Δραματική είναι η κατάσταση στις αγορές της Ελλάδας σύμφωνα με έρευνα και πρόσφατες μετρήσεις του Boston Consulting Group, που δείχνουν ότι οι Έλληνες περιόρισαν ακόμη και την κατανάλωση τροφίμων.
Πρόκειται για μια πραγματική αλλαγή σε ό,τι αφορά το μοντέλο αγορών στη χώρα, καθώς για πρώτη φορά μεταπολεμικά σημειώνεται κάμψη στο συγκεκριμένο τομέα. Σύμφωνα με τη μελέτη, οι Έλληνες έχουν μειώσει σημαντικά τις δαπάνες σε βιολογικά τρόφιμα και φρέσκα προϊόντα κάθε είδους.
Σε δείγμα 780 Ελλήνων, βάσει της έρευνας, το 87% των ερωτηθέντων δήλωσε μείωση της διάθεσης αγοράς αθλητικού εξοπλισμού, 86% είπε το ίδιο για τις αγορές ηλεκτρικών ειδών, αντίστοιχο ήταν το ποσοστό και για τις μικροσυσκευές, στο 83% έφτασε η άρνηση αγοράς λευκών συσκευών, ειδών πολυτελείας, υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας, ειδών διακόσμησης, επίπλων και στο 82% οι υπηρεσίες κομμωτηρίου.
Πέρυσι, ο αντίστοιχος δείκτης έδειχνε μείωση της αγοραστικής διάθεσης σε κοσμήματα 76%, σε αλκοολούχα ποτά 71%, στην εστίαση 71% . Αυτή η αλλαγή προς καθετί που θεωρείται ακριβό ή και περιττό δείχνει στάση φόβου και φυσικά έλλειψη καταναλωτικής διάθεσης.
Στο παραπάνω πλαίσιο, το 68% των Ελλήνων δηλώνει ότι θα μειώσει κι άλλο τις αγορές του, το 28% πως θα παραμείνει στα ίδια επίπεδα και μόλις το 4% αναφέρεται σε αύξηση δαπανών.
Πρόκειται για μια πραγματική αλλαγή σε ό,τι αφορά το μοντέλο αγορών στη χώρα, καθώς για πρώτη φορά μεταπολεμικά σημειώνεται κάμψη στο συγκεκριμένο τομέα. Σύμφωνα με τη μελέτη, οι Έλληνες έχουν μειώσει σημαντικά τις δαπάνες σε βιολογικά τρόφιμα και φρέσκα προϊόντα κάθε είδους.
Σε δείγμα 780 Ελλήνων, βάσει της έρευνας, το 87% των ερωτηθέντων δήλωσε μείωση της διάθεσης αγοράς αθλητικού εξοπλισμού, 86% είπε το ίδιο για τις αγορές ηλεκτρικών ειδών, αντίστοιχο ήταν το ποσοστό και για τις μικροσυσκευές, στο 83% έφτασε η άρνηση αγοράς λευκών συσκευών, ειδών πολυτελείας, υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας, ειδών διακόσμησης, επίπλων και στο 82% οι υπηρεσίες κομμωτηρίου.
Πέρυσι, ο αντίστοιχος δείκτης έδειχνε μείωση της αγοραστικής διάθεσης σε κοσμήματα 76%, σε αλκοολούχα ποτά 71%, στην εστίαση 71% . Αυτή η αλλαγή προς καθετί που θεωρείται ακριβό ή και περιττό δείχνει στάση φόβου και φυσικά έλλειψη καταναλωτικής διάθεσης.
Στο παραπάνω πλαίσιο, το 68% των Ελλήνων δηλώνει ότι θα μειώσει κι άλλο τις αγορές του, το 28% πως θα παραμείνει στα ίδια επίπεδα και μόλις το 4% αναφέρεται σε αύξηση δαπανών.
Read more: http://tolimeri.blogspot.com/#ixzz2EXq5dDCF