Αυτοί που θα διαπραγματευτούν, θα πρέπει να έχουν υπόψιν τα εξής 6 σημεία:
1.Πρέπει να διαμορφωθεί ΜΙΑ ενιαία πρόταση στην οποία να συμφωνούν όλοι οι φορείς
2.Από τη στιγμή που θα διαμορφωθεί η πρόταση, θα πρέπει να είμαστε ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΟΙ σε αυτήν.ΟΧΙ σε εναλλακτικές προτάσεις και εκ των προτέρων υποχωρήσεις
3.Η πίεση να είναι συνολική, όχι μόνο στο υπουργείο Υποδομών, άρα ΣΩΣΤΗ ενημέρωση σε ανώτατο επίπεδο του Πρωθυπουργού της χώρας
4.Οπωσδήποτε ΣΥΝΕΧΙΣΗ των κινητοποιήσεων μαζικά για να αυξάνεται η πίεση προς όλες τις κατευθύνσεις. Να δούμε επίσης τις δυνατότητες για δικαστικές ενέργειες στα πλαίσια της συνολικής πίεσης
5.Η λύση είναι ΠΟΛΙΤΙΚΗ. Η εταιρεία έχει τη σύμβαση στα χέρια της και επικαλείται την εφαρμογή της... Αν θέλουν όμως αυτοί που έχουν το δικαίωμα της απόφασης,η πολιτική ηγεσία, έχουν τα μέσα ώστε να μπορούν να αλλάξουν τα πάντα. Είτε θα το κάνουν επειδή το θέλουν είτε επειδή θα πιεστούν ΑΦΟΡΗΤΑ να το κάνουν.
6.Θα πρέπει να κρατηθεί ενιαίο μέτωπο, ΟΧΙ σε ΑΝΟΥΣΙΕΣ αντιπαραθέσεις μεταξύ μας. Υπάρχει χρόνος για πολιτική αντιπαράθεση αργότερα, τώρα έχουμε ένα κοινό πρόβλημα που πρέπει να παλέψουμε ΟΛΟΙ για να λυθεί.
Η ΠΡΟΤΑΣΗ:
ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ και ΚΑΤΕΔΑΦΙΣΗ των διοδίων Αιγινίου και Μαλγάρων και συνένωσή τους σε ΕΝΑ μόνο σταθμό στον κόμβο Κλειδιού και επαναφορά του κόστους στα 2.40 ευρώ.
Διαχείριση της μιας πλευράς από την εταιρεία και της άλλης από το δημόσιο (Εγνατία).Αυτό αποτελεί εφαρμογή της σύμβασης,είναι λύση τεχνικά απόλυτα εφικτή, είναι το σημείο τέλους της παραχώρησης, έχει έσοδα και η εταιρεία για να προχωρήσει σε δανειοδότηση από τις ξένες τράπεζες και να συνεχίσει τα έργα και κυρίως θα γλιτώσουμε τα 2 φράγματα διοδίων και τις συνθήκες ΚΟΛΑΣΗΣ μεταξύ των δύο σταθμών που θα υπάρχουν σε μέρες αιχμής όλο το χρόνο και κυρίως το καλοκαίρι,που ξέρουμε ότι θα λειτουργούν αποτρεπτικά για τους επισκέπτες της Πιερίας.
ΕΠΙΣΗΣ,
Να μην ξαναμπεί θέμα λειτουργίας παράπλευρων διοδίων στη Λεπτοκαρυά ή σε οποιοδήποτε άλλο κόμβο (Κατερίνης κλπ). Σε όλο τον κόσμο υπάρχει είτε το σύστημα των μετωπικών είτε των παράπλευρων με ηλεκτρονικά διόδια.Εδώ πάμε να εφαρμόσουμε ένα ΕΡΜΑΦΡΟΔΙΤΟ σύστημα όπου θα ισχύον και τα δύο!!
Καταλαβαίνω τις απόψεις για το κόστος κατάργησης της σύμβασης γιατί είναι αλήθεια ότι ΚΑΠΟΙΟΣ(...) φρόντισε να υπάρχουν τεράστιες οικονομικές ρήτρες για αυτό...Όμως όλα μπορούν να αλλάξουν.
Πρέπει πάντως να δοθεί γρήγορα μια λύση, δεν είναι δυνατόν να βρίσκονται τόσες μέρες πολίτες που διαμαρτύρονται στο δρόμο και κανείς να μη δίνει σημασία...
Από την άλλη δεν είναι δυνατό να απασχολείται αστυνομική δύναμη στα διόδια λες και είμαστε ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΣ ενώ η εγκληματικότητα δίπλα μας έχει χτυπήσει κόκκινο.
Σας ευχαριστώ
Ηλίας Τσιτλακίδης