων. Σε αυτούς που κυβερνάνε και μετατρέποντας τη χώρα σε προτεκτοράτο εγκαθιδρύοντας ένα καθεστώς σύγχρονης δουλείας, χωρίς εργαζόμενους με δικαιώματα, αλλά απασχολήσιμους – σύγχρονους δούλους και στρατιές ανέργων και φτωχών. Για να υπερασπίσουμε το δικαίωμα στη μόρφωση για όλους χωρίς διακρίσεις και το δημόσιο χαρακτήρα της εκπαίδευσης.
Γιατί μετά τις πρόσφατες επιστρατεύσεις – που κατά παλαιότερη δήλωση του πρώην .Αντιμνημονιακού και νυν  πρωθυπουργού Α. Σαμαρά, αποτελούν «χουντικές μεθόδους»-  των εργαζομένων στο ΜΕΤΡΟ  και τους Ναυτεργάτες, ήρθε η ώρα της προληπτικής επιστράτευσης των καθηγητών. Με άλλα λόγια όχι μόνο το δικαίωμα στην απεργία , αλλά ακόμα και η σκέψη για απεργία ποινικοποιείται!. Αλλά αυτά είναι υψηλά γράμματα για τις εκπορνευμένες γραφίδες των Μέσων Μαζικής Εξαπάτησης και τις πνευματικές πόρνες του συστήματος. Αυτές έχουν αναλάβει επί πληρωμή να συκοφαντούν κάθε κλάδο εργαζομένων που προσπαθεί να αντισταθεί στην πολιτική που σκορπά τη φτώχεια, την ανεργία, τον πόνο και τη δυστυχία στο όνομα του «δημοσίου συμφέροντος» και της «σωτηρίας της πατρίδος».
Που βρήκαν αυτές οι πνευματικές πόρνες τον στενό συντεχνιασμό και το βόλεμα, όταν οι καθηγητές αποφασίζουν απεργία κόντρα στην επιστράτευση που τους φέρνει αντιμέτωπους με την τρομοκρατία και την απόλυση;
Τυχεροί εμείς οι δάσκαλοι, όταν καταφέρνουμε να κάνουμε «δασκάλους» μας τους μαθητές μας και να μαθαίνουμε από αυτούς. Ενδεικτικά αναφέρω την επιστολή του Κ. Μανίκα μαθητή,, από  το 1ο ΓΕΛ Δραπετσώνας παραθέτοντας ορισμένα απόσπάσματα: «Ποιος κακοδιαχειρίστηκε και κατάκλεψε αυτόν τον τόπο;
Ποιος ανάγκασε την μητέρα μου να δουλεύει απ το πρωί ως το βράδυ για 530 ευρώ, που αφού πληρώσει λογαριασμούς και φαγητό, δεν περισσεύουν -όχι για να μου πάρει παπούτσια- αλλά ούτε ένα βιβλίο που θέλω απ τον πάγκο του παζαριού;
Ποιος μείωσε στο μισό τον μισθό του πατέρα μου;
Ποιος τον συκοφάντησε, τον απείλησε με επιστράτευση, απόλυση -αυτόν και όλους τους συναδέλφους του στις μεταφορές- όταν κατέβηκαν σε απεργίες μόνο και μόνο γιατί ήθελαν να ζήσουν με αξιοπρέπεια;.
Ποιος σας είπε ότι όνειρο μου είναι να δουλεύω ανασφάλιστος και χωρίς ωράρια για 350 ευρώ το μήνα -όπως ψηφίσατε στην τελευταία σας τροπολογία-;
Δάσκαλοι μου, έχετε υποχρέωση απέναντι σ όλους τους μαθητές ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΟΥΤΕ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ .
Αν υποχωρήσετε στον δίκαιο αγώνα σας τότε πραγματικά θα έχετε παίξει με το μέλλον μου και θα το χετε υποθηκεύσει.
Όποια υποχώρηση και να κάνετε, όποια νίκη της κυβέρνησης, θα μου στερήσει το δικαίωμα να χαμογελάω, να ονειρεύομαι, να ελπίζω, να αγωνίζομαι για καλύτερη ζωή για μια ανθρώπινη κοινωνία.
Από αύριο κιόλας, καταλήψεις σε όλα τα σχολεία από μαθητές και γονείς για να στηρίξουμε τους δασκάλους μας μ’ ένα τραγούδι, ένα σύνθημα : «εμπρός να τσακίσουμε τυράννους φασίστες»
Όλοι μαζί για να αγωνιστούμε για δημόσια δωρεάν και ποιοτική παιδεία .
Όλοι μαζί για να ανατρέψουμε αυτούς που κλέβουν το γέλιο μας ,το γέλιο των παιδιών σας.»
Συμφωνώντας με τα παραπάνω βροντοφωνάζουμε: « Όλοι μαζί στην απεργία κόντρα στην επιστράτευση και την τρομοκρατία». Αυτό το «όλοι μαζί, όμως,  έχει μεγάλη σημασία. Γιατί μόνο με όρους μαζικούς και ουσιαστική συμπαράστασης από τους εργαζόμενους και το λαό μπορεί να πραγματοποηθεί και να νικήσει η απεργία των καθηγητών. Στην πλειονότητά τους Κομματικές και συνδικαλιστικές ηγεσίες, ακόμα και του χώρου της Αριστεράς δε στέκονται στο ύψος των περιστάσεων, όπως έδειξε και η απόφαση της ΑΔΕΔΥ (ΔΑΚΕ – ΠΑΣΚ – ΠΑΜΕ) για τη χτεσινή 24ωρη απεργία που υπονομεύει τον αγώνα των καθηγητών, αν συνδυαστεί με την άρνηση για κήρυξη απεργίας την Παρασκευή, την πρώτη, δηλαδή μέρα της απεργίας των καθηγητών. Έχουμε γνώση, άλλωστε, από σκληρούς και παρατεταμένους αγώνες το 1998, το 1990, το 1997, το 2006, ακόμα και το 2008 που προτάθηκε απεργία διαρκείας. Γνωρίζουμε το ρόλο που έπαιξαν κομματικές και συνδικαλιστικές ηγεσίες,  εχθροί και φίλοι του κινήματος. Πόσοι φίλοι λειτούργησαν ως Πέμπτη φάλαγγα και συνεχίζουν στην ίδια ρότα.
Μπορεί στο διήμερο που απομένει να δημιουργηθεί ένα πλατύ κίνημα συμπαράστασης και, κυρίως, συμπαράταξης στους καθηγητές; Αυτό δεν είναι δεδομένο, αλλά ζητούμενο και μάλιστα δύσκολο, όσο και αν πιστεύουμε στη δυναμική της κίνησης των μαζών και πως μια σπίθα μπορεί να βάλει φωτιά σε όλο τον κάμπο, όμως κάποιες φορές σβήνει στο πρώτο χλωρό φύλλο. Με μειοψηφικούς όρους και με αποσπασματικές και μεμονωμένες ενέργειες, ειδικότερα σήμερα, η απεργία δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί και να νικήσει. Ούτως ή άλλως η αναγκαιότητα της οργάνωσης του ενιαίου παρατεταμένου αγώνα παραμένει, γιατί μόνο έτσι, όπως αποδεικνύει η ιστορία των κοινωνικών αγώνων, μπορούμε να νικήσουμε!
* O Γιώργος Κ. Καββαδίας είναι φιλόλογος, μέλος της Σ.Ε. του περιοδικού «Αντιτετράδια της Εκπαίδευσης» και εκπρόσωπος των Αγωνιστικών Παρεμβάσεων – Συσπειρώσεων – Κινήσεων στο Δ.Σ. του ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. της Ο.Λ.Μ.Ε.

Πέθανε η μακροβιότερη χελώνα της Βρετανίας μετά από δάγκωμα… αρουραίου!


Ο Τόμας, η μακροβιότερη χελώνα της Βρετανίας πέθανε έπειτα από δάγκωμα ποντικού, παρά τα αντιβιοτικά που του χορηγήθηκαν. Σε ηλικία 130 ετών η αρσενική χελώνα κατάφερε να ζήσει... δύο παγκόσμιους πολέμους αλλά και πέντε μοναρχίες!

Γεννήθηκε το 1882 και αποσύρθηκε από τα συντρίμμια ενός σπιτιού, έπειτα από βομβιστική επίθεση στο Essex το 1945.

Το ερπετό έμεινε από τότε στην οικογένεια Le Gallez και η 50 χρονη σήμερα June δήλωσεσυντετριμμένη από το χαμό του: «Είμαστε όλοι πολύ αναστατωμένοι, όπως μπορείτε να φανταστείτε, αφού ο Thomas ήταν σαν ένα μέλος της οικογένειας. Τον δάγκωσε στο πόδι κάποιος αρουραίος στον κήπο και η πληγή έγινε φλεγμονή που άρχισε να πιέζει στο καβούκι του».


Η ίδια εξήγησε: «Πήγαμε τον Thomas στον κτηνίατρο και του δώσαμε αντιβιοτικά, αλλά οι μύγες είχαν μολύνει αρκετά την πληγή του. Δεν έτρωγε ΚΑΙ παρά τις προσπάθειες μου να τον τροφοδοτήσω μέσω ενός σωλήνα και να τον πλένω δύο φορές την ημέρα, δεν υπήρξε βελτίωση».
star.gr

Αυτή είναι η καυτή δασκάλα που απολύθηκε αλλά… ξετρέλανε το Facebook! (φωτος)


Η 26χρονη δασκάλα πήρε ένα ρίσκο και το πλήρωσε με τη δουλειά της, ωστόσο μια νέα καριέρα την περίμενε…
2667f6d28116e6f265ae825e25e0383b XL Αυτή είναι η καυτή δασκάλα που απολύθηκε αλλά... ξετρέλανε το Facebook! (φωτος)
Η όμορφη, νεαρή κοπέλα δούλευε ως δασκάλα στο Martin County High School στη Φλόριντα των ΗΠΑ όταν δέχθηκε μια πρόταση για φωτογράφηση με μπικίνι…Η Olivia Sprauer, σήμερα κάνει νέα καριέρα σαν μοντέλο με το όνομα Victoria James, τονίζει ότι γνώριζε τα ρίσκα και τους κινδύνους με τις τολμηρές φωτογραφίες της…
Τελικά οι επίμαχες φωτογραφίες  έπεσαν τον Φεβρουάριο στα χέρια του διευθυντή του σχολείου ο οποίος και την απέλυσε.
Η πρώην δασκάλα πλέον είναι διάσημη σε όλον τον κόσμο καθώς οι φωτογραφίες της κάνουν το γύρο του Facebook:

Σειρά βελτιώσεων για το iPad mini δεύτερης γενιάς


Η Apple αναμένεται να λανσάρει στην αγορά τα νέα μοντέλα των iPhone, iPad και iPad mini μέσα στο 2013. Οι πρώτες φήμες σχετικά με τη νέα μίνι έκδοση της δημοφιλούς ταμπλέτας των 7,9 ιντσών κάνουν λόγο για... μια σειρά βελτιώσεων σε σχέση με την προηγούμενη γενιά iPad mini. 

Σύμφωνα με το MobiLeaks, η δεύτερη γενιά θα είναι εξοπλισμένη με βελτιωμένη οθόνη Retina ανάλυσης 2048*1536 που μεταφράζεται σε 324 pixel ανά ίντσα και θα διαθέτει τον διπύρηνο επεξεργαστή A6X της Apple. Οι δύο κάμερες της συσκευής λέγεται ότι θα βελτιωθούν στα 8 και 2 megapixel αντίστοιχα. 

Τέλος, το πάχος της ταμπλέτας αναφέρεται ότι θα αυξηθεί από 7,2 σε 7,5 χιλιοστά, ώστε να υπάρχει χώρος για μεγαλύτερη μπαταρία. Το iPad mini δεύτερης γενιάς αναμένεται στην αγορά το προσεχές φθινόπωρο.
lifo.gr

Φορολογούν τα χωράφια και οδηγούν σε τροφική εξάρτηση την χώρα


Νέος φόρος για όλα τα αγροτεμάχια

Με βάση την έκταση των αγροτεμαχίων που έχουν στην κατοχή τους θα φορολογούνται οι ιδιοκτήτες ακινήτων με το νέο ενιαίο φόρο ακίνητης περιουσίας που θα ισχύσει από το 2014 και θα αντικαταστήσει το έκτακτο ειδικό τέλος ακινήτων.

Στο τραπέζι της Επιτροπής των τριών κομμάτων που στηρίζουν την κυβέρνηση βρίσκεται πρόταση που προβλέπει συγκεκριμένο φόρο ανά στρέμμα για τα αγροτεμάχια ο οποίος θα διαφοροποιείται ανάλογα με την περιοχή που βρίσκεται το ακίνητο και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της, αν καλλιεργείται και το είδος της καλλιέργειας κ.ά.

Επίσης εξετάζεται να θεσπισθεί μικρότερη τιμή για τους κατ' επάγγελμα αγρότες συγκριτικά με τους υπόλοιπους ιδιοκτήτες. Οριστικές αποφάσεις δεν έχουν ληφθεί. Ο στόχος ωστόσο είναι από τη φορολογία των αγροτεμαχίων να εξοικονομηθούν περίπου 750 εκατομμύρια ευρώ στο πλαίσιο του νέου φόρου.

Στόχος της επιτροπής, που συνεδρίασε χθες και θα συνεδριάσει εκ νέου την προσεχή Δευτέρα, είναι η τελική πρότασή της να έχει διαμορφωθεί ως το τέλος Μαΐου προκειμένου στη συνέχεια να ληφθούν οι αποφάσεις της κυβέρνησης.

Τι σημαίνει όμως στην πράξη αυτή η πρόσθετη φορολόγηση των αγροτών για την χώρα; Η κυβέρνηση θέλει να προβάλει και ελπίζει πως με τον τρόπο αυτό θα αυξήσει τα έσοδά της. Στην πραγματικότητα, όμως, αυτό που κατορθώνουν οι "κυβερνώντες" είναι να αυξήσουν το κόστος παραγωγής των αγροτικών προϊόντων, δηλαδή στην πραγματικότητα καθιστούν περισσότερο μη ανταγωνιστικά (για εξαγωγή) τα προϊόντα των Ελλήνων αγροτών και στην περίπτωση που οι αγρότες θελήσουν να επωμισθούν οι ίδιοι το αυξημένο κόστος, θα μειώσουν το εισόδημά τους. Όμως στην περίπτωση που το κόστος περάσει στους καταναλωτές (κυρίως στους εγχώριους), δηλαδή σε όλους εμάς, τότε θα μειωθεί ακόμη περισσότερο η οικονομία των νοικοκυριών, θα δημιουργηθούν νέα μεγαλύτερα οικονομικά ανοίγματα προς το δημόσιο και τους τεράστιους φόρους που συνεχώς προσθέτει στους πολίτες.
Όμως, το σημαντικότερο όλων είναι πως στην πραγματικότητα θα μειωθεί η αγροτική παραγωγή, με αποτέλεσμα να καταστούμε κράτος εξαρτώμενο στην τροφή...!!! Και όταν ένα κράτος δεν μπορεί να θρέψει τους κατοίκους του, τότε αυτό το κράτος καθίσταται αυτόματα απολύτως υποτελές σε οποιονδήποτε του προσφέρει οποιαδήποτε (ακόμη και ελάχιστη) ποσότητα τροφίμων...! Προφανώςόλοι μπορούν να κατανοήσουν τι σημαίνει αυτό...

Αλήθεια, μπορεί το οικονομικό επιτελείο -της φερόμενης ή υποτιθέμενης σημερινής κυβέρνησης- να κατανοήσει τα αποτελέσματα της επιβάρυνσης στο κόστος της αγροτικής παραγωγής; Προφανώς όχι. Ή, επιδιώκουν την τροφική αδυναμία άρα και εξάρτηση της χώρας από τρίτους. Δυστυχώς, δεν υπάρχει κάποια ενδιάμεση "μετάφραση" της συγκεκριμένης στοχευμένης οικονομικής κυβερνητικής πίεσης προς τον αγροτικό κόσμο της Ελλάδας.
Σε αυτό το σημείο, εύλογα τοποθετείται μία σειρά από λογικότατα ερωτήματα:
  • Υπάρχουν εξασφαλισμένοι πόροι ή αποθηκευμένες ικανές ποσότητες τροφίμων προκειμένου να αντιμετωπισθεί ένα φαινόμενο μη δυνατότητας εισαγωγής τροφίμων; 
  • Έχει εξασφαλίσει η υποτιθέμενη κυβέρνηση της χώρας τροφική επάρκεια σε περίπτωση που υπάρξουν πολύ δυσάρεστες εξελίξεις στον οικονομικό τομέα ή στην περίπτωση που υπάρξει ένα "απρόσμενο" ή "τυχαίο" γεγονός που θα επιδεινώσει περαιτέρω την εθνική οικονομία;
  • Είναι ή δεν είναι ένα από τα πρώτιστα καθήκοντα, των εκάστοτε κυβερνώντων, η εξασφάλιση των απαραίτητων ποσοτήτων τροφίμων για τους κατοίκους της χώρας;
  • Αποτελεί ιερή τους υποχρέωση να μην δημιουργήσουν συνθήκες κατοχής στην Ελλάδα, αλλά αντίθετα, να εργαστούν προς την κατεύθυνση εξασφάλισης απρόσκοπτης λειτουργίας της αγροτικής παραγωγής;
  • Μπορεί, άραγε, έστω και ένας από τους κυβερνώντες ή εκείνους που στηρίζουν τις πολιτικο-οικονομικές αποφάσεις, να βάλει την υπογραφή του και να φέρει προσωπικά την ευθύνη -με οποιαδήποτε νομική ή οικονομική συνέπεια για τον ίδιο- για την περίπτωση που η χώρα περιέλθει σε αδυναμία ικανοποίησης των τροφικών αναγκών της;
Είναι πασιφανές πως όσοι κυβέρνησαν ή κυβερνούν αυτή την χώρα, αντιμετωπίζουν ως αριθμούς τους ανθρώπους, βλέπουν μόνο νούμερα (τα οποία στις πλείστες όσες των περιπτώσεων τους τα εμφανίζουν οι "δανειστές") και έχουν ρίξει το βάρος των ενεργειών τους στην "επιδιόρθωση" των αριθμών και όχι προς την κατεύθυνση της βελτίωσης των συνθηκών διαβίωσης των πολιτών.

Κατά το παρελθόν υπήρξε κάκιστη οικονομική δημοσιονομική διαχείριση από τους εκάστοτε κυβερνώντες. Σήμερα συντελείται κάκιστη διαχείριση των οικονομικών και ανθρώπινων πόρων, με αποτέλεσμα η χώρα να βυθίζεται σε ένα θανατηφόρο τέλμα με ταυτόχρονη απώλεια οποιασδήποτε επαναφοράς της. Και η φορολόγηση της αγροτικής γης είναι ένα από τα μεγαλύτερα εγκλήματα που συντελούνται από την σημερινή τροϊκανή συγκυβέρνηση. Είναι ένα έγκλημα που ανοίγει τις πύλες την απόλυτης εξαθλίωσης για τους πολίτες και της απόλυτης εξάρτησης της χώρας. Είναι, όμως, ταυτόχρονα και ένα έγκλημα που ανοίγει και την πόρτα του κελιού για όσους έχουν εμπλακεί άμεσα ή έμμεσα σε αυτό.


Πως εθιζόμαστε στο διαδίκτυο - Μια ειδικός μιλά για το φαινόμενο


Ποια είναι τα αίτια που οδηγούν σε εθισμό με το διαδίκτυο, ποια είναι τα συμπτώματα ενός τέτοιου εθισμού και πως κανείς αναγνωρίζει και αντιμετωπίζει το πρόβλημα; Σε όλα τα παραπάνω ερωτήματα δίνει απαντήσεις... η Μαρία Παναγιωτάκη, υπεύθυνης του Συμβουλευτικού Σταθμού Νέων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Νομού Ηρακλείου θέτοντας το πλαίσιο της κατάχρησης και του εθισμού των νέων ανθρώπων και εξηγώντας του λόγους του φαινομένου. Η κ. Παναγιωτάκη αναφέρεται στη σχέση μεταξύ της υπερβολικής χρήσης του ηλεκτρονικού υπολογιστή και διάφορων συνθηκών της ζωής των εφήβων που αφορούν στους γονείς, τους φίλους και την ψυχοκοινωνική τους υγεία. Η κ. Παναγιωτάκη θα παρουσιάσει την εισήγησή της Κατάχρηση και εθισμός στο διαδίκτυο στην ημερίδα που θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο με θέμα: Το διαδίκτυο στη Ζωή μας: Δυνατότητες, Ασφαλή Χρήση, Κατάχρηση και Εθισμός. Την ημερίδα διοργανώνουν το Γυμνάσιο Νέας Αλικαρνασσού σε συνεργασία με το Σύλλογο Καθηγητών Πληροφορικής Ανατολικής Κρήτης και το Συμβουλευτικό Σταθμό Νέων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Ηρακλείου.

1. Ποιά είναι τα συμπτώματα του εθισμού στο διαδίκτυο;
Αίσθηση ευφορίας όση ώρα βρισκόμαστε στο διαδίκτυο, είμαστε ανίκανοι να σταματήσουμε την δραστηριότητα, αποζητούμε όλο και περισσότερο χρόνο στο διαδίκτυο, παραμελούμε οικογένεια και φίλους, νιώθουμε κενοί, θλιμμένοι και οξύθυμοι όταν δεν βρισκόμαστε στο διαδίκτυο, λέμε ψέματα στην οικογένεια και τους φίλους μας για τις δραστηριότητες μας και οπωσδήποτε αντιμετωπίζουμε προβλήματα με τη δουλειά και το σχολείο.
Υπάρχουν βέβαια και σωματικά συμπτώματα όπως διατροφικές διαταραχές, διαταραχές του ύπνου, διάφορες μυοσκελετικές παθήσεις (π.χ. σκολίωση), μειωμένη αθλητική δραστηριότητα, ξηρά μάτια και μυωπία, ημικρανίες και παραμέληση προσωπικής υγιεινής.

2. Ποιά κριτήρια οριοθετούν την υπερβολική χρήση στο διαδίκτυο;
Θα πρέπει να υπάρχουν τουλάχιστον τρία από τα κριτήρια που θα σας πω: Συμπτώματα Συνδρόμου Απόσυρσης, όπως ψυχοκινητική διέγερση, χρήση διαδικτύου προκειμένου να αποφευχθούν αυτά τα συμπτώματα απόσυρσης, παραμονή on-line για χρονικό διάστημα μεγαλύτερο από την αρχική πρόθεση, κατανάλωση υπερβολικού χρόνου ή ακόμα και χρήματος σε δραστηριότητες σχετικές με το διαδίκτυο και έκπτωση της λειτουργικότητας του ατόμου. Παύει δηλαδή να είανι αποτελεσματικός, στις σχέσεις του, στο σχολείο του, στον εαυτό του, στους φίλους του, άρα σε κοινωνικό, οικογενειακό και προσωπικό επίπεδο.

3. Γιατί υπάρχει αυτό το φαινόμενο, μπορούμε να προσδιορίσουμε τα αίτια;
Οι έρευνες δείχνουν πως το φαινόμενο της κατάχρησης και του εθισμού στο διαδίκτυο είναι συχνότερο στα αγόρια, σε δυσλειτουργικές οικογένειες, σε παιδιά με καταθλιπτικό συναίσθημα ή σε παιδιά με διάσπαση προσοχής-υπερκινητικότητα. Φαίνεται από τα επιστημονικά ευρήματα ότι πάνω από τα μισά παιδιά παρουσιάζουν κάποιο ψυχικό υπόστρωμα που πιθανώς συμβάλλει στην ανάπτυξη κατάχρησης διαδικτύου, ενώ στα υπόλοιπα σημαντικό ρόλο φαίνεται να παίζουν περιβαλλοντικοί παράγοντες. Με άλλα λόγια έλλειψη επικοινωνίας και εφαρμογής ορίων από την οικογένεια. Δίχως άλλο, οι νέες κοινωνικές συνθήκες, οι δυσκολίες της εποχής, η μοναξιά, η απουσία σημείων αναφοράς και σταθερών, η έλλειψη επικοινωνίας, η απουσία επίβλεψης από τους γονείς λόγω εργασίας έξω από το σπίτι, παίζουν το ρόλο τους στην ανάπτυξη του φαινομένου.

4. Υπάρχουν κάποιοι παράγοντες πρόβλεψης της εμφάνισης του εθισμού στο διαδίκτυο στους εφήβους;
Οι έφηβοι αυτοί συνήθως υποφέρουν από προβλήματα που σχετίζονται με την καθημερινή τους ρουτίνα, τη σχολική τους επίδοση, την ικανότητα συγκέντρωσης, τον ύπνο, τις οικογενειακές σχέσεις και τη διάθεσή τους. Μερικοί προβλεπτικοί παράγοντες είναι η χαμηλή αυτοεκτίμηση, οι προβληματικές διαπροσωπικές & οικογενειακές σχέσεις και η χρήση παιχνιδιών στο διαδίκτυο. Ο εθισμός των εφήβων στο διαδίκτυο μπορεί, επίσης να είναι το αποτέλεσμα άλλων ψυχικών διαταραχών (π.χ. κατάθλιψη, αγχώδεις διαταραχές, διαταραχές προσωπικότητας, υπερκινητικότητα και κοινωνική φοβία).

5. Τι θα συμβουλεύατε τους γονείς;
Να έχουν γερούς και σταθερούς δεσμούς με τα παιδιά τους. Να τα ακούνε, να αφουγκράζονται τις ανάγκες και τις αγωνίες τους, να τα στηρίζουν και να έχουν ανοιχτή επικοινωνία μαζί τους. Έτσι δημιουργούνται νησίδες ασφαλείας, έτσι χτίζονται σχέσεις υποστήριξης. Από εκεί και πέρα σίγουρα από μικρή ηλικία θα πρέπει να τίθενται όρια και να τηρούνται μέσα στην οικογένεια, τα οποία να κατευθύνουν τα παιδιά και σημαίνουν ενδιαφέρον. Να αφιερώνουν οι γονείς χρόνο και διάθεση ώστε να ασχοληθούν με θέματα διαδικτύου μαζί με τα παιδιά, να τοποθετούν τον υπολογιστή σε κοινόχρηστο χώρο, να χρησιμοποιούν ειδικά φίλτρα για τις επιβλαβείς ιστοσελίδες, να ενημερώσουν τα παιδιά τους με απλά λόγια από μικρή ηλικία για τα φαινόμενα εθισμού και παρενόχλησης (το cyber bullying είναι επίσης επικίνδυνο), να μην χρησιμοποιούν τη χρήση του υπολογιστή για επιβράβευση ή τιμωρία και, εάν παρατηρήσουν υπερβολική χρήση να αναζητήσουν βοήθεια.

6. Ο Συμβουλευτικός Σταθμός Νέων μπορεί να βοηθήσει;
Έργο του είναι η ψυχοκοινωνική στήριξη των σχολικών μονάδων του Νομού. Έφηβος, οικογένεια, σχολείο. Αυτό είναι το τρίπτυχο στο οποίο επικεντρώνεται η στήριξη που παρέχει. Επομένως, βεβαίως μπορούν οι γονείς, οι εκπαιδευτικοί και οι έφηβοι που ζητούν συμβουλευτική στήριξη για ζητήματα που τους απασχολούν και για το θέμα της κατάχρησης του διαδικτύου, να έρθουν στο χώρο του Συμβουλευτικού Σταθμού Νέων, Ρολέν 4 (είναι στην παλιά ασφάλεια). Το τηλέφωνο είναι 28010246877.

prismanews

Έλλειψη σεβασμού στη Δημοκρατία


Μέχρι σήµερα γνωρίζαμε για «προληπτικούς» πολέμους, «προληπτικές» προσαγωγές κ.λπ. Τώρα μάθαμε και τις «προληπτικές» επιστρατεύσεις. Τα όπλα στα οποία προσφεύγει η εκάστοτε ηγεσία – εν προκειμένω η τρικομματική – μόλις αισθανθεί ότι απειλείται με οποι­ονδήποτε τρόπο η εξουσία της είναι, ως φαίνεται, ανε­ξάντλητα.
Αυτό που δεν είναι ανεξάντλητο, όμως, είναι το δημο­κρατικό κεφάλαιο της χώρας. Δυστυχώς, όσο επιτρέ­πουμε στους εαυτούς μας να υποκύπτουν στις σειρή­νες μιας προπαγανδιστικής εκστρατείας με μοναδικό στόχο την έξαρση του κοινωνικού αυτοματισμού, οδεύουμε μαθηματικά προς την, έστω άτυπη, κατάλυ­ση της Δημοκρατίας.
Η φαντασία γενικότερα - στην ερμηνεία του διεθνούς και εθνικού Δικαίου στη συγκεκριμένη περίπτωση -μπορεί να μην έχει όρια. Η Δημοκρατία όμως έχει. Και αν εμείς οι ίδιοι δεν ξεσηκωνόμαστε όταν αυτά τα όρια εξευτελίζονται, προτάσσοντας πάντα μια α λα καρτ δικαιολογία του τύπου «ναι μεν, αλλά», τότε βάζουμε τα χέρια μας και βγάζουμε… τα μάτια μας υποθηκεύο­ντας την αξιοπρέπειά μας και τελικά το μέλλον μας.
Οι εργαζόµενοι στο μετρό δεν ήταν παρά «βύσματα», οι απλήρωτοι ναυτεργάτες «τραμπούκοι», οι εκπαιδευ­τικοί «ανεύθυνοι» που παίζουν με το μέλλον των παι­διών μας.
Για όλους υπάρχει μια λιγότερο ή περισσότερο «πιασάρικη» δικαιολογία που μας επιτρέπει να τους στείλουμε, με ήσυχη τη συνείδησή μας και μειωμένο το προσωπι­κό μας ρίσκο, στον διάολο… ή μάλλον στις τάξεις ενός ιδιότυπου «στρατού» με αποκλειστικό έργο τη διασφά­λιση της κυβερνητικής επιβίωσης.
Θα πείτε: Ναι, αλλά η «κοινή γνώμη» διαφωνεί με την απεργία της ΟΛΜΕ εν μέσω πανελλαδικών εξετάσεων. Και λοιπόν; Από πότε τα αποτελέσματα των δημοσκο­πήσεων καθορίζουν τον σεβασμό ή όχι του Συντάγμα­τος και, εν τέλει, της Δημοκρατίας;
Τέλος πάντων, το σημαντικότερο που πρέπει να απαντή­σουμε, ως πολίτες αυτής της χώρας, δεν είναι «από πότε» μας συμβαίνουν όσα μας συμβαίνουν, αλλά «έως πότε» θα κάνουμε πως δεν καταλαβαίνουμε και θα μένουμε με τα χέρια σταυρωμένα (ή μάλλον με την κάννη του κοινωνικού αυτοματισμού στραμμένη στην κατεύθυνση του… διπλανού μας).

ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΛΗ ΤΕΛΕΤΗ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΙΚΗΤΉ ΤΟΥ DOOBLE 4 GOOOGLE ΑΣΤΕΡΙΟ ΡΕΥΝΙΚ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΆΘΜΙΑ ΕΚΠΑΊΔΕΥΣΗ ΠΙΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ Δ/ΝΤΗΣ ΤΗΣ ΑΣΤΕΡΙΟ ΚΡΙΤΟΓΛΟΥ




Ο Αστέριος, ενώ παρακολουθούν χαρούμενες και υπερήφανες η δασκάλα του και η μητέρα του


     Ο Διευθυντής Εκπαίδευσης ΠΕ Πιερίας κ. Αστέριος Κρίτογλου οργάνωσε στα Γραφεία της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσηςσήμερα τελετή έκφρασης συγχαρητηρίων προς τον μαθητή του 2ου Δημ. Σχ. Λιτοχώρου Αστέριο Ρέυνικ, τους γονείς και τους δασκάλους του, για την τιμητική διάκρισή του στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό «Doodle 4 Google», στον οποίον διακρίθηκε μεταξύ τεσσάρων εθνικών φιναλίστ ηλικίας από 6 έως 18 ετών της Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης. 


Στο Αστέριο ο κ. διευθυντής χάρισε έναν πάπυρο, καθώς και δύο βιβλία τιμής ένεκεν για τη μεγάλη του νίκη, μεταξύ 8.000 μαθητών,ως αναγνώριση για την τιμητική διάκριση στον διαγωνισμό που μας έκανε όλους περήφανους,. Στην τελετή έκφρασης συγχαρητηρίων παρέστησαν η μητέρα του Αστέριου, η δασκάλα του, καθώς και ο διευθυντής του 2ου Δημοτικού Σχολείου Λιτοχώρου κ. Παπαθανασίου, στον οποίο χαρίσθηκε επίσης τιμητικός πάπυρος. Για τη μεγάλη διάκριση του Αστέριου μίλησαν με τα θερμότερα λόγιαο κ. Κρίτογλου, ο κ. Παπαθανασίου, καθώς και η δασκάλα του, αλλά και η μητέρα του.
Ο Αστέριος δήλωσε ότι αισθάνθηκε υπερήφανος και χαρούμενος που βγήκε πρώτος ανάμεσα σε τοσούς πολλούς διαγωνιζόμενους μαθητές.
Ο κ. Κρίτογλου θα επισκεφθεί προσεχώς και το 2ο δημοτικό σχολείο Λιτοχώρου, όπου θα οργανωθεί μια διαφορετική τελετήευχαρηστηρίων για τον μαθητή Αστέριο Ρέυσνικ.