Σχεδόν 24 ώρες αργότερα ο γαλλικός οίκος μόδας έβγαλε στον... αέρα τη διαφημιστική της καμπάνια που αφορά τη νέα ταξιωτική της σειρά, που φέρει το όνομα «ορίζοντας» και έχει ως πρωταγωνιστή τον Λιονέλ Μέσι.
Κάποιος μπορεί να σκεφτεί πως το timing δεν ήταν και το καλύτερο δυνατό καθώς ο Αργεντινός μετά τον αποκλεισμό της Παρί στο Champions League όχι απλά δερν είναι αγαπητός, αλλά θεωρείται σχεδόν ανεπιθύμητος από τους οπαδούς της γαλλικής ομάδας, ωστόσο για τη Louis Vuitton παραμένει ένας από τους κορυφαίους πρεσβευτές της...
Μέσα από το φακό του Glen Luchford, ο «Πούλγκα» αποθανατίζεται καθ' οδόν για τον επόμενο προορισμό του, κρατώντας πάντα στα χέρια του μία από τις νέας σειράς (ενώ υπάρχει μέχρι και μπάλα ποδοσφαίρου με το λογότυπο της φίρμας), αλλά αποφεύγοντας να ξεκαθαρίσει ποια θα είναι η επόμενη στάση του. Θα παραμείνει στο Παρίσι; Θα επιστρέψει στη Βαρκελώνη και την αγαπημένη του Μπαρτσελόνα; Θα επιλέξει ένα νέο προορισμό και ποιος θα είναι αυτός (το MLS στις ΗΠΑ ή τα απίστευτα λεφτά που του δίνουν στη Σαουδική Αραβία);
Ο Μέσι με... ντρίμπλες σαν κι αυτές που τον έκαναν διάσημο απέφυγε τις... κακοτοπιές. Για την ακρίβεια τ' αφήνει όλα ανοικτά και επικαλείται το... θέλημα του Θεού.
«Ο ορίζοντας σημαίνει να κοιτάζω προς το μέλλον, να αφήνω τη φαντασία μου να με ταξιδεύει και να πετάω. Να σκέφτομαι τι μπορεί να έρθει, τι μπορεί να συμβεί, να φαντάζομαι λίγο απ' όλα», λέει κατά τη διάρκεια του διαφημιστικού σποτ ο Παγκόσμιος πρωταθλητής και συμπληρώνει λίγο αργότερα:
«Δεν ξέρω τι ακολουθεί, τι μου επιφυλάσσει το μέλλον. Μου αρέσει να φαντάζομαι, να σκέφτομαι πράγματα που θα μπορούσαν να συμβούν, αλλά πραγματικά δεν ξέρω ποιο θα είναι το μέλλον μου. Ό,τι θέλει ο Θεός να γίνει, θα γίνει»
Η καμπάνια μέσα σε ελάχιστες ώρες έγινε viral, δικαιώνοντας την επιλογή της εταιρίας και θυμίζοντας τον... πάταγο που είχε προκαλέσει η προηγούμενη διαφημιστική εκστρατεία της όταν λίγες ημέρες πριν από την σέντρα στο Μουντιάλ του Κατάρ παρουσίασε μαζί Λιονέλ Μέσι και Κριστιάνο Ρονάλντο να παίζουν σκάκι σε μια ειδικά σχεδιασμένη βαλίτσα του γαλλικού οίκου.
Μέσα από το φακό του Glen Luchford, ο «Πούλγκα» αποθανατίζεται καθ' οδόν για τον επόμενο προορισμό του, κρατώντας πάντα στα χέρια του μία από τις νέας σειράς (ενώ υπάρχει μέχρι και μπάλα ποδοσφαίρου με το λογότυπο της φίρμας), αλλά αποφεύγοντας να ξεκαθαρίσει ποια θα είναι η επόμενη στάση του. Θα παραμείνει στο Παρίσι; Θα επιστρέψει στη Βαρκελώνη και την αγαπημένη του Μπαρτσελόνα; Θα επιλέξει ένα νέο προορισμό και ποιος θα είναι αυτός (το MLS στις ΗΠΑ ή τα απίστευτα λεφτά που του δίνουν στη Σαουδική Αραβία);
Ο Μέσι με... ντρίμπλες σαν κι αυτές που τον έκαναν διάσημο απέφυγε τις... κακοτοπιές. Για την ακρίβεια τ' αφήνει όλα ανοικτά και επικαλείται το... θέλημα του Θεού.
«Ο ορίζοντας σημαίνει να κοιτάζω προς το μέλλον, να αφήνω τη φαντασία μου να με ταξιδεύει και να πετάω. Να σκέφτομαι τι μπορεί να έρθει, τι μπορεί να συμβεί, να φαντάζομαι λίγο απ' όλα», λέει κατά τη διάρκεια του διαφημιστικού σποτ ο Παγκόσμιος πρωταθλητής και συμπληρώνει λίγο αργότερα:
«Δεν ξέρω τι ακολουθεί, τι μου επιφυλάσσει το μέλλον. Μου αρέσει να φαντάζομαι, να σκέφτομαι πράγματα που θα μπορούσαν να συμβούν, αλλά πραγματικά δεν ξέρω ποιο θα είναι το μέλλον μου. Ό,τι θέλει ο Θεός να γίνει, θα γίνει»
Η καμπάνια μέσα σε ελάχιστες ώρες έγινε viral, δικαιώνοντας την επιλογή της εταιρίας και θυμίζοντας τον... πάταγο που είχε προκαλέσει η προηγούμενη διαφημιστική εκστρατεία της όταν λίγες ημέρες πριν από την σέντρα στο Μουντιάλ του Κατάρ παρουσίασε μαζί Λιονέλ Μέσι και Κριστιάνο Ρονάλντο να παίζουν σκάκι σε μια ειδικά σχεδιασμένη βαλίτσα του γαλλικού οίκου.