ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2013

Από μια αναγνώστρια

Του ΜάρτινΦωτογραφία: Του Μάρτιν

«Σου λείπω άραγε καθόλου;» 
«.................................» 
«Σταμάτησες να μ’ αγαπάς;» 
«................................» 
«Νοστάλγησες να μπεις
 στην αγκαλιά μου;» 
«..............................» 
«Μες τη δικιά σου 
λάφυρο να με κρατάς;»
 «.............................» 
«Να' ναι τα χείλη σου
 απάνω στα δικά μου...
 φιλί απαλό 
σαν την σταγόνα της δροσιάς;» 
«............................» 
«Να' μαι στο σώμα σου 
τριαντάφυλλο κομμένο 
και να χτυπάει η καρδιά μου 
απ το δικό σου χτύπο της καρδιάς;» 
«..........................» 
«Είμαι στα θέλω σου η πιο τρελή επιθυμία;
 Είμαι η γυναίκα σου εγω η αληθινή;» 
«.......................» 
«Τι είμαι άραγε για σένανε ψυχή μου;» 
«.....................» 
«τι είμαι αστέρι μου ετούτη τη στιγμή;» 
«…………………» 
«Τι είμαι άραγε για σένα χαρά μου; 
τούτο το άχαρο το σκοτεινό πρωί» 
«……………» 
«Τι είμαι άραγε για σένα;» 
«………» 
«Τι είμαι άραγε;»
 «…...» 
«Τι είμαι;»
 «….» 
«Τι;» 
«…»

μαριάννα σάκαρη
9/12/13

«Σου λείπω άραγε καθόλου;» 
«.................................» 
«Σταμάτησες να μ’ αγαπάς;» 
«................................» 
«Νοστάλγησες να μπεις
στην αγκαλιά μου;»
«..............................»
«Μες τη δικιά σου
λάφυρο να με κρατάς;»
«.............................»
«Να' ναι τα χείλη σου
απάνω στα δικά μου...
φιλί απαλό
σαν την σταγόνα της δροσιάς;»
«............................»
«Να' μαι στο σώμα σου
τριαντάφυλλο κομμένο
και να χτυπάει η καρδιά μου
απ το δικό σου χτύπο της καρδιάς;»
«..........................»
«Είμαι στα θέλω σου η πιο τρελή επιθυμία;
Είμαι η γυναίκα σου εγω η αληθινή;»
«.......................»
«Τι είμαι άραγε για σένανε ψυχή μου;»
«.....................»
«τι είμαι αστέρι μου ετούτη τη στιγμή;»
«…………………»
«Τι είμαι άραγε για σένα χαρά μου;
τούτο το άχαρο το σκοτεινό πρωί»
«……………»
«Τι είμαι άραγε για σένα;»
«………»
«Τι είμαι άραγε;»
«…...»
«Τι είμαι;»
«….»
«Τι;»
«…»