ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Δευτέρα 25 Σεπτεμβρίου 2023

ΕΓΩ ΚΑΙ Ο ΚΩΣΤΑΣ ο γιατρός μας

  Κλείνω τον πρώτο κύκλο των επαφών μου με τον υποψήφιο βουλευτή,φίλο και γιατρό όλων των μελών της οικογένειας μου Κώστα Κουτρούπα.Έναν άνθρωπο τον οποίο ως αντίπαλο αντιμετώπισα πάρα πολλές φορές στα ποδοσφαιρικά γήπεδα με διαφορετικούς ρόλους ο καθένας.Ως προπονητής εγώ και ως παράγοντας αυτός υπερασπιζόμασταν με σθένος τις ομάδες μας,αλλά ούτε η κρισιμότητα και ίσως ούτε η τοξικότητα της επιθυμίας μας για τη νίκη δε φάνηκαν ποτέ αρκετές να διαταράξουν την εκτίμηση του ενός για τον άλλο.

  Το καφεδάκι και η κουβέντα μας επικεντρώθηκε στις ανεπαρκέστατες αθλητικές υποδομές του δήμου μας ,και στην ανάγκη του να υπάρξει επιτέλους μια επίσημη καταγραφή των αναγκών τους για να οργανωθεί και ένα πρόγραμμα συντήρησης και αναβάθμισης τους.
Επίσης έθεσα υπόψην του τη προσπάθεια που θα κάνουμε ως νέα διοίκηση να εκμεταλευθούμε τη νέα τεχνολογία και να αξιοποιήσουμε τη γνώση του επικεφαλή μας Γιάννη Ντούμου στα συστήματα ψηφιακής τεχνολογίας.Στόχος μας φυσικά είναι η εξυπηρέτηση των πολιτών εύκολα,γρήγορα και χωρίς κόστος.
Ποιος τυφλός τελικά δε θέλει το φως του;
 Ο χρόνος ενός καφέ με ένα άνθρωπο σαν το Κώστα εκτός από πραγματικά ευχάριστος ,είναι και ιδιαίτερα επιδραστικός λόγο της μόνιμα θετικής του διάθεσης 
 Γιατρέ μου σε ευχαριστώ από καρδιάς

ΠΑΡΑΣΙΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Υποψ.Δημοτικός Σύμβουλος Κατερίνης
“ΔΗΜΟΣ ΠΡΌΤΥΠΟ”
 Δήμος Πρότυπο - Ντούμος για Δήμαρχος 
#dimosprotypo