Στις 8 Μαρτίου 2014, η πτήση 370 της Malaysia Airlines κατευθυνόταν από την Kuala Lumpur, την πρωτεύουσα της Μαλαισίας, προς το Πεκίνο, όταν παρέκκλινε από την προγραμματισμένη διαδρομή της, στρίβοντας δυτικά κατά μήκος της χερσονήσου της Μαλαισίας.
Το αεροπλάνο, ένα Boeing 777 που μετέφερε 239 επιβάτες από 15 χώρες, πιστεύεται ότι ξέφυγε από την πορεία του και πέταξε νότια για αρκετές ώρες πριν χαθεί η επαφή με τα ραντάρ. Ορισμένοι αξιωματούχοι πιστεύουν ότι μπορεί να συνετρίβη κάπου στον νότιο Ινδικό Ωκεανό αφού τελείωσαν τα καύσιμα, αλλά οι εκτεταμένες προσπάθειες έρευνας εδώ και χρόνια δεν έδωσαν απαντήσεις.
Ο λόγος που το αεροπλάνο βγήκε εκτός πορείας και η ακριβής τοποθεσία του παραμένει σήμερα ένα από τα μεγαλύτερα αεροπορικά μυστήρια όλων των εποχών. Αυτή την εβδομάδα, αξιωματούχοι πρότειναν να πραγματοποιηθεί μια νέα επιχείρηση αναζήτησης.
Η πρώτη φάση της έρευνας διήρκεσε 52 ημέρες και διεξήχθη σε μεγάλο βαθμό από αέρος, καλύπτοντας 1,7 εκατομμύρια τετραγωνικά μίλια ενώ περιλάμβανε 334 πτήσεις έρευνας.
Τον Ιανουάριο του 2017, οι κυβερνήσεις της Αυστραλίας, της Μαλαισίας και της Κίνας διέκοψαν επίσημα την υποβρύχια έρευνα για το αεροπλάνο αφού χτένισαν περισσότερα από 46.000 τετραγωνικά μίλια του πυθμένα του Ινδικού Ωκεανού. Αυτή η προσπάθεια κόστισε 150 εκατομμύρια δολάρια.