ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Πέμπτη 7 Μαρτίου 2013

Η ευελιξία του Αλέξη




ANEΛ και ΚΚΕ δεν αποδέχθηκαν την πρόσκληση, αλλά ο Τσίπρας πήγε. 

Όχι μόνο πήγε, αλλά τι είπε... 

Και τι καλούμαστε να καταλάβουμε εμείς από όλα αυτά; 

"Mεταξύ μας", "ευελιξία"... 


Ο Τσίπρας αποθέωσε τον Κωνσταντίνο Καραμανλή της μεταπολίτευσης 
Το εγκώμιο του Κωνσταντίνου Καραμανλή, για τις πολιτικές που άσκησε μετά το 1974, έπλεξε ο επικεφαλής του ΣΥΡΙΖΑ 

Την πολιτική του Κωνσταντίνου Καραμανλή μετά το 1974 επιδοκίμασε ο επικεφαλής του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξης Τσίπρας, κατά την ομιλία του στην εκδήλωση του Ιδρύματος Κωνσταντίνος Γ. Καραμανλής, για την επέτειο των 15 χρόνων από το θάνατο του ιδρυτή της ΝΔ. 

Ο κ. Τσίπρας, συνεχίζοντας το άνοιγμά του προς την καραμανλική-λαϊκή δεξιά, τόνισε πως ο Κ.Καραμανλής «αφουγκράστηκε την ιστορική ανάγκη να οικοδομηθεί μια σταθερή δημοκρατική νομιμότητα, που θα προστάτευε τα στοιχειώδη δικαιώματα». 

«Ο Κωνσταντίνος Καραμανλής, με την πολιτική του, εξακολούθησε να διατηρεί στο δυτικό κόσμο μια πολύ μεγαλύτερη σχετική αυτονομία από οικονομικά κέντρα και συμφέροντα. Είχε συλλάβει πως κάθε μεγάλη προσπάθεια αλλαγής και μεταρρύθμισης μπορεί να ξεκινήσει μόνο από το Δημόσια και ειδικά από τη Δημόσια Διοίκηση», σημείωσε και πρόσθεσε: 

«Μπορούμε να πούμε ότι ο Κωνσταντίνος Καραμανλής ήταν ο πολιτικός εκείνος που κατάφερε μια σπάνια πολιτική και προσωπική υπέρβαση. Κατάφερε να υπερβεί τα ασφυκτικά όρια που είχαν επιβάλει τόσο στη χώρα όσο και στην παράταξή του, ο εμφύλιος και οι ξένοι προστάτες. Το καθεστώς του διαχωρισμού των ελλήνων σε εθνικόφρονες και μη. Τις πρακτικές των διωγμών, της αστυνομικής ασυδοσίας και της κατάστασης πολιορκίας, που χαρακτήριζαν την Ελλάδα μέχρι το 1974». 

Αναφερόμενος στα προσόντα του, τον χαρακτήρισε «πολιτικό με τσαγανό», ενώ έθεσε το ρητορικό ερώτημα: «αν ήταν παρόντες οι μεγάλοι πολιτικοί ηγέτες, όπως ο Κωνσταντίνος Καραμανλής, ο Ανδρέας Παπανδρέου και ο Χαρίλαος Φλωράκης,πώς άραγε θα αντιδρούσαν σήμερα;». 

«Πολύ πιθανόν, ο Κωνσταντίνος Καραμανλής να σχολίαζε αυτά που συμβαίνουν σε Ελλάδα και Ευρώπη με τα γνωστά σε όλους γαλλικά του», τόνισε. 

Αναλυτικά η ομιλία του κ. Τσίπρα: 


Κυρίες και κύριοι, 

Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω θερμά για την πρόσκληση που μου απευθύνατε να παρευρεθώ στην εκδήλωση μνήμης του Κωνσταντίνου Καραμανλή, ενός ανθρώπου που έβαλε τη σφραγίδα του στη μεταπολεμική Ελλάδα. 

Ανήκω σε εκείνους που πιστεύουν ότι η Ιστορία δεν γράφεται από πρόσωπα, όσο σημαντικά κι αν είναι αυτά, αλλά από τους λαούς και την πάλη τους. 

Ωστόσο, δεν μπορώ να παραγνωρίσω τον ιδιαίτερο ρόλο που παίζουν ξεχωριστές προσωπικότητες στη διαπάλη μέσα στις κοινωνίες, στη διαδρομή των εθνών, στην αέναη κίνηση προς τα μπρος. 

Και κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί τον ιδιαίτερο ρόλο που παίζουν οι ξεχωριστές προσωπικότητες στην Ιστορία. 

Και μια τέτοια ξεχωριστή προσωπικότητα της σύγχρονης Ελλάδας, υπήρξε ο Κωνσταντίνος Καραμανλής. 

Κάποτε ο Χαρίλαος Φλωράκης, είχε χαρακτηρίσει τον εν ζωή Κωνσταντίνο Καραμανλή, ως ένα σημαντικό ηγέτη της τάξης του. 

Και ξέρετε ο έπαινος από τους πολιτικούς σου αντιπάλους όχι μετά θάνατον, αλλά όσο ακόμα βρίσκεσαι εν ζωή, έχει πολύ μεγαλύτερη αξία από τα σημερινά λόγια. 

Η απόσταση από τα χρόνια εκείνα, μας βοηθά να προσεγγίσουμε σήμερα με λιγότερες προκαταλήψεις την επίδρασή του Καραμανλή στη σύγχρονη δημοκρατία και στη σύγχρονη Ελλάδα. 

Μπορούμε, λοιπόν, να πούμε ότι ο Κωνσταντίνος Καραμανλής ήταν ο πολιτικός εκείνος που κατάφερε μια σπάνια πολιτική και προσωπική υπέρβαση. Κατάφερε να υπερβεί τα ασφυκτικά όρια που είχαν επιβάλει τόσο στη χώρα όσο και στην παράταξή του, ο εμφύλιος και οι ξένοι προστάτες. 

Το καθεστώς του διαχωρισμού των ελλήνων σε εθνικόφρονες και μη. Τις πρακτικές των διωγμών, της αστυνομικής ασυδοσίας και της κατάστασης πολιορκίας, που χαρακτήριζαν την Ελλάδα μέχρι το 1974. Με αποκορύφωμα, βέβαια, την εφτάχρονη δικτατορία. 

Και η υπέρβαση αυτή, με τεράστια σημασία για τη δημοκρατία και τη χώρα, αποτέλεσε μια γενναία επιλογή, αφού ο ίδιος ήταν ο ηγέτης που αναδείχτηκε μέσα σε κείνο το μετεμφυλιακό πολιτικό, κοινωνικό και δημοκρατικό ημίφως. Αυτήν την υπέρβαση οφείλουμε όλες οι πολιτικές δυνάμεις να τη διαφυλάξουμε. 

Και ας μη λησμονούμε ότι ήταν ο ίδιος άνθρωπος που υπήρξε επί σειρά ετών το ισχυρό πρόσωπο ενός αυταρχικού καθεστώτος, που είχε οικοδομηθεί μέσα σε διεθνείς και εσωτερικές συνθήκες που όλοι γνωρίζουμε. 

Επιτρέψτε μου, όμως, εδώ μια προσωπική παρένθεση: 

Ανήκω στη γενιά των ανθρώπων που γεννήθηκαν στη χώρα μετά τη μεταπολίτευση. Και μεγάλωσα σε ένα αριστερό οικογενειακό περιβάλλον, στο οποίο συχνά οι παλιότεροι διεκτραγωδούσαν τα βάσανα και τους διωγμούς μιας γκρίζας προδικτατορικής εποχής, που χαρακτηριστικά ονόμαζαν εποχή του καραμανλισμού. 

Οι ίδιοι, όμως, άνθρωποι, ήταν αυτοί που επίσης χαρακτηριστικά επαναλάμβαναν: Το 1974 στην Ελλάδα επέστρεψε ένας άλλος Καραμανλής! 

Αυτή η απλή και ίσως για κάποιους αφελής κουβέντα, λέει νομίζω πολύ περισσότερα από όσα οι αγιογραφίες και τα υμνολόγια για τον Καραμανλή. Γιατί παραμένοντας μεν συντηρητικός, υπέρμαχος δηλαδή της διατήρησης και της εμπέδωσης του κοινωνικού καθεστώτος στο οποίο πίστευε και το οποίο για μας είναι καθεστώς συντήρησης και κοινωνικής αδικίας, εντούτοις ο Καραμανλής επέδειξε ταυτόχρονα ευαισθησίες, στις νέες πολιτικές και κοινωνικές ισορροπίες. 

Επεδίωξε και κατάφερε να διευρύνει τα όρια της παράταξής του. Αφουγκράστηκε τις νέες δημοκρατικές ανάγκες και κυρίως την ιστορική ανάγκη να οικοδομηθεί στη χώρα μια σταθερή δημοκρατική νομιμότητα, που θα προστατεύει τα στοιχειώδη δικαιώματα, θα περιορίζει στο ελάχιστο τους πολιτικούς διαχωρισμούς και θα διασφαλίζει την ομαλή εναλλαγή στην εξουσία. 

Από αυτή την άποψη, δεν συνέβαλε μόνο αποφασιστικά να ξεπεραστούν πρακτικές και λογικές άλλων εποχών, που και ο ίδιος είχε υπηρετήσει και μάλιστα πρωταγωνιστικά. Αλλά ξεπέρασε με μια έννοια και τον ίδιο τον εαυτό του. Κι αυτό είναι, πιστεύω, που καθιστά την προσωπικότητά του ξεχωριστή, ακόμα και για τους αντιπάλους του. 

Ότι κατάφερε η προσφορά του στη χώρα, να ξεπεράσει, σε ορισμένα σημεία, τα όρια της ιδεολογίας του. Ότι συνέβαλλε μαζί με τους ηγέτες των άλλων παρατάξεων στην εμπέδωση της κουλτούρας της ομαλής δημοκρατικής εναλλαγής. Μια κουλτούρα που πρέπει όλοι να διαφυλάξουμε. 

Επιτρέψετε μου να σας εκθέσω σύντομα κάποιες σκέψεις, χωρίς εννοείται να διεκδικώ την απόλυτη ιστορική αλήθεια. Ο Κωνσταντίνος Καραμανλής αναδείχτηκε ως πολιτικός πρώτης γραμμής σε εκείνα τα χρόνια όπου η πολιτική εξακολουθούσε να διατηρεί στο δυτικό κόσμο μια πολύ μεγαλύτερη από ότι σήμερα, σχετική αυτονομία από οικονομικά κέντρα και συμφέροντα. 

Το Κράτος και οι πολιτικές-θεσμικές του λειτουργίες, μαζί με τον κοινοβουλευτισμό αποτελούσαν σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό από ότι στις μέρες μας, το κέντρο παραγωγής των πολιτικών αποφάσεων. 

Μέσα σ' αυτό το πλαίσιο, δεν υπήρξε ποτέ παθητικός αποδέκτης εντολών, ούτε παρατηρητής των συσχετισμών. Διέθετε αξιόλογα πολιτικά προσόντα, χαρακτήρα, προσωπικότητα, κι αυτό που λέμε πολιτικό τσαγανό. Θα του ταίριαζε νομίζω ένας χαρακτηρισμός από πρώτη ματιά παράδοξος: 

Ο Καραμανλής υπήρξε Ριζοσπαστικός στο συντηρητισμό του. 

Το 1974 δεν δίστασε να προχωρήσει στην αποχώρηση από το στρατιωτικό σκέλος του ΝΑΤΟ, εν μέσω της σοβαρότατης εθνικής κρίσης του Κυπριακού. Την περίοδο 1975-1977 δεν δίστασε να προχωρήσει σε κρατικοποιήσεις, πιστεύοντας ότι έτσι εξυπηρετούσε καλύτερα το δημόσιο συμφέρον. Είναι δύο μόνο παραδείγματα πολιτικών κινήσεων «απρόβλεπτων», μη αναμενόμενων στις δεδομένες στιγμές, από έναν ηγέτη της ιδεολογίας του. 

Κινήσεων, όμως, αλλαγής της φοράς των πραγμάτων, που ελάχιστοι συντηρητικοί ηγέτες θα τολμούσαν ακόμη και να σκεφτούν στις μέρες μας και που αποδεικνύουν νομίζω αυτό το χαρακτηριστικό, του συντηρητικού ριζοσπαστισμού του. Ένα χαρακτηριστικό που γίνεται συν τω χρόνω πιο έντονο, για να καταστεί κυρίαρχο τα πρώτα χρόνια της μεταπολίτευσης. Όταν η συγκρότησή του Καραμανλή επηρεάζει σε σημαντικό βαθμό την συγκρότηση της νέας ελληνικής δημοκρατικής τάξης. 

Επίσης, θα ήθελα να σημειώσω κάτι ακόμα, κατά τη γνώμη μου πολύ σημαντικό, ιδιαίτερα στις μέρες που περνάμε: Ο Κωνσταντίνος Καραμανλής είχε συλλάβει και ενσωματώσει στην πολιτική του διαδρομή ένα κρίσιμο στοιχείο, που αποτελεί και τον πυρήνα άλλωστε της δομικής πολιτικής αντιπαράθεσης σήμερα στην Ευρώπη και στην Ελλάδα: 

Είχε συλλάβει πως κάθε μεγάλη προσπάθεια αλλαγής και μεταρρύθμισης μπορεί να ξεκινήσει μόνον από το Δημόσιο και ειδικά από τη δημόσια διοίκηση. 

Στην Ελλάδα, πιο συγκεκριμένα, τα μεγάλα μεταρρυθμιστικά εγχειρήματα του Καποδίστρια, του Τρικούπη, του Βενιζέλου, έφερναν τομές πριν απ’ όλα στους θεσμούς και στη διοίκηση. Από το εκπαιδευτικό μέχρι το αγροτικό ζήτημα και από τα θέματα της γλώσσας μέχρι τα μεγάλα έργα και την εκβιομηχάνιση, η βάση κάθε μεγάλης μεταρρύθμισης παρέμενε το κράτος και η δημόσια διοίκηση. Μεταρρυθμίσεις μέσω της ιδιωτικής οικονομίας δεν προέκυψαν ποτέ. 

Κι αυτό γιατί αγορά χωρίς δημόσια παρέμβαση δεν μπορεί να υπάρξει. 

Είναι αυτό ακριβώς που με απόλυτο και δογματικό τρόπο αναποδογυρίζεται και στην Ευρώπη και στην Ελλάδα μετά τη δεκαετία του ’90, με τις γνωστές επιπτώσεις πλέον στην τεράστια ανισοκατανομή του πλούτου και στη δομική κρίση των ευρωπαϊκών πολιτικών συστημάτων. 

Ο συντηρητικός πολιτικός Καραμανλής, λοιπόν, είναι μεν συντηρητικός αλλά δεν παύει να είναι πολιτικός. Θέλει να έχει την ευθύνη των πολιτικών επιλογών η πολιτική εξουσία και η δομή ενός συντεταγμένου κοινοβουλευτισμού. Θέλει η πολιτική να έχει τον πρώτο ρόλο, να εξασφαλίζει τη σταθερότητα, και στα πλαίσια αυτά την οριοθέτηση του δημόσιου συμφέροντος απέναντι στα πολλά μικρότερα ή μεγαλύτερα ιδιωτικά συμφέροντα. 

Και ακριβώς επειδή ο Καραμανλής είναι πολιτικός που αντιλαμβάνεται τις ανάγκες του καιρού του, η δομή της μεταπολιτευτικής δημοκρατίας μετά το 1974 φέρει έντονα τη σφραγίδα του, στο μέτρο που επιδίωξή του ήταν η θεσμική εξισορρόπηση των κοινωνικών και πολιτικών αντιθέσεων και όχι η υποταγή της πολιτικής στα οργανωμένα και συμπαγή οικονομικά συμφέροντα, ούτε βέβαια η διαιώνιση της διχόνοιας του ελληνικού λαού. 

Μας το έδειξε αυτό άλλωστε, όταν παρά το γεγονός ότι είχε μια απόλυτη κοινοβουλευτική πλειοψηφία 220 βουλευτών στην πρώτη μεταπολιτευτική Βουλή, το Σύνταγμα του ’75 κράτησε στο τέλος λογικές ισορροπίες και υποχώρησε σε πολλές από τις αιτιάσεις που προβάλλονταν για ροπή σε θεσμικό ή προληπτικό αυταρχισμό. 

Αγαπητοί φίλοι και φίλες 

Είναι ώρες που σκέφτομαι, ειδικά τούτες τις πρωτόγνωρες στιγμές που περνά η χώρα, αν ήταν παρόντες μεγάλοι πολιτικοί ηγέτες όπως ο Κωνσταντίνος Καραμανλής, ο Ανδρέας Παπανδρέου, ο Χαρίλαος Φλωράκης, για να αναφερθώ μόνο στις προσωπικότητες της μεταπολίτευσης, πως άραγε θα αντιδρούσαν; 

Πολύ πιθανόν, λοιπόν, αν ο Κωνσταντίνος Καραμανλής ήταν σήμερα παρόν, να σχολίαζε με τα γνωστά σε όλους... γαλλικά του, πολλές πλευρές της σημερινής ευρωπαϊκής και ελληνικής πραγματικότητας. 

Σε κάθε περίπτωση θα ήθελα με ειλικρίνεια να σας καταθέσω την πεποίθηση, ότι από έναν ιδεολογικό και πολιτικό αντίπαλο του διαμετρήματος του Καραμανλή, έχουμε ακόμα και εμείς οι αριστεροί να αντλήσουμε πολύ χρήσιμα πολιτικά μηνύματα. Και αυτό, ίσως αποτελεί την καλύτερη κατάθεση σεβασμού στη μνήμη του. 

Σας ευχαριστώ.
Πηγή: Βόρεια


 

Πολιτικοί λόγοι δίχως πολιτικό ανάστημα



Στους επετειακούς λόγους όλοι διαπρέπουν στην Ελλάδα. Η επίκληση προσώπων από το παρελθόν προς εξυπηρέτηση πολιτικών ή άλλων σκοπιμοτήτων είναι γνωστή πλέον τακτική στο νέο-ελληνικό κράτος.

Κανείς όμως δεν τολμάει να σηκώσει ανάστημα στους φραγκολεβαντίνους της Τρόικα, που εμποδίζουν ανοιχτά πλέον την ανάπτυξη στην χώρα. Πίσω από το τεχνητό χαμόγελο και τις ψεύτικες υποσχέσεις κρύβεται η επιθυμία εξαθλίωσης του ελληνικού λαού. Αλλιώς δεν θα αρνούνταν την απαραίτητη μείωση του ΦΠΑ από το 23% την στιγμή που σε γειτονικές αλλά και κάποιες ευρωπαϊκές χώρες υπολογίζεται στο 6%. Έτσι θα γίνει ανταγωνιστική η τουριστική μας οικονομία;

Ποιος μίλησε στο ίδρυμα Καραμανλή για την ανάγκη δραστικής μείωσης των φόρων και ενίσχυσης της ιδιωτικής πρωτοβουλίας; Πως θα γίνουν μεταρρυθμίσεις στο Δημόσιο την ίδια ώρα που δεν κινείται η αγορά στην Ελλάδα λόγω έλλειψης ρευστότητας; Ποιος μίλησε για τον 45+% φόρο και τα απαράδεκτα τεκμαρτά που αναγκάζουν τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις να κλείνουν; Ποιος κατήγγειλε την φορολογία στα παιδιά που βάζει σε σκέψεις τους Έλληνες σε σχέση με την δημιουργία οικογένειας; Για 15000 λιγότερες γεννήσεις το 2012 έκαναν λόγο οι γιατροί του Αρεταίειου Νοσοκομείου.

Καταλαβαίνουμε ότι μέχρι να γίνουν οι εξαγγελίες πράξεις και να σταματήσει η συμπεριφορά αυλικού των Ελλήνων πολιτικών απέναντι σε ξένους ηγέτες, όλα γίνονται προς άγραν ψήφων. Δυστυχώς ο κόσμος, ο οποίος δεν έχει από που να πιαστεί, εναποθέτει ακόμα ελπίδες στα όποια «πατριωτικά», «προοδευτικά», «φιλελεύθερα», «εθνικιστικά», «αριστερά» και «δεξιά» νέα ή παλιά κόμματα.

Το κάθε κόμμα έχει, ωστόσο, συγκεκριμένη ιδεολογία που αρνείται πεισματικά να την υπερβεί για το καλό της χώρας. Οι πραγματικές λύσεις μπορούν να προσεγγιστούν ανοιχτόμυαλα και χωρίς παρωπίδες. Υπό τις σημερινές συνθήκες μόνο διάφορες συγκυρίες μπορούν να μας ευνοήσουν. Εκτός και αν ξυπνήσει επιτέλους ο Έλληνας από τον λήθαργο…

Πηγή ΠΥΓΜΗ.gr

ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΑ "ΕΠΙΚΑΙΡΑ" ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ!

Υπάρχουν ελπίδες για επ(ανάσταση) στις 10 του Μάρτη ΒΙΝΤΕΟ



Ζούμε ιστορικές στιγμές και δεν το έχουμε ακομα συνειδητοποιήσει..Δεν βρισκόμαστε πλέον στον 20ό αιώνα.Οι ”μάχες” δέν δίνονται με διαδηλώσεις όπως παλαιότερα…
Έχουν διαταραχθεί πλέον οι ισορροπίες μεταξύ πολιτικής,αγορών και κοινωνίας..
Οι αγορές είναι κυρίαρχες.η πολιτικές τάξεις εντολοδόχοι των αγορών και η κοινωνίες σεπολιτική ομηρία.
Είναι πλεον ανάγκη η κοινωνία να διεκδικήσει λόγο στην πολιτική..Και αυτός ο λόγος θα πρέπει να γίνει θεσμός..Η πολιτική τάξη είτε απο ανικανότητα ειτε απο δόλο δεν έχει σκοπό να το κάνει αυτό..Θα γίνει μόνο με εξαναγκασμό.. Αυτό αν επιτευχθεί συνιστά επανασταση.Ποιά ομως η διαφορά μεταξύ επανάστασης και εξέγερσης?Στην πρώτη υπάρχει μεταφορά της εξουσίας (απο τους 300 στους πολίτες) άρα υπάρχει αποτέλεσμα..Στη δευτερη περίπτωση το μόνο αποτέλεσμα που θα παραχθεί θα είναι οι φθορές της δημόσιας περιουσίας και η αποσύνθεση του υγιούς λαϊκού κινήματος.. 
Στις 10 του μήνα εύχομαι αυτοί που θα κατέβουν στο σύνταγμα να μην ειναι μόνο αγανακτισμένοι..Να είναι και πολιτικά συνειδητοποιημένοι..Να έχουν ενα κοινό αίτημα..Την ανατροπή του σάπιου πολιτικού συστήματος που οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια στην καταστροφή.Την δημιουργία ενος νέου συντάγματος απο τους πολίτες για τους πολίτες.Την είσοδο της κοινωνίας στην πολιτική..
Χρωστάμε σ’ όσους ήρθαν, πέρασαν, θα ‘ρθουν, θα περάσουν. Κριτές θα μας δικάσουν οι αγέννητοι, οι νεκροί.





Read more: http://tolimeri.blogspot.com/#ixzz2Ms3CjivE

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ γιατί τα παιδιά που κρατούν οι ζητιάνες κοιμούνται συνεχώς;


dinatos info5 300x300 Έχετε αναρωτηθεί ποτέ γιατί τα παιδιά που κρατούν οι ζητιάνες κοιμούνται συνεχώς;
Το άρθρο αυτό έχει κυκλοφορήσει στο facebook και ο συγγραφέας του δεν μας είναι γνωστός.  Αρκετά όμως από όσα περιγράφει ισχύουν & σε περισσότερες περιπτώσεις από ότι φανταζόμαστε. Οπότε οφείλουμε να είμαστε εκτός από αλληλέγγυοι και πολύ προσεκτικοί. 
Βέβαια δεν είναι όλες οι περιπτώσεις ίδιες & σίγουρα δεν ισχύει για όλους.  Οφείλουμε ωστόσο να γνωρίζουμε όλα τα ενδεχόμενα & να είμαστε προσεκτικοί.
Η γυναίκα κατάχαμα στο βρώμικο πάτωμα και δίπλα της το ποτηράκι, όπου οι περαστικοί προσφέρουν τον οβολόν τους. Στα χέρια της γυναίκας, κοιμάται ένα δίχρονο παιδάκι. Του φοράει ένα βρώμικο καπέλο και εξίσου βρώμικα ρούχα.
Οι περισσότεροι περαστικοί, συγκινημένοι από το θέαμα προσφέρουν αβίαστα και το τελευταίο κέρμα από το πορτοφόλι τους, ξορκίζοντας με ανακούφιση την ενοχή της δικής τους ευδαιμονίας…
Καθημερινά, επί ένα μήνα, προσπερνούσα τη ζητιάνα, χωρίς βεβαίως να της δίνω χρήματα, γνωρίζοντας καλά ότι είναι “υπάλληλος” μιας καλοστημένης επιχείρησης απάτης, με διαχειριστή τον τοπικό ζητιανομαφιόζο, πιθανό ιδιοκτήτη βίλας και πολυτελούς αυτοκινήτου. Σε αυτόν θα καταλήξει η είσπραξη της ημέρας της ζητιάνας… Όχι ότι κι αυτή δεν κερδίζει τίποτα φυσικά… ένα μπουκάλι βότκα κι ένα σουβλάκι στο τέλος της ημέρας είναι ακριβώς ό,τι χρειάζεται…
Αφού λοιπόν την προσπερνούσα αδιάφορα επί ένα μήνα, ξαφνικά το συνειδητοποίησα… Στέκομαι μπροστά της κοιτάζοντας αυτό το μωρό και συνειδητοποιώντας ότι κάτι δεν πάει καλά. Ένα δίχρονο μωρό, από το πρωί μέχρι το βράδυ “κοιμάται” συνεχώς στην αγκαλιά της “μαμάς” του, χωρίς να κλαίει, να γκρινιάζει, να μουρμουρίζει, να σαλεύει καν!
Όποιος από εμάς έχει παιδιά, ξέρει καλά… ένα μωρό σε αυτήν την ηλικία με δυκολία κοιμάται ακόμα και τη νύχτα, πόσο μάλλον ολόκληρη την ημέρα συνεχώς!
Το συγκεκριμένο μωρό της ζητιάνας, για ένα συνεχόμενο μήνα, δεν το είδα ποτέ ξύπνιο… Κοιτούσα μια αυτό, μια εκείνη, και οι υποψίες μου όλο και φούντωναν. Στο τέλος, δείχνοντας το μωρό, τη ρώτησα:”-Γιατί κοιμάται συνέχεια;”
Εκείνη, με αγνόησε, προσποιούμενη ότι δεν με άκουσε. Επανέλαβα την ερώτηση. Σήκωσε το βλέμμα της, φανερά ενοχλημένη, και με απόμακρο ύφος μουρμούρισε μια βρισιά μέσα από τα χείλια της.
Ξαναρώτησα με απόγνωση: “-Γιατί κοιμάται συνέχεια;!” … Πίσω μου, κάποιος με έπιασε από τον ώμο. Ένας ηλικιωμένος κύριος, ενοχλημένος από την “απάνθρωπη” συμπεριφορά μου, με επέπληξε: “Γιατί την ενοχλείς; Δεν την αφήνεις ήσυχη στην δυστυχία της;” … και απομακρύνθηκε αφού πέταξε μερικά νομίσματα στο ποτηράκι της ζητιάνας, ικανοποιημένος σίγουρα για την καλή του πράξη της ημέρας. Εκείνη, σαν “καλή χριστιανή”, τον ευχαρίστησε αρχίζοντας να σταυροκοπιέται με μανία.
Την επόμενη μέρα ήρθα σε επικοινωνία με έναν παλιό γνωστό. Έναν ρουμανικής καταγωγής αστείο ανθρωπάκο, με μικρά κατάμαυρα μάτια. Η μόρφωσή του περιορίστηκε στις τρεις πρώτες τάξεις του δημοτικού σχολείου, αυτό δεν τον εμποδίζει όμως να κυκλοφορεί με πανάκριβα αυτοκίνητα και να είναι περήφανος ιδιοκτήτης μιας έπαυλης με -ποιός ξέρει πόσα- δωμάτια και μπαλκόνια. Αυτός ο “φίλος” με κατατόπισε επαρκώς γι αυτήν την μπίζνα:
Πρόκειται για μια πολύ καλά οργανωμένη εγκληματική επιχείρηση, παρά το φαινομενικά πρόχειρο και αυθόρμητο σκηνικό της. Τα παιδιά που χρησιμοποιούν, είτε τα έχουν ενοικιάσει από οικογένειες αλκοολικών, ή απλώς τα έχουν κλέψει. Έπρεπε όμως να μάθω και γιατί κοιμούνται συνέχεια…
Ο “φίλος” μου ο Ρομά, πολύ φυσικά και με κανένα δισταγμό (σαν να μου έλεγε για τον καιρό) απάντησε στην ερώτησή μου: “-Ναι, είναι ναρκωμένα… με ηρωίνη ή βότκα” … Έμεινα αποσβολωμένος… “-Ποιά είναι ναρκωμένα με ηρωίνη ή βότκα;!” “-Τα παιδιά ντε, για να μην έχουν φασαρίες. Θα πρέπει να μένουν καθηλωμένα με μια άγνωστη γυναίκα όλη μέρα, φαντάζεσαι πόσο θα γκρίνιαζαν;”
Αυτό κάνουν. Για να διατηρούν το παιδί “ήρεμο” και κοιμισμένο όλη μέρα, το ναρκώνουν με αλκοόλ ή ναρκωτικά. Φυσικά, ο παιδικός παρθένος οργανισμός δεν το αντέχει και τα παιδιά αυτά πεθαίνουν. Συχνά κιόλας, το παιδάκι ξεψυχά στην αγκαλιά της ζητιάνας, κατά τη διάρκεια της “εργασίας” της… Και η υποτιθέμενη “μάνα” είναι αναγκασμένη να κρατά στην αγκαλιά της το νεκρό παιδάκι μέχρι το βράδυ που θα τελειώσει η “βάρδιά” της. Συμβαίνει σ’ αυτή τη “δουλειά” … Και οι περαστικοί θα την υποστηρίζουν ρίχνοντας την ελεημοσύνη τους στο ποτηράκι της, πιστεύοντας ότι κάνουν την καλή πράξη της ημέρας.
Την επόμενη μέρα ξαναπέρασα από το ίδιο σημείο, με τη δημοσιογραφική μου ταυτότητα, έτοιμος για σοβαρή επέμβαση. Η ζητιάνα καθόταν πάλι στο ίδιο σημείο, κρατώντας πάλι ένα παιδί. Ένα διαφορετικό από το χθεσινό παιδί. Άρχισα να της κάνω ερωτήσεις: πού είναι το χθεσινό παιδί, αν έχει χαρτιά για το παιδί…
Κι ενώ εκείνη με αγνοούσε συστηματικά, οι υπόλοιποι περαστικοί αντίθετα, με κατηγορούσαν ότι επιτίθεμαι σε μια κακόμοιρη ζητιάνα μάνα χωρίς λόγο, και με απομάκρυναν με περιφρόνηση. Δεν είχα άλλη λύση από το να απευθυνθώ στην αστυνομία. Όταν όμως η αστυνομία εμφανίστηκε, η ζητιάνα με το παιδί είχε εξαφανιστεί… Αισθάνθηκα σαν να παλεύω με ανεμόμυλους.
Την επόμενη φορά που θα δείτε ζητιάνα με παιδί, σκεφτείτε καλά πριν “βοηθήσετε” με τον οβολό σας. Μην κοιτάξετε το παιδάκι με τρυφερότητα, να το κοιτάξετε με τρόμο. Πρόκειται για ένα κακοποιημένο δυστυχισμένο πλάσμα, υποχείριο αδίστακτων κακοποιών. Με το να δώσετε χρήματα σε αυτήν που το εκμεταλλεύεται, διαιωνίζετε την αλυσίδα αυτής της “μπίζνας” και συμβάλλετε ενεργά στο φόνο ενός ακόμη παιδιού.
Όπως κάθε επιχείρηση που κλείνει όταν δεν έχει πια πελάτες, έτσι κι αυτή θα εξέλειπε, αν δεν υπήρχε κόσμος που να ανταποκρίνεται, αν δεν υπήρχε η συγκεκριμένη “πελατεία” της. Η εξάλειψη τέτοιου είδους “επιχειρήσεων” σημαίνει ότι λιγότερα παιδιά θα κλαπούν και θα δολοφονηθούν από χορήγηση ναρκωτικών και αλκοόλ.
Τώρα πια γνωρίζετε γιατί τα παιδιά που κρατούν οι ζητιάνες κοιμούνται συνέχεια. Η επιλογή είναι δική σας.»

Συνελήφθη για χρέη 9,9 εκατ. ευρώ ο ιδιοκτήτης του e-shop.gr

 Συνελήφθη για χρέη 9,9 εκατ. ευρώ ο ιδιοκτήτης του e shop.gr

Για χρέη προς το δημόσιο ύψους 9.959.583 ευρώ συνελήφθη την Τετάρτη ο πρόεδρος της γνωστής ηλεκτρονικής αλυσίδας, e-shop…
Αστυνομικοί του Τμήματος Προστασίας Περιουσιακών Δικαιωμάτων της Διεύθυνσης Ασφαλείας Αττικής συνέλαβαν τον 39χρονο Σ.Μ., στο Μαρούσι.
Να σημειωθεί πως ο επιχειρηματίας είχε λάβει για την εταιρεία του το βραβείο επιχειρηματικότητας Κούρος 2008.

Aυτοκτόνησε 19χρονος γιος στελέχους του ΠΑΣΟΚ


ambulan 300x123 Aυτοκτόνησε 19χρονος γιος στελέχους του ΠΑΣΟΚ
Ο 19χρονος γιος ενός γνωστού στελέχους του ΠΑΣΟΚ έβαλε τέλος στη ζωή του σήμερα τις πρώτες πρωινές ώρες στην περιοχή της Μάκρης στην Αλεξανδρούπολη και πιο συγκεκριμένα στα Δίκελλα, με τον πιο φρικτό τρόπο.
Σύμφωνα με το e-evros.gr, αυτοπυροβολήθηκε με φλόμπερ και ο θάνατός του σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες ήταν ακαριαίος. Οι πρώτες πληροφορίες κάνουν λόγο για ψυχολογικά προβλήματα του δεκαεννιάχρονου ο οποίος επέλεξε το σαλόνι του σπιτιού του για να δώσει τέρμα στη ζωή του.
Η είδηση της αυτοκτονίας έχει συγκλονίσει την τοπική κοινωνία.
Εκείνοι που γνώριζαν τον 19χρονο κάνουν λόγο για ένα ευγενικό και ήσυχο παιδί. Η έρευνα της αστυνομίας, για να διαπιστωθούν τα αίτια της αυτοκτονίας, βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη.
Πηγή: e-evros.gr

Δεν είναι χούντα είναι κάτι χειρότερο !!!



Τα γουρούνια της δωσίλογης συγκυβέρνησης εκτελούν συμβόλαια υποτέλειας! Δακρυγόνα μέχρι και στο σχολείο γυμνάσιο-λύκειο Ιερισσού…

6 διμοιρίες ΜΑΤ έχουν μπει στην Ιερισσό και ρίχνουν δακρυγόνα μέσα στο χωριό...
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΜΕΤΑΛΛΕΥΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ
Σίβυλλα
Δεν είναι χούντα είναι κάτι χειρότερο !!!
Αυτή τη στιγμή στην Ιερισσό τα ΜΑΤ “καίνε” την Ιερισσό!!!
Χάθηκε κάθε έννοια ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ!
Καπνογόνα και χημικά έριξαν λιπόθυμους μαθητές και γέρους!
-ΝΤΡΟΠΗ – ΝΤΡΟΠΗ! Να ξεσηκωθεί όλη Η ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ!
Πάνω από δέκα διμοιρίες ΜΑΤ και 20 αυτοκίνητα της ασφάλειας κατέλαβαν το χωριό!
Οπλισμένοι σαν αστακοί τα ΜΑΤ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΟΥΝ την ΙΕΡΙΣΣΟ!
-Αυτή είναι ΕΠΙΔΡΟΜΗ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑΣ!
-ΚΑΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΗΣ ΤΡΟΪΚΑΣ!


Read more: http://tolimeri.blogspot.com/#ixzz2Ms283A5b

«Στο διάολο η τρόικα!» φώναξαν 1,5 εκ. Πορτογάλοι


Το τραγούδι-σύμβολο της «επανάστασης των γαρυφάλλων» του 1974 γίνεται εκ νέου ύμνος των διαδηλωτών, προκαλώντας πολιτική ταραχή


Συγκλονιστικά -πολιτικής σημασίας- γεγονότα έγιναν το Σαββατοκύριακο στην Πορτογαλία. Τον απίστευτο αριθμό του ενάμισι εκατομμυρίου (!) διαδηλωτών συγκέντρωσαν τα ογκώδη συλλαλητήρια που έγιναν σε τριάντα και πλέον πορτογαλικές πόλεις εναντίον της πολιτικής του Μνημονίου που υπαγορεύει η ΕΕ μέσω της τρόικας και υλοποιεί ενθουσιωδώς η δεξιά κυβέρνηση του πρωθυπουργού Πάσους Κοέλιο.

Συνιστά ούτως ή άλλως πολιτικό σεισμό να διαδηλώνουν στους δρόμους ενάμισι εκατομμύριο άνθρωποι σε μια χώρα με πληθυσμό λιγότερο από έντεκα εκατομμύρια ανθρώπους - το ένα έβδομο του πληθυσμού! «Εκατοντάδες χιλιάδες Πορτογάλοι βγαίνουν στους δρόμους εναντίον των περικοπών. Μια ανθρώπινη μάζα διασχίζει τη Λισαβόνα» έγραφε χαρακτηριστικά στην ηλεκτρονική της έκδοση η ισπανική εφημερίδα «Ελ Παΐς» την ώρα που εξελίσσονταν οι διαδηλώσεις.

Δεν ήταν όμως μόνο το εκπληκτικών διαστάσεων πλήθος που χαρακτήρισε αυτές τις κολοσσιαίες διαδηλώσεις, με εκείνη της Λισαβόνας να χαρακτηρίζεται ως η μεγαλύτερη που έχει γίνει ποτέ στην πορτογαλική πρωτεύουσα. Ηταν και το πάθος των διαδηλωτών που αποτυπώθηκε στα συνθήματά τους και μια σειρά άλλα χαρακτηριστικά ιδιαίτερης πολιτικής βαρύτητας. Πρώτα πρώτα ο οργανωτής των διαδηλώσεων ήταν το κίνημα «Στον διάολο η τρόικα, τώρα διατάζει ο λαός» - και οφείλουμε να εξηγήσουμε στους αναγνώστες ότι χρησιμοποιούμε την έκφραση «Στον διάολο η τρόικα» χάριν... ευπρεπείας, γιατί η ακριβής μετάφραση περιέχει ένα ρήμα που λέγεται κατά κόρον στην καθημερινή ζωή αλλά δεν γράφεται σε ένα δημοσιογραφικό κείμενο! Στο κίνημα αυτό συνενώνονται αφενός η μεγάλη κομμουνιστική εργατική συνομοσπονδία CGTP και αφετέρου τόσο επαγγελματικές ενώσεις γιατρών, δασκάλων, στρατιωτικών κ.λπ. όσο και ενώσεις συνταξιούχων και φοιτητών.

Πέραν όμως της «πολιτικής θρασύτητας» της ονομασίας του κινήματος που μάζεψε ενάμισι εκατομμύριο διαδηλωτές, το κεντρικό σύνθημα όλων των διαδηλώσεων ήταν η άμεση παραίτηση της κυβέρνησης της Δεξιάς. Χρησιμοποιώντας μάλιστα τα μικρά ονόματα του πρωθυπουργού και του υπουργού Οικονομικών, οι διαδηλωτές φώναζαν «Πάσους και Γκασπάρ, είσαστε χειρότεροι κι από τον Σαλαζάρ!». Σαλαζάρ ήταν το όνομα του στυγνού Πορτογάλου δικτάτορα που κατατυράννησε τη χώρα με ένα κτηνώδες χουντικό καθεστώς που διήρκεσε σχεδόν μισόν αιώνα. «Εκατοντάδες χιλιάδες οργισμένοι πολίτες... απαίτησαν την παραίτηση της κυβέρνησης και μια αλλαγή πορείας στην οικονομική πολιτική, η οποία κατά την άποψή τους ''στραγγαλίζει'' την Πορτογαλία» έγραφε μεταξύ άλλων η συντηρητική γερμανική εφημερίδα του πολιτικού και επιχειρηματικού κατεστημένου «Φράνκφουρτερ Αλγκεμάινε».

Τίποτα όμως δεν προκάλεσε μεγαλύτερη πολιτική ταραχή μέσα στην Πορτογαλία και στο εξωτερικό από το γεγονός ότι για πρώτη φορά εδώ και πάνω από τριάντα χρόνια εκατοντάδες χιλιάδες διαδηλωτές τραγουδούσαν το τραγούδι «Γκράντολα, σκοτεινή πόλη», το οποίο υπήρξε το σύνθημα έναρξης του στρατιωτικού προοδευτικού κινήματος που ανέτρεψε το 1974 τη στρατιωτική δικτατορία και έμεινε στην ιστορία ως «η επανάσταση των γαρυφάλλων». Το γεγονός προξένησε τεράστια εντύπωση, καθώς σηματοδοτεί τη συνένωση των σημερινών διαμαρτυριών κατά της ευρω-λιτότητας με τις επαναστατικές παραδόσεις του πορτογαλικού λαού. «Ενα επαναστατικό πορτογαλικό τραγούδι προ σαράντα ετών καταδιώκει τη σημερινή κυβέρνηση» έγραψε χαρακτηριστικά το Ασοσιέιτεντ Πρες σε τηλεγράφημά του. «Οι διαδηλωτές κατηγόρησαν την κυβέρνηση όχι μόνο ότι έχει αποτύχει πλήρως με το πρόγραμμα δημοσιονομικής προσαρμογής που ακολουθεί, αλλά και ότι σε συμμαχία με την τρόικα έχει οδηγήσει την Πορτογαλία ''στη φτώχεια και την καταστροφή''» έγραψε η «Φράνκφουρτερ Αλγκεμάινε».

Υπό το πρίσμα αυτών των γεγονότων, τα μεγαλόστομα συνθήματα που ακούστηκαν στους δρόμους των πορτογαλικών πόλεων το Σαββατοκύριακο αποκτούν άλλη σημασία. «Είμαστε πολλές χιλιάδες για να συνεχίσουμε τον Απρίλη», «Επανάσταση των σκλάβων», «Απελευθέρωσε την Γκράντολα που έχεις μέσα σου», «Απρίλης για μια ακόμη φορά» ήταν μερικά μόνο από τα συνθήματα αυτά. Είναι φανερό πάντως ότι κάτι πολύ σοβαρό κυοφορείται στην Πορτογαλία - όπως άλλωστε και στην Ιταλία, στην Ισπανία, στην Ελλάδα, ακόμη και στη Βουλγαρία. Οταν π.χ. στην πορτογαλική πόλη Πόρτο, που είναι η δεύτερη πόλη της χώρας και προπύργιο της Δεξιάς με πληθυσμό 1,3 εκατομμύρια κατοίκους, πάνω από 400.000 (!) άτομα διαδηλώνουν εναντίον της δεξιάς κυβέρνησης της χώρας, λογικό είναι να σκέπτεται κανείς ότι βρισκόμαστε στις παραμονές σημαντικών εξελίξεων.

Μαρινάδες για τα ψησίματα της... Τσικνοπέμπτης!


Τσικνοπέμπτη αύριο και το Κostarazi24 με τη βοήθεια του dietup.gr, σας παρουσιάζει τέσσερις μαρινάδες για χοιρινό...για ένα τέλειο ψήσιμο!

Αφήστε τις μπριζόλες για τουλάχιστον 6 ώρες μέσα στη μαρινάδα ώστε να πάρουν τις μυρωδιές της μαρινάδας και να μαλακώσει το κρέας (υλικά για 3-4 μέτριες μπριζόλες).

Μαρινάδα με κρασί και κόλιανδρο

½ φλιτζάνι ελαιόλαδο
1 ποτήρι κόκκινο κρασί
1 κουταλάκι του γλυκού κοπανισμένους σπόρους κόλιανδρου
1 κουταλιά της σούπας μαύρο πιπέρι σε κόκκους

Μαρινάδα με πορτοκάλι και μέλι
½ φλιτζάνι ελαιόλαδο
χυμό και ξύσμα από 1 πορτοκάλι
2 κουταλιές της σούπας μέλι
Φρεσκοτριμμένο πιπέρι

Μαρινάδα με μπύρα και κρεμμύδι
1 ποτήρι μπύρα
2 κρεμμύδια σε ροδέλες
2 σκελίδες σκόρδο λιωμένες

Μαρινάδα με ρίγανη και μαϊντανό
1 φλιτζάνι ελαιόλαδο
2 κουταλιές της σούπας ρίγανη
1 κουταλιά του γλυκού μαύρο πιπέρι
½ φλιτζάνι ψιλοκομμένο μαϊντανό

Kαι μία δικής μας έμπνευσης...:

Μαρινάδα για κοτόπουλο με μουστάρδα και λεμόνι
2 κουταλιές της σούπας μουστάρδα
½ ελαιόλαδο
χυμό και ξύσμα από 1 λεμόνι (εφόσον δεν είναι κερωμένο)
πιπέρι
αλάτι
μπόλικη ρίγανη

ΑΠ΄ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΤΙΓΜΗ 22 ΜΑΡΤΙΟΥ ΣΤΗΝ KATERINH


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟY
ΑΠ’ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΤΙΓΜΗ
του Ιωάννη Χαλαντώνη
ΘΕΑΤΡΟ ΕΥΚΑΡΠΙΔΗ
Με τους Αλέξη Γεωργούλη-Μαρία Σολωμού
Παρασκευή 22 Μαρτίου 2013
Μια ερωτική κωμωδία  που θίγει την πιο διαχρονική συνήθεια του νεοέλληνα του      "ό,τι δηλώσεις είσαι"
 ...αλλά ο έρωτας δεν κρύβεται και δεν επιτρέπει σε κανένα να κρατήσει οποιαδήποτε πλαστή εικόνα έχει δημιουργήσει για τον εαυτό του. Χωρίς εξαιρέσεις αυτό το φαινόμενο εφαρμόζεται ως κανόνας στις περιπτώσεις των ηρώων μας...
 Η Νάντια Γερασιμίδου ένα μοντέλο μεσαίας κατηγορίας με όνειρο κάποια στιγμή να γίνει αναγνωρίσιμη ηθοποιός εγκλωβίζεται στο διαμέρισμα ενός φαντασμένου και πολύ μέτριου συγγραφέα, του Φίλιππου Πετρόπουλου.
 Τα προσωπεία και οι μάσκες των ηρώων πέφτουν οι συγκρούσεις γίνονται πιο σφοδρές και το αποτέλεσμα είναι να βιώσουν τον εντονότερο έρωτα της ζωής τους.
 Το διαμέρισμα του Φιλίππου μετατρέπεται σε ερωτικό πεδίο μάχης και μια ξεκαρδιστική ρομαντική ιστορία είναι πια γεγονός.
 Από την πρώτη στιγμή
 οι δύο πλευρές υποκύπτουν στον πειρασμό και στο όνομα του έρωτα αναθεωρούν την άποψη που έχουν για τη ζωή...
 ...στιγμές τρέλας, αναπάντεχες επαφές, αμηχανίες φέρνουν τους εκ διαμέτρου αντίθετους χαρακτήρες σε απόσταση αναπνοής... Θα βρει ο ένας στον άλλο                το ταίρι του;
Παίζουν:
Αλέξης Γεωργούλης
Μαρία Σολωμού


Συντελεστές:
Θεατρική Διασκευή:Αλέξης Γεωργούλης
Σκηνοθεσία: Αλέξης Γεωργούλης
Σκηνικά-Κοστούμια:  Έλενα Χριστούλη
Μουσική:                    Γιάννης Μακρίδης
Φωτισμοί:                  Μιχάλης Μπούρης
Βοηθός Σκηνοθέτη:    Νίκος Μήτσας
Επικοινωνία :Γκέλλυ Σαρηγιάννη
Φωτογραφία :George Alexandrakis
Αrt Work:Amarildo Topalis
Παραγωγός:Γιάννης Μακρίδης
Παραγωγή:TEXNIS

ΘΕΑΤΡΟ ΕΥΚΑΡΠΙΔΗ
25ης ΜΑΡΤΙΟΥ 28 ΚΑΤΕΡΙΝΗ ΤΗΛ.2351034551

ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ:
Παρασκευή 22 Μαρτίου  ωρες : 18.30& 21.30

TIMEΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ:
Γενική είσοδος :17 ευρω,Φοιτητικό-μαθητικό-ανέργων:13 ευρω
ΠΡΟΠΩΛΗΣΗ:ΣΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ
            

Μήνυμα Αντιπεριφερειάρχη Πιερίας για τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας της Γυναίκας





Με αφορμή της Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας, σήμερα, 8 Μαρτίου, οφείλουμε να παραδεχτούμε, πως το τρίπτυχο νοικοκυρά – σύζυγος – μητέρα συμπληρώνεται από το τρίπτυχο δυναμική – ανεξάρτητη – εργαζόμενη.

Μετά από μία επίπονη, δύσκολη, γεμάτη εμπόδια και πολλούς αγώνες πορεία, είμαστε σε θέση να πούμε πως οι γυναίκες έχουν καταφέρει να ανατρέψουν τα στερεότυπα για τους ρόλους των δύο φύλων και πλέον μπορούν να απολαμβάνουν, όχι την ισότητα, αλλά την ισονομία και την ισοτιμία με τους άνδρες.

Ιδιαίτερα, στεκόμαστε πάντα δίπλα, υποκλινόμαστε και εκφράζουμε το σεβασμό μας στις ειδικές ομάδες γυναικών που είναι πιο ευάλωτες, στις μητέρες μονογονεϊκών οικογενειών, στις μητέρες παιδιών με αναπηρίες, στις πολύτεκνες και στα θύματα εμπορίας ή βίας. Αυτό, άλλωστε, επιβάλλει το Κράτος δικαίου αλλά και το επίπεδο προστασίας των δικαιωμάτων του Ανθρώπου που χαρακτηρίζει τη δημοκρατία μας.

Στο σύγχρονο παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον, σε μία εποχή που οι εξελίξεις τρέχουν με ταχύτητα φωτός και η ενημέρωση λαμβάνει χώρα σε πρώτο χρόνο με τα γεγονότα, οι γυναίκες πλέον πρωταγωνιστούν, ξεχωρίζουν και διαπρέπουν. Συνδυάζουν με επιτυχία την εργασία, την καριέρα και την οικογένεια, ενώ παράλληλα έχουν το σθένος και το θάρρος να υψώνουν το ανάστημα τους απέναντι σε αυτούς που τολμούν να υποτιμήσουν και υποβιβάσουν τις ικανότητες, τις δυνατότητες και τις δεξιότητές τους.

Η Περιφερειακή Ενότητα Πιερίας στηρίζει και ενθαρρύνει την ανάγκη ίσης συμμετοχής γυναικών - ανδρών στα κέντρα λήψεως αποφάσεων. Ιδιαίτερα προωθούμε την απασχόληση του αδρανούς γυναικείου εργατικού δυναμικού και γενικότερα τη μεγαλύτερη ένταξη των γυναικών στην απασχόληση, με όρους αξιοπρεπείς και ελκυστικούς  και με γνώμονα την ίση μεταχείρισή τους. Επιπρόσθετα, υποστηρίζουμε την εφαρμογή πλαισίου συμφιλίωσης της επαγγελματικής με την οικογενειακή ζωή. Τη στήριξη και ενίσχυση των Γυναικείων Συνεταιρισμών και της Γυναικείας Επιχειρηματικότητας, την προβολή της δράσης και των προϊόντων τους, με στόχο την ενδυνάμωση της θέσης των γυναικών. Στόχος μας είναι να αποδείξουμε πως δεν υπάρχουν ασθενή και ισχυρά φύλα, υπάρχουν ικανοί, ενεργοί και δημιουργικοί άνθρωποι.

Η σημερινή ημέρα ας αποτελέσει την ιδανική ευκαιρία να εκφράσουμε τη βαθύτατη εκτίμηση και το σεβασμό μας σε όλες τις γυναίκες και τους αγώνες τους για ισοτιμία στην εργασία, στα κοινωνικά και στα πολιτικά τους δικαιώματα.

Χρόνια πολλά σε όλες τις γυναίκες που αγωνίστηκαν και συνεχίζουν να αγωνίζονται για να βγουν νικήτριες μέσα από τις δυσκολίες της ζωής.


Πρόσκληση σε Παλλαϊκή Συγκέντρωση


Δήμος Πύδνας - Κολινδρού      Προς: - Κόμματα
-         Βουλευτές
-         Δήμους Πιερίας
-         Δημοτικούς Συμβούλους Πιερίας
-         ΔήμουςΠΕ Θεσσαλονίκης,Πέλλας,
Ημαθίας
-         Αντιπεριφερειάρχη
     Περιφ. Ενότητας        Πιερίας
-         Περιφ. Συμβούλιο ΚΜ
-         Περιφ. Συμβούλους ΚΜ
-         ΕΒΕ Πιερίας
-         Επαγγελμ. Οργανώσεις Πιερίας
-         Τουριστικούς Φορείς Πιερίας
-         Φορείς Μεταφορών Πιερίας



Στην Σύμβαση Παραχώρησης της οδού Μαλιακός – Κλειδί δυστυχώς περιλαμβάνεται και η αποτυχημένη χωροθέτηση Διοδίων Αιγινίου.  Πρόκειται για εμφανέστατο χονδορειδές λάθος αφού δεν έλαβε υπόψιν:
α) την ύπαρξη Διοδίων σε απόσταση 12 km
β) τον ενιαίο χαρακτήρα του οδικού δικτύου Εθνικής Οδού
γ) την μη ύπαρξη παρά την κρατική υποχρέωση ,αλλά και το τεράστιο κόστος κατασκευής παράπλευρων οδών, αφού υπάρχει ο Αλιάκμονας δίπλα στα διόδια.
δ) την διπλή συμφόρηση – μποτιλιάρισμα στις ώρες και μέρες αιχμής στα δύο διόδια, που δημιουργούν επί της ουσίας συνθήκες παρακώλυσης της ελεύθερης κυκλοφορίας πολιτών.
ε) την επιβάρυνση της Παλαιάς Εθνικής Οδού, κυρίως με βαριά κυκλοφορία, λόγω επιλογής αποφυγής Διοδίων Αιγινίου, (κυρίως από Δυτική Εγνατία και από Ευζώνους) κάτι που δεν αντέχει η μη κατάλληλη υποδομή και γεωμετρία της, αλλά και δημιουργεί μεγάλους κινδύνους, αφού διέρχεται μέσω οικισμών, με οδυνηρό ενδεχόμενο τροχαίων ατυχημάτων ακόμα και για ανθρώπινες ζωές.
Επί πλέον με το δεδομένο της λειτουργίας της ΠΕ Πιερίας ως δορυφόρος της Μητρόπολης – συμπρωτεύουσας, αφού και το ήμισύ της είναι ενταγμένο στο Ρυθμιστικό Σχέδιο Θεσσαλονίκης, οι συνέπειες είναι οδυνηρές:
α) Η μεγάλη μείωση επισκεψιμότητας από το πολεοδομικό συγκρότημα Θεσσαλονίκης προς την Πιερία θα πλήξει καίρια τον τουρισμό και την εστίαση με αποτέλεσμα κλείσιμο επιχειρήσεων και απώλεια χιλιάδων θέσεων εργασίας.
β) Εκατοντάδες επιχειρήσεις της Πιερίας άλλων τομέων παραγωγής θα κλείσουν ή θα μεταφερθούν.
γ) Χιλιάδες Πιεριείς που εργάζονται στη Θεσσαλονίκη θα εγκαταλείψουν τον Νομό και θα εκμηδενιστεί η υπάρχουσα τάση εγκατάστασης άλλων.
δ) Το διπλό διόδιο θα αυξήσει το κόστος και τον χρόνο μεταφοράς και μετακίνησης με πολλαπλασιαστικές οικονομικές και κοινωνικές οδυνηρές επιπτώσεις.
Ως συμπέρασμα δηλαδή η επιλογή της θέσης για τα Διόδια Αιγινίου:
α)  Αντίκειται στη αρχή ελεύθερης κυκλοφορίας σε ενιαίο Εθνικό δίκτυο, με λειτουργία Διοδίων σε ελάχιστη απόσταση μεταξύ τους.
β) Αντίκειται στην αρχή της ελεύθερης επιλογής του πολίτη να επιλέξει οδό με Διόδια ή όχι, αφού ούτε υπάρχουν ούτε μπορούν να κατασκευαστούν παράπλευροι οδοί.
γ) Δημιουργούν συνθήκες ερήμωσης για την Πιερία.
δ) Επιφέρουν τεράστιους κινδύνους για ανθρώπινες ζωές αφού πολλαπλασιάζεται η κυκλοφορία κυρίως με βαριά οχήματα στην ανοικτή ακατάλληλη παλαιά Εθνική οδό που διέρχεται από Χαλκηδόνα έως Αιγίνιο.  Ήδη τα ατυχήματα γίνονται καθημερινά.
Για όλους αυτούς τους λόγους τα Διόδια αυτά αν και αποπερατώθηκαν στις αρχές του 2010 δεν λειτούργησαν έως τις 28-1-13.  Τότε για λόγους που δεν εξηγήθηκαν ποτέ, ενεργοποιήθηκαν και εκείνη τη μέρα μια μεγαλειώδης ειρηνική λαϊκή συγκέντρωση δεν επέτρεψε επί πολλές ώρες την έναρξη λειτουργίας των διοδίων Αιγινίου.  Ακολούθησε η απώθηση από τις δυνάμεις καταστολής με χημικά, ξυλοκόπημα, συλλήψεις και διώξεις.  Από τότε τα διόδια λειτουργούν μόνο υπό την φρούρησή τους.
Επισκεφθήκαμε από τότε δύο φορές το υπουργείο.  Εξηγήσαμε με σαφήνεια τους λόγους που καθιστούν απόλυτη ανάγκη τη μη λειτουργία τους.  Θεωρούμε εφικτή τη δυνατότητα για τροποποίηση της Σύμβασης παραχώρησης με πολλούς εναλλακτικούς νομικούς τρόπους και συνεχίζουμε να καλούμε την κυβέρνηση να το πράξει.