ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2014

Σεξ: Γυναίκες και πορνοταινίε



newscity1.net
Απλές συμβουλές για να της «σερβίρεις» τι αναζητάς από εκείνη στο σεξ και να έχεις ανταπόκριση.Η ακόλουθη λίστα είναι από αυτές τις... 
μαλαγανίστικες λίστες που πασάρει ένας άντρας σε μια γυναίκα, μεταξύ σοβαρού και αστείου "κοίτα ρε μωρό να μαθαίνεις!", αλλά που στην πραγματικότητα θέλει όχι απλά να την αποστηθίσει τη λίστα "το μωρό", αλλά και να τν κάνει πράξη! Στην τελική, είναι ακατανίκητος πόθος κάθε άντρα, η σεξουαλική του ζωή να είναι σαν τσοντοσκηνές βγαλμένες από πλατό του Dorcel TV! Τι μπορεί λοιπόν να μάθει μια γυναίκα από τις τσόντες (και να πάψει να γκρινιάζει επιτέλους που της έσπασε το νύχι όταν τη γύρισες στα τέσσερα):



1. Σούζι-τσούζει

Καταρχήν, όταν το σπέρμα, κατά την "κανονιά" του επιβήτορα, πάει στο μάτι, δεν τσούζει. Εκείνη στο κρεβάτι σας γιατί το κάνει τοοόσο πια ζήτημα κάθε φορά;

2. Great balls of fire

Το γυναικείο στήθος, όταν είναι μεγάλο, δεν μένει εκεί ντουβάρι, αμέτοχο, να πάλλεται αμήχανα πέρα-δώθε σαν εκκρεμές και χωρίς ενεργό ρόλο, αλλά η γυναίκα το βάζει με δική της πρωτοβουλία στο "κάδρο", πιάνοντάς το σφιχτά, ζουπώντας το σαν να είναι ζυμάρι και ετοιμάζεται να ανοίξει φύλλο για τυρόπιτα και δαγκώνοντας, τσιπώντας και ρουφώντας η ίδια τις ρώγες της, κάτι που (φυσικά) της δίνει επιπλέον ηδονή.

3. Περνώ και μόνη μου καλά (παρέα με την Σούλα, αλλά μην το κάνουμε θέμα)

Δεν υπάρχει -μεταξύ γυναικών- κανένα άλλο θέμα συζήτησης, όταν βρίσκονται για καφέ ή ποτό, από το πώς πηδιούνται, ποια είναι η καλύτερη στάση για να τελειώσουν, ποιος από τους φίλους τους τις έχει πάρει καλύτερα και ποιος έχει πιο ωραίο και μακρυνάρι "εργαλείο", ποιος φίλος τους τις έχει πάρει και τις δυο, ποιον φίλο τους θα παίρνανε τώρα παρέα, ενώ πάντα μια τέτοια κουβέντα μεταξύ φιλενάδων, αν ο φίλος που αποφάσισαν ότι θα ήταν ιδανικός να παίρνανε παρέα δεν το σηκώσει τελικά το τηλέφωνο για να έρθει να τις "κανονίσει", αυτό δεν τις πτοεί καθόλου, διότι απλούστατα η κατάσταση καταλήγει σε φάσωμα μεταξύ τους και σε σεξ χωρίς να τον έχουν ανάγκη.

4. Κέρμιτ εσύ, σούπερ σταρ!

Ξεχάστε τα φιλιά που ξέρατε πάνω στο σεξ. Ρουφηχτά, χείλη με χείλη, κάπου ανάμεσα γλώσσα και παθιασμένα; Μάλλον η εποχή (της τσόντας) σας έχει προσπεράσει! Τα τσοντοφιλιά είναι μακράν πιο εξελιγμένα! Τα φιλιά κατά τη διάρκεια του σεξ γίνονται με στόματα ορθάνοιχτα και τις γλώσσες προτεταμένες, όπως του βατραχιού την ώρα που αρπάζει τη μύγα στον αέρα!

(Μίνι διάλειμμα για κάτι πολύ σημαντικό, μιας και μιλάμε για πορνό: "Πως να φιλμάρετε σωστά σπιτικό πορνό". Διαβάστε εδώ όλες τις λεπτομέρειες)

5. Το μαλλιαρό τέρας

Η ιστορία της τσόντας έχει δείξει το εξής: όσο πιο τριχωτό και αξύριστο είναι το αιδοίο, τόσο περισσότερο σπικάρει η γυναίκα στο κρεβάτι (λέει από μακρόσυρτα και παθιάρικα αχ-βαχ μέχρι ιστορίες από τον πόλεμο). Οπότε, αν δεν είστε για "διαλέξεις" στο κρεβάτι (βρωμόλογα και "τι μου κάνεις Μήτσο" εξαιρούνται, ο Μήτσος εκεί τα θέλει στη διαπασών), λίγο τριμάρισμα "εκεί στο νότο που η αλήθεια κάνει κρότο", δεν θα πάει στο βρόντο.

6. Ακούω φωνές

Τελικά είναι η ρημαδιασμένη η γκρίνια της γκόμενας, η από κεκτημένη ταχύτητα μουρμούρα της γυναίκας που την κάνει να πετάγεται σαν ενοχλητικό GPS κατά τη διάρκεια του σεξ, που ο άντρας ο υπερεραστής "δημιουργεί", "μεγαλουργεί". Διότι, όπως δείχνουν και οι -βγαλμένες από την καθημερινή ζωή- τσόντες, κάθε άντρας ξέρει να χειρίζεται με δεξιοτεχνία και χειρουργική ακρίβεια το γυναικείο αιδοίο με τα δάχτυλα και τη γλώσσα του. Σε αυτή την περίπτωση καμία γυναικεία φωνή δεν κάνει το GPS, "λίγο πιο δεξιά", "λίγο πιο πάνω", "εκεί", "στα 100 μέτρα στρίψτε δεξιά".

7. Να βγάλω σερβίτσιο; Θα καθίσεις για φαγητό;

Ακόμη απορεί η αντρική ράτσα: γιατί τόσος σαματάς όταν μια γυναίκα τσακώσει τον άντρα της να το κάνει με την κολλητή της, με την κουμπάρα, με την ξαδέρφη της. Οι διδακτικότατες τσόντες το λένε και το δείχνουν ξεκάθαρα και το κάνουν οσο πιο λιανά γίνεται: Όταν μια γυναίκα στις τσόντες πιάνει στα πράσα τον γκόμενό της καβάλα στην επιστήθια φίλη της, ή "τρενάκι" με την μπριόζα την κουμπάρα που λέγαμε την τσαχπινογαργαλιάρα, ή οριζοντιωμένο κάτω από την τσουλάρα της οικογένειας, την ξαδέρφη, απλά χαμογελάει, τρίβει τις ρώγες της, ξεντύνεται και δειλά-δειλά (μην ενοχλήσει κιόλας που ήρθε απρόσκλητη) συμμετέχει.

Η εγκύκλιος για τη λειτουργία των των Ολοήμερων Δημοτικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2014-2015



Στο παρακάτω έγγραφο περιλαμβάνεται η εγκύκλιος για την λειτουργία των Ολοήμερων Δημοτικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2014 – 2015.
Στην εγκύκλιο περιλαμβάνεται το ωράριο και ωρολόγιο πρόγραμμα καθώς και οι στόχοι και το περιεχόμενό του.
 Ειδικότερα όπως αναφέρεται στην εγκύκλιο, οι παιδαγωγικές και κοινωνικές επιδιώξεις του ολοήμερου, σύμφωνα με τα παραπάνω, αφορούν:
α) Στον εμπλουτισμό του Αν. Προγράμματος, β) στον επαναπροσδιορισμό των μεθόδων διδασκαλίας και της διδακτικής πράξης, γ) στην ανάπτυξη ουσιαστικής διαπροσωπικής επικοινωνίας, την αποδοχή της ετερότητας μέσα από τη βαθύτερη γνωριμία της κουλτούρας του “άλλου”, δ) στον εμπλουτισμό της γλωσσικής δυνατότητας και την ανάπτυξη της φαντασιακής-συμβολικής ικανότητας των μαθητών, ε) στην ενισχυτική διδακτική παρέμβαση, την παιδαγωγική φροντίδα, την ενίσχυση των μαθησιακών αποτελεσμάτων και την καταπολέμηση της σχολικής αποτυχίας και διαρροής, στ) στην ευαισθητοποίηση και ενεργοποίηση των γονέων και των τοπικών κοινωνιών με στόχο το “άνοιγμα του σχολείου στην κοινωνία”.
Από το σχολικό έτος 2010-2011 μέχρι και σήμερα τα Ολοήμερα Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ εφαρμόζουν διευρυμένο πρωινό ωράριο, έχουν βελτιωμένα Προγράμματα Σπουδών και εμπλουτισμένο Ωρολόγιο Πρόγραμμα με νέα διδακτικά αντικείμενα και δραστηριότητες.


Ο Τομέας ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ στο 1ο ΕΠΑΛ Κατερίνης

Ο απόφοιτος του Τομέα Πληροφορικής μπορεί να εργαστεί τόσο στο Δημόσιο, όσο και στον ιδιωτικό τομέα και συγκεκριμένα σε επιχειρήσεις, οργανισμούς, εκπαιδευτικές μονάδες κ.α., καθώς επίσης και σε φορείς που χρησιμοποιούν προϊόντα και υπηρεσίες πληροφορικής.

'Έχει τη δυνατότητα επίσης να απασχοληθεί σε επιχειρήσεις που:

• κατασκευάζουν ή υποστηρίζουν προϊόντα πληροφορικής
• σχεδιάζουν, εγκαθιστούν και υποστηρίζουν δίκυα υπολογιστών και δικτυακές υπηρεσίες
• αναπτύσσουν και υποστηρίζουν εφαρμογές λογισμικού
 • προωθούν και πωλούν προϊόντα ή υπηρεσίες πληροφορικής, δικτυακό εξοπλισμό και δικτυακές υπηρεσίες και εφαρμογές λογισμικού
• ως ελεύθερος επαγγελματίας Ο απόφοιτος μπορεί να αναλαμβάνει
• όσα αναφέρονται στην εγκατάσταση, υποστήριξη, διαχείριση και αξιοποίηση πληροφοριακών συστημάτων και δικτύων
• κάνει χρήση υπηρεσιών και προϊόντων πληροφορικής
• πωλεί, εγκαθιστά και υποστηρίζει υπηρεσίες και προϊόντα πληροφορικής
• αναπτύσσει απλές εφαρμογές πληροφορικής
• αναπτύσει απλές εφαρμογές πολυμέσων και Διαδικτύου
• δημιουργεί ιστοσελίδες και συντηρεί το περιεχόμενό τους

Αποκτώντας γενική παιδεία υψηλού επιπέδου, που  θα συμβάλλει στην ισόρροπη γνωστική, συναισθηματική, πνευματική και σωματική τους ανάπτυξη αλλά και ολοκληρωμένες επαγγελματικές γνώσεις και δεξιότητες για την πρόσβαση στην αγορά εργασίας.

Τα μαθήματα Γενικής Παιδείας της Β΄ Τάξης ΕΠΑ.Λ.  είναι τα εξής:

1. Ελληνική Γλώσσα (Νέα Ελληνική Γλώσσα 2 ώρες και Λογοτεχνία 1 ώρα),
2. Μαθηματικά (Άλγεβρα 2 ώρες και Γεωμετρία 1 ώρα),
3. Θετικές Επιστήμες (Φυσική 1 ώρα και Χημεία 1 ώρα),
4. Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ (1 ώρα),
5. Θρησκευτικά (1 ώρα),
6. Ξένη Γλώσσα (Αγγλικά) (1 ώρα)
7. Φυσική Αγωγή (1 ώρα).

Ειδικότητα: Τεχνικός Εφαρμογών Πληροφορικής

Τα Μαθήματα Ειδικότητας στη Β’ Τάξη είναι τα Παρακάτω :

1. Αρχές Προγραμματισμού  Υπολογιστών 1Θ+3Ε
2. Υλικό και Δίκτυα Υπολογιστών 2Θ+2Ε
3. Βασικά Θέματα Πληροφορικής 3Θ+2Ε
4. Λειτουργικά Συστήματα και Ασφάλεια Πληροφοριακών Συστημάτων 1Θ+2Ε
5. Συστήματα Διαχείρισης Βάσεων Δεδομένων 1Θ+3Ε
6. Ανάπτυξη Εφαρμογών Πολυμέσων 1Θ+2Ε

Τα Μαθήματα Ειδικότητας στη Γ’ Τάξη είναι τα Παρακάτω :

1. Προγραμματισμός Υπολογιστών 3Θ+1Ε
2. Δίκτυα Υπολογιστών 3Θ+1Ε
3. Ειδικά Θέματα στον Προγραμματισμό Υπολογιστών 1Θ+5Ε
4. Εφαρμογή και Συντήρηση Πληροφοριακών Συστημάτων 2Θ+2Ε
5. Πληροφορική σε Επιχειρήσεις και Οργανισμούς 2Θ+1Ε
6. Αγγλικά Ειδικότητας 2Θ

Ειδικότητα: Τεχνικός Η/Υ και Δικτύων Η/Υ

Τα Μαθήματα Ειδικότητας στη Β’ Τάξη είναι τα Παρακάτω :

1. Αρχές Προγραμματισμού  Υπολογιστών 1Θ+3Ε
2. Υλικό και Δίκτυα Υπολογιστών 2Θ+2Ε
3. Βασικά Θέματα Πληροφορικής 2Θ+2Ε
4. Λειτουργικά Συστήματα και Ασφάλεια Πληροφοριακών Συστημάτων 1Θ+2Ε
5. Εγκατάσταση – Συντήρηση  Υπολογιστικών Συστημάτων 2Θ+3Ε
6. Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων 1Θ+2Ε

Τα Μαθήματα Ειδικότητας στη Γ’ Τάξη είναι τα Παρακάτω :

1. Προγραμματισμός Υπολογιστών 3Θ+1Ε
2. Δίκτυα Υπολογιστών 3Θ+1Ε
3. Ειδικά Θέματα στο Υλικό και στα Δίκτυα Υπολογιστών 1Θ+5Ε
4. Τεχνική Υποστήριξη Πληροφοριακών Συστημάτων 2Θ+2Ε
5. Πληροφορική σε Επιχειρήσεις και Οργανισμούς 2Θ+1Ε
6. Αγγλικά Ειδικότητας 2Θ

Ειδικότητα: Τεχνικός Εφαρμογών Λογισμικού


Τα Μαθήματα Ειδικότητας στη Β’ Τάξη είναι τα Παρακάτω :

1. Αρχές Προγραμματισμού Υπολογιστών 1Θ+3Ε
2. Υλικό και Δίκτυα Υπολογιστών 2Θ+2Ε
3. Βασικά Θέματα Πληροφορικής 2Θ+2Ε
4. Λειτουργικά Συστήματα και Ασφάλεια Πληροφοριακών Συστημάτων 1Θ+2Ε
5. Βάσεις Δεδομένων με Εφαρμογές στο Διαδίκτυο 1Θ+2Ε
6. Σχεδίαση και Διαχείριση Ιστότοπων 2Θ+3Ε

Τα Μαθήματα Ειδικότητας στη Γ’ Τάξη είναι τα Παρακάτω :

1. Προγραμματισμός Υπολογιστών 3Θ+1Ε
2. Δίκτυα Υπολογιστών 3Θ+1Ε
3. Ειδικά Θέματα στον Προγραμματισμό Διαδικτύου και Κινητών Συσκευών 1Θ+5Ε
4. Ανάπτυξη και Διαχείριση Διαδικτυακών Εφαρμογών 2Θ+2Ε
5. Πληροφορική σε Επιχειρήσεις και Οργανισμούς 2Θ+1Ε
6. Αγγλικά Ειδικότητας 2Θ

Οι Απόφοιτοι του ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ μπορούν να δώσουν Εξετάσεις σε Πανελλαδικό επίπεδο με την ομάδα Α του ΕΠΑΛ και να εισαχθούν στα παρακάτω τμήματα των ΤΕΙ :
Τμήματα για Υποψηφίους Τομέα Πληροφορικής
·         Σχολή Πλοιάρχων
·         Σχολή Μηχανικών
·         Αστυφυλάκων

Το 1ο ΕΠΑΛ ήταν το πρώτο σχολείο που λειτούργησε ο Τομέας Πληροφορικής στις αρχές της δεκαετίας του 1990. Διαθέτει ένα από τα μεγαλύτερα εσωτερικά δίκτυα Η/Υ και ήταν από τα πρώτα σχολεία της Κατερίνης με Ιστοσελίδα (http://1epal-kater.pie.sch.gr/ )από τις αρχές του 2000.
Δικαίωμα εγγραφής στον Τομέα Πληροφορικής έχουν εκτός από τους μαθητές που έχουν τελειώσει την Α’ ΕΠΑΛ  και μαθητές του Γενικού Λυκείου ( να έχουν τελειώσει την Α’ Τάξη ΓΕΛ )  καθώς και απόφοιτοι ΓΕΛ που θέλουν να αποκτήσουν το Πτυχίο του Τομέα.
Καρακούσης Αθανάσιος                                                            Βελώνης Γεώργιος
Υποδιευθυντής 1ου ΕΠΑΛ Κατερίνης                                     Τομεάρχης Πληροφορικής

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ Δ/ΝΣΗ Π/ΘΜΙΑΣ & Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

            Ο Διευθυντής Εκπαίδευσης την Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2014, θα παρευρεθεί στους Αγιασμούς των Δημοτικών Σχολείων Κάτω Μηλιάς-Μεσαίας Μηλιάς-Φωτεινών και Αγίου Δημητρίου, προκειμένου να αποκτήσει άμεση εικόνα για την ετοιμότητα λειτουργίας των σχολικών μονάδων στις ορεινές περιοχές της Πιερίας.
            Στην Κατερίνη η Διεύθυνση ΠΕ Πιερίας θα εκπροσωπηθεί από τον Αναπληρωτή Διευθυντή Εκπαίδευσης κ. Κραγιόπουλο Νικόλαο, ο οποίο θα παραστεί στον Αγιασμό του 3ου Δημ. Σχ. Κατερίνης.




                                                                                    O Διευθυντής ΠΕ Πιερίας


                                                                                    Κρίτογλου Αστέριος

ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ Δ. ΧΡΙΣΤΟΓΙΑΝΝΗ

«Ευχές για τη νέα σχολική χρονιά»

Στο ξεκίνημα της νέας σχολικής χρονιάς, εύχομαι από καρδιάς σε μαθητές, εκπαιδευτικούς και  γονείς, υγεία, ψυχική δύναμη, και επιμονή, ώστε να ανταπεξέλθουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στις απαιτήσεις του ρόλου που ο καθένας καλείται να αναλάβει.
Καλή δημιουργική σχολική χρονιά σε όλη την εκπαιδευτική κοινότητα, γεμάτη πρόοδο, με όραμα και έμπνευση, για να είναι το σχολείο φορέας, όχι μόνο γνώσεων, αλλά κυρίως κοινωνικών δεξιοτήτων και αξιών.
                                                                

Με εκτίμηση
Χριστογιάννης Δ. Δημήτριος
Βουλευτής Πιερίας

                                                  

ΑΝΟΙΧΤΟ ΚΑΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΕΡΓΑΤΙΚΗΣ ΤΑΞΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΟΙΚΟΔΟΜΩΝ ΠΙΕΡΙΑΣ



ΔΕΝ ΘΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΜΕ ΤΑ ΨΙΧΟΥΛΑ
Η ΦΤΩΧΕΙΑ  Η ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑ  Η ΑΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ  ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ  ΕΙΝΑΙ ΤΟ  ΜΕΛΛΟΝ  ΤΟ  ΔΙΚΟ  ΜΑΣ  ΚΑΙ ΤΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ  ΜΑΣ
ΔΕΝ ΘΑ ΑΠΟΔΕΧΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΔΟΥΛΕΙΑ-ΔΟΥΛΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ  ΠΟΥ  ΜΑΣ ΠΑΝΕ 100  ΧΡΟΝΙΑ  ΠΙΣΩ  ΓΙΑ  ΝΑ  ΑΝΑΚΑΜΨΟΥΝ  ΤΑ  ΚΕΡΔΗ  ΜΙΑΣ  ΧΟΥΦΤΑΣ  ΠΛΟΥΤΟΚΡΑΤΩΝ

 ΓΙΑΤΙ  ΑΥΤΗ  ΕΙΝΑΙ  Η <<ΑΝΑΠΤΥΞΗ>>  ΠΟΥ ΕΠΙΚΑΛΟΥΝΤΑΙ <<ΑΝΑΠΤΥΞΗ>> ΤΑΞΙΚΗ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΤΗΣ Ε.Ε. ΤΗΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΗΚΟΤΗΤΑΣ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΩΝ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΕΡΔΩΝ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΣΑΚΙΖΟΥΝ ΕΡΓΑΤΙΚΑ-ΛΑΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ- ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΑΝΑΓΚΑΖΟΥΝ ΝΑ ΖΟΥΜΕ ΣΕ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΜΟΝΙΜΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΡΚΗΣ ΦΤΩΧΕΙΑΣ ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑΣ
ΕΡΓΑΤΙΚΑ-ΛΑΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΕΡΔΗ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΩΝ ΔΕΝ ΣΥΜΒΙΒΑΖΟΝΤΑΙ

ΟΥΤΕ Η ΣΙΩΠΗ ΟΥΤΕ Η ΑΝΑΜΟΝΗ ΟΥΤΕ Η ΑΝΑΘΕΣΗ ΟΥΤΕ Η ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ ΕΝΑΛΛΑΓΗ ΕΝΤΟΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΘΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΛΥΤΡΩΣΗ Η ΑΜΕΣΣΗ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ

ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ ΟΙΚΟΔΟΜΕ ΟΤΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΙΧΑΜΕ ΤΑ ΚΕΡΔΙΣΑΝ ΟΙ ΠΑΤΕΡΑΔΕΣ  ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΠΠΟΥΔΕΣ ΜΑΣ ΜΕ ΣΚΛΗΡΟΥΣ ΑΙΜΑΤΗΡΟΥΣ ΤΑΞΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΧΑΡΙΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΜΑΣ ΤΑ ΚΑΤΑΡΓΟΥΝ ΟΛΑ ΣΕ ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ
ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΣΟΥΜΕ ΜΕ ΣΤΑΥΡΩΜΕΝΑ ΧΕΡΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΣΚΥΨΟΥΜΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΘΑ ΟΡΓΑΝΩΘΟΥΜΕ ΘΑ ΣΥΣΠΕΙΡΩΘΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΜΕ ΤΟ ΠΑΜΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ-ΔΙΕΚΔΙΚΗΤΙΚΑ-ΤΑΞΙΚΑ
Συνάδελφε οικοδόμε, άνεργε του κλάδου η <<ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΤΑΞΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΟΙΚΟΔΟΜΩΝ ΠΙΕΡΙΑΣ >> και το ΠΑΜΕ σε καλούν σε αγωνιστική συστράτευση , αγωνιστική εγρήγορση, με συμμετοχή και δράση, για ουσιαστική προστασία των ανέργων, για κάλυψη ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης σε όλους τους συναδέλφους, για έκτακτο επίδομα ανεργίας  1400 ευρώ, για επίδομα ανεργίας 600 ευρώ για όλο το διάστημα που ο συνάδελφος θα είναι στην ανεργία, να  προσμετρηθούν τα χρόνια ανεργίας στα συντάξιμα χρόνια κ.α
Η <<ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΤΑΞΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΟΙΚΟΔΟΜΩΝ ΠΙΕΡΙΑΣ>> θα πάρει μια σειρά από αγωνιστικές πρωτοβουλίες με αιτήματα αιχμής που αφορούν κυρίως τους ανέργους του κλάδου, αφού η ανεργία στον κλάδο παίρνει εκρηκτικές διαστάσεις, η φτώχεια τσακίζει της οικογένειες των οικοδόμων
Κορύφωση των αγωνιστικών αυτών πρωτοβουλιών θα είναι το πανελλαδικό πανεργατικό παλλαϊκό συλλαλητήριο του ΠΑΜΕ και των δυνάμεων της κοινωνικής συμμαχίας  το Σάββατο 1 Νοεμβρίου στις 12 το μεσημέρι στην πλατεία συντάγματος

ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΑΛΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΜΕ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΜΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΚΟΡΥΦΩΣΗ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΣΥΝΤΑΞΗ ΤΟΥ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΜΑΣ ΜΕ ΤΑΞΙΚΟ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΜΑΖΙΚΗ ΚΑΘΟΔΟΣ ΟΙΚΟΔΟΜΩΝ ΑΝΕΡΓΩΝ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΣΤΟ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟ ΠΑΝΕΡΓΑΤΙΚΟ ΠΑΛΛΑΙΚΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΠΑΜΕ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΣΤΙΣ 1 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ΣΤΙΣ 12 ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ

ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΦΟΒΗΣΟΥΜΕ ΜΕ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΤΑΞΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ
ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΟΥ Δ.Σ. ΟΙΚΟΔΟΜΩΝ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΟΙΚΟΔΟΜΩΝ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΤΕΥΘΗΝΣΗ
<<ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΤΑΞΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΟΙΚΟΔΟΜΩΝ ΠΙΕΡΙΑΣ>>


Καλή σχολική χρονιά Δάσκαλε! Δεύρο έξω!

Καλή σχολική χρονιά δάσκαλε-α!
Προσγειώσου! Προσγειώσου στον «τσακισμένο» σου μισθό που σε οδηγεί σε απόγνωση……
Προσγειώσου στο συνωστισμό των τάξεων των παιδιών...
Προσγειώσου στο Λύκειο - απομίμηση φροντιστηρίου...
Προσγειώσου στον παιδαγωγικό σου ρόλο που όλο και περισσότερο εξουθενώνεται από το ρόλο του εξεταστή, του επιτηρητή, του συμβολαιογράφου επιδόσεων...
Προσγειώσου στα διδακτικά καθήκοντά σου που όλο και περισσότερο «χαρακώνονται» από τις γραφειοκρατικές - διοικητικές υποχρεώσεις που θα σου αναθέσουν...
Προσγειώσου στη λάσπη του «τεμπέλη», του «ιδιαιτεράκια», στις ταμπέλες που σου έχουν έντεχνα φορέσει οι κυβερνήσεις μέσω των ηλεκτρονικών τους κουβερνάντων...
Προσγειώσου στα 35 χρόνια δουλειάς που σου υφαίνουν σα σάβανο
Προσγειώσου στο νέο πειθαρχικό δίκαιο που επιχειρεί να σε δέσει χειροπόδαρα
Προσγειώσου στο νέο ρόλο του γυρολόγου που σου επιφυλάσσουν
Προσγειώσου στο νέο ωράριο εργασίας που σου επέβαλαν
Προσγειώσου στην απαίτηση να μετατραπείς από εκπαιδευτικός – παιδαγωγός σε «τεχνικό» που κάνει όλα τα μαθήματα αρκεί να μπαζώνει κενά, που μετακινείται από νομό σε νομό για να με φαίνονται κενά
Προσγειώσου στο νέο επιθεωρητισμό με τον οποίο θέλουν να νομιμοποιήσουν το διχασμό, τη χειραγώγηση και την απόλυση …
            Προσγειώσου και αμέσως απογειώσου! Υπολόγισε τις δυσκολίες και ταυτόχρονα περιφρόνησέ τες! άφησε τα οράματά σου, τις προσδοκίες σου να υπερβούν τους τέσσερις τοίχους του σχολείου και τους χαμηλούς ορίζοντες ενός προκατασκευασμένου ρεαλισμού.
Αρνήσου στο κράτος - εργοδότη να σου φέρεται σαν επιχειρηματίας και να θέλει το σχολείο ένα εμπορικό μαγαζί και τον εκπαιδευτικό έναν κακοπληρωμένο και υπάκουο υπάλληλό του.
Αρνήσου τους λογιστικούς υπολογισμούς μιας πολιτικής που με το απατηλό σύνθημα «πρώτα ο μαθητής» δεν διστάζει, στη λογική του «Συμφώνου λιτότητας και περικοπών», να συγχωνεύει τμήματα και σχολεία, αδιαφορώντας για την υποβάθμιση των όρων μάθησης και διδασκαλίας και για τις πολύπλευρες ψυχοπαιδαγωγικές και κοινωνικές συνέπειες.
Μετάτρεψε το σχολείο από χώρο «εξεταστικής θυσίας», από μια άχαρη και ψυχρή «αίθουσα αναμονής» στην οποία αναγκαστικά περιμένει ο μαθητής μέχρι να έρθει η ώρα του μοιράσματος των τίτλων, σε χώρο γνώσης, διεκδίκησης, ζωής.
Υπονόμευσε την ανταγωνιστική σχολική ατμόσφαιρα, δημιουργώντας όρους συνεργασίας, επιβραβεύοντας τη συλλογικότητα και την αλληλεγγύη, επιχειρηματολογώντας υπέρ της θέσης, ότι «τα καλύτερα όνειρα στη ζωή μας είναι τα συλλογικά!».
Γνώρισε τους μαθητές σου όχι μόνο με το αυστηρό κριτήριο της επιτυχίας ή της αποτυχίας τους στο σχολείο, αλλά με τα βασικά στοιχεία της κοινωνικής τους ταυτότητας. Δώσε στις τάξεις ένα άλλο χρώμα, πιο ανθρώπινο, πιο ζωηρό, πιο κοινωνικό. Επισήμανε σε όλους τους τόνους και προς όλες τις κατευθύνσεις ότι το σχολικό σύστημα δεν έχει το δικαίωμα να δημιουργεί παραμελημένα παιδιά.
Σκύψε πάνω στα παιδιά των «τελευταίων θρανίων», αφουγκράσου τις ανάγκες τους, μάθε τους γράμματα. Στάσου στα ξένα παιδιά, πλησίασέ τα, κατάλαβε ότι δεν είναι αυτά το πρόβλημα, αντίθετα αυτά έχουν χίλια προβλήματα. Μην επιτρέψεις, από συναδελφική αλληλεγγύη, σε κανέναν να κάνει το «στιγματισμό» διδακτέα ύλη για το μαθητή.
Πείσε τους μαθητές σου ότι οι σχέσεις σας μπορούν να πάψουν να είναι ανταγωνιστικές όταν η ουσιαστική συμμετοχή τους στη σχολική ζωή θα δρομολογηθεί στους όρους θέσπισης και τήρησης κανόνων που θα εξασφαλίζουν δικαιώματα και καθήκοντα σε όλους.
Μίλησε στους μαθητές σου και στους γονείς τους με απλά λόγια για τα εκπαιδευτικά προβλήματα, για τη φτώχεια και την ανεργία, για το λασπωμένο μέλλον που ετοιμάζει ο σύγχρονος Ηρώδης, για το φασισμό που καραδοκεί, για την κοινότητα συμφερόντων μαθητών-δασκάλων-εργαζομένων, για  τους αναγκαίους κοινούς αγώνες που πρέπει να γίνουν.
Αφόπλισε τον ωχαδελφισμό, τη λογική τού «τόσα παίρνω, τόσο δουλεύω». Κατέβασε την καρδιά σου από την έδρα, αφουγκράσου τα χτυποκάρδια, μετάτρεψε τους μαθητές σου σε παρατηρητές - δράστες, διέγειρε την παρατηρητικότητά τους, ανάγκασέ τους να πάρουν αποφάσεις, δώσε τους επιχειρήματα, ώθησέ τους στη συνειδητοποίηση
Πρόβαλε το ρόλο του δασκάλου - εμψυχωτή, αρνήσου τη μετατροπή σου σε μικρόψυχο ελεγκτή, σε συμβολαιογράφο επιδόσεων, μην αφήνεις να σε μετατρέψουν σε κακοπληρωμένο τεχνικό χωρίς διάθεση και χαμόγελο.
Μίλησε με το συνάδελφό σου, συζήτησε μαζί του τα κοινά σας προβλήματα, στήριξέ τον, κάνε τη σταματημένη του καρδιά να λειτουργήσει και πάλι, φτιάξε μαζί του και με άλλους  τον «κύκλο των ποιητών» του σχολείου σου, που θα εμπνεύσει, θα υψώσει πύργο ατίθασο στην όποια αυθαιρεσία της διοίκησης.
Αρνήσου την παγίδα, την χειραγώγηση και την δουλεία της αξιολόγησης που σου πλασάρουν. Η αξιολόγησή τους δεν είναι γραβάτα, είναι θηλιά!
Συνδέσου με τα συνδικαλιστικά σου όργανα, γύρισε την πλάτη σου στους συμβιβασμένους-ιδιοτελείς, φτιάξε επιτροπές αγώνα με δραστήριους-δυσαρεστημένους, άλλαξε τους συσχετισμούς, δώσε να καταλάβουν ότι εσείς θα δώσετε τη μάχη γιατί εσάς αφορά ο πόλεμος και η καταστροφή ή η σωτηρία. Πείσε ότι δεν πρέπει να περιμένουν ν' ακούσουν καμπάνες για να σηκωθούν από τον ύπνο, τα σήμαντρα εσείς θα τα ηχήσετε απο μόνοι σας!  Δείξε, με την υπομονή και την επιμονή που απαιτεί η γνώση ότι ο αγώνας είναι δίκαιος, μακρύς και επίμονος,  ότι ο αντίπαλος φαντάζει μεγάλος μόνο επειδή ο κόσμος της εργασίας είναι γονατισμένος. Δώσε το χέρι σου σε όποιον πασχίζει να σηκωθεί.
Άφησε άναυδους τους σοφούς του υπουργείου, τους μάγιστρους και τους διανοούμενους της αυλής και της οθόνης, διασάλευσε την «τάξη», άναψε φωτιές στην καρδιά και το μυαλό των μαθητών σου και των γονιών τους και επανέφερε στο προσκήνιο τη ζωντανή πολιτική και την αποτελεσματικότητά της, και μαζί τον κόσμο των δραστήριων-δυσαρεστημένων!  

Χρήστος Κάτσικας