ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2012

ΡΑΓΙΣΑΝ καρδιές με το γράμμα του Γιάννη στη συναυλία


 ΡΑΓΙΣΑΝ καρδιές με το γράμμα του Γιάννη στη συναυλία
Ράγισαν καρδιές όταν διαβάστηκε το γράμμα του Γιάννη στη συναυλία και όλος ο κόσμος ήταν φανερά συγκινημένος. Κάποιοι από αυτούς δεν μπόρεσαν να συγκρατήσουν τα δάκρυά τους.
Ο Γιάννης βρίσκεται στο νοσοκομείο «Γεννηματάς» και σήμερα το πρωί έγραψε ένα γράμμα για όλον αυτόν τον κόσμο που του στέκεται και τον στηρίζει ψυχολογικά την πιο δύσκολη περίοδο της ζωής του.
Το γράμμα που έγραψε με τόση αγάπη διάβασε μια φίλη του, η οποία προσπαθούσε με δυσκολία να το διαβάσει από την συγκίνηση.

«Θα ήθελα αρχικά να ευχαριστήσω  τον συνεργάτη μου, όλους τους ανθρώπους, όλους τους συγγενείς, που αμέσως μετά το ατύχημά μου πριν προλάβω εγώ να δω τη δύναμή μου με στηρίξανε και μου δείξανε την αγάπη τους με αυτή τη συναυλία. Επιπλέον θέλω να ευχαριστήσω τους καλλιτέχνες που τόσο πρόθυμα δέχτηκαν να μεταφέρουν στον κόσμο με την μουσική τους τα συναισθήματά μου. Θέλω να ευχαριστήσω τον κόσμο πολύ και τέλος μέσα από την καρδιά μου ένα ευχαριστώ  όλους εσάς που στη δύσκολη εποχή που ζούμε χωρίς να με γνωρίζετε βρίσκεστε εδώ για μένα. Μακάρι να μπορούσα να είμαι εκεί να έβλεπα τα πρόσωπά σας ένα ένα και να σας χάριζα ένα τεράστιο χαμόγελο. Γιάννης»
ΠΗΓΗ: star.gr