ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Σάββατο 8 Φεβρουαρίου 2014

Ανοίγει ο δρόμος για σκυλίσιο κρέας στα σούπερ μάρκετ της Ελλάδας;

Φωτογραφία για Ανοίγει ο δρόμος για σκυλίσιο κρέας στα σούπερ μάρκετ της Ελλάδας;
Η επιμονή Κινεζικών εταιρειών για την εισαγωγή σκυλίσιου κρέατος στα ευρωπαϊκά σούπερ μάρκετς φαίνεται να πιάνει τόπο και διόλου απίθανο στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα κάτι που χαρακτηρίζεται ως φρίκη να αποτελεί καθημερινότητα και στη χώρα μας.

Οι Κινέζοι λοιπόν δεδομένου ότι και οι ίδιοι αλλά και πολλοί άλλοι ασιατικοί λαοί αρέσκονται να γεύονται κρέας σκύλου έχουν προχωρήσει σε σαφή αιτήματα προς την Ευρωπαϊκή Ένωση για να επιτραπεί η εισαγωγή και εμπορία σκυλίσιου κρέατος και στις χώρες – μέλη της.

Μάλιστα ήδη κυκλοφορεί η είδηση ότι από φέτος το κρέας σκύλου θεωρείται βρώσιμο και εμπορεύσιμο είδος ύστερα από σχετική αίτηση της εταιρείας «Xinshipu Ltd» η οποία δραστηριοποιείται στον συγκεκριμένο χώρο.

Μοιάζει λοιπόν περισσότερο από σίγουρο ότι στο άμεσο μέλλον θα δοθεί το πράσινο φως για την εισαγωγή κατεψυγμένων κρεάτων από εκτροφή σκύλων στην ελεύθερη αγορά σε όλα τα ευρωπαϊκά σούπερ μάρκετ και άρα και στα Ελληνικά!


Σημειώνεται ότι οι επιθεωρητές που έχουν δεχθεί την αίτηση της «Xinshipu Ltd», δήλωσαν ότι «δεν είναι παράνομη η πώληση εφόσον τα προϊόντα υπόκεινται σε τακτικούς υγειονομικούς ελέγχους και θα έχουν τακτική πιστοποίηση».

Ο πιο σημαντικός όμως σύμμαχος των ασιατικών επιχειρήσεων αυτού του είδους είναι η ίδια η Κινεζική κυβέρνηση η οποία για χρόνια τώρα δέχεται την εισαγωγή στην Κίνα ορισμένων ειδών κρέατος όπως το κουνέλι και το άλογο που στη χώρα θεωρούνται ιερά.
Θέτει λοιπόν ζήτημα αμοιβαιότητας για τη διακίνηση κρέατος σκύλου και στην Ευρώπη!

Πηγή: notioanatolika
xespao

«Ετοιμάζουν νοθεία στην κάλπη του Μαΐου»


ekloges
ΝΔ και ΠΑΣΟΚ προκαλούν τεχνητή αύξηση της αποχής, ώστε να αποδυναμώσουν επικοινωνιακά το επερχόμενο εις βάρος τους αποτέλεσμα.
Ετοιµάζουν πραξικόπηµα
«Προµελετηµένη νοθεία του εκλογικού αποτελέσµατος» χαρακτηρίζουν οι συνταγµατολόγοι τη ρύθµιση που αναµένεται να φέρει στη Βουλή η κυβέρνηση και η ο οποία καταργεί τη δυνατότητα των ετεροδηµοτών να ψηφίζουν στον τόπο κατοικίας τους.
Στόχος τους φυσικά… η αυξηµένη αποχή.
Στο ΧΩΝΙ την Κυριακή

ΤΙ ΛΕΣ ΤΩΡΑ! Τι νέο υπόσχεται στις γυναίκες… σίγουρο οργασμό;;;


f775187c73cf64c6f6d18b54af277340
Δεν υπάρχουν πολλά προϊόντα στην αγορά που να στοχεύουν στη βελτίωση της σεξουαλικής εμπειρίας για τις γυναίκες. Ωστόσο, η λεγόμενη «ένεση του οργασμού» είναι μια ελάχιστα επεμβατική μέθοδος που υπόσχεται να καταπολεμήσει τη σεξουαλική δυσλειτουργία στις γυναίκες.

Η μέθοδος O-Shot ενεργοποιεί την περιοχή των γεννητικών οργάνων ώστε να οδηγήσει τη γυναίκα στην κορύφωση. Κατά τη διαδικασία «ενεργοποίησης», αντλείται αίμα από την ίδια τη γυναίκα και απομονώνονται τα αιμοπετάλια. Αυτό το υπο-προϊόν του αίματος ονομάζεται PRP (πλάσμα εμπλουτισμένο με αιμοπετάλια). Το PRP τοποθετείται σε σύριγγα και χορηγείται σε συγκεκριμένα σημεία στην περιοχή των γεννητικών οργάνων. Τα αιμοπετάλια βοηθούν ώστε να αναπτυχθούν νέα κύτταρα σε αυτά τα σημεία του σώματος κι έτσι τα γεννητικά όργανα γίνονται πιο ευαίσθητα σε κάθε άγγιγμα.

Ο Δρ Σάμιουελ Γουντ, ένας από τους γιατρούς που συνέβαλαν στη δημιουργία της νέας μεθόδου, υποστηρίζει ότι η ένεση βοηθά τη γυναίκα να απολαύσει δυνατότερους οργασμούς, ανεβασμένη λίμπιντο και ευκολότερη ερωτική διέγερση.

Η σεξουαλική δυσλειτουργία στις γυναίκες περιλαμβάνει στις περισσότερες περιπτώσεις την αδυναμία κορύφωσης και είναι αρκετά συχνή διαταραχή. Ο Δρ Γουντ και οι συνάδελφοί του υποστηρίζουν ότι η ένεση αποτελεί την απάντηση σε αυτό το πρόβλημα.

Θα πρέπει να σημειωθεί πως δεν υπάρχουν στοιχεία ότι η ένεση έχει εγκριθεί από τον Αμερικανικό Οργανισμό Τροφίμων και Φαρμάκων.
onmed.gr

Σαν σήμερα η τραγωδία της Θύρας 7 (Βίντεο) (Φωτογραφίες)

81d41433fea1614e1c71b1c30a3a04c7_M

Οι μνήμες μετά από 33 χρόνια «ξυπνούν» ξανά…
Αποφράδα ημέρα για τον Ολυμπιακό και το ελληνικό ποδόσφαιρο η 8η Φεβρουαρίου, καθώς το 1981 συνέβη η τραγωδία της Θύρας7.

Η τραγωδία εκτυλίσσεται ένα ηλιόλουστο κυριακάτικο απόγευμα στο παλαιό Στάδιο Καραϊσκάκη. Ο Ολυμπιακός των Σαργκάνη, Γαλάκου, Αναστόπουλου και Νικολούδη, αντιμετωπίζει την ΑΕΚ των Αρδίζογλου, Μπάγεβιτς και Μαύρου στο ντέρμπι της 20ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος της Α” Εθνικής. Οι ερυθρόλευκοι είναι καταιγιστικοί… Συντρίβουν 6-0 τους μεγάλους αντιπάλους τους με 3 γκολ του Γαλάκου και από ένα των Κουσουλάκη, Ορφανού και Βαμβακούλα.

Η χαρά των 35.450 οπαδών του Θρύλου φθάνει στα ουράνια. Το πιο ζωντανό τμήμα της ολυμπιακής οικογένειας, τα παιδιά της Θύρας 7, βιάζονται να «καταπιούν» τα σκαλιά και να βρεθούν όσο πιο γρήγορα γίνεται στη Θύρα 1 για να αποθεώσουν τα ινδάλματά τους. Και τότε συμβαίνει το μοιραίο. Κάποιος γλιστράει σ” ένα μαξιλαράκι και κυλάει από τα σκαλιά ως την πόρτα, που για κάποιους ήταν κλειστή και για άλλους μισάνοιχτη. Η αποσυμφόρηση του χώρου είναι αδύνατη, με αποτέλεσμα αυτοί που ακολουθούν να πέφτουν ο ένας πάνω στον άλλο.

Χαρακτηριστικά είναι τα λόγια του 18χρονου τότε Ηλία Λύτρα που έπεσε από τους πρώτους στα σκαλοπάτια της Θύρας 7 και τραυματίστηκε. «Η πόρτα ήταν μισάνοιχτη. Όταν έφτασα όμως στα τελευταία σκαλοπάτια, γλίστρησα και έπεσα. Πριν καταλάβω καλά-καλά τι έγινε άρχισαν να πέφτουν πάνω μας ένας, δύο, τρεις, δέκα, εκατό..»

Το ρολόι δείχνει 5 παρά 2 και η χαρά μετατρέπεται σε θρήνο. Κάποιοι αστυφύλακες καταφέρνουν να «ξεριζώσουν» ένα από τα τουρνικέ και να απεγκλωβίσουν έτσι αρκετό κόσμο. Νεκροί και τραυματίες μεταφέρονται στο Τζάννειο. Οι συγγενείς αναζητούν τους δικούς τους ανθρώπους, εκατοντάδες φίλαθλοι ψάχνουν τους φίλους τους. Οι πρώτοι νεκροί αναγνωρίζονται. Θα ακολουθήσουν και άλλοι. Ο αριθμός τους θα φθάσει τους 21. Το προσωπικό του νοσοκομείου δεν επαρκεί για την περίθαλψη των τραυματιών και γίνονται εκκλήσεις για ιατρικές ενισχύσεις και αίμα.

Στο Τζάνειο καταφθάνουν κυβερνητικοί αξιωματούχοι, που ενημερώνουν διαρκώς τον πρωθυπουργό Γεώργιο Ράλλη και τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Κωνσταντίνο Καραμανλή. Η τηλεόραση διακόπτει την κανονική ροή του προγράμματός της και μεταδίδει σοβαρή μουσική.

Όλη η Ελλάδα, φίλαθλη και μη, πενθεί. Οι οπαδικές προτιμήσεις υποχωρούν μπροστά στη μεγαλύτερη τραγωδία του ελληνικού αθλητισμού. Το πιο εξοργιστικό γεγονός της όλης ιστορίας είναι ότι μέχρι σήμερα κανείς από τους υπευθύνους δεν έχει λογοδοτήσει για την απίστευτη αυτή τραγωδία. Οι 5 φύλακες της Θύρας 7, που πρωτόδικα είχαν καταδικασθεί σε φυλάκιση 10 ετών, αθωώθηκαν από το Τριμελές Εφετείο Πειραιά στις 22 Σεπτεμβρίου του 1986.

Η μνήμη των 21 αδικοχαμένων φιλάθλων τιμάται κάθε χρόνο από τους παράγοντες, τους παίκτες, την τεχνική ηγεσία και τους φίλους του Ολυμπιακού.

Δεν σταματάει τα selfie η Άιρλαντ Μπάλντουιν – Η σέξι φωτογραφία που ανέβασε στο Instagram [εικόνα]

ireland2-570
Η κόρη του Άλεκ Μπάλντουιν βομβαρδίζει το κοινό με φωτογραφίες της.
Λίγες μέρες πριν, μας έδωσε μια σέξι οπτική γωνία του πισινού της την ώρα που γυμναζόταν.
Αλλά η Άιρλαντ δεν λέει να σταματήσει να στήνεται στο φακό, καθότι για ακόμη μια φορά έβαλε φωτιά στο Instagram.
Το μοντέλο φορώντας ένα μαύρο κορμάκι (παρόμοιο σαν εκείνο που είχε φορέσει η Κιμ Καρντάσιαν σε άσπρο), έδειξε το καλλίγραμμο σώμα της στο Instagram και τα σχόλια πήραν φωτιά!
baldwin1-570

Νεκρός 45χρονος σε τροχαίο – Σφηνώθηκε σε μεταλλική κολώνα φωτισμού

Νεκρός 45χρονος σε τροχαίο - Σφηνώθηκε σε μεταλλική κολώνα φωτισμού
Την τελευταία του πνοή στην άσφαλτο άφησε 45χρονος στην επαρχιακή οδό Πλαγιαρίου-Επανομής.
Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά από την Αστυνομία, το φορτηγό που οδηγούσε ο 45χρονος Αλβανός ξέφυγε, κάτω από αδιευκρίνιστες μέχρι στιγμής συνθήκες, από το δρόμο και έπεσε πάνω σε μεταλλική κολώνα φωτισμού με αποτέλεσμα τον θανάσιμο τραυματισμό του.
Προανάκριση για τα αίτια του δυστυχήματος διενεργεί η Τροχαία Θέρμης.

Τρόμος στο Ηράκλειο: Έβγαλε όπλο κι απειλούσε να σκοτώσει οδηγό λεωφορείου κι επιβάτες

Leoforeio-570
Το περιστατικό συνέβη απόψε στην περιοχή του Πόρου Ηρακλείου, λίγα μέτρα πριν την εκκλησία του Αγίου Γεωργίου. 'Ολα ξεκίνησαν όταν μια μηχανή που πήγαινε ανάποδα στο δρόμο παραλίγο να πέσει επάνω σε λεωφορείο που εκτελούσε το δρομολόγιο Δημητρίου-Θέρισσος. Ο οδηγός του λεωφορείου σταμάτησε για να δει τι συμβαίνει, αλλά εξοργισμένος ο οδηγός της μηχανής ζητούσε και τα... ρέστα, ενώ ήθελε οπωσδήποτε να ανοίξουν οι πόρτες του λεωφορείου και να μπει μέσα για να τον «κανονίσει».
Απόλυτα ήρεμος ο οδηγός του λεωφορείου δεν άνοιγε τις πόρτες, ενώ επιβάτες αντιλαμβανόμενοι την κατάσταση κάλεσαν την Αστυνομία. Όπως αναφέρουν επιβάτες του λεωφορείου, o οδηγός της μηχανής συνέχισε τις απειλές του και βλέποντας πως ο οδηγός του λεωφορείου δεν του ανοίγει την πόρτα, έβγαλε όπλο και άρχισε να απειλεί πως θα σκοτώσει οδηγό και επιβάτες. Ευτυχώς ο οδηγός του λεωφορείου δεν έχασε την ψυχραιμία του και ζήτησε από τον οδηγό της μηχανής να τον αφήσει να ολοκληρώσει το δρομολόγιο του και μόλις τέλειωνε τη βάρδια του, ενώ αν ακόμα ήθελε να τον σκοτώσει μετά το τέλος της βάρδιας, να πήγαινε και να τον βρει! Άγνωστο γιατί, ο οδηγός της μηχανής, μετά από την κουβέντα του οδηγού του λεωφορείου, φύλαξε το όπλο κι εξαφανίστηκε πριν να έρθει η αστυνομία. Συγκλονισμένοι επιβάτες και οδηγός δεν μπορούσαν να πιστέψουν τι είχε συμβεί.

Θλίψη στο ΚΚΕ – Πέθανε ο Ορέστης Κολοζώφ

Orestis Kolozof-570
Η Κεντρική Επιτροπή του ΚΚΕ ανακοινώνει με μεγάλη θλίψη την απώλεια του συντρόφου μας Ορέστη Κολοζώφ. Ο σ. Ορέστης Κολοζώφ αφιέρωσε τη ζωή του στη μεγάλη υπόθεση για το δίκιο του λαού, για το σοσιαλισμό, παλεύοντας σταθερά μέσα από τις γραμμές του ΚΚΕ.
Ο σ. Ορέστης Κολοζώφ γεννήθηκε στις 6 Ιούνη του 1940 στην Αλεξανδρούπολη του Έβρου, από οικογένεια κομμουνιστών. Από τα παιδικά του χρόνια γαλουχήθηκε με τα ιδανικά του σοσιαλισμού και τους αγώνες του ΚΚΕ στη χώρα μας. Τελείωσε το δημοτικό σχολείο το 1952 στην Αλεξανδρούπολη. Από το 1955 ήρθε με την οικογένειά του στην Αθήνα, όπου τελείωσε το γυμνάσιο το 1959 και έφυγε το 1960 για την Ιταλία. Τέλειωσε τις σπουδές του ως Φυσικός στο Πανεπιστήμιο της Πίζας.
Ο σ. Ορέστης Κολοζώφ από το 1963 υπήρξε μέλος της ΕΔΑ και το 1967 έγινε μέλος του ΚΚΕ.
Orestis Kolozof1-570
Στην Ιταλία μέχρι την δικτατορία του ’67 διετέλεσε συνδικαλιστικό στέλεχος του φοιτητικού κινήματος, Γραμματέας του Συλλόγου Φοιτητών Ρώμης, καθώς και Γραμματέας της Ομοσπονδίας Φοιτητικών Συλλόγων Ιταλίας. Η δικτατορία τον βρήκε στην Ιταλία, όπου ήταν μέλος του Γραφείου της ΕΔΑ Ιταλίας. Κατά τη διάρκεια της δικτατορίας πρωτοστάτησε στην ανάπτυξη της αντιδικτατορικής πάλης και είχε την ευθύνη από το Κόμμα της δουλειάς για τους φοιτητές της Ιταλίας και αργότερα της Δυτικής Ευρώπης. Διετέλεσε επίσης μέλος του Γραφείου των Οργανώσεων στο Εξωτερικό του Κεντρικού Συμβουλίου της ΚΝΕ, με ευθύνη για το φοιτητικό κίνημα των Ελλήνων στο εξωτερικό.
Ο σ. Ορέστης Κολοζώφ στο 9ο Συνέδριο του ΚΚΕ εκλέχτηκε αναπληρωματικό μέλος της Κεντρικής Επιτροπής και στο 10ο και 11ο Συνέδριο τακτικό της μέλος. Από το 10ο έως το 11ο Συνέδριο διετέλεσε μέλος της Γραμματείας της ΚΕ και αναπληρωματικό μέλος του Πολιτικού Γραφείου από το 11ο μέχρι το 12ο Συνέδριο. Από το 12ο μέχρι και το 17ο Συνέδριο του Κόμματος διετέλεσε μέλος του Πολιτικού Γραφείου. Από το 1975 δούλεψε κομματικά στο Τμήμα Διεθνών Σχέσεων και από το 1978 έως το 17ο Συνέδριο υπήρξε υπεύθυνός του. Εκλέχτηκε βουλευτής του Κόμματος για πρώτη φορά το 1993 και διετέλεσε υπεύθυνος της Κοινοβουλευτικής Ομάδας.
Ο σ. Ορέστης Κολοζώφ σε όλη του τη ζωή υπηρέτησε με πίστη και σεμνότητα την πάλη του λαού, στήριξε και πάλεψε για το σοσιαλισμό – κομμουνισμό. Υπερασπίστηκε τον επαναστατικό χαρακτήρα του Κόμματος ενάντια στις προσπάθειες διάλυσής του από τους οπορτουνιστές τόσο στην περίοδο του 1968 όσο και την περίοδο 1989 – 1991.
Η Κεντρική Επιτροπή εκφράζει τα θερμά της συλλυπητήρια στη σύντροφό του Μαριέλλα, το γιό του Γιώργο, τους συγγενείς και τους οικείους του.
Η κηδεία του θα γίνει τη Δευτέρα 3.30 μ.μ. στο νεκροταφείο της Καισαριανής και θα είναι πολιτική.

Και όμως υπάρχει λύση – Έτσι θα γλυτώσετε τις αυξήσεις στα διόδια

diodia-570
Μπορεί να αυξήθηκαν τα διόδια γεγονός που προκάλεσε πονοκέφαλο σε πολλούς οδηγούς αλλά υπάρχει τρόπος να τα αποφύγετε, χωρίς να σηκώσετε τις μπάρες.
Για να κάνετε την διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη θα σας κοστίσει σε χρόνο αλλά δεν θα πληρώσετε καθόλου διόδια.
Σύμφωνα με δημοσίευμα του dimtris-kypriotis.blogspot.gr, η συνολική απόσταση Αθήνα – Θεσσαλονίκη χωρίς διόδια είναι 475χλμ (από Άγιο Στέφανο μέχρι Λευκό Πύργο) και ο συνολικός χρόνος είναι έξι ώρες.
  • Μέση ταχύτητα: 79,2 χλμ/ώρα
  • Μέση κατανάλωση 6,2 λτ./100 χλμ.(diesel).
  • Κόστος καυσίμου: 39,7 ευρώ (1,348 ευρώ/λίτρο diesel)
  • Κόστος διοδίων:0
  • Συνολικό κόστος: 39,7 ευρώ
Διόδια Αφιδνών και πλευρικά μέχρι Οινόφυτα
Με πορεία προς Θεσσαλονίκη βγαίνετε από την Εθνική στον κόμβο του Αγίου Στεφάνου και στο φανάρι κάνετε αριστερά. Ακολουθείτε τον παράδρομο με μπλε πινακίδες προς Λαμία. Μετά τα φανάρια του κόμβου στο Καπανδρίτι ο δρόμος είναι πιο ανοιχτός και μειώνεται η κίνηση καθώς σε ώρες αιχμής το πρώτο κομμάτι θέλει υπομονή. Συνεχίζεται προς Μαλακάσα και στο κόμβο της Οινόης μπαίνετε στην Εθνική.
Διόδια Θήβας (μετωπικά και πλευρικά)
Βγαίνετε από την εθνική στον 1ο κόμβο για τη Θήβα / Ριτσώνα (το οδόμετρο δείχνει τώρα 49 χλμ). Πηγαίνετε στον παράδρομο (ταμπέλα προς Ιερά Μονή Σαγματά) και στη διασταύρωση που θα βρείτε στα 58,8 χλμ. συνεχίζετε ευθεία (όχι προς Μονή Σαγματά και Ύπατο). Θα φθάσετε στον δεύτερο κόμβο της Θήβας που έχει πλευρικά διόδια, εσείς θα συνεχίσετε ευθεία στο παράδρομο και απέναντι στη διασταύρωση θα μπείτε ξανά στην Εθνική από την καφετέρια «90».
Διόδια Τραγάνας (μετωπικά και πλευρικά)
Τα συγκεκριμένα διόδια έχουν την μεγαλύτερη αύξηση (από 2,45 ευρώ στα 3,95 ευρώ – αύξηση 61,2%). Βγαίνετε από την Εθνική στον κόμβο για την Μαλεσίνα και περνάτε απέναντι και θα μπείτε στον δρόμο που έχει ένα μπλε βενζινάδικο Elin. Ακολουθείστε τον δρόμο και στο σημείο που κατηφορίζει να κοιτάζετε προσεκτικά για να στρίψετε αριστερά στο σημείο που έχει μία μικρή ταμπέλα και λέει προς Προσκυνά. Συνεχίζετε μέσα από τον Προσκυνά και με το που συναντάτε την Εθνική στρίβετε αριστερά και έχετε την εθνική στα δεξιά σας. Περνάτε τον κόμβο της Τραγάνας (έχει πλευρικά) που είναι ακριβώς στο χωριό Τραγάνα και μπαίνετε στην Εθνική από τον κόμβο της Αταλάντης.
Διόδια Αγίας Τριάδας
Όταν περάσετε όλα τα τούνελ πάνω από τον Άγιο Κωνσταντίνο θα βγείτε από την Εθνική στο ύψος του Μώλου. Θα πάρετε ένα παράδρομο που είναι η παλιά εθνική και θα έχετε την καινούρια στα αριστερά σας. Πάτε όλο ευθεία και ακριβώς πριν τα διόδια της Αγίας Τριάδας ξεκινάει δρόμος με χαλίκια. Συνεχίζεται στο χωματόδρομο όλο ευθεία και στα 300 μέτρα κάνετε αριστερά κάτω από την εθνική. Υπάρχει και πινακίδα. Κάνετε άλλα 1.700 μ. περίπου και βγαίνετε στις Θερμοπύλες στο άγαλμα του Λεωνίδα. Μετά από 8 χλμ. κάνετε αριστερά και ξαναμπαίνετε στην Εθνική.
Διόδια Πελασγίας & Μοσχοχωρίου
Η καλύτερη λύση είναι Λαμία – Λάρισα με τον παλιό δρόμο. Είναι περίπου 35 χλμ. λιγότερα. Γλιτώνετε βενζίνη και δύο από τα πιο ακριβά διόδια. Είστε στην εθνική, όπου λόγω έργων είναι μια λωρίδα. Βγαίνετε στην έξοδο προς Λαμία/Καρδίτσα. Περνάτε το Δομοκό, τα Φάρσαλα και μετά τη Νίκαια συνεχίζετε για Λάρισα. Μόλις μπείτε στην Λάρισα (είστε στην οδό Φαρσάλων) θα στρίψετε δεξιά στο ύψος του Praktiker και να βγείτε στην παλιά εθνική Αθηνών – Θεσσαλονίκης που περνούσε μέσα από τη Λάρισα.
 Διόδια Μακρυχωρίου (μετωπικά) και 3ής – 4ής εξόδου Λάρισας πλευρικά
Βρίσκεστε στην Περιφερειακή Εθνική Οδό Αθηνών – Θεσσαλονίκης και ο δρόμος είναι μία λωρίδα από κάθε πλευρά. Λίγο πριν το τέλος του, ο δρόμος αποκτά διάζωμα και στα 500 μέτρα ανεβαίνετε τη γέφυρα (πινακίδα Λαμία/ΒΙΠΕ Λάρισας) και κάνετε αριστερά και αμέσως δεξιά για να μπείτε στον παράδρομο. Τώρα έχετε την νέα Εθνική στα δεξιά σας. Μετά από 6,5 περίπου χλμ (είναι ευθεία με ορατότητα και μπορείς να κινηθείς άνετα με 100 χλμ./ώρα) θα συναντήσετε φανάρια. Ακριβώς πριν τα φανάρια θα πρέπει να κάνετε δεξιά, να περάσετε κάτω από την εθνική, να κάνετε αμέσως αριστερά και να βγείτε από την άλλη. Τώρα η εθνική είναι αριστερά σας. Συνεχίζετε ευθεία έως τη BP μετά τα Goodys, που έχει ελεύθερη είσοδο / έξοδο στην εθνική και μπαίνετε μέσα στην εθνική. Περνάτε από τα Τέμπη, όπως σαν να είχατε πληρώσει.
Διόδια Πυργετού
Μόλις τελειώσουν τα Τέμπη, στον κόμβο για τον Πυργετό βγαίνετε από την Εθνική και στρίβετε αριστερά προς Πυργετό. Μόλις δείτε στα αριστερά σας μια μεγάλη αλάνα με καντίνα και (πιθανότατα) σταθμευμένα φορτηγά, να είστε έτοιμοι, στρίβετε δεξιά και συνεχίζεται. Μόλις συναντήσετε τον παράδρομο κάνετε αριστερά και έχετε την Εθνική στα δεξιά σας. Συνεχίζεται στον παράδρομο μέχρι να βρείτε διάβαση για αυτοκίνητα, ώστε να πάτε από την άλλη πλευρά και να μπείτε στην εθνική. Αυτή είναι ίσως η παράκαμψη με την περισσότερη κίνηση, μετά την πρώτη στον Αγιο Στέφανο. Το καλό είναι ότι ακολουθείτε τον μπροστινό σας. Αν είναι νταλίκα, σίγουρα κάνει ότι και εσείς.
Διόδια Λεπτοκαρυάς (μετωπικά και πλευρικά)
Θα βγείτε από την έξοδο ακριβώς κάτω από το κάστρο του Πλαταμώνα/Παντελεήμονα και να συνεχίσετε παράλληλα με την Εθνική (δηλαδή με το που βγείτε δεξιά να κάνετε κατευθείαν αριστερά). Μόλις βγείτε για τη Σκοτίνα συνεχίζετε και πάτε πάνω από τη γέφυρα και με το που φτάσετε στις γραμμές του τρένου κάνετε αριστερά και συνεχίζετε μέχρι τον κόμβο της Λεπτοκαρυάς. Αλλάζετε παράδρομο και έχετε την Εθνική δεξιά σας. Συνεχίζεται όλο ευθεία για να μπείτε από την δεύτερη έξοδο για το Λιτόχωρο. Η άλλη λύση για να αποφύγετε το χώμα είναι στον κόμβο της Λεπτοκαρυάς να μπείτε μέσα στον οικισμό, να συνεχίσετε από τον δρόμο μέσα από τους οικισμούς και να μπείτε πάλι από τη δεύτερη έξοδο για το Λιτόχωρο.
Διόδια Αιγινίου / Κλειδιού
Στο συγκεκριμένο μέρος θα κάνετε μεγάλο κύκλο και είναι καλύτερο να πληρώσετε. Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να βγείτε από την έξοδο της Μεθώνης μιας και αυτή του Αιγινίου είναι κλειστή. Περνάτε από την άλλη πλευρά, τώρα η εθνική είναι δεξιά σας. Συνεχίζετε προς Αλεξάνδρεια και Νησέλι. Θα βρείτε τον κόμβο Νησελίου / Αλεξάνδρειας πάνω από την Εγνατία και παίρνετε το ρεύμα για Θεσσαλονίκη.
Διόδια Μαλγάρων
Μόλις μπείτε από την Εγνατία στην Αθηνών – Θεσσαλονίκης η επόμενη έξοδος είναι για το χωριό Μάλγαρα, οπότε βγαίνετε στην έξοδο για Μάλγαρα. Περνάτε μέσα από το χωριό και ακολουθείτε τον δρόμο και τις πινακίδες προς Θεσσαλονίκη. Περνάτε τη γέφυρα του Αξιού ποταμού (προσοχή γιατί ο δρόμος γλιστράει πολύ εκεί) και περνάτε πάνω από το δρόμο προς Εύζωνες. Έπειτα μπαίνετε στη Χαλάστρα όπου υπάρχει περιφερειακός του χωριού. Ακολουθείστε τις ταμπέλες για Θεσσαλονίκη ή απλά τον μπροστινό σας που επίσης δεν πληρώνει διόδια.
Φωτογραφία Eurokinissi

Nexus 8: Αναμένεται να παρουσιαστεί τον Απρίλιο

nexus8-570
Το Nexus 7 θα αποτελεί σύντομα παρελθόν.
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα DigiTimes και όπως αναφέρει το techblog.gr, η Google σε συνεργασία με την ASUS ετοιμάζεται να λανσάρει ένα νέο 8-ιντσο tablet το οποίο θα αντικαταστήσει το περσινό Nexus 7.To Nexus 8, όπως αυτό θα ονομάζεται, αναμένεται να κάνει την εμφάνιση του τέλη Απρίλη, κάνοντας λόγο για περισσότερα από 2 εκατομμύρια κομμάτια στην πρώτη παρτίδα παραγωγής.
Ο λόγος για τον οποίο η Google ετοιμάζεται να περάσει σε 8άρα οθόνη σχετίζεται άμεσα με την τάση των smartphone να έχουν όλο και μεγαλύτερες οθόνες, καθώς και με την σχετικά αποτυχημένη παρουσία του προηγούμενου Nexus 7.
Ειδικότερα, το Nexus 7 σημείωσε 3 εκατομμύρια πωλήσεις, καταρρίπτοντας τις προσδοκίες της Google, η οποία ανέμενε μία θερμότερη υποδοχή από το τεχνολογικό κοινό.
Ακόμα, το ποσοστό κατοχής tablet με οθόνη 7-8 ίντσες έχει ξεπεράσει το ποσοστό των 10-ιντσών tablet, με τον ανταγωνισμός να διατηρείται σε πολύ υψηλά επίπεδα καθώς όλο και περισσότερα tablet της πρώτης κατηγορίας κατακλύζουν την αγορά.
Στο τραπέζι έχει πέσει και το όνομα της HTC σαν κατασκευαστής του Nexus 8.

Ηρωικά 90s – Αυτά είναι τα παιχνίδια που λατρέψαμε μικροί [εικόνες]

hero0-570
Hero Quest ή στρατιωτάκια; Τα 90s ήταν η ωραιότερη εποχή για τα παιχνίδια.
Είχαμε τόσα πολλά που δεν ξέραμε τι να τα κάνουμε. Όμως μας μεγάλωσαν και μας έβαλαν στο σωστό δρόμο για την εφηβεία, χωρίς το κάψιμο των online games. Αυτά είναι τα παιχνίδια που δεν θα ξεχάσουμε ποτέ.
Από τον Κώστα Χρήστου
Mastermind
Game Boy
Ο Θησαυρός του Ναού

Θέλετε να μάθετε που ανήκετε πολιτικά; Κάντε το τεστ SH

06 Φεβρουαρίου
13:122014
Θέλετε να διαπιστώσετε μέσα από 20 απλές ερωτήσεις που ανήκετε πολιτικά; Αν ναι, δεν έχετε παρά να κάνετε το παρακάτω τεστ.
Δοκιμάστε το ΕΔΩ.

Η ταινία του Αντώνη Σαμαρά στο facebook (βίντεο)

Τις τελευταίες μέρες το facebook, λόγω των γενεθλιών για τα 10 χρόνια λειτουργίαας του, προσφέρει ένα δώρο σε όλους τους χρήστες. Ένα βίντεο με πρωταγωνιστές τους ίδιους. Φωτογραφίες, αγαπημένα posts κτλ τα οποία τα έχει μετατρέψει σε ένα ολιγόλεπτο βίντεο.
Κάπως έτσι φαίνεται ότι σκέφτηκαν και οι δημιουργοί του συγκεκριμένου βίντεο, οι οποίοι έφτιαξαν τη δική τους ταινία του πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά στο facebook.
Με στιγμές, ατάκες και δηλώσεις που έμεινα στην ιστορία για την ανακολουθία τους.

Πηγή ramnousia.com

Έβρεξε και μαζί με τα κανονικά βγήκαν και τα… πιτσάκια «σαλίγκαροι»!

Έβρεξε και μαζί με τα κανονικά βγήκαν και τα... πιτσάκια «σαλίγκαροι»!
Λένε ότι όταν βρέχει βγαίνουν τα σαλιγκάρια. Ε, εμείς είπαμε να πρωτοτυπήσουμε και να βγάλουμε παραλλαγές αυτών(!), όπως τα... πιτσάκια «σαλίγκαροι» που θα κάνουν τις βόλτες τους στο στομάχι μας και θα μας χαρίσουν αξέχαστες βραδιές σε συνδυασμό με μια μπυρίτσα ή ένα αναψυκτικό.  
Τι θα χρειαστούμε
  • 1 πακέτο σφολιάτα φρέσκια (2 φύλλα)
  • έτοιμη ή σπιτική σάλτσα τομάτας
  • 16 φέτες τυρί του τοστ
  • 16 φέτες ζαμπόν ή γαλοπούλα για τοστ
Πως να τα φτιάξουμε
  1. Στρώνουμε δύο λαμαρίνες φούρνου με χαρτί ψησίματος. Ανοίγουμε το ένα φύλλο σφολιάτας πάνω στον πάγκο εργασίας. Ρίχνουμε κι απλώνουμε λίγη σάλτσα ντομάτας. Στρώνουμε πρώτα τις φέτες τυριού πάνω στο φύλλο. Μετά στρώνουμε τις φέτες ζαμπόν ή γαλοπούλας.
  2. Τυλίγουμε το φύλλο σε ρολό, σφικτά κατά μήκος και σουλουπώνουμε λίγο τις άκρες του μπαστουνιού που ετοιμάσαμε.
  3. Κόβουμε σε φέτες πάχους 1-2 εκατοστών και αραδιάζουμε στη λαμαρίνα.
  4. Επαναλαμβάνουμε την ίδια διαδικασία και με το δεύτερο φύλλο. Ψήνουμε σε προθερμασμένο στους 180ο φούρνο για 20’-25’ μέχρι να ροδίσουν καλά τα πιτσάκια.

Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2014

ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΚΑΛΠΗ ΤΟΝ ΤΣΟΓΛΑΝΑΡΑ ΧΡΥΣΟΧΟΙΔΗ!! ΝΑ ΤΙ ΕΛΕΓΕ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ !!! VIDEO

 


Χρυσοχοϊδης 12 Δεκεμβριου 2013 “Καμία αύξηση διοδίων”






Read more: http://tolimeri.blogspot.com/#ixzz2sfI7EWVQ