Στη βελτίωση της καθημερινότητας σε όλα τα επίπεδα και στην άμεση εξυπηρέτηση των δημοτών με τρόπο
διαφανή, μετρήσιμο και αποτελεσματικό συμβάλλει καθοριστικά, η λειτουργία της πλατφόρμας
επικοινωνίας, καταγραφής και παρακολούθησης αιτημάτων καθημερινότητας δημοτών και διάδρασης
Δήμου - δημότη, «Novoville».
Ειδικότερα, από τον Σεπτέμβριο του 2019 έχουν υποβληθεί συνολικά 8.000 αιτήματα από τους
πολίτες προς τον Δήμο, από τα οποία έχουν επιλυθεί περισσότερα από 5.000, δηλαδή το 63%. Τα
υπόλοιπα αιτήματα είναι σε εξέλιξη και έχουν ήδη δρομολογηθεί από τις αρμόδιες δημοτικές
υπηρεσίες. Τα πιο συχνά αιτήματα που καταγράφονται στο διαχειριστικό σύστημα της πλατφόρμας























