ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2015

Kύριε Γιάννη Πανούση, πες τα ονόματα δημόσια...

Από το "PRESS-GR"
Κύριε Γιάννη Πανούση,
Εσύ ο «πανίσχυρος» πρώην Υπουργός της Δημόσιας Τάξης ,εάν δεν μπόρεσες να τα βάλεις με τα επικίνδυνα, οργανωμένα ,υπόγεια, σκοτεινά εγκληματικά κυκλώματα της Πατρίδας μας ,ποιός μπορεί να τα βάλει;;;
Σε ρωτάω αγαπητέ μου, ποιός;;;
Εγώ προσωπικά πού τα έχω βάλει σαν ελληνίδα πολίτης και δημόσιος υπάλληλος μόνη μου με κλίκες, εγκληματίες πολιτικούς καί κυκλώματα, ζήτησα να σε δώ οταν ήσουν Υπουργός ,να στα κατονομάσω, να σε ενημερώσω καί... δεν με δέχτηκες αγαπητέ…..

Όταν εσύ ο ισχυρός ,δηλώνεις αδυναμία να τούς ξεσκεπάσεις καί φοβάσαι,μπορείς να μου πείς εσύ καί οι υπόλοιποι ,εγώ πού να πάω;;;

Πού από το δικό μου μετερίζι έχω καταγγείλει και συνεχίζω να καταγγέλω καί έχω απειληθεί ευθέως αλλά με απείλησαν καί ενώπιον υπαλλήλων του ΣΔΟΕ ότι θα με πη@@@ουν ,αν μάθουν ότι εγώ τους έχω καταγγείλει,δέχομαι επιθέσεις βίαιες ,ύβρειςκαί πολλά άλλα ,ποιός μπορεί να με προστατέψει σε αυτή την χώρα,όταν αγαπητέ πρώην Υπουργέ εσύ δηλώνεις φοβισμένος καί ανίσχυρος να τούς αντιμετωπίσεις καί δεν ξεκαθάρισες καί της αστυνομίας την μπόχα καί την διαπλοκή όσο ήσουν εκεί,παρά έβγαινες κάθε λίγο καί λιγάκι με δηλώσεις στο MEGA άνευ ουσίας;;;;

Γιά πείτε μου όλοι οι αρμόδιοι καί ισχυροί Ποιούς προστατεύετε τελικά σε αυτή την χώρα;;;;

Άντε ντέ…γιατί εγώ αν δεν προστάτευα και αν δεν προστατεύω μόνη μου τον εαυτό μου κάνοντας καί την «κατάσκοπο» ακόμα σε πολλές περιπτώσεις ,ή πολιτεία είναι πλήρως ΑΝΙΚΑΝΗ καί σε πολλές των περιπτώσεων δεν θέλει κιόλας να είναι καθοριστική, γιατί από πίσω από απειλές ,επιθέσεις κλπκρύβονται ηχηρά πολιτικά αποβράσματα, αλλά καί πολίτες υπεράνω κάθε υποψίας….

Κατονόμασέ τους κύριε Γιάννη Πανούση ,μπορεί να βρούμε κοινό παρανομαστή….
Εγώ ή απλή πολίτης χωρίς φόβο τούς κατανόμασα καί συνεχίζω….
Κύριε Γιάννη Πανούση μην μπαίνεις στην λίστα των φοβισμένων πού σιωπούν,αλλιώς πώς θα ξεβρωμίσει αυτός ο τόπος;;;

Εγώ προτιμώ να είμαι στην λίστα της εγκληματικής τους ενέργειας εναντίον μου,παρά σε αυτή της συγκάλυψης από την σιωπή μου…κι αν φύγω, κάτι θα έχω προσφέρει στον τόπο μου ,αφού κι εγώ έχω καταθέσει ονόματα καί στοιχεία σε συμβολαιογράφο…..

Γιάννη Πανούση,σού κάνω έκκληση:
ΜΊΛΗΣΕ,ΔΩΣΕ ΤΑ ΟΝΌΜΑΤΑ.
ΓΙΑΤΊ ΚΙ ΑΥΤΟΙ ΤΡΕΜΟΥΝ ΟΤΑΝ ΒΛΕΠΟΥΝ ΔΥΝΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΓΕΝΝΑΙΟΥΣ!

Θεοδωροβία Πλακά