ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Δευτέρα 24 Μαρτίου 2014

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΠΙΕΡΙΑΣ







ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Η Αντιπεριφερειάρχης Πιερίας στη Γενική Συνέλευση του Αλιευτικού Συλλόγου Δήμου Κατερίνης, «Θερμαϊκός - Πρόοδος»

Την Κυριακή, 23 Μαρτίου 2014, στις 12:30 μ.μ. πραγματοποιήθηκε η Γενική Συνέλευση του Αλιευτικού Συλλόγου Δήμου Κατερίνης, «Θερμαϊκός - Πρόοδος» στην Παραλία Κατερίνης. Η Αντιπεριφερειάρχης Πιερίας, κα Σοφία Μαυρίδου, συνοδευόμενη από τον περιφερειακό σύμβουλο, κο Δημήτρη Τσιμήτρη και τον ειδικό επιστημονικό συνεργάτη της, κο Δημήτρη Ρουκά, παρευρέθηκε στη Γενική Συνέλευση του Συλλόγου, όπου άκουσε τις προκλήσεις και τα προβλήματα, με τα οποία έρχονται αντιμέτωποι καθημερινά οι αλιείς της περιοχής.
Η κα Μαυρίδου εισάκουσε τα αιτήματά τους και δεσμεύθηκε προσωπικά στον Πρόεδρο του Αλιευτικού Συλλόγου, κο Βασίλη Κίτσιο, ότι η Περιφερειακή Ενότητα Πιερίας θα συμβάλει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στην επίλυση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι αλιείς.


ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΠΙΕΡΙΑΣ




28ης  Οκτωβρίου 40, Κατερίνη       e-mail: press@pieria.pkm.gov.gr
                                                                            ιστοσελίδα: www.pkm.gov.gr

                                                                                Κατερίνη, 24 Μαρτίου 2014


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Το  έργο  «Με το ζόρι Γιατρός» του Μολιέρου, από την Εταιρία Θεάτρου «Μαίωτρον», παρουσιάζουν η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, το Κέντρο Πολιτισμού Θεσσαλονίκης της Π.Κ.Μ., η Περιφερειακή Ενότητα Πιερίας και  ο Δήμος Δίον - Ολύμπου,  την Τετάρτη  26 Μαρτίου 2014 και ώρα 20:00,  στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Λιτοχώρου.

ΤΟ ΕΡΓΟ:

 «ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ  ΓΙΑΤΡΟΣ»

O Σγαναρέλος, ξυλοκόπος , μέθυσος , γνωστός τεμπέλης μα και καταφερτζής , γίνετε θύμα της πλεκτάνης που του σκαρώνει η γυναίκα του ,η οποία θέλει να τον εκδικηθεί για όσα βάσανα τραβάει κοντά του. Έτσι θα βρεθεί στο σπίτι του Γερόντιου, να παριστάνει τον γιατρό , ειδικότητα που αποκτά με το ζόρι εκεί θα εκμεταλλευτεί την αμάθεια και την μεγαλομανία του οικοδεσπότη του και φυσικά θα θριαμβεύσει  .
Μια καθαρόαιμη κωμωδία του δεξιοτέχνη Μολιέρου, που από ότι φαίνετε είναι επίκαιρος μέχρι και σήμερα .¨
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ. Σταύρος Παρχαρίδης
ΣΚΗΝΙΚΑ –ΚΟΣΤΟΥΜΙΑ. Μαρία Παππατζέλου

ΠΑΙΖΟΥΝ ΟΙ ΗΘΟΠΟΙΟΙ

Νίκος Ζώκας , Αχιλλέας Δημητριάδης. Κική Σπύρου,  Μαρία Ιωαννίδου , Σταύρος Παρχαρίδης , Θεόδωρος Παπαδόπουλος, Αλεξία Ξυγαλά, Νίκολας Ζούρλας , Φαίη Δαμινού, Αντώνης Χαλιάσος.


Η είσοδος στην παράσταση είναι ελεύθερη για το κοινό.


Η παράσταση είναι ενταγμένη στη δράση «Ευριπίδεια 2011-2014» του Ευρωπαϊκού Προγράμματος ΕΣΠΑ 2007-2013.

Μια Tρίτη θέση και χάλκινο μετάλλιο στην κατηγορία των 60 κιλών για τον Πέτρο Γεροντίδη, Πέμπτη θέση στην κατηγορία των 55 κιλών για τον Γιώργο Γεωργιάδη,


H "συγκομιδή" των "Ολύμπιων Κατερίνης" από το ΠανελΜια Tρίτη θέση και χάλκινο μετάλλιο στην κατηγορία των 60 κιλών για τον Πέτρο Γεροντίδη, Πέμπτη θέση στην κατηγορία των 55 κιλών για τον Γιώργο Γεωργιάδη,
η "συγκομιδή" των "Ολύμπιων Κατερίνης" από το Πανελλήνιο πρωτάθλημα πάλης εφήβων 2014, που διεξήχθη στο κλειστό γυμναστηρίου "Γεώργιος Κακούρης" στο Ίλιον Αθηνών.
Οι αγώνες συνέπεσαν με τα γενέθλια του συλλόγου που κλείνει ένα χρόνο έντονης παλαιστικής παρουσίας.
Στις παλαίστρες του "Γεώργιος Κακούρης" βρέθηκαν συνολικά 112 αθλητές της ελληνορωμαϊκής και της ελευθέρας και 14 αθλήτριες, όσοι δηλαδή κατάφεραν να πάρουν το"εισιτήριο" της πρόκρισης μέσα από τις δύο προκριματικές φάσεις που διεξήχθησαν σε Κιλκίς και Αθήνα.
Οι Προπονητές Μπατάλας Βασίλης και Παπακωνσταντίνου Κώστας δήλωσαν μετά τους Αγώνες ότι το επίπεδο των Εφήβων είναι πολλή υψηλό άλλα με την συστηματική δουλειά και προπόνηση οι επιτυχίες για των Σύλλογο και των Αθλητών απέδωσαν καρπούς.   

λήνιο πρωτάθλημα πάλης εφήβων 2014, που διεξήχθη στο κλειστό γυμναστηρίου "Γεώργιος Κακούρης" στο Ίλιον Αθηνών.
Οι αγώνες συνέπεσαν με τα γενέθλια του συλλόγου που κλείνει ένα χρόνο έντονης παλαιστικής παρουσίας.
Στις παλαίστρες του "Γεώργιος Κακούρης" βρέθηκαν συνολικά 112 αθλητές της ελληνορωμαϊκής και της ελευθέρας και 14 αθλήτριες, όσοι δηλαδή κατάφεραν να πάρουν το"εισιτήριο" της πρόκρισης μέσα από τις δύο προκριματικές φάσεις που διεξήχθησαν σε Κιλκίς και Αθήνα.
Οι Προπονητές Μπατάλας Βασίλης και Παπακωνσταντίνου Κώστας δήλωσαν μετά τους Αγώνες ότι το επίπεδο των Εφήβων είναι πολλή υψηλό άλλα με την συστηματική δουλειά και προπόνηση οι επιτυχίες για των Σύλλογο και των Αθλητών απέδωσαν καρπούς.   

Στα χωριά Ρητίνη και Ελατοχώρι περιόδευσαν εχθές 23/03 οι υποψήφιοι της Λαϊκής Συσπείρωσης Α. Ρούτσας και Μ. Παπαδόπουλος.

Οι κάτοικοι των χωριών αυτών, όπως και ολόκληρης της περιφέρειας, έρχονται αντιμέτωποι με τα ασφυκτικά προβλήματα που έχουν δημιουργήσει η εφαρμογή της Κοινής Αγροτικής Πολιτικής και των κατευθύνσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την αγροτική παραγωγή. Όπως τόνισαν και οι κάτοικοι που συνομίλησαν με τους υποψήφιους τα χωριά μαραζώνουν μέρα με τη μέρα, το κόστος των εφοδίων, λιπασμάτων, πετρελαίου έχει φτάσει σε δυσθεώρητα ύψη, ενώ η παραγωγή διατίθεται σε εξευτελιστικές τιμές. Οι υποψήφιοι  επεσήμαναν πως όλα αυτά είναι αποτέλεσμα των πολιτικών της Ε.Ε που εφαρμόζουν ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΔΗΜΑΡ και αγιοποιούν ο ΣΥΡΙΖΑ και τα δήθεν νέα «ποτάμια» και «ελιές». Όλα αυτά σε συνδυασμό με το γεγονός ότι η τοπική αυτοδιοίκηση επιβαρύνει οικονομικά παρά ανακουφίζει με υποδομές στην υγεία, την παιδεία κοκ τους πολίτες, οδηγεί στο συμπέρασμα ότι μόνο με τις δυνάμεις της Λαϊκής Συσπείρωσης στους δήμους και την Περιφέρεια μπορούν οι κάτοικοι να «σηκώσουν κεφάλι». Πολύ περισσότερο δε, μια δυνατή φωνή του ΚΚΕ στο ευρωκοινοβούλιο θα βάλει φρένο στον αφανισμό των μικρών αγροτών και στα σχέδια ΕΕ και κυβερνήσεων που θέλουν τη συγκέντρωσης της γης στα χέρια ομίλων και «μεγαλοτσιφλικάδων».


Δυο ομιλίες του Γιώργου Λεκάκη στην Αχαΐα


 
Την Τετάρτη 26 Μαρτίου στις 19.00 ο συγγραφέας και μέλος της Επιτροπής Διεκδίκησης Κατοχικού Δανείου και Κλεμμένων Πολιτιστικών Θησαυρών, Γιώργος Λεκάκης ( www.lekakis.com ), θα μιλήσει στην πόλη των Πατρών με θέμα "Η Ιστορία των γενοκτονιών, από την αρχαιότητα έως σήμερα" (από τα βιβλία του «Αρχαιοκαπηλίες των Γερμανών στην Ελλάδα επί Κατοχής», «Ναζί, οι βάρβαροι του 20ού αι.» και «Κατεστραμμένες πόλεις και χωριά στην Ελλάδα επί Κατοχής», εκδ. Κάδμος) στην αίθουσα διαλέξεων του Μεγάρου Λόγου και Τέχνης στην κεντρική Πλατεία Γεωργίου Α΄. Την ομιλία διοργανώνει ο Σύλλογος "ΟΔΥΣΣΕΥΣ-ΔΙΚΤΥΟ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΕΛΛΗΝΩΝ" (www.odysseus.net.gr).
Και το Σάββατο 29 Μαρτίου 2014 και ώρα 19.00 στην αίθουσα «Αλυκών Φως» στο Αίγιο Αχαΐας ο Γιώργος Λεκάκης θα δώσει μια διάλεξη με θέμα "Μύηση δια μέσου της μουσικής", σχετική με το βιβλίο του "Μουσικής Μύησις".
Αμφότερες οι διαλέξεις θα πλαισιώνονται προβολή σχετικών εικόνων.

Επιτυχημένη ομιλία για τις Γενοκτονίες στην Θεσσαλονίκη



Αν και ήταν η δεύτερη φορά, που μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα ξαναμίλησε με το ίδιο θέμα, ο συγγραφέας κ. Γιώργος Λεκάκης (www.lekakis.com), στην Θεσσαλονίκη, η αίθουσα ήταν και πάλι ασφυκτικά γεμάτη. Την πρώτη φορά μίλησε στην αίθουσα «Αλέξανδρος», τον Ιανουάριο. Προχθές μίλησε στην αίθουσα του πολυχώρου των «Δεσμών των Ελλήνων», στην Τούμπα.
Μετά τον σύντομο πρόλογο του Προέδρου του πολιτιστικού συλλόγου κ. Γιάννη Κουριαννίδη, ο Γιώργος Λεκάκης καταιγιστικός όπως πάντα, μίλησε και ως μέλος της Επιτροπής Διεκδικήσεως Κατοχικού Δανείου και των Κλεμμένων Πολιτιστικών Θησαυρών, για τις γενοκτονίες που διεπράχθησαν από τον άνθρωπο, εναντίον του συνανθρώπου του, από την αρχαιότητα έως σήμερα. Και ενώ την πρώτη γενοκτονία του 20ού αι. την διέπραξαν οι Γερμανοί (εναντίον της Ναμίμπια), σήμερα οι διαπράττεται μια αλλιώτικη ιδιότυπη, αλλά πάντως γενοκτονία, εις βάρος του ελληνικού λαού, κατέληξε ο συγγραφέας. Με στοιχεία που αναφέρονται στα τρία τελευταία του βιβλία, «Αρχαιοκαπηλίες των Γερμανών στην Ελλάδα επί Κατοχής»«Ναζί, οι βάρβαροι του 20ού αιώνα» και «Κατεστραμμένες πόλεις και χωριά στην Ελλάδα επί Κατοχής» (όλα από τις εκδόσεις «Κάδμος»).
Η ομιλία, που συνοδεύθηκε από προβολή εικόνων, όπως το συνηθίζει ο συγγραφέας, κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον του κοινού, για περισσότερη από μια ώρα, ενώ ακολούθησε συζήτηση και ερωτήσεις, που κράτησαν άλλο τόσο.
Ανάμεσα στο ακροατήριο διακρίναμε προσωπικότητες της πόλεως της Θεσσαλονίκης, όπως τον ομότιμο καθηγητή Ιατρικής στο ΑΠΘ, Αριστοτέλη Βρίτσιο, τον καθηγητή Μαθηματικών στο ΑΠΘ, Αντώνη Βαρδουλάκη, τον τ. υπουργό και βουλευτή κ. Κώστα Κιλτίδη, κ.ά.

Συνταξιούχοι ΟΑΕΕ Πιερίας

Συλλυπητήριο μήνυμα



          Ο Πρόεδρος και το Διοικητικό Συμβούλιο του Σωματείου Συνταξιούχων Ο.Α.Ε.Ε. Ν. Πιερίας εκφράζουν τη βαθιά τους λύπη στην οικογένεια του εκλιπόντος συναδέλφου, φίλου και επιτίμου μέλους του Σωματείου Μανώλα Νικολάου για τον αδόκητο χαμό του αγαπημένου τους προσώπου.
Η αναγγελία θανάτου του πρώην μέλους του Δ.Σ. και εκπροσώπου μας στην Π.Ο.Σ. Ο.Α.Ε.Ε., μας γέμισε θλίψη καθώς η συμβολή του στα δρώμενα του Σωματείου μας το διάστημα της θητείας του υπήρξε ανεκτίμητη. Υπήρξε αρωγός των προσπαθειών μας και εξαίρετος συνεργάτης αλλά κυρίως εξαίρετος άνθρωπος.
Η παρουσία του θα μείνει για πάντα χαραγμένη στη μνήμη μας.


Για το Διοικητικό Συμβούλιο
του Σωματείου Συνταξιούχων Ο.Α.Ε.Ε. Ν. Πιερίας





ΨΗΦΙΣΜΑ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΙΣ ΔΙΩΞΕΙΣ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΠΟΥ ΑΝΤΙΔΡΟΥΝ ΣΤΑ ΧΑΡΑΤΣΙΑ ΤΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ

Στις 28 Μάρτη 2014 δικάζονται 7 κάτοικοι της Πιερίας που κατηγορούνται ότι συμμετείχαν σε κινητοποίηση στις 29 Γενάρη 2012 στα διόδια Λεπτοκαρυάς αντιδρώντας  στα απαράδεκτα και δυσβάστακτα χαράτσια των διοδίων.
Η ένταση της καταστολής και της ποινικοποίησης των δίκαιων αντιδράσεων εργαζομένων και κατοίκων στα διοδιο-χαράτσια, είναι φανερό ότι στοχεύει στον εκφοβισμό τους, προκειμένου να αποδεχτούν την απαράδεκτη αύξηση και επέκτασή τους. Με αυτόν τον τρόπο η κυβέρνηση επιχειρεί να εξασφαλίσει τα υπέρογκα κέρδη των κατασκευαστικών ομίλων, στους οποίους έχει παραδώσει με ληστρικές συμφωνίες τη λαϊκή περιουσία των μεγάλων δημόσιων δρόμων. 
Τα πανάκριβα διόδια που έχουν περικυκλώσει την Πιερία κάνουν απαγορευτική την καθημερινή μετακίνηση του λαού μας και των παιδιών του προς τη δουλειά τους, το σχολειό τους, τα νοσοκομεία κλπ, ενώ προβλέπονται  νέες αυξήσεις για το μέλλον καθώς και η κατασκευή πλευρικών διοδίων στον Πλαταμώνα ως το Σεπτέμβρη του 2015.
Η Λαϊκή Συσπείρωση Δίου-Ολύμπου αγωνίζεται ενάντια στις προκλητικές αυξήσεις-φωτιά των διοδίων και την τοποθέτηση νέων από την συγκυβέρνηση.
Λέμε όχι στα διάφορα δήθεν «εναλλακτικά» σχέδια, που προτείνουν κατά καιρούς υποψήφιοι δήμαρχοι και περιφερειάρχες, δήθεν ανεξάρτητοι, αλλά πραγματικά εξαρτημένοι  από τα πολιτικά κόμματα της Ε.Ε.   (ΝΔ-ΣΥΡΙΖΑ-ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ) για "επιβολή αναλογικών διοδίων". Αυτές οι προτάσεις δεν αμφισβητούν την αιτία του προβλήματος, δηλαδή την -με τον ένα ή άλλο τρόπο- παραχώρηση των αυτοκινητοδρόμων στους μεγαλοεπιχειρηματίες και οδηγούν στο ίδιο αποτέλεσμα: Ο λαός να χρυσοπληρώνει για τους δρόμους.
Η Λαϊκή Συσπείρωση Δίου-Ολύμπου στηρίζει τον αγώνα των κατοίκων και του εργατικού λαϊκού κινήματος για:

·         Να καταργηθούν όλα τα διόδια.
·         Να μην κατασκευαστούν παράπλευρα διόδια στον Πλαταμώνα.
·         Ελεύθερη χρήση των εθνικών δρόμων οι όποιοι πρέπει να είναι δημόσιο αγαθό και όχι αντικείμενο εμπορευματοποίησης.
·         Έργα και υποδομές που πρέπει να αναλαμβάνει το κράτος, χωρίς να επιβαρύνεται ο λαός και με γνώμονα την προστασία του περιβάλλοντος.
·         Δημόσιες, σύγχρονες, φθηνές και με δωρεάν χρονικές ζώνες, συγκοινωνίες. Δημόσια έργα, λαϊκή περιουσία.
·         Να σταματήσουν οι διώξεις σε βάρος συνδικαλιστών, εκπροσώπων λαϊκών φορέων, εργαζομένων, αγροτών, κατοίκων που αγωνίζονται δίκαια ενάντια στα χαράτσια των διοδίων.

Για τη Λαϊκή Συσπείρωση Δίου-Ολύμπου

Η υποψήφια  δήμαρχος 

Έχουμε την τιμή να σας γνωρίσουμε ότι κατά τις αρχαιρεσίες τις 16/3/2014 εξελέγη το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Ναυτικού Μουσείου Λιτοχώρου για την προσεχή τριετία, το οποίο συγκροτήθηκε σε σώμα ως ακολούθως:

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ




ΠΡΟΕΔΡΟΣ:                                   ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ   ΙΩΑΝΝΗΣ

ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ:                         ΤΣΙΝΤΖΑΣ   ΓΕΩΡΓΙΟΣ

ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ:         ΦΕΛΩΝΗΣ   ΧΡΗΣΤΟΣ       

ΤΑΜΙΑΣ:                                        ΤΣΑΡΟΥΧΑΣ   ΓΕΩΡΓΙΟΣ

ΜΕΛΗ:                                            ΒΛΑΧΟΠΟΥΛΟΣ   ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ

                                                          ΚΟΚΡΑΝΗΣ   ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ

                                                          ΡΗΓΟΠΟΥΛΟΣ   ΣΤΑΥΡΟΣ



                                                                                      Μετα τιμής

                                                                                       Ο Πρόεδρος
                                               

                                                                       ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ

                                                                                       

Οι αλλαγές στους φόρους των Ι.Χ. αυτοκινήτων

Οι αλλαγές στους φόρους των Ι.Χ. αυτοκινήτων

Του Γιώργου Κ. Ανδρή
andris@pegasus.gr
Φοροελαφρύνσεις για εκατομμύρια ιδιοκτήτες αυτοκινήτων περιλαμβάνει το φορολογικό νομοσχέδιο που αναμένεται να κατατεθεί στη Βουλή τις προσεχείς ημέρες με στόχο την τόνωση των πωλήσεων του κλάδου, την ανάσχεση κατάθεσης πινακίδων κυκλοφορίας από ιδιώτες καταναλωτές αλλά και από επαγγελματίες του χώρου, την αποκατάσταση αδικιών και βέβαια την αύξηση των κρατικών εσόδων.
Τα θέματα που έχουν εξεταστεί και αφορούν στα αυτοκίνητα περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, μείωση των Τεκμηρίων Διαβίωσης κατά 30%, μείωση του Φόρου Πολυτελούς Διαβίωσης κατά 30%, αλλαγή του τρόπου φορολόγησης στη χρήση των εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, ενεργοποίηση και πάλι των πινακίδων «ΔΟΚ» για τους επαγγελματίες του κλάδου, «απενεργοποίηση» των πινακίδων «Μ» από τις εφορίες, προκαταβολή των Τελών Κυκλοφορίας με σημαντικές εκπτώσεις αλλά και αλλαγές στην καταβολή των Τελών για Ι.Χ .που βρίσκονται σε φορολογική ακινησία (κατατεθειμένες πινακίδες) ή καινούργια που ταξινομούνται κατά το δεύτερο εξάμηνο του κάθε έτους, κατάργηση της καταβολής των Τελών στα Ι.Χ. που έχουν κατατεθειμένες πινακίδες και οδεύουν προς εξαγωγή, αλλαγές στη χρήση των εταιρικών αυτοκινήτων με ξένες πινακίδες κυκλοφορίας, υψηλά πρόστιμα στους κατόχους επαγγελματικών αυτοκινήτων που τα χρησιμοποιούν ως Ι.Χ. και τα οχήματα που έχουν στην κατοχή τους οι εμπορίες αυτοκινήτων αλλά και οι εταιρείες χρονομίσθωσης και ενοικίασης θα εξαιρούνται από τον νόμο περί υποχρεωτικής ασφάλισής τους.
Επίσης το μέτρο της απόσυρσης θα λήγει στις 31 αντί για 20 Δεκεμβρίου, ενώ παράλληλα θα παρέχεται δυνατότητα υπαγωγής στις διατάξεις περί επιστροφών και για τα οχήματα για τα οποία έχουν κατατεθεί αιτήσεις επιστροφής του Τέλους Ταξινόμησης από ενδιάμεσους εμπόρους αυτοκινήτων, στους οποίους μεταβιβάστηκαν τα υπό κρίση οχήματα με ολόκληρο το ποσό του Τέλους Ταξινόμησης, τηρουμένων, κατά τα λοιπά, των ισχυουσών διατάξεων.
Οι αλλαγές στους φόρους των Ι.Χ. αυτοκινήτων
Αναπηρικά Ι.Χ.
Παράλληλα στο φορολογικό νομοσχέδιο υπάρχει ρύθμιση και για τα αναπηρικά αυτοκίνητα των οποίων οι δικαιούχοι εξαιτίας των δυσλειτουργιών των υγειονομικών επιτροπών αλλά και των ιατρών δεν μπορούσαν να λάβουν βεβαιώσεις από τα ΚΕΠΑ ώστε να απαλλαγούν από το Τέλος Ταξινόμησης αλλά και τα Τέλη Κυκλοφορίας.
Οσον αφορά στην αλλαγή του τρόπου υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης εξετάστηκε να αλλάξει και να υπολογίζεται με βάση την αξία λιανικής αντί της εργοστασιακής αλλά εξαιτίας τεχνικών προβλημάτων δεν θα αλλάξει προς το παρόν...
Οι αλλαγές στους φόρους των Ι.Χ. αυτοκινήτων
Αλλωστε αν άλλαζε ο τρόπος υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης θα δημιουργούσε θέμα στο ισχύον μέτρο της απόσυρσης αλλά και στην εισαγωγή των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων που επίσης εκτελωνίζονται πλέον με βάση την εργοστασιακή αξία των αντίστοιχων καινούργιων μοντέλων και όχι με βάση το τιμολόγιο αγοράς τους.
Προς κατάργηση ο Φόρος Πολυτελείας
Ο Φόρος Πολυτελείας επιβάλλεται σε καινούργια και εισαγόμενα αυτοκίνητα με εργοστασιακή αξία από 20.000 ευρώ και άνω. Το ισχύον μέτρο δεν απέφερε τα αναμενόμενα έσοδα στο Δημόσιο, ενώ παράλληλα στρέβλωσε και τις πραγματικές εργοστασιακές αξίες που δήλωναν κάποιες εισαγωγικές εταιρείες στην Υπηρεσία Αξιών, με αποτέλεσμα το κράτος να χάνει εκατομμύρια ευρώ
Οι αλλαγές στους φόρους των Ι.Χ. αυτοκινήτων
από έσοδα.Με την κατάργηση του Φόρου Πολυτελείας και την αλλαγή του τρόπου υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης, η αγορά θα λειτουργήσει με ένα σωστό ανταγωνιστικό πλαίσιο και βέβαια θα φθηνύνουν τα ακριβά μοντέλα...
Τέλη Κυκλοφορίας
Τα κρατικά έσοδα από τα Τέλη Κυκλοφορίας είναι γνωστό πως ξεπερνούν το 1 δισ. ευρώ, τα οποία το υπουργείο Οικονομικών δεν θέλει να μειωθούν περαιτέρω. Ωστόσο οι μαζικές καταθέσεις πινακίδων κυκλοφορίας συνεχώς μειώνουν τα έσοδα, με αποτέλεσμα το οικονομικό επιτελείο να εξετάζει το σενάριο σε όσα ΙΧ γίνει άρση ακινησίας, οι κάτοχοί του να μην καταβάλουν ολόκληρο το τίμημα των τελών του έτους, αλλά μόνο των υπολειπόμενων μηνών. Δηλαδή, αν κάποιος προβεί σε άρση ακινησίας του οχήματός του τον Ιούνιο θα καταβάλει μόνο το 50% του τιμήματος των ετήσιων Τελών του οχήματός του.Παράλληλα το ίδιο ακριβώς σχέδιο εξετάζεται και για τα καινούρια αυτοκίνητα, ώστε να μην υπάρχουν διακυμάνσεις στα Τέλη κάθε έτους εξαιτίας της διπλής καταβολής των Τελών από τους νέους ιδιοκτήτες.
Εταιρικά αυτοκίνητα με ξένες πινακίδες
Ιδιαίτερη αναφορά γίνεται στο φορολογικό νομοσχέδιο για τα εταιρικά αυτοκίνητα με ξένες πινακίδες μετά από απαίτηση της Ε.Ε. Ειδικότερα επιτρέπεται η χρήση εταιρικού ΙΧ με ξένες πινακίδες για πρόσωπα με συνήθη κατοικία στην Ελλάδα που εργάζονται σε άλλο κράτος-μέλος της Ε.Ε. και το χρησιμοποιούν στη χώρα μας, εφόσον υπάρχει σύμβαση εργασίας ή συμφωνία μισθωτού ή μη μισθωτού εργαζομένου με την εταιρεία, η μη επαγγελματική χρήση του εταιρικού ΙΧ να έχει δευτερεύοντα χαρακτήρα σε σχέση με την επαγγελματική χρήση του και να προβλέπεται στη σύμβαση εργασίας και το όχημα να καλύπτεται ασφαλιστικά στην Ελλάδα. Παράλληλα ορίζεται ότι η διάρκεια παραμονής του επιβατικού οχήματος στο καθεστώς προσωρινής εισαγωγής δεν περιορίζεται χρονικά, εφόσον πληρούνται οι ανωτέρω προϋποθέσεις.
Διορθώνεται μια μεγάλη αδικία
Εκατοντάδες χιλιάδες ιδιοκτήτες εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων (κυρίως δίλιτρων) τα είχαν θέσει σε φορολογική ακινησία εξαιτίας της άδικης επιβολής υψηλών τεκμηρίων αλλά και Φόρου Πολυτελούς Διαβίωσης. Ο λόγος εστιάζεται στο γεγονός πως η εφορία δεν λάμβανε καθόλου υπόψη την πρώτη Αδεια Κυκλοφορίας σε κάποιο άλλο κράτος-μέλος των συγκεκριμένων οχημάτων αλλά μόνο την ελληνική πρώτη Αδεια Κυκλοφορίας, με αποτέλεσμα τα οχήματα να αντιμετωπίζονται ως πολύ νεότερα από ό,τι πραγματικά είναι. Δηλαδή, αν ένα Ι.Χ. είχε κυκλοφορήσει για πρώτη φορά στην Ε.Ε. το 2003 και είχε εισαχθεί στην Ελλάδα το 2010, η εφορία το φορολογούσε ως μοντέλο του 2010 και ο κάτοχός του δεν είχε ούτε μειώσεις στο τεκμήριο, ενώ αν ήταν και δίλιτρο επιβάλλονταν και Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης. Στο φορολογικό νομοσχέδιο καταργείται αυτή η αδικία και πλέον τα εισαγόμενα θα φορολογούνται με βάση την πραγματική τους ηλικία με εφαρμογή για τις φορολογικές χρήσεις 2013!
Πάνω από 1 εκατ. Ι.Χ. σε ακινησία
Περισσότερα από 1,1 εκατ. οχήματα έχουν τεθεί σε ακινησία την περίοδο 2009-2013 σύμφωνα με τα στοιχεία που διαβίβασε πρόσφατα στη Βουλή ο υπουργός Οικονομικών κ. Γιάννης Στουρνάρας. Την ίδια περίοδο παράλληλα πραγματοποιήθηκε άρση ακινησίας σε 438.842 οχήματα. Σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου Οικονομικών, σε σύνολο 1.143.034 οχημάτων που τέθηκαν σε ακινησία την πενταετία 2009- 2013, τα 1.035.290 είναι οχήματα ΕΙΧ και ΔΙΧ.
Με δεδομένο, λοιπόν, τον αριθμό των οχημάτων που ακινητοποιήθηκαν, τα διαφυγόντα κέρδη για το Δημόσιο για την επίμαχη περίοδο εκτιμώνται πως ξεπερνούν το1 δισ. ευρώ από τα Τέλη Κυκλοφορίας, τον Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης, τα ασφάλιστρα, τα καύσιμα, κ.ά. Ωστόσο παρά το γεγονός πως οι πωλήσεις νέων ΙΧ καταγράφουν πτώση ρεκόρ, έχουν εξαχθεί χιλιάδες αυτοκίνητα και άλλες τόσες δεκάδες χιλιάδες έχουν αποσυρθεί σύμφωνα με την ΕΛ.ΣΤΑΤ. Με επίσημο έγγραφό της προς τη Βουλή βεβαιώνει πως το 2008 ο στόλος κυκλοφορούντων αυτοκινήτων και μοτοσικλετών ήταν 7,7 εκατ. και στο τέλος του 2012 ο αντίστοιχος αριθμός ήταν αυξημένος κατά 300.000... Από την άλλη μεριά, όμως, τα έσοδα του Δημοσίου από τα Τέλη Κυκλοφορίας από το 1,5 δισ. ευρώ που ανήλθαν το 2010 έπεσαν κάτω από το 1,1 δισ. ευρώ το 2013.
Μείωση 30%
Οι 1,1 εκατ. πινακίδες κυκλοφορίας που έχουν κατατεθεί, οι απώλειες στα έσοδα από τα Τέλη Κυκλοφορίας, ο Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης, η πτώση του τζίρου των επιχειρήσεων του κλάδου αλλά και οι αντιδράσεις των καταναλωτών οδήγησαν το οικονομικό επιτελείο στην πλήρη αναδιάρθρωση του φορολογικού πλαισίου για τα αυτοκίνητα.
Αρχικά έχουμε τη μείωση των τεκμηρίων διαβίωσης κατά 30% που συμπαρασύρει και τον Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης που επιβάλλεται στα ΙΧ με κινητήρες άνω των 1.929 κ.εκ. Με τα συγκεκριμένα μέτρα θα πάρουν μικρή «ανάσα» οι ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων και ειδικά εκείνοι που έχουν στην κατοχή τους κάποιο μοντέλο με δίλιτρο ή μεγαλύτερου κυβισμού κινητήρα.
Ξεχάστε τις πινακίδες «Μ» από τις εφορίες
Τις πινακίδες «Μ» από τις εφορίες φαίνεται πως χρησιμοποιούν πάρα πολλοί ιδιοκτήτες αυτοκινήτων με κατατεθειμένες πινακίδες κυκλοφορίας ώστε να κυκλοφορούν νόμιμα τα οχήματά τους δύο ημέρες κάθε μήνα.
Το υπουργείο Οικονομικών θέλοντας να περιορίσει τη χρήση των πινακίδων «Μ», καθώς έχει γίνει κατάχρηση από κάποιους, θέτει πολύ αυστηρούς περιορισμούς, καθώς η χρήση των συγκεκριμένων πινακίδων κυκλοφορίας θα μπορεί να γίνεται μόνο δύο φορές τον χρόνο συνολικής διάρκειας τριών ημερών και μόνο για παράδοση του οχήματος σε κέντρο ανακύκλωσης ή για την επισκευή του και τον έλεγχο του από ΚΤΕΟ και βέβαια να είναι ασφαλισμένο! Ουσιαστικά, με αυτό τον τρόπο οι πινακίδες «Μ» θα χρησιμοποιούνται από εκείνους που πραγματικά τις έχουν ανάγκη και όχι για να πηγαίνουν διήμερες βόλτες στα χιονοδρομικά μία φορά τον μήνα οι ιδιοκτήτες τους γλιτώνοντας την καταβολή των Τελών Κυκλοφορίας αλλά και του Φόρου Πολυτελούς Διαβίωσης.
Πρόστιμα και στα διπλοκάμπινα!
Τα επαγγελματικά αυτοκίνητα είναι γνωστό πως καταβάλλουν χαμηλά Τέλη Κυκλοφορίας καθώς αποτελούν εργαλεία δουλειάς. Στην Ελλάδα φαίνεται πως έχει γίνει κατάχρηση και σε αυτό τον θεσμό και πλέον τα πρόστιμα που θα επιβάλλονται στους παραβάτες θα είναι τσουχτερά. Μάλιστα στο στόχαστρο του νέου φορολογικού νομοσχεδίου εισέρχονται τα γνωστά διπλοκάμπινα τετρακίνητα μοντέλα στα οποία τοποθετώντας ένα hard-top στο πίσω μέρος της καρότσας τα μετατρέπουν σε τζιπ. Αλλωστε τα καινούρια σύγχρονα διπλοκάμπινα δεν υστερούν ούτε σε δυνατότητες αλλά ούτε σε πολυτέλεια από τα ιδιωτικής χρήσης τετρακίνητα μοντέλα...Τα πρόστιμα υπολογίζονται σε ποσό ίσο με το 1/5 του αναλογούντος σε αυτά Τέλους Ταξινόμησης, με ανώτατο όριο το ποσό των 2.000 ευρώ. Το ανώτατο όριο στο ύψος των προστίμων υιοθετήθηκε καθώς η αξία των παλιών διπλοκάμπινων ή άλλων επαγγελματικών οχημάτων είναι πολύ μικρότερη του αναλογούντος προστίμου.
Οι ρυθμίσεις για τους επαγγελματίες του κλάδου
Σημαντικές είναι και οι ρυθμίσεις που αναμένεται να περιληφθούν στο φορολογικό νομοσχέδιο και αφορούν τους επαγγελματίες του κλάδου.
Ειδικότερα με το νέο καθεστώς αναμένεται να «ξεπαγώσουν» οι εξαγωγές ΙΧ, να σταματήσει αθρόα κατάθεση των πινακίδων κυκλοφορίας από εμπορίες και εταιρείες ενοικίασης και χρονομίσθωσης, ενώ παράλληλα ενεργοποιούνται και πάλι οι πινακίδες «ΔΟΚ».
Εξαγωγές Ι.Χ.
Κυριολεκτικά έχουν «παγώσει» οι εξαγωγές μεταχειρισμένων αυτοκινήτων από την Ελλάδα, καθώς οι έμποροι ή οι ιδιοκτήτες τους, αν οι πινακίδες κυκλοφορίας τους είναι κατατεθειμένες, θα πρέπει να προβούν σε άρση ακινησίας καταβάλλοντας τα Τέλη Κυκλοφορίας και κατόπιν να προχωρήσει η εξαγωγή των οχημάτων.
Το κόστος όμως καταβολής των Τελών Κυκλοφορίας είναι υπέρογκο, καθώς η πλειονότητα των οχημάτων είναι μεγάλου κυβισμού και με δεδομένο ότι έχουν πουληθεί στο εξωτερικό έναντι 3.000 έως 5.000 ευρώ, η καταβολή των Τελών καθιστά ασύμφορη την εξαγωγή τους...
Με το νέο φορολογικό δεν θα χρειάζεται η καταβολή των Τελών Κυκλοφορίας στα οχήματα που βρίσκονται σε φορολογική ακινησία και θα ξεπαγώσουν οι εξαγωγές των αυτοκινήτων με την προϋπόθεση να βεβαιώνεται η εξαγωγή του οχήματος...
Πινακίδες «ΔΟΚ» - Υποχρεωτική ασφάλιση
Οι πινακίδες ΔΟΚ υπάρχουν σε όλο τον κόσμο και δημιουργήθηκαν για να μπορούν οι επαγγελματίες του κλάδου αυτοκινήτου να κινούν νόμιμα τα οχήματα που έχουν στις εκθέσεις ή τα πάρκινγκ τους είτε έχουν πινακίδες είτε όχι.
Ωστόσο μια παλιά νομοθεσία ουσιαστικά ακύρωνε τη χρήση των πινακίδων «ΔΟΚ» αλλά τα στελέχη του υπουργείου Οικονομικών μετά από συναντήσεις που είχαν με φορείς του κλάδου αντιλήφθηκαν το πρόβλημα και έσπευσαν να το διορθώσουν.
Ασφάλιση Ι.Χ.
Επίσης, σύμφωνα με πληροφορίες, το θέμα της υποχρεωτικής ασφάλισης των αυτοκινήτων που έχουν στην κατοχή τους εμπορίες αυτοκινήτων αλλά και εταιρίες χρονομίσθωσης ή ενοικίασης φαίνεται πως έχει λυθεί, καθώς στο νέο φορολογικό νομοσχέδιο θα διευκρινίζεται ξεκάθαρα πως θα εξαιρούνται από το καθεστώς υποχρεωτικής ασφάλισης τα αυτοκίνητα που βρίσκονται σε εμπορίες αυτοκινήτων, χρονομοσθωτικές ή εταιρείες ενοικίασης, καθώς βρίσκονται παρκαρισμένα είτε σε καταστήματα εμπορίας ή σε εταιρικά πάρκινγκ.
Με αυτή τη ρύθμιση αναμένεται να σταματήσει και η αθρόα κατάθεση πινακίδων κυκλοφορίας προς τα τέλη του κάθε έτους ενισχύοντας τα δημόσια έσοδα που προέρχονται από τα Τέλη Κυκλοφορίας.

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΑΛΛΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟ. ΠΡΙΒΕ !! Η παρέλαση της 25ης Μαρτίου μόνο με... προσκλήσεις ή διαπιστεύσεις

Στην παρέλαση μόνο με... προσκλήσεις ή διαπιστεύσεις
Κάτω από αυστηρά μέτρα ασφαλείας θα γίνει η στρατιωτική παρέλαση της 25ης Μαρτίου, με την πρόσβαση στην πλατεία Συντάγματος να επιτρέπεται μόνο με προσκλήσεις ή διαπιστεύσεις. Οι πολίτες θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν την παρέλαση από το ύψος της οδού Βουκουρεστίου και μετά, όπως αναφέρει το ΑΜΠΕ....

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις θα τεθούν σε εφαρμογή και για τις δύο παρελάσεις, τη μαθητική τη Δευτέρα και την στρατιωτική την Τρίτη.
Συγκεκριμένα, για τη Δευτέρα (24 Μαρτίου), από τις 10.00 δε θα επιτραπεί η στάση και η στάθμευση και θα διακοπεί σταδιακά η κυκλοφορία των οχημάτων στους παρακάτω οδικούς άξονες:

-Λ. Β. Αμαλίας, σε όλο το μήκος της

-Λ. Β. Σοφίας, στο τμήμα της από τη συμβολή της με την Λ. Β. Κωνσταντίνου έως τη Λ. Αμαλίας

-Βασ. Γεωργίου Α΄, σε όλο το μήκος της

-Ελ. Βενιζέλου (Πανεπιστημίου), σε όλο το μήκος της

-Σταδίου, στο τμήμα της μεταξύ της οδού Αιόλου και της πλ. Συντάγματος

-Λ. Β. Όλγας, σε όλο το μήκος της

-Λ. Συγγρού, στο τμήμα της μεταξύ των οδών Αθ. Διάκου και Διον. Αρεοπαγίτου

-Όθωνος, σε όλο το μήκος της

-Φιλελλήνων, σε όλο το μήκος της

Την Τρίτη (25 Μαρτίου) δε θα επιτραπεί η στάση και η στάθμευση και θα διακοπεί σταδιακά η κυκλοφορία των οχημάτων στους παρακάτω οδικούς άξονες, ως εξής:

Από τις 06.00 έως την ολοκλήρωση της Δοξολογίας στον Ι.Ν. Διον. Αρεοπαγίτου:

-Σκουφά, στο τμήμα της από την οδό Σίνα έως την Πλ. Φιλικής Εταιρείας και στις καθέτους αυτής έως την πρώτη παράλληλο

-Λυκαβηττού, σε όλο το μήκος της

-Δημοκρίτου, στο τμήμα της από την οδό Σκουφά έως την οδό Σόλωνος

-Σόλωνος, στο τμήμα της από την οδό Κανάρη έως την οδό Σίνα και στις καθέτους αυτής έως την πρώτη παράλληλο

-Ομήρου, στο τμήμα της από την οδό Σκουφά έως την οδό Ακαδημίας


Από τις 06.30 έως το τέλος της παρέλασης:

-Λ. Β. Όλγας, καθ' όλο το μήκος της. Ειδικά η απαγόρευση της στάσης και στάθμευσης των οχημάτων, θα ισχύσει από ώρα 19.00΄ της 24.3.2014

-Λ. Β. Σοφίας, στο τμήμα της από τη Λ. Βασ. Κωνσταντίνου έως Λ. Βασ. Αμαλίας

-Ηρ. Αττικού, καθ' όλο το μήκος της

-Β. Γεωργίου Β΄, καθ' όλο το μήκος της

-Β. Γεωργίου Α΄, καθ' όλο το μήκος της

-Λ. Β. Αμαλίας, καθ' όλο το μήκος της

-Πανεπιστημίου, καθ' όλο το μήκος της

-Πλατεία Ομονοίας

-Πειραιώς, στο τμήμα της από την Πλ. Ομονοίας έως την Ιερά Οδό

-Αθηνάς, καθ' όλο το μήκος της

-Αγ. Κων/νου, καθ' όλο το μήκος της

-Πλ. Καραϊσκάκη

-Καρόλου, καθ' όλο το μήκος της

-Μάρνη, στο τμήμα της από την Πλ. Βάθη έως την οδό Καρόλου

-Πατησίων, στο τμήμα της από την οδό Πανεπιστημίου έως τη Λ. Αλεξάνδρας

-Θ. Δηλιγιάννη, , στο τμήμα της από την Πλ. Καραϊσκάκη έως την οδό Ι. Μεταξά

-Αχιλλέως, στο τμήμα της από την Πλ. Καραϊσκάκη έως την οδό Θερμοπυλών

-Πλατεία Συντάγματος

-Φιλελλήνων, καθ' όλο το μήκος της

-Σταδίου, καθ' όλο το μήκος της

-Λ. Συγγρού, στο τμήμα της μεταξύ των οδών Φραντζή Αμβρ. και Δ. Αρεοπαγίτου

-Ακαδημίας, καθ' όλο το μήκος της

Παρόμοιες κυκλοφοριακές παρεμβάσεις θα πραγματοποιηθούν στο σύνολο των Δήμων της Αττικής που θα γίνουν μαθητικές παρελάσεις, ενώ και τις δύο ημέρες θα γίνουν τροποποιήσεις στα δρομολόγια των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς.
 - 

Νέο «χτύπημα» - Πάλι εναντίον της παρέλασης η Ρεπούση


Έγραψε στο Twitter: Μηχανοκίνητα άρματα και μαχητικά αεροπλάνα επιστρέφουν μετά από 4 χρόνια στις εθνικές παρελάσεις. Δεξιά και πάσης Ελλάδος, υπεράνω κόστους

«Μηχανοκίνητα άρματα και μαχητικά αεροπλάνα επιστρέφουν μετά από 4 χρόνια στις εθνικές παρελάσεις. Δεξιά και πάσης Ελλάδος, υπεράνω κόστους».

Με αυτό το σχόλιό της στο Twitter, η βουλευτής Α' Πειραιά και φερόμενη ως επικρατέστερη υποψήφια της ΔΗΜΑΡ για τη δημαρχία του Πειραιά, Μαρία Ρεπούση, προκαλεί και πάλι ποικίλα σχόλια, ταυτίζοντας, ουσιαστικά, το θεσμό της παρέλασης για την επέτειο της 25ης Μαρτίου με την κυβερνητική παράταξη.


Γνωστή για τη θέση της επί σειράς ζητημάτων που άπτονται της ελληνικής Ιστορίας, όπως ο «συνωστισμός» στο λιμάνι της Σμύρνης κατά τη Μικρασιατική Καταστροφή, η κυρία Ρεπούση τη φορά αυτή εκφράζει την αντίθεσή της με την στρατιωτική παρέλαση, την οποία ταυτίζει με μικροκομματικά συμφέροντα της Δεξιάς.


πηγη - See more at: http://www.hellas-now.com/2014/03/blog-post_7964.html#sthash.w3x036qS.dpuf

Ο Ψηφοληστής του πεντακοσάρικου!


Του Γιώργου Δελαστίκ
Τι μνημόνια, πολιτικές θέσεις και ιδεολογίες! Αυτά είναι παρωχημένα! Ζήτω οι πολιτικές παραδόσεις των ηγετών μας που έρχονται από την. Τουρκοκρατία και μας δείχνουν το μέλλον! Όσο ο Αντώνης Σαμαράς προσπαθούσε να πείσει τους Έλληνες ότι η «πολιτική Τσολάκογλου» που ακολουθεί ως πρωθυπουργός είναι η σωστή έτρωγε τη χλαπάτσα σύννεφο! Είδε και απόειδε και γύρισε στις ρίζες του: ανακοίνωσε ότι θα μοιράσει από 500 ευρώ σε 1.000.000 ψηφοφόρους, αρχής γενομένης από τους αστυνομικούς και τους στρατιωτικούς!....

Τι διάολο, σου λέει, από ένα εκατομμύριο οικογένειες που θα πάρουν ελεημοσύνη τόσο αχάριστοι θα είναι όλοι; Δεν θα μας ψηφίσουν κάνα - δυό εκατομμύρια άτομα από δαύτους; Έτσι και πετύχει το κόλπο, σωθήκαμε κι εγώ κι ο Βενιζέλος! Το ότι ο Σαμαράς, συνεχίζοντας την ολέθρια μνημονιακή πολιτική του Γιωργάκη Παπανδρέου, έχει εξοντώσει οικονομικά και κοινωνικά κάπου δέκα εκατομμύρια Έλληνες, το θεωρεί «ασήμαντη λεπτομέρεια». Πιστεύει ότι ο λαός μας είναι τόσο ηλίθιος ώστε να. ζαλιστεί από το πεντακοσάρικο που θα του δώσει δέκα-δεκαπέντε μέρες πριν από τις ευρωεκλογές - ως τις 9 Μαΐου, είπε - και να ξαναψηφίσει τους πολιτικούς απατεώνες της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ που τον κατάντησαν σ' αυτά τα χάλια. Οι υπολογισμοί του Σαμαρά βασίζονται στην εν γένει σωστή κοινωνιολογική προσέγγιση πως όσο πιο εξαθλιωμένος οικονομικά είναι ένας λαός τόσο πιο δουλόφρων και χαμερπής γίνεται και όντως συμπεριφέρεται γλοιωδώς σε πολιτικό και κοινωνικό επίπεδο. Εμείς όμως έχουμε τη βαθύτατη πεποίθηση ότι ο ελληνικός λαός δεν έχει πέσει στον πολιτικοκοινωνικό βόρβορο, όπως ελπίζει και νομίζει ο Σαμαράς. Ναι μεν δεν έχει ακόμη εξεγερθεί για μια σειρά λόγους, η ανάλυση των οποίων δεν είναι της παρούσης, αλλά είναι αποφασισμένος να εκδικηθεί με την ψήφο του τους «πολιτικούς δολοφόνους» του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ που καταβαράθρωσαν το βιοτικό του επίπεδο. Οι ευρωκάλπες θα αποδείξουν σε δύο μήνες ποιος έχει δίκιο, ο Σαμαράς ή οι ορκισμένοι εχθροί του.


Μέχρι τώρα που γράφονταν αυτές οι γραμμές δεν είχε ανακοινώσει η κυβέρνηση τα ακριβή κριτήρια βάσει των οποίων θα δώσει το πεντακοσάρικο στους ιδιώτες, ενώ ήταν ακριβέστατη στο ποιοι αστυνομικοί και στρατιωτικοί θα το πάρουν. Για τους ιδιώτες διοχέτευσε στα μέσα ενημέρωσης ανεπισήμως για να μετρήσει τις αντιδράσεις τα ποσά των 7.000 ευρώ ετήσιου εισοδήματος ή των 10.000 ευρώ, αν οι ψηφοφόροι έχουν δύο παιδιά. Θα δούμε την τελική της απόφαση και θα κρίνουμε, αναφορικά με τους ιδιώτες. Ορισμένες εξοργιστικές συγκρίσεις όμως μπορούν να γίνουν ήδη από τώρα σε σύγκριση με τους ένστολους. «Κύκλοι» του υπουργείου Οικονομικών ανακοίνωσαν ότι το επίδομα του 500ρικου θα το πάρουν 64.056 ψηφοφόροι, οι οποίοι κατανέμονται ως εξής: 33.745 στρατιωτικοί και υπάλληλοι του υπουργείου Εθνικής Άμυνας, όπως και 26.525 αστυνομικοί. Σε αυτούς θα προστεθούν 2.315 λιμενικοί και 1.480 πυροσβέστες. Με άλλα λόγια, το 94% των ένστολων ψηφοφόρων που θα πάρουν το πεντακοσάρικο θα είναι στρατιωτικοί (52,7%) και αστυνομικοί (41,4%) - δύο κοινωνικές ομάδες που σχεδόν στο σύνολο τους ψηφίζουν ΝΔ και ΠΑΣΟΚ. Το προκλητικό όμως βρίσκεται στα κριτήρια που ισχύουν για τους ένστολους ψηφοφόρους: Αρκεί να παίρνουν κάτω από 1500 ευρώ μεικτά μισθό κάθε μήνα, χωρίς τις προσαυξήσεις (νυχτερινά και πενθήμερα). Ωστόσο 1.500 επί 12 κάνει 18.000 ευρώ το χρόνο, που μαζί με τα επιδόματα ξεπερνάει άνετα το ετήσιο εισόδημα τις 20.000 ευρώ.


Γιατί ένας μισθωτός στον ιδιωτικό τομέα, πατέρας με δύο ανήλικα παιδιά, δεν θα πάρει το 500ρικο του Σαμαρά αν έχει μεικτές μηνιαίες αποδοχές πάνω από 715 ευρώ, ενώ θα το πάρει ένας νεαρός μόνιμος λοχίας με υπερδιπλάσιες μηνιαίες αποδοχές (1.500 ευρώ συν τα επιδόματα του μισθού του) ή ένας επίσης νεαρός ΜΑΤατζής με τις ίδιες αποδοχές με τον λοχία; Επειδή δέρνει τον κόσμο που ζητάει αυξήσεις; Κάθε χούντα, κοινοβουλευτική ή πραξικοπηματική, επιδιώκει να έχει για πραιτοριανούς υποστηρικτές το στρατό και την αστυνομία , και φυσικά η κοινοβουλευτική «χούντα» Σαμαρά-Βενιζέλου δεν ήταν δυνατόν να αποτελέσει εξαίρεση. Η γερμανόδουλη κυβέρνηση της συνεργασίας ΝΔ-ΠΑΣΟΚ έχει πετσοκόψει άγρια τους μισθούς και τις συντάξεις ακόμη και των στρατιωτικών και των αστυνομικών και προσπαθεί τώρα με το 500αρικο που προκλητικά τους δίνει να εξαγοράσει την αφοσίωση τους σε αυτήν την κυβέρνηση. Ο Σαμαράς θεωρεί φυσικά τους στρατιωτικούς και τους αστυνομικούς το ίδιο ηλίθιους με τον υπόλοιπο λαό και ποντάρει στο ότι οι δεξιές πολιτικές πεποιθήσεις τους θα τους κάνουν να χάψουν το δόλωμα. Ίσως να μην έχει κι άδικο. Ο ίδιος ο ΟΟΣΑ αναφέρει σε έκθεση του ότι στη διάρκεια της πενταετίας της κρίσης ως και το 2012 το κάθε άτομο στην Ελλάδα έχασε μεσοσταθμικά 4.400 ευρώ. Αυτό σημαίνει ότι μέσα στην πενταετία μα έφαγαν σχεδόν 50 δις (4.400 επί 11 εκατ. κάτοικοι) ευρώ. Τώρα ο Σαμαράς δίνει .μισό δισεκατομμύριο ευρώ (μόλις το . 1% των όσων μας έκλεψαν!) και ελπίζει με αυτό να πετύχει την παραμονή του στην εξουσία.


Όσο για την πολιτική φαρσοκωμωδία με τους δύο βουλευτές της ΝΔ και τους δύο του ΠΑΣΟΚ που διαφωνούν με τη ρύθμιση της κυβέρνησης για το γάλα, προκειμένου να ακριβύνει η τιμή του κατ΄επιθυμία των ελλήνων γαλακτοβιομηχάνων και να πλακώσουν οι εισαγωγές από το εξωτερικό, κανείς δεν την παίρνει στα σοβαρά. Οι πάντες είναι απολύτως βέβαιοι ότι αυτή η κατάπτυστη και απεχθής Βουλή των πολιτικών δοσίλογων θα περάσει και αυτό το νόμο της τρόικας με τη συνήθη κοινωνική επιθετικότητα και υποτελή δουλικότητα των βουλευτών της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ, που σε λίγο σχεδόν όλοι τους θα αποτελούν παρελθόν.

*Δημοσιεύθηκε στο «Πριν» της Κυριακής 23 Μαρτίου 2014

Ποιος ήταν πρωθυπουργός όταν ψηφίστηκε ο νόμος που απαγορεύει την Ελληνική Σημαία σε αρχαιολογικούς χώρους;


Ποιος ήταν πρωθυπουργός το 1981, όταν ψηφίστηκε ο νόμος που απαγορεύει την Ελληνική Σημαία σε αρχαιολογικούς χώρους;
Ξέρουμε τι σκεφτήκατε όταν είδατε τον τίτλο και τη χρονολογία 1981.
Το μυαλό σας πήγε κατευθείαν στον Ανδρέα Παπανδρέου, σωστά;
Δυστυχώς, κάνετε λάθος, Έλληνες κι Ελληνίδες.
Αυτός ο νόμος (Ν. 1144/1981) ψηφίστηκε επί πρωθυπουργίας Γεωργίου Ράλλη, επί Νέας Δημοκρατίας δηλαδή και μετά ακολούθησαν δύο τροποποιήσεις: Ν. 1491/1984, επί Παπανδρέου και Ν. 2946/2001, επί Σημίτη, που εξυπηρετούσαν τα ίδια συμφέροντα με την απαγόρευση της σημαίας σε αρχαιολογικούς χώρους.

Τα διάφορα blogs και sites που δημοσίευσαν ότι απαγορεύεται η ανάρτηση της Ελληνικής Σημαίας στην Ακρόπολη, ούτε καν μπήκαν στον κόπο να ερευνήσουν τους Νόμους και τις ημερομηνίες, για να δουν ποιες κυβερνήσεις τους ψήφισαν.
Και κάποιοι οπαδοί-πρόβατα της ΝΔ, για να το παίξουν «πατριώτες» και να μη θίξουν το κόμμα τους, βασιζόμενοι στη χρονολογία 1981, ισχυρίζονται ότι ο Νόμος πρωτοψηφίστηκε από την κυβέρνηση της «Αλλαγής» του Ανδρέα Παπανδρέου! Γι” αυτό επιμένουμε, οπαδοί των κομμάτων, ότι θα πρέπει να διαμορφώνετε μόνοι σας τη γνώμη σας κι όχι να δέχεστε ό,τι σας ποτίζουν στο «μαντρί» τους!


Καταλάβατε πόσο εύκολα σας ελέγχουν;

Καταλάβατε πώς καμιά φορά αυτά που σας «περνούν» ως δεδομένα, μπορούν να αντιστραφούν;
Όταν λοιπόν διαβάζετε ειδήσεις, από blogs/sites, καλό είναι να ελέγχετε μόνοι σας αν αληθεύουν και να μη «πέφτετε» εύκολο θύμα της παραπληροφόρησης.
Εμείς διαβάζοντας αρχικά τα άρθρα που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο, σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε το θέμα για τους εξής λόγους:
- Οι εκλογές έγιναν στις 18 Οκτωβρίου 1981, προς το τέλος δηλαδή του έτους
- Δεν προλάβαιναν μέχρι τη σταθεροποίηση της Κυβέρνησης Παπανδρέου να ψηφίσουν το Νόμο
- Ο Γ. Ράλλης έγινε πρωθυπουργός το 1980 για ένα χρόνο
Δείτε παρακάτω το Νόμο 1144/1981 (μπορείτε να τον βρείτε στη σελίδα του Εθνικού Τυπογραφείου, πατώντας «Αναζητήσεις» και κατόπιν «Νόμοι και Διατάγματα», δηλαδή ΕΔΩ), με υπογραφές των Υπουργών της Νέας Δημοκρατίας, στη σελίδα 1030.


Συμπέρασμα (επειδή το νόημα μετράει):

Αυτό το Νόμο τον δημιούργησαν τα δυο μεγάλα προδοτικά κόμματα, ΝΔ και ΠΑΣΟΚ από κοινού! Λόγω ξένων συμφερόντων, απαγόρευσαν την ανάρτηση της Ελληνικής Σημαίας στην ίδια μας την πατρίδα!
Ομάδα Έρευνας Δ & Ε


Κυριακή 23 Μαρτίου 2014

ΠΛΩΤΟ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑ

Πλωτό επίτευγμα
Κείμενο: Χαράλαμπος Νικόπουλος
Το Dragonship 80 δεν θα είναι ένα συνηθισμένο ιστιοπλοϊκό! Οι τρεις καρίνες του το κάνουν να ξεχωρίζει, όπως επίσης και τα πανιά που έχουν αντικατασταθεί από τρεις επιφάνειες, που μπορούν να στρέφονται κυκλικά, με τη φορά του ρολογιού, ώστε να αξιοποιούν την κάθε φορά πιο σωστή φορά του ανέμου. Προσθέστε σε αυτά τα ειδικά φωτοβολταϊκά συστήματα που διαθέτει στις επιφάνειές του (για σχεδόν πλήρη αυτονομία πλεύσης) και έχετε το απόλυτο οικολογικό, φουτουριστικό πλωτό επίτευγμα του καιρού μας. Όταν, βέβαια, ολοκληρωθεί. Η κατασκευή του θα ξεκινήσει σε ενάμιση χρόνο από τώρα και θα περιλαμβάνει τρεις εκδοχές, στα 82, τα 115 και τα 162 πόδια. Το υπογράφει το ναυπηγείο Pi Super Yachts (με έδρα την Ουαλία) και το αρχιτεκτονικό γραφείο McPherson Yacht Design.
  • Πλωτό επίτευγμα
  • Πλωτό επίτευγμα