ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Κυριακή 3 Νοεμβρίου 2013

Γεωργιάδης: «Ο φόρος θα περάσει γιατί διαφορετικά θα... πέσει η κυβέρνηση»

Γεωργιάδης: «Ο φόρος θα περάσει γιατί διαφορετικά θα... πέσει η κυβέρνηση»
Γιατί πρέπει να περάσει ο φόρος των ακινήτων; Γιατί είναι δίκαιος; Γιατί είναι απαραίτητος; Όχι! Γιατί αλλιώς θα πέσει η κυβέρνηση και θα χάσει και το υπουργιλίκι του ο τηλεϋπουργός Υγείας, Άδωνις!

Και δε το λέμε εμείς αυτό... Ο ίδιος το είπε.

«Ο φόρος θα περάσει γιατί διαφορετικά θα πέσει η κυβέρνηση», τόνισε μιλώντας στην πρωινή εκπομπή του ΑΝΤ1 ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, στην καθιερωμένη, καθημερινή τηλεοπτική του συνέντευξη..
Ταυτόχρονα, αναφερόμενος στους αντιδρώντες του Κοινοβουλίου, είπε: «Οι βουλευτές είναι εκεί γι' αυτό έχουν ψηφιστεί για να εκπροσωπούν τους ψηφοφόρους του. Και η κοινή γνώμη θα πρέπει να καταλάβει ότι από εδώ και μπρος ζούμε με τα δικά μας λεφτά». Η Δημοκρατία κατά Άδωνι: οι βουλευτές πρέπει να είναι μνημονιακοί και πρέπει να πείσουν και τους... ψηφοφόρους τους να γίνουν! Αλλιώς, υπάρχει πρόβλημα: θα... πέσει η κυβέρνηση!
Και πάμε στους... συνταξιούχους;
«Ποτέ εγώ δεν έχω πει για τους απομάχους στη ζωή με την έννοια τους μεγάλους σε ηλικίας ανθρώπους. Τους σέβομαι, τους τιμώ. Πιστεύω ότι αυτούς τους ανθρώπους πρέπει η Πολιτεία κατά προτεραιότητα να φροντίζει γιατί πράγματι είναι αυτοί που προσέφεραν τα προηγούμενα χρόνια. Εγώ δεν έχω πει ποτέ γι' αυτούς. Το πιο επαχθές μέτρο από όσα έχω ψηφίσει στη ζωή μου ήταν η περικοπή συντάξεων των μεγάλων ανθρώπων. Τους ανθρώπους που έχουν περάσει μια ηλικία και έχουν δουλέψει για να είμαστε εμείς εδώ, τους σέβομαι και πρέπει η Πολιτεία να τους φροντίσει», ανέφερε χαρακτηριστικά ο υπουργός Υγείας.

Ε, εμείς τώρα τί μπορούμε να σχολιάσουμε; Όταν βγαίνει υπουργός και παραδέχεται ότι ψηφίζει μέτρα επαχθή, εμείς δεν έχουμε να προσθέσουμε κάτι....

Καλό σαββατοκύριακο και ραντεβού τη Δευτέρα με την επόμενη τηλεοπτική εμφάνιση του ανθρώπου που χειρίζεται την ΥΓΕΙΑ των παιδιών μας...