ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Σάββατο 9 Μαρτίου 2013

Πια προϊόντα είχαν κρέας αλόγου και αποσύρονται!!!!!


 Πια προϊόντα είχαν κρέας αλόγου και αποσύρονται!!!!!
Την άμεση ανάκληση από την ελληνική αγορά επτά ακόμη προϊόντων, στα οποία ανιχνεύθηκε DNA αλόγου, ζήτησε ο Ενιαίος Φορέας Τροφίμων (ΕΦΕΤ).
Συγκεκριμένα, πρόκειται για τα προϊόντα:
«Κεμπάπ τύπου Αρμένικο» με ημερομηνία λήξης 7/8/2013, «Σουτζουκάκι 80 γρ.» με ημερομηνία λήξης 24/1/2014,
«Μπιφτέκι 130 γρ.» με………..
ημερομηνία λήξης 27/11/2013 και «Μπιφτέκι 130 γρ.» με ημερομηνία λήξης 12/02/2014
που παράγονται από την εταιρεία «T&T Foods ΑΕ» (630 80 Λάκωμα, Χαλκιδικής) και διατίθενται από την επιχείρηση «Χούτος Catering AE».
«Κεμπάπ κατεψυγμένο «ΑΡΙΣΤΟΝ» με ημερομηνία παρασκευής 31.12.2012 Lot 036512 και ημερομηνία ανάλωσης 31.12.2013, το οποίο παρασκευάζεται από την εταιρεία «ΛΑΔΑΣ & ΣΙΑ ΑΒΕΕ» (Ορτανσίας 19, Αχαρναί Αττικής). Προμηθευτής της πρώτης ύλης κρέατος ήταν η επιχείρηση «Ζηκούδη Β. ΕΠΕ».
Ενδιάμεσο προϊόν Σουτζούκι της επιχείρησης «Αφοί Μπατανιάν», ΒΙ.ΠΕ. Κορωπίου, μετά από έλεγχο της Διεύθυνσης Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής της Π.Ε. Ανατολικής Αττικής που επιβεβαίωσε σχετικό έλεγχο που ήδη ανακοινώθηκε στις 28 Φεβρουαρίου 2013.
Ο ΕΦΕΤ ενημερώθηκε επίσης από τις γερμανικές αρχές για τη διακίνηση κονσέρβας, στην οποία ανιχνεύτηκε DNA αλόγου. Πρόκειται για κονσέρβα τσιγαρισμένου μοσχαρίσιου κρέατος με φαγόπυρο, με την εμπορική επωνυμία «ГОВЯДИНа» σε συσκευασία των 325 g, προέλευσης Λετονίας.
Το προϊόν διακινείται στην Ελλάδα από τις επιχειρήσεις «ΧΑΡΑΤΣΙΔΟΥ Ε. – ΤΣΙΚΙΡΙΔΟΥ Α. Ο.Ε» (Πέτρου Ράλλη 8, Ρουφ) και «ΚΑΚΑΦΙΚΑΣ Σ. & ΣΙΑ Ε.Π.Ε.» (Ελ. Βενιζέλου 219, Καλλιθέα).

Οι διασημότερες εφευρέσεις που δημιουργήθηκαν κατά... λάθος


Στη ζωή μας, αντιμετωπίζουμε καθημερινά αμέτρητα θέματα και ζητήματα. Ένα από αυτά λοιπόν, είναι τα λάθη, οποιασδήποτε φύσεως...
τα οποία από μικρά παιδιά έχουμε μάθει να φοβόμαστε όπως ο διάολος το λιβάνι! Λάθη στο σχολείο, λάθη στη δουλειά, λάθη ακόμα και στο φαγητό που φτιάχνουμε και τελικά αναγκαζόμαστε να παραγγέλνουμε πίτσες. Την επόμενη φορά όμως, που κάποιος θα σας επιπλήξει ή θα σας προσβάλει για κάποιο λάθος σας, μπορείτε να του δώσετε να διαβάσει παρακάτω και αμέσως θα αλλάξει γνώμη. Εδώ λοιπόν, σας έχουμε τρεις εφευρέσεις, οι οποίες είναι πασίγνωστες και οι οποίες δημιουργήθηκαν πραγματικά... κατά λάθος!
1. Βιάγκρα: Τα γνωστά σε όλους μπλε χαπάκια τα οποία έχουν υμνηθεί αλλά και σατιριστεί όσο καμία άλλη φαρμακευτική εφεύρεση! Κι όμως, τα θαυματουργά αυτά χάπια, που δίνουν άλλον αέρα στους κυρίους μεγαλύτερης ηλικίας, δημιουργήθηκαν από... λάθος! Συγκεκριμένα, ένα δίδυμο ερευνητών, οι Simon Campbell και David Roberts, αποφάσισαν να δημιουργήσουν ένα χάπι το οποίο θα είναι σε θέση να ελέγχει την πίεση του αίματος. Το φάρμακο δημιουργήθηκε, οι ασθενείς το δοκίμασαν αλλά δυστυχώς δεν είχε τα αναμενόμενα αποτελέσματα. Βλέπετε, οι κύριοι παραπονέθηκαν για συγκεκριμένες παρενέργειες που είχαν να κάνουν με τη στύση και γενικότερα τη σεξουαλική τους επιθυμία! Αναρωτιόμαστε τι παρενέργειες είχε στις γυναίκες...
2. Πατατάκια: Μία αγαπημένη και άκρως αμαρτωλή λιχουδιά. Όλοι μας, ή έστω η συντριπτική πλεριοψηφία ως πιτσιρίκια, σίγουρα θα προτιμούσαμε να φάμε μία τεράστια σακούλα από αυτά, και στη συνέχεια να λυσσάξουμε από το αλάτι, παρά να τραφούμε με το φαγητό της μαμάς. Κι όμως, στα πηγαδάκια των σεφ όλου του κόσμου, είναι γνωστό ότι η εν λόγω λιχουδιά δημιουργήθηκε κατά λάθος ή κάπως έτσι τελοσπάντων. Η ιστορία έχει ως εξής: Σε εστιατόριο της Νέας Υόρκης, ο πελάτης στέλνει πίσως της τηγανητές του πατάτες με την παρατήρηση ότι ήταν πολύ παχιές. Ο ολίγον οξύθυμος σεφ, George Crum, αντί να βγει έξω και να του ρίξει της χρονιάς του, αποφασίζει να ξεγελάσει τον απαιτητικό πελάτη. Κόβει λοιπόν τις πατάτες σε πολύ λεπτά κομμάτια, τα τηγανίζει σε μπόλικο λάδι και τους ρίχνει μία γενναία δόση αλάτι. Όπως ήταν φυσικό, ο πελάτης ενθουσιάστηκε και φυσικά το συγκεκριμένο πιάτο έγινε η σπεσιαλιτέ του μαγαζιού. Το ακόμα καλύτερο της ιστορίας; Λίγα χρόνια μετά, κάποιος κύριος ονόματι Herman Lay επισκέφτηκε το εστιατόριο, ξετρελάθηκε με τα πατατάκια και ζήτησε να δανειστεί την ιδέα. Προσέξτε λίγο καλύτερα το επίθετο του Herman και θα καταλάβετε...
3. Κόλλα στιγμής: Αυτό πραγματικά είναι ένα από τα πιο χρήσιμα ατυχήματα στην ιστορία. Πολλά χρόνια πριν, κατά τη διάρκεια του Β' Παγκοσμίου Πολέμου, ζητήθηκε από τον στρατό στον Harry Coover, υπάλληλο σε εταιρεία που κατασκεύαζε φωτογραφικές μηχανές, να κατασκευάσει ένα ανθεκτικό αλλά και αποτελεσματικό στόχαστρο όπλου! Ο Coover λοιπόν, δοκίμασε αμέτρητα υλικά και συνδυασμούς και τελικά κατέληξε να δημιουργήσει ένα υλικό το οποίο ήταν σε θέση να κολλά τα πάντα στη στιγμή. Αυτό που του ζητήθηκε δεν κατάφερε να το φτιάξει, αλλά δημιούργησε κάτι άλλο πολύ πιο σημαντικό!

Αυτή θα είναι η νέα εμφάνιση του Facebook!


Ο διευθύνων σύμβουλος του Facebook, Mark Zuckerberg, παρουσίασε σε ειδική εκδήλωση της εταιρείας τις αλλαγές που...ετοιμάζει στην εμφάνιση του γνωστού κοινωνικού δικτύου. Οι αλλαγές θα εφαρμοστούν τόσο στις εφαρμογές για φορητές συσκευές, όσο και στο Web.

Ο CEO της εταιρείας, δήλωσε πως ένας στόχος αυτής της αλλαγής είναι «να δώσουμε στους χρήστες μας την καλύτερη προσωπική εφημερίδα στον κόσμο».

Η μεγαλύτερη αλλαγή είναι στο «News Feed», που πλέον θα χωρίζεται σε κατηγορίες, όπως «μουσική», «φωτογραφίες», «βίντεο» και «νέες δημοσιεύσεις».

Η νέα μορφή των ενημερώσεων, επίσης θα περιλαμβάνει περισσότερες και μεγαλύτερες φωτογραφίες και βίντεο, κάτι που θα πρέπει να αναμένεται να γίνει και για τις διαφημίσεις φυσικά.

Η νέα αναβάθμιση είναι φανερά επηρεασμένη από τις mobile εκδόσεις, με την κεντρική σελίδα του Facebook.com, πλέον να μοιάζει πολύ περισσότερο με αυτήν που συναντάμε στις εφαρμογές.

Οι υπεύθυνοι του κοινωνικού δικτύου υποστηρίζουν πως οι χρήστες τους θέλουν ολοένα και περισσότερες επιλογές αλλά και καλύτερο έλεγχο, των δημοσιεύσεων που βρίσκουν στο «News Feed».

Έτσι, τοποθέτησαν ένα μενού στη δεξιά πλευρά της οθόνης, μέσω του οποίου θα μπορούν να πλοηγηθούν ανάμεσα στις διάφορες κατηγορίες ενημερώσεων.

Ζωή σε δύο πράξεις...


Κάθε γραμμή χωρίζει το σύμπαν σε δύο μέρη. Ένας αόρατος τοίχος υψώνεται και δίνει νόημα στις έννοιες του χώρου. Σε τοποθετεί ταυτόχρονα, εκεί όπου ...
πραγματικά ανήκεις! Είσαι έτοιμος να χαράξεις τη γραμμή;

Η ζωή μοιάζει με θέατρο… μια μεγάλη σκηνή θεάτρου με πολλούς ηθοποιούς. Φώτα ανάβουν, ανοίγει η αυλαία, ακούς ένα «Βγαίνεις!» και κάποιος σε σπρώχνει στη σκηνή. Τώρα πρέπει να πεις τα λόγια σου, να υπηρετήσεις τον ρόλο που σου “φόρεσαν”. Δε τον έχεις προβάρει, μα δεν έχεις άλλη επιλογή πρέπει να παίξεις!

Πράξη πρώτη: Δείχνεις αδύναμος, υπάκουος, ακίνδυνος… ίσως κάποιοι σε θεωρούν και προβληματικό. Αστείο... όταν γνωρίζεις την αλήθεια. Όταν ξέρεις πως σου δόθηκε ένας κόντρα ρόλος, από κάποιον τυφλό διανομέα! Ξέρεις πως το μικρό IQ των επικριτών σου, χωράει στη μισή σου παλάμη. Μπορείς να το συνθλίψεις, αλλά έτσι θα ‘βγαινες εκτός ρόλου. Οπότε παριστάνεις αυτό που επιθυμούν… να μη χαλάσεις τη παράσταση.

Είσαι εκείνος που δε ρωτάται ποτέ, ακολουθεί αθόρυβα και χωρίς διαμαρτυρία, αυτό που αποφασίζουν οι άλλοι. Εκείνος που δέχεται προσβολές, άδικα και δίχως αφορμή. Με βλέμμα υγρό μεσ’ τον καθρέφτη, βλέπεις τη σπίθα στα μάτια σου, όμως το σώμα εγκλωβισμένο. Νιώθεις ο ρόλος σου να σε ρουφά… νιώθεις να γίνεσαι ένα με τον θαμπό σου “ήρωα”. Όσο τον υποδύεσαι, τόσο σε καταπίνει.

Μια λέξη ακόμα: Υπάρχει ένα σημείο όπου τερματίζεις. Αναγνωρίζεις πως δεν υπάρχει παρακάτω, έχεις αγγίξει όλα τα όρια. Όταν για χρόνια αντιστέκεται το βουνό στους ισχυρούς ανέμους, κανείς δε φαντάζεται πως η μεγάλη κατολίσθηση θα ξεκινήσει από ένα ελαφρύ αεράκι! Όταν οι άλλοι εκτοξεύουν “ριπές” ασέβειας εναντίον σου, κανείς τους δεν περιμένει πως μια λέξη μόνο αρκεί για να γίνει το ‘κλικ’ μέσα σου. Τότε, μετά τον “ήχο” του ‘κλικ’, αναγκάζεσαι να κάνεις μια γρήγορη σκέψη… να πάρεις μια άμεση απόφαση: θα πεθάνεις στη μέση του έργου ή θα δώσεις το grand finale;

Πράξη δεύτερη: Το πρώτο μέρος της δεύτερης πράξης, είναι και το δυσκολότερο. Ίσως το πιο δύσβατο μονοπάτι του “έργου”. Τουλάχιστον όμως, αυτή τη φορά σε οδηγεί κάπου!

Αλλαγή σκηνικού: Αποφάσισες ν’ αλλάξεις ρόλο… το πρώτο πράγμα που πρέπει να διορθώσεις είναι η θέση σου πάνω στη σκηνή! Άλλη διεύθυνση/πόλη ή και χώρα αν χρειαστεί, άλλη ιδιότητα -γιατί αυτή τη φορά ακολουθείς τα όνειρά σου-, άλλες συναναστροφές -διότι αξίζεις να περιβάλλεσαι από ανώτερους ανθρώπους-, άλλο όνομα: πολύ απλά επειδή ξαναγεννιέσαι!

Η μετάβαση: Έχεις επιλέξει ποιος θα ‘ναι ο νέος σου χαρακτήρας… τώρα μπες μέσα του! Έχεις την ευκαιρία να αποτινάξεις κάθε ίχνος του παλιού σου εαυτού… κι αυτό γίνεται πάντα από μέσα προς τα έξω!

Σ’ αυτό το σημείο αυτοαναλύεσαι, ξεκινάς μια βαθιά ενδοσκόπηση, αποδέχεσαι τα λάθη σου και δίνεις την υπόσχεση να μην υποπέσεις ξανά σ’ αυτά. Διαγράφεις οριστικά και χωρίς δεύτερη σκέψη οποιαδήποτε παρουσία σου κάνει κακό, σε πάει πίσω ή αρνείται να σ’ ακολουθήσει στη νέα σου ζωή! Είναι το σημείο όπου διαπιστώνεις ποιοί θέλουν το καλό σου και ποιους τελικά, βόλευε το κακό σου! Το πιθανότερο είναι, κάπου εδώ να ακούσεις τη πιο σκληρή κριτική, ακόμη κι από άτομα που δε σε γνωρίζουν καλά. Εσύ όμως, απλά θα χαμογελάσεις και θα συνεχίσεις να προχωράς!

Φόβος: Κράτησε χρόνια το μεταβατικό στάδιο… έκανες πολλά βήματα μα πάντα χτιζόταν κάτι καινούριο μέχρι να φτάσεις εδώ. Έμαθες πολλά, υποχρεώθηκες να “σκληρύνεις”, θεωρείς πια τον εαυτό σου άτρωτο. Άτρωτο στους άλλους, όχι όμως και σε ‘σένα… με σένα θα ‘σαι πάντα ελαστικός κι ευαίσθητος. Αργά ή γρήγορα έρχεται εκείνο το σκοτεινό απόγευμα που λυγίζεις. Μια σπάνια κρίση αδυναμίας μετά από καιρό, σε κάνει να δειλιάζεις. Φοβάσαι το παρελθόν και την επιστροφή του. Με πόδια μετέωρα και χέρια ρευστά, ετοιμάζεσαι να αφεθείς, να παραδοθείς στο έδαφος. Δε θα το κάνεις… ήταν μόνο μια στιγμή, η τελευταία αδύναμη στιγμή! Κρατήθηκες σε όρθια θέση όσο ο φόβος κατευθυνόταν ορμητικός πάνω σου. Τον διαπέρασες, τον έκανες σκόνη! Η μετάβαση ολοκληρώθηκε. Οι φόβοι εξαλείφθηκαν.

Χωρίς θυμό: Πρόσωπα, καταστάσεις κι αναμνήσεις απ’ το χθες, δε σε θυμώνουν πια. Έχεις τη ψυχραιμία να διαπιστώσεις πως χωρίς αυτά, δε θα γινόσουν δυνατός! Έχεις τη σοφία να δεις πως υπήρξαν μόνο ως “μέσα” του σεναρίου, για τη δική σου ανάδειξη!

Το σχέδιο του σκηνοθέτη: Μετά… όταν όλα ηρεμήσουν, όταν ο ρόλος έχει παλιώσει πάνω σου, ωριμάζεις και βλέπεις καθαρά. Το λάθος της διανομής δεν ήταν ποτέ τυχαίο, ήταν μια δοκιμή, ένα crash test του σκηνοθέτη. Είχε σχέδια για ‘σένα απ’ την αρχή… ήθελε μόνο να δει αν τα αξίζεις. Τον έπεισαν η υπομονή, το κουράγιο και η δυνατή σου θέληση για restart!

Τώρα, τα γερά θεμέλια κάτω απ’ τα πόδια σου και η καλή θωράκιση της καρδιάς σου, σε κρατάνε ακλόνητο, ισχυρό και άφθαρτο. Τώρα οι ευαίσθητες στιγμές είναι ελεγχόμενη επιλογή κι όχι εξαναγκασμός. Καθοδηγείς τον ρόλο, δεν τον ακολουθείς. Αγαπάς το έργο, δε το “τιμωρείς”!

Ως το finale: Το έργο τρέχει, εξελίσσεται κι αν θέλεις να παραμείνεις σε σταθερό επίπεδο, θα πρέπει να τρέχεις παράλληλα, να βελτιώνεις τον “ήρωα”, να του προσθέτεις θετικά στοιχεία συνεχώς. Ώσπου η αυλαία να πέσει, ποτέ μην επαναπαυτείς! Υπάρχει πάντα το καλύτερο!

Αν πρέπει τώρα να ξεκαθαρίσουμε ποια είναι η δική μου θέση πάνω στη σκηνή, θα πω πως έχω επιλέξει έναν ρόλο κεντρικό κι “αόρατο”. Μοιάζει περισσότερο με έννοια, παρά με χαρακτήρα, που στόχο της έχει την έμπνευση του υπόλοιπου θιάσου. Παρόμοιο με τον Χορό της αρχαίας τραγωδίας… «Φωτίζει τους ήρωες και προβάλλει με το πάθος του τα μηνύματα του ποιητή» (Κάρολος Κουν).

Μ’ αυτή την “αρμοδιότητα”, στρέφω τον προβολέα στους ταπεινούς “ηθοποιούς”. Σε μια προσπάθεια να έρθουν πιο μπροστά, να περάσουν τη γραμμή που διαχωρίζει το ‘πριν’ απ’ το ‘μετά’!

Σε αγαπώ: Οι άνδρες βιάζονται να το πουν σε σχέση με τις γυναίκες


Κι ενώ μέχρι πρότινος, θεωρούσαμε πως οι γυναίκες είναι εκείνες που...
αδημονούν να εκφράσουν τον έρωτά τους στον αγαπημένο τους, τελικά μια νέα έρευνα έρχεται να καταρρίψει το μύθο...

Όταν το ανδρικό φύλο ερωτεύεται σφόδρα, του παίρνει μόνο 88 μέρες για να ξεστομίσει το πολυπόθητο "Σ’ αγαπώ", ενώ για να το γυναικείο φύλο πρέπει να περάσουν κατά μέσο όρο 134 μέρες σχέσης!

Το 39% των ανδρών μέσα στον πρώτο μήνα γνωριμίας έχει ήδη εκφράσει την αγάπη του, ενώ το ποσοστό αυτό στις γυναίκες είναι μόλις 23%.

Σύμφωνα με την εν λόγω έρευνα, που διεξήχθη για λογαριασμό ιστοσελίδας γνωριμιών, οι άνδρες δεν φοβούνται τη δέσμευση, με το ένα τρίτο αυτών (33%) να έχει γνωρίσει την οικογένεια της συντρόφου του στον πρώτο μήνα της σχέσης, ενώ οι γυναίκες γνωρίζουν τους γονείς των συντρόφων τους σε ποσοστό 25%.

Μάλιστα, όπως αναφέρεται στη μελέτη, οι άνδρες πλέον παίρνουν πολύ γρήγορα την απόφαση να συγκατοικήσουν με την αγαπημένη τους, ακόμη κι από τον πρώτο μήνα!

Οι εκρήξεις θυμού στα παιδιά


Οι εξάρσεις θυμού στα παιδιά προσχολικής ηλικίας, ιδιαίτερα μεταξύ 2-4 ετών, αντανακλούν μια στιγμιαία συναισθηματική σύγχυση...
η οποία χαρακτηρίζεται από έντονη απώλεια ελέγχου του εαυτού, επιμονή, φωνές, κλάμα, θυμό, φόβο, γκρίνια, σπασμωδικές σωματικές κινήσεις, αντίσταση στις προσπάθειες να ανακουφιστεί από τους γονείς και επιθετική συμπεριφορά.

Το παιδί δυσκολεύεται να σταθεί ακίνητο και να ηρεμήσει προκειμένου να ακούσει τις συμβουλές του γονιού.

Η διάρκεια των κρίσεων αυτών ποικίλλει από 10 λεπτά έως και ώρες, εάν το παιδί αντιμετωπίζει αθροιστικές δυσκολίες τη στιγμή εκείνη, όπως: είναι υπερβολικά κουρασμένο, δεν έχει φάει, υπάρχει εκνευρισμός και βία στη στάση των γονιών, περιβάλλεται από ένταση και ενοχλητικά ερεθίσματα στο δεδομένο πλαίσιο (π.χ. στα μαγαζιά, στο σουπερμάρκετ, στα ΜΜΜ, απρόβλεπτοι θόρυβοι).

Η λέξη-κλειδί στην κατανόηση των εξάρσεων αυτών είναι η ματαίωση: ματαιωμένες ανάγκες που ναι μεν νιώθει αλλά δεν μπορεί να εκφράσει, γιατί οι γλωσσικές του ικανότητες είναι ανεπαρκείς λόγω της ηλικίας του.

Το μικρό παιδί πασχίζει να αυτονομηθεί και να αποκτήσει τον έλεγχο στη ζωή του, αλλά όταν συνειδητοποιεί ότι δεν είναι ακόμη έτοιμο, τότε αυτό το οδηγεί σε έντονη σύγκρουση μέσα του.

Η σωματική κούραση, ο μη ικανοποιητικός ύπνος, η ανεπαρκής λήψη τροφής που οδηγεί σε αδυναμία κατά τη διάρκεια της ημέρας, οι δυσκολίες στη διαχείριση των συναισθημάτων, ο ανεπαρκής αυτοέλεγχος, η δυσκολία του παιδιού να επεξεργάζεται απρόβλεπτες καταστάσεις (π.χ. ξαφνικές μετακινήσεις ή επισκέψεις) μπορεί να πυροδοτήσουν τέτοιες κρίσεις.

Τα βιώματα αυτά είναι φυσιολογικά μέχρι το παιδί να πάει στο νήπιο, εφόσον δεν είναι συχνά και δεν προκαλούν δυσλειτουργία στην καθημερινότητά του.

Τι μπορεί να κάνουν οι γονείς όταν το μικρό παιδί έχει αλλεπάλληλα συναισθηματικά ξεσπάσματα;

Είναι επόμενο οι γονείς να εγκλωβίζονται στην παγίδα μιας ατέρμονης προσπάθειας ελέγχου επάνω στις συναισθηματικές εκρήξεις του παιδιού τους, με αποτέλεσμα να γίνονται επιθετικοί, να απελπίζονται και εν τέλει να εντείνουν τις ίδιες τις κρίσεις.

Το πρώτο βήμα είναι να αποδεχθούν ότι το κλάμα και ο θυμός ενός μικρού παιδιού δεν μπορεί να ελεγχθούν τη στιγμή εκείνη και να αποφύγουν κάθε είδους τιμωρητική συμπεριφορά.

Μπορούν ωστόσο να κατευνάσουν την κρίση, αν δεν φωνάζουν, είναι ήρεμοι, δεν προσπαθούν να κάνουν διάλογο με το παιδί (άλλωστε εκείνο είναι αδύνατον να ακούσει όταν φωνάζει), δεν προσπαθούν ψυχαναγκαστικά να ελέγξουν αυτό που συμβαίνει και με ψυχραιμία θέσουν τα όριά τους και γίνουν ουδέτεροι θεατές στην κρίση του παιδιού.

Βοηθά πολύ η αγκαλιά, η επανάληψη τρυφερών λέξεων και η προστασία από αυτοτραυματισμούς.

Ας μην ξεχνάμε ότι ένα μικρό παιδί αγωνιά να προσαρμοστεί σε έναν νέο κόσμο, έξω από την ασφάλεια που είχε μέσα στη μήτρα της μητέρας του, έναν κόσμο γεμάτο πρωτόγνωρα ερεθίσματα, τα οποία πασχίζει να κατανοήσει.

4 απρόσμενες χρήσεις για τη λακ


Βγάζει το σπρέι μαλλιών τον… λεκέ από το κραγιόν; Κι όμως το βγάζει. Όπως κάνει και διάφορα άλλα πράγματα πέρα από το να κρατά το χτένισμά μας...
στη θέση του και την μπούκλα ελαστική.

Εξολοθρεύει το σημάδι από κραγιόν
αν στο γιακά του ολόλευκου πουκάμισου δεσπόζει περήφανο ένα σημάδι από κραγιόν, ψεκάστε με τη λακ τοπικά πάνω στο σημάδι, αφήστε να περάσουν 10 λεπτά και μετά τρίψτε με πανάκι η σφουγγάρι για να αφαιρέσετε το κραγιόν. Στη συνέχεια πλύνετε το ρούχο στο πλυντήριο για να φύγει τελείως ο λεκές.

Ενισχύει το καλσόν
ψεκάστε το καλσόν μετά από κάθε πλύσιμο για να το ενισχύσετε και να μειώσετε τις πιθανότητες να φύγουν πόντοι, ειδικά στα πιο ευαίσθητα σημεία του, όπως ο καβάλος ή στα ποδαράκια, εκεί που ακουμπούν τα δάχτυλα των ποδιών.

Διατηρεί τα αποξηραμένα λουλούδια
ψεκάστε με σπρέι μαλλιών τα λουλούδια που έχετε αποξηράνει. Οι πιθανότητες να μείνουν τα πέταλα και τα άνθη στη θέση τους για πολύ καιρό πολλαπλασιάζονται.

Βοηθά να ξεκολλήσεις την τσίχλα από χαλί
Ψεκάστε την τσίχλα με σπρέι μαλλιών για να σκληρύνει, αφήστε να περάσουν 10 λεπτά και μετά αφαιρέστε την με ένα μαχαιράκι, κάνοντας μια απότομη κίνηση.

Αθλητικές εφημερίδες - πρωτοσελιδα



Εφημερίδα Sport Day
Εφημερίδα Goal News
Εφημερίδα Αθλητική Μακεδονίας Θράκης
Εφημερίδα MetroSport
Εφημερίδα Πατρίς

Πολιτικές εφημερίδες - πρωτοσελιδα



Εφημερίδα Η Καθημερινή
Εφημερίδα Τα Νέα
Εφημερίδα Ελευθεροτυπία
Εφημερίδα Έθνος
Εφημερίδα 6 Μέρες
Εφημερίδα Ριζοσπάστης
Εφημερίδα Ελεύθερος Τύπος
Εφημερίδα Αυγή
Εφημερίδα Αυριανή Μακεδονίας Θράκης
Εφημερίδα Ελεύθερη ώρα
Εφημερίδα Δημοκρατία
Εφημερίδα Παραπολιτικά
Εφημερίδα Άποψη

ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ: ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ-ΙΕΡΙΣΣΟΣ- 7/3/2013. ΣΕΒΑΣ ΣΤΗ ΓΕΝΙΑ ΤΟΥ '40




Τα σχόλια περιττεύουν...

 

Το εξώφυλλο με τον «χτυπημένο» Σαμαρά που... τρόμαξε τον Μιχελάκη



Αυτό είναι το εξώφυλλο του περιοδικού unfollow, που ο βουλευτής Επικρατείας της ΝΔ, Γιάννης Μιχελάκης, κατά τη συμμετοχή του σε πάνελ στην κρατική τηλεόραση, φρόντισε να το...
διαφημίσει!

Μήπως θα ήταν προτιμότερο κύριε Μιχελάκη αντί να στέκεστε στο προφανές χιούμορ, με τα photoshop του Δένδια αλλά και την βαριά καμπάνα στον Παπαγεωργόπουλο, να ασχοληθείτε με τα πραγματικά προβλήματα του λαού, που περιγράφονται εκτενώς στις σελίδες του περιοδικού αλλά κάνετε πως δεν τα βλέπετε; 

Από zeidoron

Γυμνή ποδηλατοδρομία στη Μελβούρνη

Γυμνοί και ημίγυμνοι ποδηλάτες κατέκλυσαν τους δρόμους της Μελβούρνης την περασμένη εβδομάδα στο πλαίσιο της «παγκόσμιας γυμνής ποδηλατοδρομίας» (World Naked Bike Ride) που διοργανώνεται κάθε χρόνο.
Εκατοντάδες φυσιολάτρες έβγαλαν τα ρούχα τους, ανέβηκαν στις σέλες τους και έκαναν πεντάλ για απόσταση 2,5 μιλίων φορώντας μόνο αντιηλιακό ή έχοντας βάψει τα σώματά τους με μπογιές γράφοντας διάφορα συνθήματα.
Η εκδήλωση που έγινε την Κυριακή, πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο ευαισθητοποίησης για τους κινδύνους που διατρέχουν οι ποδηλάτες, οι πεζοί και το περιβάλλον από τα αυτοκίνητα.
Όσοι το έχασαν… έχουν την ευκαιρία να συμμετέχουν σε κάποια από τις γυμνές ποδηλατοδρομίες που θα ακολουθήσουν τους επόμενους μήνες σε Σικάγο, Παρίσι και Λονδίνο.
 Γυμνή ποδηλατοδρομία στη Μελβούρνη
 Γυμνή ποδηλατοδρομία στη Μελβούρνη

ΑΠ΄ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΤΙΓΜΗ 22 ΜΑΡΤΙΟΥ ΣΤΗΝ KATERINH



ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟY
ΑΠ’ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΤΙΓΜΗ
του Ιωάννη Χαλαντώνη
ΘΕΑΤΡΟ ΕΥΚΑΡΠΙΔΗ
Με τους Αλέξη Γεωργούλη-Μαρία Σολωμού
Παρασκευή 22 Μαρτίου 2013
Μια ερωτική κωμωδία  που θίγει την πιο διαχρονική συνήθεια του νεοέλληνα του      "ό,τι δηλώσεις είσαι"
 ...αλλά ο έρωτας δεν κρύβεται και δεν επιτρέπει σε κανένα να κρατήσει οποιαδήποτε πλαστή εικόνα έχει δημιουργήσει για τον εαυτό του. Χωρίς εξαιρέσεις αυτό το φαινόμενο εφαρμόζεται ως κανόνας στις περιπτώσεις των ηρώων μας...
 Η Νάντια Γερασιμίδου ένα μοντέλο μεσαίας κατηγορίας με όνειρο κάποια στιγμή να γίνει αναγνωρίσιμη ηθοποιός εγκλωβίζεται στο διαμέρισμα ενός φαντασμένου και πολύ μέτριου συγγραφέα, του Φίλιππου Πετρόπουλου.
 Τα προσωπεία και οι μάσκες των ηρώων πέφτουν οι συγκρούσεις γίνονται πιο σφοδρές και το αποτέλεσμα είναι να βιώσουν τον εντονότερο έρωτα της ζωής τους.
 Το διαμέρισμα του Φιλίππου μετατρέπεται σε ερωτικό πεδίο μάχης και μια ξεκαρδιστική ρομαντική ιστορία είναι πια γεγονός.
 Από την πρώτη στιγμή 
 οι δύο πλευρές υποκύπτουν στον πειρασμό και στο όνομα του έρωτα αναθεωρούν την άποψη που έχουν για τη ζωή...
 ...στιγμές τρέλας, αναπάντεχες επαφές, αμηχανίες φέρνουν τους εκ διαμέτρου αντίθετους χαρακτήρες σε απόσταση αναπνοής... Θα βρει ο ένας στον άλλο                το ταίρι του;
Παίζουν:
Αλέξης Γεωργούλης
Μαρία Σολωμού


Συντελεστές:
Θεατρική Διασκευή:Αλέξης Γεωργούλης
Σκηνοθεσία: Αλέξης Γεωργούλης
Σκηνικά-Κοστούμια:  Έλενα Χριστούλη
Μουσική:                    Γιάννης Μακρίδης
Φωτισμοί:                  Μιχάλης Μπούρης
Βοηθός Σκηνοθέτη:    Νίκος Μήτσας
Επικοινωνία :Γκέλλυ Σαρηγιάννη
Φωτογραφία :George Alexandrakis
Αrt Work:Amarildo Topalis
Παραγωγός:Γιάννης Μακρίδης
Παραγωγή:TEXNIS

ΘΕΑΤΡΟ ΕΥΚΑΡΠΙΔΗ
25ης ΜΑΡΤΙΟΥ 28 ΚΑΤΕΡΙΝΗ ΤΗΛ.2351034551

ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ:
Παρασκευή 22 Μαρτίου  ωρες : 18.30& 21.30

TIMEΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ:
Γενική είσοδος :17 ευρω,Φοιτητικό-μαθητικό-ανέργων:13 ευρω
ΠΡΟΠΩΛΗΣΗ:ΣΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ

H Συνταγή της Ημέρας!


Ινδική σαλάτα με φασόλια μαυρομάτικα

Συνταγή για 2 άτομα

Από το: xs-recipes.com

Υλικά:
1 φλιτζάνι αποξηραμένα φασόλια μαυρομάτικα, τα οποία φουσκώσαμε από την προηγούμενη νύκτα σε νερό
1 μικρή κονσέρβα καλαμπόκι (σε νερό και χωρίς ζάχαρη), στραγγισμένη
1 κουταλιά της σούπας σπορέλαιο
1 κόκκινο κρεμμύδι, χοντροκομμένο
1 μεγάλη ντομάτα, κομμένη σε κύβους
2 μικρές πράσινες καυτερές πιπεριές, ψιλοκομμένες
Αλάτι/πιπέρι
1 πρέζα τούρμερικ (turmeric)
Χυμό από ένα λάιμ

Προετοιμασία:

Αφού στραγγίξουμε τα φασόλια από το νερό που φούσκωναν την νύκτα τα βάζουμε σε μια μεγάλη κατσαρόλα με αρκετό φρέσκο νερό και ένα κουταλάκι αλάτι. Αφήνουμε να κοχλάσουν πάνω σε δυνατή φωτιά και χαμηλώνουμε τη φωτιά σε μέτρια/χαμηλή. Αφήνουμε να σιγοβράσουν τα φασόλια μας μέχρι να μαλακώσουν και στραγγίζουμε σε σουρωτήρι.

Σε ένα αντικολλητικό τηγάνι, βάζουμε το σπορέλαιο και το ζεσταίνουμε σε μέτρια φωτιά. Προσθέτουμε τα κρεμμύδια, της καυτερές πιπεριές, τη ντομάτα, και το καλαμπόκι. Σοτάρουμε μέχρι να μαλακώσουν τα λαχανικά αλλά να μην τα παραψήσουμε.

Προσθέστε τα φασόλια στο τηγάνι μαζί με 1/4 κουταλάκι του γλυκού αλάτι, το τούρμερικ, και το χυμό λάιμ. Ανακατεύουμε να αναμιχθούν με τα λαχανικά.

Σερβίρετε αμέσως από το τηγάνι με φρέσκο ψωμί. Καλή Όρεξη!

Παρασκευή 8 Μαρτίου 2013

Έτοιμοι για κατασχέσεις σε μισθούς 600 ευρώ




Είχαν συμπεριλάβει σχετική ρύθμιση σε νομοσχέδιο και την αφαίρεσαν τελευταία στιγμή... 

Η κυβέρνηση σχεδιάζει να μειώσει από τα 1.000, στα 600 ευρώ το μήνα τον ελάχιστο μισθό ή τη σύνταξη που δεν μπορεί να κατασχεθεί για χρέη προς το Δημόσιο. Τη σχετική μεθόδευση αποκάλυψε χτες, κατά τη διάρκεια συζήτησης στην αρμόδια Κοινοβουλευτική Επιτροπή νομοσχεδίου με διατάξεις για την κεφαλαιαγορά, ο εισηγητής του ΚΚΕ Ν. Καραθανασόπουλος

Στην έκθεση του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους που συνοδεύει το νομοσχέδιο, περιγράφονται, όπως συμβαίνει με κάθε νομοσχέδιο, αφενός οι διατάξεις του και αφετέρου το σχετικό οικονομικό κόστος ή όφελος που θα προκύψει από την εφαρμογή του. 

Οπως αποκάλυψε ο Ν. Καραθανασόπουλος, στην Εκθεση για το συγκεκριμένο νομοσχέδιοαναφέρεται:  

«μειώνεται σε 600 ευρώ, από 1.000 ευρώ που ισχύει, το ύψος του ανώτατου ορίου ακατάσχετου ποσού μισθών και συντάξεων για χρέη προς το Δημόσιο».
Παρακάτω μάλιστα προβλέπεται «αύξηση εσόδων από τη μείωση του ανώτατου ακατάσχετου ποσού μισθών και συντάξεων για χρέη προς το δημόσιο». 

Είναι προφανές ότι η κυβέρνηση στην αρχική μορφή του νομοσχεδίου είχε συμπεριλάβει αυτή τη διάταξη και το νομοσχέδιο στάλθηκε στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους για επεξεργασία. Μόνο που, στη συνέχεια, για κάποιο λόγο άγνωστο προς το παρόν, αποσύρθηκε. 

Ο Ν. Καραθανασόπουλος, που αποκάλυψε το θέμα, τόνισε: 


«Τι λέτε, δηλαδή; Λέτε ότι η εφορία μπορεί να διατάξει να κατασχέσει το τμήμα του μισθού ή τη σύνταξη που είναι πάνω από 600 ευρώ για χρέη που μπορεί να έχεις προς το Δημόσιο, ενώ πριν ήταν τα 1.000 ευρώ, που ήταν και αυτά ελάχιστο. Δηλαδή, με 600 ευρώ μπορεί να ζήσει η οικογένεια; Και τα υπόλοιπα έχετε τη δυνατότητα να τα κατάσχετε; Του κάνετε μειώσεις στους μισθούς, μειώσεις στις συντάξεις, του καταργείτε τα δώρα, αυξάνετε τη φορολογία, διαμορφώνετε νέα χαράτσια, ο τιμάριθμος πηγαίνει στην ανηφόρα, τα τιμολόγια των ΔΕΚΟ αυξάνονται και ταυτόχρονα του λέτε "θα σου πάρουμε και επιπλέον 400 ευρώ από όσα σου παίρναμε μέχρι σήμερα, επειδή χρωστάς"... Με αυτή τη διάταξη του αφαιρείτε το 40% του εισοδήματός του. Μπορεί να ζήσει με 600 ευρώ; Δηλαδή ήταν πολυτέλεια τα 1.000 ευρώ για την οικογένεια και τώρα με τα 600 ευρώ θα είναι άνετα; Αυτή, λοιπόν, είναι η αντιλαϊκή, η βάρβαρη, η ταξική σας πολιτική».
Ο παριστάμενος υφυπουργός Οικονομικών Γ. Μαυραγάνης προσπαθώντας να απαντήσει δεν απέκλεισε να έρθει στο μέλλον η εν λόγω διάταξη και απλώς είπε ότι στο συζητούμενο χτες νομοσχέδιο «δεν υπάρχει αναφορά για αλλαγή του ακατάσχετου ορίου για μισθούς και συντάξεις. Αυτό παραμένει σταθερό, δεν υπάρχει κάτι και είναι το ίδιο και το έχω πει και εγώ κατ΄ επανάληψη, συνεπώς δεν υπάρχει θέμα προς συζήτηση».