ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Τρίτη 19 Μαρτίου 2013

Ουίσκι με γεύση… μπέικον!


Κλασική γεύση και σταθερή αξία για τους περισσότερους, το ουίσκι αποτελεί ένα από τα πλέον δημοφιλή αλκοολούχα ποτά στον κόσμο. Σκέτο, με νερό ή πάγο, αλλά και ως...
συστατικό σε διάφορα κοκτέιλ, η γεύση του είναι χαρακτηριστική και αναγνωρίσιμη ακόμα και με κλειστά μάτια! Το ίδιο και το άρωμά του. Σπουδαία brands ανά τον κόσμο υπερηφανεύονται για τις δημιουργίες τους, οι οποίς επιλέγονται σταθερά από τους καταναλωτές εδώ και χρόνια. Μια πρόσφατη άφιξη, όμως, έρχεται για να κάνει τη διαφορά και να εκπλήξει ευχάριστα τους λάτρεις του ουίσκι.

Η βρετανική ποτοποιία «Old Mayor» εμπνέεται από το… αγλλικό πρωινό και αρωματίζει το ουίσκι με μπέικον! Ένας εκρηκτικός συνδυασμός, έντονος γευστικά και αρωματικά, υπόσχεται να κάνει τη διαφορά. Και πριν εκφράσετε τις ενστάσεις σας, ο υπέυθυνος της εταιρείας είναι αποστομωτικός: «Όπου μπαίνει το μπέικον δημιουργεί τους πιο νόστιμους συνδυασμούς. Αυτό δεν είναι τυχαίο!». Όσοι πάντως δοκίμασαν το εν λόγω ποτό αποκάλυψαν ότι υπάρχει μια έντονη καπνιστή γεύση στο ουίσκι αλλά και μια πικάντικη επίγευση. Οι ειδικοί, πάντως, επισημαίνουν πως ο ιδανικός τρόπος απόλαυσής του είναι… νέτο, σκέτο!

perierga.gr

Samsung Galaxy S IV: Σύγκριση με iPhone 5, Nokia Lumia 920 και BlackBerry Z10! [Video]


Δυνατά τα κινητά που υπάρχουν αυτή τη στιγμή στην αγορά με πολύ καλά τεχνικά χαρακτηριστικά και ασύγκριτες δυνατότητες...

Είδαμε πριν λίγες ημέρες το συγκριτικό πίνακα μεταξύ των τριών “μεγάλων” Android smartphone. Όμως ας μην ξεχνάμε ότι υπάρχουν και άλλα λειτουργικά συστήματα. Στον πίνακα που ακολουθεί θα βρείτε συγκεντρωμένα για πρώτη φορά τα τεχνικά χαρακτηριστικά των κινητών που συγκρίνονται με το Samsung Galaxy S IV όπως το iPhone 5 που τρέχει ιός 6, το Nokia Lumia 920 με Windows Phone 8 και το BlackBerry Z10 με BlackBerry 10 OS.
Δείτε τη συνέχεια ΕΔΩ

Αυτοκίνητα για ένα οικολογικό μέλλον


Τεχνολογίες που φαντάζουν σαν να προέρχονται από το μακρινό μέλλον, με κύριο χαρακτηριστικό τους ότι είναι φιλικές προς το περιβάλλον, φαίνεται ότι βρίσκονται πιο κοντά στην...
πρακτική εφαρμογή τους σε επίπεδο μαζικής παραγωγής, απ' ό,τι κανείς θα πίστευε.

Μία από αυτές είναι και τα αυτοκίνητα που καίνε υδρογόνο. Ουσιαστικά πρόκειται για υβριδικά οχήματα, που κινούνται με ηλεκτρικό ρεύμα, το οποίο παράγεται από την καύση υδρογόνου. Το σημαντικό χαρακτηριστικό των εν λόγω οχημάτων είναι οι μηδενικοί τους ρύποι, καθώς το μόνο του παράγουν είναι νερό και θερμό αέρα.

Η συγκεκριμένη τεχνολογία έχει κάνει σημαντικά βήματα παγκοσμίως και οι μεγάλες αυτοβιομηχανίες είναι έτοιμες να προχωρήσουν σε μαζική παραγωγή μέσα στα επόμενα 2 χρόνια. «Οι αυτοβιομηχανίες κινούνται στην προώθηση των ηλεκτροκίνητων οχημάτων, δίνοντας έμφαση κυρίως στα οχήματα κυψελών καυσίμου υδρογόνου. Ήδη έχουν βγει κάποια πρωτότυπα αυτοκίνητα, ενώ η μαζική παραγώγη εκτιμάται πως θα ξεκινήσει μετά το 2015», δηλώνει στη Voria.gr ο Παύλος Κράβαρης, διευθυντής consulting management της «Ατλάντις Συμβουλευτική», ο οποίος είχε μιλήσει σε ημερίδα του ΕΚΕΤΑ με θέμα «Υδρογονοκίνητα οχήματα: Μια όχι και τόσο μακρινή πραγματικότητα».

Ποια είναι όμως τα βασικά χαρακτηριστικά των υδρογονοκίνητων αυτοκινήτων και τι διαφορές έχουν από τα συμβατικά;

«Η διαφορά σε σχέση με τα συμβατικά οχήματα έγκειται στο εξής: εκεί που έχουμε μια μηχανή εσωτερικής καύσης, υπάρχει μια κυψέλη καυσίμου, η οποία τροφοδοτείται με υδρογόνο. Υπάρχει μια παροχή αέρα, για να δεσμεύει οξυγόνο από την ατμόσφαιρα, τα δύο στοιχεία αντιδρούν και ανάμεσα υπάρχει ένας ηλεκτρολύτης, ο οποίος δημιουργεί ιόντα και στην ουσία μέσω της αντίδρασης παράγεται ηλεκτρισμός, ο οποίος κινεί το όχημα. Επειδή ο ηλεκτρισμός που παράγεται κατά την αντίδραση οξυγόνου και υδρογόνου δεν είναι σταθερός, υπάρχει και μία μπαταρία, ώστε να αποθηκεύεται εκεί και να υπάρχει σταθερή ροή ρεύματος», τονίζει ο κ. Κράβαρης.

Ο ίδιος σημειώνει πως ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα των ηλεκτρικών οχημάτων υδρογόνου είναι η μείωση των ρύπων. Τα συγκεκριμένα οχήματα παράγουν μόνο νερό και θερμό αέρα, οπότε αυτομάτως μειώνεται δραστικά η εκπομπή ρύπων στις πόλεις. Οι μόνοι ρύποι που θα υπάρχουν είναι στα μέρη όπου θα παράγεται το υδρογόνο, για να φτάσει στα ειδικά πρατήρια διάθεσης (τα οποία μοιάζουν με τα παραδοσιακά βενζινάδικα). «Πρέπει να διευκρινίσουμε ότι επειδή οι τεχνολογίες υδρογόνου δεν έχουν προχωρήσει όσο θα θέλαμε, ώστε να χρησιμοποιηθούν μαζικά, στα πρώτα στάδια η παραγωγή του υδρογόνου θα γίνεται από ορυκτά καύσιμα και κυρίως από αναμόρφωση του φυσικού αερίου. Μελλοντικά βέβαια θα προωθηθεί η παραγωγή του υδρογόνου και από ΑΠΕ, όπως μέσω της ηλιακής ενέργειας», αναφέρει.

Σε ό,τι αφορά το κόστος ενός τέτοιου αυτοκινήτου, αυτό δεν μπορεί ακόμη να προσδιοριστεί ακριβώς, καθώς δεν έχει ξεκινήσει η μαζική παραγωγή, ωστόσο, σύμφωνα με εκτιμήσεις, τουλάχιστον τα πρώτα χρόνια της κυκλοφορίας του, θα είναι λίγο ακριβότερο από τα συμβατικά.

Πάντως, στην παρούσα φάση το κόστος ενός ηλεκτρικού οχήματος, με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου, σίγουρα δεν είναι ανταγωνιστικό σε σχέση με τα παραδοσιακά αυτοκίνητα με μηχανές εσωτερικής καύσης. Υπολογίζεται ότι τα εν λόγω οχήματα θα είναι ανταγωνιστικά σε επίπεδο τιμής μετά το 2020 και προς το 2030.

«Αν σκεφτεί κανείς ότι μελλοντικά θα υπάξουν φορολογικά κίνητρα για τους κατόχους ηλεκτρικών ΙΧ και αντικίνητρα για όσους έχουν μηχανές εσωτερικής καύσης, σίγουρα σε βάθος χρόνου η συγκεκριμένη τεχνολογία θα είναι οικονομικότερη από τη συμβατική», δηλώνει ο κ. Κράβαρης.

Αυτή τη στιγμή υπάρχουν κάποιες επενδύσεις που γίνονται παγκοσμίως στην τεχνολογία του υδρογόνου, χωρίς ωστόσο να υπάρχει κινητικότητα σε ό,τι αφορά τη μαζική παραγωγή. Σύμφωνα με εκτιμήσεις, επενδυτικές κινήσεις θα αρχίσουν να γίνονται και στη χώρα μας μετά το 2015 και θα αφορούν κυρίως έργα υποδομής, όπως για παράδειγμα οι σταθμοί ανεφοδιασμού για τα ηλεκτρικά οχήματα. Στην Ευρώπη υπάρχουν σήμερα μεγάλα δίκτυα σταθμών ανεφοδιασμού υδρογόνου, σε χώρες όπως η Γερμανία, που είναι και πρωτοπόρος, η Ιταλία και Γαλλία, χώρες με ισχυρή αυτοκινητοβιομηχανία.

«Υπάρχει μια διαφαινόμενη ζήτηση για το υδρογόνο, που εκτιμάται ότι θα προσελκύσει επενδύσεις τόσο στον κλάδο των αυτοκινήτων όσο και γενικότερα στη βιομηχανία. Παρατηρείται και μια κινητικότητα από τα venture capitals, τα οποία κάθε χρόνο επενδύουν όλο και μεγαλύτερα ποσά στην ενέργεια και συγκεκριμένα στο υδρογόνο. Στην Ελλάδα, ήδη έχουν αρχίσει να δραστηριοποιούνται εταιρείες στην παραγωγή προϊόντων που θα βοηθήσουν την βιομηχανία, όπως για παράδειγμα, κατασκευή μεταλλικών υβριδίων, που είναι φιάλες όπου αποθηκεύεται το υδρογόνο», αναφέρει ο κ. Κράβαρης.

Το ελληνικό αυτοκίνητο υδρογόνου

Παρότι δεν υπάρχουν στην Ελλάδα αξιοσημειώτες επενδύσεις στην τεχνολογία του υδρογόνου, υπάρχει ωστόσο μεγάλη εφευρετικότητα.

Ομάδα προπτυχιακών και μεταπτυχιακών φοιτητών του Πολυτεχνείου Κρήτης κατασκεύασε το Eco Raser, αυτοκίνητο υδρογόνου, αποκλειστικά ελληνικής σύλληψης, το οποίο καταναλώνει ένα λίτρο καύσιμου για 434 χιλιόμετρα.

Το αμάξωμα του οχήματος είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα για να έχει χαμηλό βάρος, διαθέτει σασί αλουμινίου από ειδικά κράματα και κινείται από κυψέλες υδρογόνου, είναι αθόρυβο, και αυτό που παράγει ως αποτέλεσμα της κίνησης του είναι απλώς νερό, δηλαδή εκπέμπει μηδενικούς ρύπους.

Το Eco Racer επιβραβεύθηκε σε διεθνείς διαγωνισμούς με το 1ο βραβείο ασφάλειας και το 4ο εξοικονόμησης καύσιμου.

Scooter υδρογόνου στη Θέρμη

Ένα υβριδικό scooter που κινείται με υδρογόνο παρουσίασε ο Δήμος Θέρμης στο Κεντρικό Πάρκο Ταγαράδων, σε συνεργασία με το Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης (ΕΚΕΤΑ) στο πλαίσιο του έργου «HYDECON – Δημιουργία Δικτύου Συνεργασίας για την έρευνα, την ευαισθητοποίηση του κοινού και τη διερεύνηση επιχειρηματικών προοπτικών σχετικών με την οικονομία του υδρογόνου στην περιοχή των ελληνοβουλγαρικών συνόρων».

Συντονιστής του έργου είναι το ΕΚΕΤΑ.

Το «μηχανάκι υδρογόνου» σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε για τον Δήμο Θέρμης, από την Ελληνική εταιρεία ELFON LTD, Clean Energy Solutions για τις ανάγκες του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Διασυνοριακής Συνεργασίας Ελλάδα-Βουλγαρία 2007-2013.

Το σύστημα κίνησης του δικύκλου, βασίζεται σε υβριδική αρχιτεκτονική. Η φιλοσοφία με βάση την οποία έχει σχεδιαστεί το όχημα είναι η ηλεκτροκίνηση με παρατεταμένη αυτονομία μέσω της χρήσης κυψελών καυσίμου. Ο κινητήρας τροφοδοτείται από μπαταρίες οι οποίες επαναφορτίζονται συνεχώς, αυτόματα, από το σύστημα της κυψέλης καυσίμου που χρησιμοποιεί υδρογόνο. Έτσι, με την χρήση του υδρογόνου αυξάνεται η αυτονομία του οχήματος.

Η τροφοδοσία του scooter γίνεται με υδρογόνο που παράγεται στο ΕΚΕΤΑ, σε ειδικά κατασκευασμένη μονάδα, με ανανεώσιμο τρόπο, από νερό και ήλιο. Οι τελικές δοκιμές και ο πρώτος ανεφοδιασμός του scooter με Η2 έγιναν στους χώρους του ΕΚΕΤΑ, την Πέμπτη 30/8/2012.

Μαζί με το ΕΚΕΤΑ και τον Δήμο Θέρμης, συνεργάτες του έργου είναι επίσης η Σχολή Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών του Πανεπιστημίου South West του Blagoevgrad στη Βουλγαρία και το Ίδρυμα Eco Energy επίσης από το Blagoevgrad, στη Βουλγαρία.

Στόχος του προγράμματος είναι η δημιουργία δικτύου συνεργασίας μεταξύ των εταίρων, και η διοργάνωση δράσεων επίδειξης των εφαρμοσμένων τεχνολογιών υδρογόνου για το ευρύ κοινό στις οποίες περιλαμβάνονται και εκδηλώσεις.

Στο ίδιο πλαίσιο έχουν γίνει μαθητικός και φοιτητικός διαγωνισμός σε θέματα που σχετίζονται με τεχνολογίες υδρογόνου, μελέτη για επιχειρηματικές προοπτικές που σχετίζονται με το υδρογόνο.

voria.gr

Μαθησιακές Δυσκολίες παιδιών


Τι είναι οι Μαθησιακές Δυσκολίες (Μ.Δ.) 
Οι Μαθησιακές Δυσκολίες είναι μια σειρά διαταραχών, οι οποίες επηρεάζουν την ικανότητα του παιδιού να ερμηνεύει αυτό που ακούει ή βλέπει και να συνδέει πληροφορίες από διαφορετικά μέρη του εγκεφάλου.
Ως συνέπεια, το παιδί αντιμετωπίζει δυσκολίες στο χειρισμό του γραπτού και προφορικού λόγου, σε μαθηματικούς υπολογισμούς, στο συντονισμό, στον αυτοέλεγχο και στην προσοχή.
Οι δυσκολίες αυτές - δυνατό να συνυπάρχουν περισσότερες από μια - παρουσιάζονται στα παιδιά πολύ νωρίς, αλλά αναγνωρίζονται με τη φοίτησή τους στο σχολείο. Τα παιδιά που παρουσιάζουν Μ.Δ., παρόλο ότι έχουν φυσιολογική νοημοσύνη, παρουσιάζουν σοβαρή απόκλιση μεταξύ των νοητικών τους ικανοτήτων και της σχολικής τους επίδοσης. Με άλλα λόγια, ενώ είναι έξυπνα παιδιά, η σχολική τους επίδοση είναι συνήθως χαμηλή, έστω και εάν μελετούν όσες ώρες απαιτούνται για το επίπεδο ή την τάξη τους.

Πώς οι Μαθησιακές Δυσκολίες επιδρούν στη καθημερινή ζωή
Οι Μαθησιακές δυσκολίες φαίνονται να είναι συνδεδεμένες με τη σχολική επίδοση των παιδιών, στην πραγματικότητα όμως έχουν να κάνουν και με τη καθημερινότητά τους. Ειδικότερα, ένα παιδί με μαθησιακές δυσκολίες μπορεί να παρουσιάσει τα εξής χαρακτηριστικά:
• Χαμηλή αυτοεικόνα και αυτοπεποίθηση. Η αποτυχία στο χειρισμό κάποιων καταστάσεων, τόσο στο σχολικό περιβάλλον, όσο και στο περιβάλλον του σπιτιού, αποτελεί αρνητικό στοιχείο στο κτίσιμο της αυτοεικόνας.
• Δυσκολίες στις σχέσεις με τους συμμαθητές και συνομήλικούς του. Αυτό μπορεί να οφείλεται στην έλλειψη κοινωνικών δεξιοτήτων, σε ανεπαρκή αλληλεπίδραση και μια γενικότερη δυσκολία στη δημιουργία και διατήρηση σχέσεων με άλλους.
• Ανωριμότητα και παλινδρόμηση σε πιο «παιδικές» συμπεριφορές.
• Φοβίες.
• Δυσκολίες στην ανάπτυξη των λεπτών και αδρών δεξιοτήτων, με συνέπεια να επηρεαστεί αρνητικά η συμμετοχή σε αθλήματα, στο χορό κλπ.
• Παράπονα για σωματικούς πόνους, όπως στομαχόπονους, πονοκεφάλους, συχνή ενούρηση κλπ.
• Λανθασμένη αντίληψη για την εικόνα του σώματός του.


Μαθησιακές δυσκολίες και οικογένεια
Πολλές φορές οι μαθησιακές δυσκολίες είναι μια πολύ δύσκολη και αγχωτική κατάσταση για τους γονείς και τα άλλα μέλη της οικογένειας (αδέλφια).
Οι γονείς ψάχνουν απεγνωσμένα απαντήσεις σε αυτό που συμβαίνει στο παιδί τους. Συχνά «θυμώνουν», νιώθουν «ενοχές», αισθάνονται ότι είναι κάτι που δεν μπορούν να χειριστούν. Στα αρχικά στάδια της διάγνωσης των μαθησιακών δυσκολιών, είναι δυνατό οι γονείς να αντιμετωπίσουν δυσκολίες στο να αποδεχτούν την κατάσταση του παιδιού τους, απευθύνονται δε σε διάφορους ειδικούς, αναζητώντας κάποιον ο οποίος θα τους ανακουφίσει, λέγοντάς τους ότι δεν συμβαίνει οτιδήποτε.
Στην προσπάθειά τους να καλύψουν τα κενά που παρουσιάζει το παιδί τους στον μαθησιακό τομέα, γίνονται «πιεστικοί» και «υπερβολικοί», καταλήγουν σε ιδιαίτερα μαθήματα, στη δε προσπάθειά τους να καλύψουν τα κενά, στον κοινωνικό τομέα, γίνονται «υπερπροστατευτικοί».
Αυτές οι στάσεις και συμπεριφορές ενισχύουν αρνητικά το παιδί, αυξάνοντας την ανωριμότητά του, και τούτο γιατί προσκολλάται και εξαρτάται όλο και περισσότερο από τους γονείς του.
Πρόσθετα, οι μαθησιακές δυσκολίες μπορούν να επηρεάσουν αρνητικά τις σχέσεις του παιδιού με τα αδέλφια του, τα οποία βιώνουν την «ιδιαίτερη» φροντίδα που αυτό τυγχάνει από τους γονείς, με συνέπεια να προκαλούνται ζήλια, αντίδραση, πιθανή επιθετικότητα και ενοχές.


Τι μπορούμε να κάνουμε ως γονείς
• Αποδεχόμαστε τις δυσκολίες του παιδιού μας.
• Συνεργαζόμαστε με το σχολείο του.
• Απευθυνόμαστε για σωστή αξιολόγησή του.
• Στηρίζουμε και ενθαρρύνουμε κάθε προσπάθειά του, όσο ασήμαντη και να είναι.
• Βοηθούμε στην τήρηση ενός σταθερού, αλλά όχι πιεστικού προγράμματος μελέτης, σε τακτικές ώρες.
• Δημιουργούμε ατμόσφαιρα που ενθαρρύνει το παιδί για μελέτη, σε δικό του χώρο, όπου να νιώθει άνετα, να έχει καλό φωτισμό, να κάθεται ίσια στην καρέκλα.
• Παρέχουμε όλα τα μέσα και βοηθήματα για μάθηση.
• Ενθαρρύνουμε το παιδί. Υπάρχει πάντα χρόνος για βελτίωση.
• Λαμβάνουμε υπόψη τις ανάγκες του για παιχνίδι και χαλάρωση.
• Αυξάνουμε τις ευκαιρίες για κοινωνική επαφή με άλλα παιδιά.
• Εμπλουτίζουμε το πρόγραμμά του με δραστηριότητες ευχάριστες για το ίδιο και οι οποίες βοηθούν στην ανάπτυξη του συντονισμού, της κοινωνικοποίησης και της συναισθηματικής ενδυνάμωσης.
• Δίνουμε ευκαιρίες για πρωτοβουλίες.
• Του αναθέτουμε ευθύνες, ανάλογες με την ηλικία του, όπως, ντύσιμο, μπάνιο, δωμάτιο, τσάντα κλπ.
• Έχουμε απαιτήσεις.
• Οριοθετούμε τη συμπεριφορά του. Έχει συνέπειες όπως και για τα άλλα μέλη της οικογένειας.
• Είμαστε δίκαιοι με όλα τα παιδιά της οικογένειας.
• Αποφεύγουμε να κάνουμε πράγματα στη θέση του ή να τα αναθέτουμε σε άλλο παιδί της οικογένειας.
• Ενδυναμώνουμε το παιδί ώστε να αντέχει σε αποτυχίες και να μάθει σιγά-σιγά να τις χειρίζεται.
• Αποφεύγουμε να ζητούμε από τα άλλα παιδιά της οικογένειας να δείχνουν συνεχώς κατανόηση.
Καταληκτικά, κάθε αποτυχία του παιδιού μας στο μαθησιακό ή στον κοινωνικό τομέα, εύλογα μας προκαλεί ένα εσωτερικό πόνο.

Μην θεωρήσετε την αποτυχία του ως προσωπική σας αποτυχία. Ελέγχουμε το δικό μας άγχος και συναισθήματα. Η σωστή από μέρους σας αντιμετώπιση, θα το βοηθήσει να μάθει να χειρίζεται τις δυσκολίες του, έχοντας μια συνεχή ανάπτυξη και εξέλιξη.
paidiatros.com

Ταλαιπωρημένα μαλλιά; Δοκίμασε μια μάσκα με μπύρα!



Και όμως, η μπύρα μπορεί να δώσει ξανά ζωντάνια και λάμψη στα μαλλιά σου!

Φτιάξε μόνη σου μια μάσκα μαλλιών από μπύρα και αυγό και δυνάμωσε τα μαλλιά σου με τον πιο φυσικό και αποτελεσματικό τρόπο!

Εκτέλεση:

-Σε ένα μπολ ανακάτεψε 30 ml μπύρας με ένα αυγό.
-Όταν το μείγμα ομογενοποιηθεί, άπλωσέ το σε βρεγμένα μαλλιά.
-Άφησε τη μάσκα να δράσει για περίπου 20 λεπτά και έπειτα ξέβγαλε με άφθονο νερό.
- Ακολούθησε την ίδια διαδικασία 2-3 φορές την εβδομάδα για μαλλιά super λαμπερά και δυνατά!!
faysbook.gr

Χτυπήσαμε τεράστια φλέβα μαύρου χρυσού...μεταξύ του Καστελόριζου και της Νότιας Ρόδου..(Τώρα αρχίζουν τα δύσκολα)..




«Στην περιοχή μεταξύ του Καστελόριζου και της Νότιας Ρόδου βρίσκεται το δεύτερο μεγαλύτερο κοίτασμα πετρελαίου στον κόσμο. Τα στοιχεία προέρχονται από γαλλική εταιρεία που έχει πραγματοποιήσει δεκάδες έρευνες στην περιοχή και δεν..

 επιδέχονται αμφισβητήσεων. Οι εκτιμήσεις είναι πως πρόκειται για κοίτασμα 50 δισεκατομμυρίων βαρελιών». Την αποκάλυψη αυτή, που επαναλαμβάνει στο «ΚΑΡΦΙ» ο κ. Αντώνης Φώσκολος, ομότιμος καθηγητής στο Πολυτεχνείο Κρήτης, την έχει αναλύσει εδώ και καιρό στον Αντώνη Σαμαρά.

Ο κ. Φώσκολος βρίσκεται στον Καναδά, όπου είναι καθηγητής στο Ινστιτούτο Πετρελαϊκής Ιζηματογενούς Γεωλογίας της καναδικής κυβέρνησης και επιστημονικός ερευνητής της Γεωλογικής Υπηρεσίας Καναδά. Στις αρχές του Δεκεμβρίου, του ζητήθηκε να συναντήσει στο Μαξίμου τον Έλληνα πρωθυπουργό και να τον ενημερώσει για το μέγεθος των κοιτασμάτων στο ελληνικό υπέδαφος. Ο κ. Φώσκολος μαζί με τον Ηλία Κονοφάγο και τον Νίκο Λυγερό ήταν οι συντάκτες μιας έκθεσης που αποτύπωνε με πολλές λεπτομέρειες τα κοιτάσματα και εκτιμούσε πως μόνο στο βυθό νότια της Κρήτης βρίσκεται «θαμμένος» μαύρος χρυσός και φυσικό αέριο, η αξία των οποίων ξεπερνά το 1 τρισ. δολάρια. Στη συνάντηση ο πρωθυπουργός ενημερώθηκε για το πλούσιο κοίτασμα φυσικού αερίου στην περιοχή του Κατάκολου, το οποίο υπολογίζεται στα 200 δισεκατομμύρια δολάρια, καθώς και για το πετρέλαιο που βρίσκεται εγκλωβισμένο στην ίδια περιοχή, αλλά και για το τεράστιο κοίτασμα στην περιοχή του Καστελόριζου, το οποίο εκτιμάται στα 50 δισεκατομμύρια βαρέλια ή, μεταφρασμένο σε ποσό, ξεπερνά τα 5 τρισεκατομμύρια δολάρια. Ποσά ικανά να προκαλέσουν ίλιγγο σε κάθε κυβέρνηση και ισχυρές εντάσεις στην περιοχή. Το κοίτασμα του Καστελόριζου βρίσκεται στα όρια της περιοχής που ορίζεται από την ελληνική ΑΟΖ, αλλά διεκδικείται με ένταση και από την τουρκική πλευρά.

Συμφώνησαν πως… διαφωνούν για τα δικαιώματα εκμετάλλευσης των κοιτασμάτων

Καλά πληροφορημένες πηγές αναφέρουν πως στην ημίωρη συνάντηση, κεκλεισμένων των θυρών, μεταξύ Αντώνη Σαμαρά και Ταγίπ Ερντογάν επετράπη μόνο η παρουσία ενός Έλληνα επιχειρηματία της Πόλης, που εκτελούσε χρέη διερμηνέα. Οι δύο ηγέτες, κατά τις ίδιες πληροφορίες, συμφώνησαν πως… διαφωνούν για το ποιος θα έχει τα δικαιώματα εκμετάλλευσης των κοιτασμάτων. Η Άγκυρα δεν επιθυμεί με κανέναν τρόπο μια επανάληψη της ιστορίας της ΑΟΖ με την Κύπρο και, από την άλλη, στην Αθήνα υπάρχουν πολλοί θιασώτες της κυπριακής πολιτικής και πιέζουν σε περίπτωση που επαληθευτούν οι προβλέψεις των Γάλλων η Αθήνα να το κάνει όπως και η Λευκωσία.

Το «προξενιό» για τη συνάντηση των τριών επιστημόνων- ερευνητών με τον Αντώνη Σαμαρά το έκανε ο υπουργός ΠΕΚΑ, κ. Λιβιεράτος, που γνώριζε από την πανεπιστημιακή κοινότητα το έργο του κ. Φώσκολου και πως δεν επρόκειτο για κάποιο… χθεσινό που αποφάσισε να εκμεταλλευτεί τη στιγμή και να πουλήσει «φύκια για μεταξωτές κορδέλες» στον Έλληνα πρωθυπουργό.

Τον είχαν λοιδορήσει
Τα τελευταία 15 χρόνια ο κ. Φώσκολος ήταν ένας από τους ελάχιστους που φώναζε πως το ελληνικό υπέδαφος είναι γεμάτο πετρέλαιο και πλούσια κοιτάσματα φυσικού αερίου. Οι διαπιστώσεις του, που γι’ αυτόν βασίζονταν σε επιστημονικές εργασίες, είχαν λοιδορηθεί αρκετές φορές από ανθρώπους που τύχαινε να κατέχουν κρίσιμα πολιτικά πόστα αλλά είχαν επιλέξει να «θάψουν» τις επιστημονικές φωνές για το αντίθετο. Το 1996, με μια υπουργική απόφαση, δείγμα μοναδικής πολιτικής ανευθυνότητας, απαγορεύονταν διά νόμου οι έρευνες για την ύπαρξη ή μη πετρελαίου στον ελλαδικό χώρο. Έπρεπε να φτάσουμε στο 2010 να συσταθεί ειδικό υφυπουργείο, με τον Γιάννη Μανιάτη επικεφαλής, για να παραδεχτεί επιτέλους η επίσημη πολιτεία πως υπάρχουν κοιτάσματα και θα προσπαθήσουμε να τα εκμεταλλευτούμε.

Η δικαίωση ήρθε από τους Νορβηγούς
Η δικαίωση για τον κ. Φώσκολο, αλλά και όσων επί τόσα χρόνια λοιδορήθηκαν ήρθε με την ολοκλήρωση των ερευνών του νορβηγικού πλοίου Nordicexplorer, τα επιστημονικά ευρήματα του οποίου ξεπέρασαν κάθε προσδοκία, όπως ανακοίνωσε ο Σβέρε Στράντερες, εκτελεστικός αντιπρόεδρος της PetroleumGeoServices(PGS). Η εταιρεία PGSπλήρωσε από την τσέπη της 120 εκατομμύρια ευρώ για να πραγματοποιήσει μια τεράστια έρευνα σε μια συνολική έκταση 12.431 χιλιομέτρων. Οι Νορβηγοί «όργωσαν» το Βόρειο Ιόνιο, τις περιοχές μεταξύ Κεφαλονιάς, Ζακύνθου, Κυθήρων, Κυπαρισσίας, Πύλου και τη Νότια Κρήτη. Η ανάλυση στις φουσκάλες μεθανίου που αναδύονται στην περιοχή του Κατάκολου αποκάλυψε, σύμφωνα με τον κ. Φώσκολο, πως κάτω από τις τεράστιες ποσότητες φυσικού αερίου βρίσκονται εγκλωβισμένες ακόμη μεγαλύτερες ποσότητες πετρελαίου. «Οι φυσαλίδες των αερίων που διαφεύγουν από τον πυθμένα της θάλασσας αποτελούνται από μεθάνιο κατά 80%-90% και από υδρόθειο σε μικρότερο ποσοστό, κάτι που σημάνει πως υπάρχει πετρέλαιο – και μάλιστα εξαιρετικής ποιότητας, πολύ καλύτερης από αυτής των αραβικών χωρών».

«Να μην πουληθεί η ΔΕΠΑ»
«Η ύπαρξη των υδρογονανθράκων στον ελλαδικό χώρο είχε επιβεβαιωθεί με την ανακάλυψη των κοιτασμάτων του Πρίνου, του φυσικού αερίου στα νότια της Θάσου, του φυσικού αερίου στην Επανομή και του πετρελαίου στο Κατάκολο, αλλά και των επιφανειακών εμφανίσεων στην Ήπειρο. Παρόλα αυτά, η πολιτική επιλογή ήταν να μην αναζητήσουμε τα κοιτάσματα αυτά για χρόνια», υποστηρίζει ο κ. Φώσκολος. Στον πρωθυπουργό μετέφερε και τις υποψίες του εξαιτίας ποιων επί τόσα χρόνια η Ελλάδα καθόταν πάνω σε ένα θησαυρό χωρίς να κάνει τίποτα. «Τώρα θα είναι έγκλημα να πουληθεί η ΔΕΠΑ στους Ρώσους, που με την ανακάλυψη των ελληνικών κοιτασμάτων βλέπουν πως μπορούν να χάσουν μεγάλο μέρος της οικονομικής τους δύναμης, γιατί με αυτά τα αποθέματα η Ελλάδα πια θα μπορεί να τροφοδοτήσει την Ευρώπη για δεκάδες χρόνια. Η ΔΕΠΑ μπορεί να γίνει η νέα GASPROMκαι ακόμη μεγαλύτερη», αποκαλύπτει ο άνθρωπος που συνέδεσε την επιστημονική δουλειά του με αυτό που σήμερα θεωρείται πια πραγματικότητα και όχι παιχνίδι φαντασίας.

Του Στέλιου Βραδέλη
www.tokarfi.gr
 
απο  http://www.eglimatikotita.gr


Read more: http://tolimeri.blogspot.com/#ixzz2NvDegdyv

Θέλω γράμμωση τώρα!


Αν ψάχνετε τρόπο να κάνετε ωραία και φυσική γράμμωση για πάρτε μερικές -κατά προτίμηση όλες- από τις παρακάτω συμβουλές μου. Τρεις λέξεις είναι αυτές που πρέπει να...
θυμάστε για να αποκτήσετε γράμμωση: Βάρη, Αερόβια και Διατροφή.

Για να κατανοήσετε τα παρακάτω πρέπει να διαβάσετε:

Αερόβια και Αναερόβια άσκηση.
Πως να ενεργοποιήσετε το μεταβολισμό σας!

Τι να περιέχει η δίαιτα/διατροφή μας για τέλεια αποτελέσματα!

Ξεκινάμε λοιπόν από τον τομέα ΒΑΡΗ.

Βλέπω πάρα πολλούς στα γυμναστήρια να φυσάν και να ξεφυσάν με αρκετά κιλά και πολλές αργές επαναλήψεις. Λάθος! Η γράμμωση δημιουργείται με μέτρια κιλά αλλά γρήγορες επαναλήψεις (μέχρι 10). Τα αργά και δύσκολα βάρη μας "φουσκώνουν". Αποφασίστε τι θέλετε. Μπορείτε βέβαια να τα συνδυάσετε για διπλό αποτέλεσμα, αλλά σε διαφορετικές μέρες το κάθε είδος προπόνησης.

Αερόβια Άσκηση SOS

Μην περιμένετε μόνο με τα βάρη να γραμμωθείτε. Πρέπει να χάσετε και λίπος. Ένας τρόπος για να χάσετε λίπος είναι η αερόβια (βλέπε παραπομπή επάνω). Οι μυς σας δεν μπορούν να φανούν με το στρώμα του λίπους να τους καλύπτει. Αν η φυσική σας κατάσταση δεν είναι ικανοποιητική, η ένταση με την οποία τρέχετε να είναι μέτρια και όσο περνά ο καιρός και βλέπετε ότι αντέχετε να την αυξάνετε ομαλά.

Διατροφή

Θα σας παραπέμψω στην αντίστοιχη ανάρτηση Τι να περιέχει η δίαιτα/διατροφή μας για τέλεια αποτελέσματα! αλλά και εδώ Πως να ενεργοποιήσετε το μεταβολισμό σας!. Πάρτε μια ιδέα για το πως πρέπει να είναι η διατροφή σας. Γενικά να ξέρετε πως δεν πρέπει οι θερμίδες που λαμβάνετε να ξεπερνούν αυτές που καταναλώνεται. Κατανοητό νομίζω. Να σας χαρακτηρίζει το μέτρο. Και προς θεού μην μεταφράσετε τα λεγόμενα μου με στερητικές δίαιτες. Είναι πολλά να αρνητικά αποτελέσματα από αυτήν.

Ένα πρόγραμμα προπόνησης

Για εσάς που έχετε τη δυνατότητα να προπονήστε 2 φορές την εβδομάδα: Μία βάρη και μία αερόβια.

Για εσάς που έχετε τη δυνατότητα να προπονήστε 3 φορές την εβδομάδα: Τις πρώτες εβδομάδες που ξεκινάτε να κάνετε 2 μέρες αερόβια και 1 μέρα βάρη, εναλλάξ. Αν υπάρχουν κενές μέρες μεταξύ δεν πειράζει. Όταν νιώθετε πως έχετε χάσει λίπος μπορείτε να το αντιστρέψετε. Αλλά μην επικεντρωθείτε μόνο σε αυτό το μοτίβο από εκεί και έπειτα.

Για εσάς που έχετε τη δυνατότητα να προπονήστε 4 φορές την εβδομάδα: 2 φορές την εβδομάδα αερόβια και 2 φορές βάρη, εναλλάξ. Αν υπάρχουν κενές μέρες μεταξύ δεν πειράζει.

Για εσάς που έχετε τη δυνατότητα να προπονήστε 5 φορές την εβδομάδα: 2 φορές την εβδομάδα αερόβια και 2 φορές βάρη, εναλλάξ. Την μέρα που απέμεινε κάντε ή αερόβια ή βάρη αλλά καλό θα ήταν την επόμενη εβδομάδα να κάνετε το άλλο είδος προπόνησης. Μπορείτε στην εβδομάδα με 3 φορές βάρη να κάνετε τη 2η φορά βάρη για "φούσκωμα" (αν θέλετε).

Για εσάς που έχετε τη δυνατότητα να προπονήστε 6 μέρες την εβδομάδα: 3 φορές βάρη και 3 φορές αερόβια, εναλλάξ. "Παίξτε" με την ένταση της αερόβιας κάθε μέρα. Στα βάρη μπορείτε και εσείς να κάνετε την 2η φορά για "φούσκωμα" (αν θέλετε).

Για εσάς που έχετε τη δυνατότητα να προπονήστε 7 μέρες την εβδομάδα: Θα σας έλεγα να μην την κάνετε την 7η. Αν πάλι επιμένετε ισχύουν αυτά των 6 ημερών (ούτως ή άλλως) απλά την 7η καλό θα ήταν να πάτε για ένα χαλαρό τρέξιμο 20΄.

Καλή γράμμωση λοιπόν! Τα σχόλια, οι ερωτήσεις σας και οι δικές σας συμβουλές είναι ευπρόσδεκτα.