Πιστή στο δρόμο των μνημονίων η κυβέρνηση μαζί με ολόκληρη τη συμμαχία των «μένουμε Ευρώπη» ξεκίνησε από τα χαράματα την τρομοϋστερία για το ασφαλιστικό. Δεν θα κοπούν οι βασικές συντάξεις αλλά θα θυσιαστούν οι επικουρικές. Θα κοπούν και οι βασικές λένε οι σύμμαχοι της αντιπολίτευσης. Δεν υπάρχουν λεφτά ούτε για το 2016 (λείπει 1,8δις. λένε), τι θα πάρουν οι μελλοντικοί συνταξιούχοι, λένε οι κυβερνητικοί παπαγάλοι. Τι σημαίνει βασική και τι επικουρική; Για κάθε συνταξιούχο το άθροισμα των δυο ……….
είναι το σύνολο των συντάξιμων αποδοχών του. Η λογική του καρότου είναι παλιά και δοκιμασμένη. Σε όλα τα επίπεδα.
Ταυτόχρονα: Η τρόικα απορρίπτει τα ισοδύναμα για το ασφαλιστικό, ήτοι αύξηση των εισφορών, ειδικός φόρος στις τραπεζικές συναλλαγές και αναβολή του ασφαλιστικού που ζητά εσχάτως η κυβέρνηση επιδιώκοντας να κερδίσει χρόνο και να αποδώσει η επικοινωνιακή τρομοεκστρατεία.
Διαλέξτε το μικρότερο κακό. Θέλετε να μην έχετε καθόλου σύνταξη; Βολευτείτε και με τα ψίχουλα. Υγεία να έχουμε, δείτε και τους πρόσφυγες …
Η κυβέρνηση παραμένει πιστή σε όσα έχει υπογράψει και στην ουσία ούτε διαπραγματεύεται ούτε ψάχνει σχέδια και ισοδύναμα. Διαχειρίζεται επιτυχώς μέχρι σήμερα επικοινωνιακά τα υπεσχημένα, τα υλοποιεί και απλώς τροφοδοτεί με σενάρια τα πρωϊνάδικα και τις εφημερίδες που αβαντάρουν την πολιτική της καλλιεργώντας φρούδες ελπίδες και αναμονές που βυθίζουν την κοινωνία όλο και πιο κάτω.
Που θα βρεθούν τα λεφτά όμως; Το δημόσιο οδικό δίκτυο που κατά παράβαση και των όρων σε όσες συμβάσεις έχουν υπογραφεί βρίσκεται στα χέρια των «εθνικών» εργολάβων και τους αποφέρει πολύ περισσότερα από τα δύο δις που «λείπουν» για τις συντάξεις. Εάν η «κυβέρνηση της δικαιοσύνης» είχε καταγγείλει τις συμβάσεις και πρότεινε ισοδύναμα με μια μείωση των διοδίων στο 50% που είναι σήμερα, οι εισπράξεις θα μπορούσαν να στηρίξουν τα ασφαλιστικά ταμεία για τα επόμενα χρόνια. Συνάμα θα περιόριζαν το κόστος μεταφορών που αυξάνει τις δαπάνες διαβίωσης (μετακίνησης και μεταφοράς προϊόντων). Θεωρούμε βέβαια τη μετακίνηση δημόσιο αγαθό και οφείλει να είναι απρόσκοπτη και χωρίς χαράτσια, αλλά τουλάχιστον ένα αντίστοιχο ισοδύναμο θα μπορούσε η κυβέρνηση να το ονοματίσει ισοδύναμο αλληλεγγύης, εάν είχε εξαντλήσει όλα τα υπόλοιπα.
Υπάρχουν λεφτά όμως για να ξεπληρώνονται τα τοκοχρεολύσια, υπάρχουν επιπλέον λεφτά για την κοινοπραξία Μπόμπολα – Ιωάννου – Κόκκαλη, (1 δισ.για «διαφυγόντα κέρδη») υπάρχουν λεφτά για τα εξοπλιστικά. Και το ΤΑΙΠΕΔ φέρνει λεφτά ξεπουλώντας, αλλά δεν είναι για τις συντάξεις. Καθυστερούμενα για τους βουλευτές υπάρχουν. Και οι φοροφυγάδες κάθε μέρα πάρτι. Μίζες «Ζήμενς» και λίστες «Λαγκάρντ» ακούμε κάθε μέρα, αλλά «φως» δεν βλέπουμε. Οι καστανάδες στη μπουζού. Οι συνταξιούχοι στην ανέχεια. Οι εργαζόμενοι στην ανέχεια. Οι άνεργοι στην πείνα. Οι νέοι χωρίς κανένα μέλλον. Αλλά … «μένουμε Ευρώπη».
Δεν θα αναφέρουμε, ούτε θα αναλύσουμε τα σενάρια που κυκλοφορεί η κυβέρνηση ή όλοι που «μένουνε Ευρώπη». Εκτιμούμε μετα βεβαιότητας ότι η κατηφόρα της επιβίωσης θα συνεχιστεί. Οι συντάξεις θα μειωθούν ως και στο 50% όσων έχουν απομείνει. Αλλά θα «μείνουμε Ευρώπη». Εάν αυτό θέλουμε. Εάν όχι βγαίνουμε στους δρόμους και τους το δίνουμε να το καταλάβουν ότι δεν θέλουμε. Δεν υπάρχει καμία άλλη λύση «σωτηρίας»
Τιμή σ’ εκείνους όπου στην ζωή των / ώρισαν και φυλάγουν Θερμοπύλες.
Ποτέ από το χρέος μη κινούντες· / δίκαιοι κ’ ίσοι σ’ όλες των τες πράξεις,
αλλά με λύπη κιόλας κ’ ευσπλαχνία· / γενναίοι οσάκις είναι πλούσιοι, κι όταν
είναι πτωχοί, πάλ’ εις μικρόν γενναίοι, / πάλι συντρέχοντες όσο μπορούνε·
πάντοτε την αλήθεια ομιλούντες, / πλην χωρίς μίσος για τους ψευδομένους.
Και περισσότερη τιμή τους πρέπει / όταν προβλέπουν (και πολλοί προβλέπουν)
πως ο Εφιάλτης θα φανεί στο τέλος, / κ’ οι Μήδοι επί τέλους θα διαβούνε.
Κωνσταντίνος Π. Καβάφης
Όμηρος, Θουκυδίδης, Αριστοτέλης και ο μεγάλος πολιτικός φιλόσοφος-ποιητής Κωσταντίνος Καβάφης
Ο τελευταίος τα συνόψισε όλα ιδιοφυώς σε μερικές μόνο σελίδες ποιητικά γραμμένες. Την ……………
Πόλη, την Ιθάκη, την Αλεξάνδρεια και τις Θερμοπύλες. [παρατίθενται στο τέλος του παρόντος]
Πόλη είναι η Πατρίδα,
Η Πατρίδα προς την οποία απαιτείται να είμαστε προσανατολισμένοι στο ταξίδι των εθνών και των ανθρώπων είναι η Ιθάκη.
Έτσι προσανατολισμένοι απαιτείται «νάχουμε στον νου μας την Ιθάκη». «Το Φθάσιμο εκεί είν’ ο προορισμός» μας.
Μέσα στην Αλεξάνδρειά μας, όμως, ποτέ δεν πρέπει να ξεχνούμε ότι ο κόσμος έξω από αυτήν είναι θανατηφόρα ανταγωνιστικός. Να μην μας παίρνει ο ύπνος. Διαφορετικά κάποια στιγμή θα την αποχαιρετίσουμε.
Ο δε ανθρώπινος πολιτισμός και ότι πιο υψηλό αντιπροσωπεύει κορυφώνεται στις Θερμοπύλες. Εκεί όπου υπερασπιζόμαστε την πατρίδα, την οικογένεια, τον κόσμο μας και την ελευθερία μας. Κατά κάθε εισβολέα.
Τίποτα ιδεαλιστικό ή εξωπραγματικό σε όλα αυτά. Είναι ο επίγειος κόσμος των πολλών κοινωνιών οι οποίες διαθέτουν οντολογική ετερότητα ιδιαίτερη και ιδιόμορφη, ετερογενή και ανομοιογενή. Εξ ου και η διεθνιστική εξομοίωση και εξίσωση ήταν και θα είναι πάντα μια εσχατολογική παράκρουση ή μια μεταμφίεση αξιώσεων ισχύος [ΗΘΙΚΗ και ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑ Η μη θεσπισμένη ισχύς στην διεθνή πολιτική. Πολιτική θεολογία versus πολιτική θεωρία και η σημασία της αξιολογικά ελεύθερης περιγραφής και ερμηνείας των διεθνών φαινομένων
Τόσο απλά αυτά και τόσο ορατά, πλην μεγάλη η σύγχυση τους Νέους Χρόνους. Δράστες: Οι μοντερνιστικές ιδεολογίες και τα μεταφυσικά, εξομοιωτικά, εξισωτικά και εσχατολογικά δόγματα των ποικίλων τους εκδοχών και αποχρώσεων. Οι κράχτες πολλοί, πολλών αποχρώσεων, άλλοτε συνειδητοί άλλοτε κινούμενοι αφελώς και ανεπίγνωστα.
Τα μοντερνιστικά ιδεολογικά δόγματα είναι προγραμματικά και εγγενώς αντί-πνευματικά-υλιστικά με αναπόδραστη κατάληξη τον μεταμοντέρνο μηδενισμό λίγο πολύ, συνειδητά ή ανεπίγνωστα, προδιαγραφών Μαρκήσιου de Sade [βλ. Κονδύλης «Ευρωπαϊκός Διαφωτισμός» Β τόμος στα περί «συνεπών υλιστών» και Π. Ήφ.«Κοσμοθεωρία των Εθνών» κεφ. 4 και 5]. Είναι επίσης προγραμματικά και εγγενώς διεθνιστικά και ως εκ τούτου κατά της έννοιας πατρίδα και υπέρ των εκάστοτε ηγεμονικών δυνάμεων.
Ηγεμονικές δυνάμεις οι οποίες διαχρονικά εφευρίσκουν ποικίλα εσχατολογικά οικουμενικίστικα δόγματα για να μεταμφιέζουν τις ηγεμονικές αξιώσεις ισχύος. Πάντα βρίσκουν ανυποψίαστους αφελείς Ιθαγενείς, χρήσιμους ηλίθιους, Οδοιπόρους προς τα Σούσα ή τους αδίστακτους εγχώριους πραιτοριανούς και Εφιάλτες κάθε κοινωνίας κάθε ιστορικής περίστασης και συγκυρίας. Πάντως, είναι να τους λυπάσαι όλους αυτούς. Αλλά και να τους φοβάσαι γιατί είναι πολιτικά ανορθολογικοί και επικίνδυνοι.
Δεν χρειάζεται να επεκταθούμε εδώ για ζητήματα που έχουν αναλυθεί εκτενώς αλλού. Λέμε μόνο ότι τα εσχατολογικά αντί-πνευματικά-υλιστικά μοντερνιστικά ιδεολογικά δόγματα όλων των εκδοχών βρίσκονται στον αντίποδα της ανθρωποκεντρικά νοούμενης Αριστοτελικής Πολιτικής συγκρότησης.
Πολιτική νοούμενη όχι ως τυχαία «εταιρική» συνεύρεση τυχάρπαστων «ιδιωτών». Εντός της Πολιτείας τα μέλη-πολίτες είναι μέρος του δημοκρατικού σώματος με φορά κίνησης την πολιτική ελευθερία και με θέσφατο την εθνική ανεξαρτησία (στην κλασική εποχή ονομαζόταν το «ιδεώδες της ανεξαρτησίας» και εθεωρείτο προϋπόθεση δημοκρατικής συγκρότησης και φοράς κίνησης προς την πολιτική ελευθερία).
Εντός της Πολιτείας στην βάση των πολιτικών τους παραδόσεων, της ανθρωπολογικής τους φυσιογνωμίας και των πνευματικών τους ιδιοτήτων επιδίδονται στο άθλημα του κατ’ αλήθειαν βίου.Πολιτική συγκρότηση έτσι νοούμενη είναι σύμμειξη και μέθεξη αισθητών και πνευματικών για τον προσδιορισμό του συλλογικού τρόπου ζωής, της διανεμητικής δικαιοσύνης και των πολιτικοοικονομικών και κοινωνικών ιεραρχιών.
Τίποτα γραμμικό σε όλα αυτά καθότι σε αντίθεση με τα εσχατολογικά υλιστικά μοντερνιστικά ιδεολογικά δόγματα η Πολιτική συγκρότηση δεν μπορεί να γίνει χωρίς ανθρώπους ζωντανούς και προικισμένους με ψυχή και πνεύμα. Όταν αυτό παραγνωριζόταν ή όταν τώρα αυτό συμβαίνει επειδή κάποιοι επιβάλλουν πολιτική συγκρότηση στην βάση του ενός ή άλλου (ιδεολογικού) δόγματος, έχουμε δεσποτεία, εθνοκαθάρσεις για να επιτευχθεί η ποθητή αμιγώς υλιστική ανθρωπολογία και γενοκτονίες.
Η σύγχρονη ιστορία είναι γεμάτη μεγάλα νεκροταφεία «συμμόρφωσης» στο εκάστοτε δόγμα. Σήμερα, βέβαια, σε πολλά κράτη συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας, έχουμε έσχατη κατάντια: Οι κοινωνίες και τα μέλη τους διατάζονται και εξοντώνονται από τοκογλύφους και κερδοσκόπους που λειτουργούν ανεξάρτητα ή βρίσκονται στη υπηρεσία ηγεμονικών κρατών.
Υπό ένα γενικότερο πρίσμα, τα μοντερνιστικά ιδεολογικά δόγματα των τελευταίων αιώνων για λόγους που εξηγούμαι σε άλλη περίπτωση αποπροσανατόλισαν το ταξίδι των κρατών και των ανθρώπων. Έκαναν αναρίθμητους να κινούνται όχι προς την Ιθάκη τους αλλά προς κατευθύνσεις αντίθετες και τόπους εσχατολογικά προσδιορισμένους και ανύπαρκτους.
Τα μέλη πολλών κοινωνιών πείστηκαν να ξεχάσουν ότι πολιτικά μιλώντας πέραν της Πόλης-Πατρίδας δεν έχουν κάτι άλλο. Τους έπεισαν να λησμονήσουν ότι ο κόσμος τους είναι η Πατρίδα, οι κοσμοθεωρίες τους, η οικογένεια, οι πολιτικές τους παραδόσεις και η πολιτειακή τους συγκρότηση. Η διαδρομή των τελευταίων αιώνων καταμαρτυρεί ότι πολλοί κινήθηκαν προς κατευθύνσεις αντίθετες από τον προορισμό τους, δηλαδή την Ιθάκη-Πατρίδα.
Ακόμη χειρότερα, με στάσεις, αποφάσεις και συμπεριφορές ποικίλων αποχρώσεων και εκδοχών τα ιδεολογικά δόγματα στην υπηρεσία των εκάστοτε ηγεμονικών δυνάμεων εξωθούν ουκ ολίγους να λιποτακτήσουν. Να εγκαταλείψουν τις Θερμοπύλες τους.
Στις Θερμοπύλες, βασικά, των δύο πυλώνων της πολιτισμένης πολιτικής συγκρότησης, της οικογένειας και της πατρίδας. Ακριβώς, η έσχατη κατάληξη των μοντερνιστικών δογμάτων, δηλαδή ο μεταμοντερνισμός, συρρικνώνει ανθρωπολογικά τους πολίτες και τους πολιτισμούς θεσμούς, τις πολιτικές παραδόσεις, τις συλλογικά σμιλευμένες πολιτικές ηθικές και τις οικείες κοσμοθεωρίες. Αποδυναμώνει την Πολιτεία και την καθιστά έτσι αναλώσιμη και τρωτή.
Τα πιο πάνω θεωρώ ότι είναι μια περιγραφή του αυτονόητου και του πασιφανούς. Καθότι πολιτικός πολιτισμός συνεπάγεται δεσμούς. Δεσμοί οντολογικοί οι οποίοι όσο πιο ισχυροί είναι τόσο περισσότερο ευημερούμε με ασφάλεια:
Εντός της οικογένειας οι δεσμοί είναι εκ γενετής και πανίσχυροι.
Εντός της πατρίδας τους δεσμούς τους σφυρηλατούμε Πολιτικά.
Εντός της Πατρίδας, δεσμοί χαλαροί ή τραυματισμένοι λόγω ιδεολογικών διαιρέσεων και διαβρώσεων που οφείλονται σε εξωγενείς επήρειες, προκαλούν το χείριστο των χειρίστων: τον εμφύλιο.
Εντός της οικογένειας στάσεις και συμπεριφορές χαμηλής ανθρωπολογικής υπόστασης και ποικίλες παρεκτροπές, ανωμαλίες και απιστίες, προκαλούν διάρρηξη των οικογενειακών δεσμών.
Η διάρρηξη αμφότερων των δεσμών είναι καταστροφική για όλους. Διάρρηξη μπορεί να παρατηρηθεί, επίσης, σε όλες τα άλλα είδη και αποχρώσεις εθνικών ομαδοποιήσεων.
Στην οικογένεια και στην πατρίδα, όσο ισχυρότεροι είναι οι δεσμοί, τόσο περισσότερο καταστροφική είναι η διάρρηξή τους. Η κατεδάφισή τους προκαλεί ισχυρούς κραδασμούς και αναιρέσεις ή εκμηδενισμών όλων των ανθρώπινων επιτευγμάτων. Επιτευγμάτων εθνικών, οικογενειακών, ατομικών, πολιτικών, και πολιτειακών.
Ακολουθούν τα ποιήματα του Καβάφη που ανέφερα πιο πάνω. Στο τέλος παραθέτω ξανά την κορύφωση που πέτυχε στις «Θερμοπύλες». Κλασικός διαχρονικός ύμνος για τον πολιτικό πολιτισμό, τους προσανατολισμούς των ανθρώπων και των κοινωνιών, την πολιτική ηθική και την σημασία των κοσμοθεωριών και των πολιτικών παραδόσεων. Ταυτόχρονα και μια έξοχη περιγραφή ενός κόσμου που ποτέ δεν κινούνταν γραμμικά. Μηδενική εσχατολογία. Μηδενικός ιδεαλισμός. Μηδενική πολιτική θεολογία.
Είναι το ταξίδι της Οδύσσειας προς την Πατρίδα-Ιθάκη στις Θερμοπύλες της οποίας όταν στεκόμαστε με πίστη, αφοσίωση και διάθεση αυτοθυσίας είναι ασφαλής και ευημερούσα. Και το αντίστροφο.
Η πόλις
Είπες· «Θα πάγω σ’ άλλη γη, θα πάγω σ’ άλλη θάλασσα.
Μια πόλις άλλη θα βρεθεί καλλίτερη από αυτή.
Κάθε προσπάθεια μου μια καταδίκη είναι γραφτή·
κ’ είν’ η καρδιά μου — σαν νεκρός — θαμένη.
Ο νους μου ως πότε μες στον μαρασμόν αυτόν θα μένει.
Όπου το μάτι μου γυρίσω, όπου κι αν δω
ερείπια μαύρα της ζωής μου βλέπω εδώ,
που τόσα χρόνια πέρασα και ρήμαξα και χάλασα.»
Καινούριους τόπους δεν θα βρεις, δεν θάβρεις άλλες θάλασσες.
Η πόλις θα σε ακολουθεί. Στους δρόμους θα γυρνάς
τους ίδιους. Και στες γειτονιές τες ίδιες θα γερνάς·
και μες στα ίδια σπίτια αυτά θ’ ασπρίζεις.
Πάντα στην πόλι αυτή θα φθάνεις. Για τα αλλού — μη ελπίζεις—
δεν έχει πλοίο για σε, δεν έχει οδό.
Έτσι που τη ζωή σου ρήμαξες εδώ
στην κώχη τούτη την μικρή, σ’ όλην την γη την χάλασες.
Κωνσταντίνος Π. Καβάφης
Ιθάκη
Σα βγεις στον πηγαιμό για την Ιθάκη,
να εύχεσαι νάναι μακρύς ο δρόμος,
γεμάτος περιπέτειες, γεμάτος γνώσεις.
Τους Λαιστρυγόνας και τους Κύκλωπας,
τον θυμωμένο Ποσειδώνα μη φοβάσαι,
τέτοια στον δρόμο σου ποτέ σου δεν θα βρεις,
αν μεν’ η σκέψις σου υψηλή, αν εκλεκτή
συγκίνησις το πνεύμα και το σώμα σου αγγίζει.
Τους Λαιστρυγόνας και τους Κύκλωπας,
τον άγριο Ποσειδώνα δεν θα συναντήσεις,
αν δεν τους κουβανείς μες στην ψυχή σου,
αν η ψυχή σου δεν τους στήνει εμπρός σου.
Να εύχεσαι νάναι μακρύς ο δρόμος.
Πολλά τα καλοκαιρινά πρωϊά να είναι
που με τι ευχαρίστησι, με τι χαρά
θα μπαίνεις σε λιμένας πρωτοειδωμένους,
να σταματήσεις σ’ εμπορεία Φοινικικά,
και τες καλές πραγμάτειες ν’ αποκτήσεις,
σεντέφια και κοράλλια, κεχριμπάρια κ’ έβενους,
και ηδονικά μυρωδικά κάθε λογής,
όσο μπορείς πιο άφθονα ηδονικά μυρωδικά,
σε πόλεις Αιγυπτιακές πολλές να πας,
να μάθεις και να μάθεις απ’ τους σπουδασμένους.
Πάντα στον νου σου νάχεις την Ιθάκη.
Το φθάσιμον εκεί ειν’ ο προορισμός σου.
Αλλά μη βιάζεις το ταξείδι διόλου.
Καλλίτερα χρόνια πολλά να διαρκέσει
και γέρος πια ν’ αράξεις στο νησί,
πλούσιος με όσα κέρδισες στο δρόμο,
μη προσδοκώντας πλούτη να σε δώσει η Ιθάκη.
Η Ιθάκη σ’έδωσε τ’ ωραίο ταξείδι.
Χωρίς αυτήν δεν θάβγαινες στον δρόμο.
Άλλα δεν έχει να σε δώσει πια.
Κι αν πτωχική την βρεις, η Ιθάκη δε σε γέλασε.
Έτσι σοφός που έγινες, με τόση πείρα,
ήδη θα το κατάλαβες οι Ιθάκες τι σημαίνουν.
Κωνσταντίνος Π. Καβάφης
Απολείπειν ο Θεός Αντώνιον
Σαν έξαφνα, ώρα μεσάνυχτ’, ακουσθεί
αόρατος θίασος να περνά
με μουσικές εξαίσιες, με φωνές—
την τύχη σου που ενδίδει πια, τα έργα σου
που απέτυχαν, τα σχέδια της ζωής σου
που βγήκαν όλα πλάνες, μη ανωφέλετα θρηνήσεις.
Σαν έτοιμος από καιρό, σα θαρραλέος,
αποχαιρέτα την, την Aλεξάνδρεια που φεύγει.
Προ πάντων να μη γελασθείς, μην πεις πως ήταν
ένα όνειρο, πως απατήθηκεν η ακοή σου·
μάταιες ελπίδες τέτοιες μην καταδεχθείς.
Σαν έτοιμος από καιρό, σα θαρραλέος,
σαν που ταιριάζει σε που αξιώθηκες μια τέτοια πόλι,
Το δούλεμα που μας ρίχνουν, πολύ απλά δεν υπάρχει. Σήμερα ο Παυλόπουλος είπε, λέει, στον Τσίπρα ότι το 2016 η Ελλάδα θα βγει από το μνημόνιο και θα φορέσει γραβάτα.
Απίστευτα πράγματα. Την ώρα που έχει ξεπουληθεί το σύμπαν και που θα είμαστε υπό επιτροπεία για δεκαετίες.
Ο Τσίπρας, από την άλλη, λέει ότι το 2016 θα είναι έτος ανάκαμψης. Την ώρα που:
Η ανεργία θα αυξηθεί. Η φτώχεια θα αυξηθεί. Πολλές επιχειρήσεις ακόμη θα κλείσουν. Οι συντάξεις θα μειωθούν. Πολλοί Έλληνες ακόμη θα αναγκαστούν να μεταναστεύσουν γιατί εδώ δεν επιβιώνουν.
Πολλά από αυτά, στα είχα ξαναγράψει στο «Τρένο της μεγάλης φυγής». Έχω την αίσθηση ότι, δυστυχώς, όσον αφορά την οικονομία, η χρονιά που μπήκε θα είναι κόλαφος. Τουλάχιστον, να μη μας δουλεύουν. Όχι άλλο κάρβουνο. Φυσικά, βρίσκουν και κάνουν. Η πλειοψηφία των Ελλήνων είναι παραδομένη και αποχαυνωμένη. Εγώ απλά θα ξαναθέσω «Δύο απλά και συγκεκριμένα ερωτήματα». Φιλικά Σόλων (Αγαπητέ φίλε, εγώ νομίζω πως το 2016 όχι μόνο δεν θα φορέσει γραβάτα ο Τσίπρας αλλά θα την βγάλει κι ο Παυλόπουλος. Ο μόνος λόγος για να φορέσει γραβάτα ο Τσίπρας είναι στο πλαίσιο της μεταμφιέσης που θα κάνει, για να μην τον αναγνωρίζουν αυτοί που θα τον κυνηγάνε. Κατά τα άλλα, τα οικονομικά δεν θα είναι καλά το 2016 αλλά το χρήμα δεν φέρνει την ευτυχία. Αφού δεν θα πάνε καλά τα οικονομικά, μπορούμε να δούμε λίγο τα αισθηματικά μας. Με τον Δία στον πέμπτο οίκο ευγηρίας και τον Ερμή στη Μονεμβασιά, μπορεί να προκύψει κάποιος μεγάλος έρωτας. Να είσαι καλά. Καλή χρονιά!)
Στις 29 Δεκεμβρίου η ΑΕΚ έδωσε φιλανθρωπικού χαρακτήρα φιλικό με την Εθνική Αστέγων, ένα ματς το οποίο διαφημίστηκε ως πρωτοποριακή κίνηση τόσο της ΠΑΕ ΑΕΚ όσο και της Περιφέρειας Αττικής, με έντονο κοινωνικό πρόσημο.
Αποτελεί τιμή μας να τεθούμε αντίπαλοι αυτών των παιδιών, που με μία μπάλα στα πόδια δίνουν καθημερινά τον δικό τους αγώνα για ένα καλύτερο αύριο.
Υιοθετούμε απόλυτα τη στάση ζωής τους ότι μία μπάλα μπορεί να αλλάξει τον κόσμο! Χειροκροτήστε αυτούς τους αγωνιστές της ζωής και στηρίξτε τους! Σας ευχαριστούμε πολύ! Από την ανακοίνωση της ΠΑΕ ΑΕΚ Ευχαριστούμε πολύ όλους όσοι είστε σήμερα εδώ να ζήσουμε μαζί ένα ξεχωριστό παιχνίδι.
Ευχαριστούμε πολύ την ΑΕΚ. Τα αστέρια της ομάδας που δέχτηκαν με χαρά το κάλεσμα της Περιφέρειας. Ευχαριστούμε πολύ την Εθνική Ομάδα Αστέγων. Τους ανθρώπους που βάζουν με τον πιο μοναδικό τρόπο γκολ στο περιθώριο, γκολ στις δυσκολίες. Σε λίγα λεπτά, ξεκινάει ένας μεγάλος αγώνας. Αγώνας για τη ζωή. Ξεκινάει μια μεγάλη γιορτή. Γιορτή της αλληλεγγύης και του αθλητισμού
Από την ανακοίνωση της Περιφέρειας Αττικής
Εδώ και λίγες ώρες κυκλοφόρησε και τούτη δω η ανάρτηση της Περιφέρειας Αττικής, με την υπογραφή της Ρένας Δούρου, που αναφέρει ότι, στην ουσία, η ΑΕΚ ανέλαβε τη διεξαγωγή του φιλανθρωπικού ματς επί πληρωμή και με ανάθεση από την Περιφέρεια.
Την ανάθεση της παροχής υπηρεσιών στην «ΠΑΕ ΑΕΚ» για την διεξαγωγή φιλανθρωπικού αγώνα στο ΟΑΚΑ, µεταξύ της Εθνικής Οµάδας Αστέγων και της πρώτης οµάδας της ΑΕΚ, την Τρίτη 29-12-2015 και ώρα 17.00 που αφορούν τη συντήρηση του χλοοτάπητα, τις υπηρεσίες ασφαλείας/φύλαξης (συµπεριλαµβανοµένης της αστικής και επαγγελµατικής ευθύνης) και του καθαρισµού του γηπέδου. Η δαπάνη θα ανέλθει στο ποσό των 9.840,00 ευρώ συµπεριλαµβανοµένου ΦΠΑ και θα βαρύνει τον ΚΑΕ 0844 «Eκθέσεις, Οργάνωση Συνεδρίων και Πολιτιστικών Εκδηλώσεων», του Ε.Φ. 02072 του ισχύοντος προϋπολογισµού 2015.
Κι εδώ άλλη μια ανάρτηση της περιφέρειας που εγκρίνει ξεχωριστό χρηματικό ποσό για τα έξοδα του ΟΑΚΑ ως χώρου διεξαγωγής του φιλικού. Την ανάθεση της παροχής υπηρεσιών στο «ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΘΗΝΩΝ ΣΠΥΡΟΣ ΛΟΥΗΣ» για την διεξαγωγή φιλανθρωπικού αγώνα στο ΟΑΚΑ, µεταξύ της Εθνικής Οµάδας Αστέγων και της πρώτης οµάδας της ΑΕΚ, την Τρίτη 29- 12-2015 και ώρα 17.00 που αφορούν την κάλυψη των λειτουργικών εξόδων του σταδίου (φωτισµός εσωτερικών-εξωτερικών χώρων, κλιµατισµός αποδυτηρίων, αίθουσας τύπου, σαλονιού vip/νερό και boiler. Η δαπάνη θα ανέλθει στο ποσό των 3.075,00 ευρώ συµπεριλαµβανοµένου ΦΠΑ και θα βαρύνει τον ΚΑΕ 0844 «Eκθέσεις, Οργάνωση Συνεδρίων και Πολιτιστικών Εκδηλώσεων», του Ε.Φ. 02072 του ισχύοντος προϋπολογισµού 2015.
...αλλά και πως οι πόλεμοι παράγουν την την κερδοφόρα μπίζνα των "προσφύγων Καλοφάγωτα νεοναζί της Ε.Ε. του 4ου Ράιχ... μέχρι να γυρίσει ο τροχός και να σας γαμήσει!
ΠΑΣΟΚ ΓΕΝΝΙΕΣΑΙ ΣΥΡΙΖΑΙΟΣ ΚΑΤΑΝΤΑΣ... ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΥΣ ΣΤΡΑΤΟΥΣ ΤΟΥ ΣΥΝΤΡΟΦΟΥ ΚΟΥΡΟΥΠΛΗ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΖΗΤΗΣΕ 10 ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΑΤΟΜΑ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ ΩΣ ΜΕΤΑΚΛΗΤΟΥΣ ΚΑΙ ΩΣ...ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ. ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΙΚΑΝΟΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΙΟΡΙΖΕΙ ΠΟΥ Η ΕΝ ΛΟΓΩ ΑΠΟΦΑΣΗ ΕΑΝ ΔΕΙΤΕ ΕΧΕΙ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ 18-11-2014. ΑΥΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΕΛΛΗΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΕ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΑΝΕ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΣΟΥ.
Στα δημόσια ΚΤΕΟ πληρώναμε 40 ευρώ το αυτοκίνητο με παράβολο στην εφορία και τα χρήματα τα εισέπραττε το κράτος. Επί Σαμαρά υπογράψαμε συμφωνία με τους τοκογλύφους να κλείσουν τα δημόσια ΚΤΕΛ (έχει μείνει ένα στον Χολαργό) και να μείνουν μόνο τα ιδιωτικά, τα οποία στη συνέχεια αγοράστηκαν από Γερμανούς κυρίως και Γάλλους. Οι ετήσιες εισπράξεις είναι τεράστιες και τα χρήματα των Ελλήνων ταξιδεύουν σε Γερμανία και Γαλλία. Οι τοκογλύφοι έχουν επιβάλλει ακόμα και τα...
αυτοκίνητα του Δημοσίου να περνούν ΚΤΕΟ από τα ιδιωτικά και όχι τα Δημόσια. Γι’ αυτή την τεράστια κομπίνα κανείς δεν έχει μιλήσει ακόμη. Ούτε αυτοί που την υπέγραψαν, ούτε αυτοί που την εφαρμόζουν, αλλά ούτε και εκείνοι που την καταψήφισαν. Από τα δημόσια ΚΤΕΟ όλα τα χρήματα έφταναν στον κρατικό προϋπολογισμό και στον πολίτη στοίχιζε 10 ευρώ λιγότερο. Από τα ιδιωτικά το κράτος εισπράττει, βάση της συμφωνίας, μόνο 1 ευρώ και τα χρήματα τα καρπούνται τα ξένα funds. Μπορεί να εξηγήσει κανείς αρμόδιος γιατί υπογράψαμε τέτοια αθλιότητα;
EIMAΣΤΕ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ΓΙΑΤΙ ΣΤΗΝ ΚΟΛΟΜΒΙΑ ΤΩΝ ΒΑΛΚΑΝΙΩΝ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ ΚΑΝΟΥΝ Ο,ΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ. Αφού λοιπόν η CREDIT AGRICOLE πούλησε την Εμπορική τράπεζα στην ALPHA BANK η οποία την αγόρασε με τα χρήματα της ανακεφαλαιοποίησης που πλήρωσε ο... μ@λ@κας Ελληνας φορολογούμενος, έφυγε από την χώρα και ξαφνικά επέστρεψε γιατί κατάλαβε πως η πρώτη φορά αριστερά θα την δώσει επενδυτικές ευκαιρίες και πως να μην συμβεί άλλωστε τώρα που θα αγοράσει τις δυο τράπεζες στην τιμή της μιας.
"Στα χέρια μου κρατώ ένα περιοδικό το οποίο τυπώθηκε εξ' ολοκλήρου αναμιγνύοντας το μελάνι εκτύπωσής του με το αίμα που δώρισαν 3 άνθρωποι που έχουν προσβληθεί από τον ιό HIV." Έτσι γράφει η κυρία που χοροπήδαγε στις πλατείες να εκλεγεί ο ΣΥΡΙΖΑ και αντί για... φάρμακα στους οροθετικούς να δίνονται λεφτά για την ΕΡΤ, 2 εκλογικές αναμετρήσεις επειδή δεν της άρεσαν τα μούτρα του Σταύρου Δήμα και ένα δημοψήφισμα. ΣΑΝΟ ΜΠΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ Ματωμένο ΣΑΝΟ όμως, αυτό είναι το πρόστυχο, να ματώνουμε εμείς να μας τη λένε κι από πάνω.Οι "ευαίσθητοι". Οι "νεο-σοσιαλισταί" (έτσι νομίζουν).