ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Κυριακή 1 Ιουλίου 2012

Στήνουν σκηνικό έντασης στο Αιγαίο


Oı Tούρκοι με αφορμή την κατάρριψη του RF-4 από τη Συρία προσπαθούν να ανακινήσουν θέμα "κατάρριψης" του τουρκικού F-16 από τη χώρα μας το 1996.

Στήνουν σκηνικό έντασης στο Αιγαίο
«Μην ξεχνάτε τον πατέρα μου» είναι ο τίτλος της τουρκικής εφημερίδα Vatan και κάνει αναφορά στις δηλώσεις της κόρης του τούρκου κυβερνήτη Ναΐλ Ερντογάν ο οποίος είχε σκοτωθεί. «Το κράτος θα έπρεπε να είχε βρει τα συντρίμμια και τον πατέρα μου γιατί ψάχνουν ακόμη τα ίχνη του RF-4 και όχι του πατέρα μου στο Αιγαίο» δηλώνει η Εβρίμ Ερντογάν. «Ο παππούς μου ζήτησε να βρεθούν τα ίχνη του πατέρα μου με τα έξοδα των Ελλήνων. Δεν συνέβη αυτό. Πήγαμε στο Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, ο δικαστής ήταν Έλληνας δεν δικαιωθήκαμε κι εκεί» ισχυρίζεται η ίδια.
Η τουρκική εφημερίδα υποστηρίζει ότι το διθέσιο τουρκικό F-16 καταρρίφθηκε από την Ελλάδα στις 8 Οκρωβρίου του 1996. Ο κυβερνήτης είχε σωθεί αλλά ο συγκυβερνήτης είχε σκοτωθεί.
Πολλά είχαν ακουστεί, πολλά είχαν ειπωθεί τότε,για τον διασωθέντα πιλότο. Κάποιοι είπαν ότι ήταν ισραηλινός που εκπαίδευε τον Ερντογάν. Οι Τούρκοι επιχείρησαν να παρουσιάσουν τη πτώση ως κατάρριψη από ελληνικό Mirage 2000. Ποτέ δεν το ισχυρίστηκαν επισήμως και η Αθήνα ποτέ δεν το αποδέχτηκε.
Παρόλα αυτά κατά καιρούς ελληνικά ΜΜΕ αφήνουν υποννοούμενα για το τι συνέβη. Το θέμα είναι "πιασάρικο", αλλά το ζητούμενο σε τέτοιες υποθέσεις δεν είναι η αναγνωσιμότητα. Ή τουλάχιστον έτσι θα ΄πρεπε.

onalert.gr