ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Κυριακή 14 Απριλίου 2019

Η ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΙΩΑΚΕΙΜΙΔΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΤΟΠΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ «ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΤΩΡΑ» ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΝΤΑΝΤΑΜΗ



Την υποψηφιότητα της Αναστασίας Ιωακειμίδου, για Τοπική Σύμβουλος Κατερίνης, με τον συνδυασμό «Ανανέωση Τώρα», ανακοίνωσε ο υποψήφιος Δήμαρχος Κατερίνης Γιώργος Νταντάμης.
«Οι ανάγκες των νέων μας είναι στις προτεραιότητές μας. Η έκφραση τους εξασφαλίζεται καλύτερα με την συμμετοχή τους στα δρώμενα της τοπικής αυτοδιοίκησης. Με χαρά μεγάλη δεχόμαστε την αγαπητή μας φίλη Αναστασία Ιωακειμίδου ως υποψήφια στο Τοπικό Συμβούλιο Κατερίνης με τον συνδυασμό της "ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΤΩΡΑ". Καλώς ήρθες αγαπητή Αναστασία. Καλή δύναμη και καλή επιτυχία. Κάθε μέρα και πιο ισχυροί», δήλωσε ο κ. Νταντάμης.

«Αγαπητές Συνδημότισσες και αγαπητοί Συνδημότες,
Έχω τη χαρά να ανακοινώσω την απόφασή μου να ασχοληθώ με την τοπική αυτοδιοίκηση ανταποκρινόμενη στο κάλεσμα που μου απηύθυνε ο επικεφαλής του ανεξάρτητου συνδυασμού, «ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΤΩΡΑ», υποψήφιος Δήμαρχος Κατερίνης, Γιώργος Νταντάμης.
Ο λόγος που αποφάσισα να είμαι υποψήφια τοπική σύμβουλος Κατερίνης είναι επειδή θέλω να εκπροσωπήσω τη νέα γενιά και είμαι σίγουρη ότι ο συνδυασμός μας μπορεί να φέρει την ανανέωση στον τόπο μας. ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΔΗΜΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΠΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΖΕΙΣ», δήλωσε η κα Ιωακειμίδου, ελεύθερη επαγγελματίας.