ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

ΕΔΩ ΠΙΕΡΙΑ

Δευτέρα 27 Ιανουαρίου 2014

Η Κοπή βασιλόπιτας του πολιτιστικού Συλλόγου Νικολάου Λούση στον Κολινδρό‏. Photo Hasapetis


























Συγκέντρωση φαρμάκων στην Περιφερειακή Ενότητα Πιερίας

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΠΙΕΡΙΑΣ


28ης  Οκτωβρίου 40, Κατερίνη      e-mail: press@pieria.pkm.gov.gr
                                                                    ιστοσελίδα: www.pkm.gov.gr

                                                                    Κατερίνη, 27  Ιανουαρίου 2014


            


Συγκέντρωση φαρμάκων πραγματοποιείται στην Περιφερειακή Ενότητα Πιερίας
προκειμένου να υποστηριχθεί η φαρμακευτική περίθαλψη ανασφάλιστων και αναξιοπαθούντων συνανθρώπων μας. Η σημαντική αυτή πρωτοβουλία υλοποιείται από την  Περιφερειακή Ενότητα Πιερίας σε συνεργασία με την Ιερά Μητρόπολη Κίτρους, Κατερίνης & Πλαταμώνος, τις Διευθύνσεις Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης του νομού Πιερίας, το Γενικό  Νοσοκομείο Κατερίνης, το Φαρμακευτικό Σύλλογο  Πιερίας  με τη συνδρομή του Σώματος Εθελοντών Σαμαρειτών Διασωστών και Ναυαγοσωστών του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού παράρτημα  Κατερίνης και του τμήματος Νοσηλευτικής Κατερίνης του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού.



Τα φάρμακα που θα συγκεντρωθούν θα διατεθούν στο Κοινωνικό Φαρμακείο του Νοσοκομείου Κατερίνης και σε Κοινωνικά Φαρμακεία  της Περιφερειακής Ενότητας Πιερίας. Τα φάρμακα θα συγκεντρώνονται έως και τη Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2014 στο κτίριο της Περιφερειακής Ενότητας Πιερίας και συγκεκριμένα στο γραφείο 100 (28ης Οκτωβρίου 40, Κατερίνη,  1ος όροφος, τηλ: 2351351287) από τις 09:00 π.μ. έως τις 14:00 μ.μ.






Έφυγε ξαφνικά από τη ζωή, ένας ακούραστος εργάτης των γηπέδων, ένας εραστής του ποδοσφαίρου.

Ο άνθρωπος που επι 35 χρόνια ήταν παρόν και φρόντιζε τις αθλητικές εγκαταστάσεις στο Νέο Κεραμίδι.Ο Χάρης Τσαουσίδης, έσβησε σήμερα το πρωί Κυριακή, ξαφνικά από ανακοπή καρδιάς σε...
ηλικία 68 χρονών. Δέν θα ξανακουστεί πιά στα γήπεδα της Πιερίας η χαρακτηριστική βραχνή φωνή του και οι προτροπή στους ποδοσφαιριστές "με μία τη μπάλα."

Για τους οικείους του μεγάλη θλίψη.Αλλά και για τον Εθνικό Νέου Κεραμιδίου και τους ποδοσφαιριστές που τους φρόντιζε σαν παιδιά του, το κενό θα είναι δυσαναπλήρωτο.Θα μας λείψεις Χάρη... θα μας λείψεις... Ας είναι ελαφρύ το χώμα που θα σε σκεπάσει.Σύσσωμη η ομάδα θα σε συνοδεύσουμε...

ΕΘΝΙΚΟΣ ΝΕΟΥ ΚΕΡΑΜΙΔΙΟΥ



ΚΑΛΗ ΑΝΤΆΜΩΣΗ ΑΚΟΎΡΑΣΤΕ ΦΙΛΕ ΜΟΥ. 
ΚΑΙ ΟΠΩΣ  ΕΛΕΓΕΣ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΙΑ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ.
 ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΥΣΤΑΚΙΔΗΣ 

ΚΟΠΗ ΠΙΤΤΑΣ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΑΠΟΧΕΡΑΙΤΙΣΤΗΡΙΟ ΠΑΙXΝΙΔΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΖΙΝΟΒΙΤΣ





Καλούνται οι παρακάτω ποδοσφαιριστές να βρίσκονται στο Αθλητικό Κέντρο της Ένωσης στη Νέα Έφεσσο την Τετάρτη 29 Ιανουαρίου 2014 και ώρα 09:00 πμ. για να μετέχουν στην αποστολή της Ομάδας για τον αγώνα μεταξύ - Ε.Π.Σ. ΛΑΡΙΣΑΣ- Ε.Π.Σ. ΠΙΕΡΙΑΣ



Σε περίπτωση απουσίας για οποιονδήποτε λόγο να ενημερώσετε τηλεφωνικός μια μέρα νωρίτερα τον προπονητή κ. Ιωάννη Μυστακίδη στο τηλέφωνο 6947627333.

1. ΓΚΛΙΓΚΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
2. ΚΑΤΤΕΛΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ 
3. ΚΥΠΑΡΙΣΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
4. ΛΑΜΠΙΡΗΣ ΚΩΣΤΑΣ
5. 
ΣΥΜΕΩΝΙΔΗΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ
6. 
ΑΓΓΕΛΟΥ ΗΛΙΑΣ 

 7. ΜΕΛΙΚΙΑΝ ΝΙΚΟΣ
8. ΚΑΛΑΙΤΖΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ
9. ΚΟΥΖΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
10. 
ΑΓΓΕΛΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
11. ΠΑΠΑΓΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
12. 
ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ
13. 
 ΤΣΙΜΠΟΥΚΑΣ ΘΩΜΑΣ
14. 
ΚΑΡΑΜΙΧΑΛΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ
15. 
ΣΤΟΥΜΠΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
16. 
 ΔΑΔΑΚΟΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ
17. 
ΠΑΓΩΝΗΣ ΜΑΝΟΣ
18. 
ΧΙΟΝΙΔΗΣ ΣΑΒΒΑΣ


Για  την Τεχνική Επιτροπή Μικτών Ομάδων
Ο Πρόεδρος
Γεώργιος Γκοτζαμανίδης







Κυριακή 26 Ιανουαρίου 2014

Μυστική δημοσκόπηση ΕΦΙΑΛΤΗΣ για το Μαξίμου;;



Αυτή η αποκλειστικότητα του ΑΤΤΙΚΑ ΝΕΑ, είναι ο εφιάλτης της κατοχικής κυβέρνησης.
Γράφει η Πόπη Σουφλή
Αυτή η μυστική δημοσκόπηση με πολύ μικρή απόκλιση, έφτασε πριν λίγο μέσω φίλου στα ΑΤΤΙΚΑ ΝΕΑ.
Αυτή την δημοσκόπηση έχουν στο μέγαρο Μαξίμου...και έχουν πάθει πανικό.
Πρόκειται για πραγματική δημοσκόπηση στο σύνολο των 5 εκλογικών περιφερειών του Νομού Αττικής …σε σύνολο 6917 ερωτηθέντων σε δρόμους πλατείες , υπαίθριες αγορές , δείγμα από όλες της ηλικίες πολιτών.
ΠΡΟΣΟΧΗ ΧΩΡΙΣ ΑΝΑΓΩΓΗ
ΝΔ 9%
ΣΥΡΙΖΑ 17%
ΠΑΣΟΚ 5%
ΑΝ.ΕΛΛ 11%
ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ 10%
ΔΗΜΑΡ 2,2%
ΛΑΟΣ 1,8%
ΚΚΕ 7%
ΑΛΛΑ ΚΟΜΜΑΤΑ 7%
ΑΚΥΡΟ/ΛΕΥΚΟ 5%
ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΩ 24 %
Έχετε υπόψη ότι τα αποτελέσματα που κατά καιρούς δημοσιεύονται από όλες τις εταιρείες δημοσκοπήσεων προκύπτουν από συγκεκριμένες τηλεφωνικές κλίσεις αριθμών τηλεφώνων πολιτών …..μάλιστα συγκεκριμένων περιοχών !!!!!

Σου κατάσχουν το σπίτι και πετούν τα παιδιά σου στο δρόμο: τους συγχωρείς ή τους σκοτώνεις;



Η Εκκλησία είναι ιστορικό και αναπόσπαστο τμήμα της Ελληνικής κοινωνίας.

Ο τρόπος δε αντίδρασης (ή μη αντίδρασής) της στα Μεγάλα Πολιτικοκοινωνικά προβλήματα του τόπου έχει γίνει συχνά θέμα δημόσιου προβληματισμού.

- Θα πρέπει να συμμετέχει ή θα θεωρηθεί ατυχής (ως μη όφειλε) ανάμειξη στα Πολιτικά ζητήματα του τόπου;

- Δεν θα πρέπει να συμμετέχει, κατηγορούμενη όμως πως θέτει εαυτόν εκτός πολιτικοκοινωνικού γίγνεσθαι και αφήνοντας εκτρωματικές καταστροφικές καταστάσεις να εξελίσσονται ενώ πιθανόν, ενίοτε, να μπορούσε να επηρεάσει θετικά με την ανάμειξή της;

Ή να συμμετάσχει, πλην όμως με προσεκτική Διάκριση στο που και πως θα συμμετάσχει/παρέμβει;

Κατ’ αρχήν, θα πρέπει να μην τρέφονται ψευδαισθήσεις.
Ένας τόσο μεγάλος και με βαθιές ιστορικές, φιλοσοφικές, κοινωνικές ρίζες Οργανισμός και να θέλει δεν μπορεί να μην συμμετάσχει στη Δημόσια Αντζέντα.
Ακόμη και η ξεκάθαρα δεδηλωμένη Μη-συμμετοχή είναι ένα είδος συμμετοχής/παρέμβασης όταν μιλάμε για ένα τόσο ισχυρό κοινωνικό/πνευματικό οικοδόμημα.
Πως; Με χίλιους δυό τρόπους.

Ιδού ενδεικτικά. Αρκεί να σκεφτούμε το βασικό σκεπτικό/επιχείρημα των Πνευματικών θιασωτών της δεύτερης θέσης, της «Μη-παρέμβασης».
Και δεν είναι άλλο από το βασικό στοιχείο του Χριστιανικού κηρύγματος που λέει:

Δεν μπορείς ν’ αναμειχθείς με «εξωτερικό επιθετικό προσδιορισμό» (πχ επιθετική Δημόσια - Πολιτική – παρέμβαση) όταν εσωτερικά  σου προσδιορίζεσαι από νόρμες του τύπου :

«...Τι (κακό) έκανα άραγε εγώ (σαν άτομο ή/και σαν κοινωνία) για να (πρέπει να) μου συμβαίνουν όλα αυτά τα δεινά;...έχω προφανώς κάποια προσωπική ευθύνη...ή τιμωρούμαι ή είμαι μέρος ενός Θεϊκού Σχεδίου που ότι και να πράξω δεν πρόκειται να ανατρέψω...»
και τις οποίες βεβαίως προωθείς ως διδακτικό μήνυμα και στο κοινό σου...

Ο «τοποτηρητής» του παραπάνω «φιλοσοφικού/θεολογικού σκεπτικού» αυτομάτως είναι σαν να συμπληρώνει:

 «Τουτέστιν, δίκαια συμβαίνουν αυτά που συμβαίνουν».
Συνεπώς, μην βαρυθυμείς, χαμήλωσε τον Εγωϊσμό μέσω της Ταπείνωσης και της Μετάνοιας. Και κυρίως Συγχώρεσε τον Διώκτη σου και μην επιζητείς τον Κολασμό του.

Είναι οφθαλμοφανές, πως το βαθύτερο πνεύμα αυτών των βασικών πνευματικών μηνυμάτων κινδυνεύει να προσλάβει «χροιά οιονεί πολιτικής παρέμβασης».
Ακριβώς μέσω της «συνιστώμενης Μη-παρέμβασης».

Πχ πως είναι δυνατόν να τα βάλεις με τον Διεφθαρμένο Πολιτικό (φονιά του Λαού του) όταν αυτός μετατρέπεται σε «όργανο Θεϊκού Σχεδίου» το οποίο σου έστειλε όλα αυτά τα δεινά μέσω αυτού του οργάνου του;
(Πολύ «βολικό για κάποιους» θα μπει κανείς στον πειρασμό να πει, σωστά;)...

Θέλει δεν θέλει λοιπόν η Εκκλησία, είτε με την συνειδητή παρέμβασή της (πχ εποχή μακαριστού Χριστόδουλου) είτε σήμερα με την ηχηρή συνειδητή Μη-παρέμβασή της, ΠΑΡΕΜΒΑΙΝΕΙ Πολιτικά και μάλιστα ΙΣΧΥΡΑ.

Αυτό ήταν ένα μικρό εισαγωγικό παράδειγμα. Ας δούμε όμως με πιο πολλές λεπτομέρειες τα δύο βασικά πολιτικοκοινωνικά πεδία όπου ξεδιπλώνεται αυτή η «ιδιόμορφη κατάσταση».

Η Ελλάδα αντιμετωπίζει σήμερα δύο ογκώδη κοινωνικά προβλήματα. Αλληλένδετα.

- Μια ιδιαζόντως μεγάλη ισλαμική παράνομη μετανάστευση/εισβολή.

- Και βεβαίως, την κοινωνικοοικονομική Κρίση, η οποία εδράζεται στην ως το μεδούλι Διαφθορά που μαστίζει την Ελληνική Πολιτεία. Με προεξάρχοντες τους πάσης φύσεως Πολιτικοοικονομικούς παράγοντες – ελίτ της Ελληνικής κοινωνίας.

Η Εκκλησία έχει δηλώσει επανειλλημμένα – τα τελευταία χρόνια – πως δεν ασχολείται με την Πολιτική και τα Δημόσια Πράγματα.
Οπότε, τα της Διαφθοράς τα αφήνει άνευ «επιθετικού χειρισμού».

Προφανώς στο πνεύμα του ότι «...για να υφίσταται αυτή η διαβολική κατάσταση κάποιο λόγο θα έχει ο Θεός, άρα είναι καλώς καμωμένη. Αν πάψει να είναι χρήσιμη για το Σχέδιο του Θεού τότε θα βρει αυτός τρόπος να την εξαλείψει...» Βεβαίως, ΚΑΙ αυτή η «Ιερατική Στάση Ζωής» - μη Παρέμβαση - παράγει «Πολιτικοκοινωνικά αποτελέσματα» του τύπου:
δεν αναμειγνύομαι, σε αφήνω ξέφραγο Πολιτικέ κλέφτη να κάνεις ότι ασχήμια σου καπνίσει και άσε τον Θεό να βγάλει άκρη μαζί σου...

Με το θέμα της Μαζικής Παράνομης Μετανάστευσης/Εισβολής όμως;
Εκεί ασχολείται με την ανθρωπιστική της υπόσταση.

Από την φύση της είναι υποχρεωμένη να ασχοληθεί με τον άνθρωπο. Θα τον περιθάλψει, θα τον ταϊσει, άσχετα εάν αυτός που θα τα δεχτεί αυτά είναι ένας συγκεκαλυμμένος (ή ακόμη και οιονεί) εκπαιδευμένος φονιάς εν υπνώσει που ήρθε εδώ με σκοπό σύντομα να κάνει τα αίσχη που κάνουν οι φονιάδες μουτζαχεντίν όπου ανακατεύονται.

 Άσχετα αν με αυτόν τον τρόπο είναι σαν να θρέφει φωλιά με φίδια, η Εκκλησία συνεχίζει να τον περιθάλπει. Διότι αυτή είναι η Φύση της. Κι αυτό είναι κατανοητό και σεβαστό.

«Καμία διάκριση σε όποιον έχει την ανάγκη μας»
Κυριακή, 19/1/2014

«...Καθαρό μήνυμα απέναντι σε νοοτροπίες ξενοφοβίας και ρατσισμού έδωσε ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος Ιερώνυμος από τον ιερό ναό Αγίου Μάρκου του Ευγενικού, στα Κάτω Πατήσια...........
......Χρησιμοποιώντας το παράδειγμα της ευαγγελικής περικοπής για το θαύμα που έγινε στους δέκα λεπρούς, ο Αρχιεπίσκοπος έκανε λόγο για τους κοινωνικά αποκλεισμένους της εποχής μας, δηλαδή στους οικονομικά ασθενείς και τους μετανάστες. Σε αυτούς ειδικά προέτρεψε ν’ απλώσουμε το χέρι, χωρίς δισταγμό. «Καμία διάκριση σε όποιον έχει την ανάγκη μας…όταν υπάρχει αγάπη, αυτή μας δείχνει τον τρόπο να βοηθήσουμε, χωρίς καμιάν εξαίρεση», υπογράμμισε με ένταση ο Αρχιεπίσκοπος, απευθυνόμενος στους πιστούς, που είχαν κατακλύσει το ναό....» http://www.agioritikovima.gr/eklisia-elados/37028-antiratitiko

Ταυτόχρονα με αυτή την ανακοίνωση και τις αυξημένες ανθρωπιστικές προσφορές Πολιτείας και Εκκλησίας προς το τεράστιο κύμα ισλαμιστών παράνομων μεταναστών, τα «ναυάγια μετά νεκρών» στο Αιγαίο/Μεσόγειο συνεχίζονται...
Θλιβερό, όντως...

Πλην όμως, υπάρχουν και κάποιες άλλες στατιστικές προβλέψεις που λένε ότι με αυτό το ρυθμό «εισβολής ισλαμιστών παράνομων μεταναστών» και τον αντίστοιχο ρυθμό εξόδου Ελλήνων (αλλά και τους αντίστροφους ρυθμούς γεννητικότητας μεταξύ των δύο) σε λίγα χρόνια η πληθυσμιακή αναλογία θα είναι ακριβώς η ... αντίστροφη...

 Θα ζήσουμε δηλαδή τότε καταστάσεις του τύπου 2 εκατομμύρια Έλληνες να προσπαθούν να επιβιώσουν ανάμεσα σε 20 εκατομμύρια Μουσουλμάνους...

Κι επειδή βεβαίως θα αρνούνται (και πολύ σωστά) οι Έλληνες ν’ αφήσουν την «πρωτοκαθεδρία στον τόπο τους» (προσοχή, για τα εγγόνια μας μιλάμε!) κι από την άλλη οι Ισλαμιστές ακολουθώντας την γνωστή τους ένοπλη τακτική (όταν είναι πλειοψηφία), ένας άγριος πόλεμος μέσα στον ίδιο μας τον τόπο θα φουντώσει...και ούτε λίγο ούτε πολύ οι Έλληνες (τα εγγόνια μας, ξαναλέω) θα κατηγορούνται διεθνώς για .... «απαρτχάϊντ»...οι «λίγοι» (Έλληνες) που ένοπλα και δικτατορικά καταπιέζουν τους πολλούς (ισλαμιστές)...τους οποίους θα έχουν κληρονομήσει από μας!!! Και τις φωτισμένες ηγεσίες μας...

Εκεί το πάνε, όχι μόνον Αριστερά και Νεοφιλελεύθεροι (εσκεμμένα) αλλά δυστυχώς και η Εκκλησία...η τελευταία άθελά της βεβαίως και σαφώς αγόμενη από καθαρά ανθρωπιστικά κίνητρα...

Κι αν οι πρώτοι είναι εγκληματικά αφελείς ενώ οι δεύτεροι εγκληματικά αδιάφοροι για οτιδήποτε που δεν είναι «χρήμα», οι τελευταίοι συνηγορούν εκόντες άκοντες σε ένα έγκλημα (γενοκτονία Ελλήνων) ακολουθώντας έναν Χριστιανικό Ουμανισμό δίνοντας βάρος μόνον στην μια οπτική και όχι στην άλλη...

πχ ναι, δεν μπορείς να μην στηρίξεις αυτόν που πεινάει και νοσεί, άσχετα του χρώματός του, αλλά ταυτόχρονα – όταν βλέπεις ότι έχεις μπροστά σου μια «διεθνή πολιτική ισλαμικής εισβολής» τι κάνεις για να το αντιμετωπίσεις σε διεθνές επίπεδο; Ποιά είναι η τελευταία διπλωματική/διερευνητική αποστολή που έστειλες ως Ελλαδική Εκκλησία στη Συρία, στο Λίβανο, στο Ιράν, στη Σ. Αραβία, στο Αφγανιστάν, στο Πακιστάν και στο Μπαγκλαντές, στην Αφρική, στην ΕΕ;

 Πως θέτεις ενώπιον των ευθυνών τους τους εγχώριους υπεύθυνους γι’ αυτήν την εκληματική πολιτική;

Επίσης, δεν παρατηρείς ότι η βοήθεια που τους δίνεις είναι ένα σοβαρό κίνητρο για να εισβάλλουν ομαδόν στην χώρα;

Δεν σου έχουν δείξει Άγιε Άνθρωπε του Θεού ποιά μοίρα σε περιμένει απ’ αυτούς μόλις θεριέψουν και γίνουν πλειοψηφία; Δες τι γίνεται στην Συρία. Δες πως αποκεφαλίζουν τους Ιερείς και τους Χριστιανούς εκεί. Δεν βλέπεις ότι με αυτήν σου την «ανθρωπιστική συμπεριφορά» γίνεσαι συνένοχος στην σφαγή και την εξόντωση του λαού σου;

Συνέχισε αν θέλεις την ανθρωπιστική σου στάση έναντί τους, αλλά ταυτόχρονα πρέπει ν’ αναγνωρίσεις ότι μ’ αυτόν τον τρόπο δημιουργείς και αρνητικές συνέπειες για τον τόπο σου. Τον λαό σου και την κοινωνία σου.

Κατά κάποιον τρόπο, το αίμα των εγγονών μας είναι ΚΑΙ στα χέρια σου.
Τα ίδια χέρια που σήμερα δίνουν, προσφέρουν Ζωή, ταυτόχρονα την αφαιρούν από τα δικά μας εγγόνια γιατί την προσφέρουν στους μελλοντικούς σφαγείς τους.

 Άρα, πρέπει να βρεις τον τρόπο να ισορροπήσεις αυτές τις «θανάσιμες παρενέργειες» από την δράση σου. Δεν ξέρω πως. Η υπερχιλιόχρονη πολύπειρη «Βυζαντινή Μυστική Πολιτική» σας όμως σίγουρα το ξέρει. Το πως θα παρέμβετε - δημόσια ή/και διακριτικά - για να το επιτύχετε το γνωρίζετε δε καλύτερα από τον καθένα.

Εν πάση περιπτώσει, δεν ξέρω αν χαριτολογούσε ή μιλούσε σοβαρά ο Άγιος Αυγουστίνος όταν έλεγε:
«...Κύριε, χάρισέ μου εγκράτεια και αγνότητα, αλλά όχι ακόμα...» αλλά ίσως στην Ελληνική περίπτωση ταιριάζει άψογα.

Θυμηθείτε επίσης πως οι Χριστιανοί που έδωσαν τροφή και περίθαλψη στις «πρώιμες ορδές Σελτζούκων Μεταναστών» στα βάθη της Ανατολίας και γενικότερα στο Βυζάντιο προετοίμασαν απλά την καταστροφή του Μάτζικερτ το 1074 μΧ. Καταδικάζοντάς μας ΟΛΟΥΣ όχι μόνον μέχρι και σήμερα αλλά δυστυχώς η εφιαλτική αυτή καταδίκη θα εξαπλωθεί σε βάθος χρόνου ως και τα τρισέγγονά μας.

Η Πολιτική Μη Παρέμβασης της Εκκλησίας στην Διαφθορά της Πολιτείας

Η συστηματική Διαφθορά των Πολιτικών και εν γένει των ηγεμονευόντων τάξεων της Ελλάδας επί δεκαετίες άφησε πίσω της Χάος. Την καταστροφή που βιώνουμε σήμερα.
Η Εκκλησία αρνείται και πάλι να παρέμβει πολιτικά.
Πλην εξαιρέσεων αξιέπαινων, δυναμικών κι « ευχάριστα επίμονων» Αρχιερέων της, συνολικά αρνείται να στηλιτεύσει και να πολεμήσει τα κακώς κείμενα της Διεφθαρμένης Δημόσιας Ζωής του τόπου.

Αρκείται και πάλι στην εφαρμογή του ανθρωπιστικού έργου της.
Δηλαδή, Φιλανθρωπικό έργο.
Ένα πιάτο φαγητό σε ΟΠΟΙΟΝ το χρειάζεται. Ενίοτε και ιατροφαρμακευτική περίθαλψη. Σε κάποιους λίγους Έλληνες όμως.
Μαζί με τους Νεοσελτζούκους βεβαίως.

Υπήρξαν περιστατικά όπου σε Έλληνες Πολίτες ζητήθηκαν εκκαθαριστικά εφορίας, χαρτιά απορίας, βεβαιώσεις Δήμων, κλπ. Αυτά ποτέ δεν ζητήθηκαν από τους Ισλαμιστές Μετανάστες όμως.
Εκεί λοιπόν εξαντλείται ο ρόλος της Εκκλησίας; Φιλανθρωπία και δη υπό όρους;
Και μάλιστα μια φιλανθρωπία που λόγω εκτεταμένης εισόδου εξαθλιωμένων ισλαμιστών μεταναστών, όταν φτάνει, φτάνει περιορισμένη στα χέρια των εσχάτως εξαθλιωμένων Ελλήνων.

Για να γίνουν δε αντιληπτά τα μεγέθη, αρκεί να πούμε ότι ακόμη κι αν έχει ανάγκη σήμερα ένας πάμφτωχος Έλληνας να καταφύγει στην επαιτεία, πόσοι θα του δώσουν σημασία;
Έχει χορτάσει πια το μάτι του Έλληνα από τα μιλιούνια των εισαγόμενων επαιτών. Πολλοί δε εξ’ αυτών επαγγελματίες. Κι όσον αφορά σ’ αυτούς τους τελευταίους, καλά κρατεί και το «εγχώριο προιόν».

Να θυμίσουμε εδώ πως το 2008 Ανώτατο Δικαστήριο στην Ιταλία αθώωσε αθίγγανους επαίτες με το σκεπτικό ότι η επαιτεία αποτελεί «ιστορική τους κληρονομιά και παράδοση»!
Πόσο κοντά είμαστε άραγε και στην «πολυπολιτισμική Ελλάδα» σε μια τέτοια απόφαση;
Και βλέποντας κάτι τέτοια ο Έλληνας Πολίτης γιατί να δώσει πλέον εμπιστοσύνη στην όποια πολιτική φιλανθρωπίας (απ’ όπου κι αν προέρχεται);

Γιατί να συμμετάσχει στους εράνους όταν αρχίζει να πιστεύει ότι όλα αυτά πηγαίνουν πρώτον όχι σε Έλληνες και δεύτερον (πιθανόν) κυρίως σε «επαγγελματίες»; Όπου το «επαγγελματίας» μπορεί να σημαίνει είτε «επαίτης» είτε «ξένος εισβολέας». Και μάλιστα «αποδεκτοί και οι δύο από την Πολιτεία»...

Που είναι η Δικαιοσύνη εδώ;
Ξανά ο Άγιος Αυγουστίνος παρεμβαίνει εύστοχα από τους αρχαίους χρόνους του:

«...Η φιλανθρωπία δεν μπορεί να είναι υποκατάστατο για τη δικαιοσύνη που δεν απονεμήθηκε. Χώρια που αν απουσιάζει η δικαιοσύνη, τι άλλο είναι πολιτική εξουσία, παρά οργανωμένη ληστεία;»

Αυτές οι καίριες κουβέντες του εξέχοντος Αγίου (Ορθοδοξίας και Καθολικισμού) άραγε δεν αποτελούν Δημόσια/Πολιτικοκοινωνική παρέμβαση ακατάβλητη στο πέρασμα του χρόνου;
Κι αφού βλέπει – καιρό τώρα - το «κενό» στην Δικαιοσύνη και την Πολιτική (αυτά που εντοπίζει και ο Άγιος/Ιερός Αυγουστίνος) γιατί επέλεξε να «μην παρέμβει» η Εκκλησία;

Δεν παρατηρεί πως ακόμη και η εσκεμμένη «Μη παρέμβασή» της μετατρέπεται σε «οιονεί παρέμβαση» και επιφέρει σοβαρά πολιτικοκοινωνικά αποτελέσματα;

Ποιό θα είναι άραγε το επόμενο «πολυπολιτισμικό προιόν» που θα νομιμοποιηθεί στην ΕΕ - και στην Ελλάδα;

Η κοπή κλειτορίδας;
Ή ανθρωποφαγία;
Η μη αποδοχή μετάγγισης αίματος;
Η μη αποδοχή της στράτευσης;
Η Σαρία;
Η καταστροφή με οξύ του προσώπου μιας γυναίκας;
Ο ομαδικός βιασμός της ως ποινή;
Ή η μαστίγωση, ο αποκεφαλισμός, ο λιθοβολισμός και ο απαγχονισμός/λυντσάρισμα;

Αυτό είναι λοιπόν η αποδοχή του πολυπολιτισμού; Συνειδητοποιεί η Εκκλησία πόση ευθύνη φέρει για την εγκαθίδρυση αυτού του (ισλαμικής επιρροής κυρίως) πολυπολιτισμού;

Γνωρίζει καλά η Εκκλησία πως το «εισαγόμενο κοινωνικό σύνολο» που θρέφει δια της φιλανθρωπίας φέρει «συγκεκριμένα πολιτισμικά χαρακτηριστικά».
Και ξέρει πολύ καλά ότι μέσα τους φέρουν πολλά από τα παραπάνω οικτρά αντιανθρωπιστικά/αντιπολιτισμικά στοιχεία.

Ο εξαθλιωμένος Έλληνας Νεοκολήγος (και χωρίς καμία διάθεση αυτόκλητα θεολογούντος) προσπαθεί πάντα, με τον λαϊκό ανεπιτήδευτο τρόπο του να υπενθυμίζει στους Ιερείς του:

«...το δίκαιο δεν είναι τίποτ’ άλλο παρά το συμφέρον του δυνατού...» (Πλάτων)

Δυστυχώς όμως η Εκκλησία αντί να τον στηρίξει σθεναρά στην αντιμετώπιση αυτών των διεφθαρμένων πανίσχυρων θηρίων που τον καταστρέφουν, επιλέγει την «Μη παρέμβαση» και την μεταφορά του «...λογίζειν και πράττειν...» στο μεταφυσικό επίπεδο μέσα πχ από σχετικά βιβλικά κηρύγματα:

«...ο δρόμος του κακού και η πορεία του παρανόμου θα εξολοθρευτούν όταν ξεσπάσει η οργή του Θεού, Παλαιά Διαθήκη, Παροιμίες ΚΕ’, 16»

«...Μακάριοι οι πεινώντες και διψώντες την δικαιοσύνην, ότι αυτοί χορτασθήσονται...»
Κατά Ματθαίον, ε’

Ναι, σαφώς και υφίσταται η Μεταφυσική διάσταση των πραγμάτων. Υπάρχει όμως κι ένας αγώνας άνισος, αγώνας της καθημερινότητας. Και σ’ αυτόν τον αγώνα η φτωχολογιά δεν χρειάζεται μόνον ηθική και πνευματική στήριξη. Χρειάζεται πχ την άμεση ενεργοποίηση της Ισχύος της Εκκλησίας ως προς την αντιμετώπιση της Διαφθοράς των Ηγεμονευόντων αυτόν τον τόπο.

Αν ας πούμε, υπήρχε σαφής και δημόσια επιθετική στήριξη/πίεση των Δικαστών (από μέρους της Εκκλησίας) στο να καταδιώξουν αμείλικτα τη Διαφθορά (απ’ όσο ψηλά κι αν προέρχεται) θα είχε αρχίσει η «επίθεση των Δικαστών» πολύ πολύ νωρίτερα και βεβαίως σήμερα θα ήταν πολύ πολύ «βαρύτερη».

Και όχι απλά.... «σημειολογική» και «συμβολική» όπως είναι σήμερα....

Πολλά θα μπορούσαν να κάνουν για να έχουν συμβάλλει στην αποκάθαρση αυτού του τόπου...όπως και στην υπεράσπιση Εθνικών θεμάτων....

Αλλά μόνον κάποιοι ελάχιστοι Αρχιερείς το έπραξαν...άλλοι με έντονες και ιδιαίτερης δημοσιότητας δράσεις...

Κι άλλοι με χαμηλού μεν προφίλ δράσεις πλην όμως ενέργειες υψίστου ιστορικού - πατριωτικού συμβολισμού σε μια εποχή που η κοινωνία μας έχει τόση πολλή ανάγκη απο τέτοιους «κορυφαίους Συμβολισμούς». Τέτοια ενέργεια ήταν πχ η ανέγερση στο Διδυμότειχο (για πρώτη φορά) Ι. Ναού αφιερωμένου στον τόσο «συμβολικό και πολυσήμαντο» Βυζαντινό Βασιλέα και Άγιο Ιωάννη Βατάτζη (http://aegeanhawk.blogspot.gr/2014/01/blog-post_9045.html και http://www.gerontasnektarios.gr/2013/03/78.html )

Ταπείνωση Εγωισμού και «Μη Γογγύζειν» vs κοινωνικής αντίδρασης στα εγκλήματα των επιτήδειων και των ισχυρών 

Αυτό το «Μη γογγύζειν...» θα μπορούσε να ονοματισθεί και «Δίνη»...και ως «Δίνη» έχει την ικανότητα να προκαλεί και κάποια «απόνερα»...
Για να δούμε λίγο τις «πολιτικές διαστάσεις» αυτής της ομολογουμένως σοβαρής Χριστιανικής Μεταφυσικής Επιταγής.

Το άτομο/κοινωνία δυσαρεστείται από κάτι/κάποιο πρόβλημα, διαμαρτύρεται, μάχεται και το πρόβλημα κάποια στιγμή αντιμετωπίζεται.
Ο «γογγυσμός» (ως αποτέλεσμα δυσφορίας), δηλαδή, λειτουργεί σαν εσωτερική (αυτο)υποκίνηση για να κινητοποιηθεί το άτομο ως προς την επίλυση του προβλήματος.

Πχ Γογγύζει το άτομο/κοινωνία για την εγκληματικότητα, φωνάζει/διαμαρτύρεται αγανακτισμένο στην Πολιτεία/πολιτικούς και τους υποχρεώνει με αυτό τον τρόπο να πάρουν μέτρα για την αντιμετώπιση του προβλήματος.
Εάν δεν «γόγγυζε», αυτό θα σήμαινε πως άτομο και κοινωνία θα βίωναν μια «απάθεια» και μια «μη δράση» του ατόμου, μια «μη ενεργοποίησή» του προς την «αντίδραση/απαίτηση επίλυσης προβλημάτων» από την ηγεσία τους.

Αυτό το μοντέλο ψυχοκοινωνικής ανακλαστικής αντίδρασης υπονοεί ότι αν εκλείψει ο «γογγυσμός» είναι σαν να εκλείπει ο «θυμός» και συνεπώς είναι σαν να εκλείπει το βασικότερο «καύσιμο αυτοϋποκίνησης» του ατόμου για «δράση/αντίδραση» προς αυτό που του δημιουργεί πρόβλημα...

Σε τέτοιες μέρες Κρίσης λοιπόν, όπου όλα (μαζί και ζωές εκατομμυρίων φτωχών Ελλήνων) εξαρτώνται από το πόσο γρήγορα θ’ αποφασίσουν αυτοί οι κακοπαθημένοι Πολίτες να κινητοποιηθούν επιτέλους και να πάρουν την αλλαγή της κοινωνίας τους στα χέρια τους, υπάρχει κίνδυνος να προσλάβουν το παραπάνω ως εξής:

Ότι και να σου κάνουν αυτοί εκεί πάνω, μην γογγύζεις, αποδέξου τα όλα ως καλώς εννοούμενη ψυχωφελή ταπείνωση του εγωισμού σου και μην αντιδράς σε τίποτα. Άστους να σου πάρουν την σύνταξη, την περίθαλψη, το σπίτι, το ρεύμα, την τελευταία μπουκιά των παιδιών σου...εσύ απλώς συγχώρεσέ τους...αυτό προτάσσει η Σωτηρία της Ψυχής σου...

Ναρκοπέδιο.....

Γιατί εκτός από τον Ουρανό υπάρχει και το Εδώ θα πει ο φτωχός κακοπαθημένος πολίτης που κάθεται με τα παιδιά του στο πεζοδρόμιο ενώ βλέπει τους δικαστικούς κλητήρες να του πετάνε τα έπιπλα από το σπίτι...μαζί με αυτόν και την οικογένειά του...
Κι αυτός θα πρέπει – αντί να τους σπάσει το κεφάλι – να τους συγχωρήσει κι από πάνω;

Κάτι δεν κολλάει εδώ, προφανώς...

Ταπείνωση; Μάχη κατά του Εγωϊσμού; Ναι, εντάξει, να Χαριτωθεί ο Άνθρωπος...
Αλλά όχι και να σκύψει το κεφάλι να του το κόψουν είτε τα ντόπια καθάρματα είτε τα μιλιούνια των πονηρών επίβουλων αλλόθρησκων εισβολέων...

Όχι «Σφάξε με Αγά μου ν’ αγιάσω...». Όχι «...αν σε χτυπήσει στο ένα μάγουλο (πχ ο διεφθαρμένος Πολιτικός) γύρισε και το άλλο...»

Ναι, να κυριαρχήσει ο Εσωτερικός, ο Πνευματικός Αγώνας, όχι όμως με σκληρό αντίτιμο ν’ αφεθούν όλοι αυτοί οι εγκληματίες που τσάκισαν αυτή τη χώρα ελεύθεροι να συνεχίσουν τα αίσχη τους σκοτώνοντας αυτό τον λαό...

Εκτός από το να σώσει την Ψυχή του αυτός ο έρμος πρέπει να σώσει και το σπίτι του. Να μην του το πάρουν οι κλητήρες αυτών των αχρείων εγκληματιών που γέννησαν αυτά τα αίσχη που ζούμε σήμερα.
 Και για να προστατέψει το σπίτι του εκτός από γενικά ευχολόγια χρειάζεται και κόσμο να σταθεί δίπλα του.
Που είναι η ενορία του και η Ιερά Σύνοδος σ’ αυτή την δύσκολη στιγμή του φτωχού;

Οι Ιεράρχες που κατάφεραν να κρατήσουν τον Εσωτερικό τους Αγώνα χωρίς να θυσιάσουν όμως και την Ιερά Αγανάκτηση κατ’ αυτών που κατέστρεψαν και καταστρέφουν αυτό τον τόπο έχουν μέγα χρέος να διδάξουν τούτο ως «ενδιάμεση» Πνευματική Στάση Ζωής  και στον λαό τους...

«...και τούτο ποιείν και τ’ άλλο μη αφιέναι...»

Παρεμπιπτόντως:

Οι Αρχιερείς μας είχαν την ευκαιρία πρόσφατα να προσδώσουν στην Ιερά Σύνοδο ένα εύρος πιο «μαχητικό». Αρκεί να έκαναν τις κατάλληλες «αποδοχές» νέων Αρχιερέων.
Επέλεξαν να μην το κάνουν.
Το μήνυμα ήταν σαφές.

Η Εκκλησία θα συνεχίσει να μην έχει λόγο στην αντιμετώπιση/θεραπεία της διαφθοράς του Δημόσιου Βίου.
Ούτε προτίθεται να αντισταθεί στην Παγκοσμιοποίηση και την Νέα Τάξη Πραγμάτων.
Ούτε στην απώλεια Εθνικών Εδαφών μας.
Ούτε στην απώλεια της Εθνικής μας κυριαρχίας.
Ούτε...ούτε...ούτε....
Και όποιο μέλος της τολμήσει να ασχοληθεί μ’ αυτά θα πληρώσει το τίμημα...ή μήπως το «επιτίμιο»;
Ένα από τα «επιτίμια» είναι προφανώς να μην γίνει αποδεκτός από την Αγία Οικογένεια των Αρχιερέων.
Η εκλογή του άλλωστε θα σήμαινε έναρξη μιας νέας εποχής «Δυναμικών Παρεμβάσεων» της Εκκλησίας στα Δημόσια Πράγματα...

Οφθαλμοφανές...
Προφανώς, δεν έχουν καταλάβει πόσο κοντά είμαστε σε μια γενικευμένη ένοπλη αντιπαράθεση...όχι μόνον εμφύλιο....όχι μόνον εξωτερικό πόλεμο...
Δεν έχουν συνειδητοποιήσει πως ιστορικά σε τέτοιες καταστάσεις η Εκκλησία πάντα χωρίζονταν σε δύο στρατόπεδα.
Τους «Πολεμιστές» και τους «Ήσυχους». Αυτούς που δεν «ρίσκαραν» να αντιπαρατεθούν με τους Προύχοντες και τους Ισχυρούς.

Στους δεύτερους όμως, η κοινωνία, μετά την βίαιη, αιματηρή αλλαγή των πραγμάτων δεν επιφύλασσε ποτέ ωραία εξέλιξη...

Η ηγεσία της Εκκλησίας έχει την συνολική ευθύνη της παραπάνω κατάστασης.
Θα πρέπει όμως να της αναγνωριστεί πως προσπάθησε – έστω και «χαλαρά» - να «εισαγάγει» αυτό το «Νέο Αίμα», το πιο «Μαχητικό Αίμα» στις τάξεις των Αρχιερέων...
Έστω και αν η ίδια δεν συμφωνεί με το Πνεύμα των Δυναμικών Παρεμβάσεων...
Κι αυτό κάνει ακόμη πιο έντιμη και γενναία την προσπάθειά της.

Κρίμα που δεν τα κατάφερε...οι «ισορροπίες» προφανώς ήταν πολύ «ρευστές»....κρίμα...μια μεγάλη ευκαιρία να γίνει «πιο μαχητική» η Ιερά Σύνοδος απωλέσθηκε...

Παρ’ όλα αυτά καλό είναι να θυμόμαστε όλοι:

«...Ο Σιωπών Δοκεί Συναινείν...»


Το έγκλημα των συνταγματολόγων


Του Γιώργου Τρανταλίδη - Δικηγόρου
 
Είναι γνωστό τοις πάσι ότι οι πρωθυπουργοί όλων των πολιτισμένων χωρών κάθονται στο σκαμνί όταν διαπράττουν κακουργήματα. Όμως στη χώρα της φαιδράς πορτοκαλέας οι διεφθαρμένοι πολιτικοί έφτιαξαν στα μέτρα τους ένα Σύνταγμα έτσι ώστε με το καταραμένο άρθρο 86 να εισέρχονται στην κολυμβήθρα του Σιλωάμ με εξιλέωση των αμαρτιών/αδικημάτων τους.
Το άρθρο αυτό είναι πρωτοτυπία και επινόηση της ελληνικής ραδιουργίας για συγκάλυψη κακουργημάτων και σαφέστατα αντίκειται στο θεμελιώδες άρθρο 4 περί ισότητος. Ο κάθε βουλευτής και υπουργός πρέπει να δικάζεται από τον φυσικό δικαστή, όπως ο απλός πολίτης. Το θέμα της αναθεώρησης του Συντάγματος είναι κατεπείγον και επιβάλλεται η διαγραφή του άρθρου 86.
Είναι εδραία η πεποίθησή μου ότι εάν δεν υπήρχε το άρθρο αυτό, όλοι ανεξαιρέτως οι πολιτικοί θα εφοβούντο τα ισόβια και δεν θα εβίαζαν τον Ποινικό Κώδικα κουβαλώντας τις μίζες με τις βαλίτσες. Είμαι επίσης βέβαιος πως εάν δεν υπήρχε το άρθρο 86, δεν θα είχαμε φτάσει στην πτώχευση και τα μνημόνια. Πελώριες είναι οι ευθύνες των συνταγματολόγων, που, βρισκόμενοι σε βαθύ ανατολίτικο λήθαργο, δεν αντέδρασαν δυναμικά, έτσι ώστε να μην επιτρέψουν στους πολιτικούς να εισαγάγουν το άρθρο 86 στο Σύνταγμα, που όχι μόνο έδεσε τα χέρια των δικαστών αλλά απετέλεσε και την ταφόπλακα για την απονομή της δικαιοσύνης.
Οι ευθύνες των συνταγματολόγων ισοδυναμούν με έγκλημα κατά του λαού και της αρχής της ισότητος και φυσικά θα πρέπει να δώσουν σαφείς εξηγήσεις στον ελληνικό λαό για την απραξία τους αυτή. Τις αναμένω με ενδιαφέρον.
 
fskyrtsos.gr


Πονάμε και στη σκέψη – Τα 10 χειρότερα πράγματα που μπορούν να συμβούν στο π.......σου

Frankfurter
Οι γιατροί το ονομάζουν τραυματισμό. Εμείς το λέμε κατάρα.
Αν νομίζεις πως ένα σπασμένο χέρι είναι βάσανο μάλλον δεν γνωρίζεις την σοβαρότητα που μπορεί να αντιμετωπίσει μια κατάσταση.
Στη προκειμένη περίπτωση το μόριο σου μπορεί να πάθει πολλά, αν διαβάσεις μερικές από τις παρακάτω ιστορίες που έχουν αναφερθεί.

Ζώα παγώνουν από τις πολικές θερμοκρασίες! [εικόνες]

alepou-570
Οι πολικές θερμοκρασίες που επικρατούν στην Σκανδιναβία έχουν σαν αποτέλεσμα τον θάνατο εκατοντάδων ζώων που παγώνουν μέσα στις λίμνες, στην προσπάθεια τους να βρουν φαγητό ή να περπατήσουν. 
Ένα από τα τελευταία θύματα των πολικών θερμοκρασιών στο ζωικό βασίλειο ήταν μία αλεπού που βρέθηκε παγωμένη σε λίμνη της Σουηδίας. Επίσης πριν από λίγο καιρό, ένας φωτογράφος απαθανάτισε τα παγωμένα ψάρια μιας λίμνης στη Νορβηγία.
psaria-570
Την αλεπού βρήκε ο 26χρονος Τζέφερ Σάντστρομ που είχε πάει στη λίμνη για να κάνει πατινάζ. «Απ’ όσα μπορώ να δω, πιστεύω ότι ο πάγος έσπασε ενώ η αλεπού περπατούσε και έπεσε μέσα. Δεν μπορούσε να βγει και έτσι έμεινε εκεί με αποτέλεσμα να παγώσει», είπε ο ίδιος και συμπλήρωσε: «Μετά από αυτό δεν νομίζω ότι το πατινάζ στη λίμνη είναι και η καλύτερη ιδέα».
Η αλεπού και τα ψάρια δεν είναι τα πρώτα νεκρά ζώα, επίσης είχε βρεθεί και ένας παγωμένος τάρανδος σε λίμνη της Νορβηγίας.tarandos-570

Αυτές είναι οι αυξήσεις που θα πάρουν οι ένστολοι – Τι προβλέπει το Οικονομικών

enstoloi-570
Oυσιώδεις αυξήσεις στους μισθούς και τις συντάξεις τους και όχι εφάπαξ καταβολή των χρωστούμενων από τις περικοπές που πραγματοποιήθηκαν θα δούν σύντομα οι ένστολοι, όπως προέκυψε  από την εφαρμογή της απόφασης του Συμβουλίου της Επικρατείας με την οποία κρίθηκαν αντισυνταγματικές οι περικοπές του μνημονιακού νόμου 4093/2012, οι οποίες επιβλήθηκαν αναδρομικά από την 1η Αυγούστου 2012.

Σύμφωνα με τους πρώτους υπολογισμούς του Γενικου λογιστηρίου του κράτους και του οικονομικόυ επιτελείου, η εκτέλεση της απόφασης του ΣτΕ θα έχει ως συνέπεια:
  • Να αυξηθούν από 3% έως και 25% οι βασικοί μισθοί και από 10% έως 37% τα επιδόματα των εν ενεργεία στρατιωτικών, αστυνομικών, πυροσβεστών και λιμενικών. Σε απόλυτους αριθμούς αυτό μεταφράζεται σε αύξηση 8 έως 464 ευρώ τον μήνα ενώ τα επιδόματα θα πρέπει να αυξηθούν κατά 3 έως και 178 ευρώ το μήνα.
  • Να αυξηθούν κατά 100 έως και 820 ευρώ το μήνα ή κατά 8% έως και 25% τα ακαθάριστα ποσά των συντάξεων των στρατιωτικών, των αστυνομικών, των λιμενικών και των πυροσβεστών.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Real.gr ,τα τελικά καθαρά ποσά,  ενδέχεται θα αυξηθούν λιγότερο, καθώς θα χρειαστεί να επανακαθοριστούν τα επίπεδα των συντάξεων όπως είχαν διαμορφωθεί τον Ιούλιο του 2012 και εν συνεχεία να υπολογιστούν ξανά, επί των ποσών αυτών, οι κλιμακωτές μειώσεις 5%-20% που επιβλήθηκαν από την 1η-1-2013 σε εφαρμογή του Μνημονίου ΙΙ.

Σε έξαρση η εποχική γρίπη: 14 άνθρωποι νεκροί – ΚΕΕΛΠΝΟ: Τι πρέπει να προσέχετε

epoxiki-gripi-570
Αυξητική είναι η τάση της εποχικής γρίπης λόγω της οποίας σύμφωνα με τα στοιχεία του ΚΕΕΛΠΝΟ, έχουν χάσει την ζωή τους συνολικά 14 άνθρωποι.
Οι άνθρωποι αυτοί ωστόσο ήταν όλοι άτομα με υποκείμενα νοσήματα. Παράλληλα 53 σοβαρά κρούσματα εργαστηριακά επιβεβαιωμένης γρίπης έχουν νοσηλευθεί σε Μονάδα Εντατικής Θεραπείας (ΜΕΘ).
H συντριπτική πλειοψηφία των περιστατικών που νοσηλεύονται σε ΜΕΘ πάσχει από γρίπη Α(Η1Ν1)2009pdm, στέλεχος το οποίο κυκλοφορεί σταθερά κάθε έτος μετά την πανδημία γρίπης 2009. Η γρίπη στην Ελλάδα όπως δημοσιέυει το newsit.gr, συνεχίζεται να βρίσκεται σε φάση αυξητικής δραστηριότητας Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του επιστημονικού προσωπικού του ΚΕ.ΕΛ.Π.ΝΟ., η αυξημένη δραστηριότητα της νόσου θα εξακολουθήσει στη χώρα για τις επόμενες εβδομάδες. Κατά συνέπεια αναμένεται να συνεχιστεί η εμφάνιση σοβαρών κρουσμάτων.
Το ΚΕ.ΕΛ.Π.ΝΟ. υπενθυμίζει ότι τα κύρια μέτρα για την αντιμετώπιση της γρίπης είναι: 
  1. Η τήρηση των μέτρων υγιεινής των χεριών και αναπνευστικής υγιεινής (π.χ. κάλυψη του βήχα και του φτερνίσματος). Επισημαίνεται η ανάγκη οικειοθελούς απομόνωσης (π.χ. από το σχολείο και την εργασία) για τα άτομα που έχουν συμπτώματα γρίπης για την αποφυγή μετάδοσης του ιού.
  2. Η έγκαιρη χρήση των αντιϊικών φαρμάκων κατά της γρίπης με τις πρώτες εκδηλώσεις (μέσα σε 48 ώρες) κατά την κρίση των θεραπόντων ιατρών, ακόμη και χωρίς την εργαστηριακή επιβεβαίωση της γρίπης. Υπενθυμίζεται ότι η σωστή χρήση των αντιϊικών στις κλινικές ομάδες αυξημένου κινδύνου του πληθυσμού προστατεύει από τις επιπλοκές. Τα αντιϊικά φάρμακα κατά της γρίπης μπορούν να χρησιμοποιηθούν και για την πρόληψη της εμφάνισης συμπτωμάτων γρίπης, κατά τη κρίση του θεράποντα ιατρού και σύμφωνα με τις οδηγίες του ΚΕ.ΕΛ.Π.ΝΟ. Λόγω της επικράτησης του στελέχους Α(Η1Ν1)2009pdm οι ιατροί καλούνται να είναι ευαισθητοποιημένοι για την έγκαιρη χορήγηση αντιϊικής θεραπείας. Υπενθυμίζεται ότι τα αντιϊικά φάρμακα χορηγούνται με απλή ιατρική συνταγή.
  3. Η αναζήτηση ιατρικής συμβουλής σε περίπτωση παρατεταμένων ή σοβαρών συμπτωμάτων γρίπης.
Οι ομάδες αυξημένου κινδύνου για σοβαρή νόσο και επιπλοκές από γρίπη παραμένουν οι ίδιες:
  • Άτομα ηλικίας 60 ετών και άνω.
  • Παιδιά και ενήλικες που παρουσιάζουν έναν ή περισσότερους από τους παρακάτω επιβαρυντικούς παράγοντες ή χρόνια νοσήματα:
  1. Άσθμα ή άλλες χρόνιες πνευμονοπάθειες
  2. Καρδιακή νόσο με σοβαρές αιμοδυναμικές διαταραχές.
  3. Ανοσοκαταστολή (κληρονομική ή επίκτητη εξαιτίας νοσήματος ή θεραπείας).
  4. Μεταμόσχευση οργάνων
  5. Δρεπανοκυτταρική νόσο (και άλλες αιμοσφαιρινοπάθειες).
  6. Σακχαρώδη διαβήτη ή άλλο χρόνιο μεταβολικό νόσημα.
  7. Χρόνια νεφροπάθεια.
  8. Νευρομυϊκά νοσήματα
  • Έγκυες γυναίκες ανεξαρτήτως ηλικίας κύησης.
  • Παιδιά που παίρνουν ασπιρίνη μακροχρόνια (π.χ. νόσος Kawasaki, ρευματοειδής αρθρίτιδα κ.α.) για τον πιθανό κίνδυνο εμφάνισης συνδρόμου Reye μετά από γρίπη.
  • Άτομα που βρίσκονται σε στενή επαφή με βρέφη <6 μηνών ή φροντίζουν άτομα με υποκείμενο νόσημα, τα οποία διατρέχουν αυξημένο κίνδυνο επιπλοκών από τη γρίπη.
  • Οι κλειστοί πληθυσμοί (προσωπικό και εσωτερικοί σπουδαστές γυμνασίων-λυκείων, στρατιωτικών και αστυνομικών σχολών, ειδικών σχολείων ή σχολών, τρόφιμοι και προσωπικό ιδρυμάτων κ.ά.).
  • Εργαζόμενοι σε χώρους παροχής υπηρεσιών υγείας (ιατρονοσηλευτικό προσωπικό και λοιποί εργαζόμενοι με κλινικό έργο).

Απογοήτευση αισθάνονται οι νέοι με το μέλλον τους – Δουλειές του ποδαριού για τους περισσότερους

neoi-ergasia-570
Δουλειές του ποδαριού αναγκάζονται να κάνουν οι νέοι σήμερα αφού δεν βρίσκουν να εργαστούν σε κάτι σχετικό, με αυτό που έχουν σπουδάσει.
Έτσι με την ολοκλήρωση των σπουδών τους βγαίνουν στην αγορά εργασίας και αφού «περιπλανηθούν» για λίγο αναζητώντας κάτι σχετικό με τις σπουδές τους καταλήγουν να πιάσουν μία δουλειά, αν είναι τυχεροί, μόνο και μόνο για να καλύπτουν τα έξοδά τους.
Όλη αυτή η κατάσταση οδηγεί τους νέους σε ανασφάλεια και απογοήτευση, καθώς βλέπουν τα όνειρά τους να καταρρέουν.
Ο ψυχολόγος, και υποψήφιος διδάκτορας συμβουλευτικής ψυχολογίας και ψυχοθεραπείας του Πανεπιστημίου Middlesex του Λονδίνου, Διονύσης Σουρέλης, μιλώντας στο ΑΠΕ - ΜΠΕ επισημαίνει ότι οι νέοι θα πρέπει να βρουν τη δύναμη να αντιμετωπίσουν την κατάσταση ως μια πρόκληση δημιουργικότητας, αλλά και ως μια ευκαιρία διαλεκτικής συνάντησης με τις πεποιθήσεις, τις αξίες και τις ιδέες τους. «Έχουμε» όπως λέει «δικαίωμα, ευθύνη μα και υποχρέωση να διατηρούμε την πίστη και την ελπίδα μας ζωντανή, καθώς επίσης να μην ξεχνάμε ότι πολλές φορές οι αντιξοότητες είναι αυτές που μας διδάσκουν και μας οδηγούν στην ωρίμανση, στην προσωπική και κατά συνέπεια στην κοινωνική εξέλιξη».
Επιπρόσθετα είναι πολύ σημαντικό, σημειώνει, οι νέοι να ξεκινάνε τις ό,ποιες διαδικασίες με θετική πρόθεση, καθώς η χροιά που δίνουν σε ότι κάνουν παίζει ιδιαίτερο ρόλο. «Η ιστορία έχει δείξει ότι κατά περιόδους ο άνθρωπος είχε να παλέψει με διαφορετικές προκλήσεις και δυσκολίες. Αυτή, ίσως να είναι, μια από τις προκλήσεις της γενιάς μας από την οποία οφείλουμε να διδαχτούμε και να βγούμε νικητές», συμπληρώνει ο ψυχολόγος.
Ο Χάρης Μήτσης, είκοσι έξι χρόνων, πτυχιούχος δημοσιογραφίας και του τμήματος «Πολιτική Επιστήμη και Ιστορία» του Πάντειου Πανεπιστημίου, δεν έχει καταφέρει να βρει δουλειά πάνω σε αυτό που σπούδασε και εργάζεται σε κατάστημα ηλεκτρονικών ειδών, ως πωλητής. Όπως λέει, «είναι ευλογία να εργάζεσαι πάνω σε κάτι που σου αρέσει. Είναι άσχημο για κάποιον που έχει σπουδάσει να κάνει κάτι που δεν έχει σχέση μ’ αυτό». Μέσα σε όλη αυτή την κατάσταση, ο Χάρης νιώθει τυχερός που τουλάχιστον δεν είναι άνεργος και έχει κάποιο εισόδημα. «Κάτι που με κάνει να νιώθω καλά είναι το γεγονός ότι πληρώνομαι και μπορώ να καλύψω τις υποχρεώσεις μου» προσθέτει.
Η Ρουμπίνη Μποτονάκη, 29 χρόνων τελειόφοιτη της Γαλλικής Φιλολογίας εργάζεται ως πωλήτρια σε κατάστημα εσωρούχων. «Θα χαρακτήριζα την κρίση ως πόλεμο. Οι δουλειές έχουν αλλάξει πια χαρακτήρα, καθώς οι εργοδότες ζητούν πράγματα παράλογα» λέει η Ρουμπίνη, η οποία για να διατηρήσει την ψυχική της ισορροπία, επιδιώκει να βλέπει συχνά τους φίλους της και να επισκέπτεται με αυτούς μέρη που την κάνουν να νιώθει καλά. «Για μένα είναι σημαντικό να μπορώ να ονειρεύομαι ένα καλύτερο μέλλον» τονίζει.
«Πάντα θα υπάρχει η ελπίδα πως όλα θα πάνε καλύτερα» λέει ο τριαντάχρονος Κώστας Ευθυμιόπουλος, ο οποίος έχει σπουδάσει Χημικός Μηχανικός. Τώρα εργάζεται ως τηλεφωνητής σε μία εταιρία, καταφέρνοντας, όπως επισημαίνει, να καλύψει με τον τρόπο αυτό, τα βασικά έξοδά του. «Το ότι μπορώ σε μια τέτοια περίοδο να καλύπτω έστω και βασικές μου ανάγκες επιβίωσης και να έχω επαφή με τους φίλους μου, είναι κάτι που με κάνει να νιώθω καλύτερα», λέει ο Κώστας.
«Η κρίση, ίσως να αποτελεί και μια ευκαιρία, να επαναπροσδιορίσουμε τη σχέση με τον εαυτό μας και τους άλλους ιεραρχώντας εκ νέου τις προτεραιότητές μας, βάση των εσωτερικών μας αναγκών» λέει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο κ. Σουρέλης. «Είναι αλήθεια πως οι περισσότεροι άνθρωποι έχουμε να αντιμετωπίσουμε μια πολύ δύσκολη οικονομική πραγματικότητα, όπου δυσχερείς συνθήκες επηρεάζουν ιδιαίτερα τους νέους, οι οποίοι βλέπουν ότι οι προσδοκίες και τα όνειρα που είχαν είναι δύσκολο να εκπληρωθούν. Πόσο μάλλον η πολυπόθητη εύρεση εργασίας στον τομέα των σπουδών και της κατάρτισής τους» συμπληρώνει ο κ. Σουρέλης και προσθέτει: «Πλέον θα μπορούσαμε να πούμε πως κάποιος θεωρείται "τυχερός" αν έχει μια δουλειά με τον στοιχειώδη μισθό και μπορεί να καλύπτει τις βασικές του ανάγκες»
Όπως τονίζει, «είμαστε αδιαμφισβήτητα σε μια μεταβατική περίοδο στην οποία πρέπει να φανούμε τολμηροί να αξιοποιήσουμε γνώση, δεξιότητες, φαντασία αλλά και επιμονή, υπομονή και ψυχραιμία προκειμένου να κάνουμε τη διαφορά».

Αποδοκίμασαν τον Ντινόπουλο οι ιδιοκτήτες ακινήτων-Έντονες αντιδράσεις για την υψηλή φορολογία

ntinopoulos-idioktites-akinitwn-570
Τις έντονες αποδοκιμασίες των ιδιοκτητών ακινήτων δέχθηκε ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Αργύρης Ντινόπουλος, παρευρισκόμενος στην ετήσια Γενική Συνέλευση Ιδιοκτητών Ακινήτων.
Ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, κατά την ομιλία του στη Γενική Συνέλευση Ιδιοκτητών Ακινήτων, δήλωσε πως η «οικονομική κρίση δεν κρατάει για πάντα», με αποτέλεσμα να δεχτεί τις αντιδράσεις από τους ιδιοκτήτες καθώς και την «γκρίνια» για την υπερβολική φορολόγηση που έχει επιβάλει τα τελευταία χρόνια η κυβέρνηση.